Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/3, 2021 kl. 11:31, av mx55

En tillfredsställd tonåring?

Del 8 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Emma vaknar i samma säng som sin lillebror. Efter fredagens kärleksförklaring har de blivit gulligare mot varandra. Samtidigt tar Emma nya steg med Hannes. Så är hon tillfredsställd nu? Eller finns det nya orosmoln? Och vad är Filips stora problem?

Hallå!
Förlåt att det tagit en hel månad med att få ut ett nytt avsnitt. Jag har verkligen inte lyckats hålla samma takt som i vintras. Om det är till någon tröst så jobbar jag redan på avsnitt nio. 

Annars har jag inte så mycket mer att säga den här gången. Detta är en del i en serie. Det finns sju delar för den här. Läs dem om du vill.

Och jo, förresten. När jag lägger upp detta avsnitt är det ett år och en vecka sedan Emmas helg i Malmö. 

--- 


Emma vaknade upp tätt intill Filip i sin nittiosäng. Det var rätt trångt att sova tillsammans men gårdagskvällen hade varit så mysig att ingen av dem ville lämna den andre. De hade stängt in sig så fort Elisabet åkt hemifrån strax före nio för ett nattpass på sjukhuset. Deras pappa hade redan åkt iväg för ett långt tolvtimmarspass i ambulansen.

De hade börjat med att slöglo lite på en ny high school-komedi på Netflix, som tydligen skulle vara bra. Det varit alltid en blandning av igenkännande och total cringe att se serier som handlade om tonåringar. På ett sätt kunde Emma ibland känna igen sig men på andra plan så kändes det så överdrivet. ”Är det så här vuxna tror att det är att vara tonåring?” Ibland läste hon saker på internet, särskilt sexnoveller, där hon tänkt att bara en tonåring som levde på typ femtiotalet skulle sagt något liknande det hon läst. Och så var det alla amerikanska grejer där artonåringar inte ens börjat tänka på sex. Som om någon gick på det? Eller var amerikanska tonåringar så efter? Körde bil men hade aldrig ens onanerat? 

Serien Newer Have I Ever, som hon och Filip tittat på, verkade dock lyckas ganska bra. Det lilla hon faktiskt sett av den. Lite överdriven men så var det ju också en komedi. 

De hade legat nakna och kollat på hennes TV och som vanligt rört vid varandras kroppar utan att riktigt tänka på det. Mitt i ett avsnitt hade Emma rullat upp på Filip som satt sin kuk mot hennes öppning och glidit in. Några sekunder senare var de inne i en ritt som fortsatte med att de låg med varandra i olika omgångar fram till att klockan var någonstans runt ett på natten. 

- God morgon älskling, sa Emma och tittade på den yrvakne Filip.
- God morgon själv sötnos, svarade han.

De hade börjat prata rätt gulligt med varandra de senaste dagarna. Det var nu ungefär en månad sedan de började ligga med varandra på riktigt och de var lite osäkra på, och kanske inte helt bekväma med, hur deras relation utvecklats. De var inte kära och definitivt inte på väg att bli ett par. Emma tänkte att hon ju såklart älskade Filip och sedan fredagen hade de börjat kalla varandra för älskling eller sötnos och liknande. Ordet älskling var ju annars reserverat för Alice men det var ju inte en kärlekspartner det heller. I vilket fall som helst gick det inte riktigt att komma ifrån att det nog rörde som om mer än bara vanlig syskonkärlek. Emma kände det nästan som om hon ville beskydda sin lillebror. Inte det att han var så liten men lite förbisedd av familjen.

Det var liksom ingen som la märke till honom. Han hade några kompisar i skolan men hemma kändes det inte som någon tog honom på allvar. Han var varken särskilt bra eller särskilt dålig i skolan och på fritiden satt han mest och spelade spel. Han var för blyg för att streama och hade inte kunskaperna som krävdes för att kunna bygga något själv och han ville inte fråga Hannes. Han gick inte på fester, tävlade inte i någon idrott och var ganska spinkig. Emma hade den sista tiden förstått att Filip faktiskt inte mådde så värst bra. Inte som att han var deprimerad eller så utan mest bara vilsen. Vem var han? Vad ville han? Vad särskilde honom från någon annan? Emma ville göra allt hon kunde för att öka hans självförtroende. 

- Vad är klockan? morrade Filip.
- Hej google! Vad är klockan? frågade Emma ut i rummet.
- Klockan är 05:33 svarade en sval röst från den lilla högtalaren som låg på skrivbordet. 
- Fy faaan. Vi kan inte hålla på så här. Jag kommer inte kunna somna om, jämrade han sig.
- Det var du som väckte mig! försvarade sig Emma.
- Hurdå?
- Du körde din armbåge rakt in i ryggen på mig. Gjorde skitont.
- Oj. Gjorde jag. Förlåt.

De försökte att somna om men det slutade mest med att de och vände och vred på sig, vilket ju bara gjorde det ännu svårare att somna. Så fort Emma lagt sig någorlunda tillrätta vaknade hon av att Filip rörde sig, och tvärt om.
- Du - får - ligga - still, morrade hon och lutade sig över honom som svarade med att böja upp huvudet och ge henne en puss.
- Jasså. Så det är så du vill ha det, sa hon kort och satte sig gränsle över honom, fortfarande framåtlutad och gav honom en kyss. 
- Ha det hurdååååhh, sa han med en suck samtidigt som Emma satte sig över hans morgonstånd och lät det glida upp i henne. 
- Umpf, stönade bägge två när hon ökade takten.

Emma lutade sig fram över Filip och satte händerna mot sänggaveln och började dra sig fram och tillbaka. Hon gled i långsamma drag över hans kuk som fick gå nästan helt ut innan hon vände tillbaka och lät den så gott som bottna i henne. Filip låg passiv och tittade upp på sin systers bröst och ansikte. Efter att ha gjort detta i några minuter satte han händerna runt hennes midja och hon stannade upp och satte sig istället raklång med benen vid sidan av honom. Filip satte fötterna i madrassen och började stöta hårt och snabbt upp i henne.
- Oh. Jaaaa. Filip, håårdare.
Han tryckte fötterna hårdare ner i madrassen och lyfte sig uppåt på armarna så att han fick bättre stöd och började köra ännu snabbare i henne. Samtidigt började Emma att lyfta sig själv med benen för att kunna möta hans stötar. Hon böjde sig framåt och satte händerna i madrassen för att kunna få mer kraft. 

De låg så i nästan tio minuter innan Emma föll ner över honom och andades ut. Filip fortsatte med några mjuka stötar i henne underifrån innan han också tog en liten paus. Efter att ha vilat ett par minuter rullade han över henne på rygg och satte sig på knä mellan hennes ben och körde återigen in kuken. Emma slängde åt honom sin huvudkudde och reste upp rumpan så att han kunde lägga den under henne. Han började stöta och kom i denna ställning bättre åt att stimulera hennes g-punkt.
- Iiiihh, ja, ja, yyyyyiiii, oooohh, stönade hon och satte handen över sin klitoris.
- Ooooohh. 
Emma hade en bit kvar till orgasm och ville mana på honom att köra ännu hårdare. Han å andra sidan trappade ner lite på takten och drog sig tillslut ur för att vila lite. 
- Kan vi köra bakifrån? frågade han
- Vist, svarade hon och ställde sig på alla fyra.

Filip satte händerna vid sidan om hennes skinkor och styrde in kuken snett underifrån och började stöta i henne. Emma hade kanske önskat att han ställde sig ovanför henne och tryckt snett neråt istället för att komma djupare in men tänkte att det var en ställning som var lite svårare att få till. Kanske särskilt på en mjuk säng.

Han satt på knä med sina ben mellan hennes och stötte uppåt med snabba stötar samtidigt som han fortsatte att hålla händerna över hennes skinkor. Han tryckte ner sina händer hårdare på henne och knådade skinkorna med hårt nypande. Emma började stöna i takt med hans stötar och satte bak ena handen och började att röra över sin klitoris. 

Som Filip stod lyckades han bara få in ungefär halva kuken. Han försökte resa sig uppåt för att komma in djupare men hade svårt att få det att fungera. Han åkte ut några gånger och återgick till att köra nerifrån. 

