Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2021 kl. 17:20, av LX

Utpressning

Del 6 av 17 i serien Villig studentska

Ännu ett kapitel i det här äventyret. Vänskapen mellan Fredrik och Jojje börjar knaka i fogarna. Novellen innehåller som resten av serien en del misogynt snack och hårda tag, fysisk dominans och denna gång kanske en liten början till cuckolding.

Lydig Studentska del 6

Utpressning

 


Två dagar senare...

Jojje och Fredrik höll på att mecka med mopederna hemma i Fredriks pärons garage. Eftersom kompisen hela tiden tyckt att Jojje verkat ovanligt glad och nöjd så frågade han till slut. Men Jojje ryckte bara på axlarna och sa att det var inget.

"Ska vi till stranden i helgen. Passa på innan plugget börjar?", Martin torkade sina oljiga fingrar med en trasa.
"Kan vi, men jag får se har lite att stå i."
"Fan, vadå har du hittat sommarjobb så här i augusti?"
"Nej. Har inte tid bara."

Jojje fick bita sig i läppen. Han tänkte inte dela med sig av Lena mer. Hon var hans nu. Så han ville inte berätta för Fredrik att hon var tillbaka. Gymnasiet sket han i. Jojje tänkte ändå hoppa av andra ring. Kanske börja nån yrkesutbildning eller nåt. Så det fanns nog tid att bada.

"Här har du dina 50 spänn förresten, tack för lånet.", han överräckte sedeln.
"Jaja, lugnt."...Fredrik tog emot den. Jojje skulle betalt tillbaka för längesen men han vågade inte påminna för ofta. Jojje var lynnig när det gällde sånt och hans temperament slog över på ibland skrämmande sätt.

"Snackat med Anton och dom då på sistone? De ska nog hänga på till stranden.", Fredrik började plocka ihopa grejerna och verktygen.
"De tjatar bara om den där bruden.", Jojje ryckte på axlarna medan han vände ryggen till.
"Jag vet.", flinade Fredrik och kollade på en bild han hade printat ut och satt upp på väggen. Föreställande Lenas tajta stringrumpa.
"Hon lär väl aldrig återvända.", skrattade Jojje hest och hade inte vänt sig om än.
"Vi, tjänade ändå 100 spänn var på den där filmen."
"Du tyckte det var bra? Han kan inte fota för fem öre."
"Nä...haha! Nåja, vi ses. Köra lite sen i parken?"...Fredrik highfajvade och Jojje nickade och hoppade upp på mopeden, tryckte på sig hjälmen och körde hemåt.

Väl hemma.
Jojje sprang upp för trappan i hyreshuset, en uppspelt och glad ung man. För en gångs skull hade han lite tur med saker och ting. Jösses vad han planerade grejer med sin "nya tjej", Lena. Han hade haft några tjejer, men inget varaktigt. Lena ville bara ha lite kul, det visste han det hade hon sagt. Men som han såg det så var hon hans. Det var något mörkt skrämmande i det skulle de flesta ha sagt. Inte helt sunt. På sitt eget bisarra sätt var han rejält fäst vid henne.

Gymnasiekillen knackade på Lenas dörr bultande några gånger. Men inget svar. Han oroade sig inte, hon kommer tillbaka, kan inte få nog av honom. Så intalade han sig och gick in till sig med ett flin. Sen la han sig på sängen i sitt rum och skickade sms.
*Läget, kommer du förbi i kväll.*, till Lena.
Fem minuter senare.
*Hej, är på stan och handlar. Du kan komma förbi om du vill?*
*Ok.*
Fem minuter senare.
*Gillar du dom här?*, Lena sände en bild på ett par stövlar, svarta med höga smala klackar, nästan stilettklack. Man kunde också se det mesta av hennes lår klädd i nåt slags raffsett, svart spets med fishnet och höfthållare.

Jojje fick genast stånd och textade tillbaka.
*Sexiga. Fast jag kanske tar sönder dom.*
*Haha, nej dom är för dyra.*, två smileys.
*Vad har du mer köpt?*, Jojje klämde på sin bula i shortsen. Lena sände en bild på en svart pushup i halvgenomskinligt material som tryckte upp hennes stora bröst i en fin klyfta.
*Slyna, vad du ska få sen.*, följt av: glad tomtesmiley.
Lena messade tillbaka en flygande puss mun. *Jo, kommer Anton, eller Fredrik kanske?*...

