Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/8, 2021 kl. 11:15, av Nightcare

Epilog

Del 5 av 5 i serien S(p)exfotot

Klassen har lyckats ta egna, riktigt sexosande, spexfoton i egen regi. Men vad händer när de publicerar dem på klassbloggen? Hur reagerar skolan, föräldrarna och omvärden? Upplagt för tredje världskriget.

Hanna låg hopkurad i sin säng, uppkrupen i Hugos trygga famn. Medan hon ömt lutade sitt huvud mot hans breda bröstkorg, och förstrött smekte honom över magen, kände hon hur hans varma hand sakta och kärleksfullt smekte henne över ryggen. Hans andra hand smekte bort en hårlock från hennes panna. De var ihop nu. På riktigt.

Hannas föräldrar hade blivit glada. Både för hennes skull, att hon nu hade en pojkvän, men också för att de visste sedan förut att Hugo var en trevlig kille. Exakt vad de gjorde tillsammans visste de ju inte, och ville heller inte veta. Trodde de. Än så länge.

I skolan hade allt återgått till det normala. Nästan i alla fall. Det hade ju gått en del rykten bland de andra klasserna, om att klass 3C hade setts nakna i korridoren på väg till spexfotograferingen. Så de hade fått stå ut med en del visslingar och skratt i korridorerna. Men också med en del beundrande blickar. Mer eller mindre i smyg tyckte nog många att det vara ganska häftigt gjort. 

Och beundran blev inte mindre när ryktena började spridas om helgens eskapader. Att 3C hade tagit initiativet i egna händer, och genomfört sin vilda idé i en egen spexfotografering. Eller ska man säga sexfotografering? Att den sexiga nakenplåtningen hade mynnat ut i en riktig sexorgie, visste snart nästan varenda elev. 

Att lärare och föräldrar inte fått reda på något ännu, var ett rent under. Allt som hade hänt var att mentor Torsten hade haft ett allvarligt samtal med dem på måndagen, efter att han fått höra av biträdande rektor Berit om deras nakenidé för spexfotot på fredagen. De borde ju vetat att det inte var tillåtet. Han hade ju noggrant gått igenom reglerna i förväg. Så de borde ju ha förstått att…

Johanna hade käftat emot mest för formens skull. Att spexfotot hade blivit lite lamt, med klädbylten och armar som täckte de nakna kropparna, det gjorde ju ingenting. Inte nu när de faktiskt lyckats göra det på riktigt redan i söndags. Vänta bara, tänkte hon. Ni ska allt få se.

Nu skulle ju i och för sig deras egna foton inte komma med i skolkatalogen. Men de hade hittat på ett sätt att publicera dem. Klassen hade en egen blogg, som mest använts till bilder från klassresan i tvåan, och inför studentbalen som skulle komma på våren. Det blir ett perfekt ställe att lägga ut bilderna på, tänkte de. 

Nu var det torsdag kväll, och Hugo var som sagt över hos Hanna. Hon, eller strängt taget hennes föräldrar, hade bjudit på middag, och nu låg de alltså och gosade på Hannas rum.

- Du, sa Hanna plötsligt, var det inte idag de skulle lägga ut bilderna? 

- Vadå, frågade Hugo slött?

- Spexfotona. På klassbloggen.

- Var det idag?

- Ja, de borde ligga uppe nu. Ska vi kolla?

Hanna krånglade sig ur Hugos famn, och gick bort till laptoppen på skrivbordet. Snart hade hon loggat in på bloggen, och mycket riktigt. Där fanns en ny länk med rubriken Spexfoton. 

- Jo här är de, sa Hanna och klickade på länken. Kom och titta.

Det första som uppenbarade sig på skärmen var en stor helbild över hela den nakna klassen. Det var en av de första, tagen när de ännu bara markerade sex. Men den var ändå väldigt utmanande och sexig.

Stora Hedvig var bildens blickfång, där hon låg i mitten med en dildo i fittan och Anna och Erik diande hennes bröst. Man såg hur Jonte körde doggy style på Emelie, och hur Liam slickade Tina. Hur Åsa hade Calles ansikte intryckt mellan tuttarna. Hur Astrid och Julia delade systerligt på Axels kuk som slickepinne. Och Rebecka var ju riktigt spektakulär, där hon låg och blåst upp en kådisballong med en stav på väg in mellan benen.