Emma fingrade sig själv och kände sig nära att komma när hon kände att Filip satte sina båda tummar mot hennes bakre öppning. Hon stannade upp med klittrandet och andades in. Hon vände huvudet bakåt och tittade på honom med en undrande blick när han drog sig ur henne och satte sig ner på sängen. Han drog ut den nedersta lådan i hennes skrivbord och plockade fram flaskan med glidmedel. Han satte pumpen mot hennes analöppning och tryckte på den lilla pumpknappen ett par tre gånger. 

Han lät vätskan ligga kvar i öppningen och sprutade sedan ut lite glidmedel även i sin hand och smörjde in sina fingrar. Han satte sitt pekfinger mot öppningen och tryckte in det. När det mesta av glidet försvunnit upp i henne så pumpade han ut ytterligare lite mer och jobbade in det med fingret. Det var först efter fjärde pumpningen som han vågade sätta in ett andra finger. Därefter gick det ganska lätt att få in ett tredje. Tillslut smörjde han in sin kuk och satte den mellan hennes skinkor.

Emma svankade så att han skulle kunna glida rakt samtidigt som hon försökte slappna av så mycket hon kunde där nere. Hon var lite överraskad över att Filip ville ta henne där bak. Sedan deras första kväll hade varken hon eller han tagit några initiativ åt det hållet. Inte förrän i fredags kväll då han ju initierat en dubbelmacka. 

Filip passerade med lätthet förbi ringmuskeln och började direkt att röra sig inne i henne. Han tog det lugnt och knullade hennes anal med långsamma stötar. Han lät hela tiden ungefär halva kuken vara kvar inne i henne och pressade sig hela vägen in i varje stöt. 

- Uhe, uhe, uhe, stönade hon när han började öka takten.
Han stötte hårdare och snabbare. När han drog sig utåt lät han bara ollonet vara kvar innanför ringmuskeln. Han vände snabbt inåt och körde sig in så långt han kunde och hans blygdben mötte hela tiden hennes skinkor med klatschande ljud. 
- Oh, oh, oh, oh, flämtade hon allt medan hennes lillebror knullade hennes bakre hål.
Hon höll sig fast i sänggaveln och satte återigen sin ena hand mot klittan. 
- Ah, ah, ah.
Hon spelade med fingrarna över den och lyckades ibland få in ett eller ett par fingrar i sig.
- Åh, åh, åh, iiiiieieei.
- Hu, hu, hu, eh, eh, lät hon ansträngt allt medan Filip fortsatte i henne. Hon började närma sig. Hon ökade takten på sitt fingrande.
- Snart så, tryckte hon fram ansträngt.

Filip ökade takten ännu mer och knullade henne tillslut ganska hårt och med snabba stötar.
- Iiiiiiiii yyyyyy eeee. Aaarrghh.
- Åh, faaan. Jaaa.

Det var inte en gigantisk orgasm likt de hon fått under fredagens trekant men den var likväl skön. Filip hade ännu inte kommit men drog sig ur. Emma satte sig framför honom och tog hans kuk i munnen och började suga.
- Åh. Emma, suckade han när hon började röra huvudet fram och tillbaka över hans kuk.
Han drog lätt med fingrarna genom hennes hår och lät henne bestämma takten. Hon tog strax över halva kuken i munnen och runkade resten. 

Filip drog sig ur henne och satte sig med ryggen mot huvudändan. Hon kröp fram och tog återigen kuken i munnen. Den här gången så stötte Filip in i henne och hon mötte stötarna. Han fortsatte att leka med hennes långa blonda hår. Efter några minuter så satte han händerna över hennes axlar och signalerade att han ville att hon skulle resa sig. 

Hon klättrade upp över honom och satte sig över hans kuk och styrde den in i sig. Hon började att rida honom i långsamma och långa drag. Efter en stund lutade hon sig framåt och greppade sänggaveln och började röra sig snabbare fram och tillbaka över hans kuk. Filip satte ner fötterna i madrassen och mötte hennes stötar. 

De fortsatte ritten i några minuter innan Filip signalerade att han ville att hon skulle kliva av. Hon la sig på hans mage och kurade ihop sig emot honom, han strök undan hennes hår från pannan och gav henne en lätt puss. Hon hasade sig upp över honom så att deras läppar kunde mötas och de kysste varandra. När han sedan rullade över henne på rygg särade hon nästan automatiskt på benen så att han kunde glida in i henne. 

De låg och mös i missionären i vad som kunde varit evigheter. De låg tätt hoptryckta och kysste varandra medan Filip långsamt rörde sig i henne. Tillslut la han sig ner hårt på henne och la sitt huvud bredvid hennes och tryckte på hårdare.
- Oh, oh, oh, oh.

Han reste sig upp på knä och försökte att stöta in i henne. Han tog tag i en av hennes två kuddar och lyfte tag henne i benen och sköt sedan in den under hennes rumpa medan hon hjälpte till med armarna. När hon låg tillrätta började han direkt stöta i henne och rörde samtidigt vid hennes klitoris. Han drog sig snart ur och kröp istället in mellan benen och började slicka. Han lapade med tungan över klitoris och förde in tre fingrar i henne. En kort stund lät han ena fingret glida över analöppningen innan han satte in dem i hennes fitta igen. Samtidigt rotade han runt med andra handen i  sängen och hittade tillslut flaskan med glidmedel, Han satte den mot hennes bakre öppning och började pumpa in vätskan. 

När han kunde få in tre fingrar igen så tryckte han sitt ollon mot öppningen och pressade på. Han såg ner i sin systers ansikte. Hon spände ihop det lite när han tryckte sig in och när han nått så långt in han kunde stönade de bägge två.

Han började att röra sig med bestämda och långa stötar samtidigt som han lät fingrarna spela över hennes främre öppning. Han böjde sig lätt framåt och lyckades att få in två fingrar i hennes fitta samtidigt som han fortsatte att knulla hennes bak. Mest fokuserade han dock på att gnugga hennes lilla knapp och pusha henne mot ännu en orgasm.

- Oh, oh, oh, jaaa, Filiiiip, jaaa.
Han kände att de båda var nära och ökade takten både på fingrandet och på hans stötar i henne. Just som hon började darra så stannade han upp i henne och sköt iväg sin sperma.
- Jaaaaa. Jaaaa. Faaan. Innngggiiiii. Aaaaahhhaaa.

Han drog sig ur och la sig över henne igen. De höll om varandra och kysstes djupt. 

Deras kramande och kyssande avbröts av Filips gälla alarmsignal. Hans mobil låg på skrivbordet och började pipa och ihärdigt vibrera mot bordsskivan. Filip drog tag i telefonen och tryckte till ena volymknappen.

- Varför har du det där helvetesljudet? frågade hon.
- För att vakna?
- Men det finns bättre sätt att vakna än en borr mot huvudet.
- Som vadå? Sex?
- Ja. Till exempel, sa hon och rullade över honom på sidan.

Hon klev ur sängen och tog upp hans telefon, drog hastigt pekfingret åt vänster och tryckte på så sätt helt bort alarmet. Sedan klev hon upp i sängens fotände och tog hans kuk i munnen. 

Hon sög in lite mer än halva och runkade den i långa drag. Hon lät lite saliv droppa ner längst med skaftet så att det skulle glida bättre när hon runkade honom. Hon slickade runt kukhuvudet och längst med skaftet hela vägen ner till pungen innan hon vände uppåt igen. Tungan gled i en bred båge runt över toppen innan hon tog den i munnen igen. 

Nästa gång hon sög in den fortsatte hon ner med ansiktet till dess att henens näsa slog i hans kropp. 
- Åååhhh, stönade han och satte sina händer lätt över hennes huvud.
Hon vände upp igen och släppte ur kuken helt ur munnen och drog i sig luft med ett djupt andetag. Sedan så tog hon med en snabb rörelse kuken rakt ner i halsen. Hon släppte ut den helt innan hon drog i sig den ingen.

Hon började att snabbt studsa huvudet upp och ner och tog för varje gång Filips kuk hela vägen ner. När han var nära att komma avslutade hon behandlingen och kröp upp helt på sängen. 

Hon klev upp över honom så att henens fitta hamnade framför hans ansikte. Hon satte ner den över hans mun och han började slicka. 
- Åh, jaaaa, suckade hon.

Själv tog hon tag i hans kuk igen och började runka och suga på den. Hon slickade längst med skaftet och flera gånger runt hans ollon. Hon tog den inte hela vägen ner i halsen men gav honom ändå en, i hans tycke, helt fantastisk avsugning. Samtidigt gjorde han sitt bästa för att slicka henne lika skönt. 