Jojje slängde nästan telefonen i väggen av besvikelse och svarade inte på 5 minuter.
*Nej, dom är på semester utomlands.*, blinkflirt smiley.
*Jaha jag bara undrade. Vi ses sen.*, svarade hon.
Jojje, tog argt en krukväxt och slängde i garderobsdörren så keramiken sprack och sprätte jord och fikusblad över golvet. Han kollade sin egen spegelbild ett tag. Fast egentligen, det var kanske det hon gillat hela tiden.
"Jävla slampa.", muttrade han surt och började städa. Bäst att göra det innan farsgubben kom hem från jobbet.

-----

Det ringde på dörren. Jojje ställde ner sopgrejerna.. När han öppnade stod nån lång kille i glasögon, träningströja och adidasshorts utanför.
"Ja, tjena?"...Jojje tänkte att det här är till farsan och skulle just säga att gubben snart är hemma. Snubben i dörren var typ i övre 20- årsåldern.
"Jo, hej. Jag heter Harald och är assistent till herr Grönman på ovanvåningen."...killens röst ekade lite i trappan och han verkade nervös. Ögonen sneglade ner mot trappan och upp lite och sen tillbaks igen.
"Jaha, än sen då.", Jojje rynkade pannan.
"Har ni nåt problem med rören eller sprutande vatten eller så?"
"Nä?"
"Okej...", snubben kliade sig i nacken och tittade konstigt.
"Hur är det, jo...min klient klagade på oljud häromdan. Massa, du vet tjohej och rop och så vidare."
"Detta är en bostadsrätt, det är mitt på dan.", svarade Jojje snabbt. Van som han var vid klagande grannar.
"Jo, jag vet. Men håll nere lite, han sover middag vid den tiden du vet."
"Kan jag väl.", ynglingen nickade kyligt och log snett.
"Okej, tack. Det var allt jag ville säga."...den här Harald var röd om kinderna. Jojje slängde igen dörren med en hård smäll.

Han tänkte efter lite om han inte sett den snubben hänga här ibland i korridoren. Svårt att säga eftersom han bara spanat lite i dörrspionen när han hört ljud utanför, för att kolla om det var Lena som kommit tillbaka. Men sen ryckte han på axlarna och tog en dusch.

----

Lena stötte ihop med Harald utanför på gatan nära hemmaporten. Hon hade en gul sommarklänning och solbrillor upptryckta i håret över pannan.
"Hej, igen vad fin du är!"...läkarstudenten log brett och kom typ joggandes längsmed trottoaren. Han drog av sig hörlurarna. Lena hade kassar från lite olika affärer i händerna och log tillbaka lite blygt.
"Tack. Kul att se dig.", hon kramade. "Så du är i krokarna, igen?"...hon sa det sista lite försiktigt.
"Ja, jag har en del klienter i husen häromkring. Assistentjobbet du vet, deltidar när jag inte har praktik på sjukhuset."...han nickade.
"Okej.", Lena höjde ögonbrynet att hon förstod. Snart skulle hon börja på cafeét igen men hade några veckor ledigt kvar.

Plötsligt hajade hon till när en kille klev av sin moped invid porten och drog av sig hjälmen bakom Haralds rygg. Det var Fredrik. Lena blev plötsligt rädd och släppte Haralds nacke från kramen. Fredrik stod bara och flinade helt överförtjust.
"Jo, men vad säger du om en bio eller fika kanske. Eller nöjespark?
"Jaa...nöjesparken kanske?"...Lena såg framför sig Harald och henne själv hållandes händer i ett pariserhjul eller nåt.
"Kul...i helgen?"
"Absolut! Vi ses Harald det låter jättemysigt."...hon log och sneglade lite nervöst över Haralds axel mot Fredrik som verkade stå och lyssna. Han såg hur nervös Lena blev. Detta fick honom att fundera och smajlet gled upp till öronen under tiden. Han tog upp mobilen och tog ett smygfoto av Harald snett bakifrån innan han gled förbi in porten.

