Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2021 kl. 14:16, av TheTenderPoet

Ungt celibat, faster Lisa och läkaren

Del 1 av 3 i serien Det är ju bara medicinsk behandling

Jag var ung och med i en frikyrka. Inget sex före äktenskapet var vad vi trodde på. När jag hånglade med min flickvän fisk det konsekvenser. Jag trodde det var magvärk. Den första läkaren skickade Lisa och mig till gynekologen.


Det fanns så mycket konstigt i min värld när jag var ung. Att bo i en liten ort i Småland och vara med i en frikyrka t ex. Jag kände inte till något annat då så jag trivdes ändå med livet. Jag hade många intressen, sportade och umgicks med mina kompisar när jag inte hängde i kyrkan. Vad som var konstigt var allt som räknades som synd. Man blir liksom lite styrd nästan på ett sekteristiskt sätt att försvara gruppen och ta till sig dess åsikter och tro att det är ens egna. 

När jag kom in på gymnasiet i en större stad en bra bit hemifrån tog jag chansen att se något nytt. Jag fick bo inackorderad hos en ingift faster som hade blivit änka ganska ung. Lisa hette hon. Hon hade utflugna barn så hon tyckte det var trevligt med sällskap. Mamma och pappa var nöjda att jag kunde bo hos någon som också var frikyrklig. Det gjorde dem trygga. Lisa var ruggigt snygg. Yppig och mörk med latinska drag. Men åldersskillnaden gjorde oss avslappnade med varann. Vi kunde prata om det mesta. Hon stod för mat och jag lagade kvällsmat ofta också. Jag hjälpte henne med huset, städning och sånt. 

Sista året på gymnasiet blev jag ihop med en jämnårig tjej i samma frikyrka. Det var min första romantiska besvarade upplevelse och jag var upp över öronen störtkär. Konstigt nog blev det lite stelare mellan Lisa och mig under samma period. Vet inte om det var för att hon kände att hon behövde hålla koll på mig för mina föräldrars skull. Hon hade inte behövt vara orolig. Vi trodde båda så bergfast på celibat. Vi hånglade mycket men det gick inte längre än så. Till slut tar jag upp det med Lisa: 

- Lisa, jag har ju märkt att det är något. Vill du tala om vad det är? 

- Inget, säger hon och snörper på munnen. 

- Är det att du känner att det ligger på dina axlar att Ulrika och jag sköter oss? 

- Nja, lite kanske...säger hon och skruvar på sig. 

- Det behöver du verkligen inte känna. Vi tror på att vänta med sex tills vi gifter oss. 

- Men vad glad jag blir, säger hon och ger mig spontant en kram. 

Det förstår ju vem som helst att det blir fysiska komplikationer när två unga människor med hormoner som springer vilt i kroppen hånglar men inte har sex. Jag började få mer och mer ont i underlivet. När det sedan spred sig upp i magen trodde jag att det inte hade med lusten och driften att göra. 

Det blev värre och värre och till slut sökte jag för det. Åkte in akut och Lisa var med. Läkaren klämde och slog försiktigt med fingertopparna på olika ställen på magen. Han hummade och skakade på huvudet. Sedan undersökte hon min kuk och pung och såg hur svullen pungen var. Han frågade om jag hade flickvän och om jag har sex med henne. Efter mitt svar skickade han mig vidare till en gynekolog. 

Vi fick vänta två timmar i väntrummet. Lisa var mycket obekväm med att vara där. När läkaren såg att jag gick framåtböjd pga magsmärtan sa hon att hon nog visste vad det var men att hon behövde undersöka. Läkaren var attraktiv, hon såg skärpt ut på ett sexigt sätt. Rödhårig och glasögon. Hon såg faktiskt generad ut över att behöva fråga. Men hon undrade om jag hade flickvän och om vi hade sex. När jag sa att jag hade flickvän och att vi inte trodde på att ha sex såg Lisa nöjd ut. Läkaren frågade Lisa om hon var med på det. Lisa nickade. 