Hon lyfte sig av hans ansikte och släppte kuken. Hon lyckades genom att halvt lägga sig över honom att vända sig ett halvt varv och sedan lägga sig bredvid honom. De kysstes igen och skrattade.
- Du behöver nog skynda dig lite.

Filip brukade inte ge sig själv så mycket tid på morgnarna. Hans alarm ringde halv sju och bussen mot skolan avgick 07:20. Lägg till att det tog fem-tio minuter att gå till själva busshållplatsen så gav det honom som mest 45 minuter från att klockan ringde tills han behövde vara utanför dörren. Nu var den redan tio i sju.
- Åh. Helvete, morrade han när han såg hur mycket klockan hunnit bli.
- Mmm. Men bra start på morgonen eller hur?
- Ja. Mycket bättre än mobilen. Men jag fattar inte hur jag ska orka dagen.
- Haha. Skyll dig själv. Det var ju du som bestämde dig för att ta mig i röven istället för att sova, skrattade hon.
- Tyckte du om det? frågade han med ett leende.
- Aaaa. Alltid! 
- Men blev lite överraskad. Du brukar inte ta för dig så.
- Nä, sa han eftertänksamt.
- Men jag vill testa att ta för mig lite mer. Visa vad jag vill göra. Kanske bestämma.
- Mer som Hannes?
- Nä. Inte riktigt. Fast det vore kul att få göra det som Hannes någon gång.
- Oj! utbrast hon.
- Visste inte att du var intresserad av sådant.
- Är jag väl inte heller riktigt men det verkar coolt. Vill nog inte göra det själv men kanske tillsammans med honom. En till trekant?
- Hm. Kanske. Ska fundera på hur jag känner och sedan kanske prata med honom och höra hur han tänker. Om du vill alltså?
- Sure. Ok. Vi kan ju tänka på det alla tre.
- Precis, svarade hon och kysste honom. 

Filip besvarade kyssen och snart var de i gång i ännu ett vilt hångel. Emma rullade över på rygg och drog honom med sig. Han reste sig på armbågarna och såg med ett leende ner i hennes ansikte. Han kröp ner mot sängens fotända och böjde sig samtidigt ner över hennes bröst. Han tog det högra i munnen och sög och slickade på hennes bröstvårta samtidigt som han gned den vänstra mellan tummen och pekfingret. Han växlade snabbt över till det andra bröstet innan han hastigt dök ner med ansiktet mellan hennes ben. Hon böjde benen så att knäna pekade uppåt och särade dem ytterligare för att ge honom plats.

Emma gnydde till när han stoppade in två fingrar i henne och samtidigt började slicka över hennes klitoris. Han lät tungan spela snabbt över den medan två fingrar blev tre. Han pumpade dem snabbt och nästan hårdhänt i henne. Det hördes ett skvättande ljud av behandlingen.
- Aaaaargh! skrek hon ut.
Filip reste sig upp på knä och ökade takten. Strax satte han in ett fjärde finger och lät tummen stöta i över klitoris varje gång som han stötte hela vägen in. Han böjde fingrarna uppåt och kom på så vis åt hennes g-punkt samtidigt.
- Aaaajjhh, flämtade hon till första gången det hände. Han stannade upp.
- Ska jag sluta?
- Nej. Kör på, svarade hon mellan två kraftiga andetag.

Han lät fingertopparna försiktigt glida lätt mot fittans tak innan han började öka takten igen. Snart var han uppe i tempo och rummet fylldes med de blandade ljuden av Emmas skrik och stönanden och de plaskande ljudet från hennes fitta.
- Aaaahh, aaahh, aaahhh, aaaaaaarrrgghhh. 
- Faaan!
- Satan! Håårdare. 

Filip ökade takten så mycket han kunde och såg ner på sin systers kropp. Hon vred överkroppen från sida till sida så att hennes små bröst studsade när hon rörde sig. Ansiktet förvreds av ansträngning varje gång han nådde ända in med fingrarna.
- Aaahhe, aaahhe, aahhe, nästan skrek hon ut varje gång det hände.

Filip satt lätt framåtlutad på knä med vänsterhanden tryckt mot hennes högra lår. Han böjde sig ytterligare lite framåt och tryckte i stället handen mot hennes mage. Han kunde känna hur fingrarna stötta upp underifrån och trycket ovanifrån när fingrarna slog i.
- Ooohhh, aaahh, ihhh.
- Aaaaaaaahhheeee.

Hon satte hårt ner fotsulorna i madrassen och lyfte upp ryggen och underkroppen i en båge. Filip använde den nya vinkeln för att kunna stöta ännu lite snabbare. Emma svarade med att böja nacken bakåt och med uppspärrade ögon stirra in i väggen. Vid det här laget var allt hon kunde göra att stötvis väsa fram gnyende och pipande ljud. När Filip sedan stannade upp med tummen hårt tryckt över klitoris och med snabba rörelser böjde sina fingrar upp och ner mot bakre delen av fittan svartnade det för ögonen och hennes kropp spände sig.
- Aaaaaaaaaaaarrrr!!

Hon slappnade av igen och rumpan föll ner mot sängen. Hon lutade huvudet åt sidan och såg rakt in i sin brors ögon.
- Wow.

Filip la sig ner över henne och gav henne en kyss som hon besvarade. Hennes ben var fortfarande särade och hans kuk hamnade hårt pressad mellan deras kroppar. Han lyfte sig några centimeter på armbågarna så att den kunde glida neråt. Han såg ner i hennes ansikte och gled långsamt in. 
- Åååhh.

Hon saxade genast benen runt honom och han ökade farten. Han höll sig fortfarande uppe med underarmarna och tog kraft för att kunna stöta hårt och snabbt i henne.
- Ååhh. Jaaaa! Fiiilip.
- Jag älskar dig.
- Fortsätt!

Han reste sig upp så att han återigen satt på knä och drog tag i hennes ben och lyfte dem uppåt. Hon följde efter med rumpan så att han kunde knuffa in kudden igen. Genast var han tillbaka med kuken och pressade in den hårt i henne. 

Han höll fortfarande i hennes ben och särade dem utåt så att de låg ungefär som ett v. Han tryckte sig fram och tillbaka med små korta stötar. Efter ett par minuter tryckte han dock ihop hennes ben något och böjde dem bakåt så att låren pressades mot hennes mage. Med ett fortsatt stadigt grepp om hennes smalben lutade han sig framåt och började röra sig. Han pressade sig in hela vägen i henne innan han långsamt drog sig nästan hela vägen ut.

Det var jobbigare än vad han trott att sitta över henne på detta vis. Han lutade sig därför bakåt igen och körde några ytterligare snabba stötar. Sedan drog han sig helt ur.
- Neej, gnällde Emma och sträckte sig efter honom.
Filip å sin sida började rota runt i sängen efter glidmedelsflaskan igen och när han hittat den satte han den direkt mot hennes bakre öppning. 
- Mmm. Jaa, stönade hon när han började pumpa in vätskan.

Han böjde med ena handen bak hennes ben så att knäna hamnade uppe vid brösten och hennes fötter strax över skinkorna. I denna ställning började han att smörja in hennes anal. Samtidigt som han gjorde det böjde han upp hennes högra fot och satte den till munnen. Emma suckade när han började slicka längst med hennes fotsula. Efter att ha pullat hennes anal och sugit på hennes fot en stund så tryckte han återigen bak benen och satte kuken mot öppningen. 

Emma suckade med ett ljudligt stön när han pressade sig hela vägen in i henne. Som hon låg gled han verkligen rakt in och till slut så slog hans blygdben i hennes skinkor. Han drog sig nästan helt ur innan han långsamt tryckte sig in igen. Efter ett tiotal långsamma drag så ökade han hastigt takten.

Emma låg på rygg med huvudet på sin ena huvudkudde. Hennes rumpa låg riktad snett uppåt på hennes andra kudde och nedanför stod hennes lillebror på knä och stötte med kuken hårt i hennes anal. Han hade dragit hennes ben mer uppåt och höll sig i dem samtidigt som han juckade i henne. Hon spände så mycket hon kunde med benen och gav honom på så sätt stöd. Han rörde höfterna fram och tillbaka och drog med sig överkroppen med hjälp av armarna. Han rörde sig snabbt och drog samtidigt med sig nästan hela sin längd på vägen ut. Emma låg först och bara tog emot sin brors stötar innan hon satte handen på hennes fitta och försiktigt började smeka sig själv. Filip gjorde ingen ansats till att lyfta bort den. 

