Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/5, 2021 kl. 08:58, av AnneLisen

I duschen, lärarrummet och morgonen efter

Del 3 av 6 i serien Tränarnas underhållning

Tränarna fortsätter att utnyttja mina tjänster till fullo och tar sig sina friheter.

Direkt på morgonen efter så var det full fart igen. Jag hade tänkt hinna med en dusch, men det gavs inget tillfälle eftersom jag inte lyckats ta mig upp innan grabbarna vaknade. Jag kände en svag doft av man på min kropp, och det stramande av intorkad säd där jag missat att torka av mig. Som tur var skulle det endast vara ett träningspass på förmiddagen, och det skulle ske på gångavstånd, så jag behövde inte hänga med gänget direkt. Så jag skulle komma senare med lite mellanmål till grabbarna efter träningen. Det gav mig tid till att fräscha upp mig så fort alla lämnat vårat boende.

Tystanden när alla gått var ljuvlig, och jag såg fram emot en lång härlig dusch. Det fanns en stor handikapptoalett med dusch som jag snabbt ockuperade. Duschens strålar spolade min kropp ren, och filtrerade ut omvärldens alla ljud. Så när jag stängde duschen för att ta på raklödder på valda delar av kroppen så skrek jag till av överraskning när John stod inne på toan.
”Vad fan gör du här?” fräste jag.
”Jag behövde en dusch jag med”, flinade han.

Han klev obekymrat ur sina kläder och för första gången så såg jag hans helt nakna kropp i fullt dagsljus. Det gick inte att förneka att han utstrålade en maskulinitet som var svår att motstå. Definierade muskler, utan mycket fett på kroppen, och en överkropp full av tatueringar. Och så en grov kuk som dinglade tungt mellan benen, och redan såg ut att vara på väg att fyllas med blod. Med ollonet halvt blottat och pulserande blodådror som slingrades kring skaftet.

Trots mina halvhjärtade protester så klev han in i duschen där jag stod med raklödder under armarna, på benen, och runt fittan.
"Vill du ha hjälp med det där?" Flinade han och såg menande på mitt underliv. ”Jag har faktiskt viss vana vet du.”
Ofrivilligt sneglade jag ner på den nu halvt resta lemmen och noterade att det var helt rent från hår runt kuken och att pungen var slätrakad. Också något som jag inte sett så tydligt i dunklet på kvällarna innan när han knullat mig. Även detta var något märkligt upphetsande. Kanske på grund av att det indikerade att han var den typen av man som brydde sig så mycket om hur han såg ut där nere. Eller så var det bara det faktum att det fick kuken att se så mycket större ut.

”Det där fixar jag bäst själv”, sa jag med så bestämd ton jag kunde, men hörde ändå darret på min röst.
Johns överlägsna och bestämda stil gjorde något med mig. Något som jag hatade. Hatade för de känslor som spreds i mig. För den upphetsning som min kropp förrådde mig med.
”Då så!”, sa han och ryckte åt sig duschslangen. ”Ska bara tvätta av mig lite så du får en fräsch kuk att suga på, sedan ska jag låta dig fortsätta med ditt. ”

Jag visste inte vad jag skulle säga men tre minuter senare så stod jag på knä framför honom. Hans hårda stånd bultade i min hand som smekte det grova skaftet. Smaken av tvål och kuk spreds i min mun när ollonets mjukhet fyllde den. John grymtade nöjt och när jag såg upp på honom så mötte jag hans belåtna min och dimmiga blick. Men också något överlägset. Som om han bestämde och visste om att jag lät honom göra det.

John höll en hand på mitt huvud och förde det fram och tillbaka samtidigt som han lugnt juckade med höfterna mot mig. Som om han knullade min mun. När det blev för ansträngande för käkarna så tog jag ut kuken ur munnen och koncentrerade mig på att runka av honom samtidigt som jag bara lekte med tungan lite över det grova ollonet. Jag gjorde mitt bästa för att han skulle komma så fort som möjligt, och jag ansåg mig vara ganska bra på avsugningar.

Men jag fick ändå hålla på en bra stund. Knäna började värka och jag blev trött i käkarna. Jag smekte pungen, kramade den mjukt, rispade med naglarna, försökte locka fram innehållet.