- Du borde nog se det här, säger läkaren och vänder mig om mot Lisa. 

Läkaren tar under min pung och håller upp den lite. 

Lisa flackar med blicken. 

- Se bara så svullen han är. Det här är inte bra. Ni kan ha vilka åsikter ni vill om sex men kroppen lyssnar inte på det. Den går sin egen väg. Ju längre han väntar med utlösning desto mer ont kommer han få. Det blir helt enkelt kramp i bitestiklarna. Det fortplantar sig hela vägen härifrån själva fortplantningsorganet upp i sädesledarna, testiklarna och bitestiklarna. Det här är plågeri. Du behöver utlösning unge man. Ni får övertala hans flickvän. 

- Det g-g-går inte, stammar Lisa. 

Hon stirrar på min kuk och pung nu. 

- Om ni inte vill att han ska runka och inte heller ligga med sin flickvän så måste det ordnas på något sätt. 

- Nej det går inte, hon är oskuld och det ska inte förstöras säger Lisa. Och ingen annan snärta ska bjuda ut sig åt honom. 

- Det kanske är bäst om en mogen och erfaren kvinna som vet vad hon gör tar hand om honom. Du kanske själv...läkaren vänder sig frågande till Lisa. 

- Nej vet du vad, säger Lisa men det har smugit sig in en tvekan. Hon ser förhäxat på min kuk som börjat resa sig. 

Jag slår urskuldande ut med händerna: 

- Förlåt, den lever sitt eget liv. 

Lisa ler lite snett och överseende. Hon är lätt röd i ansiktet nu. 

- Du ska aldrig be om ursäkt unge man för att du reagerar fullt naturligt. Nej nu måste vi lösa det här, säger läkaren. 

Hon går fram till dörren och låser den. 

- Vad gör du? Säger Lisa och ser stressad ut. 

- Jag tar hand om problemet säger läkaren. 

Hon böjer sig fram mot snabbtelefonen och säger att de närmaste fyra besöken ska avbokas. Hon lutar sig bakåt och knäpper upp läkarrocken, börjar knäppa upp några knappar i blusen under. Lisa ser chockad ut. Hon reser sig upp och tar tag i min hand. 

- Näeh Micke, nu går det verkligen för långt. Kom så går vi! 

Jag tvekar, sen bestämmer jag mig. 

- Näeh jag kan inte ha det så här. Ser du inte att jag har så ont att jag knappt kan gå. Vi kan väl stanna och höra vad hon har för lösning. 

- Jag kan tänka mig vilken typ av lösning hon menar. Nej kom nu Micke så går vi! 

Läkaren reser sig bestämt, pekar på stolen och säger med pondus medan hon ser på Lisa: 

- Nu sätter du dig ner och lyssnar på mig. Det är dags att lyssna på vad vetenskapen säger. Om det går emot din tro så får du fundera över konsekvenserna av din absoluta tro. 

Lisa ser chockad med spak ut, hon står och tvekar lite men sen sätter hon sig faktiskt. Läkaren säger: 

- Om ni visste hur mycket vi i vården får ta hand om pga av religion. Jag respekterar tro men är man för fyrkantig i sin tro kan det få allvarliga konsekvenser. 

Hon sätter sig ner och tar tag under min pung igen. Hon visar Lisa. 

- Du kanske inte har så mycket erfarenhet av mäns könsorgan men så här svullet ska det inte vara. Är det ömt? frågar hon och rör försiktigt på pungen. 

- Ja herregud, det känns som att den är helt sprängfylld och nästan infekterad. Är det säkert att det inte är någon inflammation jag fått? säger jag. 

- Ja jag är ledsen men det där är ett klockrent fall av en sexuellt frustrerad ung man. Det får såna konsekvenser. Du måste få ligga eller åtminstone få utlösning. Det spelar ingen roll vad din tro anser i detta fall eller hur mycket du tror att du ska vänta med sex. Din kropp lyssnar inte på det. Din undertryckta kåthet skriker högre. Du kommer bara få mer ont om det fortsätter. 

