Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/4, 2021 kl. 08:22, av Master57

Oväntat

Början på ett underbart äventyr.

Hej på er. Jo, jag är en Man på 56, har ju haft en historia i mitt huvud ett antal år, som jag gärna skulle vilja förverkliga.
Nåja, så här går den.
En dag, så tänkte jag att jag skulle söka efter en totalt undergiven tjej på nätet.
Det gick väl så där, mest killar som ville klä ut sig osv, Men, så en dag, plingade det till, en kvinna 40 år, hade lite erfarenhet, men ville mer, hon hade nyss skilt sig och hade en dotter på 13, som hon enligt sig själv, var tvungen att ta hand om. Men nog om det.
Vi chattade länge och kom fram till att vi ville träffas, verkade som om vi hade liknande tankar om vad som är skönt i livet.
Vi bestämde att hon skulle komma hem till mig, dricka kaffe och inga krav, om vi inte "klickade",'
Så blev det, hon kom och var skitförbannad? Givetvis så undrade jag vad som var fel?
Skitförbannad skrek hon, så att jag var tvungen att ge henne en örfil, inte för att jag inte tyckte om det, för det gillar jag verkligen, då sansade hon sig lite och sa, pappan kunde inte ta horungen i helgen, så jag fick ta med henne hit, men hon sitter i bilen och där kan hon sitta,
Ok, inte mina problem, hon fick ta av sig kläderna, jag inspekterade, så att hon rakat sig noga, inga strån, eller så, såg riktigt fin ut i fittan, sen var det dags att kolla vad jag hade fått hem, så hon fick ställa sig på knä, så att jag kunde prova halsen, tog kuken fint, lite trevande och hade svårt för att ta hela, men, med lite tvång och ett stadigt grepp om hennes huvud, så gick det bra, kuken trängde så fint ner i halsen, visst hade hon svårt, men vem bryr sig? Inte jag, hon skulle ju vara min slyna?
Efter denna förrätt, så frågade jag om hon ville gå hela vägen, dvs, bli en riktigt ug slyna,
Hon frågade, vad innebär det, Jo, att du lyder mig och gör allt jag vill.
Hon svarade ja.
Jag lägger henne över bordet, på tvärs, så att huvud, fittan och röven ligger öppna, för mitt nöje,
huvudet hänger utanför kanten, så jag går fram till henne och ger henne en kyss. Åtföljd av en örfil,
äntligen, hör jag henne stöna,
vill du ha mer, frågar jag och precis då, så knackar det på dörren.
Jag öppnar och går ut, där står en tanig liten tjej och undrar om mamma är klar snart, för att hon fryser.
Vem är du då? horungen? Är det inte så din mamma kallar dig? Hon böjer ner blicken och säger jooo, så, vill du komma in och värma dig, så får du klä av dig naken, naken, jag vill inte vara naken, säger hon, ok, då får du sitta i bilen och frysa till vi är klara, någon gång på söndag, eller så.
NEEEJ, då fryser jag, jag gör som du säger, bra, ta av dig så går vi in, här? frågar hon, ja det är klart, inga kläder inne hos mig.
naken står hon framför mig, försöker skyla sig, men jag säger åt henne, att hon har inget att skyla, knappt bröst, fittan har lite hår, men knapp synligt, bättre helrakat iofs.
Jag frågar till henne, vet du vem din mor är? Ja, en hora. Jasså, säger jag, vet du vad det innebär?
Ja, hon tar alla kukar, även fittor, hon har smakat på min också, på din fitta?
Ja, Vad tyckte du om det? hm, inte så illa.
Hur gammal är du? 16, ok ,
Du får gå in, men absolut inte säga något, ok? Ja.
Hon kommer in, ser hennes mamma ligga bunden så att hon är tillgänglig i alla hål och säger, hoppas han slår dig riktigt hårt och nyttjat dig,
fortsättning följer, kommer att bli intressant.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.