Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/3, 2021 kl. 18:14, av marcem

Jehovas sötaste vittne 1

Del 1 av 3 i serien Jehovas sötaste vittne

Ibland händer oväntade saker. Hur kunde jag veta att Jehovas sötaste vittne med sina gröna ögon, den näst sötaste flicka jag nånsin sett, skulle ringa på min dörr, och att hon var nyfiken... Väldigt nyfiken på hur man gör...

Det plingade på dörren.
 ”Fan!”, muttrade jag.

 

Jag satt så bra där framför datorn, med min hårda kuk i handen och en riktigt bra sexnovell på skärmen. ”Jobba hemifrån” kan ge möjligheter till pauser som man inte kan få när man är på jobbet.
 Ensam hemma var jag också, min fru är sjuksköterska, men i och för sig hade det inte gjort något om hon varit hemma. Vi är ungefär lika kåta båda två och hade hon varit hemma hade hon nog inte lämnat kuken ifred.
 Vi var båda i sena 20-åren, inga barn ännu, ska bli, men först vill vi ”leka färdigt” så att vi inte känner att vi försakar något när barnen kommer. ”Färdiga” kommer vi i och för sig aldrig att bli förresten, inte förrän vi är otroligt döda, men vi vill ha gjort våra äventyr, tillsammans och var och en för sig.

Jag öppnade dörren. Framför mig stod den näst sötaste flicka jag sett. Jag ljuger inte, men jag kan inte i beskrivning göra henne rättvisa. Hon hade halvlångt mellanblont hår, ett ovalt ansikte med söta kinder. Stora ögon, gröna. Kroppen såg jag inte, jag fastnade på ansiktet.

”Jag kommer från Jehovas vittnen”, sa hon.
 Hennes röst var mjuk och vänlig, men det fanns något osäkert, som om hon inte var bekväm med vad hon gjorde.
 ”Jag är inte...” började jag.
 ”Intresserad”, sa hon. ”Det är inte så många som är.”

Kanske var det bara en halv sekund jag tvekade.
 ”Kom in!”

 

Hon satt i en fåtölj i mitt arbetsrum, jag på skrivbordsstolen. Sexnovellen hade jag klickat ner.
 ”Hur gammal är du?”
 ”Tjugo.”
 ”Säkert?”
 ”Ja.”
 Hon sträckte sig efter sin väska, antagligen efter leg.
 ”Jag tror dig”, sa jag. Det var den ålder jag skulle ha gissat, nitton eller tjugo.
 Det blev tyst ett tag, vi tittade på varandra, hon kändes på något sätt både blyg och orädd.

”Jag ska vara ärlig”, sa jag. ”När du ringde på satt jag och läste en erotisk novell och onanerade och hade väldigt skönt. Du kan få lägga fram vad du vill säga, men jag vill fortsätta att göra det jag gjorde. Så nu vet du, jag förstår om du tycker att det känns läskigt och vill gå.”

Hennes söta kinder började blossa och ögonen blev ännu större och vackrare. Hon såg ut som att hon ville börja säga något, som om hon tog sats flera gånger. Till slut kom det:
 ”Är du snäll?”
 ”ja, det är jag väl, men vad menar du?”
 Hon tvekade.
 ”Kan du... kan du lova mig att inte göra något... något som jag inte vill?
 ”Jag lovar!”

Hon tittade på mig, som om hon ville tränga in i mina tankar.
 ”Jag tror dig, du verkar ärlig. Men varför... onanerar... du, jag såg att det stod två namn på dörren, är du inte gift, jo, du har ju ring?”
 ”Vad heter du?”
 ”Sofia.”
 ”Daniel heter jag. Så här är det, Sofia, evolutionen har gjort att vi är mera sexuella varelser än vad som vi alltid kan få utlopp för med en annan person. Min fru älskar sex, men hon måste vara på jobbet och ibland är både hon och jag trötta. Då är det här också skönt, och hade hon varit hemma hade hon antagligen kommit och suttit bredvid mig och läst och onanerat, och sen hade vi kanske knu... haft sex.”

 

Jag såg hur hon tog in mitt budskap, det tog ett tag för henne att smälta det jag sagt.
 ”Onanerar du aldrig själv?”
 Hon ryckte till och blinkade några gånger. Jag såg hur hon satt där och svalde.
 ”Förlåt, det kanske var en klumpig fråga...”
 ”Nej, nej, det är inte det. Det är... När... när jag var fjorton gjorde jag det ganska ofta... Jag visste inte så mycket. En gång kom mamma på mig.

