Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/7, 2021 kl. 22:41, av TheTenderPoet

Vi hade blivit sedda, konfronterad av chefen.

Del 2 av 2 i serien Tröstad av kollegorna

Efter att ha blivit knullad med ögonbindel av tre av mina kollegor går jag runt och undrar vilka av dem det kan vara. En dag blir jag uppkallad till min chef. Jag hade aldrig kunnat ana...

 

Den trevliga och heta stunden med mina kollegor gav positiva effekter. En god spiral som gjorde att jag mådde bättre och bättre. 

Många kommenterade mig på jobbet och sa att de märkte att jag var på väg tillbaka till mitt vanliga jag igen. Kul att höra. Gick omkring som extra laddad av att veta att 3 av kollegorna knullat mig nyss. Det klart att jag funderade mycket på vilka av dem det kunde vara. Försökte tolka gester, blickar, kroppsspråk och vad kvinnorna omkring mig faktiskt sa men jag hade ändå ingen aning vilka det kunde vara. Jag blev bjuden på några AW men visste inte om det var några av dem. Kunde vara trevligt i vilket fall som helst. Jag tänkte gå på dem. 

Efter nån vecka blev jag uppkallad till chefen. En kvinna i 50-årsåldern. Jag är själv 32. Har inget emot henne även om jag inte är jättenära. Hon lägger sig inte i för mycket och låter alla göra sitt. Hon är en bra mötesledare, rak och strukturerad. Har tydliga visioner med vår verksamhet och ser till att följa upp visionerna. 

Lite konstigt är det att hon kallar upp mig så sent på arbetsdagen. När jag kommer in på hennes kontor tycker jag att hon ser lite annorlunda ut än vanligt. Svårt att tolka hennes ansiktsuttryck. Hon är faktiskt lite villrådig och vet inte riktigt hur hon ska börja. Hon drar fingrarna genom sitt uppbobbade mörka hår, fladdrar lite nervöst med sina långa uttrycksfulla händer. Hon har ett väldigt personligt sätt att röra sig på som tilltalar mig. Fast nu är det mer yvigt än vad det brukar. 

Undrar desperat om jag gjort något fel men kan inte komma på något större, inget som föranleder ett möte. Undrar om hon fått minskad budget och måste säga upp folk. 

- Du Micke, säger hon dröjande. 

- Jaa, säger jag smått nervöst. 

- Hur trivs du här hos oss? undrar hon. 

- Väldigt bra måste jag säga. Trivs med arbetsuppgifterna och kollegorna. 

- Ja just det kollegorna, det är inget du vill berätta för mig? säger hon. 

- Näeh inget särskilt jag kan tänka på. 

- Du har inte känt dig utnyttjad eller utsatt då? undrar hon. 

- Näeh absolut inte, tvärtom, Alla kollegor behandlar mig bra. 

- Så du har inte blivit utnyttjad då anser du? eller vågar du inte berätta? säger hon. 

- Jag förstår inte riktigt...

- Jag tänker på för nån vecka sedan i avslappningsrummt med dina kollegor. säger hon och ser lite sträng ut. 

- Oj! Hur kan du...

- ...veta det. Jag har en inspelning. Vi har haft stölder på arbetsplatsen så jag satte upp övervakningskameror. Det var ju inte det här jag hade förväntat mig från er. 

- Jag vet inte vad jag ska säga om det. 

Känner hur jag blir illröd och varm i ansiktet. Hade definitivt inte väntat mig det här. Shit jag vet inte hur mycket jag ska säga men det finns ju på film. Hur ska jag hantera detta?! Min chef vet om det. Ser hon arg ut? Jag vet inte, svårt att tolka. Hon kanske misstänker att jag blivit utnyttjad på något sätt. Måste förklara att det inte var något tvång bakom. Fuck! Fuck! Fuck! Vilket dilemma. Då har hon dessutom sett mig helt naken. Vad ska jag göra. Jag vill inte sätta mina kollegor i klistret. 

- Jag måste ju ta tag i det här och ta det på allvar om det är så att du blivit kränkt av dina kollegor, då måste jag gå till botten med det. 

- Nej absolut inte. Jag blev bara överraskad, glatt överraskad. Det var faktiskt bara vad jag behövde. Ber om ursäkt att...

- Inget att be om ursäkt för din del. Du blev ju bara glatt överraskad...eller ska jag säga...hårt överraskad, säger hon och sneglar mot mitt skrev. 

Där finns inget att hämta än. Tittade hon verkligen mot mitt skrev? Och sa hon ”hårt överraskad” samtidigt? Herregud jag övertolkar nog. Fast hon är mer sexig än man tänker när man bara ser henne som chef. Hon är klassiskt vacker. Värdigt åldrad med sina 50 år. Lite sydländskt utseende. 

