Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/5, 2021 kl. 12:12, av blåögd

Huvudakten

En efterlängtad spelning. Ett oväntat extranummer.

Om passion för musik och det underbara att vara en del i en helhet. Att dela en upplevelse med de som är där. Njuta av stunden.

Eller, kort och gott: passion, musik och njutning. Vad annars?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TheTenderPoet

Wow! Gud vad sexigt! Och välskrivet. Tack!

27/12, 2021 kl. 16:42

#6

Huldran

Hailey, säger precis det jag vill säga! Dessutom, är det en riktig käftsmäll till vissa kategorier män i slutet på texten. Alltsammans känns så befriande efter att ha läst den här novellen. Mer säger jag inte.

Tack, Blåögd, det här var en höjdare! //Huldran.

27/5, 2021 kl. 01:43

#5

hanshoyer

Den novellen var verkligen som ljuv musik! Du har hittat många spännande aspekter när livet blir en total festival.

21/5, 2021 kl. 11:03

#4

y

Så skal det va!

19/5, 2021 kl. 20:19

#3

RuterEss

Vad trevligt att hitta en ny novell från dig. Jag lade arbetet åt sidan och unnade mig en stunds kittlande läsning :-) .

Jag älskar hur du använder miljön, stämningen, beskriver Hennes tankar och känslor, Hans styrka och lyhördhet, hur de smälter samman. Lysande!

Tack! // RuterEss

Ps. Om någon slängde till mig en kilt skulle jag inte tveka. Inte ett ögonblick. Ds

19/5, 2021 kl. 19:50

#2

Hailey

Ljuvlig välskriven, underbar novell. Tio stjärnor på en skala på tio.

19/5, 2021 kl. 19:31

#1

MalmöLars

Ja mycket kan hända på Roskilde, fast där är fler festivaler för troslösa flickor

19/5, 2021 kl. 15:43