Och precis när jag började fundera på om jag skulle vara tvungen att låta honom knulla mig för att få honom att komma, så hörde jag honom stöna till ansträngt och hans kropp spändes lite mer. Samtidigt blev hans kuk om möjligt ännu hårdare och svullnade ytterligare lite samt släppte ifrån sig en liten skvätt försats. Då förstod jag att det var dags och förberedde mig på att ta emot hans sats. I mitt liv så har jag gett många avsugningar, och jag har aldrig haft något emot vare sig det eller att ta satsen i munnen. Flera pojkar och män har fåt njuta av min mun, under de senaste åren bara min man dock. Men jag hade aldrig varit med om det som hände nu.

Istället för att jag tog John genom orgasmen med mjuka smekande händer och sugande mun, så drog han sig undan och tog tag i kuken själv. Förvånad och överraskad, utan att hinna reagera så såg jag hur han med några få runkdrag tog sig till orgasm. För första gången i mitt 40-åriga liv så fick jag ett ansiktssprut. Att han gillade att spruta ner kvinnor hade jag förstått från tidigare kvällar när han lagt sina satser på min mage och rygg, så kanske borde jag inte blivit förvånad.

Jag ryckte till när sperman plaskade till på min kind. Men Johns lediga hand tog tag om mitt bakhuvud och höll mig på plats. Flera sprut, på pannan, på näsan, över läpparna, täckte mitt ansikte allteftersom John tömde sig. Att få sprut på kroppen, mellan brösten, på rumpan eller magen hade jag heller aldrig haft något emot. Det kunde till och med vid rätt tillfälle vara lite upphetsande. Men i ansiktet var verkligen inget som tände mig. Det var nästan lite obehagligt, och på gränsen till förnedrande när man inte själv var med på det.

Som tur var så var vi i en dusch så så fort han skakat av de sista dropparna och släppt mig så lät vattnets strålar spola mig ren. John hade redan försvunnit när jag öppnade ögonen. Min kropp bultade dock av upphetsning igen. Varför gjorde den det? John hade betett sig överlägset och förnedrat mig genom att tömma sig i mitt ansikte utan att fråga. Men ändå var mitt sköte genomfuktigt och blygdläpparna var svullna. Ett finger på klitoris bekräftade min kropps svek mot min förnuftiga del av hjärnan. Den var lika känslig som efter ett långt upphetsande förspel. Jag visste att jag på egen hand skulle kunna ta mig till orgasm på en minut. Och så blev det. Snart stod jag med skakande ben och höll mig hårt i duschblandaren medan den andra handen var begravd mellan min ben.

Nyrakad, väldoftande, sminkad och fräsch så mötte jag grabbarna på planen lite senare med mackor, frukt och dricka. John såg flinande på mig och blinkade nöjt när han tog emot en macka ur min hand.
”Skönt att duscha av sig?” viskade han till mig innan han gick vidare.
Jag kände hur mina kinder rodnade, och hoppades att ingen såg mig eller hört vad John sagt. Som tur var så verkade ingen ha märkt något så jag återgick till att dela ut mat och dryck.

Mer träning följde för grabbarna innan de hade en lugn eftermiddag i skolsalen. Den dagen hade de endast en sen kvällsmatch så nu gällde det att få ner grabbarna i varv och få dem att vila några timmar. Telefoner, tidningar och kortspel åkte fram och långsamt så gick energin ner. En efter en slumrade till, och snart så hade lugnet lägrat sig totalt i salen.

En blick och en nick från Robban fångade min uppmärksamhet. Sedan lämnade han salen och gick ut i korridoren och innan han försvann så kastade han en lång, menande blick på mig. Som en lydig hund följde jag efter. Ute i korridoren så såg jag honom försvinna in i genom en dörr. Vart den ledde visste jag inte, men skulle snart få reda på det.

Ett kök, säkerligen lärarnas lunchrum, med bord och stolar, och längre in ytterligare en dörr. Och innanför den, ett rum med soffa, fåtöljer och några arbetsplatser. Tydligen en kombinerad arbetsplats och vilorum. Dörren stängdes bakom mig och Robban slöt upp bakom mig. Hans heta andedräkt i min nacke och händerna greppandes om mina bröst. Snabbt tryckte han mig framåt, ner i den stora skinnsoffan. Han hånglade upp mig hetsigt och slet och drog i mina kläder. Försökte komma innanför lagren av tyg. Hitta min nakna hud. Jag slet mig loss och klädde av mig. Han gjorde samma sak och snart mötte våra nakna kroppar skinnsoffan.

