Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2021 kl. 15:28, av Nightcare

Att flytta naken

Del 4 av 4 i serien Att ta sig hem naken

Efter sin vilda utflyttningsfest spänner Wendela fast sig naken i sin säng, i väntan på att flyttkillarna ska komma nästa morgon. Det kommer bli en händelserik och vågad färd till den nya stugan 40 mil bort.

Wendela har haft en utflyttningsfest för sina tjejkompisar, innan hon flyttar från taklägenheten i en stockholmsförort till en liten stuga på landet. Festen slutade med att alla kläder är sönderklippta, så att tjejerna fick ta sig hem nakna i sommarnatten bäst de förmådde. 

Själv spänner Wendela fast sig naken i sin säng, i väntan på att flyttkillarna ska komma nästa morgon.

---------------------------------------------------------------------------

Stefan hoppade in i flyttbilen igen.

- Jag köpte var sin kaffe också, sa han och sträckte över en kopp mot förarplatsen. 

- Tack, det behövde jag, sa Nicke. Han tog en liten klunk, medan Stefan spände på sig bilbältet. Kaffet var inte så värst varmt, men då kunde man i alla fall dricka direkt. Han startade och körde ut från macken, in mot det lilla förortsområdet. Bilen var fulltankad, kaffet på plats. Nu var det bara att åka till adressen och lassa in. Sedan var det bara den långa resan till stugan kvar. 40 mil. 

De hade tagit den lilla flyttbilen idag. När de var där för ett par dagar sedan hade det varit den stora. Men då var det ju desto mer att flytta. Nästan hela bohaget. Nu var det bara en säng, ett bord och några stolar kvar. 

- Lustig tjej den där Wendela, sa Nicke. Att inte ta allt på en gång. Skulle vart enklare när det är så långt. 

- Jo, det är klart, sa Stefan. Men hon ville ju ha den där utflyttningsfesten. 

- Vem har en utflyttningsfest? Det är ju när man flyttar in man brukar ha fest.

- Fast där kände hon väl ingen. På det nya stället alltså.

- Nej det är klart.

Konversationen dog ut för en stund, medan Nicke gjorde en vänstersväng för att runda parken. 

- Ser bra ut i alla fall, återtog han. Och trevlig också.

- Vem?

- Tjejen.

- Jo, det är klart. Snygg. Henne skulle man inte ha något emot, om man säger så.

- Man skulle kanske ha varit med på festen.

Båda garvade grabbigt, och tog var sin klunk av kaffet. 

Wendela hade ju följt med dem i flyttbilen på färden tillbaka till stan. Suttit mellan dem i hytten. De hade pratat och haft riktigt trevligt hela resan. Och så hade de ju kunnat snegla på hennes välsvarvade ben, som stack ut från den korta kjolen. Och den tunna blusen med ett par knappar uppknäppta hade också visat en trevlig utsikt. Själva var de rätt unga, och var rätt nya i branschen. Några år yngre än den här läckra kvinnan. Och nu såg de fram mot en lika trevlig tur.

Till slut var de framme vid huset. Nicke backade vant in flyttbilen mot porten. Inte för att det skulle ha varit så tungt att bära de få möblerna ut till gatan, men de skulle ju bara behöva stå här ett kort tag, så det gjorde inget om de stod i vägen en liten stund. 

De tog var sin sista klunk ur sina kaffemuggar, och hoppade ur bilen. Stefan öppnade bakdörrarna och förberedde ilastningen, medan Nicke ställde upp porten. Sedan tog de de tre trapporna upp till takvåningen. De mindes hur den hade fått kånka ner alla möblerna för de där trapporna för ett par dagar sedan. Framför allt det där djäkla skåpet. Men trapphuset var inte jättetrångt, så det hade ändå gått utan större besvär. Och det som återstod nu, skulle inte heller ställa till några problem.

Wendela hade sagt att det bara var att kliva på när de kom, men för säkerhets skull plingade i alla fall Stefan på. Ingen kom och öppnade. Det hördes inte ens ett ljud inifrån lägenheten, inga steg eller något skrammel. Stefan ryckte på axlarna och tryckte ner handtaget. Dörren gick upp utan problem, så de gick in i den kala hallen. Det ekade ödsligt nu när alla möbler var borta. 

- Hallå, vi är här nu, ropade Stefan lite försynt. Men ingen svarade. 

- Har hon försovit sig? Nicke gick in emot sovrummet, medan Stefan gick in till vardagsrummet, där de hade lämnat bordet och stolarna. Men där var det tomt. Han tittade sig förvånat omkring, tills han blickade ut genom balkongdörrarna.

- Du Nicke, hon har släpat ut möblerna på balkongen, ropade Stefan.

- Inte alla, svarade Nicke. Kom och titta.

Det var något med tonen i Nickes röst som fick Stefan att undra. Men när han kom in i sovrummet förstod han.

Där mitt i rummet, fastspänd i sängen, låg deras uppdragsgivare alldeles naken. Hennes händer och fötter var fastspända i varsin sängstolpe och hon hade en gagball i munnen. Omkring henne låg diverse sexleksaker. Själv låg hon stilla med slutna ögon och andades djupt och tungt. Hon sov fortfarande. 

Titta vad det står på magen, sa Nicke, som hade gått närmare. Stefan gick fram och läste. ”Nyckeln till bojorna finns i stugan. Flytta mig med säng och allt. Under tiden får ni göra vad ni vill med mig. Puss Wendela”.

Stefan och Nicke bara stirrade. Det här kunde inte vara sant. Nog för att de hade fantiserat lite om den snygga bruden. Men nu låg hon här naken, och bjöd ut sig! Hur…?

De tittade förbluffade på varandra en lång stund. Sedan spred sig ett snett leende över deras läppar. Har hon sagt det så. Nicke tittade sig omkring på vad det fanns för leksaker på sängen. Funderade på vad han skulle börja med. Så plockade han upp en rosa massagestav, halvt om halvt naturtrogen men med en slät sammetsaktig yta. Han satte sig på sängkanten vid hennes välformade lår, satte igång staven på låg fart, och höll den mot hennes venusberg strax ovanför springan. 

Wendela vaknade med ett ryck, slog upp ögonen och såg sig vilt omkring. Det tog ett tag innan hon kom ihåg var hon var, och att det faktiskt var hon själv som hade spänt fast sig i går kväll, eller snarare i morse. Det blev sent igår. 

