Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2021 kl. 15:27, av Nightcare

Nakenhet på stan och dess risker

Del 2 av 4 i serien Att ta sig hem naken

Wendela har en sista utmaning till sina vänner. Att ta sig hem helt nakna i sommarnatten, utan varken betalmedel, mobil eller nycklar. Det som inte skickas hem i vadderade kuvert, eldas upp i braskaminen tillsammans med klädresterna.

Wendela har bjudit sina väninnor Cissi, Ylva och Sandra på en blöt utflyttningsfest på balkongen till sin taklägenhet i stan, innan hon ska flytta långt ut på landet. Festen urartar till en riktig lesbisk orgie, där alls kläder blir helt sönderklippta, vilket visar sig vara helt enligt Wendelas planer. Hon har en sista utmaning till sina vänner. Att ta sig hem helt nakna i sommarnatten, utan varken betalmedel, mobil eller nycklar. Det som inte skickas hem i vadderade kuvert, eldas upp i braskaminen tillsammans med klädresterna.

 

När brasan brunnit ut, hade skymningen lagt sig över staden. Så mycket skymning det nu blir en sommarnatt i Stockholm. Nu var det dags att gå. Det var bestämt att de skulle lämna lägenheten en och en. Först skulle Wendela gå ner och posta kuverten och komma tillbaka, medan de andra kunde stå och titta på från balkongen. 

- Vi ses snart, sa hon och vinkade hej då, innan hon stängde sin ytterdörr, och smög ut i trappen. Marmorgolvet kändes svalt mot hennes bara fötter. Hon lät bli att tända trappbelysningen, utan lät det dunkla nattljuset räcka för att se var hon satte fötterna. Det var alldeles tyst. Om någon granne skulle kika ut genom dörrögat just när hon gick förbi, så var det inget hon skulle märka i alla fall. Om det var svalkan i trappen, eller spänningen av situationen, som gjorde att hennes bröstvårtor stod stela och hårda, visste hon inte. Hon smekte lätt med fingertopparna över dem, och kände hur känsliga de var.

När hon kom ut ur porten och smög över asfaltsgången ut till trottoaren, kände hon hur kvällsbrisen var ännu lite svalare här nere, där marken hade legat i skugga längre än uppe på hennes balkong. Det svalkade skönt över bröstvårtorna och mellan benen. Av en ingivelse stack hon in fingrarna mellan sina ben, kände att hon fortfarande (eller igen?) var fuktig där. Hon tog vätan på fingrarna och smorde in sina bröstvårtor, så de blev ännu känsligare för vinden. Då hörde hon hur det tisslades och viskades uppe på balkongen. Där uppe stod tjejerna och tittade ner på henne med spänd förväntan. Så hon vände sig mot dem, stack in ett par fingrar mellan benen igen, pullade ett par tag, och förde sedan fingrarna till munnen och sög njutningsfullt. Sedan vinkade hon glatt mot publiken, och fortsatte ut till vänster på gatan. 

Brevlådan låg bara hundra meter bort, på andra sidan gatan, och kunde ses från balkongen. När hon kom fram vände hon sig åter om och vinkade. Tjejerna vinkade tillbaka, och Ylva lät höra en busvissling, som snabbt tystades av de andra. De var inte lika sugna på att dra uppmärksamheten till sig. Wendela tog demonstrativt upp ett kuvert i taget, viftade med det och stoppade ner det i den gula brevlådan. 

Hon tittade sig om en extra gång innan hon vände tillbaka. Mörka fönsterrutor reflekterade skymningsljuset över träd, buskar och parkerade bilar. Det gick inte att se om det var någon innanför dem. Någon som tittade. Jo, var det inte någon bakom gardinen på första våningen i grannhuset? Det gick inte att vara riktigt säker. Men Wendela brydde sig ärligt talat inte. Ingen av de här grannarna skulle hon någonsin träffa mer i sitt liv. Hon kunde skämma ut sig hur mycket hon ville, utan att det hade någon som helst betydelse. Och det tänkte hon utnyttja.

Med lätta steg gick hon tillbaka till huset. Hon kunde gott passa på att visa upp sin snygga kropp, nu när hon hade chansen, antingen någon tittade eller inte. När hon gick in i trapphuset igen, märkte hon inte att dörrögat in till värden, som bodde på första våningen, blev mörkt. Hon märkte inte att han iakttog hur hennes läckra rumpa svängde sig uppför trappen. Men hon kunde inte ha brytt sig mindre. Han om någon hade sett nog av henne. Mer än nog. Men nu var det över.


Tio minuter senare smög Cissi ut genom porten. Hon hade blivit utvald att gå först, eftersom hon hade närmast hem. Inte för att Cissi riktigt hade förstått logiken i det, men hon var ju å andra sidan fortfarande rätt berusad. Men när hon kände den svalnande asfalten under fötterna, och kände kvällsbrisen på sin kropp, och hur oskyddad och utsatt hon var här nere, så kändes det nästan som att hon nyktrade till. 

