Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/8, 2021 kl. 13:12, av Plutten1

Bete dig....

" ... Började köpa sexiga och färgade trosor av allehanda sorter, BH, bodies, korsetter, även raka sig helt i underlivet. I samband med det skaffade Daniella sig även en fjärilstatuering som täcker hennes numera hårlösa venusberg. ..."

Bytte tillbaka till urpsrungsnamnet på novellen.

Tänkte lägga upp en första del i en serie jag har. För att se om den kan vara av intresse. Kanske inte så mycket "sprut" och "stön" utan mer som jag skulle vilja läsa med mer "runtomkring" innehåll.

Nåja...

Håll tillgodo.

 

 Livet leker


Allteftersom jag växlar mellan sömn och vakenhet, fyller resterna från nattens väldigt verkliga erotiska dröm, mina tankar. Var det bara en dröm med önskan om het sex, eller vad? Jo, det var något som väckt mig. ”Jag vill ha dig där bak, men slicka mig först”. Viskas det tyst en gång till i mitt öra. Snabbt vaknar jag till, slår upp ögonen och ser min fru titta på mig. Hennes ansiktsuttryck är fylld av sexuell upphetsning och lust. ”Va?” Säger jag yrvaket. Oftast är jag jättetrött när det är dags att gå upp men inte nu. Jag vrider på huvudet och ser min fru som sparkat av sig täcket, liggande naken på rygg med ena benet lätt böjt åt sidan fingrar hon på sitt kön. Daniella säger att hon känner sig som mest avslappnad utan kläder och sover helst naken. Inget jag klagar över. Det är sexigt och intimt att skeda med henne och numera vet jag aldrig vad som kan hända. Jag har även upptäckt att hon onanerar på natten när hon tror att jag sover. Ibland låtsas jag vakna, eftersom hennes onani är väldigt intensiv och hon får ordentliga orgasmer. Vilket gör det svårt att få sovandet verka trovärdigt. Då det händer brukar hon sätta sig över mitt bröst, trycka ner mina armar med ben och knän för att sen glida fram och pressa sitt underliv mot mitt ansikte. Börjar gnida sig fortare och fortare för att därefter glida bakåt och smeka sig själv. Sedan fram igen och gnuggar mot mitt ansikte fram och tillbaka tills det går för henne. När hon är klar kliver hon av, lägger sig på sin sida och somnar. Jag ligger således blöt i hela ansiktet, oftast ganska kåt, men samtidigt lite förnedrad. Visst gnider hon sig mot mitt ansikte även när vi har sex, men då är det ju ömsesidigt. Mer som ett avslut på sexakten. Detta är inget problem egentligen. Hon har fått en större sexlust och visar det tydligt. Det är härligt med en fru som vill ha sex så mycket och är ivrig i sängen. Hon vill väldigt gärna att jag ger henne oralsex och får ofta orgasm, både när jag slickar henne men även under själva sexakten. Vilket kanske gjort att hon tror det är ok att väcka mig och göra så, för när jag är med på det så vet hon att jag inte har nåt emot det.  

 


