Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2021 kl. 15:28, av Nightcare

Sex i det fria, och bundna

Del 3 av 4 i serien Att ta sig hem naken

Tjejerna har kommit halvvägs på sin nakna hemfärd genom stan. Och det har redan hettat till rejält. Ska de lyckas ta sig hem helskinnade? Och vad händer vid lägenheten, med den mystiske, fluktande granen?

Efter Wendelas blöta utflyttningsfest, får hennes väninnor utmaningen att ta sig hem nakna i sommarnatten. 

Cissi går till fots genom parken, där hon stöter på en ung tonårskille som hon lär ”kärlekens mysterier”. 

Ylva tar tunnelbanan där BDSM-paret Kevin och Lina tar henne till sin tillfälliga sexslav. 

Sandra tar en taxi, med en chaufför som gärna gör en avstickare ut i skogen, för att ta betalningen i natura. 

I lägenheten städar Wendela undan, medan hon tänker på hur värden har utnyttjat henne i alla år, men hur hon nu äntligen ska komma bort från allt. Och på att imorgon ska hon åka naken till den nya stugan, med två unga flyttkarlar. Men vem står på grannhusets balkong och tittar på henne, och runkar sin stora kuk? 

Och varför smyger värden i buskarna efter Cissi?

 

På en gräsmatta vid en buske under en trasig gatlykta i parken, stod Cissi på knä och grävde fram en hård tonårskuk ur ett par kalsonger. Den var riktigt fin, kände hon. Inte jättelång, inte jättegrov, men fint ådrad och så där mjukhård som en kuk ska vara. Och på toppen glänste rejält med försats. Hon tog sitt finger och smetade ut den över ollonet, medan hon med den andra handen smeksamt runkade det fina skaftet.

Försiktigt sträckte hon ut tungan och slickade på det fuktiga ollonet. Det smakade gott. Hon böjde sig fram igen och sög in lite av ollontoppen i munnen. Killen lät höra en ljudlig inandning. Hon insåg att han inte hade andats på flera sekunder. Inte sedan hon dragit ner byxorna på honom.

Uppmuntrad fortsatte Cissi sitt sugande, och tog in mer och mer av staken i munnen. Först hela ollonet, som fick en omsorgsfull slickande och sugande behandling. Sedan mer och mer av skaftet, medan tungan masserade undersidan och det känsliga urinröret. Killen flämtade högt. Det här var det skönaste han någonsin varit med om. 

Och på tonårskillars vis kunden han inte hålla sig så länge. Och inte hade han sinnesnärvaro nog att förvarna. Men Cissi kände ändå igen tecknen. Hur pungen, som hon knådade lite med andra handen, började dra ihop sig, och hur kuken började svälla ännu lite mer. Ett kort ögonblick tvekade hon hur hon skulle göra, men bestämde sig ändå för att hålla kvar. 

Med kraftiga sprut tömde han sig i hennes mun. Sprut efter sprut, så att Cissi fick problem att svälja undan. Lite rann ut i mungipan, medan grabben skakade i konvulsioner, så att han knappt kunde stå på benen. Utmattad sjönk han ner på gräsmattan. Där låg han snart med ett saligt leende och pustade ut, medan Cissi slickade sig i mungipan, och skrapade in det sista i munnen. Även hans sperma smakade gott. Sött och salt och… gott helt enkelt.

Men Cissi var inte klar med honom.

- Vill du testa något mer? frågade hon.

Han tittade upp på henne, och nickade lyckligt förväntansfullt.

- Har du slickat fitta förut?

Han skakade på huvudet, fortfarande för andfådd för att kunna svara.

- Kom här, sa Cissi, och lade sig ner i gräset bredvid honom, på rygg med särade ben.

Grabben kravlade sig upp, och lade sig på mage med full insyn mellan hennes ben. 

Cissi särade på sina blygdläppar och bjöd in honom. Visade var han skulle slicka, var han skulle suga, när han skulle ta det lite varligt, och när han kunde ta i lite mer. Snart blev han riktigt duktig på det. Så duktig att hon åter började åma sig av njutning.

- Stick in ett finger. Så ja. Pulla lite.

Cissi kände hur det blev skönare och skönare. Bad om ett finger till. Visade hur han skulle kröka fingrarna uppåt, och komma åt g-punkten. Snart måste hon bestämma sig. Ville hon ta en orgasm nu, eller skulle hon vänta tills han fick knulla henne till en? Äh, va fan! Det ena behöver inte ute…sluta… det… andraaaaa…!

Med händerna hårt tryckta om hans nacke, och låren knipande om hans huvud, kom Cissi i en skälvande orgasm. Hon skakade i hela kroppen, och fittan knep hårt om hans pumpande fingrar. 
När han till slut slapp loss, såg han nästan skrämd ut. 

Men hans kuk hade i alla fall återhämtat sig, och stod åter i sin fulla prakt. Cissi sneglade på den, och slickade sig lystet om läpparna.

- Knulla mig nu. Kom och knulla mig.

Med några sekunders fördröjning började han äntligen fatta vad som nu gällde. Fumligt kravlade han sig upp över hennes nakna kropp, tills hans skrev mötte hennes öppna sköte. Cissi fick hjälpa honom till rätt med handen sista biten. Men när han sjönk in i hennes såphala grotta i en enda lång stöt, flämtade han som av överjordisk förvåning och upphetsning. 

Hon kände hur kuken pulserade som av sig själv därinne, trots att han fortfarande höll still och tog in känslan av att för första gången ha sin kuk i en våt slida. Till slut fick Cissi själv ta initiativet och börja jucka emot med höfterna. Då vaknade han till, och började med fasta tag stöta i henne. 

När Cissi lyckats hitta en gemensam rytm åt dem båda, så att de knullade som en enda samstämmig organism, såg hon hur killen var helt borta av lycka. Det blev så skönt att ögonen nästan vände sig i skallen på honom. Men eftersom han nyss fått en utlösning, så kunde han hålla på så mycket längre. Allt till Cissis tillfredsställelse. Nu hann hon också bygga upp en ny orgasm, få ny tillfredsställelse, tillsammans med honom.

