Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2021 kl. 11:27, av MiasFantasier

Cykeltjejen

För några år sedan bodde jag granne med en snygg cykeltjej och detta är vad som hände en dag när vi möttes i hissen. I min fantasi visserligen, men det var ändå fantastiskt.

– Vänta!

Hissdörren höll precis på att stängas och jag sköt upp den igen. Den som ville åka med var L, min sportiga granne på våningen under. Hon hade precis kommit tillbaka från ett cykelpass och nu stod hon utanför hissen med sin snygga, röda racer i ena handen och hjälmen i den andra.

– Hej, sa hon och log. Hur är det?

Jag har alltid varit imponerad av henne och kände mig genast lite blyg. Hon är ett par år äldre än jag, ett par centimeter längre och med kropp som en riktig atlet. På somrarna ligger hon ofta och solar på gräsmattan bakom vårt hyreshus och när jag får syn på henne genom fönstret kan jag inte låta bli att ställa mig bakom gardinen och tjuvkika en stund. Jag beundrar hennes vältränade rygg, och avundas hur perfekt bikinin sitter på henne.

L harklade sig och jag insåg att jag förlorat mig i tanken, som jag ofta gör.

– Hej! Jo, det är bra, jätteskönt att semestern äntligen börjat, svarade jag och kände mig genast löjlig. Vad skulle jag säga härnäst, att det är roligt att vi fått så vackert väder?

L böjde sig fram mot mig och min puls ökade lite. Jag kände doften av syntetmaterial och solvarm hud. Hon sträckte ut armen och tryckte på knappen för våning 2, sedan den för våning 3 där jag bor. Vi log mot varandra och L tog av sig sina cykelglasögon. Hon har snälla, ljusblå ögon och det långa cendréfärgade håret är oftast uppsatt i en hästsvans.

– Puh, det var jobbigt i värmen…
– Kan tänka mig det! Hur långt cyklade du?
– Fem och en halv mil ungefär.
– Shit, så långt har jag nog aldrig cyklat, svarade jag och lät blicken vandra från hennes vita cykelskor, uppför de vältränade benen. De tajta cykelkläderna lämnade inte mycket åt fantasin och jag konstaterade återigen att L har en helt fantastisk kropp – breda höfter, smal midja, ganska breda axlar och snygga, brunbrända armar med vita fjun på. Sådana armar har jag alltid varit svag för, av någon anledning. Och de tuffa, fingerlösa handskarna gjorde ju inte saken sämre.

Själv är jag inte precis någon atlet. Om sanningen ska fram är jag en av alla dem som köper gymkort och dyra löparskor precis efter nyår och sedan tränar intensivt en eller max två månader innan soffan vinner över mig på sin sida igen. Jag är dessutom lite blyg och introvert och tillbringar helst en ledig helg ifred med böcker, filmer och annat pyssel. Det händer ibland att jag får för mig att jag ska ut och jogga, men efter att ha skumpat runt med mina stora bröst ett tag och fått både håll och ont i knät trycker jag in löparskorna långt i garderoben och lägger mig på soffan igen. L är ganska plattbröstad och jag tänker mig hur skönt det skulle vara att flyga fram på vägarna med en sådan kropp. Då skulle till och med jag bli hooked på det här med träning, det är jag säker på.

Hissen saktade in och stannade med ett ryck som fick brösten att hoppa till under linnet. De där krusbären rörde sig säkert inte en millimeter, tänkte jag och tittade på L:s tajta cykeltröja. Jag undrade om hon ens behöver använda sport-bh.

– Ska du inte med nån gång då? Se om du gillar det? frågade L medan hon öppnade hissdörren och rullade ut cykeln. Har du nåt att åka på?
– Äh, en vanlig gammal damcykel utan växlar, svarade jag.
– Just det, den har jag ju sett, den är jättefin! Men om du vill följa med ut nån gång kan du få låna min gamla racer som står i källaren.
– Jag ska tänka på saken, svarade jag. Vi hörs då!

Jag tittade efter L:s tajta cykelrumpa ända tills hissdörren gått igen och hissen fortsatte upp till min våning. Phew! Jag visslade lågt och tittade mig själv i spegeln. Fanken, du är inte så dum du heller egentligen, tänkte jag och gav den kurviga glasögonormen i spegeln en slängkyss innan jag öppnade dörren och gick ut ur hissen.