Hon såg sig ängsligt omkring, för att se om det var någon som såg henne. Fanns det något hon kunde skydda sig bakom? Hon skulle till höger mot parken. Och jo, där borta, kanske trettio meter bort, stod ens stor buske. Hon sneddade över gräset och småsprang bort till det skyddande buskaget. Där pustade hon ut och spanade igen. Långt borta såg hon gångvägen som ledde in till parken. Det var dit hon skulle. Och på vägen fanns både ett par buskar och några träd att gömma sig bakom. Inget att be för. Mot nästa buske.

När hon skyndade fram mellan sina olika skydd, kände hon hur otroligt pinsamt det kändes att springa omkring naken så här mitt i natten. Men samtidigt kände hon också en pirrande spänning som kom smygande. Kände att hon någonstans fick en kick. 

När hon nästan var framme vid det sista trädet innan parken, såg hon plötsligt en skugga som närmade sig från motsatt håll. Någon kom promenerande emot henne i sakta mak. ”Hjälp” tänkte Cissi desperat, ”vad det för idiot som är ute och går så här mitt i natten?” Hon skyndade sig in bakom trädet, och hoppades att det skulle dölja henne för den okände nattvandraren. Inte mycket till skydd dock. Nog för att Cissi var smal, men trädet var faktiskt smalare. 

Hon kikade försiktigt fram bakom stammen, och nu förstod hon vad nattvandraren hade ute att göra. I ett koppel bredvid nosade en liten lurvig hund omkring, och undersökte varje träd, buske och lyktstolpe. Husse - nej förresten det var faktiskt en ung tjej, säkert i Cissis egen ålder, såg hon nu - matte såg sömndrucken och trött ut. Inte alls uppmärksam på omgivningen. Ville nog bara få nattrastningen överstökad så snabbt som möjligt. Cissi kanske kunde undgå upptäckt i alla fall. De svängde till och med in mot parken, skulle inte passera Cissis träd, hon verkade verkligen klara sig.

Men då fick hunden nys på henne. Om det var att den såg henne, eller om det var dess känsliga nos, men helt plötsligt började den skälla och gläfsa och drog i kopplet åt hennes håll. Ville uppenbarligen rusa fram och sätta tänderna i denna mystiska nattvandrare, som hotade hennes kära matte. Matte själv tittade skrämt upp, och spanade mot det utskällda trädet. Och naturligtvis fick hon syn på att det stod en människa och gömde sig där. Och som dessutom verkade vara halvnaken. Det var svårt att se i det dunkla nattljuset. Förskräckt hyssjade hon på hunden, drog den till sig och skyndade sig tillbaka samma väg hon kommit.

Cissi stod kvar bakom trädet, blossande röd om kinderna. Det där var nära ögat. Men snart började hon fnissa för sig själv. Tjejen trodde säkert att det var någon ful gubbe som stod och smög i buskarna. Hon blev nog mer skrämd än Cissi själv. 

Tjejen och hennes hund hade försvunnit bakom en krök igen. Så Cissi tog mod till sig inför nästa etapp. Hon såg sig omkring för att se om kusten var klar. Men var det inte något som rörde sig bakom busken hon nyss passerat? Hon spanade länge men såg inget mer. Förmodligen bara någon fågel som rört upp grenarna. Cissi lämnade sitt träd och trippade in i parken på bara fötter. 

Nu var hon i alla fall utom synhåll för omkringliggande hus och passerande bilar. I stället omgavs hon av träd, buskar, gräsmattor och någon enstaka rabatt. Gången var fortfarande asfalterad och belyst, även om enstaka av de låga parkbelysningarna var trasiga. Men ingen människa syntes till, så Cissi skyndade på stegen. Hon längtade efter att få komma hem. Att få krypa in i famnen på sin pojkvän. Att förklara vad som hänt. Att få tröst. Kanske till och med älska sig till sömns. Ja, det ville hon. Ju mer hon tänkte på det, desto med rann det till mellan benen. Hon kände på sina styva bröstvårtor. De var stenhårda.


I lägenheten var det Ylva som stod näst på tur att lämna. Hon hade smugit ner några minuter efter Cissi, men svängt till vänster i stället på väg till tunnelbanan. Ylva tyckte fortfarande att det här var riktigt kul och spännande. Hon vände sig upp mot balkongen och vinkade till Wendela och Sandra, så att hennes stora bröst skumpade lockande. Om det nu var någon som såg det vill säga. Inte ens tjejerna hade riktigt uppmärksamheten åt hennes håll. De verkade stå och spana efter Cissi, trots att hon ju hade varit utom synhåll sedan länge. Ylva hoppades att i alla fall någon annan skulle se henne. Att någon stod och spanade i fönstren, och kanske till och med runkade till hennes nakna kropp. 

