Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2021 kl. 11:25, av Nightcare

Hemma igen

Del 2 av 2 i serien En solig dag

Efter en uppkåtande dag på stranden är Cissi och Daniel hemma igen. Och nu har han lovat henne att hon ska få vad hon så hett önskar. Sex! Men vem är det som ringer på dörren, när Cissi ligger fastspänd på balkongen?

Cissi och pojkvännen Daniel har tillbringat dagen vid sin favoritbadplats, de avskilda och härliga badklipporna, där de tänkt sig att kunna kela, smekas och älska i fred. Men de har hela tiden blivit avbrutna av andra badgäster, kanotister och hundägare. Bland annat har en ensam kille hela tiden betraktat alla deras diskreta försök till intimitet från sin handduk. Till slut ger de upp, och Daniel föreslår att de ska cykla hem igen. För att ha sex!

 

Cissi stod framför badrumsspegeln och betraktade sin halvklädda kropp. Den var rödblommig inte bara av värmen, utan också av den upphetsning och längtan som stegrats hos henne under hela dagen av solens smekande strålar. Längtan efter sex.

Cykelturen hem hade varit en ljuv plåga. Daniel hade med jämna mellanrum bytt program på massageägget, som hon hade instoppat i muttan, och Cissi hade precis som på ditvägen försökt gnida sig till tillfredsställelse mot sadeln. Det hade bara spätt på frustrationen. Men hon hade inte kunnat vara sur längre. Nu skulle hon få vad hon längtade efter. Det hon gått och suktat efter hela dagen. Det hade han lovat. Och gud nåde honom om han inte höll det löftet.

När de äntligen hade kommit fram till lägenheten, hade han tagit henne i sin famn och kysst henne djupt och kärleksfullt. Hon hade hungrigt besvarat kyssen, och ivrigt börjat smeka av honom t-shirten.

- Min ivriga lilla älskling, hade han skrattat. Du kan knappt vänta va?

- Inte en sekund, hade hon svarat bestämt, och spänt ögonen i honom. Sedan hade hon kysst honom igen.

- Så ja, så ja, hade han sagt, och slitit sig loss. Du ska få. Jag ska göra det skönt för dig, så att det har varit värt att vänta på. Väl värt. Jag ska bara förbereda lite. Du kan väl vänta på balkongen, lapa lite mer sol, så kommer jag snart efter?

- Hm, vänta? Hon hade sett på honom med en lurig skeptisk blick. Bara vänta och vänta. Ännu mera väntan. Kommer du aldrig till… skott? Hon hade smekt honom lätt över badbyxorna, med ett hungrigt leende.

- Men OK då, hade hon fortsatt, jag måste ändå smita in på toa först. Har visst ett ägg i vägen, där jag hellre vill ha något… annat. 

Daniel hade med ett litet stön vikt sig, när hon givit paketet hon helst önskat sig en kläm.  

Nu står hon alltså till slut framför badrumsspegeln, och betraktar sitt upphetsade, ja rent ut sagt kåta, ansikte. Ska hon äntligen få det nu? Ska hon äntligen få älska? Nej knulla, rättar hon sig. Nu vill hon inte bara ha stilla och ömsint älskog, utan också rå och djurisk sex. Och nu har han ju lovat. Han får bara inte göra henne besviken en gång till, för då vet hon inte vad hon tar sig till. 

Cissi går ut på balkongen, som är stor och fin och omgiven av ett glasräcke. De bor på åttonde våningen, så det är nästan ingen insyn. Bara i ena ändan av balkongen kan man se över till grannhuset, och naturligtvis vise versa. Tyvärr är det bara i just den ändan som eftermiddagssolen nu når in med sina värmande strålar.

Cissi tvekar om hon verkligen ska lägga sig och sola så öppet, framför allt med tanke på vad som väntar. Det är ju i alla fall grannarna den här gången, inte några anonyma badgäster. Till slut hänger hon upp ett badlakan som insynsskydd över räcket, utan att det hindrar de varma solstrålarna. Nöjd tar hon av sig sin tunna topp, kjolen och efter en kort tvekan bikiniöverdelen, och lägger sig bekvämt till rätta på solsängen.

Efter en avslappnad men förväntansfull stund i solen, där hennes solvarma kropp bara i ännu högre grad längtar efter syndig tillfredsställelse, kommer Daniel äntligen ut till henne. 