----

Jojje textade Lena igen framemot kvällen. Fredrik hade meddelat att han skulle bli sen och ville kanske köra moped i morrn istället om det inte blev nåt med stranden.

*Hemma eller?*, inget svar. Halv sextiden. "Kåt eller?". Kvart i sex. *Fan svara slyna?*
Hans farsa, rapade efter maten och slängde sig i soffan framför tv:n och Jojje var tvungen att diska i cirka fem minuter. Sen gick han ut i korridoren och över till Lenas dörr.

Gymnasiekillen bultade på dörren och ringde på några gånger. Han tyckte sig höra nåt ljud så han pillade i brevinkastet. Ögonen spärrades upp livsfarligt. Jojje kunde mycket väl höra vad som pågick. Hennes gnyende stön. Ett skränigt skratt. Flera. Stenhårt bultande han några extra gånger i dörren. Ett hårt ryck i handtaget och dörren gled upp. Han stod förvånad i någon sekund över att den var olåst innan han drämde igen den bakom sig och gick in i Lenas lägenhet med snabba steg.

-----

20 minuter tidigare.

Fredrik tryckte upp Lena i trappan. Ja, hon var ett huvud längre och fem, sex år äldre men han hade tappat all respekt för henne sen den där filmkvällens orgie före sommaren.
"Lena, tillbaka?"
"Eh, ja.", hon sneglade förskräckt mot porten och var egentligen mer nervös över att Harald skulle komma tillbaka i fel ögonblick än för Fredrik.
"Kul att se dig, ska vi ringa Jojje va?"...det fräknigt rödlätta ansiktet log brett igen medan han lyfte telefonen.
"Ja, eller han kommer väl sen?"
"Ni, har redan snackat?"
"Ja, var du inte på väg in till mig?"...hon bet sig lite i läppen och skruvade på sig så att Fredriks grepp om hennes ena arm släppte. Han nickade lite och såg tillfälligt sur ut över nåt.
"Jojje, kommer sen. Kan jag vänta inne hos dig va?"...han sken upp igen i ett flin och klämde handen smekande över Lenas stora bröst genom klänningen först det ena sen det andra med förtjust lysande blick.
"Sen dubblar vi dig!"...Fredrik skrattade till igen.

Lena tittade upp mot taket förnedrat medan gymnasiekillen nyfiket kramade upp hennes bröst genom klänningen.
"Okej, det går väl bra. Men vi går in nu."...hon sneglade mot porten igen. Fredrik släppte och låtsades ringa Jojje medan han gick bakom henne. Han låtsades snacka med kompisen.
"Visst, vi knullar henne ikväll va? Du kommer senare? Okej, vi väntar visst, tjabba!"...

Hon stannade till lite utanför lägenheten och tittade mot Jojjes dörr över axeln medan hon låste upp sin egen studentlägenhet. Men Fredrik klämde smekande över hennes rumpa och knuffade på baikfrån. Han lyfte klänningen för att kolla vad hon hade under men hon hann med att trycka tillbaka tyget igen.
"Fan vad snygg du är. Vem var det där ute på gatan?"...
"Åh, nej det var ingen."
"Klart det var, du kramade och fixade dejt ju?"...Lena släppte in gymnasiekillen som ivrigt sparkade av sig dojorna och stängde dörren efter en snabb titt ut i korridoren för säkerhets skull. Fredrik var besviken över att Jojje inte sagt att Lena var tillbaka. Tyckte det var oschysst. Så han tänkte inte ringa honom.
"Var det din fästman eller?"...
"Nej, nej. Bara en kille jag känner."
"Harald var det va? Har du berättat för honom att du föredrar tonårskillar som gruppknullar dig?"...Fredrik skrattade till hest och gick framåt. Hon backade lite, paff över frågan.