Det är ett inbördeskrig som pågår inom mig, innerst inne vet jag nog att hon har rätt men min tro sitter så djupt. Lisa ser undrande ut men är faktiskt tyst. 

- Du vill väl inte att den unge mannen ska behöva lida så? säger läkaren vädjande till Lisa. Är du beredd att lösa hans problem? Se det som vårdbehandling bara. 

Lisa tittar frågande på mig och ser villrådig ut. Hon sitter helt still ett tag och funderar. Sedan ser hon på mig och säger: 

- Nej om man tänker efter så är det ju rent plågeri att du ska ha det så. Jag är beredd att lyssna på vad du har att säga även om det tog emot, säger Lisa och vänder sig mot läkaren. 

Själv undrar jag verkligen vad som är på gång. Finns det nån medicinsk lösning? Känns genant det här att jag står här med min svullna pung och snopp inför två attraktiva damer. Läkaren säger:

- Huvudproblemet är att du inte fått utlösning fast din kropp inte vill något annat. Din kuk vill in i en våt fitta rent ut sagt. Tills det händer får vi lösa det på ett annat sätt. Desperata situationer kräver desperata åtgärder. Din instängda säd måste ut. Ska du eller jag? frågaren läkaren Lisa. 

- Va?! Hur menar du? Undrar Lisa. 

Hon ser fruktansvärt nervös ut. 

- Jag tror det är bäst att du som känner honom och som han känner sig trygg med gör det säger läkaren. 

Hon tar fram en gummikuk och börjar visa på den med drag upp och ner. Lisa ser fascinerat på. Tror att läkarens torra sätt att visa gör det mer vårdaktigt för Lisa. 

- Vill du verkligen det? Att jag gör det. Frågar Lisa. 

- Om det är enda sättet så får det bli så, säger jag. Det är ju isåfall av en väldigt tilltalande kvinna. 

- Va tycker du det! säger Lisa och ler generat. Då är det väl lika bra att vi sätter igång. 

Hon ställer sig bredvid och börjar dra upp och ner i förhuden. Det är magiskt, hade aldrig kunnat tro att en vårdbehandling kunde vara så skön. Jag stönar. Den blir genast stenhård. 

- Är det skönt?  frågar Lisa. Går det bra så här? 

Jag är så svullen och har lite ont också så det ligger lite ivägen för njutandet. Men bara lite. 

- Det går väldigt bra, säger jag. 

- Det går nog ännu bättre om vi knäpper upp här säger läkaren och börjar ta av Lisa tröjan och behån. 

Hon protesterar bara milt, hon mumlar något om vetenskapen. 

- Förlåt Lisa men det är gudomliga bröst du har. Jag kan inte låta bli att tycka det. 

- Tycker du?! Blir det extra skönt när du tittar på dem samtidigt? undrar Lisa. 

- Han kan väl få känna på dem också?! Föreslår läkaren. För vetenskapens skull. 

- Vill du det? frågar Lisa. För vetenskapen i så fall. 

- Jag kan inte låta bli om jag får chansen nu säger jag. 

Försiktigt väger jag dessa vackra mogna frukter i mina händer. Andäktigt. Med darrande fingrar smeker jag dem. Lisa säger att det är kittligt om jag tar för löst, att jag kan ta lite hårdare. Bara lite. Gör det. 

- Det är skönt Micke, säger Lisa med grötig röst. Vill du slicka mina bröstvårtor får du det. 

Försiktigt nafsar jag med läpparna och slickar på och runt bröstvårtorna. Det är allt jag behöver för att jag ska explodera. Rakt mellan oss. Det är en sån lättnad och det var så skönt att jag knappt tror det är sant. 

- Oj! Säger Lisa, känns det bättre nu? Ja betydligt. Tack säger jag. 

- Jag är bara glad att jag kunde hjälpa dig. Det känns faktiskt bättre än jag trodde, säger Lisa och tar nyfiket lite sperma med sina fingrar. 