Hon märkte åter att det började bli dags för honom. Hur kuken svällde igen, djupt i hennes slida, vilket förde även henne mot kanten. Snart! Snart! 

- Och vad försiggår här då? hördes en skrovlig och barsk mansröst.

Båda hoppade till av förskräckelse. Cissi kom helt av sig i orgasmen, medan grabben i förvirringen drog sig ur, precis när det gick för honom. Sperma sprutade i kaskader över Cissis mage, bröst och ansikte, allt medan han skyndade sig att resa sig upp. Det sista sprutet kom när han skräckslaget stod och stirrade på den gamle mannen, som smugit sig på dem.

- Vad håller ni på med egentligen? sa värden igen. 

Värden som hade smugit efter Cissi, ända sedan hon smet ut naken genom hans port. Hela tiden utom synhåll, hade han iakttagit hennes sexiga rumpa. Han hade tänkt att den här chansen får man inte missa. Han hade följt efter henne hela vägen genom parken. Men då hade plötsligt den här lilla pojkspolingen dykt upp, och tagit bytet ifrån honom. 

Nog för att det hade varit upphetsande att titta på. Men nu var det ändå hans tur. Han tittade bistert på paret, som inte fick fram ett ord, utan fortfarande bara stirrade skräckslaget på honom.

- Stick iväg, återtog värden med hård röst. Det här är inget för småpojkar. Han tog ett par hotfulla steg mot grabben.

- Fö… förlåt…, stammade han, jag menade inget illa… Hon…

- Försvinn, innan jag visar dig något annat som inte är illa menat, röt värden, och höjde näven som för ett slag.

Killen hoppade förskräckt bakåt, och sprang iväg med - den halvstyva - svansen mellan benen, och byxorna på halv stång.

- Så, sa värden, och vände sig mot Cissi. Ute och förför småpojkar mitt i natten? Alldeles naken? Har inte fått nog efter orgierna på balkongen, eller?

”Hur kan han veta det?” tänkte Cissi. ”Vem fasen är det här? Har han hört allt vi gjort hela kvällen?”
Cissi betraktade klentroget gubben, som hon aldrig hade sett förut. Det var en äldre man. Gammal och gråhårig. Säkert närmare pensionen. Nu kom han emot henne med ett snett leende, där hon låg kvar på marken och försökte skyla sin nakna kropp så gott det gick.

- Men det finns fler vet du, som kan vilja ha lite roligt med en ung flicka, fortsatte värden. För inte är du väl klar för i kväll?

Han stod lutad över henne, alldeles vid hennes fötter, och blängde på hennes kropp, medan han drog ner gylfen, och drog fram hela paketet. Kuken var redan stor och styv, och den håriga pungen välfylld.

Cissi kände sig äcklad. Hon gillade inte hans uppsyn. Han kändes på något sätt… elak. Han gjorde henne… rädd. Det här ville hon inte vara med om. Men hon låg ändå kvar som paralyserad. Vågade inte röra sig ur fläcken.

Men i sista stund tog hon mod till sig. Medan värden böjde sig ner för att ta tag i hennes arm, måttade hon en våldsam spark mot hans skrev. Hennes hårda häl träffade klockrent på pungen med full kraft. Med ett avgrundsvrål vek sig gubben i plågor, medan Cissi rullade undan hans fallande kroppshydda. 

Snabbt som ögat kom Cissi på fötter. Hon rusade med bultande hjärta bort genom parken, hemåt så fort benen bar henne. 

- Aj! Kom tillbaka din slyna! skrek han. Stanna! Kom tillbaka så ska du få se på andra bullar. Aj som fan! Jag ska nog visa dig!

Men Cissi stannade inte. Inte en chans att hon stannade. Inte för allt i hela världen.


I tunnelbanevagnen stirrade Ylva på den enorma kuken framför henne. Den var större än hon vågat hoppas. Och ändå var den bara halvstyv. Men den lovade att bli någonting i hästväg. Lagom grov för att spänna ut hennes fitta ordentligt, men riktigt lång så det räckte och blev över. 

- Sug, slav! Röt Kevin, och tryckte hennes huvud närmare. Omtöcknat lydde hon och öppnade munnen. Hon böjde sig över hans skrev, där han satt på sättet framför henne, och sög in ollonet i munnen. Godare kuk hade hon inte smakat på länge. I alla fall kändes det så. Mjuk och följsam var den, men ändå svällande på ett väldigt lovande sätt. Hon sög glupskt och knådade det stora ollonet och mer och mer av skaftet med tungan. 

Hon kände hur Lina manade på henne, och tryckte hennes huvud ner mot pojkvännens skrev. Det var all uppmuntran som behövdes för att suga in mer och mer av kuken. Snart nådde den ända ner till svalget, där det tog stopp. Men det hindrade henne inte från att ge honom en underbart slaskig kukmassage, med både sug och slick. Kuken blev hårdare och hårdare i hennes mun. Snart var den så styv att han med lite extra press, kunde tvinga den förbi hennes svalg, men fortfarande så pass följsam, så att han faktiskt kunde tvinga ner den långt ner i hennes hals, passerande alla kurvor och hinder. 

Samtidigt kände hon hur Lina bakifrån tvingade in tre fingrar i hennes blöta mus, och hårdpullade henne bakifrån. Spetsad från två håll, med kuken långt ner i halsen, försökte hon pusta och frusta av vällust. Men hon fick knappt någon luft. Hon försökte trycka ifrån med händerna, och Kevin uppfattade signalen, och drog sig ur ett tag.

Men knappt hade Ylva flämtat efter luft, förrän han tryckte sig in igen, hela vägen. Han stannade kvar längre och längre varje gång, så Ylva lärde sig snart att dra in så mycket luft hon kunde när hon fick chansen. Under tiden återupptog Lina smiskandet av hennes skinkor, medan hon ännu mer hårdhänt grävde runt i hennes fitta. 

