Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2021 kl. 13:50, av Liberty

Bröllopet i Frankrike del 2

Del 19 av 21 i serien Filippas liv

Bröllopsnatten i Frankrike blir något i hästväg för Johanna och Kevin. Och Filippa. Och Maria.

Det här kan vara sista gången på en stund vi träffar Filippa. Hon kommer tillbaka, men jag har idéer för ytterligare en serie.

Bröllopsdagen, som hade börjat så bra med lite smygtittande, fortlöpte fint. Jag hade inte sagt något till Maria om vad jag hade sett men jag hade minnena på hornhinnan hela dagen och jag hoppades att jag skulle få tillfälle att få utlopp för mina lustar. Det borde inte vara omöjligt sett till hur det hade gått med såväl Kevin i Göteborg och hur helgen hade börjat.

 

Jag bar min, ganska tajta, klänning. Alla brudtärnor, hade likadana klänningar. Marika hade jag knappt sett till under helgen, hon hade mest suttit i telefonen och antingen bråkat med sin pojkvän eller försökt lappa ihop det senaste bråket. Så hon var inte direkt festens mittpunkt om man säger så.

 

Kort efter att festen börjat hade hon försvunnit in i ett nytt telefonsamtal och jag tror att vi växlade fyra ord på hela helgen. Då var Maria mycket roligare. Vi höll ett tal till Johanna tillsammans som hon älskade. Som den konstiga traditionen påbjuder när en del av brudparet försvinner ska killarna upp och pussa bruden och tjejerna upp och pussa brudgummen i ett långt led. Och när Kevin försvann ut och alla killarna ställde sig på ett led vid Johanna lutade jag mig till Maria och viskade: "När det är vår tur gör du som jag gör..." Hon gav mig en frågande blick med ett höjt ögonbryn, men jag blinkade och satte tungan i kinden för att imitera en kuk i min mun. "Har du något i kinden, älskling?" Jag hajade till. Det var Johannas 82-årige faster som såg frågande ut. "Hehe, ja, men det löste sig nu." svarade jag med ett varmt leende innan jag vände blicken till Maria igen. Hon försökte behålla skrattet inom sig. Hon tittade bort en kort stund innan hon vände sig tillbaka, mer samlad. Hon blinkade och nickade.

När det var vår tur reste vi oss i maklig takt. De andra, ganska många, damerna hamnade runt oss. När vi sakta gick framåt märkte jag hur Maria stannade till för att kolla sin sko, det gav en lucka för att hon skulle se vad jag gjorde.

Jag lutade mig fram för att pussa honom på kinden men satte samtidigt, diskret ner handen över hans kuk och greppade hårt om hans redan halvhårda spett innan jag fortsatte vidare. När vi kom tillbaka till bordet satt vi en kort stund innan Maria frågade om jag ville hänga med och ta lite luft.

"Hur länge har du knullat Kevin?" frågade hon när jag kom ut. 
"Inte länge." svarade jag sakligt. "Men han är otrolig"
"Jag vet. Han sa att jag var hans frikort när vi knullade på macken utanför Travemünde på vägen hit" sa Maria.
"Vad fan?!" utbrast jag. "Han sa att jag var hans frikort när vi knullade i Göteborg i höstas."

 

Vi enades om att vi skulle göra något åt det. Vem var hans frikort egentligen? Vi gick tillbaka till vårt rum och bytte om till lite mer passande underkläder. 
"Den här ska med" sa Maria och tog med en ögonbindel. 

Jag kikade på klockan, 18:20. Huvudrätten skulle snart serveras. vi skyndade oss tillbaka.

 

 

 I takt med att mat och dryck flödade började folket att byta platser och jag och Maria fann oss ensamma vid ett bord men även om vi var ensamma pratade vi lågmält. Skulle vi ta med Johanna i våra planer? Hur skulle det sluta? Det var ju inte så att de inte var exklusiva uppenbarligen. Trodde vi i alla fall. 
"Jag löser det" sa Maria och gick iväg till Johanna.

