Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4, 2021 kl. 09:32, av marcem

Jehovas sötaste vittne 2

Del 2 av 3 i serien Jehovas sötaste vittne

Sofia blir utkastad av Jehovaföräldrarna och flyttar in hos Daniel och Anna. Det blir hetare och hetare. Läs del 1 först om ni inte redan gjort det!

Fredag, sen eftermiddag, vi hade båda kommit hem från jobbet, fredagsdrinken stod klar. Min telefon ringde.

”Daniel, förlåt, förlåt, jag vill inte störa, vet inte var jag ska ta vägen!”
  Sofias röst bröts av gråt.
  ”Vad är det som hänt, var är du?
  ”De har slängt ut mig, de säger att jag är satans redskap, jag står här med allt jag äger på trottoaren och det verkar börja regna snart!”
  Nu storgrät hon.
  ”Sofia, jag kommer, säg adressen bara!”
 
”Ska jag följa med?” frågade Anna när jag förklarat..
  ”Nej, det är bättre att du är här hemma och gör i ordning maten, det kanske blir lite mycket för henne att träffa dig så plötsligt. Jag ska preparera henne lite i bilen.”
  ”Ok, hon kan bo i barnkammaren tills hon får  något annat.”
  ”Är det ok för dig?”
  ”Absolut!”
  Vi planerar för barn om några år och vi har ett rum som vi kallar barnkammaren och som nu är ett rum med gästsäng och en massa bråte som inte platsar nån annanstans.

En liten tillbakablick: Det hade gått några månader sen det hände som jag berättade om i första delen, hur Sofia ringde på vår dörr för att sälja Vakttornet när jag var ensam hemma och hur det ledde till att vi älskade i vår sängkammare och jag blev hennes första.
  Anna och jag lever ännu så länge i en sorts öppet förhållande som innebär att man får ha äventyr utanför äktenskapet på två villkor: 1) Det får inte äventyra vårt äktenskap, och 2) den som gör något måste berätta om det.
  Vi är båda väldigt sexuella varelser, jag är kåt för jämnan och Anna är faktiskt ännu värre. Men det är med varandra som vi har bäst sex, vi älskar verkligen varandra.
 
På kvällen den dan Sofia varit hos mig berättade jag allt som hänt för Anna. Vi var nakna i sängen och i början låg Anna mellan mina ben och slickade och sög på mitt hårda stånd medan jag berättade.
  När jag började närma mig slutet av berättelsen grenslade hon mig och sjönk ner så att min kuk försvann in i hennes våta kärlekshål, det kändes som att hon var ännu kåtvåtare än vanligt.
  Efteråt hade Anna frågor.
  ”Så du menar att hon är den näst finaste du sett, men inte finare är mig?”
  ”Precis så är det!”
  ”Men det lät på dig som att hennes fitta var finare än min?”
  ”Anna, jag älskar dig, jag älskar din fitta, den är underbar, ingen fitta älskar jag mer än din. Men... ja..., jag hoppas att du får se själv.
  ”Är det att den var orakad?”
  ”Nej, det var i och för sig lite kittlande eftersom jag inte varit med om det förut, men nej, det var själva fittan. Som sagt, kanske får du se själv, du har ju inget emot söta och fina fittor!”
  ”Och du menar att hon öppnade på glänt för att vara med oss båda?”
  ”Japp!”
  ”Fan vad kåt jag blir, bara av tanken, kan du en gång till?”
 
Där stod Sofia utanför radhuset i gult tegel, hon såg så liten och sårbar ut där hon stod och det hade precis börjat duggregna. Runt henne en massa plastkassar, en resväska, en laptop, till och med några mindre möbler.
  En kram och så lastade vi in allt. I bilen hem förklarade jag.
  ”Du får bo hos oss tills du hittar något eget, vi har ett rum som ska bli barnkammare som vi inte använder till något vettigt.”
  ”Men din fru, Anna, har du berättat om, du vet...?”
  ”Om jag har!”
  ”Blev hon inte arg??”
  ”Nej, tvärtom!”
  Jag vände mig mot Sofia och blinkade, hon rodnade, men jag såg ett litet leende.
  ”Jag är ändå lite rädd för att träffa henne”
  ”Det behöver du inte vara, hon är snäll, och allt handlar inte om sex.”
 