Efter några minuter i denna ställning drog sig Filip ut och frågade om Emma kunde vända på sig. Hon rullade över på mage och ställde sig direkt på alla fyra. Han tryckte ut ännu lite mer glidmedel i hennes öppning och smörjde snabbt in sig själv innan han satte ollonet mellan hennes skinkor och pressade sig in. Hon slappnade av och han kunde utan svårigheter igen passera förbi ringmuskeln. 

Han tog snabbt upp takten igen och pumpade hårt och fort i henne. Emma la underarmarna ovanpå varandra och lutade huvudet ner mot dem. Med böjd rygg och rumpan uppåt låg hon och tog emot hans hårda stötar. Hon gav ifrån sig gnyende ljud medan han rörde sig i henne. Efter några minuters hårt stötande drog han sig snabbt ut och greppade kuken. Ett par drag senare sprutade han ut sin säd över hennes rygg. Medan han stod kvar med en slaknande och lite värkande kuk så kastade sig Emma över på rygg och avslutade själv genom att trycka in två fingrar i sig medan hon hårt och snabbt lät den andra handen spela över klitoris.
- Ååååhhhhåå, suckade hon fram när hon strax efteråt kom. Filip la sig ner bredvid henne. 

I ett par minuter sa de inget alls. De låg bara med sina kroppar tätt pressade mot varandra och andades. 
- Du gick tydligen i gång på tanken att vara lite mer hårdhänt? sa Emma tillslut.
- Tydligen, skrattade han. 
De låg tysta en stund till och bara var nära varandra. Tillslut sträckte sig Filip efter sin telefon och tände låsskärmen.
- Fan också!
- Hur mycket? sa Emma frågande.
- Fem i halv åtta, svarade han och suckade.
Emma fnissade till.
- Du får ta kvart över åtta-bussen antar jag.
- Ja. Finns väl inget annat, svarade han och suckade.

Han reste sig upp från sängen och gick i väg mot duschen. Emma låg kvar i den svettiga och kladdiga sängen. Hon kände hur sperman klibbade mellan lakanet och hennes rygg. Även om sexet varit en aning hårdare så var det fortfarande inte i närheten av det Hannes gjorde med henne. Det kändes dessutom fortfarande omtänksamt och kärleksfullt. Hon hade alltmer insett hur viktigt det var för henne. Hon ville aldrig att Filip skulle bli en i raden av hårda sexpartners som, trotts allt, var rätt lätta att byta ut. Trotts allt var Filip den enda person hon skulle kunna säga att hon någonsin ”älskat” med. Inte för att hon under några som helst omständigheter skulle ta det ordet i sin mun. Bara att ens tänka på det fick hennes kropp att rycka till i en obehaglig rysning. 

Hon reste sig upp och drog bort alla sängkläder och kastade tillbaka flaskan i sin låda. Med lite tur skulle hon nästan hinna tvätta dem innan föräldrarna kom hem. Både hon och Hannes tvättade sina egna kläder men just sängkläderna brukade någon av deras föräldrar oftast ta hand om. Både hon och Filip hade kastat lite för många bäddsätt i tvätten de senaste veckorna och hon var nästan orolig för att någon skulle bli misstänksam. Å andra sidan var det längesedan de haft sina egna uppsättningar av sängkläder så hon gissade att lakanen med de stela fläckarna skulle härledas till någon av hennes bröder. Såvitt hennes föräldrar visste så var ju Hannes svältfödd på sex och Filip var säkert bara en hormonstinn femtonåring som antagligen inte ens gjort sin debut ännu. Hon hoppades innerligt att de skulle fortsätta tro det. I vilket fall hade ju båda två bra anledningar till att ”befläcka” sina lakan, tänkte hon. 

Hon brydde sig inte om att ta på sig några kläder när hon gick ut ur sitt rum och ner till köket. Hon bar det vita lakanet och det svartvitrandiga påslakanet med tillhörande örngott som en boll i famnen. Ovanpå balanserade hon själva täcket och kuddarna. Hon slängde in allt i tvättmaskinen och doserade tvätt- och sköljmedel och startade i gång ett sextioprogram med förtvätt. 
- Sådär, suckade hon och gick tillbaka ut i köket där hon satte på en kanna kaffe.

Hon bredde några mackor och hällde upp en mugg svart kaffe till sig själv och väntade på att Filip skulle komma ner. När han väl dök upp var klockan runt tio i åtta. Solen sken redan starkt över husets baksida och termometern i köksfönstret visade på sexton grader. Han var klädd i svarta jeans och en svart t-shirt med ett orange tryck. Också han hällde upp kaffe och la in frikostigt med socker och mjölk. 
- Uhhrgh. Jag kommer att dö idag, jämrade han sig.
- Stackarn, svarade hon smått hånfullt och kastade åt honom en macka. 
- Du har all tid att sova i graven.
- Känns som jag är på väg dit, svarade han morrande.
- Är så förbannat jävla tröööööt. Han avslutade med en gäspning.
- Kull natt thoguh, sa Emma med ett flin.
- Ja. Men kanske inte natten innan måndag var så smart?
- Inget av det här är väl så smart? svarade hon med ett skratt.
Båda två skrattade nervöst i några sekunder.
- Nä, Såklart.
- Men hur fan kan du vara så jäkla pigg? frågade han tillslut.
- Ingen aning, svarade hon.
- Jag lär väl dö vid lunch.

Filip tryckte i sig mackan och svepte det sista kaffet innan han reste sig från bordet. Emma reste sig hon också och följde med honom ut i hallen. Väl där blev de stående mitt emot varandra.
- Älskar dig Emma, sa han, böjde sig ner och gav henne en kyss.
- Älskar dig med lillebror, svarade hon och besvarade sedan kyssen.
- Lillebrora inte mig, sa han och låtsades låta förnärmad.
- Sorry. Älskar dig Filip, sa hon istället med ett sött leende.

Det kysste varandra igen innan Filip drog åt sig sin datorväska och med raska steg gick ut genom dörren och i väg mot busshållplatsen. Emma stod kvar i någon form av chock. Hon såg efter honom ett tag genom den öppna dörren innan hon stängde den och gick in tillbaka in i köket där hon dukade undan.

Hon kände sig fortfarande lite vimmelkantig när hon ett par minuter senare klev in i duschen. Vad hade hänt där egentligen? Hon hade stått naken i hallen och han hade kysst henne. Än sen? De hade gjort mångt mycket värre saker än det. Men det var inte det. Han hade nästan betett sig som att de var ett par. Ett typ vuxet par som bodde tillsammans dessutom. Eller hade han? Hon skakade på huvudet och vred på vattnet.
- Vad fan håller vi på med egentligen? mumlade hon och satte huvudet mot väggens kakelplattor.

När hon klev ur duschen hade klockan redan hunnit bli fem i nio. Iklädd sin stora morgonrock gick hon in i sitt rum, startade upp datorn och började rota fram kläder ur garderoben samtidigt som hon försökte få håret hjälpligt torrt. När hon väl satt sig vid skrivbordet såg hon att hon fått ett meddelande från Hannes.
”Lång natt?”
”Ja. Förlåt. Väckte vi dig?”
”Några gånger men ingen fara. Vad gjorde ni?”
”Allt möjligt. Tror ingen av oss kommer överleva den här dagen.”
”Haha. Skyll er själva. Vill du ha en RedBull?”
”Ja tack! Vore fantastiskt.”
”Kan åka och köpa när pappa kommit hem med bilen.”
”Har du lust och ork med mig förresten?”
Emma funderade. Hon hade förvisso haft ungefär hur mycket sex som helst de senaste timmarna men vafan? Varför inte?
”Jodå. Men jag har nog bara tio minuter mellan lektionerna tyvärr. Kanske inte hinner så mycket?”
”Hm. Nä. Kanske. Surt.”
”Jaaa.” Hon la till en flirtblinkande emoji. 

När matten började fem över nio satt hon redo framför skrivbordet. Hon hade på sig en mörkblå topp och ett par röda boxerkalsonger. Hon hade, efter att Alice rekommenderat det, köpt ett paket för att sova i när hon var på tävlingar. Bekvämare än en stor pyjamas.