Stolt spatserade hon ner mot tunnelbanan, med bröstet framskjutet och den vältränade rumpan svängande förföriskt. Till sin besvikelse såg hon inga tecken på fluktare någonstans. Och ingen mötte hon heller. Inte förrän hon var framme vid tunnelbanan. Precis när hon skulle gå in, hörde hon hur en bil närmade sig nedför gatan. En vanlig, grå Volvo. Nåja, den såg grå ut i alla fall. Men i mörkret är alla bilar grå. 

Ylva kvävde sin impuls att springa in och gömma sig. I stället stod hon kvar när bilen åkte förbi. Hon till och med sträckte armarna i luften och vinkade åt den, medan hon svängde på kroppen så att tuttarna och höfterna dansade. Hon fnittrade förtjust när föraren gjorde stora ögon, och höll på att svänga in i en lyktstolpe. Den medelålders mannen lyckades räta upp bilen i sista stund, och fortsatte vingligt sin färd nerför gatan.

Stärkt av upplevelsen gick hon in i tunnelbanehallen. Där nere var kiosken stängd och förbommad sedan flera timmar. Gårdagens löpsedlar hängde trött i sina ramar, och lite skräp omringade de överfulla papperskorgarna. Ylva tog rulltrappan upp till biljetthallen. Räfflorna i trappstegen kändes annorlunda mot hennes bara fötter, och påminde henne om att här gäller det att tänka på var man sätter tårna så man inte fastnar.

Väl uppe i hallen var det också folktomt, så när som på en trött spärrvakt i sin kur. I övrigt var där heltäckande automatspärrar, som inte gick att hoppa över. Så Ylva riktade in sig på spärrvakten och hans lägre vändkors. Det var en ung kille, förmodligen en student som jobbade extra på nätterna så han kunde sitta och plugga samtidigt. Spärrvakten spärrade upp sina ögon när han såg vad som närmade sig. En spritt språngande naken blondin, med långt hår, stora tuttar, en vältränad, supersnygg kropp och mejkad till tänderna, kom emot honom med svängande höfter. Han måste drömma.

- Hej på dej du, spärrman, tjoade Ylva självsäkert. Du har väl inget emot att jag åker lite tunnelbana? Som du ser har jag ingen biljett. Ja, ingenting över huvud taget faktiskt. Inte kräver du väl en stackars blottad flicka… förlåt utblottad… på en biljett väl? 

Om spärrmannen verkligen hörde vad hon sa är tveksamt. Han var mer fokuserad på det han såg, och på det som började röra sig i hans byxor. Förvånat såg han hur den nakna tjejen smidigt krängde sig över hans vändkors, så att han till och med fick fri insyn i en våt och ganska så öppen fitta ett litet ögonblick. Förundrad såg han en otroligt läcker häck svänga ut mot plattformen, i riktning mot en lämplig bänk. Där satte hon sig och vinkade flörtigt åt honom, varefter hon lutade sig tillbaka, stack ned handen mellan sina ben, och gjorde det skönt för sig.

Utan att han tänkt på hur det gick till satt spärrmanen också med handen mellan benen och byxorna uppknäppta och smekte sin stora kuk. Som i en dimma runkade han kuken till utlösningens rand. 

När spärrmannen sprutade sperman så det stänkte över halva spärrkuren, fanns det inte längre någon tvekan om att här hade det suttit en riktig sperma-kuk.

(Förlåt. Jag kunde inte låta bli.)


Redan när Ylva smög ner i trappan, såg Wendela och Sandra hur en skugga lösgjorde sig från porten, och smög bort mot närmaste buske. Samma buske som Cissi nyss hade gömt sig bakom. 

- Värden, viskade Wendela. Titta det är värden som äger huset, som smyger i buskarna. 

- Du vet vem det är? svarade Sandra. Vad är det för en typ? Verkar vara en riktig fulgubbe. 

- Minst sagt, sa Wendela sammanbitet. Minst sagt. Du skulle bara veta. 

Sandra tittade forskande på Wendela, medan gubben smög vidare i riktning efter Cissi, och gömde sig bakom nästa buske. I samma veva kom Ylva ut genom porten, och vinkade glatt upp mot balkongen. Sandra vinkade lite frånvarande, medan hon fortsatte spana efter gubben, tills han försvann utom synhåll in i parken. 

- Vad är det med den där värden då? frågade Sandra, och såg återigen forskande på Wendela.

- Äh, jag har haft en del med honom att göra bara. Man får ligga i för att bo så här, vet du. Bokstavligen. Har du aldrig undrat hur jag fick lov att installera braskaminen till exempel.

Wendela tittade bort. Hon ville uppenbarligen inte fördjupa sig mer i ämnet. Båda spanade mot parken, som om de skulle kunna se eller höra något mer. Men allt var lugnt. Åt andra hållet syntes inte Ylva till heller. Bara en ensam bil som vinglade gatan fram. 

- Ja ja, hon klarar sig nog, sa Sandra, och Ylva med. Nu är det nog min tur, eller hur.