Sammantaget gjorde det att hennes njutning stegrades mer och mer. Stimulansen av hennes g-punkt, smärtan i skinkorna som gjorde hennes fitta ännu känsligare, och begränsandet av tillgången på luft, som gjorde hennes huvud lätt och lite avdomnat. Allt gjorde att en okontrollerad orgasm byggdes upp med stormsteg.

När Kevin drog ut kuken en sista gång, exploderade hon i en utlösning som förmodligen hördes ända fram till förarplats, och långt ut till de omkringliggande bostadshusen. Helt utmattad av njutningen föll hon ihop i Kevins knä. 

Det nästa hon kände var hur någon örfilade henne hårt några gånger på kinden. Hon hade tydligen mer eller mindre svimmat av njutningen, och hängde nu konstigt mot Kevins lår.

- Vakna lilla slav, vakna, sa Kevin, och örfilade henne igen.

Förvirrat tittade hon sig omkring. Hon hade sjunkit ner så hon halvsatt på golvet, utan Linas fingrar i fittan, och halvlutande mot Kevins ben.

- Upp med dig slav, där gör du ingen nytta, fortsatte han, och lyfte på starka armar upp henne och lade henne på sätet. Där låg hon på rygg, och undrade fortfarande förvirrat vad som hänt. Under tiden knäppte Kevin upp bältet, och drog ner sina läderbrallor. Jo då, han är tatuerad på benen också, hann Ylva konstatera.

Han drog med ett bestämt tag Ylva mot kanten, så att hennes ben stack ut över sätet. Sedan böjde han upp och isär dem, så att han fick fri tillgång till hennes fitta. 

- Nu ska du få kuk, din lilla fitta, sa Lina, och gav henne ett par hårda daskat på musen. Sedan hjälpte hon till att hålla upp Ylvas ben, medan Kevin styrde in sin hårda stake i springan. Nu var den riktigt hård, och Ylva kände hur den verkligen plöjde isär hennes öppning, även om Linas fingrar hade värmt upp den rejält. Mer och mer fyllde den upp henne, trängde in i varje skrymsle och stimulerade varje nerv. Han satte igång att frenetiskt jucka i henne, och för varje gång kom han längre och längre in.

Skönare knull hade hon inte haft på länge. Njutningen bara stegrades, och hon kände hur hon kom närmare och närmare en ny orgasm. Men plötsligt kände hon något som störde hennes koncentration. Lina hade dragit av sig sina lädershorts, och satte upp ena foten bredvid Ylvas huvud. Ned mot henne sänkte sig en blöt, och naturligtvis piercad fitta. Den gnuggade sig mot hennes mun, och hon var inte sen att göra vad som förväntades av henne. I takt med Kevins stötar, sög och slickade Ylva ännu en god fitta. Den sista för kvällen.

Medan de tillfredsställde sig i var sin ända av Ylva, förenades Kevin och Lina i ett hett kyssande. Helt utan tanke på sin sexslavs välbefinnande, kom de båda på en gång, intensivt stönande i varandras munnar. Kevin tömde en enorm sats djupt inne i Ylvas fitta, medan Linas safter flödade i hennes mun. Ännu en gång andfådd och utmattad låg Ylva utslagen på sätet, medan hennes båda masters tillfredsställda dråsade ner på var sitt säte. 

Alldeles slak låg Ylva där. Dörrarna öppnades vid ännu en station, utan att någon klev på här heller. Ylva anade att det hade skett några gånger under den intensiva sexakten, men att hon inte riktigt noterat det där och då. ”Tänk om någon hade klivit på och upptäckt dem”, tänkte hon. Men hon orkade inte fundera vidare över det. Hon kände att nu var det väl ändå över. Nu skulle hon få vila. De skulle klä på sig, och gå av vid nästa station. Lämna henne.

Men där tog hon fel. Gruvligt fel.

När hennes båda plågoandar hade återhämtat sig en stund, drog de bryskt upp henne på fötter igen. 

- Trodde du att det vara slut redan, lilla slampa, sa Lina hånfullt?

- Långt ifrån, fyllde Kevin på. Kom här.

De drog bort henne till en av stolparna vid dörrarna, och tryckte upp henne mot den. 

- Ser du Lina, vilket långt fint hår slaven har?

- Ja visst Kevin, det har du rätt i. Det går ju faktiskt ända ner till rumpan, eller hur? Vad kan vi göra med det.

- Det är väl långt nog att binda henne med? Vid stolpen.

- Bra idé Kevin. Gör det. Så ska vi ha lite mer roligt med henne. 

Medan Kevin tvinnade ihop Ylvas långa hår, och band det kring stolpen, så att hennes huvud var nästan tryckt mot den, började Lina klä av sig även på överkroppen. Både sin läderväst och sin svarta läder-bh. Hennes bröst var fantastiska, naturligt välformade, och naturligtvis piercade. Bara läderbootsen behöll hon på.

När Ylva var ordentligt fastbunden kom hon fram till henne.

- Vi har en liten specialbehandling för dig. Något alldeles extra. Hon tog ett hårt skamgrepp över Ylvas fitta, och började bryskt massera henne. Ylva stönade svagt. Under tiden såg hon hur Kevin rotade i väskan de haft med sig, och drog upp något i svart läder. En piska. En sådan med en massa läderremmar. Ska han verkligen…?

Lina hukade sig nu ner för att få bättre vinkel, och stack direkt in tre hela fingrar i Ylvas redan ömma, men fortfarande blöta, fitta. Hon pullade, vred och grävde, samtidigt som hon med andra handens tumme smekte klitoris. Snart tryckte hon in ett fjärde finger. Ylva stönade. Hon kände sig uppfylld till bristningsgränsen.

Pullande och rotande stimulerade Lina g-punkten mer och mer, och Ylva blev blötare och blötare, och fingrarna gled lättare och lättare. Så lätt att Lina kände att nu är det dags. Hon vek in tummen också, och med handloven vänd mot sig för bästa inträngning, tryckte hon in hela handen. 