- Då måste vi undersöka igen, säger läkaren och tar ett tag om min pung. Kuken är halvslak nu. Det var en rejäl laddning du fick ur dig unge man. Det är nog inte riktigt över än. Vi får nog ge vidare behandling. Lägg dig ner på britsen. Titta nu så får du se hur du kan hjälpa honom i fortsättningen när problemet kommer tillbaka, säger läkaren och vänder sig mot Lisa. 

Lisa tittar uppmärksammat på. Tror knappt att det är sant detta. Denna förändring vi genomgår just nu. Men om det skulle vara fel varför hade Gud gjort det så skönt och varför skulle det isåfall kännas mer naturligt att ha sex än att undvika det?

Läkaren tar själv av sig så hon bara har trosorna kvar. Gud vilken sexig kropp. Vältränad. Kuken ställer sig direkt när hon klär av sig. Det är fortfarande ömt i magen och pungen men det känns avsevärt bättre. 

Läkaren greppar kuken och slickar på ollonet. Lisa gör stora ögon. Hon är fortfarande topless. Hennes bröstvårtor står rakt ut. Läkaren slickar utmed skaftet några gånger och det är fantastiskt skönt. Det går ilningar genom hela kuken. Jag stönar. 

Nu tar hon kuken i munnen och jag hör ett sörplande ljud. Det är väldigt skönt och ser på Lisa under tiden. Hon har en konstig glans i ögonen. Undrar om det är så det ser ut när en kvinna är tänd. Shit! Lisa är tänd på mig eller så är det situationen. Ser att hon är på väg att smeka sina bröst flera gånger men ändrar sig. Läkaren släpper kuken och säger till Lisa: 

- Nu har du sett hur man gör. Vill du ta över här, det är ju en medicinsk behandling. Se det så. Så att du kan göra det sen om han får för ont igen. 

Lisa slår ut med en varför-inte-gest. Hon böjer sig fram och börjar storögt slicka på min kuk. Hon är så gullig i sin valhänthet när hon tar kuken mellan sina händer och slickar och pussar på den. 

- Den smakar inte som jag trodde, bättre, sexig smak, säger Lisa. Jag gjorde aldrig så här med min man. Det var synd. 

Hon hittar en skön rytm och suger mest på ollonet men det räcker bra för mig. Det är fantastiskt skönt. Jag smeker Lisa på huvudet. Drar fingrarna genom hennes mörka hår. Hon smaskar och ökar farten. Det byggs upp en hetta igen. Jag känner att jag är på väg och förvarnar. Hon släpper kuken och den exploderar igen, rakt i ansiktet på Lisa. Det rinner från håret. Hon slickar upp lite från kinden. 

- Mmm det var gott, fascinerande detta säger Lisa och ler. 

- Ja det här var den bästa behandlingen jag någonsin fått, säger jag lyckligt. 

- Vad bra då att ni vågade ge er ut från bekvämlighetszonen båda två, säger läkaren. Nu ska vi se hur det står till med underlivet så här långt. Hon känner på pungen och hummar lite. Tja det är ju avsevärt bättre men jag tror att du behöver vidare behandling. Jag får nog boka av två möten till. 

Hon gör det på snabbtelefonen och sedan återvänder hon och börjar klä av sig trosorna. Hon ber Lisa också göra det. Hon är med på noterna direkt nu. Det är två vackra fittor jag har framför mig. Kulen är redan uppe igen. Kvinnorna tittar fascinerat på just det. 

- Unga män och drift säger läkaren. Jag tror du måste få en fittbehandling också. Från två kvinnor minst. 

Hon ber mig resa mig upp och stå framför britsen. Hon böjer sig själv fram och ber Lisa göra samma sak bredvid henne. Det är två mycket inbjudande fittor jag ser bakifrån. Ska jag in där? Oh det lockar. 

- Kom hit unge man och prova oss båda, säger läkaren. 

