Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/4, 2021 kl. 14:53, av TheTenderPoet

Överraskad i massagestolen

Del 1 av 2 i serien Tröstad av kollegorna

Efter en riktig helvetesperiod med både sorg och olyckor får jag en överraskning av tre av mina kollegor. Jag hade aldrig kunnat drömma om vad som hände.

TRÖSTAD
Nu började det värsta lägga sig. Det hade varit ett helvetiskt år. Vi behöver inte gå in på detaljer. Kan nöja oss med att säga att massiv vattenskada i mitt hus som försäkringen inte täckte var inte ens topp 3 över mina olyckor och sorger den perioden. Nu var det ett halvår sedan det sista hade inträffat. Jag var sjukskriven några månader och hade precis börjat jobba heltid igen. 

Alla var väldigt förstående på mitt jobb, en mindre statlig myndighet. Alla kom och pratade med mig och visade omsorg om mig. Det gjorde säkert att jag kom tillbaka snabbare än vad jag skulle gjort annars. 

Nu började jag få tillbaka aptiten och lite livslust igen. Jag hade helt tappat sexlusten när det var som värst. Nu började jag få upp ögonen för kvinnor igen. Det var kanske mest de jag hade runt mig som kollegor som lockade mest. De jag redan kände. Orkade liksom inte engagera mig i nya människor. 

Medan jag var sjukskriven hade cheferna gjort iordning en relaxavdelning åt personalen. Massagestol, lättare träningsmöjligheter och massagebänk. Man kunde boka in tider för massage av en utbildad massös. 

I början när jag började jobba på 25% hade jag svårt att slappna av i massagestolen men det gick bättre efterhand. Det var uppskattat av personalen med de här möjligheterna förstod jag. 

En dag när jag sitter i massagestolen efter mitt egentliga arbetstid somnar jag nästan. Någon eller några måste ha tagit sig in i rummet utan att jag märkt något. För plötsligt läggs något över mitt ansikte. Någon viskar: 

- Sch, det är ingen fara. Du behöver inte vara orolig. Vi har en överraskning åt dig. 

Någon annan viskar: 

- Vi har en överraskning men du får inte se vilka vi är. 

Det verkar vara en ögonbindel som läggs över mitt ansikte. Den binds för mina ögon. En tredje röst viskar: 

- Du skulle verkligen behöva lite tröst tänkte vi. Efter all skit. Så slappna av och njut! 

Händer stryker genom mitt hår. Nu märker jag hur mycket jag egentligen saknat närhet och ömhet. Hur svältfödd jag är på det. 

Jag är inte direkt rädd även om jag inte vågar lita fullständigt på om det är goda avsikter. Undrar vad de har tänkt. De drar upp mig ur stolen och börjar klä av mig allt utom kalsongerna. 

- Ingen fara, vi ska bara massera dig lite. Lägg dig på magen på bänken, viskar någon. 

Det gick lite fort det här men det verkar ju inte obehagligt. Jag lägger mig ner och det hälls lite massageolja på min rygg. Nu har jag många händer som masserar mig samtidigt. Ingen av dem verkar massera på ett professionellt vis. Det är mer som smekningar. Väldigt behagligt. Alla dessa händer på min kropp. Jag stönar av välbehag. 

- Du kan avbryta när som helst om du känner obehag eller så. 

- Mmm, Inte än så länge iallafall, verkligen ingen fara snarare tvärtom, säger jag.

Känner välbehagliga rysningar av smekningarna. Slappnar av och låter det ske. De smeker lite olika, tre olika personligheter som rör sig på varsitt sätt. Jag är i himmelriket och njuter för fullt. Det går vågor av mysrysningar och välbehag genom kroppen. Efter en bra stund viskar en av kvinnorna: 

- Har du varit med om nurumassage förut? 

- Nej tyvärr, varit nyfiken men det har inte blivit så, säger jag. 

- Då blir det första gången nu om det är OK för dig?

- Wow! Ja det kan jag inte motstå, säger jag. 