Snabbt blinkar jag med ögonen för att vakna till och ser hur hon smeker över ett bröst, rullar vårtan lite mellan fingrarna. Den andra leker med könet och av hennes andhämtning att döma är hon rejält sugen. Synen gör mig märkbart upphetsad och min lem börjar växa med små ryck. Ganska snart är den i full resning. Med handen börjar jag smeka mig själv, rullar pungkulorna lite grand. Tar ett mjukt men ändå fast grepp om min kuk och drar snabbt upp och ner så förhuden krängs ner och det rosalila ollonet blottas. Min fru puttar bort min hand för att greppa penisen vid roten och börjar försiktigt runka. Drar djupt efter andan, harklar mig och vaknar äntligen till fullt.”Mmmm, god morgon… Snälla sluta inte…” Stönar jag lite lätt och sjunker ner på kudden igen. Hon smeker alltjämt sig själv, samtidigt som hon runkar mig. Jag lägger min hand ovanpå hennes och drar upp tempot något. ”Det är skönare så” Säger jag med ett njutningsfullt stön som får henne att ändra takten. ”Ta mig på fittan” Viskar hon med sexig röst och lägger min andra hand på sitt kön. Det känns mjukt och varmt, len samt lite fuktig, precis som det skall vara. Fingertopparna masserar först det helt nakna venusberget och formar sig efter hennes blygd. Frugan är redan våt när jag börjar röra fingrarna över hennes fitta och hon svarar med att instinktivt röra underlivet mot mig. De yttre läpparna är fylliga och mjuka, de inre små och smidiga. Lite högre upp finner jag hennes knopp, svullen och styv står den ut, nu redo för lite sexiga lekar. Ju mer jag utforskar det varma mellan benen andas hon tyngre och tyngre. Lätt retande i öppningen börjar underlivet ryckigt rör sig upp och ner. Ett halvhögt stön när mitt långfinger rör sig i skåran undslipper henne. Samtidigt har mitt långfinger tagit sig till hennes mynning och börjar mjukt glida in. När jag slutligen doppar fingret i hennes inre blir det alldeles blött och kladdigt. Vispar runt i det blöta ett tag, kladdar runt och snart är underlivet alldeles vått. Hennes egna väta gör henne så våt att det rinner ner runt sidorna av slidan och jag låter ytterligare ett finger glida in till knogen. De små ryckningarna blir rytmiska, och hon stönar mer och mer. Daniella stannar hastigt upp med runkandet medan hennes kropp spänns likt en fjäder innan hon låter orgasmen välla fram i ett högljutt stön.

 


Med ett ryck föser hon därefter bort min hand från sin vagina och med förvånansvärd hastighet ställer hon sig först på knä i sängen, för att sedan sätta sig på mitt ansikte med ett ben på vardera sidan om mitt huvud. Jag ser hur hon tar tag med båda händerna i sänggaveln innan hon trycker sitt kön mot mina läppar och min blick skyms. Fukten och hennes arom som möter mig är berusande. ”Hur känns det här då?” frågar hon med en sensuell men strikt ton. ”Ljuvligt” Mumlar jag fram från min plats mellan benen. ”Sträck ut tungan!” beordrar hon med dominant röst. Jag lyder och gör som jag blir tillsagd. "Ta ett djupt andetag" Säger hon därefter och rider min tunga för att våta upp sig. Det andas varm, lite salt fitta om henne. Jag gillar när det luktar om könet, det gör nog i stort sett alla killar. Den doften är ju full av hormonella luktsignaler som signalerar till hjärnan att nu är det knulla på gång. ”Slicka mig. Slicka mig tills jag kommer!” Uppmanar hon mig igen. Daniellas väta hamnar över hela mitt ansikte när hon gnider sig mot mig. Jag får knappt någon luft. Hon lyfter från mitt ansikte precis när det känns jobbigt. Hittar snabbt klittan med min tunga och suger in den mellan läpparna. Frun gnyr härligt, är rejält kåt verkar det som. En lycklig känsla av att jag gjort henne kåt kommer över mig. Hon släpper gaveln och lyfter mitt huvud hårdare mot sitt sköte. Med min ena hand trevar jag i baken på henne och börjar kladda runt hennes analöppning. Strax därpå lyckas jag trycka in ett finger. Det försvinner längre och längre in allteftersom jag för det in och ut sakta under tiden slickandet fortsätter. Bokstavligen knullar hennes fitta med tungan nu och leker ivrigt upp och ned längs öppningen. Landar igen på hennes känsligaste punkt och stannar kort där, för att köra in tungan igen. Förutom ljudet från mitt slurpande ljud mellan hennes ben och Daniellas flämtningar är det alldeles tyst i rummet. Min kvinnas sköte börjar skälva från mitt arbete där och ringmuskeln sluter sig om mitt finger när orgasmen kommer. Hennes safter droppar ut ur fittan ner på mitt ansikte. Jag lapar i mig som om jag druckit vin ur en stor skål. Hela min mun och ansikte är täckt av hennes väta. Synen underifrån är det bästa jag vet. Att titta upp i hennes kön som öppnar sig bara några centimeter från min mun. Bäst är det när det blir så kladdigt och klibbigt att mitt ansikte i princip sitter fast där. Med långsamma rörelser från tungan över fittan får jag henne att fnissa och skratta tills hon ber mig att sluta, det börjar bli för känsligt tydligen.

