Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4, 2021 kl. 09:39, av mx55

Gör vad ni vill med mig!

Del 10 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Tionde och sista delen i berättelsen om Emma och hennes två bröder.

”Var är du?!”
Filips mobil hade plingat till.
”På stationen. Hurså?”
”Ta första jävla buss hem. Mamma sover på sjukan!”
”Är det lång tid innan bussen går?”
”Nej”, svarade han.
”Den går om typ fem minuter.”
”Bra. Syns hemma!”

Filips tankar gick omedelbart till hans älskade storasyster och på hur han snart skulle få ha sin kuk i hennes fitta, i hennes mun och i hennes röv. Han blev stenhård direkt när han tänkte på det och på allt han och Hannes planerat att göra med henne.


Hemma var det full aktivitet. Hannes förbannade att han inte hade tillgång till bil så att han kunde åka till affären och handla. Han tog upp telefonen och skrev till Emma på signal.
”Är du redo för kuk lillasyster? Mamma sover över på sjukhuset”
Hon hade svarat nästan omedelbart.
”Jaaa! Jag år sååå redo! Jag kan knappt vänta tills jag får känna mina bröders sköna hårda kukar pumpa i mig igen.”
”Fint. Ska bara ha hem lillebror. Sedan ska vi fylla dig Emma.”
”Bra! Få hem honom så att ni kan knulla mig sen.” Hon orkade inte med lillasyster-, storebrorsnacket. Egentligen hade hon kunnat kasta av sig alla kläder och springa in naken i Hannes rum och ställa sig på alla fyra rakt framför honom. Men det hade inte varit rättvist mot Filip. ”Finaste Filip” tänkte hon. Snart skulle hon äntligen få känna honom i sig. Som hon längtat!

Hannes hade på sig en grå t-shirt och ett par mjukisbyxor när han sprang ner till köket och började rota runt i kylskåpet. Han fick fram två avokados, körsbärstomater och mozzarella. Han skar upp allt och blandade det i en skål tillsammans med lite pesto. Därefter gjorde han en flaska bubbelvatten och tog ut allt på uteplatsen. Där dukade han fram små skålar till dem och tillbaka i köket fick han också fram en bit Grana Padano. När Filip en stund senare kom hem satte de sig alla tre vid bordet.

- Är du ok med det här? frågade Hannes Emma.
- Ja. Mer än ok!
- Känns allt ok med dig Filip, fortsatte hon.
Han nickade och svarade.
- Ja. Vi har snackat igenom det några gånger och jag är helt lugn. Rätt nervös just nu men …
- Hur känner du Hannes? frågade hon sedan.
- Jag är på. Om du är säker.
- Jag skulle kunna kasta mig över er direkt just nu. Men antar att ni har en plan för det här. Men helt allvarligt så får ni göra vad ni vill med mig. Det känns som om det var evigheter sedan ni tog mig senast. 
- Jag är er lilla incestslampa och ni får göra vad ni vill med mig. 
- Vi vet, svarade Filip.
- Och Emma, fortsatte han.
- Jag älskar dig.
- Älskar dig med lillebror, svarade hon och böjde sig emot honom.

De omfamnade varandra och kysstes och hånglade sedan vilt med varandra. Emma böjde sig bakåt och drog med sig honom ner på soffan. Hon särade på benen och var helt övertygad om att han skulle dra av hennes jeansshorts. Istället hördes Hannes harkling.
- Vi kanske ska fixa till oss lite först. Du kan ta duschen först Filip och så kan Emma ta den så fixar vi resten när hon är där. Jag hoppar in sist. Ok?
- Sure, svarade Filip medan Emma nickade.

Emma och Filip lämnade uteplatsen och gick upp för trappan till övervåningen. På trappavsatsen blev de stående i tystnad.
- Ok. Syns senare då, sa hon tillslut.
- Ja. Syns, svarade han.

Efter att Filip gått in på sitt rum fortsatte Emma bort till sitt. Det första hon gjorde när hon kommit in var att ta av sig sina kläder och lägga dem på sängen. Hon var lite osäker på vad hon skulle ha på sig. Återigen hade naken kunnat fungera utmärkt men hon visste att det inte skulle godkännas. Den här gången hade hon bett två killar, sina bröder till och med, att göra vad de ville med henne. De skulle slita av hennes kläder och ta för sig av deras systers kropp. Hon varken kunde eller ville stoppa dem. 

I stort sett valde hon att behålla de kläder hon redan hade på sig. Hon hade haft på sig ett ljust turkosblått, löst sittande linne och ett par korta avklippta jeans. Istället för de röda hipsters hon haft på sig under jeansen valde hon nu ett par små, mörkt blåa stringtrosor med spets. Hon valde att helt strunta i bh. Inne i duschen såg hon till att raka bort alla eventuella små fjun som växt ut på såväl armar, ben och runt fittan. Därefter såg hon till att noga tvätta rent sin bakre öppning. Tillbaka på rummet satte hon sig naken på sängen och plockade fram det blåsilvriga nagellacket. Hon målade först sina tånaglar och sedan de på fingrarna.

När naglarna väl torkat klädde hon på sig igen. Hon drog upp de små trosorna över sina lena ben och rättade till dem i grenen. Den lilla biten tyg täckte nätt och jämt fittan. Större delen av framsidan pryddes av ett vingliknande mönster som sträckte sig från kanten och nästan hela vägen ner över springan. Övre delen av blygdläpparna var helt klart synliga. En tunn sträng löpte bak och lämnade i stort sett rumpan helt bar. Hon hade faktiskt aldrig använt dessa underkläder förut. Hon hade beställt dem för ungefär ett år sedan men det hade aldrig funnits någon att visa dem för.

Hon hörde hur Hannes gick ut från sitt rum och ner för trappen. Vilken sekund som helst nu. Känslan av förväntan blandades med en viss nervositet och för att lugna sig lite tog hon fram telefonen och bläddrade runt bland apparna.
”Tjohoooo! Sommarlov. NOT!” hade Alice skrivit.
”Jag får i alla fall en bra start”, svarade hon.
”Mamma och pappa är ute ur huset så Hannes och Filip har lovat att ta hand om mig.”

Det kom inget svar från Alice men strax före klockan ett kom ett meddelande från Filip.
”Det finns fika i köket om du vill ha.” 
”Fika?” tänkte hon. ”Ok?” På lätt darriga ben lämnade hon sitt rum och gick ner mot köket.

När hon kom ner för trappen satt redan Filip och Hannes vid köksbordet. Båda var klädda i varsina vita t-shirts och svarta jeans. Kaffebryggaren puttrade medan vattnet gled genom filtret och ner i kannan. På bordet stod ett fat med gifflar och Ballerinakex. Inga munkar den här gången. Men det går ju inte att få allt. Hon satte sig mitt emot Hannes och tittade på honom med ett busigt leende. Undrande tittade han tillbaka på henne.
- Det här liknar en randevu tycker jag, sa hon och försökte hålla sig för skratt.
- De javu, menar du? svarade han och log brett.
- Ja. Vad sa ja? svarade hon och Hannes fortsatte.
- Det här liknar en randevu tycker jag.
- De javu, menar du?
- Ja. Vad sa jag?
- Det här liknar en randevu tycker jag.
- De javu, menar du?
- Men för helvete!!?? avbröts de av Filip.
- Vad håller ni på med egentligen?
- Eh. Inget, svarade Emma. Både hon och Hannes skrattade. 
När de skrattat färdigt rös Emma till lite. 
”Hu. Det där behövde jag nog” tänkte hon och kände hur nervositeten la sig något,

Hannes reste sig från sin stol och hällde upp kaffe till dem alla. Filips med en massa mjölk, hans eget svart och Emmas med socker.
- Fast jag vill fortfarande inte ha socker i kaffet, suckade hon. Hur svårt skulle det vara?
- Svart som döden, söt som synden, svarade han kort.
- Skulle det vara jag? 
- Njaa. Du ser väl varken ut som döden eller synden antar jag, sa Hannes tankfullt.
- Nähe? Hur ser döden ut?
- Kåpa, lie, ”Jag är döden”, svarade Filip.
- Inte jag, sa hon och skakade på huvudet.
- Synden då?
- Svenska blondinen kanske? föreslog han.
- Fast det är ju jag.
- Nä, sa Hanes. Du ser mer oskuldsfull ut.
- Skulle jag vara oskuldsfull? 
- Alltså. Vi vet ju förstås bättre än att tro det, sa Filip.
- Precis, fyllde Hannes i.
- Vi vet nog allt att du är en liten slampa, eller hur Filip.
- Ja. Precis, svarade han.
- Och inte vilken sorts slampa som helst. Eller hur storasyster?