- Mmm, spinner hon njutningsfullt. Och när hon tittar upp på honom spinner hon ännu mer. Med sig har han ett par handklovar med kedja och en ansiktsmask. Det här kommer hon gilla.

- Händerna över huvudet älskling, säger han med ett lågt brummande, och hukar sig ner vid hennes huvud. Först smeker han på henne masken, och kontrollerar att hon inte kan se något. Sedan känner hon hur den kalla metallen låses runt hennes uppsträckta handleder. Han drar lite i kedjan så att hon blir riktigt utsträckt, och fäster den i vad som måste vara hörnstolpen till glasräcket.

- Ligger du bra? frågar han och smeker en hårslinga från hennes kind.

- Mmm, är det enda svar hon får fram. 

- Bra, säger han och placerar en kyss på hennes mun. Jag kommer strax.

Cissi älskar det här. Att ligga fastspänd och vänta på vad Daniel ska hitta på, är alltid något som får det att pirra lite extra i henne. Och varför har de inte tänkt på att älska på balkongen förut?

Han är borta länge. Förväntansfullt lyssnar hon efter ljud, ledtrådar till vad han har för sig. Hon anar att han är i köket, men det är omöjligt att höra vad han gör där. Hittar han något i kylskåpet? Eller i fruktkorgen? Något stort och hårt? Eller lent och mjukt? När lekte de med maten senast?

Efter en stund kommer Daniel äntligen tillbaka. Hon hör att han har med sig något som ger ifrån sig ett klirrande ljud. ”Ingen grönsak. Ett glas. Med isbitar. En drink.”, tänker hon.

- Tänkte att du behövde något att dricka först, säger han. Han stöttar upp hennes huvud medan han för glaset till hennes läppar så att hon kan dricka lite. Kall och god saft svalkar hennes törstiga strupe. Hon känner att hon nog faktiskt var törstigare än hon trodde. Sedan hör hon hur även han tar sig några klunkar, innan han sätter ner det klirrande glaset.

Sedan väntan igen. Tills… Cissi ryser till av den plötsliga kylan. Han har tagit en isbit och för den mot hennes ena bröstvårta. Sakta smeker han den runt vårtgården, ut över bröstet och åter till vårtan. Den isande kylan känns ljuvlig på hennes varma kropp, och hon känner hur vårtgården knottrar sig. Snart flyttar sig isbiten till det andra bröstet, som får samma sköna behandling, medan hon känner hur Daniel lutar sig över det första bröstet, och med sin härliga mun nu slickar, suger och kysser det känsliga hallonet. 

Isbiten har snart smällt. Men han tar snabbt en ny, och låter den denna gång glida ner över hennes mage och cirkulera kring hennes navel, medan han fortsätter bearbeta hennes känsliga bröst med tunga och fingrar. Han lämnar den lilla isbiten att smälta i hennes navel, åh vilken kittlande kall känsla, medan han tar en tredje isbit och för den neråt, ännu mera neråt, ända ner till troskanten. Sakta smeker den sig efter troslinningen, ovanför, ner efter höger sida, upp på vänster, ner igen. 

Cissi särar automatiskt på benen, så att han ska komma åt bättre. Hon lyfter på underlivet, som för att få honom att komma ännu närmare, att stoppa in den i hennes trosor, kyla ner henne heta murra. Åh, att få känna isen mot sin lilla knopp. Men till hennes besvikelse kommer han inte så långt innan all isen har smält, och både händer och tunga har lämnat hennes kropp. Snopet förväntansfull väntar hon på nästa steg.

- Ja, vi får väl kanske börja så länge då, säger han plötsligt, och börjar kyssa hennes mun, medan han åter börjar smeka hennes bröst.

”Vad då börja?”, tänker Cissi förvirrat. ”Vi har ju redan börjat, eller? Och vad då ’så länge’?” 

Smekningarna fortsätter ner mot hennes heta sköte igen, medan han sprider sina kyssar över hennes ansikte, hals och nacke.

Då ringer det på dörren.

- Vem är det? Cissi stelnar skräckslaget till. - Inte nu. Inte när vi har det… Tänk om det är mamma! Eller brorsan! Släpp loss mig! 

- Lugn bara, säger Daniel lugnt, och reser sig. 

- Nej! Öppna inte. Sch, viskar hon, om de inte hör något så går de snart. Stanna!