De båda kompisarna tittade varandra i ögonen. Båda visste att det nog var sista gången de sågs på väldigt länge. De hade hängt ihop i många år. Upplevt många vilda nätter tillsammans. De hade alltid haft en tyst konkurrens om vem som var ledaren i gänget. Och nu hade Wendela vunnit sista ronden. Även om de alla nu satt, nakna, i samma båt, så var det Wendela som hade styrt i kväll. Men Sandra skulle inte vika ner sig. Hon skulle ta sig stark igenom den här utmaningen.

Tjejerna kramade om varandra en sista gång. Kände hur de hårda bröstvårtorna gneds mot varandra, i en lite extra lång kram.

- Sköt om dig. Vi hörs när jag kommit fram till stugan, så får jag höra hur det gått för er.

- Det gör vi. Men kom inte och gnäll när du får lappsjuka.

- Ingen fara. Det här är precis vad jag behöver just nu. Bort från allt. Snuskiga värdgubbar och…

Orden rann ut i sanden. Sandra tittade forskande på henne en sista gång, gav henne en sista kläm, och gick sedan ut genom dörren utan att vända sig om.

Ute på gatan drog hon en djup suck. Hon insåg att ett kapitel av deras liv nu var till ända. Ett långt kapitel. Ett kapitel som hon först nu förstod hade fler sidor. Tankfullt följde hon gatan till vänster. Utan att riktigt tänka på vart hon gick, eller hur hon gjorde det, styrde hon stegen förbi tunnelbanan och ner mot det lilla förortscentrumet. 

Där på en parkbänk satt ett par fyllon, halvt bortdomnade i sitt rus. Två skitiga gamla gubbar, som inget annat i livet hade än flaskan. När Sandra närmade sig knuffade den ena till den andra, och båda började tokstirra på den nakna kvinnan, som helt uppenbart bara ignorerade dem. Förbluffade fick de inte fram ett ljud. De tog en klunk av flaskan, gnuggade sig i ögonen och stirrade igen. Hade de kommit till himlen, trots allt?

Men Sandra märkte knappt fyllgubbarna. I stället hade hon upptäckt att det faktiskt stod en taxi inne vid den lokala taxistolpen. Målmedvetet styrde hon sina steg dit. Men innan hon kom ända fram, kom hon ihåg sin belägenhet. Skulle hon verkligen gå fram till en taxi spritt språngande naken, och be honom skjuta henne hem?

Ja, det skulle hon!


Uppe på altanen stod Wendela fortfarande och tittade tankfullt efter sina vänner. Framför allt spanade hon bort mot parken. Undrade vad värden egentligen tänkte hitta på. Att han smög efter Cissi på det där viset, gjorde henne lite orolig. Hon visste ju vad han gick för. Visste alltför väl.

Redan första gången de träffades hade hon varit tvungen att suga av honom. Nog för att hon anat att hennes besparingar inte riktigt räckte för att köpa ett svartkontrakt direkt av hyresvärden. Han kunde mycket väl få ut mycket mer för lägenheten, vilket han hade varit väldigt noggrann med att påpeka. Så att hon måste erbjuda något extra, det var hon redan förberedd på. Hon hade inte klätt sig sexigt och utmanande utan en anledning. 

Så en lite avsugning var hon beredd på. Men att behöva klä av sig först och visa upp sig helt naken för hans dreglande blickar, det hade hon inte riktigt räknat med. Inte heller hade hon varit beredd på att det bara var början. 

Jo, att hon kunde använda samma taktik, när hon några veckor senare övertalade honom att få installera braskaminen, det hade hon räknat med. Men det blev första gången han knullade henne. Hårt. Och brutalt.

Men sedan började hon missköta sin ekonomi. Var ute och festade med Sandra, Ylva och Cissi, i stället för att spara pengar till hyran. Ofta med vilda förfester i hennes fina takvåning, med mycket, dyr sprit. Till slut blev hon hotad med vräkning. Om inte…

Hon hade blivit hans egen lilla sexslav. Alltid tillgänglig. Alltid redo att komma när han kallade. Alltid utan trosor och bh under sexiga toppar, kjolar eller klänningar. Ju mer hon låg efter, desto oftare blev det. Och desto hårdare. Handfängsel, rep, piskor, stavar och andra leksaker. Hon hade fått ställa upp på det mesta. 

Ibland njöt hon av det. Hon hade inget emot hårda tag. Tvärt om. Men när det hela tiden var på hans villkor. När han kallade. Även när hon inte orkade, ville, kunde. 

Ändå hade det varit förutsättningen för hennes vilda liv. Hennes kompisars vilda liv. Att hon hade pengar över till allt festande. Framför allt förfestandet, och efterfestandet, på hennes balkong. All spriten hon kunnat bjuda på. Det hade hon fått betala för. På ett sätt de aldrig anat.

De som nu gick omkring där ute, och försökte ta sig hem alldeles nakna i natten. Hon hade allt fått lida för deras skull. Inte mer än rätt att de nu fick…

Men vad var det där? Var det inte något som rörde sig på balkongen på grannhuset igen? Nej, innan hon hann se ordentligt, så försvann det. Wendela ställde sig och spanade ett tag, men gav snart upp. Låt dem titta om de vill.