 


Mitt livs kärlek tittar på mig med lustfyllda ögon och andas i korta, snabba andetag.  ”Älskling, jag är så kissnödig. Får jag kissa på dig?” Nog för att hon blivit mer intresserad av vårt sexliv och klär sig sexigt samt har ett mer utmanande sätt. Det är en sak, men detta. Detta är REJÄLT kinky. Nu tillhör jag inte de känsliga eller äckelmagade personerna. Utan finner konstigt nog själva tanken mycket upphetsande. Även om jag innerst inne är litet fundersam. Blänket i ögonen och skrattet när hon säger det sista öppnar dock den sista stängda dörren. Om frun är nöjd och glad går jag med på det. En härlig krydda i ett sexliv som varit på sparlåga länge, tabu, förbjudet, kinky, men framförallt väldigt intimt. Anser jag helt enkelt. Hon får därmed mitt medgivande. Jag är ändå lite tveksam och vet inte riktigt om det är äckel eller ren och skär djurisk kåthet som lyser likt en eld i hennes ögon. Fittan glänser iallafall av sekret och bröstvårtorna är så styva att man skulle kunna hänga en kavaj på dem. Hon är rejält röd i hela ansiktet och andas tungt. ”Lägg dig ner” Beordrar hon med mörkare röst. Raskt lägger jag mig på golvet med sovrumsmattan underst. Bredbent ställer hon sig över mig. Hukar med ansiktet ner mot mina fötter och sitt kön i mitt blickfång. Framåtlutad med håret hängande över ansiktet stödjer hon sig med händerna mot mina ben. Jag ser hur fittan öppnar sig som en blomma och ett par droppar könssekret hänger från blygdläpparna. Bara den synen gör att kuken håller sig stenhård. ”Nu släpper jag ut kisset.” Flämtar Daniella. Jag ser hur hon börjar kissa, först några droppar, men så kommer en kraftig stråle som plaskar ner på  halsen. Till min förvåning tycker jag att det är både skönt och rejält upphetsande. Jag lyfter huvudet så att jag får strålen i ansiktet och i munnen. Det smakar salt, inte direkt obehagligt. Men det som hetsar upp mig mest är själva situationen: att ligga under min fru och låta henne kissa på mig. Samt att se och höra hur oerhört hon njuter. Strålen mattas av. Jag för munnen mot könet och slickar med bred tunga, urin och fittsekret i en härlig blandning. Precis lagom syrligt och med en pikant underton av kiss! Jag vet att detta låter helt perverst men jag blir helt enkelt galet kåt av denna doft. Snart känner jag de välbekanta ilningarna i pung och trycket i kuken ökar. ”Åh, nu går det snart för mig” Stönar jag fram mellan hennes lår. ”Det låter du bli, din perversa snuskgubbe!” Daniella vrider på huvudet och hennes ansikte pryds av ett roat, något arrogant leende som blir allt bredare under loppet av några sekunder. Men det försvinner blixtsnabbt när hon tar ett tag om lilleman och klämmer åt hårt precis under ollonkanten. Det går en kort stund innan hon släpper taget. ”Sådär, då håller den ett tag till”.

 