Hon tittade sig omkring på de båda flyttgrabbarna omkring henne, Nicke som satt på sängkanten, och Stefan som intresserat hängde över henne på andra sidan sängen.

- God morgon, hälsade Nicke lite lätt sarkastiskt. Har du sovit gott? Blev det en vild fest eller?

- Har du längtat efter oss? Det ser ut så, sa Stefan, och började smeka hennes nakna bröst.

- Fin liten överraskning du har dukat upp för oss här, fortsatte Nicke, och tittade sig omkring på utbudet. Det verkar som du är sugen på att leka. Han smekte den vibrerande staven ner mellan hennes vidöppna ben, över den lockande springan.

Wendela stönade. Hon log njutningsfullt under sin gagball. Det här var ju precis det hon ville. Precis vad hon hade planerat. Nu var hon helt i deras våld. Hoppas att de vågar gå riktigt långt. Hon tittade upp på Nicke och sökte hans blick. Tittade honom stint i ögonen som för att mana på, för att få honom att gå vidare. 

Nicke förstod vinken och ökade vibrationerna, samtidigt som han med andra handen smekte över hennes sexiga kropp. Över magen, höfterna, låren, smalbenen. Smekte hennes sexiga fötter. Kittlade dem lite, så att hon ryckte och drog i sina bojor, och gurglade något ohörbart men inte helt positivt bakom gagballen.

Under tiden knådade Stefan hennes bröst med kraftigare tag. Nöp i bröstvårtorna så att hon gnydde av vällust, omväxlande med att han smekte henne upp över halsen, ansiktet, nacken. Han böjde sig ner och kysste hennes försvarslösa mun, sög in hennes underläpp så att den stod rakt ut. Han slickade saliven från hennes kinder, som hade runnit ur hennes uppspärrade mungipor, sög på hennes näsa, lät tungan löpa över hennes salta ögonlock. Han sög in örsnibbarna i sin hungriga mun, och slickade henne ömt i örats alla vindlingar. 

Mellan hennes ben retade Nicke hennes nu alltmer blöta springa, med att emellanåt sticka in den vibrerande staven en liten bit i själva hålet. Men inte så mycket och länge så att hon inte frustrerat längtade efter mer. Under tiden fuktade han ett par fingrar på sin andra hand, och började retsamt och försiktigt smeka hennes bakre hål. Efter en lång stund, alltför lång om man frågade Wendela, stack han in en fingertopp i hennes anal, försiktigt juckande medan han även började trycka på med staven i fittan. Djupare gick han med staven, medan han nu med två fingrar kände dess vibrationer genom den bakre väggen.

Stefan hade åter börjat koncentrera sig på hennes läckra bröst. Medan han knådade det ena bröstet med sin hand, och emellanåt nöp hårt i den styva vårtan och rullade den mellan sina fingrar, sög han in det andra bröstet så långt in i munnen han kunde. Hårdhänt masserade han det med sin sugande mun, medan han lät tungan spela över bröstvårtan. Han nafsade och bet, både i bröstet men också i den nu stenhårda vårtan, som inte blev mindre hård av behandlingen. Han växlade mellan de båda brösten, och lät båda få samma krävande omvårdnad.

Nicke hade nu fått tag i ännu en stav. Denna gång utan vibration, men med ett antal kulor hopfogade på rad, den ena större än den andra. Medan han körde den första staven ut och in allt djupare i det första hålet, använde han de safter som nu ymnigt flödade därifrån över hålet nedanför, för att sakta föra in den nya leksaken i hennes anal. Wendela var i extas, och gjorde fruktlösa försök att jucka emot i sitt hårt fastspända tillstånd. Det såg så oerhört sexigt ut att Nicke, som nu körde in staven så djupt han kunde i fittan, inte kunde låta bli att luta sig fram och smaka på den lockande springan. Girigt slickade ha på läpparna som omslöt staven, lapade i sig safterna som pressades ur det blöta hålet, och sög på hennes känsliga knapp.

Stefan hade nu hittat nya leksaker. Ett par klämmor som uppenbart var avsedda för brösten. Försiktigt placerade han dem på de känsliga bröstvårtorna. För varje klämma fick hennes välluststön ett extra utbrott. Och inte lät hon mindre när han drog och vred på de plågande klämmorna. Brösten stod som små tält, när hon förgäves försökte spänna upp kroppen i en båge, för att följa med när han drog som värst.

Snart fick han en ny idé. Han fick syn på den mångsvansade läderpiskan som låg bredvid henne på sängen. Har hon lagt den där, så är den ju till för att användas. Men klämmorna kvar på brösten, och med Nicke och hans stavar frenetiskt stimulerande hennes underliv, började Stefan bearbeta hennes överkropp. Först med lätta rapp över mage och armar. Sedan även över de känsliga brösten. Över, under och omkring de plågande klämmorna, som skänkte Wendela en så skön smärta. Men till slut började slagen bli hårdare, och träffade även klämmorna så att de skälvde och dansade på de styva knopparna. 

Nicke, som hörde piskans vinande, tittade upp från sin delikata måltid mellan Wendelas skakande lår. Det såg så läckert ut. Piskan började redan lämna svagt röda ränder på hennes mage och bröst. 

- Får jag låna den, sa han och reste på sig. Motvilligt lämnade Stefan över leksaken, och ställde sig för att titta på vad kompisen skulle ta sig för.

Nicke började sprida piskrappen över hela Wendelas kropp. Nu när han själv inte låg i vägen, så fick även benen sin beskärda del. De läckra låren, höfterna och även så gott det gick skinkorna, där dess sidor exponerades för behandling. Till slut lät han även piskan vina mellan hennes ben, över den känsliga fittan, som nu blev ännu känsligare. 

Wendela hade ännu inte kommit. Hon försökte medvetet hålla emot. Hon ville dra ut på det. Ville njuta så länge som möjligt. Insåg att de inte skulle sluta bara för att hon kom. Så då kunde hon lika gärna försöka hålla sig så länge som möjligt. Men nu! När piskan ven som värst över hennes överstimulerade kropp, över hennes ljuvt plågade bröstvårtor, och hennes väl uppkörda fitta. Nu kände hon att orgasmen var på väg! Med stormsteg. Medan rappen föll ymnigt mellan hennes särade ben, och medan Stefan åter igen drog och vred i hennes bröstklämmor, exploderade hon i en gigantisk orgasm. 

