Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2021 kl. 11:25, av Nightcare

Stranden

Del 1 av 2 i serien En solig dag

Hur ska man kunna ha lite diskret men hett sex bland klipporna på stranden, när man hela tiden blir avbruten av förbipasserande och andra badgäster? Åh om Cissi bara hade fått stanna hemma i sängen med sin Daniel.

Den här novellen har jag skrivit efter en idé av och i samarbete med min fru Nightowl. Hoppas ni tycker om den.

 

- Vakna älskling. Solen skiner och vi ska cykla till badet.

Djupt i drömmen uppfattar Cissi den morgonpigga rösten, och att någon ömt pussar henne i nacken. Yrvaket rör hon lite på sin sömndruckna kropp. Det är varmt och skönt under täcket, och varmt i rummet med. Hon har sparkat av sig på benen, och känner hur solens varma strålar smeker hennes brunbrända ben. Det varma och mysiga täcket som hon hade gosat in sig i, täcker bara hennes överkropp och har dragit med sig nattlinnet, så att även rumpan ligger blottad för solljuset. 

Lojt sträcker hon på sig, och funderade på vad det är som väcker henne. 

- Upp och hoppa nu sömntuta. Daniel, hennes pojkvän, manar hurtigt på henne. Hon minns svagt att de bestämt att åka till stranden idag. Men just nu har hon ingen lust. I alla fall inte till det. Däremot känner hon att hon är skönt fuktig mellan benen. 

- Kan vi inte ha lite mys först, snälla? säger hon trånande, och sträcker ut sina armar mot honom i en öm gest. Kom här. 

- Nehej du, skrattar Daniel, vi behöver komma i väg innan det blir för varmt. Jag hoppar in i duschen först så kan du morna dig.

Hurtfriskt hoppar han upp ur sängen och stegar naken iväg mot badrummet. Besviket betraktar hon hans läckra häck, som hon mycket hellre hade velat känna på en stund. För att inte tala om hans halvstyva morgonstånd. Hon kan inte låta bli att gny lite besviket.

Det är redan riktigt varmt i morgonsolen. För varmt för täcket. Hon drar bort det helt och hållet, och låter morgonbrisen från det öppna fönstret smeka hela hennes nyvakna kropp. Förstrött känner hon på sina mjuka bröst genom nattlinnet. 

Vad var det hon hade drömt egentligen? Det var något väldigt mysigt. Eller upphetsande. Den hade i alla fall givit henne en pirrande känsla mellan benen. Gjort henne sugen på mer. Var det inte…? Sakta kom fragment av drömmen tillbaka till henne. Hon hade stått i ett… skyltfönster. Och någon hade satt på henne bakifrån… Vem…? Var det verkligen Daniel…? Eller…? Och hade det inte varit… människor… utanför skyltfönstret… som tittade på…?

Omedvetet har hennes andra hand sökt sig ner mellan benen, och smeker nu hennes redan känsliga klitoris. Fingrarna hämtar fukt ifrån springan, och smeker njutningsfullt den lilla knoppen. Den drömmen, den tanken, gör henne så kåt. Eller? Gör den verkligen det? Inte skulle hon väl egentligen… vilja?

Åh vad hon längtar efter Daniel igen. Att de skulle ligga här och gosa. Länge. Att han inte bara skulle stå där i den fåniga duschen, och sedan skynda iväg till den fåniga stranden. Där kunde man ju inte vara ifred och ha det mysigt. Inte SÅ mysigt i alla fall.


- Nu är duschen ledig. Upp och hoppa!

Daniel står i dörren med handduken över höfterna. ”Varför måste han alltid vara så klämkäck?”, tänker Cissi. Hon älskar honom över allt annat. Men ibland kan han vara så… irriterande.

Cissi masar sig motvilligt upp ur den sköna sängen. Hon sträcker på sig så att det korta nattlinnet lockande glider upp över hennes nakna bak. Hon drar av sig det, och slänger det nonchalant över Daniel där han sitter på sängkanten, och svassar med utstuderat svängande rumpa naken ut i badrummet. Hon hoppas nästan att hon lyckats locka honom. Att han ska komma efter henne, med annat än en fånig cykeltur i tankarna. 

Men besviket konstaterar hon att han inte nappar på det betet. Ingen kommer. I stället får hon snällt hoppa in i duschen. Efter att ha vaknat till under de svala strålarna tvålar hon noggrant in hela kroppen, och glömmer inga detaljer. När hon har sköljt av sig tar hon sedan duscholjan och låter åter händerna smeka hela kroppen. Inte minst brösten och rumpan blir varsamt insmorda. Därefter tar hon handduschen och ställer om till massagestråle och sköljer av sig igen. Hon särar på benen och låter strålen bearbeta musen. Det känns ljuvligt upphetsande. Hennes andning blir tyngre, och…

- Och här har vi det mysigt ser jag. Daniel sticker in huvudet i duschkabinen, med ett kärleksfullt leende. Han har förstått exakt vad hon håller på med. 