Ylva tjöt av blandad smärta och njutning. Fistad! Här stod hon och blev fistad av en vilt främmande brud, i tunnelbanan, mitt på ljusa natten. Ja, det började faktiskt dagas så smått utanför tågfönstren. En fördel så här med en tunnelbanelinje som mest går ovan jord, förbi lummiga villaområden så väl som höga hyreshus, med full insyn i den upplysta tunnelbanan. Och här stod hon fastbunden i håret, med en näve uppkörd i fittan, till allmän beskådan. Bara det gjorde att det nästan gick för henne.

Men det var inte allt. För då kände hon hur ett hårt rapp träffade henne över magen. 

- Glöm inte bort mig, lilla slav, sa Kevin, och rappade igen. Jag vill också vara med och leka.

Han lät slag efter slag träffa hennes mage, men framför allt hennes känsliga tuttar. Och mer och mer känsliga blev de, för varje rapp som föll. Allt medan det spände och vred i fittan. Ylva var snart som i extas. Alla stimuli fick henne att helt tappa kontrollen. Och när Lina tog bort sin andra tumme från klittan, så att Kevin hade fritt fram att piska skiten ur hennes känsliga fitta, tog det inte många slag innan hon exploderade i en riktig megaorgasm.

När Lina drog ut sin dyblöta hand, och Kevin packade ner piskan igen, sjönk Ylva ner på golvet i en slapp hög. Det enda som höll henne uppe var hennes hår, som fortfarande var fastbundet i stolpen. 
Utmattad, och nu också fullständigt tillfredsställd, satt hon bara och pustade. 

Under tiden klädde Lina och Kevin på sig igen, plockade upp sina saker, och gjorde sig redo att gå av vid nästa station. Kevin plockade upp en sax ur väskan och gick fram till Ylva.

- Jag lägger den här saxen bredvid dig så att du når den, sa han. Du kan ju försöka knyta upp hårknuten, men jag tror det kommer bli svårt, för jag har knutit ordentligt. Så om du ska hinna av vid din station, så får du nog välja om du ska offra håret eller inte.

- Va! Vad säger du! sa Ylva panikslaget. Släpp loss mig! Hjälp mig! Ni kan inte lämna mig så här!

- Sorry gullet, vi hinner inte. Lycka till. Och tack för i kväll. Eller ska vi säga, i natt?

De gav Ylva var sin blöt kyss på munnen, och sedan klev de av. Dörrarna stängdes, och Ylva åkte hjälplös vidare i morgonrodnaden. Om två stationer skulle hon av.


Taxin svängde in på en liten skogsväg. Det var ingen stor skog, snarare ett skogsparti, men som sådant betraktat, ett ganska stort skogsparti. Skogsvägen var i sin tur liten. Bara en grusväg, inklämd mellan två förorter. 

Bilen fortsatte en ganska bra bit. Chauffören ville väl försäkra sig om att de inte skulle bli sedda och störda. Sandra kände hur det högg till lite i magen. Är det här verkligen klokt? Är det här verkligen säkert? Vad hade hon gett sig in på? Men mannen såg faktiskt pålitlig ut. Medelålders, lite lönnfet, lite gråhårig, med stora, grova händer. Men han såg snäll ut. Och hon var kåt.

Till slut öppnade sig vägen till en liten grusad vändplan, lagom stor att också ställa ifrån sig bilen på. Där svängde han in, och stängde av motorn. 

Chauffören lutade sig bakåt i stolen med en djup suck, medan han såg ut genom fönstret med en frånvarande blick, som om han samlade mod inför fortsättningen. Det här hade han inte gjort förut. Aldrig varit med om något liknande. Visst hade han väl drömt någon gång om att få en riktigt sexig kvinna i bilen, som var villig att göra något spännande. Men när det hände i verkligheten, på ett sätt som han aldrig kunnat drömma om i sin vildaste fantasi…

- Nå hur gör vi nu då? frågade Sandra, när det uppenbarligen inte hände något där fram. Ska jag komma fram till dig, eller du bak till mig, eller ska vi göra det utomhus?

- Öh… jag…, började han tvekande.

- OK, då gör vi så här, sa Sandra, och tog initiativet. Hon klev ur bilen och gick runt den, mitt framför chaufförens förvirrade blickar. ”Hon ser ännu sexigare ut i helfigur”, tänkte han. 

Hon ryckte upp förardörren, och slet ut honom i kragen. – Kom här. Hon drog honom med sig till motorhuven. Där klättrade hon smidigt upp och lade sig på rygg, och särade brett på benen som en annan ekivok kylarprydnad. Chaffisen stod bara och stirrade.

- Se så, slicka mig, beordrade Sandra. Mellan benen, var hon tvungen att tillägga, när han bara förvirrat såg sig om på hennes kropp, för att förstå var han skulle slicka. Fötterna…?

- Slicka min fitta, dumskalle.

Till slut rycktes han ur förvirringen, och förstod äntligen vad som krävdes av honom. Han gick ner på huk framför hennes våta sköte, som nu låg ända ute vid kanten, rakt över kylaren, som det anstår en bra kylarprydnad. Det var en syn för gudar som mötte honom. Sandras fuktiga veckade fittläppar, som stod ut emot honom som en stor mussla, och som fortfarande var lite öppna efter Sandras egen behandling. Han satte tummarna vid sidan av dem, och särade dem ännu mer. En inbjudande gotta öppnade sig, som med lite mer dagsljus hade givit en ännu djupare insyn i hennes fuktiga inre. 

Lystet lutade han sig närmare och drog in de kåta dofterna av kvinnokön. Som berusad började han suga på den ena svullna blygdläppen, rullade den mellan sina egna läppar, sög på den medan han bearbetade den med tungan. Gick över till att ge den andra samma behandling, efter att på vägen flyktigt ha gett klittan en slick, vilket inte passerade utan reaktion. Snart borrade han sig längre in i hålet med både tunga och näsa. Sandra gnydde högt och pressade honom med bägge händer ännu längre in, så hon kunde gnugga sin klitta mot hans näsa, medan hon kände tungan långt upp i slidan.