Hon tystnade. Det blev tvärtyst i rummet. Sen svalde hon och sa:
 ”Mamma blev jättearg och så berättade hon för pappa. Sen... sen slog de mig...”

Jag blev så arg, reste mig med ryggen mot henne, ville inte att hon skulle bli rädd för mig också.
 ”Faaan... förlåt mig, Sofia, men jag blir så arg på religiösa sekter som tror att de kan bestämma över sina barns liv på det sättet och dessutom använder våld! Gör du det aldrig efter det?”
 ”Jo, jag kan inte låta bli, men jag mår alltid jättedåligt efteråt!”
 ”Varför mår du dåligt, för att du skäms?”
 ”Nej, jag vet nu att det inte är mig det är fel på, men jag tänker alltid på när de slog mig, och då blir det så....”
 Hon fullföljde inte meningen.

Jag tittade på henne. Hon var så fin där hon satt, med blossande kinder och fuktiga ögon, det finaste ansikte jag sett, näst efter min fru. Min kåthet hade kommit av sig lite, just nu kände jag bara för att krama henne.
 ”Sofia, jag vet att det är jättejobbigt att lämna, men jag tror att det finns stödgrupper för de som vill det. Jag hjälper dig gärna om du vill.”
 Hon tittade forskande på mig.
 ”Tack”, sa hon, ”men jag är inte riktigt där ännu. Nästan, men inte riktigt. Jag vill kunna träffa mina syskon.”
 ”Jag förstår.”

 

Så tittade hon upp på mig och log.
 ”Men, ska du inte göra det där då?”
 ”Va?”
 ”On..onanera, säger man inte runka?”
 ”Jo, vill du verkligen det då?”
 ”Ja, du verkar så snäll, jag är inte rädd för dig, och jag har aldrig sett nån så i verkligheten!”

Hon log nästan lite busigt, och kuken fick halvstånd direkt. Jag knäppte upp byxorna, drog ner dem och när jag drog ner kalsongerna hörde jag henne flämta.
 ”Är den inte väldigt stor?”
 ”Nej, det här är svensk normalkuk... eh, penis, 16 cm!”

Jag började dra långsamma runktag, förhuden gled upp och ner över ollonkanten, och kuken växte till full size. Hon böjde sig fram i fåtöljen där hon satt, en dryg meter från mig.
 ”Är det skönt?”
 ”Ja, jätteskönt, jag blir nog extra upphetsad av att du tittar på mig. Och, du är så otroligt fin!”
 ”Jag?”
 ”Ja, du! Vet du inte det, att du är så jäkla söt och fin?”
 ”Jag har märkt att killar och män tittar på mig, men jag har inte trott att det var därför.”

 

Jag fortsatte att runka långsamt, och hon satt där och betraktade intensivt.
 ”Får jag komma... får jag komma lite närmare? Jag vill se lite bättre.”
 Jag kunde bara nicka, och hon gled ner på knä och kom fram så hon var alldeles framför där jag satt.

”Jag skulle vilja känna på den, men om jag gör det, är inte du otrogen då? Det vill jag inte!”
 ”Man kan ha det på olika sätt i ett förhållande, Sofia. Jag och min fru har ett öppet förhållande, det är ok för oss att vara med andra, bara vi berättar om det. Och om vi håller på att bli kära i nån annan måste vi avbryta. Så, nej, det är inte otrohet.”
 ”Men... tänker du berätta om det här för henne?”
 ”Japp!”
 ”Och hon blir inte arg då?”
 ”Nej, vet du vad hon blir?”
 ”Blir hon... vad säger man... kåt?”
 ”Jättekåt.”

Sofia sträckte ut handen, jag släppte kuken och den stod där och pulserade. Hennes hand var mjuk och varm när hon grep om mitt stånd. Att se denna otroligt söta flicka sitta på knä framför mig och kopiera mina rörelser hur jag hade gjort när jag runkade, det var nästan för mycket.
 ”Gör jag rätt?”
 ”Ja, det är helt underbart, du har en skön hand! Det enda är att du kan hålla lite hårdare, lite bara.”
 ”Den är så len och hård samtidigt! Trodde inte att den skulle kännas så bra i handen.”