- Men nu är det dags att sluta, upplyser han, för frukosten är framdukad. Skrattande kastar han sig undan för att undvika den duschstråle som riktas mot honom och skyndar ut i köket igen. Frustrerat morrande stänger Cissi av duschen.


Knappt torr efter duschen, framför allt inte mellan benen, går Cissi in i deras walk-in-closet för att klä sig. Hon tar fram sin blå bikini, den med knytsnören i sidorna. Över den drar hon på sin superkorta jeanskjol. Hon funderar på om hon ska ta på en topp också, men bestämmer sig för att avstå. I stället slänger hon bara ner en tunn vit topp i väskan, utifall att det skulle behövas.

Nöjd betraktar hon sig själv i helkroppsspegeln på väggen. Hon är särskild nöjd med att kjolen är så kort att man kan ana baken utan att det ser oanständigt ut. Som gjort för att hetsa upp Daniel, tänkte hon. Hon har inte gett upp. Hon vill ha sex. Sex med honom. På stranden om så krävdes. Det pirrar härligt i kroppen när hon tänkte på det.

När hon står där och kråmar sig framför spegeln, fastnar hennes ögon på deras ”leksakslåda”. Hon får en inspirerad tanke. Tänk om man kunde få med sig något till stranden? Hon öppnar lådan och låter blicken svepa över dildos, handklovar och annat smått och gott. Efter lite funderande väljer hon sina geishakulor. Två stora metallkulor sammanfogade på ett snöre. Hon drar upp kjolen, för bikinitrosan åt sidan och för snabbt in kulorna långt in i fittan. Hon känner hur kulorna lägger sig på plats, och hur de fyller och skaver skönt i den fuktiga grottan. 

Nu är hon redo att åka till stranden.


När de kom fram till stranden var Cissi ännu mer upphetsad. Under hela cykelturen hade hon känt kulorna inuti sig för varje tramptag hon tog. Till slut hade de ärligt talat drivit henne till vansinne. En halvtimmes närmast oavbruten stimulans är inte att leka med. Mot slutet hade hon till och med försökt lindra ”klådan” genom att gnida musen mot sadeln. Men det hade inte gjort henne mindre upphetsad. Snarare tvärt om. 

De hade parkerat sina cyklar på den stora parkeringen vid den offentliga sandstranden. Men deras favoritbadplats låg en bit bort, bland de sköna klipphällarna. Där brukade man få vara relativt avskild, samtidigt som sol- och badmöjligheterna var precis så som de ville ha dem. Därför gick de nu på den lilla stigen som ledde genom skogen. Här gav trädskuggan svalkande skydd mot den varma sommardagen. Vinden prasslade i lövträdens fortfarande friska grönska, och på marken doftade blåbärsris och mossa. 

Cissi går en bit framför Daniel och svänger på rumpan så utstuderat sensuellt som hon bara kan, för att hetsa och locka honom. Massagekulorna känns om möjligt ännu mer nu. Inom sig hör hon det svaga klickandet av kula mot kula, och undrar om det kan höras utåt. Om han kan ana.

När de kommer fram till ”sin klippa” är det ingen annan där. Inte för att det finns plats för så många till inom synhåll, och det är ju ändå rätt tidigt på förmiddagen. Men Cissi känner sig lättad. De kanske kan få ha det lite mysigt på tu man hand i alla fall.

Hon ställer sig och blickar ut över den solglittrande fjärden, och drar in den friska sjöluften i lungorna. ”Det här är ändå rätt härligt”, tänker hon. Hon känner hur Daniel ställer sig bakom henne, kramar om henne och lägger huvudet på hennes axel. Hon smeker ömt hans armar, och känner värmen från hans kropp. Han låter ena handen smeka ner över hennes mage, över hennes kjolklädda höft, ner på låret, och sedan in under den korta kjolen. När han smeker upp efter lårets insida, inser hon att han mycket väl måste känna hur upphetsad hon är. För från hennes fuktiga springa är det något som rinner ner efter hennes ben.

– Och hur kåt får man vara då? viskar han varmt i hennes öra. Han smeker sakta ut det våta över hennes lår, och upp emot troskanten.

- Mmm, kan du inte smeka min blöta murra? viskar hon hest. Bara lite diskret? Snälla?

- Jag vill inget hellre, viskar han retsamt. Men först måste vi smeka… smeta in oss med lite solkräm. Jag vill ju inte att min älskling ska gå och bränna sig. Då kan man inte ha det… skönt… sen.

Försiktigt knäpper han upp knapparna i kjolen. Han vänder henne om, och medan han ömt kysser hennes uppvända mun, smeker han ner kjolen över hennes rumpa, och låter den falla till marken. Hon lägger armarna om hans hals för att inte tappa balansen på den ojämna hällen, och kliver försiktigt ur kjolen och sparkar den åt sidan. Sedan flyttar hon ner händerna till hans lena bringa, smeker av hans t-shirt, och slänger den ovanpå kjolen. Medan hon återupptar kyssen, knäpper hon upp hans shorts, och låter även dem falla, samtidigt som hon smeker hans läckra rumpa. Som hon älskar den rumpan. Inte minst när den framhävs av hans små speedos, som hon nu känner under sina smekande händer. 