Hans benhårda kuk trycktes mot mig när han låg på mig. Varma kyssar på min kropp tände glöden i mig och fick mig att vrida mig av upphetsning. Morgonens avsugning av John satt kvar i mig som en otillfredsställd kliande känsla. Så när hans stånd nosade runt blygdläpparna så var det en varm fukt som mötte det lena ollonet. Och när Robban långsamt men bestämt penetrerade mig så klamrade jag mig desperat fast vid hans kropp. Lät mig fyllas av den härliga kuken.

Efter att han knullat mig en stund i missionären så tryckte jag bort honom från mig och väste fram att jag vill rida. Jag klev över hans ben när han satt sig ner i soffan. Koncentrerat tittade han ner mellan mina ben och såg sin lem omslutas av min fitta när jag långsamt gled ner på honom. Jag rullade mjukt med höfterna, kände kuken massera mitt inre. Robban greppade mina bröst, böjde sig fram och sög tag i en bröstvårta. Hans tunga slingrades mjukt runt den hårda knoppen och fick mig att flämta av upphetsning. Den andra vårtan fick samma behandling. Han avslutade med att ge den ett hårt sug som var smärtsamt skönt. Sedan lutade han sig tillbaka, tog tag om mina höfter och bara betraktade mig med febrig blick är jag satt spetsad på hans stånd och njöt av min ritt.

Steg för steg tappade jag kontrollen. Mina rörelser blev ryckiga och hårda, och något hetsiga. Min kropp förberedde sig för orgasm. Och den kom snabbt. Jag rasade ner på Robbans bröst, tog tag om hans huvud och tryckte in honom i min mjuka barm.

Precis när jag sakta återfick medvetandet så kände jag Robbans spända kropp under mig, som med små spasmiska ryckningar skakade. Och så den ryckande kuken i mig som spred en len värme i mitt underliv.

Det lugnade ner sig i rummet. Våra andetag blev långsammare. Jag satt kvar en stund och bara njöt av lugnet som spreds i kroppen. Kuken slaknade i mig och gled långsamt ur tillsammans med en ström av säd. Nöjda och tillfredsställda klädde vi på oss och tog oss tillbaka till vår sal där det fortfarande var tyst och lugnt. Även vi vuxna passade på att vila inför kvällens match.

Efter matchen den kvällen var stämningen glad och uppsluppen efter en storvinst av grabbarna. De hade med vinsten säkrat fortsatt spel under helgen, vilken om vi ska vara ärliga inte var förväntat. Plötsligt såg vi fram emot ett spännande slutspel. Så istället för hemfärd på fredagen blev det tre dagar och två nätter till. Jag såg Robbans och Johns stora leenden när de praktiskt taget åt upp mig med blicken i och det var inte svårt att förstå att de tänkte utnyttja den återstående tiden på bästa sätt och låta den enda kvinnan i gruppen underhålla dem. Faktisk vet jag inte vad som gjorde dem mest nöjda med vinsten, att det blev slutspel eller att de fick tillfälla att knulla mig mer. Mina egna känslor var splittrade. Jag kände verkligen att jag behövde åka hem för att bryta den situation jag hamnat i. Men samtidigt pirrade det till av upphetsad förväntan inför ytterligare sköna stunder med tränarstaben.

Den kvällen fick jag somna ifred och fick inte besök av någon av tränarna. Kanske på grund av den sena matchen och att alla var trötta, kanske för att både Robban och John fått tömma sig med min hjälp under dagen, kanske en kombination av båda.

Å andra sidan blev jag väckt tidigt på fredagsmorgonen av att någon kröp in under mitt täcke. Varma läppar och en av skäggstubb sträv haka smekte mina lår, in allt högre upp mot mitt varma sköte. Hur trött jag än är så tycks mitt sköte alltid vara morgonpiggt. I hela mitt vuxna liv har jag varit svag för morgonsex, vilket många killar och män både fått uppleva men också utnyttjat. Så när trosorna nu drogs åt sidan så mötte den varma tungan våta blygdläppar. Som en liten kuk stacks en hård tunga in i mitt hål och kittlade i den trånga mynningen. Den knullade mig lite innan den sökte sig upp mellan blygdläpparna och fann den känsliga knoppen. Eller rättare sagt området runt den. För en retsam lek med den varma tungan inleddes med enbart en flyktigt beröring direkt på klitoris.