De hade båda rest sig från sina platser och stod nu bredvid henne. De strök lätt med sina fingertoppar över hennes kinder och längst med kindbenet. Tillslut möttes deras pekfingrar under hennes haka och med ett milt tryck pressade de hennes ansikte uppåt. 
- Nej, svarade hon.
- Jag är en incestslampa.
- Och vad betyder det då? frågade Hannes.
- Att jag älskar att knullas av mina bröder.
- Precis. Och vi älskar att köra in våra kuken i vår syster.

Hannes drog hennes stol bakåt och lyfte upp henne under armarna. Filip var direkt framför henne och tog tag i hennes fötter och tillsammans lyfte de upp henne på köksbordet. Hon hade inte märkt att någon ställt undan muggar och kakor men när de försiktigt la ner henne på köksbordet så var det tomt. Filip höll fortfarande i hennes ben och lyfte dem uppåt och satte hennes högra fot mot sin mun vilket fick Emma att ge ifrån sig ett högt stönande. 

Hannes stod kvar bredvid bordet och såg på när Filip slickade längst med sidan av Emmas fötter och sög in tårna i munnen. Han hade aldrig riktigt fattat grejen med fötter men hade förstått att det var något som ingick i hans yngre syskons sexliv. 

Filip satte ner Emmas fot mot bordsskivan och såg kärleksfullt på sin storasyster. Han älskade henne. Det var fel och alldeles galet men han älskade verkligen henne. Han drog i t-shirten över huvudet och slet av sig jeans och boxers. Under tiden han klätt av sig hade Hannes börjat massera Emmas överkropp. Hans händer hade glidit längst med hennes smala armar, upp över axlarna och ner över brösten. Han stannade till över kullarna och kramade dem nästan hårdhänt. Under tiden lutade sig Filip fram mellan Emmas ben och började rulla upp hennes linne över magen. Hannes drog hennes armar bakåt och lyfte sedan av plagget.  Så fort det hamnat på golvet böjde sig han fram och tog den närmsta bröstvårtan i sin mun. Emma flämtade till när han gav den ett hastigt bett. Samtidigt gick Filip runt bordet så att han stod på andra sidan av henne. Också han böjde sig framåt och tog hennes bröst och bröstvårta i munnen. 

Emma kände det som om hon skulle gå sönder av kåthet. Hennes båda bröder stod på varsin sida om henne och sög och slickade över hennes bröst samtidigt som de lät händerna mjukt glida över hennes mage och ner mellan benen. Hon kände hur någon av deras händer gled över byxknappen och hur någon började öppna den. När knappen väl var öppen satte båda killarna sina händer vid byxlinningen och började dra shortsen neråt. Hon lyfte på sig för att hjälpa till och nästa olidligt långsamt drog dem de kort avklippta jeansen över hennes lår. 
- Snygga trosor syrran. Har du satt på dig dem speciellt för oss? frågade Hannes. Emma kunde bara svara med en tyst nickning. 

Han drog pek- och långfingret över mönstret och ner mot hennes springa. Fingrarna glid lätt över klitoris och ner över spetsen. Det var först när han kommit ungefär halvvägs längst med hennes fitta som han nådde heltäckande tyg. Han tryckte till med fingrarna och tyget sjönk in en aning i hennes våta inre. 
- YyMmmm, kom det som ett gnyende från henne.

Hannes strök med fingrarna upp över trosorna igen. När han nådde kanten lyften han sin hand några centimeter och satte sedan fingrarna vid det smala band som löpte längst med sidan av ena skinkan. Filip, som fram till dess, stått bredvid och tittat satte nu sina fingrar på samma sätt och tillsammans drog de av hennes sista plagg och slängde det på golvet tillsammans med alla andra kläder. 

Filip klev tillbaka till bordets kortsida och drog försiktigt Emma mot sig och särade hennes ben. Han ställde sig mellan dem och placerade sitt ollon precis vid hennes fittöppning.
- Är du ok? frågade han.
- Ja. Filip, kom! svarade hon i en hes viskning.
Han rörde kroppen framåt så att ungefär halva kuken gled in i henne och drog sedan ut den igen.
- Hannes, sa han.
- Jag vet inte om det här är en så bra idé. Syskon ska faktiskt inte ha sex med varandra, fortsatte han och backade undan något steg från henne.
- Va?? Nej? Kom tillbaka! nästan snyftade hon. Hon kände det som att hela hon vibrerade av kåthet.
- Hm, svarade Hannes fundersamt.
- Det har du ju faktiskt rätt i.
- Va?? Nej? Jag vill!! Snälla lillebror. Knulla din storasyster!
- Men det är olagligt, svarade Filip. 
- Det kallas incest.
- Jag vet! svarade hon flämtande.
- Men jag älskar det. Jag älskar att ha sex med mina bröder. Jag går igång på att det är förbjudet. Jag är en liten incestslampa och jag älskar det! nästan skrek hon där hon låg naken på det stora, vita bordet.
- Och Filip; jag älskar dig, la hon sedan till i en tyst viskning.
- Jag älskar dig med, svarade han henne med tyst röst.
- Inget kommer kunna hålla mig borta från dig.
Han tog ett snabbt steg fram och satte återigen sin kuk mot hennes öppning och denna gång gled han in hela vägen i hennes våta och varma inre.
- Åhhhå, oohhhhhoo, andades hon när han började röra sig i henne.
- Åh. Ja, ja. Jag älskar dig lillebror.

Emma låg på bordet och försökte så gott hon kunde att möta Filips mjuka stötar. Hon låg stilla med överkroppen och armarna lätt vid sidan av sig. Benen hängde ut över bordskanten och hon pressade ibland hälarna mot bordsbenen för att kunna röra underkroppen. Hannes hade stått bredvid bordet och, med ett leende, hört hur hans lillebror retat deras syster. Nu gick han bort till köksbänken och drog ut en av de övre lådorna. Efter att ha rotat runt lite kom han tillbaka till bordet med en rulle svart tejp och en sax. Han klippte av en bit och la den strax över Emmas handled.

Hon spärrade upp ögonen och skulle precis säga något när Hannes förekom henne.
- Det är lugnt. Det är speciell bondagetejp. Känn. Det är typ som plastfolie. Du kommer sitta fast men det kommer inte göra ont.
- Ok, sa hon lågt och nickade.
Han la fast en remsa över hennes arm och fäste den med två kortare bitar som korsade den första över bordsskivan. Därefter gjorde han likadant på andra sidan så att hennes båda armar satt fasttejpade i bordet. Hon försökte lyfta händerna och upptäckte att hon verkligen satt fast. 

Filip fortsatte att röra sig med lugna stötar i henne. Han lyfte upp hennes ben och la dem över sina axlar samtidigt som han fortsatte att stöta i ett lugnt och stabilt tempo. Emma kände det som att hon skulle gå sönder av kåthet. Hennes fitta skrek efter mer och hårdare penetration och hennes klitoris krävde stimulans men inget av det kunde hon få. Hannes tejp såg till att hon inte kunde röra armarna mer än några millimeter och även om Filip skulle öka takten om hon bad honom så skulle hon inte göra det. Hon hade sagt att de fick göra vad de ville med henne och hon tänkte inte komma med några önskemål i onödan. 

Hannes gick bort till skåpet igen och plockade ut en flaska glidmedel. När han var tillbaka vid bordet flyttade sig Filip lite åt sidan så att Hannes kunde ställa sig vid Emma. Han höll kvar hennes ben och lutade dem nu lite bakåt så att Emmas bakre öppning blottades för Hannes som böjde sig ner och pumpade ut lite av glidmedlet mellan hennes skinkor. Han använde sitt vänstra långfinger för att trycka upp krämen i henne och redan efter två pumpningar gled två fingrar utan problem i hennes anal. Emma lyfte upp huvudet något och försökte se ner mellan sina ben. 
- Det är silikon, sa Hannes som svar på hennes undrande blick.
- Glider bättre och håller längre, förklarade han vidare.
- Ah, svarade hon och la försiktigt ner sitt huvud på bordet igen.

Hannes tryckte in ytterligare lite av glidmedlet i henne och smörjde precis utanför öppningen. Han hade varit med tjejer som använt silikonbaserat glidmedel tidigare men aldrig själv varit den som applicerat det. Han var inte helt säker på proceduren men hoppades att det skulle funka som tänkt.

Så fort han var klar med glidet tog han några steg tillbaka och såg på den nakna tjejen som låg framför honom. Sexton år och sådär lagom tonårssöt. Den typiska granntjejen som säkert lite äldre killar, i samma ålder som han själv eller kanske ännu äldre, i smyg fantiserade om att få lära upp. Hennes blonda hår som gick en bit nedanför axlarna låg för stunden utbrett runt henne. De blågröna ögonen var vidöppna och hon såg på de två kilar som just nu stod vid hennes ben. Ansiktet var smalt och hon hade en något spetsig näsa. Hon hade ganska lång hals och hennes överkropp var smal, hennes små bröst höjde och sänkte sig i takt med andningen. Armarna låg rakt utsträckta längst med kroppen och var muskulösa efter all simning. Han såg det blåa nagellacket på handens ganska korta fingrar. Magen var platt och benen som just nu hölls rakt upp var smala, men muskulösa. Hon såg bra ut utan att vara överdriven, ung utan att vara barnslig. Hon var tjejen som med största sannolikhet gjort sin sexualdebut och kanske hunnit med en partner till. Ingen av de som såg henne på stan eller i skolan hade nog kunnat gissa hur sexuellt avancerad hon faktiskt var. Hur hon hade sexerfarenheter långt utöver vad som nog ses som normalt för en person i hennes ålder. Dessutom var tjejen på bordet, som sagt, hans lillasyster.

