Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2021 kl. 15:26, av Nightcare

Utflyttningsfest och utmaning

Del 1 av 4 i serien Att ta sig hem naken

Wendela har utflyttningsfest med sina tjejkompisar. En fest som som vanligt slutar i en orgie. Men Wendela har också en plan. En utmaning som innefattar offentlig nakenhet. Antar tjejerna utmaningen?

- Skåååål!

Tjejerna höjde än en gång sina shotsglas, och tömde dem i ett svep. Sandra spillde lite i mungipan och ner på sin blus, utan att egentligen ta notis om det. Det gjorde ingen annan heller. Vid det här laget var alla fyra ganska sliriga, så sådana petitesser var det ingen som brydde sig om. Fläckiga kläder, det är smällar man får ta. Ylva hade också ett par stora fläckar på klänningen, och Cissis kjol började se solkig ut. Prydliga Cissi. Wendelas egna kläder var helt fläckfria, i alla fall av vad hon själv såg. Inte för att hon tittade efter så noga. Och inte för att hon brydde sig. Det skulle ändå inte spela någon roll innan kvällen var över, tänkte hon.

Wendela hade samlat sina bästa kompisar till sin utflyttningsfest. Hon skulle lämna sin fina taklägenhet i storstaden, och flytta ut till en liten stuga på landet. Den låg så långt bort i obygden, så någon inflyttningsfest där skulle det inte bli tal om. Enda chansen att samla kompisarna en sista gång, var att ha en hejdundrande utflyttningsfest. I all enkelhet. Korvgrillning i öppna spisen, nå ja braskaminen, och mysigt häng på den stora, djupa balkongen som sträckte sig på två sidor om lägenheten. Den var faktiskt nästan mer som en altan. Hon brukade faktiskt oftast referera till den som ”altanen”.

Ingen märkvärdig tillställning egentligen. Men med all den spriten som skulle konsumeras, barskåpet skulle ju tömmas, så blev festen ändå ”hejdundrande”.

Lägenheten var i stort sett tömd. Det mesta av möblerna och kartongerna hade åkt med flyttlasset redan igår. Hon hade själv följt med i sin egen bil, och sett till att allt kom på plats. Och sedan hade hon lämnat bilen och liftat hem med flyttgubbarna. Hon ville ju inte behöva köra imorgon efter det här fylleslaget. Det som var kvar nu var i stort sett bara matbordet, fyra stolar och sängen. Flyttgubbarna skulle köra upp det sista imorgon. 

Men nu var det fest, i den varma sommarkvällen. Solen hade börjat sjunka ner mot takåsarna, och skuggorna hade blivit längre. Men det var fortfarande värme i kvällsbrisen. Fåglar spelade i de omgivande trädtopparna, och utsikten var magnifik. Den utsikten skulle hon nog sakna lite. Och så vännerna förstås.

Nu satt de ute på altanen, och hängde på de i och för sig rätt obekväma stolarna runt det lilla matbordet, och njöt av de sista solstrålarna. Och av drickan förstås. 

Wendela hällde upp en runda till, och utropade en ny skååål.

- Åh vad jag kommer sakna er, sluddrade hon och kramade om Ylva som satt närmast. 

- Och vi kommer sakna dig, sluddrade Sandra som satt mitt emot henne, och gjorde ett tappert försök att göra det till en gruppkram. 

- Eller hur Cissi, fortsatte hon, och försökte även dra in sin bordsgranne kramen, vilket resulterade i att hon drog med sig båda två i en stor skrattande hög på altangolvet. 

- Hallå, vad gör ni? hojtade Ylva, och dök efter de andra. 

Wendela gav Ylva en stor fet kyss, och sedan Sandra en. Och snart satta alla tjejerna och hånglade med varandra på det varma golvet. Ingen brydde sig om att det kunde vara någon som såg dem. Nog för att Wendelas lägenhet alltså var en takvåning, och låg för högt för insyn för de flesta. Men huset bredvid var lika högt. Och det var ju i alla fall svårt för grannarna att inte höra vad som pågick.

