Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/7, 2021 kl. 00:23, av zzzzaragon

I ett svalt garage i Simrishamn

Jag gick runt planlöst nere vid hamnen när jag såg henne. Hon hade han lång jeanskjol, en svart t-shirt, som i sig inte avslöjade mycket, och färgat långt lila hår. Jag försökte glömma henne, titta bort, undvika henne, men det var lönlöst.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

go4it666

Mysig historia med underbart lyckligt slut

12/6, 2023 kl. 02:56

#5

RuterEss

Mmmmm. Härligt! Någon nedan skrev "feelgood-historia", och jag kan inte annat än instämma. Vackert!

// RuterEss

13/8, 2021 kl. 06:18

#4

zzzzaragon

Tack, hörni!

Det är ganska spännande att blicka tillbaka och liksom lära känna sig själv genom sina noveller. Jag försöker ju variera mig så mycket jag kan, men det finns helt klart några teman som ligger som ett ofrånkomligt täcke över alla berättelserna!

12/8, 2021 kl. 13:14

#3

blåögd

Mums. Precis vad jag behövde. En förlängd semester. :) Vackert, enkelt och ack så sexigt. Tack!

5/8, 2021 kl. 15:10

#2

Nightcare

Bra uttryck, Ahambra. Det här var verkligen en "må gott"-novell. Ännu mer än vanligt från dig Zzzzaragon, som ofta brukar börja i självtvivel och "må dåligt", och sluta i insikt och "må bra". Och det älskar vi hos dig, i alla fall jag. Men det var skönt med en mer 100%-ig feelgood-historia också.

4/8, 2021 kl. 18:21

#1

Ahambra

Tack, tack, tack!!!
Zzzzaragon, den enda anledningen att jag som 54årig "gubbe" hittade hit! Älskar denna "må gott"-nivå på novellerna som du skapar! Ser alltid fram emot nästa, men brukar oftast läsa om de du har här och även på en annan "slö"sida på interwebben... Tack!!

26/7, 2021 kl. 19:34