Under tiden han tänkt på allt detta hade Filip ställt sig mellan hennes ben och lagt tillbaka hennes fötter över sina axlar. Han hade satt ollonet mot analöppningen och tryckt på. Försiktigt hade han glidit rakt in i henne och börjat röra sig. Hannes stod och såg hur hans yngre bror långsamt rörde kuken in och ut i Emma. Hur många gånger hade han själv haft analsex med henne nu? Han hade totalt tappat räkningen på hur många gånger de haft sex den senaste månaden. Ibland kändes hon omättlig. Hur hon och Filip orkade hålla på som de gjorde begrep han inte. 

Han gick fram till bordet och såg ner i hennes ansikte. Han sträckte ut sin högerhand och strök försiktigt längst med hennes högra bröst och nöp tillslut tag i hennes styva högra bröstvårta. 
- Är du uppvärmd nu lillasyster? frågade han.
- Ja storebror. 

Filip stannade upp och drog sig ur hennes bakre hål medan hannes rev bort tejpen från hennes armar. Emma hade funderat lite på hur det skulle kännas när han rev bort tejpen men det kändes faktiskt inget alls. Lite kyla när rummets luft mötte huden men annars inget.

Killarna höll tag i varsin av hennes armar och drog upp henne till sittande. Hon blev sittande några sekunder på bordskanten med armarna över knäna. Filip satte hennes underarmar mot varandra och snabbt var Hannes där och lindade lite tejp runt dem. Därefter lyfte de ner henne från bordet och började leda henne mot vardagsrummet. Där inne såg allt ut som vanligt förutom att den mörka fåtöljen med höga armstöd som brukade stå snett riktad mot kakelugnen och marmorbordet nu var mer utplacerad mitt på golvet. På dess sittdyna hade någon lagt en stor röd kudde.

De pressade ner henne på knä och Filip ställde sig med kuken framför hennes mun. Utan att han sagt ett ord öppnade hon den och kände hur han tryckte in sin kuk. Eftersom att hennes armar fortfarande var hoptejpade var det bara för henne att stå där och ta emot medan Filip pressade sig med lugna stötar allt djupare in i henne. Hon hjälpte till genom att böja sig framåt och tillslut kunde han trycka sig hela vägen ner i hennes hals. 

Hannes hade fram tills nu varit fullt påklädd men nu knäppte han upp sina jeans och hasade ner dem något. Så fort Filip drog sig ur Emmas mun ställde han sig framför henne och hon öppnade omedelbart munnen. Han tryckte sig in och efter bara några stötar var han nere i hennes hals. Han tog det ganska lugnt och körde sin kuk ner och upp i hårda men långsamma stötar. Efter ett par minuter drog han sig ur.

Emma drog några djupa andetag och kände sedan hur hennes bröder återigen lyfte tag i henne. Hon hamnade så att Hannes fick grepp under hennes armar medan Filip höll henne i smalbenen. De gick med snabba steg mot fåtöljen där de la henne över den stora kudden. Den var mjuk och nästan lika hög som själva sittdynan. Hon sjönk ner en aning och blev liggandes med benen hängande över armstödet. Hannes drog i hennes armar så att hon gled med huvudet lite längre mot armstödet och efter ett snabbt lyft under hennes axlar så låg hon med huvudet hängande över kanten. Filip böjde sig framåt och rullade av tejpen från hennes underarmar. Därefter drog han upp hennes ben i luften och pressade dem bakåt så att låren låg över magen. Han stod nu vid stolsryggen och höll i benen medan Hannes stod framför sittdynan och drog tag i Emmas händer och armar.

Han höll i armarna och ledde Emma i hur hon skulle röra dem dit han ville. De hamnade bredvid varandra under smalbenen och längst med knävecket. Återigen använde Hannes tejpen. Han tog den bit som nyligen hållit hennes händer och rullade den återigen över underarmarna. För säkerhetsskull tog han ytterligare en liten bit som han rullade så att i stort sett hela underarmarna täcktes av den svarta plasten.

Emma kände att hon satt ordentligt fast! Hennes armar satt inklämda under hennes ben och det fanns ingen möjlighet för henne att komma loss. Som hon låg var både fitta och anal helt blottade och hennes ansikte låg i perfekt höjd. Det var bara för hennes bröder att ta för sig. Hon var helt öppen för dem.

Till att börja med ställde sig Filip vid hennes ben och satte återigen sitt ollon mot hennes bakre hål och kunde enkelt glida in i henne. Han började att röra sig och kom fort upp i ett högt tempo. Det hade inte gått från noll till hundra direkt men de var på väg ditåt. Han tryckte sig hela vägen in i henne och för varje hård stöt kände hon hur hon drevs ner och upp i den mjuka kudden. 

Hannes såg kort mot fåtöljen innan han började att ta av sig sina kläder. När han var naken ställde han sig bredvid Filip som lämnade över platsen till honom. Han ödslade ingen tid utan satte direkt sin kuk mot den bakre öppningen och tryckte sig in. Emma höjde huvudet lite och bet ihop när hon kände hur han tryckt sig in i ett drag och sedan omedelbart började röra sig i henne i hårda, medelsnabba stötar.

Filip hade gått runt fåtöljen och ställt sig vid Emmas ansikte. Så fort hon vant sig vid Hannes stötar lutade hon huvudet bakåt och öppnade munnen för att ta emot honom. Han tryckte först prövande in kuken ungefär halvvägs innan han körde den hela vägen in. För första gången kunde han se sin kuk röra sig inuti sin systers hals. Han såg tydligt hur den spände ut strupen.

Vid fotändan stod Hannes och pumpade Emmas röv i hårda och snabba stötar. Hennes bröst studsade i takt med dem och från hennes hals hördes de karakteristiska ljuden av någon som blir halsknullad. Återigen försökte han få grepp om vad det var han egentligen såg. Hans kuk åkte med snabba stötar in och ut ur hans lillasysters anal samtidigt som han kunde se hur deras lillebrors gled i hennes hals. Det var helt galet allting och mångt mer än han någonsin kunnat föreställa sig. Han log lite och fortsatte att pumpa sin lillasysters röv.

Filip drog med jämna mellanrum sig ur Emmas hals så att hon fick möjlighet att dra in mer luft. Mellan andningarna fylldes rummet av ljudet av hennes stön som kom i takt med Hannes rörelser. Efter några minuter drog sig han dock ur och de bägge killarna bytte plats med varandra. Det kunde höras ett kort stön när Filip gled in i hennes fitta men det tystades snart av Hannes kuk som trycktes in i hennes mun.

Efter att långsamt kört kuken ner i hennes hals drog han sig ur och pressade sedan in den i en enda snabb stöt. Han höll sig kvar i några sekunder och tryckte samtidigt sig framåt ytterligare några millimeter innan han drog sig ur. När kuken lämnade Emmas mun drog den med sig en tjock sträng av slem och saliv som blev hängande innan den långsamt föll ner över hennes panna. 

Redan när Hannes kört in sin sista långsamma stöt hade Filip slutat röra sig i sin systers fitta. Han stod nu och såg hur Hannes lyfte upp hennes huvud lite så att hon kunde hosta och dra in luft.
- Är du ok?
Hon nickade.
- Är du ok med mer?
- Jodå, sa hon lite hest och nickade igen.

Hannes la försiktigt ner hennes huvud bakåt mot fåtöljens sida igen och satte kuken mot hennes läppar. Emma svarade med att fukta munnen med lite saliv och så fort hon svalt öppnade hon den. Återigen tryckte han sig in i en snabb, hård stöt. Så fort han började röra sig med snabba taktfasta stötar kände hon hur hennes fitta plötsligt fylldes med kuk. Nästan direkt var Filip uppe i hastighet och knullade henne nästan lika fort som deras storebror. Hon pressades hårt ner i den mjuka kudden allt medan hennes bröder pumpade hårt från bägge håll. Med jämna mellanrum drog sig Hannes helt ut och lät henne dra några rossliga andetag.