Men Daniel har redan gått för att öppna. ”Gud så pinsamt”, tänker hon, ”tänk om någon ser mig så här.” Hon hör ett lätt mummel i hallen och steg som närmar sig balkongen. ”nej, kom inte hit!” Panikartat börjar hon slita i sina bojor. Om hon bara kunde ta sig loss, kunde gömma sig. Men handklovarna sitter för hårt.

- Lugn, bara lugn älskling, hör hon Daniels lugna röst. Jag har bjudit hit någon som vill få se och känna på din läckra kropp. 

Cissi försöker kura ihop sig så mycket hon kan, och med uppdragna ben vända sig på sidan bort för att dölja sina nakna bröst. 

- Nej, kvider hon desperat. Kom inte hit. Är du inte klok? Gå härifrån. Vad gör du?

- Ingen fara älskling, säger han tröstande, och smeker hennes hopkurade rygg. Du har ju alltid fantiserat om en trekant. Så jag tänkte det var dags nu. 

- Trekant! Har du…? Utan att…? Men, men… vi då…? Vi skulle ju… Bara vi.

- Lugn älskling, bara lugn, upprepar han ömt, medan han tröstande håller om henne och kysser henne på skuldran. Du kommer tycka om det. Jag lovar. Du har ju drömt om det här. Och jag skulle aldrig göra dig illa. Du kan lita på mig. Det vet du. Gör du inte det?

”Litar på honom. Gör jag verkligen det?” tänker Cissi. ”Jo, det gör jag väl, men… Det var inte det här jag ville… Inte nu.” 

- Vem är det då? frågar hon, fortfarande hopkrupen, fortfarande med garden uppe.

- Cissi möt Micke, Micke möte Cissi, presenterar han.

- Hej Cissi, hörs en mörk förväntansfull mansröst.

Tankarna snurrar i hennes skalle. ”Micke, vem? Känner hon någon Micke? Var har han fått tag på honom?” 

- Och vem är du då? frågar hon avvisande.

- Någon som tycker att du är väldigt vacker, svara den mörka rösten. Och som vill göra det skönt för dig.

”Han låter ju… inte så farlig.”, tänker hon ”Rätt trevlig…”. Hon tar ett djupt andetag och försöker samla sina tankar. En trekant? Hon har ju drömt om det. Tanken har gjort henne kåt sena nätter när de älskat och fantiserat. Men att verkligen göra det. Med någon helt okänd. Fast Daniel måste ju veta vem det är? Litar hon på Daniel? Skulle han utsätta henne för någon som han inte litade på? Nej, det skulle han ju inte. Och han lät ju rätt snygg, den där Micke. Ska hon våga?

- OK, säger hon. Hon har sakta börjat mjukna, och slappnar av lite mer i kroppen. - Var kommer du ifrån då? Var har du hittat honom, Daniel? 

- Det behöver du inte veta nu, svara Daniel lugnande. Luta dig bara tillbaka, och låt honom, låt oss, göra det skönt för dig.

Cissis huvud tvekar, men hennes fitta förråder henne. Så kåt som nu har hon faktiskt inte känt sig på länge. Fastspänd, utlämnad, blottad, utan att ens se vem det är som slukar hennes nakna kropp med blicken. Sakta slappnar hon av ännu mer och sträcker ut sig på bädden igen. Det här tänder henne mer än hon kunnat ana. Som en kåt liten hynda sträcker hon fram sina bröst för alla som vill se, med kroppen i en njutningsfylld båge. Det här vill hon. Verkligen vill.

- OK, vad väntar ni på då? säger hon utmanade. Sätt igång och gör det skönt för mig. Jag har väntat länge nog.

Daniel skrattar lättat åt hennes reaktion. Han har nog varit mer osäker på hur hon skulle ta det, än vad han velat visa. Han tar ett djupt andetag.

- Cissi här har varit kåt hela dagen, fortsätter han med mörk retfull röst, medan han ömt stryker hennes kind. Nu är det din uppgift Micke, och min, att se till så att hon får leva ut sina lustar. Att hon får så mycket sexuell njutning som det bara är möjligt, tills hon ber om nåd. Tills hon ber att äntligen få sin hett efterlängtade… orgasm. 

Det sista säger han tätt hukande över henne, så att hon känner hans heta andedräkt i sitt öra. 

- Titta här först, säger han sedan till Micke, så ska jag visa vad hon har att erbjuda. Sakta och pedagogiskt förevisar han alla hennes kroppsdelar, medan han ömt smeker dem. 

- Först hennes mjuka, blonda hår. 