”Hej Sofia, välkommen!”
  Annas ansikte var öppet och hennes varma leende äkta. Hon hjälpte till att bära in allt.
  ”Vet du vad, vi ska snart äta, är det något särskilt du inte äter?”
  ”Jag tycker inte så mycket om lever...”, nästan viskade Sofia.
  ”Jag lovar, ingen lever i vårt hem, garanterat!” skrattade Anna. ”Men jag tänkte att du är nog frusen och lite våt, jag har tappat upp ett varmt bad, så medan vi gör ordning maten kan du ta ett bad och byta till torra kläder.
 
Under middagen berättade Sofia vad som hänt. Hon hade sagt ifrån att hon inte ville gå ut med Vakttornet mer och att hon inte längre trodde på Jehovareligionen.
  ”De kallade mig djävulens redskap, huggormars avföda och Babylons sköka!!”
  ”Det är lite för lite såna uttryck nuförtiden, de har i alla fall fantasi!” försökte jag skämta.
  ”Daniel!!”
  Jag fick ett ont öga av Anna.
  ”Nej, det är ingen fara, jag kan också skratta åt deras språk och hur helt sjuka de är, men jag tänker på mina syskon. Jag kommer inte få träffa dem igen, jag är död, jag finns inte för min familj!”
  Sofia släppte besticken och började gråta. Vi tog hennes händer och kramade, en på varje sida.
  ”William, min bror, han är sjutton, han började gråta och sprang in till sig. Vi är väldigt nära varandra, han är så känslig, hur ska han klara sig? Alice, hon är ett år yngre än mig, hon är tvärtom, hon är hård, och det kändes som att hon höll med dem, hon är nog lite hjärntvättad. Men jag älskar henne också!”
  ”Om det finns något vi kan göra så gör vi det, bara så att du vet”, sa Anna. ”Jag tror att dina syskon kommer efter så småningom, jag tror inte att du tappat dem för livet.”
   ”Nu så länge får vi vara din familj”, sa jag.

Den kvällen gjorde vi inte mycket, satt i soffan med Sofia mellan oss, kollade på tv. När vi skulle lägga oss sa Anna:
  ”Sofia, om du blir ledsen i natt kan du komma in till oss så slipper du vara ensam med dina tankar, det är inget problem för oss.”
  ”Tack, Anna, jag kan inte fatta att du är så snäll mot mig, är det säkert att du inte är arg på mig, för det... för det... du vet...”
  ”Det är absolut säkert! Men i morgon ska vi prata lite house rules, så att allt blir klart.”
 

Lördagen, vi satt i soffan och pratade om hur vi skulle ha det. Sofia skulle få bo tillsammans med oss så länge vi alla tre kände att det funkade. Hon skulle inte vara inneboende utan ha full tillgång till alla rum, och vi skulle dela på alla hushållssysslor. Alltså skulle hon inte betala hyra, utan vi skulle dela på kostnaderna för hyra och mat, men anpassat efter hennes ekonomiska situation. Sofia läste till tandläkare och hade studiemedel och studielån, men sa att hon absolut kunde tänka sig att jobba extra, till vikariera på dagis.

”Allt det där kommer att funka, det är jag övertygad om”, sa jag, ”men sen är det lite speciella regler eller vad man ska kalla det”.
  ”Jag tror att du förstått att vi är ganska erotiska, ganska kåta, för att prata klarspråk”, sa Anna. Hon fortsatte:
  ”Vi är ofta kåta och då har vi sex, med varandra eller var och en för sig, till exempel om Daniel blir kåt och jag inte vill just då så runkar han där han vill vara och samma sak gäller för mig. Om vi båda vill så har vi sex, och det kan vara var som helst i lägenheten.”
  ”Vi är inte beredda att ge upp det där nu när du bor här”, sa jag, ”men vi kan tänka oss att ta det lugnt runt om i lägenheten nu i början, vara i sovrummet när vi håller på så du får vänja dig.”
  Det blev tyst en stund.
 