- Näeh jag hade inte kunnat säga nej till ett sånt erbjudande. Jag har inte...varit intim med någon på över ett år. Ursäkta min uppriktighet. 

- Oj! Då förstår jag verkligen men ändå, jag måste fråga ordentligt. Är det riktigt säkert och helt ärligt att du varken kände dig tvingad eller utnyttjad? Du behöver inte vara rädd. 

- Nej, och det är fullständigt sant och ärligt. Jag känner mig enbart lyckligt lottad. 

- Jag tror ändå att vi måste se allvarligt på det här. 

Shit! Hoppas inte kvinnorna som överraskade mig råkar illa ut nu. Eller jag. För att vi hade sex på arbetsplatsen. 

- Oj vad menar du? 

Nu slår hon näven i bordet och ser upprörd ut. Jag hoppar till. Vad ska komma nu. Har redan nerverna utanpå efter avslöjandet, nu är jag helt blek och kall. 

- Ja jag är upprörd! Att jag inte blev inbjuden att vara med. 

DEN såg jag inte komma. Menar hon att...måste säga något...

- Du menar alltså...att du gärna hade varit med?! Det är kanske inte sånt man vågar fråga chefen om direkt. 

- Är det inte?! Nej du kanske har rätt. Men ser ni på mig som pryd?! 

- Kanske inte direkt som pryd men det hör till chefsrollen liksom. Och du menar du verkligen att du hade velat vara med?!

- Jo jag har sett inspelningen kanske 4 gånger och blev ganska upphetsad. Eller rättare sagt helt jävla dyngkåt. 

Nu ser jag det. Glansen i hennes ögon. Hela situationen känns absurd men också ordentligt upphetsande. Hon lutar sig mot sitt skrivbord - hon står framför det - och tittar både osäkert och utmanande på mig. Nu syns det tydligt vad jag tycker. Min bula går inte att dölja. Samtidigt som hon knäpper upp en knapp i blusen frågar hon med beslöjad blick: 

- Rent principiellt, tycker du att det vore fel om en chef har sex med sin personal? 

- Det beror på situationen. Så länge det inte uppstår problem pga det jobbmässigt, jäv eller så...så tycker jag nog att det snarare händer för sällan. Jag menar sex gör oss mer avslappnade och får oss att jobba bättre. 

Nu är det min tur att se lite utmanande ut. 

- Så...du tycker inte att åldersskillnad är något problem? 

- Inte alls så länge båda är med på det. 

- Om vi då går från att vara generella till att bli lite mer specifika. 

Hon knäpper sakta upp blusen och låter sina bröst bli synliga. Visserligen inlåsta i en sexig spetsbehå men det kan inte dölja de härligt mogna brösten. 

- Du...tycker inte jag är för gammal eller en gammal rugguggla då?!

Skakar leende på huvudet. 

- Du är så långt ifrån rugguggla man kan vara! Du är en osannolikt het och läcker kvinna. Tror jag kan säga det både generellt och mer specifikt från min synpunkt. 

Jag ser min komplimang speglas i hennes ögon. 

- En chef borde verkligen inte göra så här, säger hon och går fram till mig och greppar tag i min skjortkrage med båda händerna och drar mitt ansikte till sig. Löst och gungande drar och släpper hon några gånger. 

- I så fall kan inte chefen vara så oemotståndligt sexig, säger jag lågt, ansikte mot ansikte. 

Jag inser att vi kommer kyssas men att det bara är inledningen på en hetare resa. 

Våra läppar möts försiktigt först. Redan vid första beröringen skjuter en pelare av lust och ljus rakt upp i mig. Jag vill njuta av stunden. Denna plötsliga överraskning av erotik. Vi smeker varandra, fingrar dras genom hår. Det fumlas med kläder och munnar och läppar blir ivriga och hungriga av lust. Känner värmen nerifrån magen, inifrån. Kättjan klättrar från kuken ut till hela kroppen. Tyngre andning. Darrande händer. Hets. Ännu bättre av att hon också är upphetsat darrig och fumlig. Det är ett dynamiskt tempo i hånglandet som bara ökar lusten. Som att vi båda stannar upp nån sekund ibland för att verkligen ta in stunden. Snabb andning, tungor på snabbresa i munhålor, varmt i magen, pulsen dunkar i tinningarna. 

- Kom sägen hon och lägger ner två soffkuddar på den tjocka mattan i hennes kontor. 