 

Jag såg hur de två försvann utom synhåll. Någon som inte varit med på det första pusståget drog igång ett nytt. Jag reste mig och följde med. Den här gången ställde jag mig sist och låtsades tappa något när jag kom fram. Det gjorde att jag kunde smeka Kevins kuk ordentligt. Hade han kalsonger på sig? Det var inte säkert. 
Våra blickar möttes. Jag log. Han log.
Maria kom tillbaka. "Hon har ögonbindeln nu" sa hon.
"Okej" Jag var inte säker på vad det betydde men jag gillade det. 

Ett par timmar senare såg jag hur Johanna och Kevin reste sig för att gå. Jag och Maria utbytte blickar. 
"Nu är det dags" sa hon.

 

Kort därefter kom ett meddelande till Marias telefon. Hon visade det.
"Kom till vårt rum."

Vi skyndade dit och smög upp dörren. 
Johanna vinkade in oss. Hon sög av Kevin som hade ögonbindeln på sig. Hans stora, svarta kuk var blöt av vad jag förmodade var hennes saliv. 

 

Vi smög in. Maria smekte min rumpa medan vi klädde av oss. 
Johanna pekade på mig och sedan hans kuk. 
Jag lydde, la mig på alla fyra med min mun över hans kuk, samlade lite saliv och lät den flöda i munnen innan jag tog hans stake. 

I ögonvrån såg jag Johanna och Maria smeka varandra. Jag ökade takten med min mun. De la sig på soffan mitt emot, så tyst det gick och slickade varandra i en underbart vacker 69:a. Jag smekte Kevins rumpa, fingrade lite runt hans stjärt. Han stönade högt. 
"Åh, älskling" sa han. "Så skön du är."
Jag var tyst. 

Maria och Johanna ökade takten och hade svårt att vara tysta. Jag ökade takten för att få honom att tänka på annat. 
"Jag kommer snart..." sa han plötsligt. 

Jag bytte en snabb blick med Johanna. Hon nickade samtidigt som tjejerna fortsatte. 
Helt plötsligt sköt han sin sats i min mun. Stråle efter underbar stråle landade långt ner i min hals. Det smakade salt...och lite sött. Han hade nog ätit sin ananas. 
Maria och Johanna slutade. 

Hon tecknade åt oss att gå in i rummet bredvid. Snabbt smög vi dit. 
Jag hörde inte mer en mumlande från andra sidan dörren men några minuter senare hörde jag det välbekanta ljudet av stön igen. 
Jag smög upp dörren och såg Johanna ligga på rygg med Kevins huvud mellan benen. Han hade fortfarande ögonbindeln på sig. 

Johanna tecknade åt Maria att kliva fram till Kevin. Hon gjorde det samtidigt som Johanna ställde Kevin upp vid sängens fot. Maria ställde sig på knä framför och tog hans kuk först i händerna och sedan i sin mun. Johanna ställde sig bredvid utan att nudda Kevin. 

Jag såg mig omkring i rummet och hittade en analplugg på en soffa. Bredvid låg glidmedel. Jag smorde in pluggen och gick fram till Johanna som satt på huk och smekte sin fitta, fortfarande utan att nudda Kevin som i sin tur munknullade Maria.. Johanna såg inte att jag hade den och jag smekte henne  Försiktigt lät jag ett finger glida in i hennes stjärt. Hon stönade till. 

Kevin slutade knulla Maria. Han förstod att något inte var som det skulle. 
"Vänta nu." sa han, fortfarande med sitt svarta spett i Marias mun. 
"Surprise, älskling...." stönade Johanna när jag försiktigt förde pluggen ut och in i hennes anal. 

Kevin drog av sig ögonbindeln. Jag vet inte om han tänkte på att han knullade någon i munnen fortfarande men när hans ögon anpassat sig till ljuset fann han sig snabbt. 
"Hej, snyggingar" sa han och log. 

Maria juckade emot med sin mun samtidigt som han såg mig i ögonen. 
"Åh...jag kommer. Jag kommer" väste han och sköt sin andra sats för bröllopsnatten ner i Marias hals. Inte en droppe syntes till när hon släppte hans kuk med munnen. Han föll rakt bakåt och andades tungt. 