Bäst Cissi spatserad på genom parken, och tänkte på sin kära pojkvän, blev hon plötsligt medveten om något som rörde sig framför henne. Det såg ut som en ung kille som kom gående mot henne. Säkert i mellersta tonåren. Han hade kommit från en sidogång en bit fram, och när han svängde in i riktning mot Cissi hajade han till och saktade in stegen. Förläget slog han först ner ögonen, men kunde ändå inte låta bli att stirra på den nakna uppenbarelsen. Nervöst flackade han med blicken, uppenbarligen utan att veta vad han skulle ta sig till.

Cissi saktade också in stegen. Hur skulle hon göra nu? Skulle hon bara försöka gå förbi honom, och hoppas på det bästa? Skulle hon vända om och springa sin väg? Eller skulle hon stå kvar och avvakta? Villrådigt stannade hon upp. För sent insåg hon att hon hade stannat just under en trasig gatlykta och bredvid en stor buske. Sämsta möjliga plats, om man vill undvika att bli antastad. 

Nu hade killen i alla fall tagit lite mod till sig, och kom försiktigt närmare. När han var två meter ifrån henne stannade han, utan att komma sig för att göra annat än att betraktade henne osäkert. 

Han såg ju inte så farlig ut, kände Cissi. Ung och tafatt. Säker tio år yngre än henne själv. Han hade säkert inte mycket erfarenhet av flickor.

- Hej, sa hon med förnyat självförtroende. Gillar du vad du ser?

Killen nickade avvaktande, medan han inte kunde slita ögonen från hennes bröst.

- Har du sett en naken tjej förut?

Han skakade på huvudet i en gest som förmodligen betydde ”nej, inte på riktigt”. 

- Bara på nätet, va? 

Han hummade jakande.

- Här är i alla fall en naken tjej. På alldeles riktigt.

Han fortsatt att stirra fascinerat, nu uppmuntrad av hennes ord. Cissi svängde runt lite, för att visa honom sin fina rumpa också. Killen svalde. 

- Vad tycker du, är jag fin?

Killen nickade ivrigt.

Cissi tog ett par steg närmare, och frågade – Vill du känna?

Killen tittade förskräckt upp. Men han backade i alla fall inte.

- Kom här, sa Cissi, och lade sin hand på sitt ena bröst. Du får känna.

Killen svalde igen. Sedan tittade ha henne i ögonen, för att försäkra sig om att hon menade allvar. Att hon verkligen gick med på det. På riktigt. Till slut tog han mod till sig, och tog de sista stegen fram. Osäkert lyfte han sin högra hand. Försiktigt kupade han den kring Cissis vänstra bröst. Försiktigt smekte han det medan Cissi själv smekte det högra, samtidigt som hon med varm blick tittade honom i ögonen som för att visa honom hur han skulle göra. Långsamt följdes de åt i rörelserna. Hans blick fastnaglad vid det fantastiska bröstet.

- Du får klämma lite också. Så ja, försiktigt. Känner du bröstvårtan?

Killen nickade. Han kände förundrat hur den hårda knoppen kittlade hans handflata, mitt i det mjuka som resten av handen kände. 

- Du kan klämma lite på den också. Så ja. Lite hårdare. Aj, inte så hårt. 

Killen tittade skrämt upp, och drog nästan bort handen.

- Nej, ingen fara, manade Cissi. Fortsätt bara. Så där ja. 

- Vill du känna på båda nu, själv?

Cissi tog killen vänstra hand, och förde även den till sitt andra bröst. Och medan hon nu fick en ännu skönare behandling, lade hon händerna om hans nacke och drog honom till sig. Förvånat tittade han upp, och fann sig stirra in i hennes ljust gröna ögon. Med ett ömt leende böjde hon sig fram, och placerade en puss på hans läppar. Hon lutade sig tillbaka lite för att ta in reaktionen. Han hade knappt fattat vad som hänt. Men när hon lutade sig fram för en andra puss, så reagerade han och besvarade tafatt kyssen. 

Det här hade han ändå övat lite på, det märktes, även om det var rätt klumpigt för Cissis smak. Men även här var han läraktig visade det sig, och snart märkte hon att han snappade upp ett och annat. 

Det var trångt att knåda brösten när de stod så tätt intill varandra. Så i stället kramade han om hennes kropp, och smekte ömt hennes mjuka ryggtavla, medan han kysste henne mer och mer avancerat. Snart smekte sig till och med en hand ner på hennes fasta rumpa, vilket fick Cissi att flämta lite av upphetsning.

- Vill du suga på brösten också, frågade hon.

Han var inte nödbedd, utan började ivrigt bearbeta en tutte med sin sugande mun, medan han fortsatte knåda hennes mjuka stjärt. 

Cissi njöt. Här stod hon mitt i natten, i en park, alldeles naken, och hånglade med en tonårsgrabb. 