Hon skälvde och skakade i vad som kändes som en evighet. Lemmarna darrade okontrollerat trots de hårt åtdragna bojorna. Genom hela orgasmen gav henne Nicka lätta rapp över hela koppen, medan han fascinerat betraktade effekten av sin behandling. Han hade aldrig sett någon få orgasm av själva smärtan. Av njutningen efter smärtan, ja. Men det här var något utöver det vanliga.


Efter orgasmens överväldigande vågor, vilade Wendela ut i sina bojor. I det närmaste avsvimmad var hon. Bortdomnad av sin njutning. Nicke och Stefan slappnade också av medan de betraktade sitt verk. Även de kände sig rätt urlakade efter den urladdning de hade fått bevittna. 

- Nej vad säger du, sa Nicke med en suck, ska vi kanske ta och flytta lite? Vi har ju en bit att åka också.

- Jo du har nog rätt. Stefan höll motvilligt med. Det skulle nog kunna bli tid för en fortsättning under själva resan. Nu kändes det faktiskt inte som att det var läge.

Medan Wendela så smått började komma till sans igen, började killarna försöka överblicka vad de hade att jobba med. 

- Bordet och fyra stolar på balkongen, det är inga problem, funderade Stefan. Och så alla de här prylarna. Han gjorde en gest mot de kringspridda leksakerna.

- Geh ihngsh eh ååha, började Wendela gurgla bakom gagballen, medan hon verkade försöka peka med huvudet.

- Vad säger hon? undrade Nicke.

- Vi får nog hör efter, sa Stefan, och började spänna loss gagballen.

Ovant men tacksamt efter en hel natt – nåja – morgon, mjukade Wendela upp sina stela käkar.

- God morgon som sagt var, sa Nicke. Gillade du uppvaknandet? 

Wendela satte nästan all den överflödiga saliven i halsen. Det var knappt att hon kunde prata, trots att hon försökte svälja undan.

- Hej, hostade hon. Kul att ni kunde komma. 

- Nöjet är helt på vår sida, kontrade Nicke, medan han plockade bort klämmorna från hennes bröst. Vilket genererade nya tjut från Wendela.

- Tänk att det alltid är värst när man tar bort dem, sa hon.

- Fina leksaker du plockat fram, sa Stefan. De var riktigt roliga.

- Kul att det uppskattas.

- Nu funderar vi bara på var vi ska göra av dem.

- Det finns en låda under sängen, sa Wendela. Ni kan lägga dem i den.

- Bra, sa Nicke, här är den. De plockade snabbt ihop allt löst.

Sedan var det ju problemet med sängen, och dess innehåll. Stefan såg grubblande på den problematiska möbeln.

- I vanliga fall hade vi vänt den på sidan, sa Nicke, och tagit madrassen separat. 

- Den går väl knappast ner om man bär den rättvänd?

- Nej, om inte annat blir det nog för trångt i kurvorna. Och även om det skulle kunna gå, vill jag inte testa med levande innehåll.

- Men hur ska vi kunna bära den på sidan, med henne kvar i? Hon kommer hänga bara i bojorna. Det kommer inte var skönt för hand- och fotleder.

- Men om vi spänner fast kroppen också, kom Nicke på. Vi har ju spännbanden i bilen. Vi spänner en över bröstet och en över låren till exempel. Då lär hon ju ligga tillräckligt fixerad.

- Värt ett försök.

De började med att bära ner bordet och stolarna, och fixera dem längst fram i lastskåpet. Och när de även tagit ner leksakslådan, och plockat upp ett lämpligt urval av remmar, tog de itu med problemet. De spände en kraftig rem strax under bysten, och en mitt över de kraftiga låren. 

- Hur känns det? frågade Nicke, när han dragit åt den övre remmen. Sitter den bra?

- Lite hårt, stönade Wendela. Lite svårt att andas.

- OK, jag släpper efter lite. Men vi vill ju inte att du ska glida när vi bär dig. Vi får testa. 

- Vi tar och tippar över dig, så får vi se, sa Stefan. Vi kommer ändå inte ut genom sovrumsdörren annars. 

Försiktigt välte de över sängen på vänster sida. 

- Aaoooh, jag glider, tjöt Wendela. Överkroppen gled mycket riktigt ner ett par decimeter, medan benen hölls stadigt fast i sitt ursprungliga läge.

- OK, vänd tillbaka, sa Stefan. Vi får spänna mer.

De justerade tillbaka henne i läge, och drog åt bandet igen. 

- Du får stå ut en liten stund, sa Nicke. Vi får skynda oss så det inte tar för lång tid.

De välte över sängen igen, och nu hängde Wendela i alla fall kvar, även om det såg ansträngande ut. 

Med vana händer, och för säkerhets skull med hjälp av hjälpande bärremmar för tunga lyft, bar de snabbt ut sängen i hallen, ut genom dörren och fram till trappen. Efter att de än en gång säkrat sina grepp, började de att så snabbt de förmådde gå ner för trapporna med sin värdefulla last. Det var lite krångligt i kröken där trappan vänder. De fick lyfta och lirka för att få upp sängen över räcket, för att få plats att vända.

- Hur går det? frågade Stefan, när de nått ner till våningen under. Kan du andas?

- Det går, flämtade Wendela, men det är tungt. Skulle uppskatta… om ni skyndade er…

- OK, vi tar en till så får vi se.

På nästa våning stannade de till och lossade lite på banden över bröstkorgen ett tag, och höll upp henne så hon fick andas. Sen drog de åt igen för att ge sig i kast med den sista etappen.

Mitt medan de krånglade och fastnade lite vid den sista kröken, harklade sig Wendela ansträngt men försynt.

- Jag vill inte… stressa er grabbar… men jag börjar… bli jävligt… kissnödig… Skulle ni kunna… skynda på… lite?

Tack, precis vad som behövdes. Killarna bet ihop och fördubblade sina ansträngningar, för pressade för att kunna svara. Först ner, sedan tänka på det nya problemet.

När de kom ner till första våningen, stod värden utanför sin dörr och glodde, och skrockade elakt. 

- Lilla flicka, var har du nu gjort? Sålt smöret och tappat nyckeln? Nog för att jag trodde att jag skulle få se dig naken en sista gång. Men det här tar allt priset.