Hon lägger sig ner på sidan på med huvudet på den ena kudden. Hon gör en lockande fingerrörelse och har ett hett sug i blicken. Jag lägger mig ner på sidan vänd mot henne och börjar krama om henne. Efter några minuter av sensuellt smek och hångel säger hon: 

- Vill du pulla mig medan jag runkar dig? 

- Behövs ingen övertalning för det, säger jag, lägger min ena arm under hennes kudde och huvud och drar hennes huvud mot mig. 

Medan jag kysser henne börjar jag försiktigt smeka hennes fitthår lätt. Hon flämtar. Börjar smeka lätt och känna mig fram. Hon är plaskvåt redan. Den upptäckten tänder mig. Hon tar för första gången tag i min påle. Det sänder chockvågor genom hela min kropp. Hon smörjer in fingrarna med fittsaft och använder det som glidmedel på min kuk. Som om det behövdes?! Jag börjar långsamt känna mig fram i hennes fitta. Smeker med fingrarna som snabbt styr till längs med den ena inre blygdläppen. Masserar med tre fingrar utmed ett litet område nedanför clitoris. Brukar vara bra ställe för att pulla med lite utflykter till clitoris. Förstår på hennes reaktion att jag hamnat rätt. 

Vi fortsätter så medan vi kysser varandra och hon runkar mig. Kysser hennes bröst som är ganska små men väldigt fina. Hon suckar och flämtar av beröringen. Det verkar öka hennes lust. Hon runkar mig långsamt vilket är tur annars hade jag kommit för länge sedan. 

Njuter verkligen av att fortsätta kyssas medan vi ger varandra njutning på de andra sätten. Blöter ner fingrarna i fittan och fortsätter massera på samma ställe men nu med fladdrande fingrar lätt på den inre blygdläppen, som fjärilsvingar på en blomma. Hennes ros blir blötare och blötare. Hon skakar till och jag ökar farten på fladdrandet. Nu skakar hon tätare och tätare och jag släpper fram min egen lust. Kysser med ännu mer eld. Jag går över till clittan och fladdrar på den med nysmorda fingrar. Nu går det fort. Vi flämtar och skakar okontrollerat när vi kommer samtidigt båda två. Hon kvider och flämtar i min kyssande mun och jag ryter lågt. Vi kramar om varandra. 

Efter 20 sekunder ber hon mig fortsätta lite lugnare och sedan snabbt igen. Hon kommer snart en andra gång. Känns så bra att jag kan ge henne det. . 

Vi reser oss upp och hånglar lite långsamt och mysigt. Jag blir snabbt hård igen. Hon ser det och ler. Lägger sig på rygg på skrivbordet och ber mig ta henne där. 

Synen av henne som ligger där våt och väntar på mig med glöd i ögonen lockar och hetsar. Känner hur det riktigt rycker i kuken. Snart ska jag få komma in i henne. Jag går fram och låter kuken leta sig fram utan hjälp av händer. Cirklar lite och känner hur våt hon är i mynningen. Hon stönar. Jag håller upp hennes ben och lägger fötterna på mina axlar. Sedan tränger jag in. Aaaah vilken passform. Hennes ögon brinner och vi börjar knulla. När jag håller upp hennes ben så här kan jag smeka dem samtidigt. Hon verkar gilla det. Jag stöter i henne i en njutbar rytm och kuken är överlycklig. När den redan kommit en gång kan den jobba längre. Vibrationerna från vårt sex får saker och papper att falla ner från skrivbordet. Hon säger åt mig att skita i det. 

Vet inte hur länge vi håller på men det känns som underbart länge. Ibland håller man ut längre. Till slut känner jag att det är på gång. Hon ser det och säger: 

- Vänta! Stanna kvar i mig så ska jag hinna ifatt. 

Hon fladdrar med fingrarna medan jag är kvar. Känns gott att se på när hon njuter. När jag ser att hon börjar närma sig sätter jag igång och det är så skönt, så gott. En paus där gjorde bara väl. Nu kommer vi in i en intensiv slutrusch där hon till slut när hon kommer skriker rakt ut. Det är så sexigt också att det bara tar några stötar -efter att orgasmkramperna släppt- innan jag också kommer. Från djupet. Jag smeker hennes ben medan vi pustar. Hjälper henne upp sen. Då får hon se klockan och får brått: 

- Shit! Larmet går snart, vi får rafsa ihop kläderna bara och dra. 

Det känns abrupt. Men när vi väl klätt på oss och hunnit ut precis i sista minuten hånglar vi lite innan vi skils och säger att vi nog måste göra om det. 

- Se det som en löneförmån, säger hon med en blinkning och en slängkyss när hon redan hunnit några meter från mig. 

Jag går leende och visslande hemåt. Vilken överraskning, vem hade kunnat ana det. Jag är belåten men inte mätt. 

 

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.