Villigt och njutningsfullt lapade han vidare, alls utan att längre behöva tvingas av bestämda händer. Alltså fick Sandra händerna fria, för att kunna knåda och bearbeta sina stora bröst. Hon nöp hårdhänt i vårtorna, allt medan njutningen stegrades nedanför magen.

- St…stick in ett finger, flåsade hon.

Det hade han inget emot. Medan tungan slickade kring läppar och njutningsknapp, stacka han in sitt grova finger i det blöta hålet. Trots fukten gick det lite trögt, för hans finger var stort och torrt. Han var tvungen att suga på det lite först, men då gick det in utan motstånd. Med långa sköna drag pullade han fittan, medan han hörde hur hon gnydde mer och mer intensivt. 

- Ett finger till! Stick in ett till! Så ja! Precis så! Mera! Fortare!

Han ökade upphetsat intensiteten. Nu började han bli nästan lika påverkad som hon. Han kände att kuken stod som ett spett i byxan, som knappt kunde vänta på att komma ut och leka. Om nu tungan och fingrarna ville dela med sig förstås. Och det var högst tveksamt. För han njöt som han inte hade njutit på många år, av att behandla en läcker savande fitta på det här viset.

- Ett till! Tre fingrar! Jaa! Sandra var i extas. Hon hade gärna låtit honom fista henne, precis som Cissi brukade göra. Men hon insåg att den här näven var mycket större, och redan tre fingrar var på gränsen.

- Hårdare! Hårdare! Vinkla upp dem! Vinkla upp dem!

Frenetiskt ökade han takten, och hittade också hennes mjuka, veckade g-punkt. Extatiskt gick hon upp i brygga, när hon kände de grova fingrarna gräva och locka på henne. Orgasmvågorna sköljde över henne. Fittan kramade och knep om fingrarna, låren klämde till om det slickande huvudet, som sköljdes över av de flödande fittsafterna. 

Utmattad släppte hon till slut taget om hans nerblötta huvud, och låg bara och pustade på den varma motorhuven. Chaffisen reste sig vingligt och betraktade sitt verk. Å ena sidan njöt han av synen, och kände sig inte så lite stolt över att ha kunnat ge henne sådan njutning. Men å andra sidan hade ju inte han fått något ännu. Kuken stod fortfarande som ett otillfredsställt spett i byxan. Och det var ju faktiskt han som skulle ha betalt för taxiresan.

Det förstod också Sandra, som nu börjat återhämta sig från sin utlösning. Och än var hon inte klar med honom. Vigt snurrade hon runt på motorhuven, så att hon låg med benen upp över vindrutan och fötterna på taket, och så att huvudet hängde ut över kylarkanten. 

- Kom hit med den där, sa hon med ett lockande leende. När han förväntansfullt klev närmare, tog hon tag i hans gylf och försökte öppna den. Men det är inte så lätt, när man är upp och ner, utpumpad och dessutom berusad.

- Hjälp mig, bad hon. Och han var inte sena att lyda. Snart låg byxor och kallingar vid hans fötter, och kuken i hennes hand. Hon flämtade förvånat. Den var större än hon trott. Men vad är det de säger om stora händer? 

Hon drog honom nyfiket till sig, så att han stod precis vid hennes mun. Hon granskade staken medan hon sakta runkade den några drag. Den var verkligen grov och ådrig, och lång så det räckte. Hon sträckte ut tungan och slickade skaftet nedifrån och upp, sög ett par tag på pungen, och slickade hela vägen upp igen. När hon åter nått upp till ollonet, och den ändå var i rätt vinkel, slöt hon läpparna om det svullna kukhuvudet, och sög in det i munnen. Hon tog ett stadigt tag om hans nakna, håriga skinkor, och pressade honom närmare. Tog honom längre och längre in i munnen. 

Det var tydligen populärt. Hon hörde hur han stönade njutningsfullt. Uppmuntrad manade hon på honom ännu mer, och drog honom till sig i juckande rörelser. Han fattade uppenbarligen vinken, för han snubblade lite närmare i sina nedhasade byxor, och började munknulla henne med bestämda tag. Han kom ända ner till svalget, och tänkte väl att längre än så kommer han inte. 

Men hon pressade fortfarande på, och vinkeln var rätt. Han pressade på han också, länge och längre när han bottnade en stöt, och plötsligt kände han hur han passerade som en tröskel. Han kände hur hon svalde, och hur han kom förbi svalget. Hur hennes sväljande rörelser masserade hans ollon, och hur han höll på att komma där, långt ner i hennes hals. 

Men just som han kände att det oundvikliga började närma sig, pressade hon honom ifrån sig, så att han var tvungen att dra sig ur. Flåsande kippade hon efter andan. ”Nåja, hon måste ju få lite luft också”, tänkte han, och gjorde sig beredd för nästa stöt. Men hon tryckte honom ifrån sig ännu mer. 

- Inte komma än, flåsade hon. Jag vill ha den i fittan. 

Inte fullt lika smidigt som tidigare vred hon sig om och gled ner för motorhuven, med lite assistans av honom, så att hon inte ramlade rakt ner i gruset. Sedan ställde hon sig lutad över motorhuven, och putade inbjudande med rumpan.

- Tryck in den nu. Knulla min kåta fitta med din stora kuk.

Det var inget att be för. På det igen! Han klev fram och greppade hennes läckra rumpa. Och med skinkorna särade tryckte han äntligen in sin stora kuk i den sköna fittan. 


Wendela stod fortfarande kvar på balkongen, men ögonen stint fästa vid grannen på taket mitt emot, smekande sig själv, medan han runkade sin hårda kuk. De hade stått så länge nu. Ätit varandra med blicken. Hetsat varandra, utan att yttra ett ord. Utan att någon tog initiativet till något mer. Till att komma över till varandra, och kanske knulla tills morgonen grydde.

