Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2021 kl. 11:39, av Ludde2

Funktionskotroll

Del 11 av 13 i serien Att växa upp i en stor familj

Tänk om hon förstört honom för all framtid

 

Siv funderade på dom där killarna som försökte våldta henne, allra mest på den som hon hade sparkat på pungen. Tänk om hon förstört honom för all framtid.

Det var nog ingen fara, han kunde gå därifrån för egen maskin, försökte hon lugna sej själv.

Hon hade inte hört ett ljud från någon av dom, hade det hänt något så kunde dom ringt tyckte hon. Hon kom inte ihåg om dom fick hennes telefonnummer, det glömde dom nog i hastigheten.

Killarna var glada att hon inte tänkte anmäla dom, hennes telefonnummer fick dom aldrig.

Johan märkte naturligtvis att det var något med Siv, hon var sej inte lik, i sängen var hon liksom frånvarande, inte alls samma kåta Siv som hon brukade vara.

- Har det hänt något, undrade Johan, har jag gjort något fel.

- Nej det är mej det är fel på, ja inget kroppsligt fel, jag har samvetskval och är lite nervös.

- Du vet när det var två killar som skulle våldta mej.

- Ja, men det gjorde dom väl aldrig, det klarade du väl av utan att bli våldtagen.

- Den ene sparkade jag på pungen.

- Han får väl skylla sej själv, du varnade dom för vad som skulle kunna hända.

- Jo det är klart, nu går jag och funderar på om jag skadade honom för all framtid.

- I så fall borde han hört av sej eller hur.

- Han vet inte vem jag är, det var jag som fick deras telefonnummer, mitt nummer var det aldrig någon som fick.

- Ring till honom och kolla hur han mår om det kan lugna dej.

Siv ringde på det första numret hon fått, det var nog honom hon sparkat, hon ångrade sej och avbröt samtalet innan han svarade.

Hon ringde upp igen efter tio minuter och avbröt på samma sätt igen.

Efter ett par minuter ringde det en som hette Kent.

- Hej det är Kent, du har sökt mej ett par gånger.

- Jag heter Siv jag tror att jag sparkade dej på pungen för en tid sedan när du och din kompis försökte få knulla mej.

- Det kommer jag ihåg och känner av lite ibland, sparken var inte oförtjänt, man får inte våldta någon så där som vi försökte. Du varnade oss för vad som skulle kunna hända.

- Du har inte fått några men av sparken.

- Inte som jag märkt, jag får stånd och utlösning när jag runkar, jag är fortfarande oskuld så hur det fungerar i ”skarpt läge”, det vet jag inte.

- Vi kanske ska träffas och kolla hur det är med den saken, han var nog lite stor i truten, det berodde säkert på nervositet.

- Nu ska du nog lugna ner dej lite, kommer du inte ihåg hur det gick förra gången du försökte.

- Träffas på neutral mark vill jag gärna göra. Dom bestämde att dom skulle ses på fiket nere vid torget på eftermiddagen, det var lagom neutralt.

Siv var först, hon beställde en Cola och satte sej vid ett bord lite i skym undan. Det kom in en kille som verkade bekant, hon vinkade lite till honom. När han kom fram kände hon igen honom. Han såg bra ut, lite äldre än vad han var såg han också ut.

Han hämtade en Cola och satte sej hos Siv.

Nu blev det knäpp tyst ingen vågade börja prata.

Till sist började Siv, mår du bra, du har inga men av sparken den blev lite hårdare än vad som var meningen.

- Som jag sa så tror jag det.

-  Det finns saker som jag inte varit med om……Ännu.

Nu blev Siv lite putt, hon bestämde sej för att retas med honom lite. Hon tycke att han var lite för kaxig, hon skulle jäklas lite med honom.

Hon krängde av sej sin jacka och såg samtidigt till att ett par knappar i hennes blus gick upp.

BH använde hon inte i vanliga fall och det gjorde hon inte nu heller.

Var Kent hade sina ögon var det inget tvivel om.

Hon lyckades pilla upp en knapp till, nu var det snudd på att bröstvårtorna tittade fram i vissa lägen, hon kunde vrida på sej så att det tittade fram ett helt bröst i urringningen.

Naturligtvis såg Kent det där, han fick mycket svårt att sitta stilla, kuken hans var som ett järnrör, det var nästan så att bordet lyfte, de var tur att dom satt lite för sej själva, det var inte svårt att se hur det stod till med Kent.

- Snälla, snälla Siv sluta retas, jag vet ju att jag inte kan våldta dej, håller du på så där så försöker jag igen, om vi inte var på ett fik så vet i tusan om jag inte skulle chansa på ett nytt igen, jag får försöka parera sparken om det kommer någon.