Det var inte det att Harald betydde så mycket för henne. Kanske mer att det var pinsamt. Men medicinstudenten var lite av ett kap, det skulle dom flesta tjejer ha sagt och det verkade ju ha lite potential relationsmässigt och så. Hon ville inte förstöra det. Vad tänkte Fredrik, försökte han utpressa henne? Det verkade så, hon fick såna vibbar. Hon tittade med uppspärrade ögon och kände definitivt ett sting av kåthet över situationen.
"Det vore bättre om han inte kände till det, så nej?"...hon gick till toaletten en stund för att fräscha upp sig medan Fredrik väntade i vardagsrummet.

Fredrik tittade på henne forskande när hon kom ut igen 10 minuter senare.
"Strippa ur klänningen!"...helt allvarlig plötsligt.
"Annars. Du och Harald. Finished!"...han skakade på huvudet och smalnade tufft med ögonen.
"Snälla?"...Lena rodnade och slog ner blicken skamset. Händerna rörde sig redan till knapparna i klänningen. Fredrik pekade snabbt mot hennes näsa. Hon lydde och drog ner.
"Satan vilka pattar!"...Fredrik vred nacken och stirrade ner på en vit spetsbh, Dkupa med lysten blick. Lena fortsatte och drog ner klänningen över höfterna och lät den falla till marken. Hon hade en mintgrön stringtrosa under.
"Ner på knä!"...han började ivrigt att rycka i sina egna kläder och drog ner byxorna.
"Ska vi inte vänta på Jojje?", Lena sjönk försiktigt ner högt på knä och drog händerna en gång genom håret med en försiktig blick under lugg mot hans kuk framför henne.
"Han kommer snart, du får leka med mig först. Alla hål okej? Gör som jag säger, annars no more mister Harald! Av med kläderna." Han kisade med ögonen igen och nickade att han menade allvar.

"S..snälla Fredrik, lämna Harald utanför allt det här va?"...Lena lät svag på rösten och älskade den här leken redan. Hon knäppte av sig bhn, och drog av den med en något darrig rörelse. De nakna runda brösten gungade ut. Sen tryckte hon ner sina string över låren tills dom hängde sträckta mellan dom som ett litet snöre.

Gymnasiekillen stirrade på hennes sexiga kropp i två sekunder upp och ner och tog sen ett tag om hennes nacke. Hon gapade in den, när han lät den snudda över läpparna och den gled genast djupt in i Lenas mun. Fredrik hörde ett litet gurgel och stönade själv av känslan när hon sög till. Han drog ut igen. Lena drog efter andan och tittade upp. Han pressade snabbt in igen.

Han började först att munknulla henne intensivt där hon stod på knä och tryckte med händerna över hennes huvud och nacke. Lena fick hålla på hans knän för lite stöd och sneglade upp ibland. Det var mer att Fredrik höll takten snarare än att hon sög av honom. Han började efterhand knulla hennes mun hårdare och tryckte in den i kindhålan eller ner mot halsen. Hon drog efter andan snabbt när han då och då drog ut den och försökte möta rörelserna när han började om med jämna mellanrum.

"Du gör allt jag säger din kåthora!"...Fredrik virade om handen i hennes långa hår och greppade det för att jucka djupare ner i Lenas hals. Han hade fått en upphetsad rynka mellan ögonbrynen och stönade till hest när han kände hennes tunga glida över ollonet. Hon hostade till gurglande igen. Andra handen började Fredrik krama och känna ganska hårt på hennes bröst med och nypa lätt dragande i de knottrande vårtgårdarna med fingrarna. Saliv började rinna i strängar från Lenas mun och haka tills det droppade ner på dom.
"Ja, jag lovar!"...hon nickade andfått. Sen blundade hon snabbt när gymnasiekillen sprutade henne i ansiktet med några långa kladdiga spermatrådar som träffade rinnande över ena ögat och kinden och läpparna.

Han andades tungt efter att ha runkat ut det sista. Sen efter en kort paus tryckte han ner henne på alla fyra. Lena svankade genast fint och tittade bakåt med ena ögat blinkande stängt av spermakladd.
"In i sovrummet."...han släppte inte taget om håret utan höll det som ett koppel och ledde henne framåt på knäna och handflatorna som en hund utan att kunna slita blicken från hennes nakna kropp. Lena sparkade av sig skorna och krånglade trosan av underbenet innan de kommit så långt fram som till sängen.
"Upp...sära!", Fredrik släppte hennes hår och lät henne klättra upp för att lägga sig på rygg. Sen särade hon långsamt sina långa ben åt sidorna. Tonårskillen tittade en bra stund på hennes blonda välansade fitta och skrattade till plötsligt igen med sitt flin. Sen hoppade han in mellan Lenas lår och la sig ovanpå så att sängen gnisslade till.