Efter att närvaron var tagen började läraren mala på om statistik och sannolikhetslära. Emma tyckte att det var till lika delar ren svartkonst och extremt intressant. Under söndagseftermiddagen hade hon roat sig med att skriva ihop ett litet script i node som slumpade fram hundra siffror mellan ett till hundra och sedan visade hur många gånger det hittade nummer femtio. Rent statistiskt borde det hända en gång på hundra. Det gjorde det såklart inte. Vissa omgångar så drogs det tre gånger, andra ingen alls. Men om hon körde programmet ett tio-tjugotal gånger så blev det alltid ett genomsnitt på cirka en gång per hundra dragna nummer. Rationellt sett tyckte hon att det borde vara samma odds för varje draget nummer och därför helt ”slumpartat” men samtidigt så fungerade det ju uppenbarligen.

Vid halv tio fick de ungefär en kvart att börja jobba självständigt. Resten skulle de ta på fredagens lektion. De var alla tvungna att hänga kvar i chatten men behövde inte ha på video. Emma plockade upp telefonen och skrev till Hannes.
”På för en snabbis utanför mitt rum prick 09:45?”
”Absolut!”
”I’ll be all lubed up. Bara att köra igång.”

Lite nervöst la hon ner telefonen och kollade till chatten en snabbis. Några frågor från klasskamrater men inget nytt från läraren. Hon tog av sig shortsen, drog ut skrivbordslådan och tog fram glidmedlet igen tillsammans med sin butplug. Omsorgsfullt smörjde hon in den och satte sig sedan bakåtlutad med brett särade ben på kontorsstolen. Hon höll fortfarande ett öga på chatten för att se om hon skulle bli tvungen att medverka på något vis. Samtidigt började hon smörja in glidmedel runt analöppningen och tryckte ibland till med ett finger för att skjuta in vätskan i henne. Hon behövde vara väl insmord och uppvärmd för att det skulle fungera.

Klockan på datorn visade 09:37 när hon till slut pressade in den grova glaspluggen och lät den sjunka in. Hon drog ut den och körde in den igen några gånger för att se till att ringmuskeln följde med. Efter femte gången så sprutade hon in ytterligare några klickar av glidmedlet och smörjde in pluggen som hon sedan stoppade in i sig. Därefter satte hon sig tillrätta på stolen och kollade till datorn. Klockan visade 09:39 och när hennes lärare, några minuter senare, kom in på video skrev hon ett nytt meddelande till Hannes.
”Allt klart. Övertala mig ner på alla fyra. Tio minuters rast. Vi hinner. Inget klet bara. Ok?”
”K”

När lektionen till slut var över drog hon ur pluggen och tryckte in ytterligare glidmedel. Hon såg till att det nästan svämmade över. Hon satte in pluggen igen och tog de få stegen fram till dörren ut ur hennes rum. Precis innan hon öppnade den drog hon ur pluggen och la ner den på golvet. Ett sista tryck med flaskans pump mot öppningen och hon var redo.

- Hej lillasyster, sa Hannes så fort hon klev ut från rummet.
- Hej storebror, svarade hon med ett leende.
- Tycker det ser ut som att du behöver lite kuk. Är det så?
- Hm. Kanske. Men jag har bara rast i tio minuter.
- Det är ok. Vi hinner. Ditt lilla rövhål är ju alltid öppet för storebror eller hur?
- Jo. Men det är bara tio minuter. Sedan måste jag vara på video.
- Det är lugnt. Det går fort. Ingen kommer märka något. Kom igen. Ner på alla fyra nu.

Hon ställde sig lydigt på alla fyra på hallgolvet och kände hur han tog tag runt hennes midja. Han böjde sig över henne och satte sitt ollon mot hennes öppning och utan förvarning eller vidare uppvärmning tryckte han sig rakt in i henne. 

- Ah, oh, stönade hon när Hannes började röra sig.
- Ååååhh, hmpf, ååååhhhe, 
Han hade verkligen gått från noll till hundra på ingen tid alls. 
- Du är jätteduktig på att ta emot storebrors kuk Emma.
- Jag kommer knulla dig hårt i röven och sedan spruta i din mun. Ingen kommer att märka något.

Han lutade sig längre upp över hennes rygg och ökade takten. Som han stod kom han rakt in och slog emot hennes g-punkt.
- Åh, åh. Ja, ja. Åhhhhhe.
- Du knullar så jävla skönt storebror. Ingen knullar min röv som du!!
Hon satte vänsterhanden över sin klitoris och började röra fingrarna över den.
- Din röv är så tight och skön. Kom lillasyster, kom precis när du vill. Sen ska du få smaka på storebrors sperma.
- Åååhhee. Jaaa. Fyll min mun storebror! Jag älskar smaken av din sperma.

Hon ökade takten så mycket hon kunde på klittrandet allt medan han pumpade på i samma höga tempo. 
- Jaaa, jaaa, hååårdare Hannes. Hååårdareee, gnydde hon och tappade för en stund nästan balansen. Hon satte ner handen på golvet och kände hur han dels ökade farten, men också hur han lyckades knöla sig in med ena armen under henne. Han lät ring- och långfingret ömsom glida in i henne och ömsom glida över klittan.
- Jaa, liiite till, jaaaaaaa
- Åååååååhhh, Iiiiihh.

Hennes överkropp föll framåt och hon vilade huvudet mellan armarna. Han tog tag med händerna runt hennes skinkor och började omedelbart pumpa hårt i henne. 
- Aaaaaahhhaaaahhh, skrek hon.
Han lutade in sin vänsterhand under henne och försökte trycka till mot klitoris.
- Miiiiiihhii. 
- Aaaaaaaahhh, yyyyyyuee, gnydde hon när orgasmen tillslut sköljde över henne.

Hannes drog sig snabbt ur men hon fick bara vila i högst ett par sekunder innan han drog upp henne så att hon satt på knä. Hon öppnade munnen för honom och tog utan vidare omsvep emot halva kuken. Han försökte sig inte på att få in mer utan munknullade henne i snabba korta rörelser där han mest bara retades mot svalget. Efter några stötar drog han sig ur.
- Gapa nu stort, lillasyster.
Hon gjorde som hon blev tillsagd och kände genast hur tre långa strålar sköts ut på hennes tunga men också hur lite hamnade på hakan.
- Såja. Svälj nu. Svälj din storebrors säd.
Hon stängde munnen och svalde ner allt. När hon var klar öppnade hon munnen igen och visade upp sin tomma mun.
- Var det gott?
- Ja. Jag älskar smaken av din säd storebror. 
Han log mot henne. 
- Du är en så duktig och slampig lillasyster. En riktigt kåt liten incestslampa. Eller hur? Vist är du det?
- Ja storebror. Jag är din kåta lilla incestslampa som alltid vill ha sin storebrors kuk. 
- Det är bra det. Precis vad jag ville höra. Gå in till din lektion nu.

Hon reste sig upp från golvet och småskrattade lite. Hon tittade lite blygt på honom.
- Eh, hon skrattade lite nervöst. 
- Tack Hannes. Det här var jättekul. Men jag måste nog verkligen skynda mig nu. Men vi syns till lunch va? Ok?
- Absolut. Ses vid lunch. 
Han nickade och gav henne en våtservett.

Hon torkade snabbt av ansiktet och gick in i rummet igen. Utan att ta på sig något på underkroppen satte hon sig ner vid skrivbordet och loggade återigen in på datorn. Klockan visade 10:07 så hon var lite sen men inte så att det märktes. Folk brukade ramla in någon minut efter utsatt tid. Det var alltid något som strulade.

När lektionen väl börjat torkade hon av sig lite mellan benen och började andas ut. Det hade varit så intensivt men det var ju också meningen. Ett meddelande från Hannes gled in högst upp till höger på skärmen.
”Är du ok?”
”Jodå. Jag är ok.”
”Du får gärna fortsätta att lägga fram scener i framtiden också. Det var skithett.”
”Tack ;) Var faktiskt riktigt kul men det var rätt intensivt och jag känner mig lite skakis just nu.”
”Förstår det”

Det knackade lätt på dörren och Hannes kom in. Emmas mikrofon var på mute och så länge hon inte sa något borde inte hennes bild visas på de andras skärmar och om den nu ändå gjorde det skulle de bara se hur hennes storebror kom in med ett glas bubbelvatten och ett tuggummi. 
- Tack. 
- Syns sen då?
- Absolut, svarade han och stängde dörren efter sig.