”Alltså...”, sa Sofia till slut, ”alltså... det här är ok för mig. Det är inte så att jag är ointresserad, och det som hände den gången med dig Daniel, det var helt ... helt fantastiskt. Men... ni får förstå... min uppfostran... jag måste komma över en massa trösklar, jag måste vänja mig. Jag är fortfarande förvånad att det gick så bra den gången, att jag faktiskt vågade släppa fram min nyfikenhet och... min lust.”
  ”Men Sofia”, sa Anna, ”du kan bo här och aldrig nånsin göra något sexuellt med nån av oss, du får inte känna något tryck på dig! Jag och Daniel fortsätter som vi alltid har gjort utom att vi drar oss undan till sovrummet i början, och om du vill något är du välkommen, vill du inte något så tycker vi om dig ändå!!”
 
 
Den närmaste veckan var det sex i sovrummet som gällde. Ibland var jag där och runkade, ibland låg Anna där och onanerade, och ibland hade vi sex där, allt detta oavsett om Sofia var hemma eller inte. Det vi inte gjorde var att stänga dörren.
  Sofias rum låg längst bort, och hon måste passera vårt sovrum på väg till resten av lägenheten. Första gångerna hon gick förbi när vi hade sex tittade hon bara rakt fram, men redan tredje eller fjärde dagen tittade hon snabbt på oss och log, och några dagar senare stannade hon upp några sekunder, kollade på oss, sen fyrade hon av ett leende och en tumme upp och försvann in till sig.
 
Det hade nu gått ett par veckor och det funkade jättebra mellan oss. Sofia var fortfarande ledsen och orolig för sina syskon ibland, men oftast var hon glad och vi skrattade mycket.
  En kväll satt vi alla tre och tittade på tv, det var mest slötittande. Vi har en vinkelsoffa och Sofia satt i den ena delen och vi två i den andra. Plötsligt böjde sig Anna ner och började knäppa upp mina byxor. Hon fiskade fram den redan halvstyva kuken och började runka den långsamt med den närmaste handen samtidigt som hon tittade på tv. Hon smög ner den andra handen i sina egna byxor och jag såg hur det rörde sig i hennes skrev, hon satt och smekte sig själv.
  Jag sneglade bort på Sofia. Hon tittade fram och tillbaka mellan tv:n och oss och jag såg en rodnad växa fram på hennes kinder. När hon såg att jag tittade på henne vände hon sig mot tv:n, men efter ett tag verkade hon strunta i att jag var medveten om att hon kollade in min kuk och Annas onanerande händer.
  Anna reste sig och drog av sig toppen, hon hade ingen behå och hennes fina bröst kom fram och visade sig, jag gjorde samma, och när Anna drog av sig byxor och trosor tog jag av mig resten också.
  Anna grenslade mig i soffan, men omvänt så att hon var vänd mot tv:n. Hon sänkte sig ner på mitt stånd och började knulla. Jag kände att hon samtidigt hade en hand som gned klittan.
 
Nu gjorde Sofia ingen hemlighet av att hon kollade in oss och jag såg hur hon satt och klämde ihop låren. Jag log mot henne och hon besvarade leendet men vände sen bort blicken och tittade istället på Anna, hur hon red mig, på hennes fitta och hennes självsmekande hand.
  Detta att ha en åskådare gjorde oss extra upphetsade, redan efter några minuter kände jag att Anna var på väg. Hon lutade huvudet bakåt och stönade högt för varje juck, och så kom hon. Hennes finfitta kramade om min stake och fick mig över gränsen och jag sköt en jättesats rakt upp i hennes kåtkrampande knullhål.
  Anna vände sig om, fortfarande sittande med mitt halvslaka stånd i sig, och vi kysstes hett. Samtidigt såg vi hur Sofia reste sig och nästan sprang till sitt rum och stängde dörren.
 
”Oj!” sa Anna, ”hur gick det där? Hon blev väl inte ledsen?”
  Vi lyssnade in mot Sofias rum, men istället för ljud av gråt hörde vi ett stigande rytmiskt stönande som slutade med ett ”Aaaaaaaaaaaa!”
  Efter kanske fem minuter kom Sofia ut igen. Då var vi också påklädda och propra och hon var rödblommig . Vi log mot varandra men vi kommenterade ingenting.
 