- Kom, sa hon, och tog tag i hans ena hand, som hade dröjt sig kvar på hennes rygg. Vill du inte känna här också? Hon förde in handen mellan sina ben, medan hon särade på dem inbjudande, och placerade den på sitt sköte. 

Han flämtade av förvåning när han kände den fuktdrypande musen mot sina fingrar. Aldrig i livet hade han känt något sådant. Han var inte beredd på att det skulle känna så. Nog hade han fått hångla med tjejer ibland. Men det hade aldrig gått så här långt. Han hade aldrig varit i närheten av…

Som halvt paralyserad kände han sig för i det våta. Han smekte mellan hudvecken, kände den hårda knoppen som fick henne att flämta ännu mer. Vågade sig till och med in lite med fingertoppen i det fuktiga hålet.

Cissis ben nästan vek sig av njutning. Men än ville hon inte att det skulle vara över.

- Mm, du gör det så skönt för mig, sa hon. Vill du att jag ska göra det skönt för dig också?

Killen tittade frågande upp på henne. 

- Kom här, sa hon, tog honom i handen och ledde in honom på gräsplätten bredvid buskarna. 

Ingen av dem märkte skuggan bakom ett träd en bit bort.  Skuggan som rörde sig för att få bättre sikt. 

Cissi gick ner på knä framför den unga killen, och började dra ner hans gylf. Hon kände redan att det fanns något där under, som ville vara med och leka.


Ylva fick vänta en hel kvart på den tomma perrongen, på att tunnelbanan skulle komma. Under tiden satt hon där på bänken och slöonanerade. Det var riktigt, riktigt skönt, men inte riktigt så att hon kunde få fullständig tillfredsställelse. Det var nästan så att hon hoppades att spärrvakten skulle komma ut och sätta på henne. Men han höll sig i sin kur. Det såg nästan ut som att han hade fult upp att torka upp någonting. Vad nu det kunde vara… 

Till slut kom tåget. Det var ett kort tåg, men som Ylva satt hamnade hon ändå perfekt vid den bakre vagnen. Den främre hade ett par passagerare, två män såg det ut som när den rullade förbi. Och åtminstone en av dem verkade ha sett henne. Men den bakre vagnen var till hennes besvikelse helt tom. 

Hon satte sig i alla fall på en plats där hon skulle kunna synas väl utifrån, om det skulle dyka upp någon på en perrong. Och så fortsatte hon att smeka sig själv, medan hon nästan hoppades på att männen i den främre vagnen skulle ta mod till sig och byta vagn.

Två stationer passerade utan att något hände. Men på den tredje hade tydligen männen gått av. När tåget passerade på väg därifrån, såg hon hur den ena mannen dröjde sig kvar och spanade in i hennes vagn. Hon hann precis trycka upp en lockande tutte mot honom med ena handen, medan hon vände benen spretande åt hans håll, och visade med den andra handen upp sin öppna, blöta fitta. Hon önskade att hon hunnit visa honom mer. När tåget lämnade perrongen, såg hon hur den andra mannen hade hunnit till utgången, uppenbarligen utan att vara medveten om vad han hade missat.

Nu var hon alltså helt ensam i tåget. Och det var hon i ett par stationer till. Men sedan hände desto mera. För då klev det på ett ungt par, en kille och en tjej, kanske i hennes egen ålder. Och det var inte vilket välstädat par som helst. Tvärt om. De var klädda i svarta läderkläder, som också visade upp mycket tatuerad hud. De var piercade lite här och var, och hår och hans skägg var färgade svart. De såg helt enkelt farliga ut. Ylva stirrade på dem med skräckblandad förtjusning.

Det hade gått på ett par dörrar framför henne. Men när de fick syn på hennes nakna kropp, som fortfarande satt och spretade med benen med en hand på fittan, så viskade de lite till varandra och kom sedan emot henne med självsäkra steg.

- Tjena bruden, inledde killen överlägset, och lutade sig nonchalant mot sätet mitt emot Ylva. Här sitter du och har det skönt.

- Får man vara med? fortsatte tjejen, medan hon nyfiket lutade sig över hans axel.

Ylva bara betraktade dem nyfiket medan hon fortsatte smeka sig själv. Hon var för upphetsad för att förmå sig att svara. 

Tjejen slog sig ner mitt emot henne, och började smeka henne på låren.

- Ah, den tysta typen, sa hon. Inte här för att snacka heller. 

- Passar oss fint, eller hur? svarade han, men vi ska nog få ljud ur dig. Han ställde sig bredvid henne och började knåda hennes ena bröst. Ylva kände mycket tydligt att bara någon decimeter ifrån hennes blossande kind, fanns hans stora kuk innanför hans tajta läderbrallor. I alla fall trodde hon att han hade en stor kuk. Åh vad hon hoppades på det.

Tjejen strök längre och längre upp längs Ylvas innanlår. Snart hade hon kommit fram till det allra heligaste. Väl där började hennes fingrar tampas med Ylvas om utrymmet. Hon smekte med ena handen över den redan blöta klittan, medan den andra handen gick på upptäcktsfärd nedåt springan. Något högre upp började nu killen knåda hennes båda bröst mer hårdhänt, och nöp hårt i hennes bröstvårtor. Ylva gnydde njutningsfullt.