Hör hur någon klär av sig. Sedan hälls det ut mer olja på min rygg. Någon lägger sig över mig. Någon nätt person. Det minskar möjliga kvinnor det kan röra sig om men det är ändå 8-10 kandidater. Undrar vem det är av mina kollegor? Majoriteten av mina jobbarkompisar är attraktiva. Detta är lite spännande att inte veta. 

Hon glider med hela sin kropp över mig. Det är mjukt och sensuellt, en ömsint lek med hud och nerverna reagerar. Det pirrar genom hela mig. Hon kysser mig i nacken, drar fingrarna genom mina lockar, smeker med händerna längs mina sidor. Hon börjar försiktigt trycka sitt underliv mot mina skinkor, känner fitthår och en bullfitta som en utbuktning. Någon annan smeker mitt ansikte och kysser där hon kommer åt. Tunga i örat. Oh det är underbart! Hon som ligger på mig gnider sig med mer frenesi nu. Hör henne flämta och att hon börjar bli andfådd. Hon gnider fittan mot mig. Nu börjar hon riktigt jucka. Vem av mina kollegor är det som juckar mot mig? Man undrar ju men har inga invändningar. 

När hon gnider och stöter sin fitta mot mig rubbas jag i min tur och gnids mot underlaget. Inte så mycket men tillräckligt för att göra mig hård - nej det var jag redan - hårdare menar jag. Nu ökar hon tempot ännu mer och jag känner hennes hårda bröstvårtor mot min rygg. 

De andra kvinnorna hejar på och supportar henne med hesa viskningar. Nu gnyr och flämtar hon. Det är så upphetsande att veta att det är en kollega jag hör. Hon lägger sig stilla tio sekunder och kysser mig i nacken, sedan kör hon igen. Ännu snabbare tempo, hon börjar skaka i underlivet och där kommer hon med ett kvävt ljud. Hon ligger kvar och håller om mig ett tag. Är så glad för hennes skull. 

De ber mig vända mig om. Min ståkuk är ett utropstecken över situationen. 

- Det är tur att din kropp tydligt visar att du inte vantrivs, viskar någon av dem och tar ett tag i kuken. 

- Nu är det din tur, säger en annan. Bara slappna av så ska vi göra det skönt för dig. 

De häller ut mer massageolja och börjar massera framsidan. Tre kvinnor känns det som smeker hela min framsida. De tar omvägar runt kuken några minuter och det bara ökar min förväntan. Hela min kropp känns känslig som en erigerad kuk. Jag njuter med allt vad jag har. Sedan häller någon ut massageolja på min påle och börjar runka långsamt. Det är mjukt och skönt, rent himmelskt, som jag har längtat nu. De andra fortsätter smeka resten av kroppen. Det bara ökar njutningen. Sedan upphör plötsligt alla smekningar och jag tänker ”nej fortsätt!”. Jag förstår snabbt varför när jag känner tre tungor fladdra runt min kuk. Ännu bättre. Åh vad skönt! Jag stönar. Någon viskar upp mot mig nerifrån mitt underliv: 

- Sexual healing baby! 

- Jaaa det är fantastiskt. Hade aldrig kunnat drömma om det här, säger jag lågt. 

- Som tur var har vi planerat för och drömt om det här, fnissar någon lågt. 

- Det var upphetsande nog bara det, viskar någon annan. 

De slickar så lätt på min kuk att det tar en stund innan det byggts upp innan jag närmar mig. Under tiden lämnar en av tungorna de andra kvinnorna vid min kuk och börjar kyssa mig i stället. Det gör att det känns lite mer personligt trots ögonbindeln. Det var så länge sen jag kysste någon. Har saknat det också. Undrar vilken av mina kollegor jag nu delar mun och tunga med? Det är blött, långsamt och ömsint. Hon byter plats med en kollega, för ett ögonblick bara en tunga runt kuken. Nu passar hon på att suga in den till roten. Snart kommer munkyssaren tillbaka, hon börjar slicka på ballarna. 