- Hennes söta ansikte, lena kinder, fuktiga läppar och små söta öron.

- Hennes vackra nacke och känsliga hals. (Cissi kurrar njutningsfullt.)

- Hennes nyckelben, skuldror och vältränade armar. Och hennes små fina händer, med sina fina… fingrar. (Han suger in ett par stycken i sin heta mun.)

- För att inte tala om hennes välformade bröst. Mjuka, lagom stora och härliga att smeka. Och hennes känsliga bröstvårtor. Se hur de knoppar sig av din blotta närvaro.

- Men vi får inte glömma hennes härliga mage. Se hur det härliga mjuka hullet bäddar in det som, jag lovar dig, är ett riktigt sexpack. Du kommer snart känna själv. 

- Och så har vi hennes mjukt rundade höfter, och – han sticker in handen under henne – hennes läckra rumpa.

- Hennes fylliga, kraftfulla lår, fortsätter han, och hennes åh så välformade vader. Har du sett snyggare ben?

Det hörs en grötig harkling av medhåll från Mickes håll.

- För att inte tala om hennes söta små fötter. Har du sett så mjuka, härliga fötter förut?

Ny oartikulerad grymtning.

- Och sist men inte minst, kvällens höjdpunkt. Hon känner hur Daniel ömt smekte henne efter innanlåren, så att hon spontant särar på benen. Dags att avtäcka hennes heta, fuktiga, underbara… 

Cissi känner hur han sakta drar i snörena till hennes bikinitrosa, och därefter sakta viker ner den lilla triangeln, och blottar hennes…

- … fitta!

Cissi känner hur fuktig hon är mellan benen. Inser att de nu måste se hur hennes svullna blygdläppar glänser. 

- Se hur hon rakat sig slät och fin, bara för oss, säger han och smeker venusberget. Se hur läpparna villigt delar sig för mitt smekande finger. Och se hur den svullna kärleksknoppen gömmer sig under sin huva. 

Cissi stönar rakt ut, när hans smekande fingrar rör vid hennes klitoris. Inte direkt på. Han bara masserar lätt på huvan som skyddar hennes allra känsligaste del. Hon är så kåt nu. Hon vill bara att de ska smeka henne ordentligt, inte bara det här fjärilslätta handlaget som Daniel har använt. Hon kråmar sig. Bjuder ut sin nu helnakna kropp för deras blickar som hon inte kan se. Fastbunden och utlämnad är hon helt och hållet deras.

- Cissi. Jag tror faktiskt att Micke här håller med om att du är vacker, meddelar Daniel avmätt, för jag ser hur hans byxor håller på att sprängas.

- Det låter… härligt, svarar hon njutningsfullt, och rör sig ännu mer njutningsfullt inför deras blickar.

- Det är kanske bäst att vi också tar av oss, fortsätter han, vänd till Micke.

Cissi hör förväntansfullt frasandet av kläder som dras av, faller till golvet och sparkas åt sidan. 

- Om du undrar, meddelar Daniel, så kan jag berätta att du nu har två stora kukar som står i givakt för din nakna, utlämnade kropp. Blir du glad då? Cissi kan bara stöna till svar.

- Nu Micke tror jag faktiskt att det är din tur, fortsätter han, vänd till deras gäst. Vill inte du också känna lite?

- Ja, kom och smek mig, säger Cissi inbjudande. Jag längtar så efter att få känna dina händer på min varma kropp.

- Gärna det, hörs hans darrande mörka röst.

Cissi känner hur Micke sätter sig bredvid henne på kanten av solstolen. Lite tafatt till att börja med smeker han hennes bröst, klämmer och känner på de knottriga vårtorna. Det känns väldigt skönt. Annorlunda men skönt. Inte som när Daniel brukar smeka henne. En ny känsla, en ny erfarenhet. En ny man.

Han fortsätter att smekande undersöka hennes kropp. Hals, ansikte, armar, mage, höfter, ner över låren. Samtidigt böjer han sig över henne, och prövar frågande en kyss på hennes kind, haka, mun. Hon besvara den hungrigt, och rycker i sina kedjor, som ville hon hålla om honom och dra honom närmare. 

Micke blir djärvare. Kysser sig ner mot hennes bröst igen, medan handen letar sig in mellan hennes ben. Samtidigt känner hon hur fler händer börjar smeka henne. Daniel har blandat sig i leken igen. Hon känner händer på sina vader, lår, höfter, armar. Hon känner munnar som kysser och tungor som slickar. 