- Och vad kan ett sånt här litet luder heta då? frågade tjejen, medan hon ännu mer hårdhänt smekte klittan. Jag heter Lina, och det här är Kevin. Säg hej till Kevin. 

- Ylva bara stönade rakt ut. För nu nöp Lina hår i hennes känsliga knapp, samtidigt som Kevin klämde ännu hårdare på hennes bröst.

- Vad sa du? fråga de Kevin, och lutade sig hotfullt över hennes spända ansikte. Är det en olydig liten flicka, som inte svara på tilltal? Jag tror vi måste straffa henne. Eller vad tror du, Lina? Han lutade sig ännu närmare, och tvingade en slabbig kyss på hennes vidöppna läppar. Samtidigt kände hon hur han överraskande släppte hennes ena bröst, och gav det en hårdhänt dask. Hon stönade rakt ut i hans mun.

- Oh ja, slynan behöver straffas. Lina höll med. Hårdhänt körde hon upp två fingrar i hennes fitta, och pullade hennes g-punkt. Ner på knä med henne.

Ylva kände hur Kevin tog tag i nackhåren på henne, och med ett hårt ryck tvingade ner henne i gången mellan båsen, fortfarande med den andra handen på hennes ena bröst. Själv satte ha sig på ett säte, och tvingade ner hennes ansikte mot sitt skrev. 

- Är det kuken du vill ha va, slampa? Han gnuggade hennes ansikte över sitt läderklädda skrev. Hon kände att något växte där under. Något som redan var stort och grovt, men lovade bli ännu större. Hon stönade ljudligt igen. 

- Svara då! Vad heter du, slampa? Fortsatte Lina. Ylva kände hur ett hårt rapp från Linas handflata landade på hennes blottade skinka, som nu stod rakt upp i vädret.

- Svara, *smack*, svara *smack*, svara *smack*. 

Under tilltagande stönanden, lyckades Ylva till slut klämma ur sig ett – Ylva, aaahh… Ylvaaah, jag heter… aaahh, Ylvaaah… aaaahh.

- Vad sa du? undrade Lina, *smack*. Jag hör inte.

- Ylvaaahh… aaaahh.

- Jag tror hon säger ”Slaaav”, sa Kevin.

- Är det det du säger? *Smack*. Är det så? *Smack*.

- Jaaa, stönade Ylva, jaaa… slaaav. Hon hade aldrig varit så upphetsad i hela sitt liv.

- Slav! Det är alltså så? Du är vår lilla slav? Eller? Vems slav är du? *Smack*.

- Eeer!

- Och var gör en liten lydig slav? frågade Kevin. Han klämde henne hårt på bröstet och ryckte henne i håret, så att hon tvingades titta upp på honom med uppspärrade ögon. Hennes sinne var nu ett enda tumult. Hon kunde inte tänka klart. Det enda som fyllde henne var smärta och njutning. Av två främlingar på ett tunnelbanetåg.

- Ta fram kuken. Ta fram kuken! röt han.

- Hon började genast famla över hans byxor, tacksam för att få en instruktion att följa. Tacksam över att slippa tänka själv. Att någon annan tog ansvar för sin njutning, och hennes. 

Hon grävde fram den redan halvstyva kuken. Den var enorm.


Sandra öppnade bryskt bakdörren till taxin och klev in. 

- Öh, jag har rast, började taxichaffisen, och tittade yrvaket i backspegeln. Men när han anade ett par väldigt nakna axlar, och en misstänkt naken bröstkorg, vände han sig förvånat om.

- Inte längre, sa Sandra, och satte sig nonchalant till rätta.

Chaffisen bara stirrade. Snett bakom honom, i baksätet, i hans taxi, satt en naken kvinna. Med mörkrött långt lockigt hår, ganska stora bröst, och en kropp som tydde på att hon inte försummade gymmet lika mycket som maten. Hon var inte benig och inte heller överdrivet muskulös, ingen bodybuildertyp. Men hon hade inte heller något överflödigt fett över sin ändå tydliga muskulatur. Just då reflekterade han inte över om det såg riktigt sunt ut. Just då försökte han bara samla ihop sin tappade haka. 

- Äh hrrm, harklade han sig. Vad… har hänt?

- Bry dig inte om det du, snäste hon av honom. Kör mig bara hem. Hon gav honom en adress till en gata i en förort på andra sidan stan.

- Öh… alltså… ja… öh… men… kan du betala? Svamlade han osäkert.

- Oroa dig inte för det du. 

När han fortfarande såg tvekande ut, och inte visade någon ansatts att vända sig om igen och köra iväg, suckade hon ljudligt.

- Jag har pengar hemma. Han verkade fortfarande tveka. Och nycklarna hos grannen. 