Det blev som en ritual nästan, varenda kväll satt vi i soffan och kollade tv även om det var helt ointressant, och kanske stack jag ner en hand i Anna byxor, eller drog av henne toppen och sög på hennes bröst. Eller också tog Anna fram min kuk och började runka eller suga den.
  Det slutade alltid med att vi knullade, vanlig missionär eller bakifrån eller att Anna red mig. Och varje gång var Sofia där på sin soffhalva. Men det skedde en utveckling!
  Efter några dagar slutade hon att bara titta och sen försvinna in i sitt eget rum, istället såg vi hur en hand försvann ner i byxorna och medan jag tryckte in min kuk i Annas våta sköte bakifrån tittade hon på oss som knullade och vi tittade på henne och hennes hand som rörde sig i byxorna.
  Hon tittade upp på oss och log med lite simmig kåtblick och ungefär samtidigt som vi kom såg vi hur hon klämde ihop låren runt sin hand och stönade ut sin orgasm.
  Efteråt kommenterade vi inte nu heller det som hänt, utan bara log mot varandra, och så försvann hon in i sitt rum eller till badrummet.
 
Några dagar senare hände samma sak, men den här gången tog hon av sig byxorna, och medan jag och Anna kåtnjutande långsamt juckade mot varandra såg vi på första parkett genom de vita trosorna hur hennes hand gned sötfittan till orgasm. Hon var så söt, ja nästan vacker, när hon kom, hennes ansikte med de rodnande kinderna och hennes mun, öppen i pilsk njutning.
  Ännu några dagar senare hände samma sak, men nu tog hon av sig toppen, behöll behån på. Anna och jag nästan dräglade efter henne där hon satt och pullade och pillade sin fitta i trosorna samtidigt som hon tittade på när vi knullade, kåta som marskatter,
 
”Jag tror att hon teasar oss, den lilla sötnosen”, sa Anna när vi lagt oss den kvällen. ”Men det får hon gärna fortsätta med! Det är inte så många plagg kvar nu. För eller senare ska jag slicka den där sötaste fittan, den saken är klar!”
  ”Det är väl bra att hon får ta det i sin takt”, sa jag. ”Den som väntar på nåt gott...”
  ”Alltså, när hon tittar på oss när vi knullar och samtidigt pullar sig...”, suckade Anna. ”Det är nästan för mycket, tur att jag har din kuk i mig då! Kan du en gång till?”
 
Det var verkligen ett spel mellan oss, ordlöst med undantag för kåta suckar och stön, inga kommentarer varken innan eller efter Mer och mer började det kännas som att det var hon som hetsade oss, inte tvärtom. Men vi var helt ok med det, som jag sa, hon måste få ta det i sin takt och det var bra att hon visade självförtroende och lite exhibitionism.

Ytterligare några dagar senare kom nästa drag. Medan jag slickade Anna tog Sofia av sig i behå och trosor och började smeka sig själv innanför trosorna. Men Anna ville få kuk,  grenslade mig och vi kysstes. Då såg vi i ögonvrån att det hände nåt! Sofia sträckte armarna bakåt, knäppte upp behån och lät den långsamt glida ner. Anna flämtade till och jag kände hur hennes fittmuskler kramade min kuk. Vi satt alldeles stilla, bara Annas fitta klämde rytmiskt om min kuk när Sofia log mot oss och började smeka sina bröst, nypa i bröstvårtorna, samtidigt som den andra handen fortsatte sin lek i trosorna som var så tunna  att vi kunde ana både fingrar och blygdläppar genom tyget.
  Anna och jag började knulla helt okontrollerat medan vi tittade på Sofia, det var som att hon genererade en total sexuell extas genom sitt sätt att visa upp sig och sin kåta lust. När det gick för oss kom vi med nästan djuriska läten, och samtidigt såg vi som genom en dimma hur Sofia nästan lyfte från soffan när orgasmen drog genom hennes kropp.
 
Vi var alldeles slaka efteråt, Anna hängde på mig och Sofia låg bakåt mot ryggstödet i soffan med slutna ögon. Vet inte hur länge det varade, men plötsligt öppnade Sofia ögonen, satte sig upp och log mot oss, kastade en slängkyss, samlade ihop sin kläder och försvann in i badrummet. Ingen av oss kommenterade det som hänt.