För att nu inte tala om vad som finns på framsidan. Hon flyttar sin ena hand för att känna på…

- Aja baja, ler Daniel, och avbryter kyssandet. Smörja var det.

Han rotar fram solkrämen ur väskan, och häller ut en stor klick i hennes kupade hand. Sedan gör han samma sak själv, ställer ifrån sig flaskan på en strategiskt hög sten, och gnuggar ut krämen i handflatorna. 

- Var så god och smörj, uppmanar han.

Ömt börjar de gnida in varandras bål, armar, axlar och rygg. Emellanåt får de fylla på från flaskan. Fnittrande försöker de samordna när den ene försöker smörja in den andres armar, medan denne är upptagna med partnerns rygg. Snart är det benens tur. Daniel hukar sig ner och smeker sensuellt hennes vader, medan hon tar ett extra tag på hans axlar. Dem måste man ju faktiskt var väldigt försiktiga med. Nu har han nått låren, och hon kan knappt stå still, så skönt är det. Sedan är det stjärtens tur, och det blir bara bättre. 

När han når troskanten känner hon hur han inte slutar där. Hela vägen in smörjer han skinkorna. In i skåran, ner mot hålet. Precis när han når det allra heligaste byter han grepp. Cissi suckar besviket, men ändrar sig flämtande när han nu även framifrån sticker in fingrarna och smörjer in hennes venusberg. Ner på sidorna, precis kring springan, precis vid klitoris. Precis… där…

- Nu är det din tur, säger han retsamt, och reser sig upp. Mina ben också.

- Din… din… jävel…, stönar hon förtrytsamt. Jag ska nog…

- Så ja, lugn bara lugn, säger han oberört. Du vill väl inte ett jag ska bränna benen?

Buttert tar hon en ny klick, och böjer sig ner. Surt börjar hon smörja in även hans ben. Men vartefter hon smeker dem, så mjuknar hon. Han har ju faktiskt rätt läckra ben också. Hon hade nästan glömt hur sexigt det är att smeka dem. Och nu är det snart dags för rumpan. Beväpnade med mer kräm sticker hon in sina händer under hans tajta badbyxor, och knådar den del på sin älskade pojkvän som hon ju älskar att smeka mest av allt. Nästan mer än… 

Hon byter grepp och ska just angripa badbyxorna framifrån, när hon hör Daniel harkla sig och släppa hennes axlar. Hon tittar upp på honom, och följer hans blick ut över fjärden. Där en bit ut glider en liten båt sakta förbi. Den är inte jättenära, men ändå tillräckligt för att de ska kunna se paret på stranden, och vad de har för sig.

Cissi reser sig förskräckt. – Tänk om de såg oss. 

- Det gjorde de säkert, svarar han lugnt. 

- Men tänk om de förstod vad vi gjorde. Fy vad pinsamt.

- Vad då, vi bara smorde in varandra. Inget konstigt.

Cissi blängde rodnande på hans retsamma min.

- Hur länge har de varit där ute? frågar hon smått upprört. Hur mycket har de sett?

- Ett tag, svarar han avmätt. Men jag tänkte att när du skulle börja smörja in mig på snoppen, så kanske det var dags att avbryta.

- Jag tänkte inte…, svarar hon ilsket. 

Men egentligen. Vad hade hon tänkt? Smörja in höfterna, ljumskarna, magen som doldes under de tajta byxorna. Och sedan då. Mellangården? Pungen? Kanske anus? Han brukade gilla när hon pillade där. Och sedan…? Skulle hon ha smekt den under badbyxorna? Det skulle ha blivit trångt. Hon skulle nog blivit tvungen att ta fram den. Man vill ju inte spräcka badbrallorna. Skulle hon ha runkat honom? Där ute i naturen? Kanske tagit honom i munnen? Där ute, där alla skulle kunna se?

Cissi känner hur hon är ännu fuktigare i fittan. Slidmusklerna kniper rytmiskt om de hårda kulorna. Hon lägger armarna om halsen på Daniel, och viskade i hans öra.

- Snälla jag längtar så.

- Lugn och fin bara, säger han lugnt och kysser henne lätt bakom örat. Kom så sätter vi oss.

De hade en favoritplats där de ofta brukade sitta, där klipphällen gav ett naturligt, mjukt ryggstöd. Där solen kom åt, och man hade en härlig utsikt över den vackra fjärden. Där satte de sig nu, han först och hon med ryggen lutad mot hans breda bringa. Han draperar diskret en handduk över deras uppdragna ben, för att hindra alltför nyfikna blickar. Om det skulle hända något… otillbörligt.

Cissi känner åter hans värme och hans starka armar som kramar om henne bakifrån. Hon lutar njutningsfullt huvudet för att ge honom utrymme när han ömt kysser hennes nacke. Hans ena hand söker sig uppåt och kupar sig mjukt om hennes ena bröst.

- Mmm, vet du vad, säger hon pillemariskt. Jag tror jag ska sola topless idag. Kan du inte ta av överdelen?