 

Efter ett tag sa hon:
 ”Jag vet att man kan suga på den också...”
 ”Hur vet du det?”
 ”Det är inte så att jag aldrig suttit vid en dator,” sa hon nästan lite spydigt, men ändå med ett varmt leende.
 ”Får jag pröva?” sa hon sen, och då var det nära att jag kom direkt.
 ”Mmm, vänta lite...”

Jag hade ju inte räknat med att världens näst sötaste flicka skulle komma och vilja suga min kuk, så jag var kanske inte hundra procent ren. Jag slet av mig byxor och kalsonger som låg runt fötterna, sprang ut till badrummet, blaskade av kuken som inte vek ner sig en picometer.

”Ok, om du verkligen vill”, sa jag andfått när jag var tillbaka. ”Men var försiktig med tänderna, ollonet är väldigt känsligt.”
 ”Ska man slicka lite först?”
 ”Man gör som man vill, men ja, det är mysigt.”

Hon böjde sig fram och tog runt kukroten, slickade från roten och upp till ollonet, vispade runt med tungan runt ollonkanten. Jag stönade.
 ”Gör det ont?”
 Hon tittade upp på mig med sina stora gröna ögon.
 ”Nej, det gör gott, otroligt gott.”
 För första gången skrattade hon lite, jag tror hon kanske för första gången i sitt liv upplevde vilken makt en tjej kan ha över en kille.

 

Och så började hon suga, först bara på toppen av ollonet, så längre och längre in, tills hela ollonet och lite till växelvis försvann in och kom ut ur hennes mun. Jag kände inga tänder, bara underbara mjuka läppar och en tunga som smekte baksidan av ollonet. Att titta ner på henne där hon satt och sög på min kuk var bara för mycket. Jag kände att jag inte kunde hålla tillbaka länge till.

”Sofia... du får sluta nu, det är alldeles för skönt, jag kommer om du fortsätter!”
 ”Kommer?”
 ”Jag får orgasm, och då kommer det en massa sperma ur honom och då får du det i munnen och det kanske du inte gillar! Och jag skulle vilja att du får det skönt också!!”

Jag reste mig och hjälpte henne upp.
 ”Kom”, sa jag, tog henne i handen och ledde henne till sovrummet.

Hon tittade sig omkring.
 ”Är det här som du och din fru... har sex?”
 ”Ja oftast, men vi har haft sex i alla rum i den här lägenheten.”
 ”Är det alldeles alldeles säkert att du inte är otrogen, att hon inte blir ledsen eller arg?”
 ”Det är alldeles, alldeles säkert. Vi kan messa henne och fråga!”
 ”Nej, jag tror dig!”

 

Jag drog henne till mig där vi stod. Hennes kropp mot min, ovan men ändå följsam. Jag höll på att drunkna i hennes ögon, men istället mötte jag hennes läppar. Jag smakade på dem med mjuk mun, och hon svarade med samma. Jag trodde att jag skulle få ta alla initiativ, men det var hennes söta tunga som kom och smekte först mina läppar, sen min tunga. Våra tungor lekte innan vi sögs in mot varandra och kyssen blev hetsig.
 Min ståkuk gned mot hennes mage genom kläderna och jag kände hur hennes bäcken började möta och rotera.

Flämtande bröt vi kyssen och bara såg på varandra.
 ”Vill du påstå att du aldrig kysst någon förut?”
 ”Jag har kysst någon förut, men det var inte alls så här.”
 ”Hur var det då?”
 Hon ryckte på axlarna.
 ”Dåligt.”
 ”Och hur var det här?”
 ”Det märkte du väl...”

 

”Nu har du ju sett mig och jag står här halvnaken, jag vill se dig också.”
 ”Men tänk om du tycker att jag är ful?”
 ”Ja, och jag är Donald Trump, och jorden är åttkantig...”
 ”Nämen allvarligt?”
 ”Sofia, du är underbar med kläder på, och jag vet att du är underbar utan kläder. Får jag?”
 Jag tog tag i linningen på hennes topp. Hon nickade.

 

Hon hade en enkel vit behå, och man kunde se att hennes bröst inte var stora, men inte väldigt små heller. Hennes axlar var så mjuka, välformade.
 Jag drog henne till mig igen, kysste hennes nacke, hennes axlar, tog om hennes midja och bara höll henne mot mig. Brösten kändes nästan tonårshårda mot mig.