* * *

Det gick några dagar utan att jag såg till L och jag undrade vad hon hade för sig. Så en eftermiddag plingade det till i mobilen. Jag hade fått en vänförfrågan på Facebook – från L.B.! Acceptera? Hell yeah. Ivrigt gick jag igenom hennes bilder, läste inlägg på hennes sida och hoppades att jag skulle hitta någon liten hint om att hon inte var helt straight. Hon verkade inte skylta så mycket med sitt kärleksliv och förutom en smickrande kommentar till en annan cykeltjej som vunnit något lopp och poserade på bild – “Bra jobbat snygging!” – hade jag inte hittat några spår av vare sig pojk- eller flickvänner.

Jag ville direkt “gilla” hennes profilbild men hejdade mig. Det kanske skulle vara för uppenbart? Jag lade mobilen på köksbordet och satte mig med en bok på balkongen. Efter någon timme gick mina tankar återigen till L och jag gick in för att kolla Facebook. Nu slog hjärtat ett extra slag – L hade nämligen gillat inte bara en utan tre bilder på mig! Hon hade även kommenterat en bild från en cykeltur på landet från förra sommaren – “Titta, du cyklar ju!”.

Pling! Nytt meddelande.

“Heeej”
“Nämen hej, vad har du för dig då?”
“Jag har varit i Skåne några dagar och hälsat på en kompis. Kul men skönt att vara hemma igen. Hur är det?”
“Jättebra, jag njuter av semestern!”
“Du, jag är galet cykelsugen nu! Vad säger du? Följer du med?”
“Hmm, ok! Lovar du att jag inte slår ihjäl mig då?”
“Jag lovar… Vi kan ta det lugnt ;)”

Innerst inne ville jag stanna på balkongen med min bok, men det finns tillfällen då man helt enkelt måste tvinga sig själv ur sin comfort zone och detta var ett sådant tillfälle.

“Vet inte om jag överlever att sitta på en sån där sadel bara…”
“Jag har extra cykelbyxor du kan få låna, det kommer gå bra! Vänta, jag kommer upp med dom”

Jag i cykelbyxor? Herregud.

Efter ett par minuter ringde det på dörren. Jesus, vad snygg hon är, tänkte jag. L var barfota och hade en tunn, vit sommarklänning på sig som slutade strax under rumpan. Hennes långa hår var utsläppt och lätt vågigt. Hon räckte mig cykelbyxorna.

– Här. Men tänk på att man inte ska ha bomullstrosor under. Helst inget alls.

I vanliga fall hade det tagit emot att använda någon annans underkläder, men inte nu.

– Ok, vi ses nere vid porten om 15 minuter?

L gick ner till sig för att byta om och jag drog på mig cykelbyxorna framför spegeln. Jag har visserligen inte ben som kan tävla med L:s men blev ändå glatt överraskad av synen som mötte mig. Efter att ha tagit ett par tramsiga bilder på mig själv i spegeln där jag poserade med plutande läppar tog jag nycklarna och mobilen och gick ner för att möta L.

Hon log brett när jag kom ut genom porten. Där stod hon lutad mot väggen i full mundering med två cyklar bredvid sig.

– Då kör vi, är du redo?

Det märktes att L höll igen men det var ändå inte helt lätt för en soffpotatis som jag att hänga med. Utsikten var det dock inget fel på. Jag njöt av att se L trampa framför mig på vägen med sina muskulösa ben och rumpan i vädret och tänkte att det här är ju faktiskt ganska trevligt.

Efter en “kort” tur på en och en halv mil var vi tillbaka vid huset igen.

– Vad skönt det var! utbrast jag. Jobbigt men skönt.
– Jag tänkte väl att du skulle gilla det, svarade L och hoppade av sin cykel. Men nu måste du följa med upp och smaka på min hemgjorda rabarbersaft!

Hon behövde inte fråga två gånger och snart satt vi i L:s vardagsrum med varsitt glas. Båda drack stora klunkar och L höll glaset med saft och klirrande isbitar först mot pannan och sedan mot kinderna. Hon suckade djupt.

– Mmm, det behövde jag. Hur känns det, du är inte stel i nacken? Det brukar man bli i början.
– Joo, lite stel är den nog, svarade jag och gned den med ena handen.
– Kom, jag ska klämma lite på den, sa L och klappade på soffan bredvid sig.