Samtidigt fortsatte Filip att utan avbrott köra sin kuk in och ut i hennes fitta. Ibland saktade han ner på takten lite så att hon bättre kunde dra in luft men oftast fortsatte han bara att köra på. Nästa gång Hannes drog sig ur gjorde dock han också det och det blev för några sekunder helt tomt i henne. Hon passade på att andas ut ordentligt samtidigt som hon med halvöppna ögon såg hur killarna bytte plats. Utan förvarning kände hon hur Hannes grova kuk trycktes upp i hennes fitta och strax därefter gled Filips smala, men längre, kuk ner i hennes hals. Tjockleken gjorde att det inte var fullt lika jobbigt när han knullade hennes hals även om han kom längre in.

När både Filip och Hannes drog sig ur nästa gång byttes de av nästan omedelbart. Hon kände Filips kuk tryckas in i hennes anal och strax därefter hur Hannes tyckte sig in till roten i hennes hals. De pumpade henne så i några minuter innan Filip drog sig helt ur. Nästa gång Hannes drog sig ur såg hon hur Filip stod och väntade på sin tur bredvid honom. Han tog ett steg åt sidan och strax därefter fylldes hennes hals av lillebrors lem. Ett par sekunder senare fylldes hennes bakre öppning upp av Hannes tjocka kuk. 

Hon fortsatte att hålla ögonen stängda allt medan hennes bröder bytte av varandra. Så fort Filip gett henne en andningspaus var han redo att ta vid mellan hennes ben. Hon kände hur han tryckte sig in i hennes fitta och strax efteråt var Hannes tillbaka i hennes mun. Några stötar senare blev det tomt mellan benen och helt plötsligt var Filip tillbaka vid hennes ansikte. Ibland gick det snabbt mellan bytena men lika ofta kändes det som att det gick några minuter. 

Filips smala kuk rörde sig i hennes hals samtidigt som Hannes stötte hårt i hennes fitta. I ett drag bytte han till hennes bakre hål och fortsatte lika hårt där. Någon minut senare kände hon hur han drog sig ur och strax var han utbytt mot Filip. Hannes tog snabbt kliven bort till hennes ansikte och tryckte in sin kuk. Hon hade i princip helt slutat stänga munnen. 

Några minuter senare bytte de igen och hon fick nu Hannes i fittan. Filip stod och vilade i någon minut innan han återigen tog för sig av hennes mun. Vid nästa byte fick hon Filip i hennes bakre öppning och senare gjorde Hannes återigen ett besök där. Hon tappade tillslut nästan koll på vem det var som rörde sig i hennes hals, fitta eller anal.

Efter att Hannes kuk ännu en gång lämnat hennes hals kände hon hur hans starka armar långsamt och försiktigt puttade upp henne till sittande. Hon hade fortfarande armarna hoptejpade men killarna lyckades sätta henne med fötterna ner i kudden. 

Hannes särade lätt på hennes ben och satte en sax mot den svarta tejpen. Han tryckte ett litet hål med spetsen och kunde sedan lätt riva loss allt av den svarta plasten från hennes armar. Så fort hon fått dem fria sträckte hon ut dem och vred runt underarmarna ett par gånger. 

Filip hade gått bort till det stora bordet och kom nu tillbaka med ett paket våtservetter och varsin vattenflaska. Hon torkade av sig i ansiktet och öppnade sedan munnen och svepte en tredjedel av flaskan i ett drag. 

- Är du ok? frågade Filip.
- Ja, sa hon och nickade. 
- Behöver andas lite bara. 

När hon andats ut och druckit ytterligare några klunkar vatten ställde Hannes bort flaskan och tog tag under hennes armar. Strax därefter tog Filip tag i hennes ben och tillsammans bar de bort henne till vardagsrumsbordet och la ner henne på den kalla marmorskivan. Så fort hon låg på bordet särade Filip på hennes ben, satte sig på knä på golvet och böjde sig fram.

Han slickade långsamt längst med hennes blygdläppar och lät tungan lätt glida över hennes klitoris. Med mjuka rörelser slickade han runt hennes öppning och över klittan innan han försiktigt satte in två fingrar i henne. Samtidigt som han fortsatte att slicka på klitoris började han långsamt föra dem in och ut.

Hannes hade först gått ut i köket där han åter fyllt deras vattenflaskor. Nu satt han i soffan och såg på hur Filip långsamt och försiktigt slickade och pullade deras syster. Hans kuk var fortfarande stenhård och stod upp mellan hans ben men han motstod frestelsen att börja dra i den. 

Filip ökade takten på fingrandet och hade snart inne ett tredje finger i henne. Han slutade slicka henne och satte sig nu istället mer rakryggad mellan hennes särade ben. Samtidigt som han fortsatte att röra högerhandens pek-, lång- och ringfinger i henne började han försiktigt pressa på med vänsterhandens pekfinger i hennes anal. Den gled in utan några problem och han ökade snart till tre fingrar även där. 

Hannes reste sig från soffan och gick fram till bordets långsida där även han satte sig på knä. Han lät sitt högra pekfinger gå på en liten rundtur över hennes bröst och runt den lilla, ljust rosa bröstvårtan. Samtidigt som Filip började öka takten mellan hennes ben böjde han sig fram och sög in hennes lilla bröst i munnen.

Filip hade stadigt ökat hastigheten på sitt pullande samtidigt som han vänt händerna så att fingertopparna kunde glida mot varandra längst med den tunna väggen mellan hennes båda öppningar. Han tryckte från båda håll och strök mot hennes g-punkt.

- Yyyyyiii, hördes det från Emma.
Det var första gången denna eftermiddag hon haft munnen fri att verkligen kunna ge några ljud ifrån sig. 
- Oooohhh, åååååhhh, eyyyyii, stönade hon när Filip ökade hastigheten.
Samtidigt hade Hannes tagit munnen från hennes bröst och klämde nu istället tumme och pekfinger över bägge bröstvårtorna.
- Ah, ah, ah, aaaaahhhh.
- Iiiiiieee. Jaaaa. Åh. Fan!
- Yyyyyyeeee. Jaaaaa!!
Hon rös till och skakade i kroppen när hon kom i eftermiddagens första orgasm. 

Filip fortsatte att lugnt röra fingrarna i henne. När han tillslut tog ur dem låg hon kvar och andades tungt. Han reste sig upp, gick runt bordet sträckte ner båda sina händer mot hennes ansikte. Hon slickade och sög långsamt av sina safter från hans fingrar.

Medan Filip satte sig i soffan var det Hannes tur att ta plats mellan Emmas ben. Han särade försiktigt på hennes blygdläppar och stack in sin tunga. Han gjorde den så hård han kunde och pressade den uppåt. Efter att ha slickat övre delen av hennes öppning en stund fokuserade han mer på hennes klitoris och tryckte den hårda tungspetsen mot den. Hon flämtade till när han hård och snabbt spelade med tungan över hennes lilla knapp. Samtidigt tryckte han in tre fingrar i henne och krokade dem uppåt. Han började röra dem och lät fingertopparna trycka hårt mot fittaket. Han ökade snart till fyra fingrar och medan han fortsatte att slicka henne böjde han ihop fingrarna så att han kom in med alla fem.  

Handen gled nu på sidan i henne och samtidigt som han slickade kunde hon också känna hur sidan av hans pekfinger gled mot klittan när han rörde handen ut och in i henne. Han vred den långsamt samtidigt som han böjde sina fingrar runt tummen. Efter några stötar hade han format handen till en knytnäve som han nu rörde i henne.
- Titta lillasyster, viskade han samtidigt som han började röra handen i små rörelser inne i henne. 
Hon reste sig till halvsittande och såg hur hans hand försvann in i henne.
- Åhhhh, suckade hon när han började röra sig i lite längre stötar.

Hon la sig ner på bordet igen och andades i takt med sin storebrors rörelser i henne. Han hade böjt sig över henne och tryckte nu sin handflata mot hennes mage och möte där stötarna som kom allt snabbare och hårdare.
- Yyyy. Iiiii, Yyyyy, aaaaahh.
- Oh, oh, oh, oh.
- Huhee! flämtade hon plötsligt.

- Aaaaaajjäää! 
Hon skrek till när han i det närmsta boxade inne i henne. Hannes stannade upp en sekund och tittade mot hennes ansikte. Hon nickade och bet ihop och skrynklade ihop ansiktet. Hon skulle bli bra öm där nere om han fortsatte, tänkte hon men bara efter tre stötar drog han ur handen, reste sig upp över henne och satte i stället dit kuken.

- Oh fuck! stönade hon när hon kände hur han sköt in sig i ett drag.
- Åh, åh, åh, iiieh, iiieh, iieh. 
- Jaa, jaa, jaaaa.
Han drog snabbt ur henne och satte sig ner mellan benen igen och dök in med ansiktet. Med snabba och hårda vickande rörelser började han återigen att slicka hennes klitoris. Samtidigt tryckte han hårt in fyra fingrar i henne och tryckte dem mot hennes g-punkt.
- Faaaaaaaaan, skrek hon och Hannes kände hur hennes redan sjöblöta fitta fylldes med ytterligare vätska. 
- Heeeellveeettääää!
Han fortsatte att slicka henne genom hennes orgasm samtidigt som han höll handen helt still i henne. När hon tillslut kom ner igen låg hon kvar och blundade på bordet. Tillslut reste hon sig upp till sittande.
- Kan jag få lite mer vatten?