Hon tog sig loss och log lite retsamt:
 ”Du då? Ska du stå med den där rakt ut och samtidigt tröja på”
 ”Jag tar av den när du tar av dig byxorna.”
 Knappt hade jag sagt meningen klart förrän hon började knäppa upp sina byxor. När hon dragit av dem tog jag av mig tröjan och stod helt naken framför henne. Jag sträckte ut armarna och hon kom in i min famn. Nu kände jag hela hennes kropp mot mig och den var mjuk och fast, len och ung. Kyssen var het nu och hon rörde sig hela tiden i min famn, skruvade sig mot mig, en hand sökte sig ner till min kuk.

 

Jag lyfte upp henne i famnen och la henne ner på sängen. Ett kort ögonblick såg jag oro i hennes blick.
 ”Jag gör ingenting som du inte vill, och det är du som bestämmer vad du vill!”
 Hon sträckte armarna mot mig och jag la mig, halvt över henne. Kysste från läpparna ner över halsen, axlarna. Drog ner behåns tyg en aning så jag kunde kyssa toppen av brösten. Försökte komma ner till bröstvårtan men behån var hård.

”Är det inte lättare om vi tar av den”, frågade hon, och nu var leendet busigt. Hon reste sig på armbågarna och jag knäppte upp behån.
 Den låg fortfarande löst över brösten och dolde det jag ville se. Hon stoppade mina händer när jag ville ta bort den.
 ”De är inte mycket att se, men jag vill själv avtäcka detta konstverk”, sa hon och retsamt långsamt drog hon ner behån.

 

De var underbara. Perfekt formade, med ljust rosa vårtgårdar och med styva bröstvårtor som pekade uppnosigt och bara väntade på att bli kyssta.
 ”Åh, herregud,” sa jag och kysste mig ner mot dem. Smekte underifrån med handen samtidigt som jag lät tungan cirkla runt innan jag sög in bröstvårtan i munnen och hörde henne flämta till. Klämde mjukt, smekte, sög och slickade, gav båda brösten min uppvaktning.


 
Jag avbröt lite och tittade på henne, hennes kinder blossade och hon andades häftigt.
 ”Ja, jag tycker om det, fortsätt!”
 Kysste mig ner över magen, kysste och slickade lite, smekte. Cirklade med tungan runt naveln. Hasade ner och tog om hennes fasta stjärtklot, motstod frestelsen och kröp längre ner. Särade hennes ben, hon gjorde inget motstånd och jag hörde henne andas i takt med mina smekningar.
 Kysste och smekte insidan av låren, började ända nere vid knäna och kom närmare och närmare trosorna som dolde det jag längtade till, hennes fitta.
 
Hennes underliv levde sitt eget liv nu, skruvade och gick i vågor. När jag kom ända fram till den mjukt rundade kullen stannade jag och drog in hennes lukt. Den var oskyldig och samtidigt kåtmättad. Jag gnuggade näsan mot hennes blygd utanpå trosorna och sög in tyget i munnen, tyget mittför hennes kärleksöppning, och hon hävde sig upp mot mig.
 Så drog jag trosan åt sidan. Jag borde inte ha blivit förvånad, jag visste ju var hon kom från, men jag föddes 1992 och en orakad fitta hade jag knappt sett i verkligheten!
 Jag drog av henne trosan och hon lyfte på stjärten för att hjälpa till. Så betraktade jag detta naturliga sköte, denna jungfruliga vagina, denna håriga men så lockande fitta. Håret hade nästan samma färg som hennes huvudhår, det var mjukt krusigt och inte så tätt på venusberget och nästan fjunigt runt själva blygden.
 Själva fittan var lika söt som hon själv. Ljusrosa, ganska små inre blygdläppar, mjuka runda yttre, och en tydlig klitta under ett svullet hudveck. Den savade, hon var beredd på allt.

 
Jag lyfte hennes ben och la hennes vader på mina axlar. Böjde mig ner mot fittan och slickade runt blygden, retfullt.
 ”Vänta!” hördes det halvkvävt. Jag reste på huvudet.
 ”Vill du inte?”
 ”Men... jag kanske inte är fräsch? Vill du verkligen, tycker du inte att det är äckligt?”
 ”Sofia, du kan aldrig vara äcklig, och du är inte ofräsch och jag älskar att göra det här!”
 ”Ok,” log hon, ”Skyll dig själv!”