Flyttkillarna var tvungen att sätta ner sängen igen för att skifta grepp. Så nu stod den, fortfarande vält, mitt framför den elake värden. Han gick fram till sängen och strök henne lystet över bålen.

Nog för att jag sett dig fastspänd många gånger flicka lilla. Och nog för att jag har haft minst lika roligt med dig, som du verkar ha haft med de unga pojkarna här. Jag ser nog märkena på din kropp. Han strök över de röda ränderna på hennes mage. Men en sista liten kläm kan du väl unna mig?

Han strök sin hand över de nakna brösten, och klämde hårt på bröstvårtorna.

- Låt bli…, flämtade Wendela, fortfarande ansträngd av spännbandet. Låt mig vara… din äckliga gamla…

- Så ja, inte krångla nu, skrockade gubben, och tog ett skamgrepp mellan hennes utspärrade ben. 

- Du hör vad hon säger, röt Nicke, och tog några hotfulla seg mot värden. Låt henne vara. Med en våldsam högerkrok träffade han solarplexus på gubben, som dråsade ner i en kvidande hög på golvet.

I allt tumultet kunde inte Wendela hålla sig längre. Hon hade knipit så gott det gick genom hela färden nedför trappan. Men nu tappade hon koncentrationen. Med en kraftfull gul stråle, släppte hon alla fördämningar, och tömde hela sin blåsa över den kvidande värden som rullade runt på golvet vid hennes sida. 

Stefan och Nicke stod bara och stirrade. När flödet till slut avtog, och Wendela förnöjt kunde andas ut, så gott det gick, efter att ha blivit av med åtminstone en anspänning, brast alla tre ut i ett gapflabb.

- Rätt åt dig, skrattade Nicke. Där ser du hur det går, när man antastar damer i… nöd.

- Kom, sa Stefan, nu kan vi nog vända den rätt. Den borde gå ut genom porten. 

Äntligen fick Wendela komma på rätt köl igen. Spännbanden lossades, och de kunde bära ut henne i flyttbilen. Allt medan värden nedpissad och jämrande kravlade sig upp från golvet, och smet in i sin lägenhet med svansen mellan benen.

Efter att ha torkat Wendela mellan benen med några servetter, som lyckligtvis låg i bilen och skräpade, var det dags att lasta in sängen. De fixerade den i golvet med nya spännband, och säkerställde att Wendela, efter omständigheterna, skulle få en så bekväm resa som möjligt.

- Så, då ska vi väl bara stänga och låsa där uppe då, sa Stefan. Hur gör vi med nycklarna?

- De kommer ju och städar i eftermiddag, sa Wendela. Men de har ju egna nycklar. Det är ju era kollegor, eller hur? Mina nycklar hänger i hallen. Ni kan låsa och slänga in nycklarna brevinkastet hos värden.

- Var bor han då? sa Stefan undrande.

- Ni har just träffat honom, log Wendela illmarigt.

- Var det han? Var det din egen hyresvärd du just pissade ner?

- Inte längre, sa Wendela triumferande. Inte min längre.

Alla tre gapskrattade igen.

När nycklarna var lämnade, allt var hopplockat, och Wendela dessutom fått återställa vätskebalansen lite ur Stefans medhavda vattenflaska, var det dags för avfärd. 

- Det är egentligen inte meningen att man ska åka i skåpet, sa Nicke. Det finns inte så mycket luft där, även om det nu är ganska tomt. Vi får nog stanna ett par gånger på vägen och vädra. Men så att det inte ska kännas så ensamt i mörkret, ska du få något att leka med.

Han plockade fram en liten vibrator ur leksakslådan, spände fast den vid hennes lår så den låg precis mot skötet, och satte på den på lågfart.

- Ha så trevligt. Vi se som ett par timmar.

Wendela stönade lätt skräckslaget, medan bakdörrarna slog igen, och det blev kolsvart omkring henne. Det här skulle bli jobbigt.


När dörrarna öppnades igen, var hon alldeles slut. Hon knep ihop sina ovana ögon mot det bländande ljuset. Hon visste inte hur länge hon hade legat så här. En timme? Två? En kvart? Bilen hade skumpat och krängt ibland. Luften hade blivit lite sämre på slutet, för att inte tala om värmen. Men värst var ändå den ihållande stimulansen av hennes ömma fitta. Den var så pass stark att den hela tiden höll henne på upphetsningens och njutningens gräns, men ändå för svag för att hon skulle vara riktigt i närheten av att komma. Det var väldigt frustrerande.

- Har du haft det bra? Frågade Stefan leende, medan han hoppade upp i skåpet och äntligen stängde av vibrationerna.

Wendela flämtade andfått och drog girigt in den friska luften, som nu blåste in genom de öppna dörrarna.

- Era djävlar, utbrast hon. Det här var värre än jag hade trott.

- Ja du får skylla dig själv, när du spänner fast dig i en säng på det här viset. Vad hade du väntat dig.

- Det är väl en sak, pustade hon. Luften och värmen och mörkret. Men den här djävla vibratorn.

- Det är din leksakslåda, konstaterade Nicke, som stod och hängde vid dörröppningen. Du får som sagt skylla dig själv.

- Var är vi? frågade Wendela, och kisade ut genom dörrarna. Hon såg bara en halvstor väg som slingrade sig genom en omgivande tallskog.

- Vi har väl kört en femton mil ungefär, svarade Nicke. Så vi tänkte att det var dags för en andningspaus. Vi står på en rastplats bredvid riksvägen. Så här borde vi väl få vara ifred en stund. Kanske, tillade han illmarigt.

Stefan lät henne dricka lite vatten igen, och äta en banan för att få lite energi. Hon hade ju faktiskt inte ätit något sedan i går kväll. Sedan satte han sig bredvid Nicke på lastrumskanten, och åt var sin macka och drack kaffe. 

När de hade fikat färdigt, och sträckte på sina stela kroppar än en gång, sa Nicke:

- Nej, vad tycker ni? Ska vi fortsätta direkt, eller ska vi ha lite roligt först?

- Äh, skåpet behöver nog vädras lite till, tyckte Stefan. Vi kan lika gärna ha lite skönt när vi ändå är här. 

- OK, sa Wendela i sin säng, kom hit då så får vi se vad ni har att komma med.