När samhällskunskapen var avklarad skickade hon ett meddelande till honom där hon skrev att hon bara skulle ta en snabb dusch och att de sedan kunde äta lunch tillsammans. På vägen till badrummet tittade hon ut genom fönstret och såg ännu ingen bil på uppfarten. Även om mamma hade jobbat över så borde hon kommit hem nu. Hon hörde någon rota runt i köket och tänkte att det måste vara Hannes som fixade lunch.

”Fortsätter de så här kommer jag fan bli utbränd” tänkte hon när hon ställde sig under det skållheta vattnet. Först natten med Filip och nu det här. Dock skulle de ju inte få någon chans att bränna ut henne.

--- 

Elisabet hade inte kunnat avsluta sitt nattpass förrän klockan halv elva på lördagen och kände sig vid det laget helt slut. Trotts detta hade hon inte försökt byta bort sitt nästa pass som började klockan tio på kvällen. 

När hon väl gått bort mot personalparkeringen insåg hon dock att hon hade ett problem. När hon gått med på att rycka in och börja jobba från klockan sex kvällen innan hade det känts så logiskt att åka tillsammans med Erik. Nu var dock problemet att han jobbade stationsjour till klockan sex på kvällen och att hon stod på personalparkeringen utanför Skaraborgs Sjukhus, utan bil. Att få någon att hämta henne för att sedan åka hem skulle bara ta en massa tid så istället gick hon tillbaka in på sjukhuset och förklarade läget för sin chef. Hon erbjöd sig dessutom att börja jobba lite tidigare om hon kunde få komma iväg senast sex på söndagsmorgonen. Hon hade fått reda på att det säkert skulle gå att ordna så hon skickade ett sms till Erik och förklarade läget. Sedan ringde hon till Hannes och berättade vad som hänt.

Hon tog på sig munskydd och ett visir innan hon med långsamma steg gick mot sjukhusets entré och in i den lilla pressbyråkiosken. Där plockade hon åt sig en kycklingwrap och en flaska loka. Med tanke på den pågående pandemin var det besöksförbud på sjukhuset och de anhörigrum som fanns på IVA stod därför tomma. Hon plockade därför helt enkelt bara ut en nyckel till ett av rummen och gick dit.

Rummet var nästan som en lägenhet. Det fanns ett litet pentry, ett matbord och en soffgrupp. I ett hörn stod en gammal tjock-tv. Hon satte sig vid matbordet och njöt av den totala tystnaden. Inga maskiner, inga högt ringande telefoner. Hon såg att hon fått ett meddelande från Erik och de bestämde att de skulle ses när han gått av sitt pass vid sex. När hon ätit klart satte hon sin telefon på laddning och gick in i det fönsterlösa sovrummet. När hon stängde om sig och släkte lampan blev det alldeles kolsvart, vilket passade henne utmärkt. Hon la sig ner och somnade nästan omedelbart.

Hon hade vaknat av mobilens alarm vid halv sex på lördagseftermiddagen. Efter en lång dusch hade hon mött upp sin make ute på parkeringen och gemensamt hade de åkt iväg till en närbelägen pizzeria där de sate sig på uteserveringen. De hade pratat om jobbet och om den stundande sommaren. De hade redan kommit överens om att inte försöka ta ut någon semester. Inte nödvändigtvis för att ”ställa upp” i vården utan mer för att det ändå inte fanns någonstans att åka. De hade båda kollegor som tänkte gömma sig i sina sommarhus och förvisso hade de tillgång till ett sådant men det delades med Eriks släkt och låg beläget i Skagen. Inget ställe de kunde resa till med andra ord. Efter att de ätit färdigt körde Erik tillbaka henne till sjukhuset där han sedan parkerade bilen. Några minuter senare svängde Hannes upp i den skrotiga Volvon. 

--- 

Syskonen hade i sin tur vaknat rätt sent på lördagen. Faktum var att Hannes hade väckts av Elisabets telefonsamtal. Strax därefter hade han somnat om igen och vaknat någon timme senare av att Emma och Filip gått upp. 

De hade suttit tysta alla tre i köket och ätit frukost, om det nu får kallas frukost när den intas vid tolv på dagen. Emma hade aldrig gillat ”dagen efter sex”-känslan. Hon hade haft den allt för många gånger med Oskar. Vad säger man egentligen vid frukosten dagen efter man knullat som galningar? Hon och Alice kunde, i och för sig, hur lätt som helst, bara prata om något annat. Alex och William hade hon alltid slängt ut innan hon lagt sig och Filip brukade lösas sig genom att de hade morognsex. Men vilken tråd skulle hon ta upp här?

- Så, harklade sig tillslut Hannes.
- Vad händer idag?
- Vet inte, svarade Emma. 
- Måste plugga tror jag.
- Läxor fast att du pluggar hemma? frågade han.
- Jag veeeet! Det suger.
- Och du? Hannes kollade mot Filip som bara rykte på axlarna som svar.

Filip hade mest suttit tyst medan Emma och Hannes försökt få igång ett samtal, men det hade gått trögt. De vanliga datorämnena var redan ganska uttömda och Emma hade inte vågat fråga något om Frida. När hon efter några minuter ställt undan sin flingskål och gått därifrån följde Filip efter. Hannes hade suttit kvar och funderat i ytterligare några minuter. 

Han borde verkligen prata med dem. Om vad dock? Det var ju inte som att han satt på något vidare stort moralkapital. Det var ju trotts allt hans fel att allt började; och han ville inte att det skulle sluta. Men han var orolig för sina syskon.

När Emma kommit upp på rummet igen hade hon dragit igång mattegrejerna. Hon var lite rädd att Filip skulle tro att hon undvek honom men hon behövde faktiskt plugga. 

Strax efter halv sju hade Hannes hojtat att han skulle åka och hämta Erik och att de skulle uppföra sig under tiden. 

Efter att hon hört hur Hannes stängt ytterdörren gick hon ner till köket och körde igång en kopp extremt starkt kaffe i espressomaskinen. På vägen upp till rummet igen hade hon mött Filip som var på väg ner för halltrappan. 
- Läget? hade han frågat.
- Trött. Försöker varva matte med franska om vart annat. Känns som hjärnan ska sprängas. Du?
- Uppsats i svenska.
- Så allt är lugnt? Efter igår, fortsatte han.
- Jaaa. Såklart det är, svarade hon och gav honom en kram.
- Jag behövde verkligen plugga idag bara. 
- Ok, svarade han tyst.
- Filip. Allt är lugnt. Jag lovar!
Hon hade gett honom en till hård kram och sträckt sig uppåt för att ge honom en kyss, Han böjde sig fram och besvarade den.

Det hade varit en lite konstig vinkel där de stått med två trappsteg emellan sig. Hon hade brutit sig loss från kyssen och ställt sig på knä på trappsteget nedanför honom. Han hade haft på sig ett par gråa mjukisbyxor och en svart t-shirt. När hon drog ner byxorna så föll hans halvstyva kuk ut framför henne. Han hade inte haft något under. 

Med händer och tunga hade hon lyckats få honom hård och sedan tagit honom helt in i munnen. Hon hade efter bara några drag pressat ner hela kuken i sin hals och sög honom så utan att använda händerna. Hon hade suttit på knä i trappan, iklädd ett par ljust blåa jeans och en vit t-shirt och böjt huvudet fram och tillbaka över sin lillebrors kuk. Kanske inte det Hannes menat när han sagt att de skulle bete sig. Efter bara några minuter blev Filips andetag kortare och han började själv stöta in i henne. Med ett ”åååååhhh” hade han tillslut tömt sig långt ner i hennes hals. 
- Fan. Jag skulle ju plugga, sa Emma när hon lutat sig bort från honom och ställt sig upp. 
Hon kysste honom igen och fortsatte sedan upp för trappen,
- Älskar dig Filip, ropade hon när hon kommit upp till övervåningen.

Runt halv åtta hade Hannes ringt och meddelat att Erik redan hade ätit.
- Om han käkat pizza tänker fan inte jag laga någon mat, hade hon kort svarat.
- Nähä? Så vad ska vi äta då? var Hannes svar.
- Hälsa att han får svänga förbi donken eller nått.
- Men. Ska vi … Han hade precis varit på väg att fortsätta ”äta hämtmat två dagar i rad” men Emma som förstod vart det lutade avbröt
- Jag orkar inte laga något, ok?. Är helt slut i huvudet.
- Ok, ok. Ska hälsa honom det.
- Veggie Tasty för mig och Filip. Sojaburgare! Inte den där jävla krisposten.
- Sedan kan du ju köpa ett Happy Meal till dig själv. Du kanske får en gullig leksak, avslutade hon samtalet och skrattade. 