 

Det är sant, jag älskar att slicka fitta. Och den här fittan var den sötaste, sexigaste fitta jag nånsin slickat. Jag byggde upp med att inte gå direkt på, slickade runt, tryckte med tungan ovanför klitoris, men smekte sen ända nerifrån och upp med mjuk tunga, började virvla runt med tungan i hela blygdskåran, cirklade med mjuk tunga runt klittan innan jag sög in den i munnen.
 Längre hann jag inte, hennes bäcken gick i vild sjögång och när jag sög in klittan slog hon ihop låren om mitt huvud och jag kände hur hela hennes fitta pulserade.

Hennes hand kom ner och hindrade mig att fortsätta. Jag kysste henne mjukt mitt på skötet och så hasade jag upp till henne.
 Hon låg där, inte bara söt, hon var vacker. Rosig, och fortfarande med lite flämtande andning.
 ”Det... det var... det var det absolut skönaste jag varit med om i hela mitt liv!”
 ”Va bra!” log jag. ”Jag blir lika glad som du. Ibland är det roligare att ge än att få på julafton.”
 ”Jag har aldrig firat jul, men jag förstår vad du menar. Men... vad ska vi göra nu?”
 ”Tja, vi kan väl spela Svälta räv, eller ta en macka och O’boy...”

 
Hon fnissade men tog tag i min stake med handen.
 ”Jag tror att han ska få gå på en premiär!”
 ”Är du säker, vill du inte spara det till nån annan?”
 ”Jag är helt säker, jag har väntat länge nog och du är snäll och... sexig!”
 ”Men... det finns ett allvarligt ’men’, jag har inga kondomer.”
 ”Jag har läst på om det där, jag ska snart ha mens, typ i morgon, och om du drar ur innan du sprutar, då är det tillräckligt säkert för mig. Förresten kan jag ta ett dagenefter-piller i morgon. det behöver ingen få veta.”
 ”Jag vill inte bli pappa med dig, innan jag blir pappa med min fru,” sa jag. ”Men om du lovar att ta ett sånt piller, vi kan åka och köpa det sen, jag följer med dig.”
 ”Ok! Kom då!”
 ”Hallå, ta det lite lugnt, jag vill att det ska vara bra för dig första gången. Har du haft något därinne nån gång?”
 
Hon rodnade och tvekade lite, blev lite av den halvblyga flickan som jag träffade för första gången för mindre än en timme sen.
 ”Ja, det har jag, och det var inget skönt, så jag har gjort den grejen.”
 ”Var det en stor gurka?”
 ”Det var ingen gurka! Det finns ju andra avlånga lagom tjocka saker. Kanske var det ett ljus, kanske inte.”

 

Jag kysste henne och hon svarade hungrigt. Det var ju hon som fått en orgasm nyss, inte jag, men hennes kyssar krävde, och jag var redo, det hade jag varit i över en timme nu.
 ”Vill du sitta på mig när jag ska komma in?”
 ”Nej, jag har alltid förställt mig att du ska vara ovanpå, och du ska kyssa mig när du kommer in!”

Min kuk stod som ett spett, försatsen glittrade på ollonet, hennes fitta var våt av kåtsafter och mitt slick. Jag smekte den och stoppade in ett finger, jag stoppade försiktigt in två. Hon juckade mot fingrarna och ja, det var trångt, men det var mjukt och fuktigt, hon var beredd!
 Jag la mig över henne men stödd på armbågarna, tog tag i min stake och lät ollonet glida upp och ner i utsidan av det kåtvåta knullberedda oskuldskötet.
 Hon juckade otåligt upp mot kuken.
 ”Lugn”, viskade jag. ”Nu kommer jag in, vi ska ta det långsamt.”
 

Och medan vi kysstes la sig mitt ollon tillrätta mot hennes öppning och långsamt, en halv centimeter i taget trängde jag in, släppte hon in mig. Hennes kärlekstunnel grep efter mitt stånd, kramade mitt ollon som snart var helt inne.
 ”Stopp!” viskade hon.
 ”Gör det ont?”
 ”Nej, men den är stor, jag måste vänja mig”

Vi låg stilla men hennes fitta kramade mitt ollon, det var som om den hälsade på mig, hon kramade rytmiskt och jag svarade med att flexa underlivsmusklerna så att kuken rörde sig utan att jag juckade.
 ”Nu!”, viskade hon. ”Kom in längre”
 Sakta trängde jag längre in. Hon fortsatte att krama min kuk rytmiskt och fittan var obeskrivligt skön, mjuktrång, våtvälkomnande. Till slut var jag inne hela vägen.
 ”Hur känns det?”
 ”Skönt, men du är så stor, det gör inte ont. Vi prövar att...”
 ”Knulla?”
 ”Ja, vi knullar!”