 

Sängen var stor så vi fick plats allihop. Vi låg och smekte varandra och kysstes lite. 
"Vem sprutade jag i första gången?" frågade Kevin sin fru. 
"Mig." svarade jag. 
"Det betyder...." började Kevin. 
"Det betyder att jag är kvar." sa Johanna. 
"Bröllopsnatten är brudens natt, va?" sa jag till Kevin. Han nickade och jag kände att hans kuk vaknade till liv igen. 

Johanna la sig på rygg och han sänkte sig över henne. Jag och Maria satte oss i soffan bredvid sängen och tittade på samtidigt som vi smekte oss själva. 

Kevin begravde sitt ansikte mellan hennes bröst samtidigt som han smekte henne längs sidan och ner mot höfterna. Han slickade hennes bröstvårtor samtidigt som händerna lektade sig mellan hennes ben och smekte hennes fitta. Han måste ha träffat rätt för hon nästan hoppade till i ett stön direkt. Han letade sig ner och började slicka henne. Hans tunga jobbade målmedvetet och han började köra den ut och in i hennes fitta. Johanna smekte sina bröst samtidigt som Kevin särade på hennes ben och höll i hennes skinkor samtidigt som han knullade hennes fitta med tungan. 

 

"Ke...Kev...Kevin..." stönade hon.
"Kan...du...köra in ett finger i min stjärt?"

Han höll fram två fingrar så hon kunde suga dom våta. Han tog tillbaka dom och lekte försiktigt vid hennes hål innan han förde in ett. Hon stönade. Han juckade samtidigt som han slickade henne... Fingret åkte ut och nästa gång åkte båda in. Johanna greppade hans huvud, som besatt.
"Fortsätt, fortsätt... jag kommer!" stönade hon hest. "Ja...!"

Han gjorde som han blivit tillsagd och snart spjärnade Johanna med hela kroppen i en orgasm som sköt igenom henne. 

Kevin runkade. Samtidigt som han slickade henne under efterdyningarna av hennes orgasm. Varje gång han nuddade hennes klitoris sköt hon upp. 
"Nu vill jag knulla dig. Vänd på dig" sa Kevin. 

Johanna gjorde som han sagt och ställde sig på alla fyra. Kevin särade på hennes ben lite mer innan han lät kuken vandra ner mellan skinkorna och in i hennes fitta. 
"Aaah!" skrek hon. "Du är så skön!! Knulla mig!"
Han ökade takten. Hon juckade emot. 
 

Jag såg hur Marias orgasm tog henne och skakandes stönade hon bredvid mig. Jag kom också men inte lika kraftigt. Jag kunde inte slita mina ögon från det jag såg. Kevin stod mer eller mindre över Johanna och knullade ner i hennes fitta. 
Efter några minuter tecknade Kevin åt mig att ge honom glidmedlet. Jag kastade till honom och han fångade det enkelt utan att ändra tempot i juckandet..Han drog sig ur och sprutade glidmedel över hela kuken. 

"Ja..." väste hon. 
Han hällde en stor klick över hennes stjärthål. Hon ryste av den kyliga krämen. Försiktigt lät han kuken glida in i hennes rumpa. Hon skrek igen. 
"Ja....! Jaaaa! Knulla min stjärt!"
Han ökade takten. Det såg nästan ut att gå för fort men Johanna var uppenbarligen van. De hade ju varit ihop länge, så....

Fortare. Fortare. 
"Jag kommer...." stönade han efter några minuter.
"Jag...villl...smaka..." stönade Johanna. 
Han drog sig ur. Jag såg att kuken ryckte och skakade. Hon han inte mer än slicka på den förrän han sköt en enorom sats - hur hade han något kvar? - över hennes mun och ansikte. Hon öppnade munnen ännu mer och tog allt hon kunde. 


När de samlat sig sa Johanna.
"Så underbart att ni kunde dela det här med oss. Synd att ni inte kan följa med på bröllopsresan."
"Ja, det är synd" sa jag och Maria i kör. 
"Ni måste skicka bilder" sköt jag till. 

Maria såg frågande ut.
"Men vänta nu, vi verkar båda ha varit frikort här. Har ni flera? Och vem eller vilka är dina, Johanna?"
"Johannes....och Jacob" log hon. 


De var verkligen ett speciellt par, Johanna och Kevin. Men de verkade trivas.
Och jag gillade att vara en del av deras twistade förhållande. 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.