Min morgonkåthet eskalerade och jag vred min i njutning när mannen som jag gissade var Robban skickligt tog min njutning till underbara höjder. När han slutligen efter flera retsamma minuter attackerade min klitoris och samtidigt stack in ett finger i mitt hål och fingrade på g-punkten så briserade min orgasm. För att inte skrika rakt ut så bet jag mig i handen.

I töcknet från den intensiva orgasmen kände jag hur mannen kröp upp över mig, fortfarande under täcket. Trosorna drogs åt sidan och en hård kuk tog plats mellan mina ben. I en enda hård stöt drevs den in i min känsliga fitta, som i orgasmens efterverkan var trång och tajt. Men kraften i penetrationen övervann allt motstånd och ståndet bottnade inne i mig.

Nu åkte täcket av oss och jag kunde konstatera att det mycket riktigt var Robban som nu knullade mig snabbt och hårt. Våra dimmiga blickar möttes för en stund och han log ett snett leende som snabbt bleknade bort och byttes till en koncentrerad min när hans blick ner mellan våra kroppar.

Han verkade känna att han gett mig vad jag behövde och nu fokuserade på sig själv. För han pumpade på så snabbt och intensivt att han inom några minuter frustade till och tryckte sig djupt in i min fitta när han tömde sin sats i mig.

Efter en stunds återhämtning kysste han mina båda bröstvårtor snabbt och hårt innan han drog sig ur och lämnade mig på madrassen med ett tack.

Föga förvånande så byttes han av av John som kom in i rummet så fort Robban lämnat. Vid det här laget hade jag helt kapitulerat för dem, och visste att inga protester hjälpte. Så jag drog av mig trosorna, ställde mig på knä och lät John lägra mig bakifrån. Även han verkade fast besluten att avsluta snabbt för knullet som inleddes var hårt och snabbt. Den stora kuken som jag nu börjat vänja mig vid dunkade på så att hans höfter klatschande möte min rumpa. Robbans uppvärmning av mig hade dock gjort underverk så när John efter några minuters intensivt knullade började närma sig så kom jag igen. Och till min stora förvåning så kände jag hur John greppade mina höfter och pressade sig mot mig och sprutade i fitta istället för att dra sig ur för att spruta ner min kropp.

Lika snabbt som han kommit in i rummet så lämnade han det när han var klar. En lätt smisk på min rumpa och ett ”Fan vad gött!” och sedan var han borta. Jag föll ner på madrassen och hämtade andan en stund.

Ljudet av dörren och tassande steg förvånade mig så klart inte, och fick mig inte ens att vända mig om där jag låg på sidan och vilade ut efter två intensiva samlag. Jag förstod vad som väntade och lät det bara ske. Mats tog plats bakom mig och lirkade in sitt stånd i min fitta som vid det här laget svämmade över av sperma från de två tidigare tränarna.

I princip avdomnad och dåsande tog jag emot morgonens tredje kuk i mig. Det var skönt och lite mysigt, som en avslappnande avslutning på ett intensivt träningspass. Inte heller för Mats tog det så lång tid. Han gnydde till och jag tog emot en tredje laddning säd i min fitta. Någonstans här tror jag att jag slumrade in, för när jag vaknade av telefonens ringsignal så mindes jag inget mer.

Jag låg kvar på sidan, men med täcket över mig. Den hade runnit riktigt med säd ur mig och det var kladdigt både på lakanet och mig själv.

Min kropp genomströmmades av ett lugn och en harmoni. En känsla som jag tror bara total sexuell tillfredsställelse och utvilande sömn i kombination kan ge. En avkopplande och uppfriskande dusch kompletterade den underbara starten på dagen. Jag var redo att ta hand om 15 vilda grabbar. Och senare tre kåta tränare tänkte jag busigt för mig själv.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Eson66

Riktigt läckert!
Det är något väldigt upphetsande med tjejer som knullas av flera sådär. Inte bara i fantasierna...

17/5, 2021 kl. 20:50

#1

MalmöLars

Härligt, men hur blir det när dom vinner? Allmän orgie?

5/5, 2021 kl. 13:40