Hon lutar sig fram lite, så att han kan komma åt. Först drar han sakta upp rosetten på ryggen, så att bh:n nu hänger slappt över brösten, och sedan den i nacken, så att de små tygstyckena faller av helt. Nu är hennes mjuka bröst helt exponerade för solen och för eventuella nyfikna blickar. Daniel välkomnar dem med att mjukt smeka dem, medan han leker med hennes ena örsnibb i munnen.

- Jag behöver insmörjning här med, säger hon med ett skälmskt leende, och räcker honom flaskan. En ordentlig insmörjning.

Daniel är inte sen att lyda. Noggrant smeker han och knådar varje millimeter av hennes vackra tuttar. Särskilt bröstvårtorna som omedelbart knoppas av den sköna behandlingen. Han vet att hon älskar när man nyper lite i dem. Hon stönar njutningsfullt, och lutar åter huvudet bakåt, så att han kan sprida sina lätta kyssar över hennes exponerade hals. Sedan lägger han munnen vid hennes öra igen, och hon känner hans heta andetag.

- Vet du, säger han med ett snusförnuftigt men ändå odygdigt tonfall, ska man ha sexlekar på stranden så måste man göra det städat. Bara små smekande rörelser under täcket, hålla neutral min och framför allt inget stönande eller tung andhämtning. Bara så att du vet. 

Cissi rätar på sig, anlägger en neutral min och låtsas se ut över sjön. Han vet ju hur högt hon kan stöna och vrida sig under hans fingrar. Men nu tänker hon allt bita ihop och låtsas som det regnar. Utmaningen antagen.

Men han tänker uppenbarligen inte göra det lätt för henne. Hon känner hur han för in sin ena hand under badlakanet och smeker hennes lår. Handen fortsätter upp till troskanten, smeker höften och når bandet. Det pirrar i henne när hon känner hur han sakta lossar på rosetten. Nu är hon nästan blottad under handduken. 

Han smeker henne sakta på venusberget, låren, magen och tillbaka till musen. Han nuddar lätt vid hennes knopp och för sedan handen vidare. Andra handen har samtidigt fortsatt att massera hennes bröst och han blåser henne varmt i nacken. 

Själv för hon ena handen bakom sig och börjar massera framsida av badbyxorna. Hon tänker att det väl inte går att ana vad hon gör, så tätt som de sitter. Ska hon kanske gräva fram den? Bara tanken gör att hon får undertrycka en flämtning. Hon stramar upp ansiktet igen, och tittar sig för säkerhets skull omkring. 

Då får hon plötsligt syn på något, som får henne att stelna till. Också Daniel märker hennes reaktion, tittar upp och blir lika stel han. Över klipporna nere vid vattenbrynet, bara några meter framför dem, går en tant med en liten hund förbi. Hon har redan upptäckt dem, och blänger surt. 

Raskt tar Daniel bort handen från hennes bröst. Rodnande försöker de se om möjligt ännu mer neutrala ut. Det går så där. Nu har hunden dessutom hittat något spännande att nosa på, och har stannat precis framför dem. Tanten blänger ännu surare på dem. Cissi stirrar stelt ut över vattnet, nu ännu rödare i ansiktet. Men Daniel är modigare.

- Hej, ropar han glatt, härligt väder vi har idag. Men han är inte helt stadig på rösten. Tanten fnyser, drar i kopplet och går så raskt som möjligt vidare över klipporna. 

När hon äntligen är utom hörhåll, fnissar de lättat, och konstaterar att de nog ska avhålla sig från öppen tuttmassage i fortsättningen. I stället koncentrerar sig på de lägre regionerna efter en kontroll av att handduken täcker. 

Daniel tar nu båda händerna till hjälp för att smeka henne mellan benen och däromkring. Oftare och oftare kommer han med lätta smekningar åt hennes fuktiga sköte. Blygdläpparna, springan och den känsliga knoppen. Hon bara längtar efter att han ska öppna hennes inre blygdläppar och smeka hennes blöta inre. Under tiden sträcker hon sig åter bakåt, och lirkar ut hans ut hans redan halvhårda kuk ur badbyxorna. Hon runkar den diskret, och känner hur den svullnar ännu mer under hennes fingrar. ”Åh, om man bara kunde få den i sig”, tänker hon. Eller att han åtminstone stack in ett par fingrar. 

Cissi avbryts i sina tankar av att något rasslar bort i skogsbrynet. Ut från skogsstigen kommer en ny besökare. En kille i deras egen ålder, som också ser ut att vara här för att sola och bada. Cissi och Daniel sitter åter stilla och stirrar ut över vattnet, medan han breder ut sin handduk på en klipphäll en bit bort, drar av sig t-shirten och lägger sig till rätta på magen för att sola. Han är riktigt snygg uppfattar Cissi. Muskulös och solbränd.

Sakta, sakta börjar de smeka varandra igen. Och nu för Daniel äntligen in ett finger i hennes längtande hål. Och stelnar till.

- Men? Har du ett snöre i murran? viskar han förvånat.

- Mm, bekräftar hon, och biter sig i läppen. Jag har geishakulorna du vet. Hon sneglar på honom över axeln för att se hans reaktion.

