Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2021 kl. 11:16, av RuterEss

Att hålla stånd

En liten novell om vad som kan hända om man beslutar sig för att idka "kroppsvård", men inte har koll på kalendern.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

RuterEss

# Hailey :-). Tack!!!

4/10, 2021 kl. 11:11

#7

Hailey

Underbar scenario - och välskriven (som vanligt).

4/10, 2021 kl. 10:56

#6

RuterEss

Huldran!!! Jag som döpte om dig till Anna för att inte avslöja dig :-). Men men ... nu är "kaninen ute ur hatten".

Anna ... eller Huldran ... det var, i vilket fall som helst, trevligt att kunna underhålla. Och vi får se. Kanske berättar jag om vad vi ... eller Anna och Micke då ... gjorde senare den kvällen. ;-)

Tack för att Du läst, och för kommentaren.

// RuterEss

9/9, 2021 kl. 12:26

#5

Huldran

Men... RuterEss! Det måste ha varit dig jag träffade på, när Du stod där naken i hallen?! När jag kom där med verktygslådan. Du får förlåta, jag missade namnet. Men nu har du ju skrivit om upplevelsen. Trevligt, en härlig höjdare. Precis sådant som jag går igång på!

Tack än en gång... Du... RuterEss vad det ja. Coolt! // Huldran.

9/9, 2021 kl. 00:16

#4

RuterEss

Tack Nightcare. Roligt att du gillar den.

// RuterEss

4/8, 2021 kl. 16:55

#3

Nightcare

Vackert! Den där spänningen när det blir så absurt sex utan att det egentligen blir... sex.
Här är absolut läge för en fortsättning.

4/8, 2021 kl. 12:24

#2

RuterEss

Tack #hanshoyer!

Egentligen sitter jag och jobbar med ett lite längre verk, men den här trängde sig före kan man säga. Idén dök upp och den bara rann ur mig.

Om hon kom tillbaka? Jag vill tro det. Och kanske jag skriver om det ... någon dag.

// RuterEss

31/7, 2021 kl. 11:48

#1

hanshoyer

Bra jobbat! Kan man säga av flera anledningar.
Jag ler också, åt denna härliga fantasi!
Hur gick det? Kom hon tillbaka?
/Hans

31/7, 2021 kl. 10:45