Filip gav henne en flaska och efter att hon druckit några klunkar ställde hon ner den på soffbordet. Hon tittade frågande på sina två bröder och undrade vad som skulle komma härnäst.
- På alla fyra lillasyster! beordrade Hannes henne. 
Hon nickade och ställde sig mitt på vardagsrumsgolvet och väntade. Snart var hennes storebror bakom henne och satte sitt ollon mot hennes analöppning.

Det gick fortfarande rätt lätt för honom att pressa sig förbi hennes ringmuskel och han slösade ingen tid på någon uppvärmning. Så fort han nått så långt in han kunde började han att snabbt och hårt köra sin kuk i henne. Samtidigt tog Filip plats framför hennes mun och lydigt öppnade hon den för sin lillebror. 

Denna gång tryckte han sig inte hela vägen in utan lät bara halva kuken gå in i hennes mun. Hon försökte att runka honom och samtidigt hålla balansen medan Hannes hårt knullade henne men lyckades inte. Istället stod hon kvar på alla fyra och lät kroppen röra sig fram och tillbaka i takt med att hennes bröder tryckte på från båda håll. 

När Hannes tillslut drog sig ur henne var han såklart direkt framme vid hennes ansikte igen. Filip backade undan och såg på när hans storebror utan pardon tryckte ner sin kuk i deras systers hals. 
- Ug, ug, ug, lät det medan han hårt körde den fram och tillbaka.
Emma hade väntat sig att Filip skulle ta plats bakom henne men istället stod han bara still och tittade på hur hon blev hårt munknullad av Hannes. När han tillslut drog sig ur ställde han sig framför henne och körde direkt in sin kuk hela vägen ner.

Rummet fylldes snabbt av ljuden från Emmas hals medan killarna turades om att fylla den med kuk. Hon fick knappt tid att andas mellan det att killarna byttes av. Det hårda halsknullandet pågick dock bara i ett par minuter. Efter att Hannes tryckt tre stötar i henne och sedan Filip kört ner sin kuk ett par gånger tog de tag i henne och drog upp henne till stående. 

De ledde ut henne på uteplatsen och satte ner henne i soffan. Solen sken fortfarande lite över baksidan även om den så sakteliga börjat vandra bort mot badtunnan och garaget för att om några timmar bada framsidan i de sista soltimmarna för dygnet. 
- Är du ok? frågade Filip när han satte sig bredvid henne i soffan.
- Jo, svarade hon och nickade.
- Lite rosslig bara, sa hon hest och harklade sig.
Hannes hade gått in i huset och kom nu tillbaka med en bricka fylld med kaffemuggar och bullar som han ställde ner på bordet innan han själv satte sig i soffan på andra sidan hörnet från hans yngre syskon.

- Är allt ok? frågade också han.
- Jodå. Lite ont i halsen kanske, svarade hon med ett litet leende.
- Orkar du med mer?
- Ja. Det tror jag. Inte så mycket mer i halsen bara om det är ok.
- Vist, svarade han.
- Vi är ändå ganska klara där eller hur lillebror?
Filip nickade. 

Hannes ställde fram fatet med gifflarna och varsin ny mugg med kaffe framför dem. Den här gången fick Emma svart kaffe utan socker samt ett stort glas med bubbelvatten. Innan hon gav sig på den varma drycken sänkte hon hälften av halvlitersglaset vatten i tre stora klunkar. Bubblorna rev skönt i halsen och hon harklade sig igen. 
- Du är verkligen jätteduktig Emma, fortsatte han.
- Tack, svarade hon och log blygt.
- På riktigt. Jag har varit med äldre tjejer än dig som inte fixat det du gör idag.
- Oj, svarade hon och såg generad ut. 

Hannes tyckte att hon såg så otroligt söt ut just då. Hon log fortfarande lite förläget, tydligt generad över berömmet. Det han sa var dock helt sant. Hon hade tagit emot kuk i nästan två timmar i stort sett utan paus nu och hon hade inte bett dem stoppa. Han kände få tjejer som kunde ta så mycket hårt halsknullande som hans lillasyster. Visserligen kunde Frida ta emot honom i timmar innan han tillslut gav hennes fitta uppmärksamhet men hennes vänner klarade det inte. 

Bortsett från Emma och Frida hade han faktiskt bara stött på en enda tjej som kunde ta honom som hon gjort idag. Det hade varit på klubb i Stockholm. Han hade varit där med Frida och medan hon roat sig med ett gäng på fem äldre män hade han träffat en tjej i trettioårsåldern som varit där med sin yngre pojkvän. Hon hade legat på rygg med huvudet hängande och de hade turats om att knulla hennes hals och anal i nästan två timmar innan de tillslut hade dubbelmackat henne. Och här satt han med sin lillasyster som säkert var femton år yngre än kvinnan på klubben, och hon gjorde samma sak. Han var imponerad. 

Det var en sådan kontrast. Visserligen hade tjejen i Stockholm också varit mer söt än snygg i sitt långa lila hår som var rakat i en sidecut. Frida var å sin sida lång med kort svart hår och hon var oftast klädd i höga skinnstövlar eller i leggings fyllda med nitar. Emma var blond, söt och såg alldeles oskyldig ut. Bara det i sig självt gjorde det så fantastiskt spännande att ha hårt sex med henne. Han önskade att han kunde få ta med henne ut på en klubb och där få bjuda ut henne till en aldrig sinande ström av främmande män som skulle få ta för sig av hans lillasysters alla hål. De skulle såklart inte veta att hon var hans syster men han skulle veta det och det räckte. Men det skulle aldrig hända! Egentligen ville han nog inte att det skulle hända heller.

De hade suttit och druckit sitt kaffe under tystnad. Emma hade krupit upp i soffan med sin mugg. Det var skönt att få landa lite i sig själv en stund. Hon satt framåtlutad i skräddarställning mitt på soffan med kroppens framsida riktad mot sina bröder. De såg på henne och när hon ställde ner muggen på bordet flyttade sig Filip närmre och gav henne en snabb puss på läpparna.

De kysstes ömt och Emma la sig ner på rygg och särade benen för honom. Han kröp ihop mellan hennes ben och satte ansiktet framför fittan. Med försiktiga drag började han slicka henne från klittan och ner till analöppningen. Han lät tungan glida över den lilla rosetten en stund innan han lät tungan glida upp igen. När han slickat hela vägen upp längst med springan satte han tungan mjukt över klitoris och slickade över den med bred tunga. Han lät munnen omsluta hela hennes fitta och lapade i sig av hennes safter. Hon var fortfarande sjöblöt.

Hannes satt kvar på soffan och såg på sina syskon. Han drog lite försiktigt i kuken och kände hur den växte sig hård igen. Den hade varit halvstyv under hela fikapausen. Filip hade vid det här laget börjat slicka Emma snabbare och satte nu in två fingrar i henne. Två fingrar blev snart tre och samtidigt som han krokade dem uppåt formade han sin tunga till en hård spets och började röra den i hög hastighet över hennes klitta. 
- Yyyeh, yyeeh, yyyyeeheee, gnällde hon när han ökade takten något mer.

Hannes satt kvar på sin plats och såg mot Emmas ansikte och ner längst med överkroppen där hon hårdhänt börjat gnida och dra i sina bröstvårtor. Han såg ner längst med magen men kunde inte se vad Filip gjorde mellan hennes ben.
- Faaaan, jaaa, aaarrrhhhe, he, he, skrek hon till när hon kände hur ett par fingrar pressades in i hennes anal.
- Ja, faaaan, fortsäääeeee …
- ah ha ah ha ah ha ah ah ah ah, andades hon i korta stötar allt medan Filip snabbt och hårt rörda fingrarna i henne.
- Jaaaaaaa, faaaan, aaaaaaaaaa, skrek hon ut när hon tillslut kom.

Filip fortsatte att långsamt röra fingrarna ut och in i henne genom hela orgasmen och tog ut dem först når hon låg helt still och andades med ryckiga andetag. Då reste han sig över henne och la sitt ansikte mot hennes. De öppnade sina munnar och möttes i en djup kyss samtidigt som Emma särade på benen för sin lillebror. Filip gled in djupt i henne och började långsamt att röra sig.

Hannes satt kvar och såg på de båda tonåringarna. Han reste sig upp från soffan och ställde sig bredvid dem och lyfte försiktigt bort några soffkuddar så att de skulle få mer plats. När han var klar var det bara hans del av soffan som hade kvar ett mjukt ryggstöd. Filip och Emma rullade lite mer in på soffan innan de fortsatte att mjukt röra sina kroppar mot varandra.