- Jaha, skrattar han, och Cissi riktigt ser hur han bearbetar informationen. 

- Ha, fortsätter han. Inte underligt att du svassade som en kåt hynda på vägen hit. Din lilla slampa.
Han ger hennes mun en het kyss.

- Snälla, viskar hon bedjande. Kan du inte ta in ett finger i öglan och smeka min knopp med det? Så att kulorna rör sig i takt med smekningarna. Hon tittar på honom med förväntansfullt glittrande ögon över sin skälmskt höjda axel. Nu börjar hon bli kåt på allvar.

- Kan du verkligen sitta still då? viskar han utmanande, samtidigt som han för in tummen i öglan, och sakta börjar smeka hennes lilla pärla. Hon kan inte hjälpa att hon rycker till av beröringen. 

- Kom ihåg reglerna, viskar han retsamt.

Hon tvingar sig till att skärpa sig. Rak rygg. Stram blick. Titta ut över vattnet. Fortsätt runka honom, och låtsas som det regnar.

Men det är svårt att behärska sig när hans tumme smeker så skönt. Fram och tillbaka, fram och tillbaka över klittan. Ut och in med kulorna i fittan, som när han drar som mest vidgar hennes öppning så det spänner, för att sedan sjunka in och sluta hålet igen. Och pekfingret som samtidigt smeker mellan de fuktiga läpparna. Ett välbehag sprider sig i hennes kropp. Hon blundar njutningsfullt, och runkar den sköna, mjukhårda staken ännu hårdare. Känner hur den pulserar i hennes hand. 

Men, hon skulle ju hålla en neutral min var det. Hon skärper sig, tittar sig omkring och stelnar till. Deras nya granne ligger med huvudet åt deras håll, och stirrar på dem med stora ögon. Hon vänder sig mot Daniel och viskar.

- Du, jag tror att han ser vad vi gör. 

Daniel tittar också upp, och ser samma sak som hon. 

- Men, viskar han andfått, vi kan inte sluta nu. Låtsas inte om honom. 

Hennes kära pojkvän njuter uppenbarligen minst lika mycket som hon. För upphetsad för att vilja avstå från det sköna. Men de skärper sig i alla fall lite grann. Fingrarna går lite långsammare nu. Färden mot utlösning skjuts upp en liten stund.

Men nu kommer det helt plötsligt ytterligare badgäster. Två yngre par slår upp ett gemensamt läger en bit bort, lägger ut filtar, packar upp picknickkorgar och byter om till badkläder, allt under ivrigt skratt och prat. 

Cissi och Daniel försöker upprätthålla sitt lågintensiva smekande under tiden, men det är för skönt.

- Jag klarar det inte längre, kvider Cissi. Om vi inte slutar nu så går det för mig. Men jag vill inte sluta. Men jag kan inte…

- Jag vet, vi måste… men jag, stönade Daniel, lika osammanhängande som hon. 

- Men du, fortsätter han, släpper motvilligt hennes sköna murra, och vrider sig loss från hennes runkande hand, ska vi gå ner till vattnet och fortsätta? 

- OK, flåsar hon andfått.

- Ge mig bara lite tid, skrattar han, så jag kan ställa mig upp utan att flaggan är hissad.

De betraktar stilla den vackra fjärden, medan deras andhämtning sakta lugnar sig. Cissi känner mot sin rumpa hur Daniels mandom långsamt slaknar. Det gör henne nästan lite besviken, trots att det ju faktiskt är det som de väntar på.

Till slut är den så pass slak att han kan stoppa in den i sina speedos igen. Medan Cissi knyter ihop sina egna bikinitrosor igen, anar hon ett småleende på grannens läppar, trots att han låtsas att han inte tittar på dem bakom solglasögonen han nu fått på sig. Han förstår tydligen precis vad det är de brottas med.

Själv sträcker sig Cissi efter sin bikinitopp, men Daniel hindrar henne.

- Strunta i den där, säger han. Kan du sola topless så kan du väl bada topless också.

- Men, viskar hon, nej det är ju inte samma sak. Att gå om kring och visa… Det är så många som tittar. Hon sneglar på de nya paren. Hon tycker sig ana hur en av killarna spanar lite åt hennes håll.

- Det är så kort bit. Sen är vi ju i vattnet, trugar Daniel. Är det inte skönare utan en massa blött tyg?

- Jaha du, ska jag bada näck då, eller? Du skulle må då va? Och du själv då? Ska inte du också näcka?

- Bara toppen, svarar han lugnt. Nederdelen behåller vi på. Så länge…

Hon känner hur det kittlade till i magtrakten vid tanken, och sneglar på honom med ett glitter av kåthet i blicken. Demonstrativt släpper hon bh:n på filten. Men dolt bakom de uppdragna benen, så att bara han ser. Sedan reser hon sig och sträcker demonstrativt på sin slanka kropp, medan han kravlar sig upp efter henne. Hon står halvt bortvänd, så att åskådarna bara ser henne lite i profil. Bara får ana bröstets rundning. Hon riktigt känner blickarna i ryggen, och pirret som ökar.