En dag var jag och Sofia hemma samtidigt, hon tentapluggade och jag jobbade. Vi tog en liten fruktstundspaus samtidigt, åt varsin clementin i köket. Jag kände sån ömhet för henne, sträckte ut mina armar och hon kom i min famn och vi stod länge och bara höll om varandra, gungade lite.
  Men lusten vaknade och jag kände att jag ville kyssas. Tog varsamt hennes huvud mellan mina händer och närmade mig hennes läppar. Men hon knep ihop!
  ”Nej!” sa hon, ”jag vill inte!”
  ”Ok? Varför?”
  ”Inte nu, och inte när inte Anna är hemma!”
  ”Men jag berättar ju, och hon har inget emot det?”
  ”Jag vet, men jag vill inte, inte nu. Senare kanske, om några veckor. Daniel, du får ha tålamod med mig!”
  ”Ok...”

Jag blev besviken, men samtidigt, så som jag hade lärt känna Sofia var jag säker på att hon hade sina anledningar. Så jag pussade henne på kinden, smekte den andra kinden, och då log hon mot mig så jag smälte.

På kvällen berättade jag för Anna om den här incidenten. Hon funderade ett tag, sen sa hon:
  ”Jag tror att hon vill känna att hon har kontroll, du får tänka på vad hon gått igenom. Egentligen är det fantastiskt att hon är som hon är, vilken tjej! Och jag tror att om allt går fint och lugnt på hennes villkor kommer du så småningom att få mer än du kanske kan hantera.”
 
Bara några dagar senare hände det. Först satt Anna nedhasad i soffan och jag knäböjde på golvet framför henne och slickade hennes öppna, savande, lena, hårlösa fitta. Sofia klädde av sig ett plagg i taget och såg på oss medan hon som vanligt de senaste dagarna, smekte, klämde och nöp sina bröst med ena handen medan den andra handen dansade en sexdans, en klitorisdans i hennes vita trosor.
  Vi bytte och jag låg i soffan och Anna sög mig, långsamt, släppte ut kuken ibland, slickade med mjuk tunga runt ollonet, tog in den igen och smekte undersidan med sin tunga inne i munnen. Jag satt nedhasad och tittade på Anna, men ännu mer på Sofia. Anna höll huvudet lite vridet så att hon också kunde se Sofia onanera.
  Jag drog upp Anna som ställde sig på alla fyra vänd mot Sofia, och jag trängde in i henne bakifrån. Plötsligt såg vi hur Sofia satte tummarna innanför troslinningen och långsamt långsamt, med benen sträckta upp i luften drog hon av sig trosorna och blottade sina mjuka yttre fittläppar med kransen av ljust dunhår runtom. Så slängde hon trosan åt sidan och släppte ner benen, särade på låren och öppnade sin fitta med handen, uppenbarligen för att vi skulle se.
  Hon tittade på oss, log, och så började hon smeka med ett finger långsamt upp och ner i hela fittskåran, den andra handen höll fittan öppen.
 
Anna och jag glömde bort att knulljucka, våra kön pulserade mot varandra, men vi stirrade som förhäxat på Sofia, på Sofias sötfitta. Vi mötte hennes ögon, precis som våra fyllda av hektisk lust. Så stack hon in två fingrar i kärleksgrottan medan den andra handens fingrar allt snabbare bearbetade fittläppar och klitta.
  Anna och jag började röra oss mot varandra, allt snabbare och hårdare blev knullet, allt snabbare rörde sig Sofias fingrar, in och ut ur fittöppningen, runt klittan använde hon nu hela handen. Vi kom samtidigt, alla tre och vi tappade aldrig ögonkontakt.
 
Anna sjönk ner på rygg, helt utmattad och jag bredvid henne på sidan. Sofia reste sig, kom fram och knäböjde framför soffan. Hon sträckte sig fram och kysste mig, en skön lång kyss. Så bröt hon kyssen, tittade ner på Anna som halvt öppnade sin mun i förväntan. Sofia log mot Anna, sen böjde hon sig ner och de förenades i en lång kyss.