Jag reste mig från fåtöljen där jag hamnat och satte mig, något nervös, i soffan med ryggen mot L, och hennes händer tog i mig. Hennes starka, varma händer.

– Mmm, jätteskönt, tack, mumlade jag och blundade. L bara andades tungt och koncentrerat. Men nu är det väl ändå din tur? sa jag till slut och L släppte taget om mina axlar med en smekning. Det gick en rysning genom min kropp. Jag vände mig om och lade mina händer på L:s axlar.

– Vänta, det blir lättare om…

Hon drog cykeltröjan över huvudet och nu satt hon där med sin vältränade, sexiga rygg mot mig. Det enda hon hade på överkroppen nu var en svart sport-bh. Jag tog ett nytt tag om hennes axlar och började massera. När mina händer rörde sig upp mot nacken lyfte hon hästsvansen för att jag skulle komma åt.

– Du är ju riktigt bra på det här, sa hon lågt.

Mina fingrar bearbetade hennes solbrända hud och rörde sig nu neråt.

– Här också?
– Ja, precis, fortsätt…

Sedan vågade jag.

Jag slutade knåda och lade händerna på hennes axlar igen. Mina fingertoppar vandrade nerför hennes överarmar och L rös. De vita fjunen på hennes armar reste sig och jag lät handflatorna glida över dem. Sedan ner över ryggen igen, ner mot svanken. Händerna stannade slutligen vid hennes midja och hon lade sina egna händer ovanpå mina.

– Fan…du är ju så söt att jag blir helt galen…

L:s viskning var så låg att jag knappt hörde vad hon sa. Hon tog tag i mina händer och förde dem till sina bröst. Jag kunde känna de stenhårda bröstvårtorna genom sport-bh:n och smekte brösten med cirkelrörelser. L andades tungt, och hennes andhämtning blev oregelbunden när jag tummade de styva knopparna. Så vände hon sig plötsligt mot mig och kysste mig hungrigt. Jag besvarade kyssen med samma hunger och drog ner L över mig i soffan. Hennes bröst kom i nivå med mitt ansikte och jag slickade och nafsade ivrigt utanpå tyget.

– Guud, flämtade L och reste sig upp. Kom…

Hon tog min hand och drog med mig till badrummet. Utan att stänga dörren eller tända lampan öppnade hon duschkranen och drog bh:n över huvudet. Sedan var det byxornas tur. Jag hade ju sett hennes rumpa i en minimal bikini tidigare, men fick ändå nypa mig i armen när cykelbyxorna gled ner över de kurviga höfterna.

L har verkligen en gudomlig kropp, och nu skulle jag få utforska den. Hon vände sig mot mig och jag noterade de svagt skymtande magrutorna, de väl synliga höftbenen, den lilla välansade triangeln av könshår och de små uppnosiga brösten vars vårtor nu stod i givakt.

– Nu vill jag se dig.

Utan att svara drog jag t-shirten över huvudet och knäppte upp min bh. Jag kupade mina bröst innan jag lät bh:n falla till golvet och kände att även mina bröstvårtor var rejält styva.

– Wow, alltså. Så stora. Och fina.

Hon skrattade till. Jag bara log mot henne och satte händerna bakom huvudet. L tog ett par steg framåt och lade sina händer på mina bröst, smekte och klämde lite försiktigt.

– Ta för dig, viskade jag och hon borrade in sitt ansikte i klyftan samtidigt som hennes tummar cirklade mina vårtgårdar.

– Känsliga? undrade hon och började utforska med tunga och läppar.

– Jag älskar det, men du kan vara mer hårdhänt om du vill, svarade jag och smekte hennes hår.

L nöp lätt i ena bröstvårtan och nafsade försiktigt med tänderna i den andra. Hårdare, mumlade jag och hon lydde. Med bestämda tag masserade hon brösten och drog och bet försiktigt i vårtorna. Det var så skönt att mina knän började darra och jag stönade högt. Jag längtade efter att vara helt naken och drog i mina cykelbyxor. L gick genast ner på knä och hjälpte mig. När byxorna låg på golvet reste hon sig och jag drog henne till mig. Jag var bara tvungen att känna hennes nakna hud mot min.