Wendela bestämde sig för att i alla fall steppa upp det hela ett snäpp, samtidigt som hon gjorde det mer bekvämt för sig. Hon vände matbordet åt hans håll, och kröp upp och lade sig på det, vilket gav honom full insyn mellan hennes uppdragna, spretande ben. Där fortsatte hon att smeka och pulla sin kåta mus. 

Med ena handen på klittan, och två… nej tre fingrar i fittan, smekte hon sig närmare och närmare en orgasm. Hon kunde inte själv se honom längre. Men när hon själv flämtande nådde klimax, hörde hon hur han stönade sprutade sin sats över balkongräcket.

När hon efter några minuter tittade upp igen, efter att ha hämtat sig från sin orgasm, så var han borta. Balkongen på grannhuset var lika tom, och fönstren var lika mörka, som förut. Wendela reste sig suckande. Det var nästan som att det hade varit en dröm. Om det inte hade varit för hennes ömma, drypande fitta, och doften som satt kvar på hennes fingrar. 

Hon smakade förstrött på dem, medan hon tittade sig omkring. Allt var undanplockat. Sopsäckarna var fulla. Inget mer att göra här. Bara att gå ner och slänga skräpet.

Wendela lämnade lägenheten igen, med tre halvfulla sopsäckar. Det klirrade betänkligt av alla glasflaskorna, när hon smög nerför de nu ännu svalare trapporna. Om någon var vaken nu, skulle de omöjligt missa henne, så som hon skramlade.

Först slängde hon säcken med engångsskräp i soprummet, som man nådde från en dörr på utsidan bredvid porten. Men glasflaskorna tänkte hon gå ner till återvinningsstationen vid torget med. Visst, hon kunde ha ställt den säcken i soprummet den också. Alltid retade det någon. Men var låg utmaningen i det?

Med säckarna klirrande över axeln, gick hon samma väg som Sandra hade gjort, ner mot torget. Sommarnatten hade börjat ljusna igen. Fåglarna kvittrade för full hals i trädkronorna, hälsande morgonrodnaden. Men inga nattvandrare mötte henne på hennes nakenpromenad. 

Inte förrän hon kom ner till torget såg hon några människor. Men där på sin parkbänk satt fyllgubbarna fortfarande kvar. De gjorde åter igen stora ögon, när nattens andra nakna brud gick över torget, bort till glasbubblorna, och börja slänga glas under höga klirr och krasch. Hennes nakna rumpa när hon böjde sig ner för att plocka upp flaskor, fick det nästan att vakna till i deras byxor. 

För att inte tala om när hon tog den andra säcken och kom emot dem, där de satt och stirrade.

- Hej gubbar, sa hon glättigt. Jag har något åt er. 

Lystna, förvirrade blickar svepte över hennes kropp. Skulle de verkligen få…?

- Nej, inte det, log hon. Det här, sa hon i stället, och höll upp säcken.

- Jag hade en liten utflyttningsfest idag. Det blev lite vilt som ni ser. Men ändå gick inte alla flaskor åt. Jag har några halvtomma här, som jag tänkte ni kunde få. Blandad sprit. Slit det med… ”hälsan”.

Hon satte ner påsen framför de förvirrade bänknötarna, och vände på klacken igen. Förbluffade följde de hennes nakna rumpa på väg tillbaka igen, innan de kom på vad de nyss hade fått, och under jublande skrålanden började botanisera i julklappssäcken.

Wendela smålog hela vägen hem. Nu hade hon gjort någons dag, eller snarare natt, igen. Hon kom åter att tänka på grannen. På hans stora kuk, som han hade stått där och runkat åt henne. Blotta tanken fick det att pirra mellan benen på henne. Det var nästan så att hon funderade på att gå upp till honom, när hon svängde in mot sitt hus igen. Men då såg hon något i ögonvrån. Hon tittade bort mot buskaget, där Cissi hade gömt sig för en stund sedan. Och där stod han.

I skydd av buskarna, utan att synas från vägen, men ändå så att hon såg honom i ljuset från gatlyktan, stod han. Fortfarande alldeles naken. Åter med kuken i högsta hugg i sin stora näve. Hon stannade upp och betraktade honom. Han betraktade henne tillbaka, stilla under busken. Hon vände sig om och närmade sig med lätta steg. Det svala gräset smekte sensuellt hennes bara fötter. Hon stannade alldeles framför honom och andades tungt.

- Hej, sa han.

- Hej, sa hon.

- Jag såg när du gick ut, sa han. Tänkte jag ville se mer av dig. Känna på dig.

- Jag flyttar morgon, sa hon. Långt bort.

- Då har vi bara i kväll, sa han.

- I natt, rättade hon.

- Sista morgonen, sa han.

Han tog ett steg mot henne och tog tag om hennes nacke.

- Inte mig emot.

Han drog henne till sig i en passionerad kyss. De slingrade sina armar om varandras kroppar, medan de fortsatte kyssa, äta på varandra. Till slut lade han varsamt ner henne på rygg i gräset, tittade henne i ögonen och sa.

- Förspelet har vi väl redan klarat av?

Hon nickade. 

Utan omsvep trängde han in i henne. Och till tonerna av koltrasten i den bleka soluppgången, älskade de. Älskade länge och hett tills han sprutat henne alldeles full, och hon nästan svimmat i kvällens sista orgasm. 

När hon återhämtat sig igen, var han borta. Hon hörde bara ett avlägset klick från hans port. Utpumpad kom hon på fötter igen, och smög upp i lägenheten.

Samtidigt lösgjorde sig en annan skugga från bakom busken hon just lämnat. Efter att ha knölat in sin kladdiga, nyrunkade kuk i byxorna igen, linkade värden in genom porten. Han sneglade ett tag lystet upp för trappan. Skulle han följa efter Wendela upp till lägenheten? Men nej, det fick räcka för i kväll. Han var redan för mörbultad.