- Du kan inte våldta mej, det hinner du inte, det här spelet har gjort mej så upphetsad och kåt så du skulle inte behöva ta till någon våldtäkt, jag vill att du tar mej utan våld men inte här på fiket, vi får försöka hitta ett annat bättre ställe där vi kan släppa loss våra känslor.

- I kväll vid sjutiden ska mina föräldrar på personalfest på pappas jobb. Vi kan gå hem till mej, vågar du det, träffa mina föräldrar. Jag har inte berättat om dej för dom, dom vet inte vem du är.

Siv var inte rädd för ”fan själv”, hon följde med honom hem.

- Det här är Siv vi är kompisar presenterade Kent henne, bara kompisar vi har träffats ett par gånger tidigare. Han sa inget om hur dom träffats.

 

- Tänk om jag haft en sådan kompis mumlade Kents pappa, vad sa du frågade mamman.

 

- Vi går nu ropade Kens föräldrar, det blir nog sent, sköt om er och var rädda om varandra.

Dom anade hur det låg till med det där kompisskapet. Du kan sluta dregla och stänga munnen sa Kents mamma.

- Jag ska ringa hem och tala om var jag är sa Siv.

Hon hade ringt på Johans telefon. Jag är hos Kent killen som jag sparkade, vi ska göra en funktionskontroll. Vi ses lite senare.

- Du är inte riktigt klok, vem var det du pratade med.

- Det var Johan min kille vi är överens om att det skulle kunna bli så här.

Kent kom underfund med att det var en speciell tjej som han tagit med hem, hon var inte som alla andra.

Hon skulle få sköta om det som skulle hända, det skulle säkert bli bra.

- Du har aldrig sett några nakna bröst förutom det som jag lät dej se på fiket. Är det på det viset?

- Som du kanske förstår var det ingen olyckshändelse det som du fick se, jag vet att jag har snygga bröst, jag tyckte inte om din ton jag ville platta till dei lite. Det var därför jag visade ett bröst för dej.

Kent som begrep att sanningen var bäst som situationen blivit han rodnade och nickade.

- Jag bad till gud att jag skulle få se mer av dom fina brösten inom en snar framtid.

- Vill du visa dom för mej nu?

- Bara se men inte röra om jag klär av mej, klarar du det?

- Nej det tror jag inte, det skulle förvåna mej mycket, det är säkert inte det som du vill heller, jag ska försöka att ta det lite lugnt inte kasta mej över dej, jag vet ju vad du kan göra om du inte tycker om det jag gör.

- Klä av dej och mej alla kläder och visa mej hur du vill ha det, du är den erfarna av oss jag är oskuld, du kan forma mej som du vill, jag skäms inte för att erkänna det.

- Håll truten hjälp till med kläderna i stället, vi går till din säng.

När båda två var nakna lade dom sej på sängen och kramades.

Kent satt på sängkanten och stirrade och glappade med munnen, kuken var som ett järnrör, han nästan sprutade bara genom att titta på henne. Hennes mycket fina bröst kramade och kysste han som en tok, hon blev nästan tokig hon stönade och pustade, hon ville skrika ut sin lust,hennes bröst var mycket känsliga.

- Store gud i himlen ge mej kraft och förmåga att klara av det här bad. Kent

- Snälla Siv hjälp mej, vad ska jag göra, du måste visa mej, hjälp, hjälp.

Så fort hon vidrörde hans järnrörskuk så sprutade han iväg ett jättesprut, hon lyckades styra så att det mesta hamnade på golvet.

- Jävlar, jävla, jävla skit stönade Kent. Sticker du hem nu frågade han.

- Nähä du, du har mycket att bevisa, vi har precis börjat, det är bara du som har fått utlösning men du har inte knullat mej ännu, det var det vi skulle kolla om och hur det fungerade.

- Kuken är (var) som ett järnrör och sprutar som tusan, den ska jag nog få fart på igen.

Hon tog den lite slappa kladdiga kuken i sina händer och runkar till några gånger, så var det problemet ur värden, kuken blev som ett hammarskaft, eller järnrör, strunt samma, stor och styv var den och stod rakt upp.

- Nu får du se till att ”solen skiner” på mej också. Du får slicka mej på fittan, sug och bit lite på min klitoris, den vet du väl var den sitter, kan du hitta min G-punkt, den finns där en bit in i slidan, hittar du rätt där så får du se till att köra in kuken i min fitta hårt, djupt och snabbt. Hur det skulle gå till det fungerade automatiskt för Kent.