Men nu låg alltså tjejerna här och hånglade i sommarkvällen. Det brukade kunna bli så här frampå småtimmarna, när det här gänget var i farten. Inte för att de var lesbiska egentligen. Nog var de framför allt på jakt efter killar, gärna med stora kukar. Men man är väl inte den som är den. I brist på annat är litet tjejsex inte fy skam. Och nu var det ju inga killar här, så…

Det blev snart mer avancerat. Händer smekte under blusar och trevade under kjolar. Tungor sökte tungor, läppar sökte sköten, händer sökte tuttar och fingrar sökte våta trosor. Kors och tvärs hånglade de nu med än den ena, och än den andra. Till slut låg Wendela med huvudet mellan Cissis ben och slickade henne efter innanlåren, medan hon i andra ändan kände Sandra som kysste hennes vältränade, putande rumpa. Ylva i sin tur stod på knä bakom Sandra, och knådade hennes bröst utanpå den sexiga spets-bh:n, som gömde sig under den uppdragna blusen. 

Wendela stönade av vällust, när Sandras tunga letade sig in mellan hennes skinkor. Sandra drog Wendelas stringtrosor åt sidan och började slicka hennes sköte. Det gick en ilning genom hennes kropp, och hon svankade med rumpan för att få mer. Samtidigt drog Wendela själv trosan åt sidan från Cissis fitta, och började ivrigt slicka hennes blygdläppar. Hon njöt av den salta smaken, som visade hur våt Cissi redan var av situationen. Medan hon kände hur Sandras tunga letade sig in i hennes egen mus, sträckte hon själv sin tunga längre in i Cissis dyblöta springa, och lekte med blygdläpparna och sög på hennes klitta. Efter en stund kände hon hur någon började knåda hennes egna bröst utanpå blus och bh. Måste vara Ylva. 

Men Cissis trosa var fortfarande irriterande i vägen. Wendela var tvungen att hålla den åt sidan hela tiden, och den störde hennes slickande tunga. ”Nu kör vi”, tänkte hon, och drog med ett häftigt ryck sönder trosan, så att skrevet blev fritt, och resterna hängde som fladdrande höfthållare. Ett ryck till i linningen, så var de helt borta. Det ritschande ljudet fick alla att haja till i sprit- och kåtruset.

- Aah, vad gör du, utropade Cissi själv, men blev snart tystad av Wendelas intensifierad attack på hennes fitta.

- Jaha, är det det som gäller så, sa Sandra som tittade upp. Hon tog själv tag i Wendelas stringtrosor, och drog med ett snabbt ryck sönder dem också. Kvar hängde bara en lite tygslamsa fastklämd i Wendelas fitta, vilket gav Sandra en lysande idé. Hon drog sakta ut den mellan de lätt kåtsvullna läpparna, så att det sträva tyget gled skönt även mot klittan. Wendela stönade högljutt. Det blev inte sämre av att nu Sandra stack in två fingrar i hennes blöta mus, och bestämt pullade henne, medan hon slickade hennes anusrosett.

Det gav Wendela ny kraft. Hon hävde sig upp över Cissi, och mötte henne i en blöt tungkyss. Medan deras tungor brottades, så att det tog andan ur Cissi, grep Wendela tag i hennes tunna blus, och slet upp ett stort hål över bröstet. Cissis protester kvävdes effektivt av Wendelas kyssar, medan hon kände hur revan i blusen utvidgades mer och mer. 

Nu var orgien igång på allvar. Och den gick snabbt helt över styr.

- Wow!!! Party!!! Hojtade Ylva, och slet med kraft upp Wendelas blus, så att knapparna flög åt alla håll. Då vände Wendela sin uppmärksamhet mot Ylva i stället. Hon ställde sig på knä framför henne, och började hångla upp och kyssa henne intensivt. Under tiden trevade hon på bordet efter den sax som hon visste låg där ”som av en händelse”. Och mitt i det intensiva kyssandet kände Ylva hur kallt stål klippte sig upp tvärs över hennes mage, och genom hela framsidan av hennes klänning. I sitt berusade tillstånd blev hon ändå mer upphetsad än upprörd. Hon rös av vällust när klänningen slets sönder med ett ryck, och när hon kände den kalla saxen glida in under hennes bh-band, först det ena, sedan det andra, och till slut gled in mellan hennes bröst och totalt klippte isär bh:n.