En ny kyssare lutar sig över mitt ansikte. Jag känner värmen innan själva kroppskontakten. Undrar vem den här kollegan är tänker jag. Hon smeker mina axlar innan hon kysser hela mitt ansikte. Små och lätta kyssar som om en fjäril lyfter, flyger och landar igen. Hon täcker hela mitt ansikte många gånger om innan hon nuddkysser även läpparna. Jag är så fascinerad av det här att jag nästan glömmer bort kuken. När hon närmar sig läpparna så försiktigt byggs det upp en kysshunger i läpparna. När vi sedan kysser varandra flammar elden upp. Passion och ren lust. Det vildare kyssandet ökar min njutning och det känns att jag börjar närma mig. Jag flämtar lite för högt och kvinnorna hyschar på mig. Tydligen är fler kvar på jobbet. Kollegorna kysser, slickar och suger mig närmare och närmare, det är så länge sen, åh, nu, nu, nu, gaaaaah. Orgasmen ekar i mig och jag känner det som att en av kvinnorna sväljer när det går för mig. De fortsätter smeka mig medan orgasmen klingar av. 

- Tack underbara ni suckar jag nöjd och lättad. 

- Som om det var över nu redan, säger en av kvinnorna lågt. Detta är bara början. 

Nu lägger sig en av dem över mig efter att ha fyllt på med lite mer massageolja. Den här kollegan är lite mer bastant, verkligen inte tjock utan bara yppig. Finns några kollegor att gissa på där också. Vem kan det vara? Hon börjar gnida sig över mig och det är en härlig tyngd att känna henne mot mig. Nu kan jag själv komma åt att smeka och det gör jag överallt där jag kommer åt. Åh kvinnlig inoljad hud. Hon har mogna bröst som glider så skönt mot min bröstkorg. Jag har redan varit hård ett tag. Jag frågar viskande om jag kan massera hennes bröst. Hon har inget emot det. 

Hon glider ovanpå kuken med sin mutta. Hal och jag vet inte om det är bara oljan eller om det är fittsaft också men det är riktigt blött. Jag börjar slicka och kyssa hennes bröst. Hon njuter uppenbarligen av det, hör det på henne. När jag börjar slicka hennes bröstvårtor och vårtgårdar glider jag in i henne utan större motstånd. Det är en hemkomst att ha kuken omsluten av en varm fitta. Det är ljuvligt. Jag låter henne bestämma takten. Hon reser upp överkroppen och börjar rida. Långsamt och mjukt. Vågor av passion fortplantar sig från kuken ut till resten av kroppen. Min kollega rider mig och jag vet inte vem det är men hon känns skön. Hur ska det kännas i fikarummet sen på jobbet när jag vet att tre av dem har knullat mig och att jag inte vet vem det är?   

Jag smeker hennes höfter och det jag kommer åt av hennes rumpa. Hennes lår ligger också bra till för att bli utforskade. Smeker en hud som är hal av massageolja och tänd av lust. Det verkar som att en av de andra kvinnorna kysser henne som rider. Den tredje börjar kyssa mig. Dynamiskt och sensuellt. Den som kysste min ryttarinna har övergått till att smeka mig över hela kroppen. Helt bombarderad av sinnliga intryck tar jag emot allt med ett lyckligt leende. Den som kysst min mun senast säger: 

- Det märks verkligen att du njuter. Jag är glad att vi kunde ge dig detta och det är ju inte obehagligt direkt för oss heller. 

- Nej gud vad skönt detta är säger jag lågt. Vad säger du om du och jag i en 69:a sen säger jag till min kyssarinna? 

- Om du orkar en gång till så skulle det vara gott! 

- Jag är så utsvulten på sex och ömhet så det går nog. Vill gärna dela det med dig kära hemliga kollega, skrattar jag lågt. 

- Ska vi prata eller knulla, undrar min ryttarinna viskande. 

Jag svarar med att ta tag i hennes höfter och börja motjucka lite mer. Nu låter det som att vår kollega kysser hennes bröst. Vet inte vilket av det som ökar lusten men nu hör och känner jag att min ryttarinna närmar sig. Hon ökar tempot och jag svarar. Det blir vildare och vildare tills hon rider sig ur mig av misstag. Hon hamnar snabbt rätt igen. Hon fortsätter rida lika vilt men lyckas hålla sig kvar. Vi knullar så hårt att massagebritsen låter ordentligt. 