Jag ställer mig bakom och låter kuken nosa på öppningen. Hon för mig rätt med ena handen. Jag stöter långsamt in i läkarens hala hål. Hon flämtar till och jag börjar långsamt stöta in och ut. Oh vad skönt detta är. Jag vill aldrig att det ska ta slut. Vi ökar takten efter hand och efter ett tag säger Lisa bestämt: 

- Nu är det min tur Micke, ge mig kuken nu! 

Jag drar ut kuken och den känner sig redan vilsen och hemlös. Styr snabbt mot Lisa och hittar rätt direkt. Det känns om möjligt ännu mer hemma. Hon stönar till: 

- Åh det är så längesen. Vad gott det är! Din kuk är så skön Micke! 

Vårt knull nu är så njutningsfullt. Både sensuellt utdraget och hett. Jag har ju kommit två gånger och det verkar som att man kan hålla på lite längre varje gång. Jag stöter fortare men nu vill läkaren ha igen så jag drar mig motvilligt ur men blir snabbt välkomnad av läkarens fitta. Lisa reser sig upp från britsen och börjar smeka mig över hela kroppen. Läkaren gnider sig själv med handen samtidigt som jag stöter i henne. Jag är i stunden och njuter av varje ögonblick. Allt roligt har sin tid och när läkaren börjar skaka tror jag att hon har fått nåt anfall men när jag frågar och hon ivrigt skriker: 

- Nej för guds skull fortsätt! Åh, åh , aaaaaah jag kommer!!!

Då behövs det bara några slick i mitt öra av Lisa för att jag ska komma igen. Jag drar mig ur läkaren och Lisa kramar om mig. Det känns väldigt gott. Lisa kysser mig för första gången och det kan inte hjälpas. Jag blir hård igen. 

- Det är inte möjligt, ja se unga män, säger Lisa. Nu är det dags att du ger faster Lisa en behandling. Jag mår inte bra av att bli så tänd och inte få orgasm. Ta tag i mitt lår så kommer du åt. 

Jag tar hennes upplyfta ben och tränger in i hennes våta fitta. Hon känns underbar. Vi ser varandra i ögonen när våra kön möts och skils gång på gång. Jag masserar hennes skinka med andra handen och suger på hennes bröstvårtor. Vi är svettiga, det är intensivt, vi är himmelska vilddjur. Knullandet ruckar min världsbild och ställer allt jag vetat på ända. Vi fortsätter 10 min av allt ontensivare sex tills Lisa kommer med öppen mun och ögon som försvinner för ett tag. Hon hackar ur sig sin orgasm med ett lyckligt flin. Läkaren fortsätter nån minut med att runka mig till en orgasm som känns ända ut i ryggraden. 

Vi faller flämtande i varandras armar och ler. 

Läkaren ordinerar avsugningar och knull minst tre gånger i veckan och att nästa besök kommer lära mig hur man tillfredställer kvinnan rätt. 

Lisa och jag har lite att öva på men det är en annan historia. 

 

 

 

 

 

 

 

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

TheTenderPoet

Kul att höra! Tack Enurk!

23/8, 2021 kl. 12:45

#5

enurk

Skön fantasi att leva sig med i och bli tillfredsställd av

22/8, 2021 kl. 21:39

#4

TheTenderPoet

Tack Fifty!

20/8, 2021 kl. 16:31

#3

TheTenderPoet

Tack för responsen! Jo jag kunde ha dragit ut på vändningen hos Lisa ett tag till men jag tänkte att den skulle bli för lång då. Tyckte själv att twisten var kul. Har tre delar till, som idé vill säga. Har börjat på nästa del.

2/7, 2021 kl. 20:06

#2

MalmöLars

En kul twist

2/7, 2021 kl. 13:56

#1

mx55

Riktigt upphettande! Möjligen går det lite väl fort för Lisa att gå med på vad som händer och från passivt accepterande till att delta. Fast å andra sidan för man ju som varsla kvinnor i vit rockar säger åt en :)

2/7, 2021 kl. 13:01