- DÅÅÅ GÅÅÅÅR DET FÖÖÖR MEEEJ. Siv gick upp i brygga, hon gjorde kraftiga motjuck, kom du också, kooom. En gång till, det kaaan du säkert

Efter en sådan ansträngning somnade dom i varandras armar och så låg dom när Kents föräldrar kom hem.

Mamman tittade in i Kents rum när dom kom hem, hon vinkade till sej pappan som också tittade in.

Kent låg med en arm och ett ben över en naken Siv som låg på rygg med nakna bröst, pappan drog ett djupt andetag, då vaknade Siv.

-Hej sa hon och puttade undan Kent, hon drog över dom täcket. Kan vi få några minuter för att klä oss lite sa Siv.

- Ligg kvar och fortsätt sova sa mamma, hon hette Astrid, vi behöver också vila, vi får prata mer i morgon, så stängde hon dörren och gick till sitt sovrum.

- Är det vad du vill frågade Kent, fortsätta sova?

- Jag tror att jag väckt ett sexmonster sa Siv som kände hans kuk mot sitt lår.

- Ligg kvar, vänta här, jag måste på toa väste Kent fram.

- Vart tror du jag skulle ta vägen utan kläder.

- Det är inte bara hos mej du väckt sexlusten, jag hörde vad mamma och pappa höll på med när jag gick förbi deras rum.

- Jag såg hur det stod till med pappa när han stod och stirrade på dej när du låg här med dina bröst alldeles nakna.

- Dom brösten hade samma påverkan på honom som på mej.

Kent låg med huvudet på hennes bröst, han pillade lite lätt på en bröstvårta, han slickade lite försiktigt.

- Fortsätter du så där vet jag inte var det kan sluta, du har väl lärt dej hur känsliga mina bröst är.

Han vände sej med huvudet neråt och gled ner en aning så han låg på hennes blygdberg med huvudet.

- Jag kan se vart det här kommer att ta vägen, jag känner den där speciella lukten från din fitta, ser hur den börjar svullna upp och bli fuktig, hur den öppnar sej och blir klar att ta emot min kuk, först ska jag slicka på din klitoris, söka efter din G-punkt och stimulera den.

SLUTA, SLUTA SNACKA hon puttade av honom så att han hamnade på rygg, med kuken rakt upp, den tryckte hon in i sin savande fitta så det skvätte om dom.

KNULLA, KNUUUULA, KNUUUUULLLLA MEJ HÅÅÅÅRT OCH DJUPT MED DEN DÄR HÄÄRLIGA KUKEN, nu när vi vet att jag inte sparkade dej fördärvad, du kan väl spruta med den också där längst in i min slida, direkt på livmodern. DET HÄR BLIR MIN DÖD, VAD GÖR DU MED MEJ OTÄCKA KARL, HOPPAS JAG.

När dom återkom till jorden och fick lugna ner sej lite gjorde dom sej klara och gick ut i köket där Kents föräldrar satt och drack kaffe vid köksbordet.

Det var lite tryckt och tyst stämning vid bordet.

- Har kvällen och natten varit till belåtenhet frågade Kent.

- Mamma Astrid blev röd långt ner på halsen. Var det du som var uppe tidigare frågade hon. - Jag hade så bråttom till toa så jag hade inte tid att stå och lyssna, det som jag hörde lät bra.

- Har ni haft det bra frågade Astrid. De som vi såg när vi tittade in såg ju väldigt bra ut.

- OMMM SVARADE BÅDA TVÅ I MUNNEN PÅ VARANDRA

Vi ska berätta från början ni är väl nyfikna förstår vi.

För ett par månader sedan försökte jag och en kompis våldta Siv, det avvisade hon med en kraftig spark på pungen på mej.

Hon har varit rädd att hon skadat mej med sin spark, det var det som vi skulle kolla.

- Hur utföll den kollen, tycker ni.

- Det kan ni ana tror jag, det var väl till belåtenhet eller vad säger du Siv, själv är jag supernöjd.

- Vi, båda två, har fått veta att det är inga fysiska problem med mej. Är du nöjd med min insats frågade han Siv.

- Ska vi göra om det här fler gånger.

- Man ska aldrig säga aldrig svarade Siv något kryptiskt.

 

 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nightcare

Tack för att vi får följa den här kåtare, frigjorda, galna och väldigt nakna familjen, och alla som kommer i deras väg. Det är väldigt... stimulerande.
Ibland blir berättandet lite spretigt dock. En liten extra genomgång av texten skulle inte skada ibland, så du kan rensa bort motsägelser och onödiga upprepningar. Och ibland är det lite svårt att hänga med på vem som säger vad, när samma persons replik är uppdelad på flera stycken med tankestreck före. När byter du talare?
Men i övrigt är det här en väldigt... mysig upplevelse.

6/3, 2021 kl. 17:13