Det var mycket annat att titta på också, men Hannas blick drogs naturligtvis framför allt till henne och Hugo. Hon såg hur hon själv låg på rygg med Hugo över sig i en sextionia. Hon såg hur hans tunga sökte sig in mellan hennes ben, slickade lätt på låret medan staven låg mot hennes klitta. Hon riktigt kände hur känslan kom tillbaka av beröringen av staven, samtidigt med doften av hans kuk som såg ut att vara på väg ner i hennes mun. Och ännu mer kunde hon inte låta bli att minnas hur det känts när han börjat slicka på riktigt, och slagit på vibrationerna på staven, samtidigt som hon hade tagit honom långt in i munnen.

- Titta vad de har skrivit, avbröt Hugo hennes tankar, och pekade på en text under bilden.

”Manifest”, stod det som rubrik.

”Klass SA3C vill med detta spexfoto sprida budskapet att alla kroppar är lika mycket värda. Korta och långa. Tjocka och smala. Stora och starka, och små och taniga. Stora bröst, små bröst, olika stora bröst. Små snoppar och stora stakar. Blondiner, brunhåriga och rödhåriga. Bleka, solbrända och mörkhyade. Alla är lika sexiga. Alla har rätt att finnas. Alla har rätt att njuta. Och här är vi. Som njuter.”

- Bra skrivet, sa Hugo. Vem är det som hittat på texten?

- Tror det var Johanna och Rebecka, sa Hanna. De sa att de skulle skriva ihop något.

- Men bläddra ner, sa Hugo, där finns ju fler bilder.

Mycket riktigt. När Hanna bläddrade ner i bloggen, såg de att det inte bara var en bild som var publicerad. Ett urval av de bästa bilderna låg uppe. Och de blev allt mer vågade, vartefter sexet blev allt vildare. Först helbilder i samma format som den första, där folk blev mer och mer aktiva. Sexet blev mer och mer på riktigt. Man såg hur de började njuta mer och mer. Hur stavar och kukar begravdes i olika hål, och hur munnar och tungor uppenbarligen sög och slickade allt mer. Hur folk började byta ställning och till och med partner.

Lite längre ner kom en massa närbilder, fokuserade på enskilda par, eller till och med på sexiga kroppsdelar. Framför allt var det några bilder som fick Hanna att rodna. De på henne själv liggandes på rygg med benen i vädret, medan hon blir hårt påsatt av Hugo, samtidigt som hon har fingrarna begravda i Linas blöta fitta. Mmm, hon riktigt kände hur känslan kom tillbaka. Och det verkade hon inte vara ensam om. Hon kände hur Hugo, som stod bakom henne, började hålla om henne och smeka henne över brösten, utanpå den tunna t-shirten. Han pussade henne vid örat, samtidigt som hon bläddrade vidare, och såg några bilder som hon insett att hon själv hade tagit. Hur Amanda, fotografen, blir hårt påsatt bakifrån av Liam, medan Amanda hänger över Hanna själv. Det blev ett väldigt speciellt perspektiv på de fotona.

Hela bildserien avslutades med en massa nedsprutade ansikten och tuttar. Framför allt Hedvigs nedkladdade kropp, som Sara och Anna slickade rent. Men mest upphetsande var ändå att se Hannas eget nedsprutade ansikte, bredvid Amandas lika kladdiga. Så slampig som då hade Hanna aldrig känt sig. Att kunna njuta så av sex, helt frivilligt och för sin egen skull. Hon älskade det. Och hon älskade att se det nu igen, här, med Hugo. Och hon älskade hur det nu fick henne att känna, när Hugo samtidigt smekte av henne t-shirt och BH. Hur han lät sina händer gå på upptäcktsfärd över hennes kropp, medan han kysste och nafsade på hennes hals. Hon sträckte på sig och njöt. Böjde huvudet bakåt till en kyss, och särade på benen för att göra plats för Hugos hand, som sökte sig ner i hennes löst sittande mjukisshorts.

Nu orkade hon inte hålla emot längre. Hon drog av Hugo hans t-shirt, och smekte honom över hans sexiga bringa. Och samtidigt som Hugos hand hittade innanför trosorna till det allra fuktigaste, så började hon själv knäppa upp hans jeansshorts, för att krångla fram något varmt och hårt. Bakåtlutad började hon smeka hans kuk, medan hon njöt av känslan mellan sina egna ben. Hon började just fundera på att ta honom i munnen, när han själv svängde runt hennes stol och drog av henne både shorts och trosor, så att hon nu satt helt naken framför honom. Även han drog av sig shorts och kalsonger helt, innan han gick ner på knä framför henne, och lade upp hennes lår på armstöden, så att han fick full insyn och tillgång till hennes varma och våta. 