Hand i hand går de över klipphällarna ner till skrevan där de brukar gå i. Den som har så bra stenar att kliva på, både på ner och uppvägen. Cissi känner hur blickarna följer dem, inte bara från killarna i sällskapet. Jo då, även Daniel tål väl att tittas på. 

Det är kallt i vattnet. På det allra grundaste går det väl an. Men när de står där på de lite halkiga stenarna, med vattnet upp över vaderna, då är det väldigt, väldigt kallt. Cissi känner hur bröstvårtorna styvnar, och när hon tittar på Daniel har håren rest sig på hans armar. 

De står länge där och tvekar. Helst skulle de vilja kliva ner några steg till för att skjuta upp det oundvikliga. Men just här blir det snabbt djupare, så det enda alternativet är att kasta sig i. Det som brukar kännas som en fördel, känns nu med kylan som en nackdel. Det är nästan så att hon funderar på att vända om, och gå upp igen och sola mera för att få upp värmen. Men nu när alla tittar på dem, och när hon längtar så efter att fortsätta leka lite mer ostört, så känns det som att det inte finns någon återvändo.

Plask! Daniel har kastat sig i utan förvarning, och kallt vatten stänker över Cissi så att hon illtjuter. 

- Iiiiiih! Din… Nu ska du få! 

Hon kastar sig efter honom för att jaga ikapp och trycka ner honom i det kalla vattnet. Men han simmar frustande men elegant ifrån henne. När hon äntligen hinner ikapp, försvarar han sig med att stänka kallt vatten i hennes ansikte. Hon stänker ilsket tillbaka, och ett tag pågår ett veritabelt vattenkrig, medan de simmande förföljer varandra. Till slut stillar de sig i en het (nåja) omfamning och kyss, medan de trampar vatten.

Nu börjar de se sig omkring. De är inte ensamma i vattnet heller. Några ungdomar plaskar och stänker en liten bit bort. Var tusan kom de ifrån? De måste ligga längre bort bland klipporna, men sökt sig hit där det finns ett lämpligt grund att bottna på. Som nu alltså är upptaget. Och så har grannparen också slängt sig i vattnet, och leker och nojsar i närheten även de. 

- Kom, vi simmar dit bort, säger Daniel, och pekar bortåt stranden. Cissi förstår vad han menar. En bit bort, inne vid strandkanten och lite mer avskilt från de andra badande, finns ett grunt parti där man kan bottna och till och med sitta bekvämt i vattnet. Perfekt för att kela.

När de kommer dit sätter sig Daniel till rätta på undervattensklippan, så att Cissi kan krypa upp i hans famn och gränsla hans starka ben. Nu kan de kyssas och kela mer ostört. Cissi sitter så att hennes nakna tuttar med god marginal sticker upp över vattenytan. Men nu är det ju mer skyddad för utomstående betraktare. Förutom grannkillen på sin handduk. Han har nu satt sig upp och tittar ut över vattnet, bakom sina mörka solglasögon. Han tittar inte rakt emot dem, men hon känner ändå som att han sneglar på dem i ögonvrån. Hon försöker strunta i det, och koncentrera sig på sin pojkvän i stället.

Daniel smeker henne nu ömt över ryggen och ner mot hennes sköna bakdel. Själv sticker Cissi ner sin hand och trevar över hans skrev. Hon vill snabbt ta igen den förlorade tiden, och komma tillbaka till där de var. Men till sin besvikelse känner hon att det inte bara är håren på armarna som har påverkats av kylan. Snoppen har nu krympt till en minst sagt oansenlig storlek. Hon sticker ner handen i själva byxorna, och försöker smeka liv i den. Sedan slår hon benen om baken på honom, och försöker väcka ormen genom att gnida skrevet mot honom, allt medan han valhänt smeker hennes stelfrusna vårtor. Men ingenting verkar funka.

Daniel går över till att försöka smeka henne mellan benen, genom att sträcka sig in med fingrarna runt hennes rumpa. Men det blir på något sätt inte bekvämt i alla fall. Kylan tänder liksom av henne. Hon försöker igen genom att kyssa och smeka honom i nacken, men ställningen känns obekväm.

Till råga på allt upptäcker hon en kanot som stilla har smugit upp bakom udden, och nu passerar dem på bara två meters håll. Det medelålders paret försöker diskret titta i färdriktningen, men kan ändå inte låta bli att snegla på hånglet i strandkanten. Cissi och Daniel stannar generat upp, och håller bara krampaktigt om varandra för att åtminstone dölja hennes tuttar. I omfamningen känner Cissi bara alltför tydligt hur pojkvännen huttrar av kylan, och märker att hon faktiskt själv gör samma sak.

- Äh, det här går inte, säger hon. Det här är för kallt och för mycket folk omkring. Vi går upp igen.

Daniel kan bara hålla med, och frusna kravlar de sig upp där de sitter, och vadar upp på närmsta klippa igen. Huttrande skuttar de över klipphällarna bort till sina handdukar, och frotterar sig så torra och varma de kan. Nu är de så avtända de bara kan vara. I stället brer de ut sina badlakan bredvid varandra, och lägger sig att sola för att få upp värmen.