Får hoppas att alla kollegor gått hem och att ingen är kvar och hör det här. Eller så...lite upphetsande vore det om någon är kvar. Plötsligt knackar det på dörren och rycket i handtaget. Utifrån hörs det: 

- Är det någon där? Annars tror jag att jag är sist kvar. 

Vi är helt stilla och tysta. Min ryttarinna kramar med fittmusklerna bara. Det rycker igen. 

- Hallå är det ingen där? OK då...är väl nån som har hörlurar på...ja ja...

Vi hör steg som avlägsnar sig. Och börjar försiktigt knullandet igen så fort vi vågar. Det är ännu skönare nu när man varit förvägrad det ett tag, även om det bara var någon minut. Ganska övertygad om att jag inte kan hålla mig mer än några minuter till. Så jag njuter av det under tiden. Låter erotiken ta över och är så fullständigt i nuet som det bara går. Gillar att bli riden i vanliga fall. Lite annorlunda med bindel. På ett sätt blir alla förnimmelser förstärkta. Känner kuken omslutas, kramas, bli omhändertagen av en fitta som är så skön, så anonym, men skön. Börjar bli andfådd och min kollega också. Jag stöter och hon sänker sig njutningsfyllt upp och ner på mitt hårda spett. Hör på hennes små kåtljud att hon njuter. De andra ömsom hejar på och smeker eller kysser mig. Nu är min ryttarinna mycket nära och det tänder mig så mycket att höra det att jag själv kommer ifatt henne. Vi flåsar i synk, stöt och motstöt i accelerande tempo tills hon rycker till gång på gång och faller ihop med ett kvidande. När hennes orgasmkrampande klämmer om kuken kommer jag också. Hon ber mig spruta i henne. Och det gör jag. En liten varm explosion av min lust. Hon ligger kvar och jag smeker henne över håret och ryggen. Hör någon viska intill: 

- Är det min tur nu? 

De byter plats och jag får en ny kvinna hud mot hud. Vi klibbar mot varandra så hon ber kollegorna om mer massageolja. Hon glider sedan runt ovanpå mig nån minut innan hon känner att jag är hård igen och säger: 

- Är du fortfarande sugen på en 69:a? 

- Oh ja, hur skulle jag kunna motstå det. 

Hon vänder sig om och tar hand om min uppvärmda kuk. Den är inte slutkörd än. Känner mig fram och märker att hon är ordentligt bakmusad. Det är rejäla blygdläppar jag känner framför mig. Det är väldigt sexigt bakifrån med en bakmusad kvinna. Nu ser jag det visserligen inte men känner det desto bättre. Jag lapar med långa tag utmed hela härligheten. Hon smakar kvinna och mystik. 

Det långsamma upptändandet man får av en 69:a passar bra för att dra ut på stunden. Jag njuter av att få både ta och ge. Hon är ordentligt blöt i fittan. Jag kartlägger och utforskar hennes njutning, hur hon verkar vilja bli slickad. Ju mer jag hittar det desto svårare får hon att vara stilla. Hon suger och slickar omväxlande på min stake. Jag njuter i fulla drag och vill att det aldrig ska ta slut. Vi håller på ett bra tag. Men jag är inte nära när hon börjar närma sig. Jag slickar frenetiskt nu, ökar fladdrandet med tungan och hon skakar kort några gånger innan hon kommer och sprutar ner hela mitt ansikte. Hon tar igen sig en halvminut sedan vänder hon sig om och säger lågt: 

- Oh det var skönt men du har inte kommit än. Vill du ta med liggande bakifrån på mig? 

- Hur kan jag säga nej till det?! 