Båda grabbarna klättrade upp i skåpet, ställde sig på var sin sida om henne, och drog ner sina byxor och kalsonger. Så ställde de sig så att Wendela precis kunde nå att runka en kuk i varje hand. 

- Ååh jaa, vad skönt du runkar, stönade Stefan.

- Det här kan hon, sa Nicke.

När Stefans stake hade växt sig stor och ståtlig, efter att ha fått en skön behandling, klättrade han upp i sängen och måttade in kuken mot hennes mun. Med knäna på var sin sida om hennes bröstkorg, och med armarna stödda mot sänggaveln, hävde han sig ut och in i hennes skönt sugande mun, medan hennes andra hand fortsatte att bearbeta Nickes paket. 

Stefan kunde nöjt konstatera vilken skicklig kuksugare hon var. Det dröjde inte länge innan han kände att nu får han avbryta, om han inte ville göra slut på roligheterna i hennes giriga svalg. I stället kröp han ner och lade sig mellan Wendelas välkomnande ben, och kände med fingrarna i hennes slida. Den var redan blöt. Här behövdes ingen uppvärmning. Han lade sig över henne och tryckte in kuken i ett enda drag. 

Wendela njöt av att åter vara uppfylld. Staven hade hållit hennes lustar vid liv under färden, och nu skulle de äntligen stillas. Hennes stimulerande fittmuskler gav Stefans kuk en skön massage. Snart blev det för mycket för honom. Med ett vrål tömde han sig i Wendelas kramande fitta. Han dråsade ner utmattad bredvid henne, medan Nicke gjorde sig beredd att ta över. 

Medan Nicke kravlade sig i position, hörde Stefan plötsligt ett rasslande ljud från vägen. När han tittade upp såg han en liten personbil som hade svängt i på rastplatsen, och nu stannade några meter bakom skåpbilen. Han såg inte riktigt, men det såg ut att sitta två personer i bilen. Möjligen en man och en kvinna. Vad skulle han göra nu? Hastigt gled han ur sängen, fick tag i sina brallor, och försökte skyla sig så gott han kunde. 

Men sedan insåg han att hans kumpaner inte hade märkt något. Nicke trängde just utan pardon in i Wendela, som bara stönade högt. Paret i bilen hade nog inte riktigt uppfattat vad som försiggick i den mörka skåpbilen. Men när de nu klev ur och sträckte på sina stela lemmar, kunde de inte undgå att höra de misstänkta ljuden. Undrande sneglade de mot lastbilen, avvaktande som att de inte riktigt trodde på vad deras öron sa dem. Det lät ju nästa som om någon gjorde någon illa där inne. Eller… hade sex? Men det kunde väl inte…?

Tvekande tittade de på varandra. Det var mycket riktigt en kille och en tjej, kanske i tjugofem- eller trettioårsåldern. Båda var lätt sommarklädda i värmen. Shorts och t-shirt, eller i hennes fall linne. De visste inte riktigt hur de skulle förhålla sig. Skulle de gå åt sidan och låtsas som ingenting, eller skulle de gå fram och se hur det var fatt. Tjejen gick tveksamt närmare, medan hennes kille stod kvar och såg ut att undra om det var så klokt av henne. Själv lyfte hon på sina solglasögon för att se bättre. När hon kom in i flyttbilens skugga, och bättre kunde se in i den, tog Stefan mod till sig.

- Hej, sa han. Ursäkta. Ledsen att det… kanske… ser lite konstigt ut. 

Nicke ryckte till inne bilen, och drog sig hastigt ur. Först nu upptäckte han och Wendela att det kommit folk. Hon försökte först reflexmässigt och desperat slita i sina bojor, men insåg snabbt att det var lönlöst. 

- Vi har bara stannat lite för att rasta, fortsatte Stefan. Och ha lite… skönt… så att säga… Hoppas att ni inte tar illa upp…

Tjejen gick ännu närmare, och hennes kille kom nu efter med tveksamma steg. När hon kommit så nära, att hon fick bättre överblick över lastrummet, tog hon sig förvånat över munnen. Där inne låg en naken tjej, fastspänd i en säng, med en halvnaken kille som såg ut att våldföra sig på henne, medan en annan, han som snackade, satt på golvet och verkade vara lika halvnaken.

- De - det är ingen fa – fara, stammade Nicke smått desperat. Det är inte som det ser ut. Hon är med på det. Det är hon själv som…

- Ja visst, fyllde Wendela i. Det är helt frivilligt… Det är jag som har spänt fast mig… Min egen idé faktiskt… Så det är ingen fara…

- Är det säkert? frågade tjejen tveksamt. Jag menar…

- Ja visst, fortsatte Wendela, jag lovar.

- Vi hittade henne så här i hennes lägenhet i morse, fyllde Stefan i. Vi ska hjälpa henne att flytta det sista. Vi är flyttgubbar, tillade han, och visade upp sitt t-shirtbröst med firmatryck.

- Ja just det, sa Nicke och visade upp sin t-shirt också.

- Kom in så får ni se, sa Wendela.

Tveksamt klättrade först tjejen och därefter killen upp i skåpet. Väldigt avvaktande betraktade de den fastspända kroppen. De tajt åtdragna bojorna i varje hörn. Den fuktiga fittan, ur vilken det rann vit sås. De nakna brösten med sina styva bröstvårtor. Massagestaven som nu hade åkt ner på golvet. 

- Men… varför, frågade tjejen.

- Ja, alltså, jag hade liksom utflyttningsfest, försökte Wendela förklara, och… ja, se det som en… utmaning liksom. 

- Jaha, sa tjejen. Det hördes att hon inte hade blivit mycket klokare. 

- Men alltså, har hon verkligen gått med på det här? Det var killen som första gången tog till orda, och vände sig med bestämd min till de båda killarna.

- Jadå, försvarade sig Nicke, som kände att han var den som blivit ertappad i den mest komprometterande ställningen, med fingret i syltburken så att säga. Vi skulle aldrig göra något som hon inte är med på. Eller hur Stefan?

- Nej absolut Nicke. Alltså, om hon protesterar så slutar vi. På hedersord. 

- Så är det, sa Wendela. De är riktiga gentlemän, som gör allt för att tillfredsställa en kvinna, tillade hon leende. Flyttkillarna skrattade, något lättat.

Paret skattade också lite förvirrat.