Med ett stön börjar hon sakta röra sina höfter, sänker sig ner och gnider mot mitt våta ansikte.  ”Stick in tungan i min rumpa”. Jag är inte sen att lyda och penetrerar hennes bruna rosett med min tunga utan att känna äckel. Min kuk är nu stenhård som granit. Jag är i himlen, det flimrar för ögonen på mig av upphetsning, och känner att jag kommer vilken sekund som helst. Då tar frugan ett nytt tag och nyper åt igen, samtidigt som hon rider min tunga långsamt upp och ner med sitt anus. ”Oh, vad duktig du är!” Brister hon ut fnittrande och kliver av mitt ansikte för att ställa sig på alla fyra framför mig. Därefter böjer hon sig långsamt, långsamt framåt och särar på det viset på sina skinkor och kön. Doften från hennes stjärt och kön gör mig fortsatt hård. Lukten är lite stickig, fittsaft och nypinkad i kombination. Det svindlar nästan för mina ögon. ”Hämta en kondom. Det blir så kladdigt om du kommer i mig” Förklarar hon barskt. Jag är glad bara att få bestiga henne men når inte riktigt necessären med attiraljer på sängbordet. Hon vrider på huvudet och vickar sakta på stjärten. ”Kom nu då, jag har inte hela dan på mig”. Daniella blir otålig grabbar istället själv tag i necessären. Plockar först fram en kondom av storleken större, ler lite nedlåtande mot mig. Lägger tillbaka den och rotar runt lite till innan hon får fram en annan. Sätter sig på knä framför min bultande lem. River vant upp förpackningen och rullar på den. Plockar därefter fram en apotekets flaska med glidmedel och kletar in min gummiförpackade springare ordentligt. För att sedan ta en klick på sitt finger och massera in i stjärthålet. Hon svankar och kör villigt upp stussen mot min väntande lem. Ollonet ligger mot det rynkiga hålet och trycker på. Ringmuskeln bjuder ett visst motstånd, men efter att ha pressat på glider så ollonet in i hennes ändtarm. Det är oerhört upphetsande att se kuken sjunka in i det utspända hålet. ”Det känns härligt” Flåsar hon tungt. ”Tryck in hela kuken, jag kan ta den.” Jag pressar på tills jag har hennes skinkor mot magen. Frugan ömsom kniper, ömsom slappnar av slutmuskeln. Nu rör jag mig sakta ut och in. ”Knulla nu” Beordrar hon mig. Det känns på något sätt djuriskt att knulla i det hålet, mycket eggande. Det är ett mysterium för mig att hon tycks kunna "bara stoppa in den" så där rakt upp och ner. Även om mitt finger och tunga varit där, trodde jag att analsex nästan helt utan förberedelse bara funkade i porrfilmer. Aldrig tidigare under vårt äktenskap har jag fått ta min fru i baken. Rumpsex har aldrig ens varit prat om i sängkammaren. Visst har jag ofta funderat på hur det skulle kännas, men jag har aldrig tidigare vågat be henne om det. Men NU. Nu vill hon bara ha sånt sex. Känslan av att vara inne i hennes tidigare så förbjudna hål ger mig numera en otrolig kick och frugan ökar takten allt mer. Daniellas långa hår hänger som gardiner framför hennes ansikte och rör sig i takt varje gång våra kroppar möts i en stöt. Hennes vagina är helrakad och väldigt våt. Den ser mycket, mycket len ut men jag avhåller mig från att känna på den. Jag vet att hon inte gillar när jag gör det utan att ha blivit tillsagd.

 


Äkta makan stönar alldeles för porrigt för en svensk försagd gubbe som mig när hon nu stöter tillbaka och samtidigt väser. ”Ja, så där, precis så där, fortsätt…mmm” Jag har ingen tanke på att sluta. Det är så märkligt allting, märkligt skönt. Hennes sköna anal som kramar musten ur min kuk. Jag känner igen ljuden och signalerna på hennes annalkande orgasm. Samtidigt som hon stöter mot min kuk smeker hon sig frenetiskt  mellan benen och det dröjer inte länge innan hon skriker ut sin orgasm. Hennes tighta rumpa kramar min kuk så hårt att jag nästan fastnar. ”Jaaa, åhh, åhh. Sluta inte! Sluta inte! Knulla! Knulla för tusan!” Hon flämtar och stönar. Svetten pärlar och blänker över hela hennes kropp. Febrilt stöter jag i henne. Känner mig som en stenmortel vilken bankar mot hennes bruna ros. Min njutning av att att se frun vara så upphetsad är enorm. Daniellas knän och underarmar är nergrävda i den nu urinindränkta mattans djup. När hennes utlösning kommer andas hon in och blir alldeles tyst. Det känns som om tiden stannar i rummet. Tills hon andas ut och sjunker ihop. I skenet av solstrålarna som letar sig in mellan persiennerna, ser jag hur hennes underliv är alldeles svullet och vått. Det glänser på insidan av låren från det som runnit och jag kan snart inte hålla mig längre. Då vänder hon sig hastigt om, ser på mig med en helt utmattad och svettig min. ”Det var skönt. Precis vad jag behöver för att få igång mitt system. Jag går på toa nu och duschar sedan. Kan du bädda sängen och svabba golvet innan du går idag? Jag hinner inte, skall snart iväg till jobbet. Så är du gullig. Puss!”. Med det sagt frigör hon sig, reser sig och helt sonika går iväg. Där sitter jag återigen utan utlösning. Ett tillstånd som händer allt oftare. Jag känner hur kallt det blir för min inplastade pitt som nu inte längre är inne i hennes varma ändtarm. Under alla år som vi haft sex, har min fru varit en lugn och ömsint person i sängen som inte alls skriker och utger höga stön. Men det senaste året har hon blivit helt vild och kinky i sängen. Stönar högt, skriker och gör motjuck hårt som in i satan när hon rider mig. Sitter på mitt ansikte och vill jag skall slicka henne. Suger av mig som hon aldrig gjort förut och nu senaste veckorna bara analsex med kondom. Dock slutar hon alltid innan det gått för mig. Ibland kan hon runka eller suga av mig efteråt men jag kommer inte längre i henne. Rätt frustrerande men jag är ändå tacksam för den mängd intimitet vi har jämfört med tidigare. Dessutom verkar hennes slida blivit tightare senaste tiden, det har den aldrig varit förut. När hon ridit mig har det mot slutet känts som hon liksom kramar hårt om min penis. Jag tänder givetvis mycket på detta och klagar inte. Funderingarna finns ändå över vad som gjort att hon förändrats så mycket och bara blivit fantastiskt vild i sängen.