Efter någon timmes vändstekning har de fått upp kroppstemperaturen igen, men börjar också bli rejält hungriga. De har inte tagit med sig någon picknick, så Daniel föreslår att de går bort till kaféet vid parkeringen och köper sig en tidig lunch. Cissi tar på sig bikinitoppen och den tunna, vit toppen hon tagit med sig, medan Daniel drar på sig shorts och t-shirt. Förutom Cissis handväska med plånboken, lämnar de kvar resten, och tar åter den lilla stigen genom skogen. 

Värmen har fått livsandarna att vakna igen hos Cissi. Hon svänger förföriskt på rumpan, och känner hur geishakulorna, som hon fortfarande har kvar i sin pirriga grotta, gör sig påminda. När hon böjer sig ner med raka ben för att plocka några blåbär, putar hon extra förföriskt med rumpan. Då känner hon hans smekande hand på baken igen, medan han ställer sig tätt intill och gnider skrevet mot hennes höft.

- Gud vad du gör mig kåt när du gör så där, närmast morrar han.

Framme på caféet ställer han sig tätt bakom henne med sina händer på hennes axlar, medan hon studerar utbudet på tavlan ovanför disken.

- Jag funderar på räkmacka…

Hon hinner inte ens avsluta meningen, innan hon känner hur han drar henne åt sidan iväg till toaletterna. Han har tydligen sett att handikapptoan är ledig, och fått en snuskig ingivelse. När han har dragit in henne där och låst dörren, trycker han upp henne med armarna mot väggen, och börjar kyssa henne passionerat. Hon känner hur det pirrar till av upphetsning, finner sig snabbt och besvarar hungrigt kyssen. 

Där står de nu och hånglar med händer som lystet smeker och trevar över varandras kroppar. Ett efter ett åker plaggen av. Daniel drar ivrigt i alla bikiniknutar, så att Cissi står ohjälpligt naken när hon drar ner hans speedos till anklarna. Han vänder henne om och trycker bryskt ner henne på toalettstolen. ”Tur att locket är nedfällt”, hinner Cissi flyktigt tänka, innan han ställer sig framför henne och håller fram sin nu mycket mer styva mandom.

- Sug! beordrar han med bestämd röst.

Hon är inte nödbedd. Med ett lustfyllt stön greppar hon kuken och sluter läpparna om det fuktiga ollonet. Det smakar försatts, havsvatten och lite svett. Med stora drag runkar hon skaftet, medan hon omväxlande slickar och suger på ollonet. Hon tar den renrakade pungen i munnen och suger in en testikel, innan hon sakta och förföriskt slickar sig upp för skaftet igen, medan hon tittar honom djupt i ögonen. Så suger hon in ollonet igen medan hon knådar pungen. Hon suger djupare och djupare, och låter mer och mer av skaftet tränga in i sin hungriga mun. Samtidigt kan hon inte låta bli att med den andra handen smeka sin fuktiga lilla mus.

Daniel stönar av behandlingen, så skönt är det tydligen. Snart tar han ett hårt tag om hennes nacke, och börjar med bestämda stötar knulla hennes sugande mun. Först med långa, långsamma drag, och sedan alltmer intensivt. Till slut känner Cissi hur kuken börjar svälla ännu mer. ” Nu kommer han”, hinner hon tänka, ”Nu fyller han min mun med sin härliga sås.”

Då bultar det hårt på dörren.

- Är ni inte klara snart, ropar en argsint röst.

- Ett ögonblick, ropar Daniel tillbaka med grötig röst. Jag kommer snart.

Cissi fnissar nästan till åt det dubbelbottnade svaret, medan hon med kuken långt in i gommen gör sig beredd på att ta emot en stor laddning. Men i sista stund drar han ur kuken, och runkar med stora drag satts efter satts över hennes ansikte och bröst. Hon känner till och med hur det kommer i håret. 

Häpen ser hon på hur han hastigt torkar av sig, drar på sig kläderna, låser upp dörren och går ut. Hon sitter som förstenad och betraktar honom, med sperman rinnande nedför ansiktet. Och det är först i sista stund som hon hinner reagera, kasta sig på dörren och låsa igen. Hon väntar bara på att mannen som väntar utanför, ska börja banka igen. Men det gör han inte. Förskräckt inser hon att han måste ha förstått precis vad som försiggått där inne, och att det kvar på toaletten finns en nyknullad och potentiellt halvnaken tjej.

Cissi lutar sig mot handfatet och stirrar sig i spegeln. Över hennes rödflammiga ansikte ligger sperman i långa strängar. Det droppar en seg sträng från hakan, och hennes bröst är alldeles kladdigt. Och mycket riktigt, ett par gulvita strängar ligger också över hennes rufsiga hår. ”Men jag då?”, tänker hon frustrerat. ”När ska jag få nått? Jag är ju inte ens nyknullad.” Hon är fortfarande lika kåt, och fullständigt otillfredsställd.

Bittert torkar och tvättar hon av sig. Det är knappt så att tvålen räcker, och pappershanddukarna är nästan slut. Det sista får hon torka med toapapper. Och när hon tvättat sig färdigt, finns det inget att torka sig med alls. 