- Hej, jag heter Wendela, och det här är alltså Stefan och Nicke, mina flyttkarlar. Och tillförordnade älskare, får man väl säga.

Paret skrattade till igen, nu något mer lättat.

- Jag heter Stina, sa tjejen, och det här är min kille, Christoffer.

- Tjena, sa Christoffer. Kalla mig Chrille.

- Tjena Chrille, tjena Stina, svarade Wendela. Vill ni inte titta på lite? Ni kan få vara med om ni vill.

- Ja visst, sa Nicke, kom här bara. Har hon inte fina bröst? Han smekte henne över de exponerade tuttarna, medan Stina och Chrille gjorde stora ögon. Och mjuk och len mage har hon också, fortsatte han, och smekte ner över hennes fina magmuskler.

- Och mjuka fina lår har hon också, fyllde Stefan i, och smekte henne upp mot det allra heligaste. 

Wendela började åma sig njutningsfullt av de sköna smekningarna. Grabbarna fortsatte att smeka och kommentera hennes sköna kropp, medan paret storögt tittade på. Stina kunde knappt slita ögonen från den sköna behandlingen som Wendela tycktes få. När hon vände sig mot Chrille och tittade honom i ögonen, såg han den kåta glansen i hennes blick. Han såg hur hon liksom godkände att han också tittade. Att det var OK att han också blev kåt av vad han såg. Så som hon blev. Ömt lade han armarna om henne och huvudet på hennes axel. Hon drog dem smeksamt närmare omkring sig, och smekte hans kind, medan hon storögt fortsatte betrakta skådespelet framför henne. 

Hon såg hur Nicke böjde sig över Wendela och ömt kysste hennes mun, medan han knådade hennes bröst än mer intensivt. Och hon såg hur Stefans hand sökte sig in mellan hennes ben, smekte hennes känsliga klitoris så att det ryckte i hennes kropp, och stack in ett par fingrar i hennes blöta grotta.

- Kom, sa han, vill ni inte hjälpa till? Smek hennes mjuka lena kropp. Kom nu.

Som förhäxad närmade sig Stina. Chrille följde efter med fascinerad blick. Han slickade sig om läpparna. Försiktigt börja Stina smeka hennes smalben. Så lena och sköna de var. Lika lena som Stinas egna. Men hon hade inte smekt någon annan på det sättet förut. Inte en kvinna. 

Chrille ställde sig mitt emot Nicke, och började försiktigt smeka Wendelas mjuka överkropp. Han smekte armarna, smekte axlar, hals, och ner över magen eftersom brösten var ockuperade av Nicke. Men Nicke uppfattade nu vad som hände, och lämnade lite plats åt sin nye kompanjon. Han tittade honom i ögonen och nickade mot hennes bröst. Tillsammans tog de nu ett bröst i var sin hand, och smekte ömt.

Stina hade nu nått upp till Wendelas fuktiga sköte. Stefan lämnade förväntansfullt plats för henne. Det här ville han se. Försiktigt strök Stina över venusberget och ner över blygden. Inte på själva läpparna, inte i själva springan, utan till att börja med runt om. Sakta, försiktigt, retande, som hon själv ville ha det, för att sedan, efter en lång uppbyggnad, försiktigt sticka in ett finger, och smeka de inre, fuktiga, svullna blygdläpparna.

Chrille hade nu gått från att smeka och suga på Wendelas bröst, till att ömt kyssa hennes läckra mun. Deras tungor brottades medan han ömt knådade hennes bröst med sin hand. Försiktigt stegrade han intensiteten, sög och nafsade på hennes underläpp, och nöp prövande i hennes bröstvårtor. Det gav resultat. Wendela stönade av vällust. 

Men när han tittade ner mot sin flickvän, förstod han att det kunde ha även andra orsaker. Stina hade nu sin mun vid Wendelas sköte, och slickade och sög hennes våta hål. Det var något hon, så vitt Chrille visste, aldrig hade gjort förut. Men hon älskade det. När även hon tittade upp mot Chrille, med munnen fulla av en svullen klitoris, sa hennes lyckliga blick allt. ”Jag älskar dig.” Och hans blick tillbaka sa det samma. När han lutade sig ner och än en gång kysste Wendelas mun, med ögonen fästa på sin älskling, var det som att det var henne han kysste. Som att de kysste varandra.

- Kom, sa hon plötsligt. Kom och knulla henne. Jag vill att du knullar henne, som om du knullade mig. 

Förundrat reste han sig och gick fram till sin flickvän. Hon ställde sig på knä i sängen, knäppte upp hans shorts, och lät dem falla till golvet. Sedan tog hon hans kuk i munnen, och började suga upp den. Men det märkte hon snart att det knappast behövdes. Han var redan hård av upphetsning, likväl som hon insåg att hennes trosor redan var mer än fuktiga. Rent av plaskblöta.

Nästan högtidligt klev hon ur sängen, ledande sin kära pojkvän vid handen, upp i bädden till den väntande grottan. Hennes kärleksoffer. Som hypnotiserad såg hon hur han sänkte sig över den väntande kvinnan, och med ett drag, och med ett högt stön, sänkte sig till botten av henne.

Medan hon fascinerat såg på hur hennes pojkvän knullade en annan kvinna, drog hon själv av sig sina kläder. Shortsen, trosorna och sedan linnet. Sedan klev hon upp och satte sig gränsle över Wendelas ansikte. Chrille sträckte sig på raka armar, så att de båda kunde ha sina ansikten emot varandra, se varandra rakt in i ögonen, och kyssar varandras heta läppar. Det var verkligen som att de älskade med varandra. Som att det var henne han satte på, som att det var hans sköna tunga som bearbetade hennes kåta sköte, samtidigt som det var han som passionerat kysste henne.

Nicke och Stefan stod bara och tittade på, förundrade av skådespelet. Med kukarna i hand runkade de till den upphetsande synen. Till en början märkte det älskande paret inget av det. Men till slut uppfattade Chrille vad som försiggick omkring dem. Han tittade på Stina och nickade menande mot Stefans kuk. Hon såg sig omkring och förstod. Nickade samförstånd. Och medan hon fortsatte rida Wendelas heta mun, greppade hon Stefans hårda skaft, runkade det lätt och tog det i sin mun. Ljuvligt sugande sträckte hon snart ut sin andra hand bakom sig, och grabbade tag i Nickes kuk. Sedan växlade hon mellan de båda grabbarnas kukar. Sög den ena och runkade den andra. 