- Jaa, ge mig saxen stönade hon, och medan Wendela knådade hennes stora bröst, började hon planlöst klippa sönder framsidan av Wendelas blus. När hon fått upp stora hål för brösten, så att den tunna, svarta spets-bh:n stack fram, kastade hon sig över även den med saxen. Sakta smekte hon bh:n med öppen sax, in över de erigerade bröstvårtorna. Wendela rös av skräckblandad vällust. Hon litade ju på sin kompis, men… Så tog Ylva tag i bh-tyget, sträckte ut det, och klippte ett stort hål för bröstvårtan. Samma behandling vid det andra bröstet, innan hon smeksamt stack in saxen i det hål hon åstadkommit, och klippte stora jack i bh:n kors och tvärs. Till slut satte hon saxen mot de korta blusärmarna, och klippte hela vägen upp till kragen, så att även bh-bandet gick av. Likadant på andra sidan, och Wendelas vältrimmade överkropp avtäcktes helt. Ylva lade ifrån sig saxen och angrep nu frenetiskt Wendelas bröst, sög på det ena medan hon knådade det andra.

Under tiden hade Sandra fullbordat verket med Cissi. Blusen låg nu i småbitar. Den tunna kjolen var också söndersliten. Bh:n hade nog krävt den där saxen, men låg i alla fall vid sidan om den också, om än hel. Men nu hade också Cissi vaknat till liv, och gav igen med samma mynt på Sandra, vars blus och kjol var lite mer stadiga. Men med förvånade styrka hade hon ändå lyckats slita av både ärmar och diverse sömmar, och blusknapparna hade farit all världens väg. Nu stod båda på knä och tokpullade varandra i fittan, med tre fingrar var.

- Ja, ja, ja… fyra fingrar… fyra fingrar, gnydde Sandra. Hon lutade sig bakåt över bordet, så att flaskor och glas flög all världens väg, och drog upp sina spretande knän så att Cissi skulle komma åt ordentligt. Med förnyad frenesi angrep Cissi den uppspärrade fittan, och grävde runt med nästan hela handen, juckande ut och in. 

”Tänk att lilla timida Cissi alltid blir som förbytt till slut, och släpper loss totalt på det här sättet”, tänkte Wendela, som såg hela scenen i ögonvrån, medan hennes bröst fick en skönt hårdhänt behandling. ”Det är inte första gången de två håller på så här.” Hon log när hon tittade sig runt på altangolvet, och såg alla sönderrivna kläder. ”Det här går ju till och med bättre än planerat”, tänkte hon. 

- Jaaa, jaaa, hela handen, skrek Sandra där hon låg på bordet med sin uppspärrade fitta, jag älskar din näve! Cissi vek in även sin tumme och pressade sakta in hela sin lilla hand i den nu dyblöta fittan. Väl där pausade hon en liten stund, medan Sandra flämtande och stönande vred sig i njutningsfyllda plågor. Sedan började hon sakta vrida runt näven och spela med fingrarna så gott det gick. Sandras njutning stegrades till blind extas, tills hon till slut exploderade i en monumental orgasm. 

Medan Sandra pustade ut, satte sig Cissi med saxen och en rejäl drink och klippte metodiskt sönder Sandras kläder i småbitar, medan hon tittade på hur Wendela och Ylva låg intrasslade i en sextionia. De hade munnarna över varandras fittor, och två fingrar var i varandras anus. När hon var klar med Sandras kläder fortsatte hon av bara farten med de andras, och till slut även sina egna. När till slut de båda andra kommit i en rungande, samtidig orgasm, och låg och pustade ut på golvet, var alla kläder omvandlade till småbitar.

- Har lilla Cissi haft lite terapi? sa Sandra med ett hånfullt leende, när hon nu vaknat till liv igen. Haft lite roligt med saxen? Varit en stygg flicka som förstört allas kläder? Då måste man straffas. Se så, mot räcket med dig! beordrade hon med en ny skärpa i rösten. 

Sakta fattade den berusade Cissi vad som var på gång, och lutade sig lydigt mot balkongräcket, med baken putande mot Sandra. 