 


Vi har varit gifta i många år och tillsammans ännu längre. Närmar oss 50 års åldern, har två vuxna barn som flyttat hemifrån och jobbar båda heltid. Man kan väl säga att vi har haft våra uppgångar och nedgångar i förhållandet, men lyckats hålla ihop trots att kärlekslivet inte är som förr.  Gissningsvis presterar jag inte längre som när vi träffades men med åldern växer kärleken och annat blir viktigare än sex. Både frun och jag har varit med andra innan vi träffades, ingen av oss var oskulder eller oinsatta i det sexuella när vi träffades. Jag var förvisso, hur skall man säga, relativt mer aktiv och hade flera förhållanden innan vi möttes. Men...min fru verkar inte riktigt ha varit den sexuella typen av människa. Aldrig intresserat sig för området överhuvudtaget, såvitt jag vet. Sex är inget vi heller diskuterat öppet hemma eller våra tidigare partners. Så det är inget tjafs om sådant. Trots hennes sexighet och annars så fantasifulla sinne, har hon varit ganska konservativ om var vi har sex – i sovrummet. Bara en gång i vårt äktenskap har vi knullat utomhus och endast en gång i bilen. Jag köpte även en leksak att ha runt dolmen som vibrerade för att göra något nytt, men hon blev bara obekväm och generad. Samtidigt försvinner givetvis en del av spänningen naturligt efter några år. Man "vet" redan vad partnern vill och inte vill och vad den kommer snabbast av..... och därför "kör" man med säkra kort.   Efter några år har man testat det som båda är villiga att testa. Det blir till slut en lång startsträcka för att hetsa upp sig på gamla vanor. Lite för ofta så blir det mest "jaså, var det allt!?" och ingen riktig action. Det är klart att vi haft sex...men inte så ofta. Och så har det fortgått under vårt förhållande. Detta verkar vara en rätt vanlig bild av ett förhållande. Där mannen vill ha sex... ofta. Kvinnan vill ha mer närhet och ägna sig åt hem och familj istället. Även om motsatsen förekommer har jag blivit matad med att det är jag som man som skall förföra, förföra, förföra, jaga, jaga, jaga och i slutet förtjäna lite sex. Kvinnan "släpper till" ibland och så är det bra med det. Så har det sett ut hos oss - och så ser det tydligen ut hos väldigt många par i vår bekantskapskrets har jag förstått. Dessa gånger har i alla fall räckt till för att skapa två underbara barn. När barnen kom in i bilden blev det förvisso ännu mindre tid, lust och anledning att avvara för sex. Åtminstone från hennes sida. I livet som småbarnsförälder får man ibland kompromissa för att få ihop sexlivet. Oengagerade snabbisar var ju det som gjorde att man stod ut tiden mellan de vanliga samlagen. De få gånger vi hade sex var det endast vanligt vaniljsex som gällde, inget oralsex, absolut inget analsex, inga leksaker, inga utsvävningar överhuvudtaget. Även detta är något som tydligen varit vanligt i våra vänners förhållanden. Så visst...vi har haft sex emellanåt...bra sex men väldigt sällan. Trots att jag hade velat annat.