När hon till slut rotar i väskan efter sin kam, stöter hon på den andra leksaken som hon i hastigheten stoppade ner i morse när hon klädde sig. Ett litet rosa vibrerande ägg med fjärrkontroll. Hastigt byter hon ut hon ut sina mekaniska geishakulor mot det elektroniska ägget, innan hon snör på sig bikinin och drar sin tunna topp över huvudet. Den har naturligtvis lyckats bli fuktig av stänk från hennes tvätt. Så nu är den ännu mer genomskinlig än vanligt. Hon drar den ändå på sig, drar kammen en sista gång genom det fuktiga håret, och låser upp dörren.

När hon lämnar toaletten ser hon att den sura gubben fortfarande står kvar, och blänger misslynt på henne. Hon skulle velat sjunka genom jorden. Rodnande skyndar hon sig därifrån, för att leta upp Daniel. 

Hon hittar honom vid ett bord i kaféet, lugnt mumsande på en macka med brie och salami. Framför honom står två glas Cola och en stor räkmacka till henne. ”Kunde han inte ens vänta innan han börjar äta?”, tänker hon surt. Med en butter min slår hon sig ner mitt emot honom.

- Hej älskling, hälsar han glatt. Jag köpte en räksmörgås åt dig. Det var väl det du ville ha?

Cissi bara blänger på honom. Hon har helt tappat aptiten. Och inte ens en ursäkt får man. Bara lämna en i sticket så där. 

- Jag köpte en cola åt dig också, som du brukar vilja ha.

Cissi reste sig surt. – Jag tar ett glas vatten i stället.

Sedan satt hon där surt och petade i sin räkmacka knappt utan att äta, och sippade på sitt vattenglas, medan Daniel i lugn och ro mumsade på sin macka, och drack upp inte bara sin egen, utan även hennes (”Ska du inte ha?”) cola.

På väg tillbaka på skogsstigen, lägger hon demonstrativt fjärrkontrollen i hans hand.

- Underhåll mig, säger hon, vänder sig om och stegar med arga steg iväg mot badplatsen. Hon hör att han inte kommer efter henne direkt, uppenbarligen ställd av förvåning. Hon orkar inte ens le triumferande åt konstaterandet.


Tillbaka på badplatsen lägger sig Cissi för att sola ryggen. Hon reagerar inte med en min på att Daniel kommer och sätter sig bredvid henne, och försöker inte ens låtsas om att han inte en säger något till henne. Inte en ursäkt. Ingenting. Frustrerat slumrar hon till slut till i värmen. 

När hon till slut vaknar till igen, hon vet inte efter hur lång tid, är det med en pirrande känsla i underlivet. Solen värmer skönt, och hon känner hur den väcker hennes lustar till liv igen. Sedan förstår hon att det kanske inte bara är det. Hon kommer plötsligt ihåg ägget, och inser att han måste ha slagit på det på lågintensiv fart. 

Hon njuter av den varma känslan som sprider sig i hela hennes kropp. Upp över ryggen, axlarna, nacken. Om hon skulle ta och be Daniel att massera henne? Men när hon vänder sig mot Daniel för att be om en liten tjänst, så är han inte längre där. Hon lyfter på överkroppen för att se sig omkring, och hittar honom sittande borta hos grannen, den ensamma killen, inbegripen i ett muntert samtal. 

Han måste dock ha känt av att hon rörde på sig. För han vänder sig om och sneglar på henne, och höjer sedan demonstrativt fjärrkontrollen och byter inställning. Nu är det ett kraftigt pulserande program, som bearbetar hennes inre. Daniel däremot vänder sig åter bort, och fortsätter ignorera henne, medan han glatt konverserar vidare med grannen.

Cissi känner sig fortfarande övergiven och lite sur, så hon lägger sig ner igen och vänder åter bort huvudet från sin dumma pojkvän. Men efter en stund kan hon inte längre riktigt bortse från de ljuva känslorna i hennes underliv. Hon börjar märkbart skruva på sig, vilket inte passerar obemärkt. Han byter till ett ännu intensivare program. 

Nu kan hon inte längre ligga stilla. Hon lägger sig på sidan, men ändå med ryggen demonstrativt mot de båda killarna, och drar upp knäna halvt om halvt som i fosterställning. Hon drar upp badlakanet över axlarna, och drar i skydd därav undan bikinin och börjar upphetsat smeka och nypa sin ena bröstvårta. ”Egen dräng reder sig själv”, tänker hon, när nu inte Han vill komma och hjälpa till att förstärka massageäggets effekter.

Men särskilt still lyckas hon ju inte ligga. Det syns med all icke önskvärd tydlighet hur hon njuter och kråmar sig av sexuell lusta. Så efter en lång stund kommer Daniel fram till henne, böjer sig över hennes öra och viskar.

- Men så här kan du inte ha det. Vi får allt cykla hem, så att du får ditt. Jag ser ju att det bara finns en sak som hjälper här. Doktorns order, en rejäl kuk i fittan.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.