Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/4, 2021 kl. 20:54, av sammet

Äventyr, hemma igen Kapitel 8

Del 8 av 8 i serien Äventyr

Jag läser snabbt, jag går till tvåan. Jag undersöker patienten. När jag är klar så går jag ut från rummet. Jag skriver mina anteckningar. Jag tar nästa patient och nästa.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

32 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

sammet

Hej

Nej tyvärr ingen fortsättning på denna än, vem vet en dag kanske...

23/11, 2023 kl. 20:10

#10

sammet

Hej

Nej tyvärr ingen fortsättning på denna än, vem vet en dag kanske...

23/11, 2023 kl. 20:10

#9

Jummi

Läst om den här och den står sig. Håller med Arcticreader. Det behövs en fortsättning/avslut på den.

18/11, 2023 kl. 21:46

#8

Arcticreader

Kommentaren raderad av användaren.

25/7, 2021 kl. 20:20

#7

sammet

Hej

Nej det är inga nya "Äventyr" på gång än :)

25/7, 2021 kl. 16:19

#6

Arcticreader

Är det inte dags för lite mer äventyr?

23/7, 2021 kl. 20:40

#5

sammet

Hej

Oj era lovord gör mig mer än generad, jag böjer ödmjukt på nacken och tackar för allt beröm. Den där dagen är där det började, den har en stor plats i mitt författande. Hade jag orkar så hade jag arbetat med den och texten, men det är mer än 5700 sidor, 9 böcker med jag vet inte hur många kapitel.

Angående timmar så 24 :)

//sammet

16/4, 2021 kl. 22:10

#4

Inbyggd

Håller med tidigare kommentarer, har sträckläst de senaste delarna. Det är svårt att slita sig och det är bra beskrivningar av både personer och handling. Men jag måste fråga, hur många timmar har du på ett dygn? :)

16/4, 2021 kl. 08:02

#3

snickaren

Du har ett sätt att ge dina karaktärer liv som gör att jag kan läsa om dina noveller i stort sett hur många gånger som helst. Sedan är det roligt att se hur du har utvecklats i ditt skrivande från ” Den där dagen” till du är idag. Du är en väldigt bra författare med många strängar på din lyra, med tanke på hur olika sätt du ger historier och karaktärer liv.

15/4, 2021 kl. 19:52

#2

sammet

Hej

Tack MalmöLars, dina ord betyder mycket för mig som novellist :) Äventyr är en berättelse som jag skriver på när jag inte har något annat att skriva, just nu så har jag en hel del att skriva på och om. Så det lär dröja innan jag skriver på denna igen.

//sammet

14/4, 2021 kl. 20:38

Läs in fler