Ömt och varsamt lät han tunga och mun slicka och suga på fuktiga läppar. Mer och mer passionerat bearbetade han knappen och hålet. Ett finger slank in medan han sög på klittan, tills hon varken visste ut eller in. Hon tog ett hårt tag om hans huvud och tryckte honom mot sitt sköte, medan njutningen stegrades mot den efterlängtade punkten. Och när hon till slut kom i en skakande orgasm, fick hon använda all sin viljestyrka för att försöka hålla tillbaka sitt skrik, så att inte föräldrarna skulle höra.

När den första orgasmen klingat av, bar Hugo bort henne till sängen. Hon ville så gärna känna honom i sig, men inte riktigt än. Hon måste återhämta sig. I stället tog hon honom i sin mun, och började förstrött runka och suga av honom. Men snart kom känslan tillbaka, och hon sög mer och mer intensivt. 

- Åh, åh, om du inte slutar snart, stönade Hugo, så kommer jag i din mun.

- Frestande, sa Hanna och släppte leende kuken med munnen, men jag vill nog ha dig någon annanstans först. Så i stället lade hon sig på sidan och vände sig in mot väggen och putade med rumpan. Hugo var inte sen att förstå vinken, utan lade sig bakom henne i sked, och riktade in kuken mot den svankande rumpan. Sakta men säkert gled kuken in i det nu mer välbekanta hålet. De hade ju i alla fall gjort det här några gånger nu. Hon var fortfarande härligt trång, och han kände hur hon kramade kuken medan den kämpade sig in. Men så blöt som hon var, så bjöd den ändå inte något svårare motstånd. Och det ville hon ju inte heller.

Hanna njöt av att bli uppfylld. När kuken var allra längst in, och Hugo stannade upp en liten stund, njöt de båda av den härliga känslan. Undrar om man någonsin vänjer sig vid det här härliga, tänkte båda var för sig, innan Hugo sakta började jucka ut och in. Med en stadigt ökande takt, ökade också njutningen, och när Hugo började dunka på henne allt hårdare, så att han till och med vände över dem på mage i sängen, var Hanna tvungen att begrava ansiktet i kudden, för att dämpa ljudet av sin njutning. 

När hon till slut kom, och hennes fittväggar krampade om Hugos stake, blev det för mycket för honom. I sista stund kom han på att de glömt kådisen, igen. Han drog ut, höll om roten, och vände Hanna över på rygg, medan han kravlade fram till hennes bröst. Där sprutade han tre stora satser över både tuttar och långt upp över ansiktet, faktiskt ända upp i håret.

Utpumpad i dubbel bemärkelse dråsade han ner bredvid Hanna i sängen. Trött omslingrade låg de och höll om varandra. Hanna lekte lojt med sperman i sitt ansikte, och slickade då och då av sitt kladdiga finger. Hon tog en klick på fingret och sträcker fram mot Hugo.

- Smaka, säger hon.

- Va, frågar han slött och tittar upp? Neej, det vill jag inte!

- Fegis, kom igen nu. Det är faktiskt rätt gott. 

Hon smetade av fingret på hans ihopknipna läppar och höll fast hans händer, så att han blev mer eller mindre tvungen att slicka bort det.

- Se, det var väl inte så farligt, log hon. 

- Här, ta lite till, säger hon och sträckte fram en ny klick.

Spelat motvilligt sög han i sig fingret. 

- OK då, det går väl, sa han med ett snett leende. 

- Kyss mig, sa Hanna, och sträckte fram sin smetiga mun. 

De förenades i en kladdig kyss, som snart spred sig över Hannas smetiga ansikte.

- Så, slicka mig på brösten nu också, sa Hanna uppfordrande. Jag kan väl inte ligga så här hela kvällen.

Efter en trött men smetig rengöring, somnade Hanna och Hugo i varandras armar. Natten innehöll våta drömmar.


När de kom till skolan på fredagsmorgonen blev det ett jävla liv. Föräldrar hade upptäckt det nya innehållet på klassbloggen, och hade uppmärksammat skolan på detta. Så i klassrummet väntade inte bara Torsten och biträdande rektor Berit, utan även rektorn som man annars knappt brukade se röken av. Hanna mindes inte ens vad han hette. 

Det blev svavelosande föredrag om att så här fick man inte göra. De hade gått för långt. Att de var för unga. Att det inte kunde tillåtas. Att skolan inte ville bli förknippad med sådant här snusk. Och så vidare, och så vidare. Eleverna med Johanna och Rebecka i spetsen hävdade det positiva budskapet. Att alla är lika värda. Att de har rätt till sina kroppar. Att ingen ska tala om för dem vad de får göra. Men den gubben gick inte. Några av dem var ju till och med omyndiga. Det är faktiskt föräldrarna, och på deras uppdrag skolan, som ansvarar för och bestämmer över barnen. 