”Du hade rätt”, sa Anna när Sofia rest sig och gått in till sig. ”Hennes fitta är den sötaste jag sett, den är klart finare än min.”
  ”Klart finare vet jag inte”,  sa jag, ”men kanske lite lite finare. Men jag älskar din fitta, den är underbar för mig, den är allt jag behöver, allt annat är lyx.”
 
 
Dan därpå var en fredag, nu hade det gått nästan två månader sen Sofia kom till oss. Vi åt lite festligare och drack nåt glas vin, inte mycket, men det tände rosor på flickornas kinder och det glimmade i deras ögon i stearinljusens sken, de var så vackra. Vackra och sexiga. Starka, vackra och sexiga.
  Vi struntade i disken, gick direkt ut till soffan. Anna var tvärkåt och slet mer eller mindre av mig byxorna och började suga min kuk. Sofia klädde av sig i sitt hörn, helt naken, satte upp benen på soffkanten så att fittan var helt öppen och började smeka sig, skamlöst.
  Jag slet av Anna kläderna och vi började knulla, helt utan hämningar. Plötsligt nästan skrek Anna:
  ”Stopp!!”
  Jag och Sofia frös mitt i ett juck, jag med kuken, hon med handen.
  ”Vad är det??”
  ”Förlåt Sofia, men jag står inte ut längre, jag måste få göra nåt med dig! Kan vi inte gå till sovrummet, alla tre?”
  Sofia gav oss ett busigt leende och sa:
  ”Visst! Jag trodde aldrig att ni skulle fråga!”
  ”Åh, du din..!”
  Anna slet sig ur mitt knullgrepp och slängde sig bort till Sofia, grenslade henne och de kysstes, hungriga, hetsiga kyssar.
 
I sovrummet låg vi alla tre, Sofia i mitten, jag och Anna på varsin sida.
  ”Daniel har pratat om din fitta sen ni hade sex den gången, förresten, får jag säga fitta?”
  ”ja, det går väl bra, vad skulle du annars säga? Vagina? Snippa? Nej, säg fitta!”
  ”Fitta! Jo, han sa att du har den finaste fittan han sett, och nu när jag också sett den håller jag med. Kan jag inte få slicka den? Snälla?”
  ”Vet inte, jag har inte hunnit duscha idag...”
  ”Mäh, du är tjugo år, då smakar en fitta alltid bra, oavsett! Vill du inte?”
  ”Jo, om du gör det lika bra som Daniel, det vore jätteskönt!”
  ”Du får väl se!”
 
Och medan Anna hasade sig ser mot sötfittan så lutade jag mig över Sofia.
  ”Nu får du kyssa mig!” sa hon med ett retsamt leende.
  Jag svarade inte utan fångade hennes mjuka fina sexiga läppar och hon välkomnade mig med en nyfiken tunga. I ögonvrån såg jag hur Anna började kyssa runt Sofias mus, hur hon kände på fitthåret, hur hon började kyssa och slicka sig allt närmare Sofias lustcentrum. I kyssarna kände jag hur Sofia reagerade på Annas oralsexkonst, hon stönade in i mun och hennes kropp började gå i vågor. Jag smekte hennes bröst och lät sen en hand söka sig långsamt ner över hennes mage. Jag gjorde det så lugnt jag kunde och tolkade signalerna.
  Jag förstod att Anna försökte dra ut på det lite för att öka Sofias njutning, men ganska snart kände jag i sättet Sofia andades och hur hon rörde sig att hon var på väg mot toppen. Då lät jag handen glida ner så att den mötte Annas läppar och tunga och precis när Sofia var på väg att komma klämde jag åt runt hennes fitta med ett finger på varje sida, inte hårt men fast. Jag kände Annas sugande, slickande mot mina fingrar och Sofia gick upp i brygga och stönade högt rakt in i min mun. Sen sjönk hon ihop, jag och Anna kupade våra händer över hennes kön.
  Jag kysste och pussade henne över hela ansiktet, Anna kom upp och de kysstes mjukt i Sofias efterdyningar.
 