Chrille i sin tur lade sig helt ner över Wendela igen, så att hans mun nu hamnade vid hans flickväns sköte. Tillsammans hjälptes han och Wendela åt att slicka och suga henne till nya höjder. Och när deras behandling till slut nådde sin fullbordan, släppte Stina allt vad kukar hette, och exploderade i en orgasm som hon inte förut hade känt maken till. Samtidigt exploderade Chrille i Wendela, och pumpade henne full med ännu en laddning. Båda föll ihop i en utmattad hög på Wendelas mage. 

Chrille var helt slut. Men han visste av erfarenhet att Stina inte var klar för det. Med lite återhämtning brukade hon alltid vilja ha kuk också, efter att man slickat henne till orgasm. 

- Nu är det din tur, sa han och vände sig till Nicke. Du blev ju avbruten precis när vi kom eller hur? Sätt på henne från mig. Ta henne bakifrån.

- Mmm, ett välluststön letade sig ut från Stinas läppar. Förväntansfullt kravlade hon sig upp på alla fyra, ställde sig med skötet rakt ovanför Wendelas huvud, medan Nicke klättrade upp i sängen bakom henne.

Wendela kunde bara njuta av skådespelet, där hon låg på första parkett, och tittade rakt upp på hur Nickes stora kuk trycktes in och ut i Stinas nyslickade fitta. Hon kände hur det droppade kåtsafter ner över hennes ansikte, och hon öppnade girigt munnen för att slicka i sig de dyra dropparna.

Stina å sin sida ville ha mer. Hon kallade till sig Stefan igen, så att han ställde sig så att hon kunde suga av honom igen, medan hon blev hårt knullad bakifrån. 

Stön och grymtningar av njutning hördes långt ut över nejden. Det var tur att ingen bodde i närheten, eller att inte fler bilar stannade på rastplatsen. Bilar med folk som inte såg med lika blida ögon på en orgie i en flyttbil på en rastplats.

När Stina kände hur Nickes kuk växte till nya proportioner, och sprutade henne full med en stor laddning sperma, triggade det hennes nya orgasm. Hon skakade så att hon släppte Stefans kuk med munnen. Men synen av hennes njutning fick även honom över kanten, och han sprutade stora strålar över hennes ansikte och bröst. 


Det dröjde länge innan alla hade återhämtat sig efter urladdningen. De låg i en stor hög över och bredvid Wendela i sängen, tills hon till slut lite diskret fick påpeka att hon inte bara var fastbunden, utan också höll på att bli mosad. Då flyttade de ut i gräskanten bredvid Chrilles och Stinas bil, där solen kom åt att värma deras nakna kroppar. 

När alla till slut hade blivit i alla fall något utvilade, började de så smått göra sig redo att åka vidare. De letade upp sina kläder, som låg kringströdda i lastbilen, och i alla fall flyttgubbarna började klä på sig. Stina var fortfarande så kladdig av alla sprut, så hon och Chrille bestämde sig för att åka och bada först. De kände till en bra badsjö en bit framöver, så de beslöt att åka nakna i bilen, den korta färden dit. 

Det var en syn för gudar det. Två nakna ungdomar i en bil, tjejen med tydliga strimmor av sperma i hår och ansikte. De vinkade adjö till flyttkillarna och till Wendela, och svängde ut på landsvägen igen. Stefan såg till att Wendela hade det bra, och stängde till bakdörrarna igen. 

- Vi tar minst ett stopp till om halvannan timme, sa han. Klarar du dig till dess?

- Det är lugnt, svarade hon. Jag har ju fått dricka nu så det räcker ett tag. Och den här gången slipper jag väl staven? 

Stefan skrattade. – Jag tror du har fått nog för ett tag. Sedan stängde han, och de rullade ut på vägarna igen.

När de hade åkt i fem minuter, körde de förbi en polisbil som hade stoppat en personbil, strax före en avtagsväg med en skylt för badplats. Både Stefan och Nicke kände igen bilen. De höll på att garva läppen av sig.

- Den blir inte lätt att förklara, skrattade Nicke.

- Och hur hon ser ut i fejset. 

- Var det inte en manlig och en kvinnlig snut?

- Ha! De kanske får sig ett skjut till, av bara farten.

De skrattade hjärtligt, och ruskade på huvudena.

- Nå ja, sa Stefan. De klaras sig nog. De har inte gjort något olagligt.


Resten av färden flöt på, utan att något mer anmärkningsvärt hände. De stannade och rastade en gång till, på en liten undanskymd vägstump. Men de orkade inte göra något speciellt, annat än att vädra, dricka och äta en bit.

Efter en ytterligare lång färd, förstod i alla fall Wendela av bilens alla krängningar, svängar och allt guppande, att de äntligen började närma sig målet. Och när Nicke till slut svängde in på den grusade planen, och blickade ut över den röda lilla stugan med de vita knutarna, och den omgivande trädgården med sina gräsmattor, bärbuskar och fruktträd, drog de faktiskt alla en suck av lättnad. Det var skönt att vara framme.

Stefan hoppade som vanligt raskt ur, och öppnade upp bakdörrarna för Wendela. Det sneda eftermiddagsljuset bländade hennes ovana ögon, medan hon insöp den friska lantluften. Äntligen hemma.

Grabbarna bar först ut sängen, och ställde den på gräsmattan framför huset. På Wendelas instruktion hittade de husnyckeln under blomkrukan på förstubron, där hon hade gömt den när de åkte för ett par dagar sedan. De slog upp dörrar och fönster på vädring, och bar sedan in bordet och stolarna, och ställde dem på plats i köket.

- Hallå grabbar, hojtade Wendela utifrån gräsmattan. Har ni inte glömt något? 

- Nej vadå? Undrade Nicke illmarigt, där han kom strosande ut på gårdsplanen igen. Ja visst ja, leksakslådan. Plockar du ur den ur bilen Stefan. Den står i hytten.

- Ska bli, sa Stefan, som också kom släntrande ut ur huset.

- Ha, ha. Mycket lusigt, tyckte Wendela. Tänkte mer på lilla mig.

- Dig, sa Nicke med spelad förvåning. Men du är ju här. Vi har inte glömt dig på en rastplats ute i skogen.