 

Jag började röra mig i långsamma knullrörelser och hon  svarade med mjuka motjuck.
 ”Du är så skön, Sofia. Jag kan inte hålla på länge, din fitta är så skön, den kramar min kuk!”
 ”Det är skönt för mig också... skönare än jag vågade hoppas... jaaa, fortsätt så... jag kan nog komma en gång till!”

Vi ökade tempot och medan vi möttes i hetsiga våta kyssar, möttes min stålhårda kuk och hennes mjukkramande fitta i ett accelererande tempo. Hon stönade in i min mun:
 ”Ja... Ja... Ja... skönt... jag ska ta pillret... kom i mig, spruta i mig... jag vill känna!”
 En sista stegring i tempot och hon hävde sig upp mot mig samtidigt som jag kom i långa pulserande sprut och hennes orgasmsammandragningar kramade ut varenda droppe sperma ur min kuk.

 

Efteråt, vi låg tillsammans tysta och lät världen återkomma. Jag gled ur henne, det skulle bli fläckar på lakanet, men jag brydde mig inte, behövde inte bry mig.
 Till slut lyfte hon upp mitt huvud, såg mig i ögonen och log.
 ”Jag visste det!” sa hon.
 ”Vad visste du?”
 ”Jag visste att det kunde vara så här skönt och fint, inte syndigt och fult som de säger.”
 Jag kysste henne.
 ”Jag är glad om jag kunde göra det skönt och fint för dig. Du är en underbar tjej.”
 ”Jag är svartsjuk på din fru. Hon kan få det här när hon vill!”

 

Jag fick en idé.
 ”Kom!”
 Jag tog henne i handen och nakna gick vi tillbaka till mitt arbetsrum. På datorn tog jag fram den bild på min fru som jag tycker allra bäst om. Hon är så söt på bilden, och har samtidigt ett sexigt leende. Den är tagen på stranden och man ser vattendroppar på axlarna och bilden är beskuren ovanför bröstvårtorna, men man känner på sig att hon är naken, och det var hon också när jag tog bilden.

”Sofia... Har du nånsin funderat eller fantiserat om att göra något med en annan tjej?”
 ”Mmm... lite... kanske... jag har faktiskt kysst en tjej en gång, på ett läger.”
 ”Hur var det då?”
 ”Jag var mest rädd att nån skulle komma på oss, annars hade det kanske varit bra.”
 ”Vad tycker du om henne, skulle du kunna tänka dig...?”
 ”Är det din fru, vad heter hon?”
 ”Anna.”
 ”Hon är väldigt fin... söt... hon passar med dig!”
 ”Det tycker jag också. Men skulle du kanske, om du får fundera på det, kunna tänka dig att vara med oss båda?”
 ”Oj... jag vet inte. Kanske...!”

40 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Ohhh! En så härlig och ljuvlig text! Du måste vara en riktig charmör, Marcem, som fick den söta unga damen att känna sig så säker och snabbt bli tillmötesgående!!

Jag blev alldeles varm i kroppen, när jag såg alltsammans framför mina ögon.
Tack, snart läser jag nästa del! // Huldran.

9/6, 2021 kl. 23:37

#6

marcem

Tack!!! Alla ni som skrivit fina saker om "Jehovas sötaste vittne". Jag inser också att jag med slutreplikerna öppnade för en fortsättning som jag faktist inte tänkt. Jag säger som Sofia i novellen: "Oj... jag vet inte. Kanske...!”

27/3, 2021 kl. 10:16

#5

erosvän

En liten pärla! Mera!

22/3, 2021 kl. 06:58

#4

Wingman1969

Underbar första del i en lång serie där den kristna kvinnan leds in i kärlekens näste!

21/3, 2021 kl. 01:06

#3

Mr_Solen

Fantastisk bra... och med det slutet har du just meddelat att du sitter och skriver på upplösningen i triangeldramat... :-)

Solen

20/3, 2021 kl. 20:58

#2

Hailey

Underbart söt och sensuell!

19/3, 2021 kl. 22:03

#1

MartinL

Bra början på något intressant, nu väntar vi på att frugan kommer hem!

19/3, 2021 kl. 20:47