Till slut slog Sofia upp ögonen och log mot oss.
  ”Om nån hade sagt till mig för ett halvår sen att jag skulle få en kanonorgasm av att en tjej slickade mig... det hade jag aldrig trott på! Daniel, du är otroligt bra på att... slicka fitta, herregud så jag pratar, det hade jag aldrig trott heller, och du, Anna, du är otroligt bra på att slicka fitta också! Jag kan inte avgöra vem som är bäst, ni känns lite olika precis som när vi kysser varann, men jag blir lika upphetsad av er!
  Hon sträckte ner en hand och tog om min kuk. Så vände hon sig till Anna.
  ”Är jag hemskt ego om jag vill ha mer? Jag lovar... jag lovar faktiskt att slicka din fitta sen om jag får knulla med Daniel, har längtat så efter det.”
  ”Knulla på bara”, log Anna, ”det är ju det här vi väntat på, det är det här vi längtat efter! Jag tar nog för mig ska du se.”
 
”Daniel, kommer du ihåg att du frågade mig den gången om jag inte skulle sitta på dig första gången? Men jag hade en bild av att första gången skulle killen vara överst, och det blev ju helt underbart, men nu vill jag veta hur det känns att... rida, säger man så?
  ”Yeehaaa cowgirl!” skrattade Anna. ”Ja, man säger så.”
  ”Jag har ju sett er göra det och det ser så härligt ut!”

Jag låg på rygg och Sofia sänkte sig långsamt ner så att mitt ollon rörde hennes slickvåta och kåtsaftfuktiga springa. Hon sträckte ner en hand, tog om kuken och gned sig med den, från klittan ner till hålet och upp och ner igen. Så sjönk hon ner på kuken med ett saligt uttryck i ansiktet.
  ”Tack snälla Anna... att jag får låna den... den är så sköööön...!”
  Hon red mig, först långsamt som om hon ville bevara varje ögonblick. Jag sträckte fram händerna och tog om hennes söta bröst. De var verkligen lika Annas, men lite mindre. Jag är ingen fan av riktigt stora bröst, Annas är precis lagom för mig, och Sofias var lite mindre, lite oskyldigare. Annas fitta är näst finast i världen, Sofies finast, Sofies bröst är näst finast i världen, Annas finast.
  Medan Sofie njöt i långa drag låg Anna och onanerade. Jag förstod att hon ville blanda sig i, men än så länge lämnade hon oss i fred och låg där och njöt av sina fingrar och av det hon såg.

Sofia började öka takten och jag mötte henne med motjuck. Anna reste sig på knä och började smeka och kyssa Sofias bröst vilket inte var lätt med tanke på hur Sofia red mig allt häftigare. Men Anna nöjde sig inte med det utan började smeka Sofias fitta och även jag kände av Annas hand när den svepte över min kuk som nu gick ut och in som en pistong. Det blev för mycket för Sofia, och hon kom, hennes fitta pulserade runt mitt stånd och hon stönskrek rakt ut.
  Så föll hon ner på mig, kysste mig och låg sen stilla, med min kuk fortfarande i sig. Den stod fortfarande stolt, jag hade lyckats att inte spruta, var ganska säker på att det skulle vankas mer, denna underbara kväll.
 
Vi låg så en stund, det enda som rörde sig var Annas hand när hon långsamt smekte sin hungriga fitta.
  Sofia gled av mig och la sig på rygg mellan mig och Anna.
  ”Alltså, det här med att knulla, fy faaan rent ut sagt vad skönt det är!”
  ”Sofia, vilket språk!! Fy skäms!
  Sofia skrattade:
  ”Det är bra att vi kan skämta om det, men det påminner mig om en sak som jag vill förklara. Anna, har Daniel berättat för dig om vad som hände när jag blev påkommen med att onanera?”
  ”Ja, han har berättat och jag blev så jävla förbannad! Han berättade också att du ofta mår dåligt när du har gjort det för att det påminner dig om hur de slog dig.”
  ”Mmm, men nu ska jag berätta att första gången i soffan, när jag sprang in till mig och smekte mig efter att ni hade kommit, då kändes det lite jobbigt efteråt, men inte så mycket. Och sen, allteftersom jag vågat mer och mer och kollat på er och pullat helt öppet har jag blivit i princip av med det helt och hållet! Ni har gjort mig frisk! Jag har också testat att göra det när ni inte var med för att se om det skulle kännas bra efteråt då också, och det var nästan ingen dålig känsla alls!”
  Hon vände sig först till Anna och sen till mig och kysste oss varmt och ömsint.
 