Efter bara ett par minuter drog sig dock Filip ut och satte sig upp. Han tog tag i Emmas hand och reste henne till sittande innan han själv lutade sig bakåt och la sig med huvudet mot en av de kvarvarande soffkuddarna. Emma kom krypande över honom och efter att ha gett honom en djup kyss la hon sig ner på hans mage. Filip lyfte rumpan i ett kort ryck och kunde lätt återigen styra in kuken i sin lillasysters väntande fitta. 

Emma låg helt still över honom medan han långsamt började röra sig i henne. Hon böjde sitt ansikte över hans och de kysstes djupt och passionerat. Det kändes lite märkligt att helt plötsligt ha romantiskt sex med Filip och hon undrade om det var del av planen eller om det bara råkat bli så. 

Hannes böjde sig fram och lät högerhandens fingrar stryka genom Emmas hår och ner på hennes rygg. Med långfingret strök han längst med ryggraden och ner mellan skinkorna. När han till sist var nere vid hennes bakre öppning tryckte han försiktigt in fingret och förbi ringmuskeln. Emma flämtade till lätt och reste huvudet något och såg på honom.
- Hej, sa han lugnt.
- Får storebror också vara med?
- Ja, svarade hon med ett brett leende. 
- Storebror får väl alltid vara med?
- Precis Emma! Det får han. Vart tycker du att jag ska sätta min kuk då? Jag funderar på att trycka upp den i min lillasysters lilla röv.
- Ja, ja …
- Be om det då lillasyster, avbröt han henne.
- Snälla storebror. Fyll min röv med din tjocka kuk.
- Vad vill du att dina bröder ska göra med dig lillasyster?
- Jag vill att ni dubbelmackar mig! Jag vill känna era båda kukar fylla min två hål.
- Be om det då. Be oss riktigt snällt så kanske vi gör som du vill.
- Snälla storebror, sa hon och såg leende upp i Hannes ansikte. 
- Kan inte du och lillebror dubbelmacka mig? Jag vill känna mina bröders sköna kukar fylla mina båda hål. Snälla? Kan ni inte bara göra det?
- Vilka bröder kan säga nej när deras syster ber så snällt? Inte vi i alla fal. Eller hur lillebror?
- Nej, svarade Filip och gav sin syster en puss. Han hade rört sig långsamt i henne hela tiden som hon pratat med Hannes men stannade nu helt med kuken hela vägen upp i henne.
- Klart det inte går att säga nej till något sånt.
- Precis, svarade Hannes och klev upp på soffan.

Han ställde sig på särade knän över Filips ben och hasade sig upp mot Emmas rumpa samtidigt som hon lätt höjde upp sig på armbågarna. När han var framme tog han tag i sin kuk och styrde den in mellan hennes skinkor och satte prövande ollonet mot hennes öppning. Han lutade sig framåt och satte ena handen i madrassen. Försiktigt tryckte han på med sin underkropp så att kuken långsamt pressades in i henne. Hon flämtade till och spärrade upp ögonen när hon kände hur Hannes gled längre in i hennes bakre öppning. 
- Ååååhh, Jaaaa, stönade hon tyst när han kommit hela vägen in i henne. 
- Jag älskar er!
- Och vi dig, svarade Hannes och började försiktigt röra sig. 

Filip kände hur Hannes långsamt börjat röra sig inuti Emma och följde efter. Till att börja med rörde de sig båda lugnt och mjukt i henne i en gemensam takt. Ljudet av Emmas gnyenden och de båda killarnas tunga andning blandades med uteplatsens mer vanliga ljud av fågelkvitter, vindens rasslande i buskarna och det avlägsna mullret från E20. Emma tyckte att hon kunde känna varenda liten böjning och utbuktning på hennes bröders kön när de rörde sig såhär långsamt i henne. Hon älskade dem båda och kunde verkligen inte tänka sig ett liv utan det här.

Killarna hade rört sig med långa långsamma drag i nästan tio minuter och trots att hon älskade känslan av de mjuka rörelserna började hon längta efter lite hårdare sex. Istället stannade de båda upp och hon kände hur Hannes drog sig helt ur henne. Han klev ner från soffan, tog ett tag under hennes axlar och lyfte henne av Filips kuk. När hon väl stod med fötterna på uteplatsens varma träplankor började han leda henne ner på gräsmattan och bort mot cirkeln av buskar som stod längre bort på den stora gräsmattan. 

När de kom fram till bersån blev de stående på trädäcket bredvid badtunnan.
- Jag älskar dig min lilla incestslampa, sa han mjukt och böjde sig ner mot hennes ansikte och kysste henne.
Förvirrat besvarade hon kyssen. Det var andra gången någonsin han kysst henne och hon trodde verkligen inte att det ingick i deras relation.

Filip hade gått efter och kom fram just som de backade iväg från varandra. Båda killarnas kukar stod stenhårda snett uppåt och hon satte sig på knä och tog tag i dem. Hon runkade försiktigt båda skaften och skulle precis ta in Hannes ollon i sin mun när han knuffade undan hennes hand. Också Filip stötte bort henne och gick istället bort mot två långsmala dynor på träet strax nedanför badtunnan. De hade tillhört ett par, sedan länge skrotade, solstolar och när han la sig på den ena av dem var det lätt för Emma att förstå vad de förväntade sig av henne. De var tillbaka på brottsplatsen. 

Hon klev bort till Filip och ställde sig på knä över hans kuk. Medan Filip höll fast den i handen sjönk hon långsamt ner på den och började rida. Det tog max tio sekunder innan Hannes ställde sig bakom henne och satte en hand på hennes rygg så att hon stannade upp. Direkt efteråt satte han återigen sitt ollon mot hennes bakre öppning och pressade sig direkt in i en stöt.
- Aaahhåååå, stönade hon och knep lätt ihop ögonen.

Genast började han röra sig med snabba stötar i henne och Filip följde omedelbart med i rytmen. De pumpade henne hårt i gemensamma stötar där deras kukar gled in och ut i henne i stort sett samtidigt. Hon skrek och gnydde om vartannat men när Filip hårt körde in kuken nästan i hennes botten och stannade där flämtade hon bara till och spärrade upp ögonen i tystnad. Hon kände hur Hannes fortsatte röra sig i henne och när han, efter ett par stötar, var på väg in kände hon hur Filip väl drog sig ur. 

De började nu att knulla henne i synkade stötar där hon hade en av deras kukar i sig i taget. Det var lite svårt att hålla takten en längre tid i synnerhet som de hela tiden alternerade mellan hårda och korta, samt långsamma och längre stötar i henne. Det blev tillslut allt för svårt att hålla takten och när Hannes saktade ner för att vila lite svarade Filip med att istället höja hastigheten på sina stötar.

Hon ville att de skulle öka takten ännu mer och pumpa henne hårt så att hon kunde få komma men istället gled Hannes ur henne och kastade sig på den mjuka dynan som låg bredvid. Filip signalerade att hon skulle gå av och när hon nästan ställt sig upp drog Hannes ner henne mot sig med munnen mot sitt skrev. Samtidigt som hon tog honom i munnen kände hon hur Filip satte sin kuk mot hennes anal och snabbt tryckte sig rakt in i henne. 

Det tog bara någon minut innan Filip drog sig ur och puttade upp henne mot Hannes överkropp. Hon lydde direkt och satte sig med fittan över hans kuk och styrde in den. Strax var Filip på plats bakom henne och körde upp sin kuk i hennes röv och började återigen pumpa henne i ett hårt tempo. Hon kände hur hannes tryckte ner fötterna i marken och själv tog sats för att ge henne en omgång underifrån.

- Aaaaaaahhahahaaha!! skrek hon rakt ut när hon kände killarna gå loss i henne. 
- Faaan, faaan, faaaan! fortsatte hon i takt med deras hårda stötar.
- Jäääävvvlarm skrek hon ut och strax därefter kände hon hur orgasmen äntligen rullade över henne. 
Killarna fortsatte att knulla henne rakt igenom orgasmen och när hon verkat komma ner något drog sig Filip ur och la sig ner på dynan bredvid.

Emma var snabbt uppe från Hannes och tog sin lillebrors kuk i munnen och sög den ren. Hannes pustade ut några sekunder och ställde sig bakom sin lillasyster först när hon satt sig över Filips kuk. De brydde sig inte om någon uppvärmning nu utan körde direkt igång att våldsamt knulla hennes båda öppningar. Det hade kanske gått max tio minuter, kanske bara fem, när hon återigen började skrika ut ännu en orgasm,
- Heeeeelvetäääääää!!

Istället för att sakta ner på takten fortsatte dock Hannes att pumpa henne hårt i röven och snart var Filip tillbaka lika hårt i hennes fitta. 
- Nej, nej, faaaan, flämtade Emma när hon kände hur hon ännu en våg var på väg över henne.
Det svartnade för ögonen och hon föl framåt mot Filip som fångade upp henne och höll henne hårt intill sig.