Cissi lutade sig andfådd mot den svala trapphusväggen. Hon hade sprungit allt vad hon kunnat hela vägen hem. Hon hade inte sett sig om, inte saktat in på stegen, inte vågat chansa på att han inte skulle hinna i kapp. Panikslaget hade hon knappat in portkoden. Första gången blev det fel. Hon fick göra om. Men nu stod hon ändå här, innanför den låsta porten. I säkerhet.

Utanför var det lugnt och tyst. Inga spår efter någon förföljare. Inget att vara rädd för längre. Men säg det till ett bultande hjärta. Cissi sjönk ned på golvet helt utmattad, både lite av språngmarschen, men framför allt av anspänningen. 

Hon hade haft en så fin stund med den unga killen. Han var ju riktigt söt. Och det hade varit så spännande att visa honom ”kärlekens mysterier”. Hon tittade ner på sin kropp. Fullsmetad med sperma var den. Skulle hon kunna komma hem så här? Hon försökte hjälpligt torka av sig med händerna, medan hon tänkte på vad som sedan hände. Tänk vad som skulle kunna ha hänt. Nu började chocken komma. Hon darrade i hela kroppen. Kände hur hon började frysa.

Med möda tog hon sig upp på darriga benen. Och med en viljeansträngning släpade hon sig upp de två trapporna till sin egen lägenhet. Först försökte hon bara öppna dörren, men den var ju låst. Det visste hon ju. I stället ringde hon på klockan. Det välbekanta ding-donget hördes dämpat där inifrån. Inget hände. Hon ringde på igen. Och igen. Och igen. Alltmer desperat. Hon slutade inte ens när hon hörde trampet och skramlet av att hennes pojkvän var på väg. Hon slutade först när han förvånat slog upp dörren, och hon hulkande föll i hans famn.

- Men Cissi, gumman, vad har hänt? 

I Emils trygga famn kunde nu alla spänningar släppa och alla fördämningar brista. Cissi grät floder, hulkade, tjöt och kramade desperat hans trygga kropp.

Emil fattade ingenting. Här stod han med en gråtande flickvän i famnen, som kommer hem alldeles naken mitt i natten. Och vad var det för kladd? Men eftersom han inte lyckades få ur henne ett vettigt ord, förstod han i alla fall så mycket att här kunde de inte stå. Så han drog igen dörren och förde henne med sig tillbaka ner i sängvärmen. Han fortsatte att hålla om henne och trösta, tills hon var i stånd att berätta.

Sakta återfick Cissi värmen i kroppen, tryggheten och målföret. Snyftande kunde hon berätta vad hon hade varit med om. Festen som urartade (inte alla detaljer), kläderna som var förstörda (inte vem som gjort det mesta av jobbet), utmaningen, och till slut killen (verkligen inte alla detaljer) och gubben som antastade henne. 

Inte för att Emil riktigt hängde med i alla turer. Men, det tänkte han att vi får ta imorgon. Nu var det bara att trösta Cissi som gällde. Att smeka hennes nakna rygg. Att kyssa bort tårarna från hennes kinder, och från hennes ögonlock. Att gnugga värme i hennes frusna kropp. Hennes rumpa var iskall. Hennes tuttar var stelfrusna. Hennes lår behövde också värmas. 

Och ju mer han smekte henne, desto mer gosade hon in sig i hans famn. Och desto mer började hon krama och smeka och kyssa honom tillbaka. Och mer och mer började hon känna, att den där sexuella upphetsningen hon hade känt (som hon inte heller nämnt för Emil), fortfarande var kvar och växte för varje smekning. Hon lät en hand kramande smyga sig ner till hans rumpa, och sedan vidare till framsidan. Hon stönade uppmuntrande när han knådade hennes bak ännu mer. Och när han stack in sitt lår mellan hennes ben, gned hon tacksamt sin fitta mot det. 

- Tror du inte att jag blir ännu bättre varm, om jag får känna din kroppsvärme, frågade hon skälmskt, utan kläder i vägen?

Emil var inte sen att nappa på vinken. Snart låg de omslingrade och nakna och smektes och kelade på ett sätt som de inte gjort på mycket länge. Nog för att de hade ett bra och kärleksfullt sexliv, men det här var på en ny nivå av innerlighet.

Till långt in på morgonen älskade, verkligen älskade, de med varandra. Bara innerligt, kärleksfullt, känslofyllt sex. Inget kinky. Bara kärlek.


I tunnelbanevagnen slet Ylva förtvivlat i sin fastbundna hårknut. Ihärdigt försökte hon få in fingrarna på rätt ställe, och på något sätt lösa upp den. Men dels var den hårt och rejält knuten, dels var den svårt att komma åt med armarna lyfta bakom nacken och utan att kunna se någonting. 

Första stationen passerade. Nästa måste hon av. Hon måste komma loss. Hon sneglade på saxen, som låg inom räckhåll vid hennes fötter. Skulle hon behöva offra håret? Som hon sparat ut i så många år? Nej! Hon fortsatte kämpa. Men det var hopplöst. Ingenting gav med sig en millimeter. Och när hon desperat slet i det, med händerna och med skallen, blev det bara värre. 

Snart måste hon bestämma sig. Skulle hon chansa och fortsätta försöka? Kanske köpa sig mer tid genom att åka förbi sin station. Fortsätta till ändstationen och vända. Eller var det sista tåget för natten? Hon visste inte. Nej, hon kunde inte chansa. 

Desperat greppade hon saxen. Fumlade för att få rätt grepp, rätt snittyta. Började klippa. Men det gick ju inte direkt! Det var trögare än hon trodde! Det var knappt att hon skulle hinna! De välbekanta husen och träden rullade förbi. Snart var hon framme. Hon klippte frenetiskt. Hade bara kommit halvvägs. Tog desperat i för kung och fosterland. Perrongen började närma sig. Bara lite kvar. Lite till. Snart. Tåget stannade. Bara ett par klipp. Dörrarna öppnade sig. Tröga saxjävel! Bara… lite… till…! Nu! 
Äntligen!