 


Jag vet att frugan för några år sedan inte var nöjd med sin kropp. När hon klagade på sin vikt sa jag alltid "Du är fin som du är" men också "Om du inte är nöjd, gör nåt åt det då och bli nöjd. Jag älskar dig men vill att du ska älska dig själv också". Det gick så långt att hon inte ens ville visa sig naken för mig i dagsljus eller att vi ens skulle vara intima. Till sist gick det upp för henne hur mycket hennes extrakilon och självkänsla förstörde och begränsade vårt förhållande samt sitt eget liv. Så hon tog tag i saken. Gav sig ut i spåret och sprang i stort sett varje dag. Kombinerat med flera pass i veckan på ett gym samt ändrade kostvanor, har hon numera en mer trimmad kropp. I och med detta verkar många spärrar ha släppt för min fru. Det är tydligen inte ovanligt att kvinnor som blir äldre börjar hitta sig själva. Kan vara i samband med klimakteriet. Flera studier visar även att många får en ökad sex-drive i den åldern. Man blir tryggare i sin kropp, slappnar av och vågar även ta för sig sexuellt. Andra kan tydligen reagera med ökad lust och en konstig slags kåthet som kombineras med andra känslor man normalt inte associerar med att vara kåt. Även om åldern satt sina spår med bristningar, lite slappare här och där. Säger hon själv att det känns bra. Är mer självsäker och överlag nöjd med sig själv. Just självförtroende spelar en väldigt stor roll, för de flesta kvinnor. Om man är stolt över sin kropp brukar man vanligtvis inte ha några problem med att visa upp den. Frugan började klä sig mer och mer sexigt samt utmanande än hon brukar. Kjolar och klänningar blev kortare, djupare urringningar, högre klackar och mer smink än vanligt. Började köpa sexiga och färgade trosor av allehanda sorter, BH, bodies, korsetter, även raka sig helt i underlivet. I samband med det skaffade Daniella sig även en fjärilstatuering som täcker hennes numera hårlösa venusberg. Visst jätteläckert och så och hon visar sig gärna lättklädd eller helst utan kläder om det går. Men flera av hennes nya plagg och leksaker har inte ens jag fått se, bara enstaka underkläder i tvättstugan när hon använt dem. Eller leksaker som legat slängda lite här och där i badrummet. Kanske har hon börjat köpa snyggare underkläder för att hon själv känner att hon börjar bli äldre och vill känna sig sexig. Kanske har hon läst lite böcker och eller inspirerats av pornografi om tekniken hur att krama penis med muskulaturen i bäckenbotten. För tydligen har kvinnors användning av pornografi på nätet ökat och måhända har hon läst om tekniken där. Dessutom med sin nyvunna kondition och en bra kontakt med sin kropp ökar uppenbarligen lusten. Hon har definitivt ett större sexuellt behov än mig, nu. Och ett väldigt högt bekräftelsebehov, något som för henne verkar tillfredsställas genom sex. Mycket sex!

 