- Du kommer nog få betalt, avslutade hon, och tittade honom för första gången i ögonen, med en bestämd blick. Hon avslutade med att menande sänka blicken mot hans skrev. – På ett eller annat sätt.

Till slut ryckte chauffören på axlarna, vände sig om och vred om tändningen. Upprepade adressen för säkerhets skull, och styrde iväg.

Sandra satte sig avslappnat till rätta i sätet. Hon iklädde sig helt laglydigt bilbältet. Så nu hade hon i alla fall någonting på kroppen. Även om det mer framhävde än dolde, då bältet gick precis diagonalt mellan hennes bröst. Hon särade också bekvämt på benen, satte upp vänsterfoten mot chaufförens stol, och sköt för säkerhets skull fram höfterna lite extra på sätet. 

Chauffören hade en utmärkt utsikt. Framför allt sedan han diskret justerat backspegeln lite. En spegel som han plötsligt var extra duktig att titta i. Det var tur att det inte var så mycket trafik vid den här tiden på dygnet, för det var inte direkt bakomvarande trafik han hade så noggrann uppsikt över. Inte den framförvarande heller om man ska vara riktigt ärlig.

För att får tiden att gå under färden – eller egentligen för att få något att hända, och höja insatsen lite – stack Sandra ner högerhanden mellan benen och började lite förstrött smeka sig över musen. Det gjorde inte direkt att chaffisens uppmärksamhet på trafiken ökade. Och bättre blev det inte när ett finger plötsligt slank in djupt in i springan, medan handloven strategiskt gnuggade över toppen av fittan. Samtidigt hamnade den andra handen uppe vid bröstet, och smekte och knådade det sakta.

Chauffören håll på att missa ett rödljus.

- Äh hm, hur kommer det sig att…, började han, när han stillastående pustade ut efter den lilla chocken. Att du åker hem alldeles…?

- Vadå? Naken menar du? Åh, ett litet vad bara. Sista kvällen med gänget, du vet.

- Aha… öh, ja… nä… vet inte riktigt om jag vet…

- Jaså? Har du aldrig gjort det? Borde pröva någon gång. Sandra tittade ut genom fönstret igen, som för att avsluta konversationen. Men samtidigt stack hon in två fingrar i sin nu allt blötare fitta, och börja rulla sin bröstvårta mellan fingrarna. 

Chauffören fick bråttom att komma iväg igen, eftersom han höll på att missa att det blivit grönt, och nu till och med blivit gult igen. Svetten började bryta fram på hans panna. 

- Är det något mer ni slagit vad om, prövade han efter ett tag, med förnyat mod.

Sandra spände sina, nu lite mer glansiga, ögon i honom i backspegeln. – Hur menar du då?

- Ja, alltså… om hur du skulle betala för taxin eller så…?

- Hur tänker du nu? sa Sandra med spelad undran. Du menar… på något annat sätt… än pengar?

Hon stack in tre fingrar och stönade, medan hon började bearbeta den andra bröstvårtan. 

- Ja, till exempel. Han började bli mer hoppfull nu. Vad sägs om jag svänger in här borta? Det finns ett litet skogsparti här. Så kan vi vara ostörda.

Sandra mötte hans blick i backspegeln, med halvslutna men intensiva ögon. Hon slickade sig om läpparna, och knådade sitt bröst.

- Det låter… härligt, sa hon.


Uppe i våningen hade Wendela tagit itu med städningen i stället. Inte för att det var så mycket att städa upp. Det var mest engångstallrikar och plastglas som skulle slängas, och en massa flaskor som skulle till återvinningen. Hon hade köpt en ordentlig flyttstädning av flyttfirman till i morgon. Så nu gick hon bara omkring lite planlöst och fyllde ett par svarta sopsäckar.

Men bäst hon gick omkring där, naken och fin, så kände hon att någon faktiskt betraktade henne. Hon vände sig åter mot grannhuset, det som låg bredvid hennes, på samma sida gatan i riktning mot parken. Och där, på sin egen takbalkong, stod han. 

Den här gången stod han kvar. Han försökte inte gömma sig, utan stod där fullt öppet och betraktade henne. Han hade kuken i handen, och han var helt naken.

Lugnt och sakta runkade han sin stake, medan han med ett snett leende tog in hennes nakna kropp. Han sa inget. Hon sa inget heller. I stället ställde hon ifrån sig sina sopsäckar, gick fram till räcket, och började smeka sin egen kropp. Hon smekte brösten, smekte sig ner över magen och knådade sin rumpa. Han i sin tur fortsatte att smeka sitt stånd, medan andra handen smekte hans muskulösa, håriga bringa, hans kraftiga armar och hans sexiga magmuskler. Eggad stack hon ner en hand mellan sina lätt särade ben, och smekte sin fuktiga mus. 

Länge stod de där och bara betraktade varandra, medan de smekte sig själva och hetsade den andra. Wendela blev så kåt att hon snart inte visste vad hon skulle ta sig till. Skulle hon be honom komma över till henne? Ville hon det? 

Att de skulle knulla som djur under sommarhimlen

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.