Erik hade inte haft något emot att köpa med sig snabbmat till syskonen. I Skara hade han helt enkelt svängt in genom McDonalds drive in och plockat upp beställningen, även om Hannes tagit en Big Mac. Själv hade han tagit en äppelpaj. Under tiden de väntade på beställningen skrev Hannes ett meddelande till Emma.

”Du kan vara en gullig leksak! Och din fitta kan vara ett Happy Meal.”
”Är du säker på att du får leka med din lillasyster då? Och äta hennes fitta?”
”Storebror får alltid leka med sin lillasysters alla hål.” 
Emma hade skickat tillbaka några emojis föreställande ett ansikte med vidöppen mun. 

När Hannes och Erik kommit hem satte de sig alla fyra vid köksbordet. Efter att de ätit klart sa Erik att han tänkte ta en dusch och sedan kanske se någon film eller serie inne i vardagsrummet. När han gått iväg satt syskonen fortfarande kvar.

- Vi har ett problem, sa Hannes.
- Ok? Oj. Vaddå? svarade Filip och såg förskräckt upp.
- Riiight. Ska vi vara oroliga? sa Emma.
- Nej. Oj. Inte så. Förlåt att jag skrämde er. Inget sådant. Tror ingen misstänker något. Men det är rätt kasst ändå. 
- Ok. Vadå? frågade Emma. 
- Mamma och pappa jobbar tydligen omlott nästa vecka.
- Ugh fuck! Neje. Emma hade lutat armbågarna mot bordet, lagt huvudet i händerna och jämrat sig.
- Så det kommer alltså alltid att vara någon hemma? frågade Filip.
- Mmmm, sa Hannes.

Vanligtvis så hade det här inte varit något problem för dem. Lite då och då slumpade sig föräldrarnas arbetstider så att någon av dem alltid var hemma. Det hade aldrig rört dem förr. Men nu? Emma kände det som att hela hennes tillvara byggde på att hon hade det föräldrafritt. 
- Så vi måste vara försiktiga? försökte hon.
- Nej. Vi kan inte göra ett skit! Ok? svarade Hannes henne och fortsatte.
- Första gången ni höll på så var mamma fortfarande hemma! Vad hade hänt om hon kommit upp för att säga hej då? han pratade lågt och lugnt men det gick inte att ta miste på att han var allvarlig. Filip tittade ner i bordet.
- Och Emma. Du är inte direkt tyst av dig. Tänk om någon av dem går upp mitt i natten och råkar höra dig? Emma bet sig själv i underläppen och nickade.
- De är båda hemma på måndag och sedan jobbar mamma natt och pappa dag.
- Blääää, hade Filip morrat ner i bordskivan.
- Jag vet. Men ni måste hålla er ifrån varandra är jag rädd.
- Men du då? hade Filip kontrat, en aning indignerat. 
- Jo. Det gäller mig också såklart.

--- 

Så där var de alltså nu, tänkte Emma. Var det så konstigt att hon och Filip utnyttjat natten till max? Det var inte riktigt meningen att de skulle bli så, men ändå? Var det så konstigt? Var det märkligt att hon ville ha en snabbis med Hannes innan båda deras föräldrar skulle komma hem? Pappa hade jobbat 21-09 och deras Mamma 22-10, eller kanske lite mer. Det borde inte varit mer än 22-06 från första början. 

När hon var klar i duschen tog hon återigen på sig sin morgonrock och gick ner till köket där hon till sin förvåning mötte Elisabet och Erik. 
- Hej, sa de.
- Hej, svarade hon.
- Har du duschat så här dags? frågade hennes pappa.
- Eh, ja. Jag sov rätt dåligt i natt så hann inte i morse.
- Åh, svarade han och fortsatte att förstrött äta på en skinksmörgås.
- Är det du som tvättar sängkläder? frågade Elisabet sedan.
- Ja. Alltså, hon var tyst och tänkte i ett par sekunder.
- Mina sängkläder var en enda svettig hög när jag vaknade så slängde in alla i tvätten.
- Oj. Du håller inte på att bli sjuk va?
- Nej. Det tror jag inte. Sov väldigt ryckigt bara och vaknade flera gånger. Drömmer stressdrömmar och skit.
- Åå, gumman. Elisabet tittade på henne med medlidsam blick.
- Älskling. Vi förstår att det är jobbigt med allt. Att bara sitta hemma. Hon gav sin dotter en stor kram och Emma tryckte sig hårt mot henne och snyftade till. 
Hon visste inte varifrån vågen av känslor kom men helt plötsligt bara var dem där. 
- Jag vill bara inte sitta ensam hemma hela jävla sommaren, svarade hon och började gråta.
- Jag vet det, älskling. Jag vet.

De hade precis släppt greppet om varandra när Hannes öppnade ytterdörren och klev in i köket. Han ställde ner en papperskasse på bordet och tog upp ett par paket mjölk, mer polarkakor, en bit ost och lite grönsaker. Slutligen ställde han ner ett fyrpack Red Bull och fem matlådor. 
- Varsågod Emma, sa han och tittade mot hans rödgråtna lillasyster. 
Jag åkta förbi skolan och bad om att få ut några lunchlådor till dig. Först gick de inte med på det eftersom att du inte förbeställt men jag förklarade att du bodde sex kilometer bort och att jag för en gång skull vågade mig till affären. Så här är skollunch för hela veckan. 
- Tack, svarade hon tyst. 
Sedan kastade hon sig om sin storebrors hals och började stortjuta. Hon hade fan aldrig varit såhär glad över att få se mat från skolmatsalen i hela sitt liv. Även om den var från högstadieskolan i Kvänum och kom i lådor. 
- Tack, sa hon igen.
- Det är lugnt, svarade han en aning överväldigat.

Emma satte sig ner vid matbordet och började snyftande äta en av de allmänt smaklösa vegetariska skolluncherna. Hon var alldeles för trött, alldeles för känslosamt instabil och alldeles för överväldigad av allt för att kunna göra annat. Dessutom kändes det som om hon skulle få mens vilken dag som helst. ”Den kom i alla fall lägligt”, tänkte hon och skar i den blekgråa, inte helt genomkokta potatisen. 

Hon visste inte riktigt vad allt hade kommit från. Hon hade inte ljugit när hon sagt att hon inte ville sitta instängd hela sommaren men det var kanske först då som det verkligen slog henne hur mycket tanken skrämde henne. Hon var en social person som gillade att ha folk runt sig. Förvisso hade ju relationen till hennes bröder stärkts den senaste månaden men det var inte samma sak som att gå på fest, dra på varenda liten småstadsfestival som fanns i Västsverige eller att bara hänga med olika människor i omgångar. Med Hannes och Filip var det trotts allt mestadels sex. Hon visste inte riktigt vad det var som hände mellan henne och Filip men hon behövde mer. Tillslut skulle även dagar med ständiga dubbelmackor bli tråkiga. Skittråkiga faktiskt.

När hon ätit klart gick hon upp till övervåningen och in på sitt rum. Några minuter senare knackade det på dörren och Hannes stack in huvudet.
- Är allt ok Emma?
- Jo. Det är ok. Ingen fara, tror jag. Tack Hannes!
Han gick in och fick återigen en kram av henne.
- Det är bara mycket med allt och så sa mamma något om sommaren och så kom jag på att jag antagligen skulle få sitta instängd här och så …. Hon började snyfta igen. 

Hannes tryckte henne emot sig och strök en hand över håret.
- Såja, såja. Vi hittar på något. Vi kan inte vara fångade här för evigt. Vi gör revolution.
- Hurdå? fnissade hon mellan tårarna
- Jag vet inte. Du och Filip får skära sönder däcken på deras bil så flyr vi i skrothögen.
Båda skrattade och Emma började torka undan tårarna
- Tack Hannes, sa hon sedan igen.
- No vorries, Emma. Anytime.

De gav varandra en snabb kram till innan han gick ut ur rummet. Själv satte hon sig på sängen och försökte samla ihop sig inför eftermiddagens lektioner. Hon började med att knäcka en RedBull.