Ylva kastade sig ut genom dörrarna, fortfarande med saxen i sin uppsträckta hand, medan dörrarna precis stängdes bakom henne. Hon rullade runt på den hårda perrongen, slog sig på armbågen och skrapade sig på höften. Men hon var fri. I sista stund. Flämtande låg hon bara kvar, på rygg, och stirrade i perrongtaket.

En lång stund låg hon där, och kunde inte förmå sig att göra något annat. Men ljudet av en koltrast som sjöng i en trädtopp i närheten, fick henne att vakna till. Mödosamt reste hon sig och borstade gruset från kroppen. Hon kastade en blick på saxen i sin hand. Skulle hon behålla den eller kasta bort den direkt? Hur såg hennes stackars hår ut? Hon gick bort till biljetthallen, och speglade sig hjälpligt i glaset. Det såg väl ändå OK ut. Hon fick väl gå till frissan imorgon. Men det fick duga så länge. Hon slängde saxen i en papperskorg, och gick igenom spärrarna utan att ens ta notis om spärrvaktens häpna uppsyn.

Hon hade inte många hundra meter hem från tunnelbanan. Ingen mötte hon på vägen. Och hade hon gjort det, så hade hon knappt lagt märke till det i alla fall. Hon hade haft nog av äventyr för en natt. Nog av sex. Nog av adrenalinrusch. Nu ville hon bara hem och sova.

Men först måste hon ju hämta nyckeln hos grannen, kom hon på. Den sexiga grannen. Honom som hon så länge gått och spanat på, och flörtat med, utan att det hade blivit något. Mer än att de var så pass goda vänner, att de bytt reservnycklar med varandra. De brukade fika tillsammans och vattna varandras blommor när det behövdes. Men inget mer. Bara vänner! Men nu skulle det nog fan bli ändring på det.

Ylva ringde på Petters dörr med ett par energiska pling. Hon behövde inte stressa. Snart kommer han nog. Och mycket riktigt såg hon hur dörrögat blev mörkt ett ögonblick, och hörde hur det rasslade i låset. Ett förvånat och rufsigt ansikte, och en vältränad kropp i enbart ett par boxers, mötte henne när han öppnade.

Ylva log finurligt.

- Om du låter mig sova hos dig i natt, sa hon, så kommer du i morgon få höra den mest otroliga historia du någonsin hört. Och få ditt livs mest otroliga sex.


Sandra satt bekvämt tillbakalutad i passagerarstolen i taxin, pustade ut och njöt. 

Taxichauffören kunden sina saker när det kom till att knulla. Med sin stora kuk hade han gett henne tidernas knull. Tidernas hårdaste knull, rättade hon sig. Nog för att hon älskat när han pullade henne till den första orgasmen. Och att suga bamsekuk är sällan fel. Men när han plöjde upp henne med sitt grova organ, och ivrigt påmanad av henne själv, tagit henne hårdare och hårdare, då kunde ingenting hålla tillbaka orgasmfyrverkeriet.

Fånigt leende körde han sin läckert nakna passagerare hem. Också hon lika fånigt leende, med sitt spermadränkta ansikte. För när han deklarerade att han skulle komma, efter att hon själv skakat i konvulsioner, så vände hon sig om på huk igen, och tog hela sprutet i ansiktet. Sedan hade hon avböjt en servett för att torka av sig. Det kunde gott få sitta kvar ett tag. 

När det till slut kom fram till hennes hus, tog de farväl med en kram, och en spermadränkt puss. Inga pengar behövde hon hämta. Det var redan betalt och klart. Sandra klev ur taxin, och medan hon gick uppför gången mot porten, med sexigt svängande rumpa, vinkade hon avsked över axeln. 

Chauffören tittade långt efter henne, när hon försvunnit in genom porten och upp för trapporna. Sedan startade han bilen med en suck. Klockan sade honom att hans pass snart var slut, så han bestämde sig för att åka hem. Han skulle sova gott den här morgonen.

Anders, en medelålders man på tredje våningen, väcktes mitt i sin skönhetssömn av att det ringde på dörren. När han yrvaket och något uppskrämt av den uppfordrande signalen tittade på klockan, blev han bara ännu mer fundersam. Sömndrucken drog han på sig morgonrocken när han passerade badrumsdörren. När han tittade i dörrögat förstod han inte riktigt vad han såg. Och när han öppnade förstod han ännu mindre.

- Hej Anders, jag ska bara hämta mina reservnycklar.

Anders bara stirrade. Där stod hans unga granne Sandra, spritt språngande naken, utanför hans dörr. Och vad är det hon har i håret, och i ansiktet? Är det inte…?

- Vad då, frågade hon uppfordrande, har du inte sett en naken tjej förut?


Hemma i lägenheten gjorde nu Wendela de sista förberedelserna för morgondagen. För det sista äventyret. Och kanske det största. Hon hade noga planerat vad som skulle göras. 

Hon lämnade ytterdörren olåst, och hängde upp nycklarna på en krok i hallen. Sedan gick hon in i sovrummet, där bara hennes säng stod kvar, med sina gallerförsedda sänggavlar. Från under sängen drog hon fram en låda med saker som hon sparat till just detta tillfälle. Hon tog upp två handfängsel och två fotfängsel, båda i professionellt hållfast stål, och fäste tre av dem i var sin sängstolpe. Hon tog upp piska, och några andra utvalda sexleksaker, och lade upp dem på sängen bredvid sig. Hon tog också upp en gaggball och en tuschpenna. 

Hon spände på sig gagballen i munnen, satte fast vardera fotleden i varsin sängstolpe, och även den vänstra handen. Till slut tog hon det sista handfängslet, fäste det kring sin högra handled, och låste den sedan med en van rörelse kring den högra sängstolpen. Nu låg hon fastspänd som ett kryss, så hårt att hon knappt kunde röra sig.

Men innan hon spände fast sig, hade hon med tuschpennan skrivit på sin mage. 

”Nyckeln till bojorna finns i stugan. Flytta mig med säng och allt. Under tiden får ni göra vad ni vill med mig. Puss Wendela”.

Sedan somnade hon. Och hon sov… förväntansfullt.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.