Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2021 kl. 13:50, av Liberty

Bröllopet i Frankrike - del 1

Del 18 av 21 i serien Filippas liv

Filippa reser till Frankrike för det utlovade bröllopet. Det är en längre novell som blev till två delar då det blev lite långt. Första delen är lite mindre sex, medan den andra innehåller betydligt mer av den varan.

Puss

Den franska sommaren visade sig från sin bäst sida när jag vaknade dagen efter att vi hade ankommit till den lilla byn i södra delen av landet. Här skulle bröllopet hållas två dagar senare. Huset där den största delen av bröllopssällskapet bo och de allra flesta av oss hade redan ankommit. Jag hade åkt med Johanna och Kevin samt Johannas bästa vän Maria, ett svarthårigt bombnedslag med en perfekt avvägd kropp. Hon, en tjej som hette Marika och jag var Johannas två tärnor. I en separat bil hade Kevins bror Jacob och deras barndomsvän Johannes. 

Huset där vi skulle vara låg på en sluttning ovanför den lilla byn där alla kände alla och där turister var ett välkommet men en smula ovanligt inslag i deras vardag. Så jag och Maria - som var de mest okända i det sällskap som anlänt - hade redan fått både vänliga inbjudningar till kaffe, middagar och fester. Vi hade vänligen avböjt men uppmärksamheten från byns invånare, såväl unga som gamla, var trevlig. 

 

Hon och jag delade rum, något jag glömde bort när jag slängde upp fönsterluckorna lite oförsiktigt. Jag vet inte om det var ljudet av trä mot trä i hög fart eller solljusets strålar som träffade henne rakt i ögonen när jag gjort detta som väckte henne, men hon uppskattade det inte.
“Vad i helv…?”

Jag bad om ursäkt till Maria men påpekade att när hon ändå var vaken kunde vi ta ett dopp i byns allmänna pool. Det fick henne på aningen bättre humör. Sagt och gjort, vi pep snabbt nerför backen till poolen och fick lite förmiddagssol innan vi med snälla ord blev kommenderade tillbaka av Johanna som hade ett par uppdrag åt oss att utföra. Blommor skulle hämtas och mat dubbelkollas När uppdragen var utförda var solen på väg ner och innan Johanna hann komma på mer jobb åt oss stack vi till poolen igen. När vi kom tillbaka var middagen dukad och kvällen blev en trevlig tillställning med mycket mat och dryck. 

Helt plötsligt var klockan 23:45 och jag var dödstrött. Jag sa till Maria att jag skulle gå och lägga mig.
“Jag blir kvar en kortis, jag kommer snart.” svarade hon. 

Jag kom upp till rummet och sov innan huvudet träffade kudden. Jag vaknade av en tupp 6.45 och noterade att Maria inte var tillbaka. Först var jag oroad men insåg att det förmodligen var lugnt. Jag hade bott i höghus med fler invånare än den här lilla byn och vad skulle kunna ha hänt. Jag tog mig upp och gick ut från det gästhus vi hade för att se mig om. Jag tog mig in i det stora tvåvåningshuset där de allra flesta sov för att hitta lite frukost Allt jag kunde hitta var en energidryck. Då insåg jag att vi skulle åka iväg på en stor frukost om några timmar. Jag tog med drycken ut på soldäcket. 

Då såg jag något nerifrån poolhuset. Något svart. Som åkte upp och ner.
Jag svepte drycken och smög smidigt ner mot huset.Poolhuset hade ett lite loft där Johanna visat mig att alla madrasser till utemöblerna förvarades. Stegen stod kvar så jag började försiktigt klättra upp. Det knarrade lite när jag öppnade luckan, men av de ljud som kom nerifrån att döma var det absolut ingen som brydde sig. 

Jag la mig på en madrass och kikade mellan golvspringorna. Där var Maria. Kläderna var någon annanstans. Det enda hon hade på sig var en halvkupad BH som absolut inte skylde hennes bröst. Hon red någon - bakvänt - som jag inte kunde se men hon såg ut att njuta. Hon blundade och stönade varje gång hon sjönk ner över honom.
“Ahahhh….”

 

Killen stönade. Jag såg hans händer greppa hennes bröst. De var vita, inte mörkhyade, vilket med uteslutningsförmågan gjorde att jag förstod att det var Johannes. Han var militär och undantaget Kevin den mest vältränade mannen på området. De vände på sig och Johannes kuk kom ur henne för en kort stund. Hon ställde sig på alla fyra och då såg jag att hon hade på sig nätstrumpor med höfthållare. Stringtrosan satt på men var, av förklarliga skäl, skjuten åt sidan.
“Ta mig” väste Maria.

Johannes ställde sig bakom henne och tryckte in kuken utan pardon. När han var längst in förflyttade han sig över Maria och tryckte försiktigt ner hennes rygg och huvud så att hennes underliv var lite mer uppåt.
“Ja, ja” sa hon.

Det här hade hon varit med om förut. Det var inte första gången.
“Kommer du ihåg förlovningsfesten?” sa Johannes med hes röst.
“Jaa...mmm..” svarade Maria medan han juckade hårdare och hårdare. 

Han ökade farten. Hon stönade högt.
“Spruta i mig.” stönade hon mellan stötarna.
“Var?” frågade han med samma hesa röst.
“I fittan….”

Han greppade hennes skinkor och knullade henne snabbare och snabbare.
“Åh, åh...Jag kommer” väste han.
“Ja, ja….” 

Antingen var det med flit eller så gick det lite för fort men han drig sig ur och sköt sin sats över hela henne.
“Men för….aahhh…” viskade hon fortfarande stönande.

När de lugnat sig bad Johannes om ursäkt.
“Hur har du tänkt att vi ska lösa det?”
“Ett bad.” sa han och försvann snabbt. Utanför hörde jag hur bubbelpoolen startades.

Jag låg kvar och såg dem försvinna ut igen innan jag försiktigt smög ut ner för stegen. När jag kom ner tittade jag åt alla håll jag kunde. Ingen. Jag smög fram till det hörn som vette mot bubbelpoolen. Båda tittade bort. Då sprang jag så tyst jag kunde uppför grässlänten och tillbaka in i gästhuset. Ingen ropade så de såg mig antagligen inte. När jag kom in öppnade jag fönsterluckorna på samma sätt som dagen innan.
Maria vände sig från bubbelpoolen och vinkade.
“God morgon!” ropade hon glatt:
“God morgon!” ropade jag tillbaka

Bröllopsdagen hade börjat fantastiskt.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.