Hon och de andra hjälper mig på plats och häller lite mer massageolja mellan oss. Jag glider på henne ett tag och smeker henne över hela kroppen där jag kommer åt. Börjar med benen och smeker mig uppåt innan jag lägger mig på plats. Jag får hjälpa till med handen för att få kuken rätt. Masserar först utanpå fittan med mitt ollon innan jag glider in.  Ah vilken sagolik passform. Trång men mycket våt. Hon stönar när jag tränger in. Kysser henne i nacken och på axlarna, slickar i örat och kysser de delar av ansiktet jag kommer åt. Det är väldigt sensuellt med oljan och den här ställningen. En av de andra kvinnorna viskar hett: 

- Ni skulle se vad sexiga ni är just nu goingar! 

Vi fortsätter ett bra tag i lågt tempo. Drar ut på njutningen så länge det går. Eftersom jag redan var laddad sedan 69:an går det inte hur länge som helst. Hon säger att jag kan komma i henne. När det väl går för mig den här tredje gången känns det som att jag tömmer mig ända från ryggmärgen. Hon har en bit kvar så jag ber henne vänta en minut sedan kan vi köra igen så hon får komma också. Hon vill ha en bakvänd cowgirl säger hon så vi förbereder den positionen. Hon smeker mig hård igen. Hon sätter sig på min påle och jag smeker hennes ena bröst med ena handen och fittan med den andra. Nu tar det bara 2-3 minuter innan hon ridit sig in i orgasm. Jag håller om henne under orgasmen. Kramar henne genom stormen. Någon annan viskar bakom: 

- Du har inte kommit än den här omgången. Vill du eller är du mätt?

- Är det nån som är på fortfarande så varsågod, säger jag. Oj vilken kväll! Det här överträffar alla drömmar. 

- Ett ståknull kanske, viskar en av dem. 

- Varför inte, säger jag. 

En av kvinnorna suger mig hård igen och leder mig till en av dem som står med ena benet upp på något. Jag leds på plats och trycker in min hårde i ett vått paradis. Hon svankar och möter mig och nu är vi riktiga kåtdjur som kör slut på oss i en rå djurisk akt. Någon av de andra masserar min pung när det börjar närma sig och jag masserar kvinnan jag knullar, låter fingrarna fladdra snabbt utanpå fittan. Det är ett riktigt svettknull. Vi kommer båda efter en utdragen stegring av intensitet. 

- Håll kvar bindeln så ska vi göra dig iordning, säger de till mig. 

De tvättar mig med våtservetter över hela kroppen. Sedan klär de på mig. Vi kramas alla innan jag leds ut av en av dem. Jag leds ut utanför byggnaden och lämnas med en kyss. 

- Stå kvar där nån minut med bindeln på. Sedan kan du gå. Hoppas du är nöjd! 

- Jag har fått den finaste gåva man kan få. Tack och hälsa de andra. 

- Vi ses, viskar hon. 

Jag står kvar nån minut i den ljumma vårvinden och bara tar in vad jag just varit med om. Man kan nog inte känna sig mer genomknullad än så här tänker jag. Efter nån minut tar jag av mig bindeln men jag har fortfarande ingen aning om efterspelet till denna händelse. 

Huden minns vad den varit med om. Kuken är halvt utmattad. Allt är magiskt. Jag ler. 

 

 

 

 

 

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TheTenderPoet

Tack för det RuterEss!

13/6, 2021 kl. 17:11

#6

RuterEss

Hailey skriver "rena drömmen", och det var så det kändes. Jag förväntade mig nästan ett slut där han vaknar i massagestolen ... med alla de konsekvenser som riktigt våta drömmar har.

Mycket underhållande.

Tackar och bockar.

7/6, 2021 kl. 16:45

#5

TheTenderPoet

Håller på med nästa del till denna. Blir iallafall själv upphetsad när jag skriver den. :-)

13/4, 2021 kl. 11:08

#4

TheTenderPoet

Tack så mycket MalmöLars!

12/4, 2021 kl. 16:08

#3

MalmöLars

Ska bli spännande med fortsättningen. Duktigt jobbat

12/4, 2021 kl. 15:44

#2

TheTenderPoet

Tack Hailey!

12/4, 2021 kl. 02:24

#1

Hailey

Underbar! Rena drömmen....

11/4, 2021 kl. 17:31