Någon, det måste vara Micke, begraver sitt ansikte mellan hennes ben, och slickar sig sakta men säkert in mot hennes längtande sköte, följande spåren av fukt som sedan länge runnit från hennes fuktiga hål. När hans tunga till sist når fram, slickar mellan de svullna läpparna och försiktigt suger på kärleksknoppen, darrar hon till av upphetsning och förväntan. Hon känner Daniels hand på låret, och hur Micke sticker in ett finger i slidan på henne. Händer över allt, tungor, smekningar. Bröst, nacke, klitoris, lår, g-punkt. Stegring till…

Orgasm!

Darrande skakar Cissi igenom sin orgasm, medan Mickes fingrar och tunga fortfarande bearbetar hennes klitoris och smeker hennes g-punkt, och förlänger och förstärker känslan. Äntligen! Som hon har längtat. Hela dagen. Äntligen. För ett tag slappnar hon av och sjunker in i den sköna känslan. Landar i njutningen. 

Sedan känner hon hur suget byggs upp igen, hur utlösningen bara givit mersmak. Hur hon vill ha mer.

- Mmm, kuk, gnyr hon. Jag vill ha.

- Vad vill du ha sa du? frågar Daniel roat.

- Jag vill ha mer, flämtar hon. Jag vill ha kuk. Jag vill ha era kukar i alla mina hål.

- Jaså, det säger du, konstaterar Daniel sakligt. Då får vi nog arrangera om lite.

Grabbarna hjälper Cissi att rulla av solsängen, som de flyttar bort, placerar henne på alla fyra, och sätter en låg pall framför henne vid räckesstolpen. Där placerar de Micke. 

Fortfarande med ögonbindel och handklovarna fästa nere vid stolpen, får nu Cissi ta Mickes kuk i sin mun. Utan någon hjälp av sina händer slickar hon efter bästa förmåga på skaftet, suger in ollonet, slickar och suger och tar vartefter in mer och mer av den hårda staken. Den smakar gott, tycker hon. Inte lika lång som Daniels, men nog lite grövre. Och ack så hård. Känslan av att suga av en annan man, en okänd man, är hissnande. Annorlunda, skön och väldigt upphetsande.

Under tiden smeker Daniel var han kommer åt, framför allt hennes putande rumpa.

- Nu min kära, säger han, ska jag se till att täppa till alla dina hål. 

Hon känner hur han smeker med ett par fuktade fingrar kring hennes anus, för att sedan sakta tränga in med först det ena och sedan med båda två. Sakta juckar han för att utvidga det tajta hålet, medan hon stönar med munnen full av kuk. När han tar ut fingrarna, känner hon hur de ersätts av en sval butplugg av metall. ”Den med den blåa stenen”, hinner hon tänka. Det spänner skönt när den tjocka delen passerar ringmuskeln, och till slut ploppar på plats och fyller hennes anal.

Med pluggen på plats, känner Cissi hur Daniel tar ett bestämt tag i hennes höfter, och sakta men med kraft trycker in sin hårde stake i hennes fitta. Långsamt ökar han takten, och knullar henne i långa drag. Cissi tar upp takten, och låter sin mun knulla Mickes hårda kuk med samma sköna rytm. Fortare och fortare knullar de i ökande extas, tills Daniel ger Cissi ett par kraftiga klatschar på stjärten, och ropar.

- Nu kommer jag!

Det får även Micke över kanten. Med ett gemensamt vrål sprutar de både hennes fitta och mun fulla med varm, god sperma. 

Utmattade sjunker alla ner på golvet. Cissi känner Daniels varma kropp som skedar henne bakifrån, medan Micke nu ligger utsträckt framför henne. För första gången kan hon nu känna på hans ansikte och lite av hans överkropp, så långt kedjan tillåter. Hon vill ta chansen att känna nu, innan hon ser honom. Hon smeker över hans halvlånga lite grövre hår, hans släta panna, hans markerade näsa, hans sträva kinder och kraftiga haka. Över den muskulösa halsen, och de kraftiga skuldrorna. ”Han är snygg”, tänker Cissi, ”känns snygg”, rättar hon sig. Och han doftar gott. Doftar man. Doftar sex. 

Känslan gör att upphetsningen än en gång börjar stegras i henne. Hon har ju faktiskt inte fått komma igen, när grabbarna fick sin utlösning. Hon ligger efter, och nu vill hon ha mer.