- Vi är inga barn! utbrast Johanna.

- Ungdomar då, men likväl delvis omyndiga, fick hon tillbaka. 

- Men det här har vi ju gjort utanför skoltid, påpekade Rebecka, det har inget med skolan att göra.

- Men ni har associerat det med skolans spexfotografering, och publicerat bilderna på en för klassen officiell hemsida, även om den inte i sig är sanktionerad av skolan, kontrade rektorn. 

Inga argument hjälpte. Skolledningen var benhård, och fortsatte att skälla och försöka tala till rätta hela lektionen. Till slut meddelades att klassföräldrarna skulle ta bort bilderna från bloggen, och att även det officiella, lite mer oskyldiga spexfotot, skulle strykas ur skolkatalogen.

Tillplattade och modfällda gick klassen ut på rast efter den långa lektionen/utskällningen. 

- Jaha, det var det, sa Hanna. Då var det slut på det roliga.

- Inte riktigt, sa Tina och log i mjugg. När vi la in bilderna, lyckades vi byta lösenord på bloggen. Så nu kommer inga föräldrar in och ändrar något i första taget.

- Va!? utbrast Lina. Är det sant? Va coolt! Då blir den kvar för alltid, ju.

- Ja, kanske inte för alltid, sa Tina, men det kommer nog ta ett tag att få bort dem i alla fall.


Alla var i alla fall inte lika negativa. Under dagen spred sig ryktet om all uppståndelse över hela skolan. Och det var många som kom fram och stöttade. Sa att det var coolt gjort. Stå på er. Häftiga bilder. Vad snygga och sexiga ni är. Önskar jag hade kunnat göra något sådant. 

Kring Hedvig flockades många som själva var lite åt det överviktiga hållet, och tackade för att hon var en förebild. Att hon vågade visa att fet inte är ful utan sexig, och att man kan vara stolt över sin kropp. 

Snygga Åsa med sina stora tuttar, kunde berätta om de komplex hon hade haft över sin kropp, utan att veta att alla hade beundrat henne och suktat efter henne. Det och många av de andra historierna, fick igång debatten och samtalet bland ungdomarna om kroppsideal och dåligt självförtroende.

De närmsta dagarna blev den svårknäckta bloggen ett viktigt forum för att diskutera just dessa frågor, inte bara på skolan. Ungdomar från andra skolor, och även från andra städer, hittade dit. Och visst var det en del negativa kommentarer, och även det vanliga hatet och hoten. Men det var det positiva som övervägde. Även fast också många föräldrar och andra vuxna kommenterade och ondgjorde sig. 


Men när Hanna kommit hem från skolan på fredagskvällen, var hennes föräldrar inte bara lite indignerade. De var mycket, mycket upprörda. De hade fått reda på från skolan om vad som hänt på bloggen, och själva kunnat surfa in och se med egna ögon. Och även om de inte kunde använda sina jobbdatorer för att titta på sådant snusk, för då skulle de helt säkert ha blivit avskedade, utan var hänvisade till sina mobiler, så hade de där kunnat se mer än vad de önskade. Framför allt av sin älskade lilla dotter.

Hur kunde hon? Vad tänkte hon på? Hon var ju bara arton! Och på nätet och allt! Hon såg ju ut som en slam…! Hade de tänkt på att sådana här bilder aldrig försvinner från nätet? Att kanske hennes egna barn kan se dem en dag? Nej just det, tänkte väl det! Och Hugo, honom kunde hon bara glömma! Det där med pojkvän blir det inget med förrän hon flyttar hemifrån, minst!

Att Hanna efter den utskällningen storgråtande rusade in på rummet och smällde igen dörren, det har ni väl nästan redan räknat ut?


Men på något märkligt sätt började opinionen snart svänga lite. En rikskänd bloggare tog upp ämnet, och började berömma klass 3C för det kroppspositiva budskapet. Och redan när debatten nådde rikstäckande mainstreammedia, var den inte odelat negativ. I TV:s debattprogram var det märkligt nog lika många pajkastare på klassens sida, som det var på motståndarsidan. Eftersom vinklingen låg på det kroppspositiva och jämlikhetssträvande budskapet. 

Till sin förvåning blev sådana som Rebecka och Johanna och Hedvig intervjuade av tillresta journalister på ett positivt och respektfullt sätt, även om de också ställe en del svåra och kritiska frågor. Framför allt Johanna blev alldeles ställd. Det var ju inte det här hon hade väntat sig av vuxenvärlden. Men till slut började även hon vänja sig.