Hannes drog sig ur henne och Filip fortsatte att hålla henne hårt mot sin kropp medan hon kom ner från de båda orgasmerna. När hon kvicknat till lutade hon sitt ansikte över honom och gav honom en kyss.
- Tack, viskade hon.
- Orkar du mer, frågade han tyst.

Hon nickade lätt och gick över till Hannes. Efter att ha sugit honom ren satte hon sig på honom och kände snart hur Filip tog sin plats bakom henne. När de båda var inne i henne började de att först röra sig långsamt, som för att testa om hon verkligen orkade. Hela eftermiddagen hade byggt upp till det här. I timmar hade de använt hennes kropp som de ville och nu tänkte de ge tillbaka. De ökade takten igen och snart pumpade de åter vilt i henne.

Emma han knappt känna kukarna som åkte in och ut i henne i hårda stötar. Ännu en gång var det både tomt och fullt nästan samtidigt. Ibland bara en kuk, ibland båda, ibland ingen. Ibland var de på väg in samtidigt, ibland få väg ut medan den andre var på väg in. Någon gång ibland tryckte de in sig i hennes botten i en samtidig hård stöt.
- Aaaarrrghheee, skrek hon till vid just ett sådant tillfälle.

De stannade upp i henne en sekund innan de återigen började knulla henne vilt. Hon var på väg mot ännu en höjd och kastade sig framåt mot Hannes när hon kände orgasmen skölja genom kroppen. De orgasmer hon fick när hon dubblades var helt obeskrivliga och så långt ifrån allt annat hon annars upplevt. När hon återigen öppnade ögonen och mötte sin storebrors blick kände hon hur de började röra sig i henne igen.

De lät henne andas genom långsamma och mjuka stötar i några minuter innan de försiktigt började öka takten. Eftersom att Hannes var den som hade ögontakt med henne följde Filip bara med i hans rörelser. När Hannes ökade farten gjorde han också det och efter ett par minuter rörde sig deras kukar ännu en gång i hårda stötar inuti sin gnyende syster. 
- Yyyyyiiieeeyy, yyyyyiiiii, miiiiiee, gnydde hon tyst när de återigen dunkade i henne.
- Oh, oh, oh, faahhaaan. Fuuuuuucck!!

När hon kommit ner denna gång låg hon bara kvar på Hannes och snyftade. Hennes kropp skakade och hon kände sig helt urvattnad. Filip drog sig ur henne och la sig på sin madrass och såg på henne. Deras blickar möttes och på darrande ben och armar kröp hon över till honom. 
- Är du säker? frågade Hannes nästan oroligt.
Hon svarade genom att ta Filips kuk i munnen och snart klättra upp över honom. När hon satt sig på den lutade sig Hannes tveksamt över henne och satte sin kuk mot analöppningen. Det var nästan så att han för första gången i sitt liv ville avbryta.

Försiktigt började de ändå röra sig i henne och när hon verkade vara med på noterna ökade de farten igen. De kom snart upp i hastighet och knullade återigen henne med snabba, hårda rörelser. Filip höll henne hårt pressad emot sig och kände hur hon återigen började darra. Hon varken skrek eller flämtade. Allt killarna hörde var ett dovt morrande innan hennes kropp återigen blev lugn. Hannes drog sig ur och lyfte upp henne till stående. Hon stod bara där och darrade, lutad mot sina bröders axlar. Efter en stund ledde de henne bort till badtunnan och Filip hjälpte henne ner i det varma vattnet. Efter att ha satt igång bubblorna sjönk Hannes också han ner bredvid henne.

Både Filip och Hannes vred sina ansikten mot Emma och gav henne varsin puss på pannan.
- Du var så duktig Emma, viskade Hannes i hennes öra.
- Jag älskar dig. Du är fantastisk, viskade Filip.
- Vi älskar dig bägge två, fortsatte Hannes lugnt.
- Du är fantastisk Emma.

De rörde henne lätt över armarna och ner mot benen. Emma satt med ögonen halvslutna och darrade fortfarande. När de nått ner med sina händer särade hon lätt på benen och båda två smekte samtidigt över ovansidan av hennes fitta. Hon rös till när Filip råkade komma åt hennes klitoris. Hannes satt också dit ett finger och pressade lätt över den lilla knappen. Emma skakade till med ett lätt stön och lutade huvudet bakåt och blundade. När hon några sekunder senare tittade upp igen var det med ett brett leende.
- Fy fan vad bra ni är!
- Det är du som är bra, svarade Filip.
- Ja. Verkligen! försäkrade Hannes.
- Du är helt fantastisk. 
- Tack, svarade hon och log blygt.
De satt tysta en stund.
- Ni har inte kommit än va? 
- Nej. Men det är lugnt, svarade Hannes.
- Den här eftermiddagen var bara för dig.
- Ok? Wow. Tack, svarade hon tyst.
- Säkert?
- Ja, nickade Filip.
- Bra. För jag hade fan inte pallat mer, svarade hon med ett nervöst skratt. 

Det blev tyst igen. Ibland gav Emma eller Filip varandra ett litet leende men mest satt de försjunkna i sina egna tankar. Hannes tänkte igen på den märkliga tjej som satt framför honom. Samtidigt som hon inte såg ut att vara personen som hade hårt sex så gick det inte att komma ifrån att hon var en extremt sexuell person. Emma hade sex och hon hade aldrig gjort någon hemlighet av det. Hon var inte personlig, hon kastade inte ur sig allt för intima detaljer, hon bara hade sex och var öppen med det. Om någon på skolan någonsin skulle säga något om det hade Emma mött det med ett ”Och? Vadå?”. Inget försök till något dräpande eller spydigt utan bara ett torrt konstaterande. ”Ja. Jag har sex. Vad är det med det?”

För det var så det var. Emma hade sex och vad var det med det? Hannes tänkte tillbaka på middagen då Elisabet frågat vad hon gjort kvar efter skolan. 
- Jag var hemma hos Nina.
- hade ni kul?
- Hon var inte hemma. Jag var där för att ligga med hennes storebror.
- Va? hade hennes mamma svarat chockat.
- Ja. Vaddå? Jag tyckte det var dags att få det överstökat.
Deras mamma hade inte vetat vart hon skulle ta vägen och deras pappa hade mest brutit ut i ett gapskratt. Ingen av dem viste väl riktigt om hon var seriös eller inte men med tiden hade de bara fått vänja sig vid hennes frispråkighet. Hon var öppen, utan att ge några detaljer och det eggade Hannes fantasi.

Han mindes inte riktigt när hans fantasier tagit fart på riktigt. Kanske var det när hon berättat att hon hade analsex. Han mindes inte hela samtalet. Han hade trött suttit i sina egna tankar och försökt peta i sig Filips misslyckade försök till matlagning när ämnet på något vis kommit upp. Typ att Erik återberättade någon historia om en amerikan som kommit in på akuten med en dildo som sugits upp där bak och fått opereras bort. Lite opassande kanske. 
- Alltså varför vill folk ens trycka upp något där? hade Elisabet sagt funderande.
- Så du har aldrig testat analsex?
- Haha. Nää, hade hon svarat sin dotter.
- Har du? hade hon replikerat med ett skratt men ångrat sig i stort sett omedelbart.
- Ja. Det är skitskönt! Du borde prova.
Det hade blivit tyst vid bordet tills deras pappa skakat på huvudet och mumlat.
- Men for helvede Emma. Va faen? Och sedan skrattat tyst.
Det var nästan den enda gången Hannes hört sin pappa prata danska utanför Danmark. Själv hade han tittat på sin lillasyster och för första gången sett det som Oskar antagligen såg. När han kommit upp på sitt rum hade han runkat och försökt föreställa sig bilden av Emma på alla fyra med Oskars kuk i röven.

Sedan den dagen hade Emma lagts till hans fantasier. Han funderade på om hon var intresserad av sex med flera personer samtidigt. Fantiserade om att se henne med vänner till honom. När hon berättat att hon hade sex med Alice började han fantisera om hur hon kunde tas om hand av Fridas storbystade och bisexuella kompis Ellen. Han hade själv legat med henne vid ett par tillfällen. Och kanske var det då han till slut gick över gränsen och började blanda in sig själv. Han, Ellen och Emma? Han och Emma helt ensamma? Ville Filip vara med? Han hatade sig själv! Men det var bara fantasier och han skulle aldrig försöka något. Han var ju inte intresserad på riktigt. Eller?

Så hade hon stått där. Naken i badtunnan med den röda dildon liggande på sittbänken och hennes mun runt hans ollon. Han hade handlat. Han hatade alla män som sa att de ”handlade utan att tänka”. Han tänkte och han valde aktivt att bortse från konsekvenserna. Han följde tankarna som byggts under månader av fantiserande och tryckte in sin kuk i sin lillasysters öppna mun. 