Lena blundade och lutade huvudet tillbaka mot kuddarna medan Fredrik började leka med hennes bröst, kysste sög och slickade på dom.
"Hur länge har du dejtat Harald då?"
"Bara nån gång nu under sommaren."
"Jaha, så det är därför du inte varit hemma. Brukar han få ta dig i rumpan?"
"Va, nej. Vi har inte legat.", hon rörde fingrarna mot ansiktet för att torka undan lite av den rinnande sperman.
"Va!?"...Fredrik skrattade igen.
"Han verkar inte gilla mig."
"Det gör han!", Fredrik himlade med ögonen. "Eller så är nåt fel."
"Ja...kanske.", hon pillade fingrarna över ögat igen. Men Fredrik stoppade hennes händer och tryckte ner dom ovanför hennes huvud. Sen körde han in kuken som styvnat igen med en djup kraftfull stöt.

"Ahh..ah!"...Lena jämrade till ett stön och blundade ansträngt. Fredrik höll fast Lenas händer och började knulla henne snabbt och frenetiskt med ett litet sadistiskt flin. Blicken studsade över de hårt gungande brösten och ner på sin egen kuk som dunkade in i henne. Lena började snart stöna högt.
"Mmmhh ..hårdare! Hårdare!"...och tittade upp blinkande med sitt ena öga då och då på ansiktet ovanför som börjat rodna av ansträngning. Fredrik skrattade till igen och knullade henne som en kanin.
"Ja...åh....fan!!:..Jaahhhhhhhh!"...Lena försökte på lek bryta sig loss ur greppet om handlederna men det gick inte då Fredrik la nästan hela sin vikt på det. Hon kände hur hon började skälva och krampa och komma. Men Fredrik drog sig ut och vräkte över henne på mage istället med en häftig rörelse.

Lena kände hur han drog upp hennes höfter så att hon låg i doggy med armbågarna i sängen. Hon stönade uttdraget när han pressade sig in analt. Inte så jättehårt men ändå. Hon knep ihopa ögonen i en grimas och greppade täcket under sig med en hand. Den andra handen sköt hon snabbt neråt bakåt mellan låren för att massera sin våta fitta med fingrarna. Tonårskillen skrattade till igen medan han ivrigt började analknulla den här kåta milfen. Han smiskade till skinkorna varsin gång, klatschande först från höger sen från vänster annars höll han henne med händerna om höfterna. Lenas fingrar rörde sig samtidigt över klittan snabbt ryckande medan hon stönade mot kudden framför och låren började skälva spasmiskt medan hon kom. Hon kände Fredriks kuk stöta till hårt en sista gång och hur det sprutade varmt och han sen stannade av och saktade ner.

----

Jojje stod efter att ha rusat in i sovrummet och stirrade på dom bakifrån. Hakan hängde ända nere vid nyckelbenen gapande av ilska. Han såg Lenas fötter och underben darra i sängen medan hon hade skakig orgasm över sina två egna fingrar intryckta i fittan. Bästa kompisen Fredriks väldigt bleka vita rumpa framför honom kontrasterade mot den annars något rosa solbrända ryggen.

Jojjes röst väste:
"Din jävel!", nästan viskande och han såg på hur Fredriks kuk pressade sig in och ut ur Lenas anal. Långsamt och utdraget de sista två tre dragen efter han precis kommit. Fredriks fingrar rev en gång över Lenas höfter och skinkor innan han till slut tittade bakåt över axeln, andfått med en något såsig min.

-----

BAM!!! (ljudet av käftsmäll)

"DIN JÄVEL!", gråtilsken röst.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

LX

Tack, Sillen. :)

13/6, 2022 kl. 16:37

#1

sillen

Helt underbar! Älskar hela serien!

2/5, 2022 kl. 00:00