- Så ja, duktig flicka. Nu ska du få ditt straff. Sandra ställde sig i position bredvid Cissis inbjudande rumpa, och började sakta, metodisk men kraftfullt smiska hennes skinkor. Snart kvicknade de båda andra till, och började hjälpa till med bestraffningen. Smiskarna haglade över rumpan, och snart blev det för mycket för Cissi. Hon gled ner från räcket och rullade över platt på rygg, helt utmattad. Då kastade sig Sandra över henne igen, och stack in fyra uppvända fingrar i hennes fitta, och bearbetade intensivt hennes g-punkt. Alla visste vad det betydde, och sträckte ivrigt fram sina ansikten mot den plaskande fittan.

När Cissi nådde klimax, lutade de sig ännu närmare och sträckte ut sina tungor, och tog emot kaskaderna av fittsaft som sprutade ur hennes krampande fitta. Deras ansikten blev fullständigt nedblötta, medan de alla fick känna den härliga smaken av hennes safter. När hon sprutat färdigt tog Sandra sin genomblöta hand, och smetade ut den över Cissis eget ansikte. 


Efteråt låg alla helt utslagna på det ljumma altangolvet. Solen hade hunnit sjunka ner under horisonten. Kvällsbrisen som smekte över Wendelas bröstvårtor, hade nu blivit lite svalare. Den skänkte också lite lindring till hennes heta fitta. Så hon särade njutningsfullt på benen, för att den skulle komma åt bättre. Hon hörde fåglarna kvittra, och kände sommarens blomdofter blanda sig med doften av rå sex. Även stadens ljud kom tillbaka till henne. Bilar som åkte förbi, fönster som stängdes, någon port som slog igen. 

Hur mycket hade grannarna hört av orgien i takvåningen? De kan inte ha missat mycket, log hon, och tittade omkring över takåsarna. Var det inte faktiskt något som rörde sig på balkongen på grannhuset? Hon hann inte se ordentligt, innan det möjligen försvann in i lägenheten. Nå ja, de fick gärna titta. Inte henne emot.

När hon sedan åter vände uppmärksamheten mot den egna balkongen, och såg alla de sönderklippta resterna av det som en gång varit deras kläder, så log hon stort igen. Hon till och med jublade inombords. Det här var till och mer bättre än hon hade planerat. Trodde att hon skulle behöva göra mer själv, och driva på det mer i den riktning hon ville. Men nu hade ju lilla duktiga Cissi gjort det mesta av jobbet åt henne, och gjort det grundligt.

De andra började också så sakta vakna till liv. Sandra satte sig upp och såg sig omkring. 

- Herre Gud vilken orgie, utbrast hon matt. Det var det sjukaste jag varit med om på länge, även i det här gänget. Alla kläder är borta. Hoppas verkligen att du har något att låna ut Wendela, annars lär man inte komma hem.

- Ledsen, sa Wendela, och kunde inte dölja ett nästan triumferande småleende i mungipan. Alla mina kläder har flyttat redan. Det där var det enda kläder jag hade. 

- Va, du är inte klok. Nu vaknade Sandra till på allvar. Finns det inga kläder? Men va faan! Det kunde du sagt med än gång. Varför stoppade du det inte innan det var för sent.

- Det var ju faktiskt hon som började, påpekade Ylva slött.

- Ja, höll Cissi med. Hon slet sönder mina trosor. Och min blus.

- Och var kom den där saxen ifrån? frågade Sandra misstänksamt. Hur kommer det sig att den är kvar, men inga kläder? Använde vi den till något över huvud taget under kvällen?

- Skära upp skyddet runt vinkorken, svarade Wendela oskyldigt.

- Jaha! Planera för eventuella vinkorkar det gör du. Men att ha ens något ombyte hemma, det gick inte. Sandra började surna till på allvar.

- OK, sa Wendela, nu med ny säkerhet i rösten. Jag skulle kunna säga att jag faktiskt ville flytta så mycket som möjligt redan igår. Jag har faktiskt till och med redan packat upp en del av kläderna uppe i stugan. Och jag skulle kunna säga att saxen låg där av en tillfällighet. Men jag ska inte ljuga. Jag har faktiskt planerat en sista utmaning till er.

Tre stumma fågelholkar stirrade tillbaka på henne. Hon riktigt njöt av deras fulla och förvirrade uppmärksamhet.