Nu när barnen har blivit vuxna och flyttat hemifrån. Får vi förvisso mer tid över för annat och jag hade hoppats att vi tillsammans skulle göra saker. Men i hennes fall blev det istället jobb. Hon avancerade på sin arbetsplats och är sedan ett drygt år tillbaka ansvarig för bland annat en egen avdelning som handhar tjänster inom såväl rådgivning som företagsutveckling till små och medelstora företag. Då kundkretsen varit ytterst medveten om konkurrensen handlades mycket via internet och många kunder fanns således redan i företagets kundportfölj. Daniella har även varit med och byggt upp vissa nätbaserade tjänster för detta och nu har de anställt ytterligare en grupp säljare som behöver olika typer av säljstöd och beräkningsunderlag för att offerera till både gamla som nya kunder vid platsbesök. Företaget skall förutom fortsatt internetförsäljning också ha en traditionell säljavdelning med resande säljare. Eftersom de snabbt behövde räkna fram rena paketlösningar med alla ingående artiklar var det en hel del beräkningsmallar som behövde arbetas fram liksom kunskaper i olika artikelområden där det beroende på konkurrens gick från obefintliga till ytterst lönsamma marginaler. Kunderna kunde ju alltid jämföra med företagets internetpriser och det gjorde inte deras jobb lättare. Med en paketlösning innefattande finansiering av olika tjänster kunde det däremot bli oslagbart för vissa kunder att köpa allt från samma leverantör det vill säga hennes företag. Min fru har alltid varit ett socialt geni, aldrig haft problem med att knyta kontakter med vare sig män eller kvinnor. Detta har medfört att hon har stor framgång hos kunderna. Hon är helt enkelt en oerhört charmig kvinna. Och talar ofta uppskattande med andra om hur de är, ser ut eller klär sig. Lägg sedan till den flirtiga delen, så kan många män inte motstå henne och får då för det mesta sin vilja igenom. Hennes jobbtelefon piper inte hela tiden men väldigt ofta även hemma. Den sitter nästan som fastgjuten i hennes händer. Det är kul att se henne så engagerad och tillfreds, trots jobbördan. Ibland när något hänt får hon åka iväg till jobbet även på kvällar. Kan vara någon som jobbat över och behövt tillträde till vissa dokument eller låst sig ute, eller glömt larma av. Hon har blivit lite av spindeln i nätet och många vill ha hennes assistans. Allt detta sammantaget gör att hon även blivit tvungen att resa en hel del och jobba sent många dagar, samt helger och är aldrig riktigt ledig. Men det är ok för min del.

 


Daniellas avdelning har ändå ökat i stort sett varje månad och de är idag fem grupper med fem i varje. Tre utesäljare, en innesälj samt en gruppledare. De sistnämnda har hon själv handplockat och dessa får en bonus varje gång de når budget. Tydligen slåss de sinsemellan om att bli den gruppen som tar hem bonusen. Hon har även visat mig kandidaterna och frågat mig om råd vad jag anser om dem. Anställningarna skedde givetvis enligt gällande regler och dagens normer med ett mångfacetterat utbud. Tre av killarna är straighta singelkillar medan en är gay eller iallafall bisexuell, enligt sin egen beskrivning. Den femte är en kvinna, bisexuell antydde hon till Daniella. Inte för att det skall spela roll om man är en kompetent person. Men det är trevligt att se en blandning av dessa ungdomar. Snittåldern bland övriga säljarna är kring tjugofem och de är hungriga, unga och energiska. Vilket gör mig både orolig och lite fundersam. Orolig, att hon inte kan leva upp till deras förväntningar och tempo. Fundersam över att hon tillbringar så mycket tid med dessa ungtuppar och att de kanske stöter på henne vilket skulle kunna leda till konflikter. Jag är dock övertygad om att min fru är en bra och stöttande chef, samt att om något sådant skulle uppstå löser det på ett bra sätt. Jag tror i och för sig inte att hon skulle vara med någon annan utan att berätta för mig. Vi brukar prata om det mesta, även sånt som kan vara jobbigt att höra. Hon har ett rätt pressat schema och får offra mycket hemmatid på detta. Jag försöker stötta henne och sköta det jag kan så hon slipper. Bland annat är det därför numera till stor del jag som sköter många av de dagliga hushållssysslorna. Tidigare har jag alltid varit den i familjen som haft det krävande arbetet och den höga inkomsten i familjen och hon dragit det stora lasset hemma. Men nu är hon som sagt chef på sin arbetsplats med mycket att göra samt en avsevärt högre lön än tidigare. En väldigt bra chef vad jag förstår. Så det går bra för henne nu på samma sätt som det har gått bra för mig på jobbet under i stort sett hela vårt förhållande. Det unnar jag henne verkligen.  Att ge sin parter stöd när det är tufft, tycker jag är viktigt i en relation. Varför lever man annars med någon? Då blir det ju bara en ren praktisk uppgörelse. Vi har det i övrigt rätt bra. Vi har alltid varit ömma med varandra och har en stor värme mellan oss. Det har vi alltid haft.