- Killar, viskar hon uppmanande, kan ni inte smeka mig till orgasm igen?

Och killarna är inte nödbedda. Micke sjunker ner och suger in hennes bröst i sin mun, medan han smeker henne över hennes vackra kropp, medan Daniel drar ut pluggen och smeker med sina sköna fingrar i de båda hålen. 

Cissi har aldrig varit med om något liknande. Så mycket smekningar och stimulans på en gång, från så många olika håll. På så många delar av hennes kropp samtidigt. Stönande känner hon hur njutningen bara byggs upp och byggs upp tills hon inte vet vart hon ska ta vägen längre. Som ett enormt crescendo kommer hon i en orgasm, som måste höras långt ut över nejden. Hela hennes kropp skakar i efterdyningarna i minst en hel minut.

Cissi känner bara en enda stor lyckokänsla, där hon ligger och återhämtar sig, medan de alla lojt smeker varandra. Har hon verkligen fått var med om det här? Har hon på allvar fått uppleva den ynnesten att förverkliga en av sina djupaste sexuella fantasier? Och att det blev bättre än hon någonsin kunnat drömma om. Det känns helt otroligt.

- Vill du kanske bli befriad nu? frågar Daniel till slut.

Ja visst ja, hon är ju fortfarande fastlåst och förblindad. Det har hon nästan glömt, där hon ligger och blundar och njuter.

- Ja tack, svara hon, befria mig. 

När Daniel ömt smeker av henne ögonbindeln, är det första hon ser ett par härligt vänliga bruna ögon. Det tar några sekunder för Cissi att koppla. Det är ju deras granne från badstranden! Han som låg och stirrade på dem. Han som såg hennes nakna bröst redan då. Som säkert anade vad de gjorde under handduken. Och vad de gjorde i vattnet. För ett ögonblick rodnar hon, och slår generat ner blicken. Men sedan tittar hon upp på honom igen, och ler förtjust tillbaka. Det är klart att det skulle vara han. Den där snyggingen som hon redan visat så mycket. Hon skulle inte vilja att det var någon annan.

- Jag såg hur Micke blev så påverkad av våra smekningar i morse, säger Daniel medan han lossar hennes bojor. Så efter lunch gick jag bort och snackade med honom. Frågade om han tyckte du var snygg. Hörde om han skulle kunna tänka sig en trekant.

- Ni ska bara veta vilket stånd jag fick av att ligga och titta på er, fyller Micke på. Jag var tvungen att ligga på mage en lång stund.

Efter att de länge ha legat och småmyst av efterdyningarna i den sjunkande kvällssolen, lutar sig Daniel över sin kära flickvän och pussar henne kärleksfullt på halsen.

- Blev det bra så här? frågar han.

- Jaa, jag har aldrig haft så härlig sex, suckar Cissi leende. Tack killar. Verkligen ett jättestort tack. Nu ska jag bara ligga här och dåsa en stund, och tänka på hur skönt jag har haft det.

- Gör det du, säger Daniel ömt. 

- Micke, kom så bjuder jag på en öl, fortsätter han. Det har vi väl förtjänat, efter att ha lyckats tillfredsställa damens alla behov. För att inte nämna våra egna. Med en blinkning ledde han Micke in i köket och den hägrande belöningen.


När Cissi pustat ut en stund till, medan hon låtit kvällssolens sista strålar värma hennes nakna kropp, inser hon plötsligt att handduken hon hängde upp till skydd har trillat ner och ligger i en liten korvig hög bredvid henne. ”Hur länge har den varit så?”, tänker hon förskräckt. ”Hur mycket har grannarna kunnat se?” Hon sätter sig upp med handduken skylande brösten, och spanar oroligt mot grannhuset. Fladdrade det inte till i en gardin? Var det verkligen någon som stått där och tittat? 

Men så ler hon bara och låter handduken falla. Vad gör det om någon såg dem? Det var ju bara vackert, och kanske lite inspirerande också. Det bjuder hon så gärna på.

”Nu ska jag bara ligga här och njuta lite till”, tänker hon. ”Sedan ska jag gå in till grabbarna och be om påfyllning. Men nu vill jag ha Daniel där fram och Micke där bak. Vad mer kan en tjej begära, en solig dag?”

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

yonilover

Tack!
Mycket bra novellserie.
Gillar Ert språk och balansen mellan våga/vågar inte.

//YL

9/8, 2021 kl. 15:28