- Ah, sa Stefan, som kom konkande på lådan från bilen. Hon menar nog nyckeln. Till handbojorna och så.

- Ja visst ja. Det hade jag glömt. Den skulle vara här någonstans.

- Den ligger i nattduksbordet i sovrummet, sa Wendela. I lådan. Ni kan inte missa den. Inte ens ni. Om ni skulle vilja vara så vänliga?

- Vi ska se vad vi kan göra, sa Stefan förbindligt, medan han konkade in leksakslådan. Vi ska lägga ner lite energi i den frågan.

- Ja då borde det ju inte vara några problem, eller hur, svarade hon sarkastiskt. Lägga ner energi har ni ju visat att ni kan. Men det kanske bara gäller när ni ska knulla små försvarslösa flickor?

- Så ja, så ja, sa Nicke förnärmat. Vi klarar nog mer än så. Men om du säger det så. Han tog några steg mot sängen, med spelat lysten blick.

- Här är den, hojtade Stefan, och viftade med en liten nyckel. Var det här det var en dam i nöd?

- Jo det var det, svarade Wendela ansträngt, och i dubbel bemärkelse. Lås upp nu, så jag äntligen kan få pissa, innan jag gör något annat. 

Stefan låste tjänstvilligt upp hennes bojor. Stelt satte hon sig upp i sängen och gned sina ömma hand och fotleder. Sedan reste hon sig ännu stelare, och försökte stappla in i huset. Men hon insåg snabbt att hon inte skulle hinna krångla sig in på det här sättet, med den här ledbrutna kroppen. I stället stapplade hon hjälpligt in bakom en buske. Hon förmådde inte ens huka sig ner ordentligt, utan ställde sig bredbent och lät vattnet gå. Killarna hade en fin utsikt över skvalandet, och drog sig inte för att gå närmare för att få en bättre vinkel. 

- Jaså era snuskhumrar. Har ni inte fått nog? Men ni har ju redan sett det mesta. Så det får jag väl bjuda på.

Grabbarna bar även in sängen, och ställde den på plats i sovrummet. Och Wendela gick runt och såg över sitt nya hem. Trots att hon nu hade tillgång till alla sina kläder igen, gick hon fortfarande omkring naken. Killarna hade ju redan sett allt. Ja inte så mycket den vältränade ryggen och den läckra rumpan förstås. Men hon kunde ju lika gärna bjuda på det också, när hon ändå höll på. Och grabbarna passade på att även ta in den synen, medan de fortfarande hade chansen.

- Nej men, sa Stefan lite tvekande, då är det väl inte mycket mer för oss här. 

- Det här drog ju ut på tiden, sa Nicke, och tittade på klockan. Vi lär ju komma sent hem. Vi kanske skulle leta upp något motell?

- Ja, det kanske vore en idé, funderade Stefan. Det har varit en lång dag.

- Äh, strunt i det, sa Wendela. Ni kan sova kvar här över natten, om ni vill. 

- Öh, ja, sa Stefan tvekande, men du har ju bara en säng.

- Jag har soffan också. Den kan man ligga på. Och sängen har plats för två. Minst.

Alla tre log. Nicke och Stefan tittade på varandra, och nickade samförstånd.

- Men då tackar vi väl ja då, sa Nicke. Tackar så mycket.

Så kom det sig att grabbarna blev kvar. Hungriga som alla var, drog de igång med matlagningen direkt. Wendela hade redan handlat hem så det räckte när de varit här första vändan, så kylskåpet var fullt. De drog igång grillen, och gjorde i ordning en god sallad till det färdigmarinerade köttet. Och till det åkte en första pava rödvin fram. 

Wendela gick fortfarande omkring naken. Hon lät Nicke sköta grillen, så hon behövde inte ens ett förkläde. Till slut tog även grabbarna av sig på överkroppen i kvällsvärmen, där de satt avslappnat kring trädgårdsbordet och lät sig väl smaka.

Efter ytterligare en flaska vin, började det närma sig läggdags. Men innan dess var det hög tid att tvätta av sig. I och för sig fanns det dusch i stugan, men de kände alla att det var mysigare med ett kvällsdopp. Wendela hade en liten fin badsjö bara några hundra meter från stugan. Så med var sin handduk över axeln, lufsade de ner dit.

Efter ett uppfriskande välbehövligt dopp, där de äntligen fick skölja bort alla dagens kroppsvätskor, gick de nakna tillbaka till stugan för att göra kväll. Ingen idé att grabbarna drog på sig sina svettiga brallor igen. 

De städade hjälpligt undan efter middagen. Bäddade rent i sängen, vilket verkligen behövdes, och bäddade även upp soffan. De försökte i och för sig lägga sig att sova i sängen alla tre. Men det visade sig snart för trångt. Stefan offrade sig på att ta soffan, med hot - eller löfte - om att komma tillbaka i morgon bitti när alla vaknade.


Efter en god och lång natts sömn, och ett par sköna morgonknull därtill, åt de en god nakenfrukost i trädgården. Sedan satte motvilligt Stefan och Nicke på sig sina kläder igen, och förberedde sig på den långa färden hem. De tog ett ömt farväl, med många kramar och pussar, av den fortfarande nakna Wendela. Hon tog löfte av dem att om de någon gång hade vägarna förbi åt hennes trakter, skulle höra av sig så att de kunde få en skön stund tillsammans igen.

När flyttbilen skumpade neråt vägen, stod Wendela framför förstukvisten och vinkade. Stefan stack ut handen genom fönstret och vinkade han med, medan Nicke tutade ett par signaler till avsked. Sedan svängde de om en krök, och försvann bort i skogen.

Wendela vände om och gick in i stugan för att påbörja uppackningen av alla sina flyttkartonger. Äntligen var hon på plats. Äntligen skulle hennes nya liv börja på allvar. Hon tittade ner på sin fortfarande nakna kropp. Hon hade vant sig vi att gå naken nu. 

Hon tänkte ”undrar om jag egentligen kommer få så mycket nytta av kläder på det här stället.”

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

MX55, Kolla din gästbok!

5/8, 2021 kl. 21:17

#2

mx55

Här hade jag tänkt mig att posten rad med applåd-emojis men det funkade tydligen inte. Så du får föreställa dig det istället.

5/8, 2021 kl. 17:09

#1

mx55

Kommentaren raderad av admin.

5/8, 2021 kl. 00:23