”Men nu, Anna, värdens näst sötaste fitta enligt Daniel, den vill jag bli vän med!”
  Sofia kröp ner mellan benen på Anna som instinktivt öppnade sig. Hon smekte Annas venusberg med handen, smekte runt själva vulvan, runtom hela det helrakade könet.
  ”Vad lent det känns! Väldigt inbjudande! Ska jag raka mig också, tycker ni?”
  ”För oss, eller hur Anna, är det helt upp till dig! Det är så ovanligt idag med nån som inte är rakad runt själva fittan så det är lite häftigt! Men det är många som är rakade där men har kvar hår på venusberget.”
  ”Lite hår i maten står man ut med”, sa Anna. ”Och jag tycker som Daniel, raka om du vill, jag kan hjälpa dig första gången, fortsätt med hår om du vill, det är lite häftigt, naturkvinna liksom!”
  ”Jag får se”, sa Sofia, och så böjde hon sig ner och började slickkyssa och kyss-slicka Annas sötfitta.
 
Jag låg där och runkade långsamt medan jag betraktade världens näst sötaste flicka som slickade världens sötaste flicka, det är det inte många som får vara med om. Sofia slickade och kysste, lugnt och utforskande medan Annas underliv välvde sig som i dyningar.
  Efter en stund blev Sofia mer intensiv och då kände jag att det var dags för mig att gripa in. Jag lyfte upp Sofias bakdel så att hon stod på knä men med ansiktet fortfarande begravt i Annas fitta. Anna lyfte sina ben och stödde fötterna på Sofias axlar så Sofia skulle få en bättre vinkel, och  jag lät min kuk sakta men säkert tränga in i Sofias inbjudande fitta.
  ”Får jag?
  ”Man frågar innan!” hördes Sofia lite dämpat mellan Annas lår,. ”Men ja!! Knulla mig!”
 
Nu ville jag komma, nu ville jag spruta i Sofia för andra gången i historien, jag började knulla henne i ett högt tempo och Sofia fortsatte slicka Annas fitta och hennes ansikte trycktes in mot Anna för varje gång jag stötte in min sprängfyllda kuk i hennes kåtfitta.
  Allt blev till en enda extatisk dimma, Anna som vred sig som en mask och stönade okontrollerat, Sofia som mötte mina stötar med motjuck samtidigt som hennes tunga dansade över Annas klitta, och jag som knullade som ett djur, som en tjur!
  Och plötsligt kom klimax, nästan samtidigt för oss alla tre. Anna kom först, tog om Sofias huvud med sina händer och tryckte in flickans ansikte mot sitt orgasmkrampande kön. Det fick mig att komma, med ett vrål tömde jag en jättesats med långa stötar rakt in i Sofias kramande vagina och då kom hon och skrek ut sin orgasm in i Annas fitta.

Efteråt låg vi länge, länge, tysta sammanslingrande omfamnande tillsammans.
  Till slut viskade jag:
  ”Nu får vi åka och köpa dagenefterpiller igen...”
  Sofia satte sig upp.
  ”Nä du, Daniel, nu underskattar du mig! Jag visste att det här skulle komma, så jag äter mina piller som en duktig flicka! Och en sak till, vet ni vad?”
  ”Nej?”
  ”Tack vare er... Nu är jag fri!!!”
  Hon sträckte armarna upp i luften, triumferande:
  ”Jag är fri!!!”

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

go4it666

Vilken frigörelse!

14/11, 2021 kl. 16:45

#4

Sweperv

Nästan lika fin som första delen men lika underbart upphetsande.

Hoppas verkligen att det kommer fler delar någon gång.

27/9, 2021 kl. 04:33

#3

Mr_Solen

Ja verkligen underbar. Älskar när det uppstår ett skönt läge helt oväntat.

Solen

17/4, 2021 kl. 12:56

#2

MalmöLars

Härligt, hoppas det inte är slut ännu.

16/4, 2021 kl. 15:18

#1

mx55

Amazing! Verkligen jättemysigt att läsa om Sofias utveckling och hur paret tar hand om henne.

16/4, 2021 kl. 09:54