- Du har gjort vad? frågade Sandra skeptiskt.

- Vi brukar ju alltid hitta på en massa galna upptåg tillsammans. Det ena vildare än det andra. Och nu när det kanske är sista gången vi ses - ja, erkänna att ni aldrig någonsin kommer att åbäka er så långt från stan som till min lilla stuga - så tänkte jag att vi skulle avsluta med något episkt.

Fågelholkarna försökte fortfarande ta in vad hon försökte säga.

- Vi är alla nakna, fortsatte hon. Vi är alla utan kläder. Utmaningen är för var och en att ta sig hem naken. Helt naken. Och dessutom utan något annat med sig än det man absolut behöver för att komma in i sin lägenhet. Alltså nycklarna. Allt annat kommer jag lägga i ett vadderat kuvert och skicka hem till era hemadresser. Eller bränna.

- Va? utropade Sandra åter igen. Vadå bränna?

- Era kläder är ju redan i trasor, tack för hjälpen Cissi. De båda andra gav Cissi en sur blick, som hon besvarade med ett urskuldande leende. 

- Dem bränner vi upp i braskaminen, fortsatte hon. För att fullborda verket, bränner vi även era skor. Handväskor går samma väg. Mobiler skickas hem. Hur vi gör med era kontokort och busskort bestämmer ni själva. Antingen skickas de hem, med den potentiella risken att de blir stulna på vägen naturligtvis, eller så bränner vi upp dem också, så får ni spärra och beställa nytt imorgon. 

- Ni får alltså ta er hem utan några hjälpmedel. Ni får utnyttja de ”resurser” ni har, hon såg menande på deras nakna kroppar. Det är utmaningen.

- Vänta nu här, utbrast Sandra. Det här är inte rättvist. Du är ju redan hemma. Du behöver inte smyga ut naken mitt i natten, och ta dig hem flera mil, gud vet hur.

- Du glömmer att jag inte heller får vara kvar här imorgon. Jag ska resa fyrtio mil med ett par unga, starka och kanske till och med välutrustade flyttkarlar. Dessutom, kommer jag gå ner till postlådan med era kuvert innan ni går. Så jag kommer inte undan jag heller.

- Så vad säger ni, avslutade hon?

- Fy fan vad häftigt! utropade Ylva. Jag är på. Sandra bara stirrade på henne.

- Ska jag behöva smyga mig hem alldeles naken genom parken mitt i natten, sa Cissi räddhågset. Det är ju jätteläskigt. Tänk om det kommer någon.

- Det är ju det som är så spännande, utbrast Ylva. Du har ju i alla fall gångavstånd hem. Tänk på oss andra som måste ta tunnelbanan till andra sidan stan. Och är du rädd för parken, kan du ju ta omvägen på gatorna.

- Nej, det är ju ännu läskigare. Tänk om någon ser mig.

- Rätt åt dig, som klippte sönder alla kläder, surade Sandra. Gå du genom parken. Hoppas någon gammal snuskgubbe får tag på dig.

- OK, du får som du vill, fortsatte Sandra med en mycket morskare uppsyn, och vände sig mot Wendela. Mig ska du inte knäcka. Man har väl betalat en taxi i natura förr. 

De andra tjejerna jublade, vilket Sandra besvarade med ett finurligt småleende.

- Ta skiten. Bränn upp det. Kort. Allting. Skicka hem mobilen och nycklarna. Jag har reservnycklar hos grannen.

- Det har jag också, kom Ylva på. Och han är jävligt snygg. Har velat komma innanför de där byxorna jättelänge.

- OK, sa Wendela, då gör vi så. Och Cissi, är din kille hemma eller?

- Jo, det är han ju förstås. Usch vad skämmigt att komma hem så här.

- Då så, då skickar vi dina nycklar också. 

Sagt och gjort. Snart flammade en nyuppväckt brasa i braskaminen, matad med klädslamsor, läderskor, någon handväska och ett par rejäla mobilläderfodral, samt en samling plastkort. Under tiden fyllde Wendela tre vadderade, i förväg adresserade och frankerade kuvert med mobiler och nycklar. Själv hade hon redan lämnat kvar allt sådant i stugan.

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.