Han hade blundat medan han tänkt tillbaka på alla de fantasier och konversationer som lett fram till den där konstiga tisdagen i början av maj. När han nu öppnade ögonen igen och tittade upp såg han hur hans lillasyster satt i sin lillebrors knä. De kysstes och såg så där tonårsförälskade ut som de alltid gjorde tillsammans.
- Eh, Jag ska kanske lämna er i fred? sa han lite tvekande och reste sig upp. 

De såg kort efter honom när han med stående kuk klev ur badtunnan och drog åt sig en handduk. Bubblorna hade stannat så han böjde sig mot knappen och tryckte till den igen.
- Tack, hörde han Filip och Emma fnissa fram samtidigt. 
När han såg sig tillbaka över axeln såg han hur de gav varandra en till kyss. Han suckade och vandrade bort mot husets baksida. När han inne i vardagsrummet tog upp sin telefon visade klockan på 16:36. Smått nervöst tryckte han fram Hitta-appen där telefonen gav honom den lugnande informationen att deras mamma fortfarande befann sig på Skaraborgs Sjukhus i Skövde och att deras pappa körde runt någonstans i trakterna kring Mariestad. Han borde således ha tid att både fixa till sig och huset innan någon var hemma.

Ute i badtunnan satt de yngre syskonen kvar och under kyssar och smekande red Emma nu sin lillebrors sköna kuk. Hon var egentligen alldeles för trött och sliten efter det hårda sexet men hur skulle hon kunna hålla sig borta från honom? Hon tänkte på eftermiddagens hårda omgångar som blandats med det mjuka fina sexet med sin lillebror. Hur fantastiskt de planerat allt. Hon log och gav honom en lätt puss.

De bet lätt i varandras läppar innan de kysstes igen. Under kyssar, nafsande och slickande över läppar och hals fortsatte de att röra sina kroppar emot varandra. Emma lutade huvudet bakåt och log blygt samtidigt som hon såg djupt in i Filips blågråa ögon. För ett ögonblick fanns inget annat. Filip ökade takten på sina stötar och mötte hennes blick. Han rörde sig alltmer ryckigt och när han, med en sista hård stöt, skickade sin hundrade, eller kanske till och med tusende, laddning sperma upp i Emmas fitta slog det henne som en blixt. Med totalt knockande kraft föll verkligheten ner över henne.

Hon satte sig upp med rak rygg innan hon kastade sig om sin lillebrors hals och gav honom, vad hon hoppades var hennes ömmaste, varmaste och finaste kyss någonsin.
”Jag är ju för i helvete kär i honom!” 


Slutord

Jag har haft idéen till denna serie i några år nu. Platsen, karaktärerna och sexet de skulle ha. Men, det var först när jag, i maj, gav serien ett till försök, och dessutom satte in Emma i den pågående pandemin, som det lossnade. Det var också då denna serien förvandlades från några små korta snabbisar till vad vi nu läst.

Jag tog tag i skrivandet igen i höstas. Det var tanken att det skulle bli en NaNoWriMo men av olika anledningar blev det inte tid att skriva i november. Istället plockade jag i mitten av december upp den början till historia som jag hade sedan våren. Helt plötsligt skrev sig allt nästan av sig själv. De första fem-sex delarna flög bara ur mig. De sista fyra har varit mycket svårare att få på pränt, därav de ständiga fördröjningarna. 

Men så sitter vi ändå här; 213 sidor och nästan än 115 000 ord senare. Jag tog det i mål!

Det finns som sagt en andra säsong planerad och även en tredje spinn-off. Den sistnämnda kommer jag nog skriva oavsett, men det får vänta till hösten 2022. Emma måste få ta studenten först. Men om ni orkar och vill läsa om sommaren 2020 så ska jag göra allt jag kan för att orka skriva en säsong två.

Så. Vilka är på? Upp med en hand

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

mx55

Åh. Tack Maxar! Wow! Vd kul att du känner dig inspirerad. Håller på med säsong två just nu men tar det lite lugnt med takten på skrivandet.

5/10, 2021 kl. 02:19

#9

Maxar

Har nu läst hela serien över ett par dagar och kan bara säga: Bra jobbat. Du håller det intressant och inspirerar mig!
Önskar VERKLIGEN en säsong två.

29/9, 2021 kl. 10:25

#8

mx55

Tack Nightcare! Kul att du följde med enda till slutet.

Jag håller verkligen med dig! Särskilt när det gäller sexnoveller. Det känns som att det bara finns två vägar att gå. Antingen mer och mer galnare sex eller en massa nya karaktärer. Jag älskar de författare som har integriteten att kunna säga att deras historia är färdigberättad.

Fördelen med att ha lekt med en historia i några år är att jag ju haft gott om tid på mig att komma på saker som kan hända. Så en andra säsong har alltid funnits planerad och alla karaktärer är redan presenterade. Säsong tre ser jag verkligen fram emot att få skriva men Emma måste få ta studenten först. Känns dåligt att skriva om framtiden, särskilt när den bara är ett och ett halvt år bort. :)

Jag kommer att ta det lite lugnt med skrivandet och inte försöka stressa. Vill tillbaka till det flyt jag hade i vintras. Under tiden kan ni ju spekulera i vad som kommer hända (och ge förslag).

Klart jag skickar en hälsning till dig. Du har hängt med från start och gett mig återkoppling som har varit väldigt hjälpsam. Stort tack, och på återseende!

22/6, 2021 kl. 21:15

#7

mx55

Tack Nightcare! Kul att du följde med enda till slutet.

Jag håller verkligen med dig! Särskilt när det gäller sexnoveller. Det känns som att det bara finns två vägar att gå. Antingen mer och mer galnare sex eller en massa nya karaktärer. Jag älskar de författare som har integriteten att kunna säga att deras historia är färdigberättad.

Fördelen med att ha lekt med en historia i några år är att jag ju haft gott om tid på mig att komma på saker som kan hända. Så en andra säsong har alltid funnits planerad och alla karaktärer är redan presenterade. Säsong tre ser jag verkligen fram emot att få skriva men Emma måste få ta studenten först. Känns dåligt att skriva om framtiden, särskilt när den bara är ett och ett halvt år bort. :)

Jag kommer att ta det lite lugnt med skrivandet och inte försöka stressa. Vill tillbaka till det flyt jag hade i vintras. Under tiden kan ni ju spekulera i vad som kommer hända (och ge förslag).

Klart jag skickar en hälsning till dig. Du har hängt med från start och gett mig återkoppling som har varit väldigt hjälpsam. Stort tack, och på återseende!

22/6, 2021 kl. 21:15

#6

Nightcare

Så har vi då nått slutet.
Det har varit ett nöje att följa denna, jag har sagt det förr, vindlande historia. En historia inte bara om en h-vetes massa sex, utan också en fullödig berättelse ur några människors liv och, rätt speciella, vardag.
Och att just pandemin dök upp gav ju dig den perfekta backdroppen.
Jaha. Ett par säsonger till säger du. Ja, det var ju jag som jämförde den med en tv-serie. Personligen är jag inte så förtjust i dessa moderna tv-serier, som pågår säsong efter säsong i evighet, och där man aldrig får veta hur det slutar. För det slutar ju aldrig. Föränn allt rinner ut i sanden. Att komma med en uppföljare till något väldigt bra är inte lätt. Att bara mala på i samma spår blir inte bra. Så man måste komma med något helt nytt. En radikal och gärna oväntad vändning. Något som skickar iväg huvudpersonerna på en helt ny "resa".
Så stort lycka till med den. Varför inte ta upp hazze54:s idé om föräldrarna.
Till slut, tack för den här tiden mx55. Och tack för ditt fina tack till lilla mig. Det värmde verkligen.
På återseende.

20/6, 2021 kl. 09:57

#5

mx55

Stort tack för alla kommentarer! Blir jätteglad av att se att ni gillar det jag skriver. Håler på att planera säsong två just nu.

24/4, 2021 kl. 17:10

#4

~K~

Alltså... SLUTA dissa dina författarförmågor!
Rent språkligt skriver du i absolut toppklass.
Innehållsmässigt: Jag har två favoriter här (Blyerts & Hannes) och dom klår du inte.
Men jag placerar dig på hedrande & välförtjänt 3:e plats, att dela med ett par till.

Stort tack för denna serie!!

23/4, 2021 kl. 19:24

#3

Wingman1969

Helt underbar serie, hade lite svårt att börja läsa den men sen så släppte det och jag sträckläste alla delarna.

22/4, 2021 kl. 02:45

#2

stepe543

Vill verkligen läsa en fortsättning. Riktigt bra och underhållande!

18/4, 2021 kl. 17:36

#1

hazze54

Underbar serie! Väntar med stor spänning på fortsättningen. Kan du inte få med mamma och pappa i historien?

16/4, 2021 kl. 14:46