L tog min hand och ledde mig in i duschen. Vi kysstes en god stund och mina händer vandrade över hennes rygg, ner till de perfekta skinkorna som jag smekte och kramade. L tog mina bröst i sina händer och lät våra styva bröstvårtor hälsa på varandra. Hennes små mot mina stora. Upp och ner, upp och ner, runt i cirklar.

Jag lät ena handen söka sig från L:s rumpa, över hennes tydliga höftben och ner mellan benen. Hon skälvde till när jag nådde hennes venusberg.

– Vill du? viskade jag och fick bara ett stön till svar. Jag lät långfingret glida upp och ner mellan hennes blygdläppar och kände hur våt hon var. Sedan förde jag fingret upp och in i henne. Jag började pulla henne lugnt och försiktigt och när L gnydde till i mitt öra ökade jag takten lite. Hennes ena hand kramade min rumpa och den andra min nacke. Våra läppar hittade på nytt varandra och vi kysstes ivrigt. Men nu ville jag ha mer.

Jag kysste henne nerför halsen och över bröstet, sög lite på hennes bröstvårtor innan jag fortsatte vidare neråt. L har en otrolig mage, slät och fast, och nu fick jag äntligen smeka och kyssa den. Hon lutade sig mot väggen och gjorde sig redo att ta emot. Jag gick ner på knä, tog henne i knävecket och lade hennes ben över min axel. Mina läppar letade sig långsamt uppför L:s innanlår och när de nådde hennes fitta darrade hon. Jag började utforska henne med tungan och förde på nytt in ett finger i henne.

Jag blev förvånad över hur fort det gick för henne. Efter bara ett par minuter spändes hennes kropp och hon stönade högt och okontrollerat medan jag hade läpparna runt hennes klitoris och pullade henne i snabb takt.

– Ååååhåhå guud…

Hon sjönk ihop över mig på duschgolvet och där låg vi ett par minuter och flämtade.

– Du är så bra…

L:s fingrar hittade min ena bröstvårta och började dra försiktigt i den. Jag blundade och njöt och kunde inte låta bli att smeka mig själv.

– Nämen det där är ju mitt jobb! sa L och dök ner mellan mina lår.

Jag låg på rygg med särade ben medan L slickade mig bättre än någon tidigare gjort. Jag knådade mina bröst och kände orgasmen närma sig. L hade nu två fingrar i mig och kysste min styva klitoris. Nu kom jag så det sjöng om det. Den kraftiga orgasmen fick mig att skaka och L borrade in sin tunga i mig samtidigt som hon tog ett stadigt tag om mina höfter.

När orgasmen ebbat ut kröp hon upp och lade sig bredvid mig. Hennes fingertoppar rörde sig lätt över min mage.

– Vet du, jag har tänkt mycket på dig…och nu är du här i mitt badrum.

Vi skrattade båda två och möttes i en öm kyss.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Citronpeppar

Bra debut! Mjuk och fin berättelse. Skulle jag ge ett råd så är det att inte ha så bråttom i berättelsen. Låta det gå lugnt fram, låt romantiken blomma i en långsammare takt. Då blir det också mer känslosamt och intensivt när L och huvudpersonen ligger med varandra första gången.

I övrigt är det mycket välskrivet och med fina beskrivningar. Fortsätt skriva! :)

3/11, 2021 kl. 19:13

#4

Huldran

Välkommen till Bubblan, Mia. För jag misstänker att namnet kan vara åt det hållet.

Dessutom, tack för din första novell här. Jag hoppas att det blir flera. Trevligt med kvinnlig fägring och ett kvinnligt sätt att se på saker och ting. Känner mig faktiskt lite ensam ibland. Hrm... hälsar // Huldran.

28/9, 2021 kl. 21:20

#3

blåögd

Cykla? Jag blir allt lite sugen nu, trots att det nog inte är min grej. Fast... så var det inte cyklingen som jag fastnade för här, eller blev frestad av. Tack för trevlig läsning!

27/9, 2021 kl. 11:10

#2

RuterEss

Härligt mjuk och skön berättelse. Välskriven dessutom.

Grattis till en bra debut och välkommen som författare på Bubblan.

// RuterEss

9/8, 2021 kl. 13:37

#1

~K~

Gillar. Mycket!

8/8, 2021 kl. 20:42