--- 

Filip kämpade med att hålla huvudet uppe på bussen hem från skolan. Det fick räcka med att han somnat på vägen dit och missat hållplatsen. Han hade väckts av busschauffören när de kommit fram till Vara Resecentrum och fått lunka tillbaka genom staden. Det skulle ju sitta fint att missa hållplatsen hemma också. 

Bussen var i det närmsta tom när den svängde ut på E20 vid Jung. Det var väl inte helt sant att bussen brukade tömmas här och sedan gå tom till Ardala men det var inte långtifrån. Fem minuter behövde han hålla sig vaken, fem minuter. 

Emma hade rätt i att han missat bussen en del den sista tiden. Två gånger förra veckan faktiskt. På torsdagen hade han tillochmed missat så många bussar att han fått ta den sista för dagen. 

Det hade börjat med att han och Miranda bestämt sig för att skolka från sista lektionen. Åttio minuter svenska kändes inte så relevant när det bara var två veckor kvar innan sommarlovet. Ingen av dem viste ju om de ens skulle kunna träffas när skolan slutat. Det var som att tiden bara flög iväg när det hängde med varandra. De kunde sitta och prata hur länge som helst och skämta om rollspel, memes, knäppa lärare, överdrivna föräldrar och jobbiga syskon. 

De hade inte velat vara ute och det gick inte att vara hemma hos henne. De drog därför bara runt i skolans korridorer tills de kom fram till ett gäng grupprum som såg tomma ut. Ett av dem var inte bara möblerat med stolar och bord utan hade även en liten soffa och golvlampa. Tanken var väl att eleverna skulle kunna krypa upp där och läsa. De hade struntat i att tända taklampan och dragit för de vita gardiner som hängde framför fönstren ut mot korridoren. När de satte sig i soffan hade Miranda tagit tag i hans hand och hållit i den.

De hade först bara suttit så. Bredvid varandra med deras händer sammanflätade mellan dem. Miranda hade tittat på honom och han hade, i sin tur, sett tillbaka på henne. Han visste inte om det varit planen från första början men helt plötsligt hade hon böjt sig fram och kysst honom. Han hade öppnat munnen och besvarat den och inom bara några sekunder så hade de girigt tagit för sig av varandras munnar och läppar. Det hade fortsatt med att han lagt sin arm runt henne och att hon tryckt honom bakåt i soffan. Hon hade själv lutat sig över honom och snabbt knäppt upp knapparna på ett av alla hans par svarta jeans och fortsatt med att dra ner dem. Hon log mot honom när hon fiskade fram hans rakade kuk och började slicka på den.

Hon hade sugit in ungefär en tredjedel av den samtidigt som hon runkat resten. Efter några drag fick hon in ungefär halva. När hon sugit i några minuter så reste hon sig upp och började dra av sina egna, blåa, jeans. Hon hade i övrigt på sig ett ljusblått linne och ett par vita sneakers. Samtidigt som hon tog av sig på underkroppen gjorde han likadant. De hade tittat på varandra lite blygt och fnissat osäkert. Därefter hade Miranda knuffat ner honom i soffan igen. Det var tydligt att hon styrde. Hon hade satt sig gränsle över hans ben men innan hon hann styra in honom i sig hade han rest sig upp och puttat henne bakåt. Hon hade skrattat till när han krupit bak på soffan och lagt ner huvudet mellan hennes lår.  

Miranda hade svart hår som gick långt ner på ryggen och ett ganska runt ansikte. Hon var lite mullig men ingen han skulle beskriva som tjock. Hon var väl sådär som tjejer kan vara i mitten av tonåren ungefär. Kanske lite rundare. Hon hade ganska stora bröst som alltid såg välformade ut under hennes kläder och hon hade mörka ögon som Filip älskade att drunkna i medan de och deras kompisar åt lunch. Han tänkte att hon kanske var ungefär lika lång som Emma men såg ut att ha större storlek i skor. Han noterade att han måste haft rätt när han denna eftermiddag fått se hennes smala fötter. 

Med ansiktet mellan hennes lår hade han satt tungan över hennes rakade fitta och slickat längst med blygdläpparna. Vid det här laget var hon redan ordentligt våt.
- Åh, stönade hon tyst. Förutom deras nervösa skratt var detta de första någon av dem hade sagt.
- Mmmhh, hade hon fortsatt allt medan han hade slickat henne.

Efter några minuters slickande hade hon puttat till honom och han hade dragit sig upp över hennes kropp redo att styra in sin kuk i hennes blöta inre. Miranda hade dock haft andra planer och rest sig upp. Filip hade fattat vinken och själv tagit hennes plats på soffan. Hon hade sedan satt sig över honom och med handen styrt hans ollon mot sin öppning och sjunkit ner på kuken. 
- Ah, stönade de ut tillsammans. 

Hon hade ridit honom så tills han var på väg att komma. Då hade hon klivit av och ännu en gång tagit honom i munnen. Med hälften av hans kuk inne tog det henne bara ett par runkdrag innan han sprutade. Hon hade svalt ner hans sats och efteråt hade de suttit och lett blygt mot varandra. De hade tagit på sig sina kläder och hand i hand lämnat skolbyggnaden. 

De visste inte riktigt vart de skulle ta vägen och hade därför planlöst börjat gå längst med den trädkantade Allégatan tills de stod utanför Hanssons kiosk där de gått in och köpt varsin cola. Filip mindes hur hon lett och sett på honom.
- Det var inte din första va?
- Nä. Din? 
- Nä, hon fnissade och skakade på huvudet. 
Ingen av dem hade känt för att forska något vidare i varandras tidigare erfarenheter.

De hade tagit med sig drickan ut och sedan bara promenerat runt i centrum med varsin cola i handen och njutit av att gå bredvid varandra. 
- Asså. Morsan kommer fan bli galen, hade hon till sist sagt.
- Jag hoppas ingen märker att jag inte kommit hem, hade han svarat.
- Om en ändå kunde göra det.
Hon hade berättat om sina två äldre bröder som fortfarande bodde hemma och delade ett rum och om hur hon och hennes tre år äldre syster var hopträngda i ett annat. 
- Morsan sover i vardagsrummet så är helt jävla omöjligt att komma in utan att någon ser det.

När klockan börjat närma sig kvart i sex hade de begett sig mot det knallblå hus som var Varas Resecentrum. Han hade klivit på sin buss och hon vandrat hem till familjen lägenhet.

De hade båda brutit mot deras föräldrars mest heliga regel. ”Träffa inte kompisar efter skolan”. Ärligt talat fattade han inte varför det var så viktigt? De satt instängda hela dagarna och andades på varandra men tydligen var det en glass på en parkbänk efter skolan som skulle döda dem. 

Han visste inte om de var ”ihop” men när de mötts igen på fredagsmorgonen hade Miranda gått fram och kysst honom och han hade kysst henne tillbaka. På rasterna satt de på en bänk på skolgården och bara hade det mysigt. De hade messat i stort sett hela helgen och när han väl kom fram till skolan igen på måndagen hade de genast omfamnat varandra.

Det hade känts både rätt och fel. Han hade ju just spenderat hela natten i sin storasysters säng och nu kysste han Miranda. Han trodde att Emma skulle vara cool med det om han bara vågade berätta. Men kunde de fortsätta om han och Miranda blev tillsammans på riktigt? Skulle han kunna ligga med någon annan utan att berätta det för henne? Och hur skulle han kunna berätta det när den andra han låg med var sin storasyster?

--- 

Filip vaknade upp av att hans huvud gled ner från ryggstödet och slog emot rutan när bussen tog en kraftig sväng. Han tittade ut genom fönstret och kunde snart se hur Skaras stora Coopvaruhus gled förbi utanför fönstret. 
”Helvete”, tänkte han och var precis på väg att trycka på den röda stoppknappen i taket men ändrade sig. Vad skulle det vara bra för? Som det var nu var det lika bra att åka med hela vägen till slutstationen. 

- Hopp, sa han med en suck när han klev av bussen på Skaras smått kaotiska busstation som för tillfället höll på att byggas om. 
”Vad gör jag nu?”

Han kunde inte bara ta bussen hem igen. För det första så var han redan alldeles för sen och för det andra så fungerade inte ens hans skolkort utanför Vara Kommun. Det fanns säkert tusen saker han hellre gjort än det enda rimliga. Men han tog ändå upp telefonen och ringde till sin pappa. 
- Hej. Jag somnade på bussen.
- I Skara. På stationen.
- Ok. Jag väntar här.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.