Nåja, det fanns ju en kritisk opinion också, som gick till hårt angrepp mot klassen, mot skolan och mot föräldrarna, som tillät sådana här vänsterliberala och moraliskt förkastliga upptåg. Men ändå lite grann med den kroppspositiva debatten i ryggen, så hände något märkligt. För när föräldrarna såg sina älskade barn offentligt angripna, så väcktes lejonhonorna och tigerhanarna i dem. De började försvara sina barn med näbbar och klor, med tangentbord och vid intervjumikrofoner. Ingen ska hoppa på mitt barn ostraffat! 

Och när ändå föräldrarna slogs på barnens sida, så inbjöd det till ett mer nyanserat samtal även i hemmet. Man kunde sätta sig ner och prata ut. Lyssna på varandra, ta till sig varandras synpunkter, och kanske till och med förlåta.

Hannas föräldrar var förstås fortfarande inte glada åt allt som hänt. De var oroliga för sin dotter. Att hon gick för fort fram i sin sexualitet. De hade naturligtvis helst sett att hon väntat. Och de ville att hon nu skulle ta det lugnt. Pausa. Inte testa gränserna för mycket.

- Ska ni säga, sa Hanna. Vad var det jag hittade i er hemliga låda i skåpet då? Piska och handbojor, va? Jag verkar ju ta det lugnare än er i alla fall. 

Både pappa och mamma blev blossande röda om kinderna. De hade inte förstått att Hanna hade hittat deras lilla leksaksgömma.

- Jag som inte ens trodde att ni hade sex längre. Och så hittar jag det där. Vad ska jag tro om er egentligen. Hanna började bli riktigt upprörd och ledsen.

- Lilla gumman, sa mamma, det var inte meningen att du skulle hitta det där. Förlåt. 

- Men du förstår, fortsatte hon, livet tar inte slut för att man blir vuxen. Tvärt om faktiskt. Det är då det börjar. Och vuxna måste faktiskt också få leka lite.

- Ska inte barn få det då, svarade Hanna trumpet.

- Jaså, nu passar det att vara barn, kontrade pappa. Jo, det är klart ni ska. Och du håller på att bli vuxen, även om vi tycker det går för fort. Och du är inte där ännu. 

- Vi vill bara att du är rädd om dig, sa mamma ömt. 

- Det är jag ju, utbrast Hanna. Och Hugo är jättefin. Och han är jättesnäll mot mig, och tar hand om mig. Och vi är försiktiga. Och, och… Gråten började stocka sig i halsen på Hanna, så hon inte visste vad hon skulle säga mer.

- OK, vi förstår det, sa mamma. Och, fortsatte hon och tittade på pappa, som gav en stöttande blick tillbaka, om det är så du känner, så ska vi inte hindra er från att vara ihop. Eller hur?

- Absolut, sa pappa. Men var försiktiga! Ni använder väl kondom? Eller hur.

- Jo, ibland, sa Hanna förläget, och tittade ner i marken.

- Det ska ni alltid göra, av många anledningar. Och det vet du mycket väl, sa pappa. Om du tycker det är pinsamt kan jag köpa hem några paket åt er.

- Jens mamma kan fixa, sa Hanna och fortsatte titta ner i marken. Det vad han som fixade kondomerna till fotograferingen. De är gratis. På RFSU.

- Jaså minsann, sa pappa. Nåja, det ena förskjuter inte det andra. Jag ska ändå gå och handla snart.


Så lugnade till slut allting ner sig. Och när debatten klingat av, tog eleverna till slut bort fotona från bloggen, och lade dit det officiella spexfotot i stället. Det som var lite mer oskyldigt. Bara som en påminnelse om allt som varit. Inte för att det hjälpte så mycket. För deras egna foton valsade redan runt världen så mycket de bara orkade, och gör det än idag, och långt in i framtiden.

Och Hanna och Hugo fick varandra till slut. Och de var sååå lyckliga.


Och kvar låg en teckning av en enhörning med stor erigerad kuk… <3

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

mx55

Jag gillar det här. Jag gillar premissen för historien, jag gillar den ungdomliga ”naiviteten”; att inte riktigt tänka på allt utan bra göra för att det känns kul och rätt. Jag gillar också att det inte går över styr. Jag är van vid amerikanska noveller där detta lätt hade kunnat gå över till att gå från ”oskuld till bdsm” på mindre än ett A4. Tack för att du inte tog det dit. Även om inte historien är helt sannolik så blir den inte helt osannolik.

3/8, 2021 kl. 02:04