 


Inne i sovrummet är det nu varmt och lite instängt. Där sitter jag i all min nakenhet och vet inte riktigt hur jag skall bete mig. Lukten av urin och den distinkta doften från älskog når min näsa. Inser att jag fortfarande är kladdig och svettig. Jag suckar och vrider på huvudet för att bara mötas av en tom, murrig obäddad säng. Ser en använd sovtröja som ligger slängd på pallen och använder den för att torka av mig. Tittar sedan ner på min krympande kamrat som fortfarande är innesluten i lite brunkletig plast och pustar därefter ut tungt. Reser mig mödosamt från det hårda trägolvet och hör samtidigt hur det spolar på toaletten samt hur duschen sätts igång. Morgonsolens strålar, vilka tränger igenom gliporna i de nedrullade persiennerna, ger sovrummet ett fortsatt behagligt dunkelt ljus. Jag drar av gummit, slänger i papperskorgen, luktar lite förstrött på fingrarna. Går därefter fram till fönstret för att öppna på vid gavel samt släppa ut en trött geting som irrat sig in. Mina tankar flyger som de ofta gör och under några minuter försöker jag samla mig för att sortera de blandade känslor jag har inför hur den här nytändningen i vårt äktenskap påverkar oss.  Tanken med ett förhållande är ju inte att sudda ut varandras personligheter eller hindra varandra att utvecklas på något sätt. Ett par som kan kommunicera om sitt sexliv och unna varandra att testa nya saker är ett lyckligt par. Lyckliga tillsammans. Tidigare kunde det gå månader mellan att vi var intima och nu verkar hon inte kunna få nog. Jag gläds därför åt hennes nyfunna intresse för sex och har full förståelse om hon är nyfiken på variation i vårt samliv. Även om våra aktiviteter inte alltid innehåller så udda inslag som idag, uppskattar jag verkligen den här morgonens lilla krydda. Gör man samma saker varje dag tenderar livet att ”rusa förbi”. Gör vi däremot nya saker, besöker nya platser, kanske byter arbete eller inriktning i livet. Kommer livet att upplevas som längre även om det i verkligheten förstås inte blir längre. På nåt sätt så har vi även kommit närmare varandra. Det känns som när vi var nykära och är inte det minsta rädd att detta är destruktivt för vårt äktenskap, snarare tvärtom. Ibland behöver man kanske ändå ge sig ut på andra vägar och sedan komma tillbaka, stärkta i sin relation till den andre. Under de mer sexlösa åren skulle jag inte haft något emot att min fru hade en älskare, om det då hade väckt hennes sexlust till mig.

 


Jag har full förståelse för att lusten mattas av efter såpass många år tillsammans. Det är trots allt lättare att hitta sexlusten med någon annan än den man lever med. Med någon som du inte delar ansvar såsom ekonomi, barnuppfostran, boende, bil, städning, tvätt med mera. Någon som du inte bråkat med, irriterat dig på, gråtit med, tröstat, blivit tröstad av. Någon som du inte gått i säng med varje kväll i en massa år och sett naken tusentals gånger. Jag tror långt ifrån alla, kanske till och med bara ett fåtal, som får ut allt de vill med sin partner. Likt så mycket annat när det kommer till förhållande och kärlek så är det en kompromiss. Sex är ju förstås inte allt även om det är viktigt och jag tror det är extremt svårt att hitta en partner som skulle uppfylla alla önskemål man har. Det är trots allt en stor skillnad mellan det man tänder på och det man älskar. Själv är jag lika attraherad av henne som förut men ändå nyfiken på att pröva nya saker i samvaron. Vi har ändå haft ett relativt bra sexliv under vårt äktenskap, men under hela den här tiden bara varit med varandra. Det är ändå lätt att bli fartblind och att konstant försöka att hitta den där spänningen i vardagen. För ska man jämt kasta sig utanför sin comfort-zone för att uppleva adrenalinkicken i sexuella äventyr. Då är risken rätt stor att man hastigt och lustigt befinner sig i situationer där man går med på något som man absolut inte vill. Tror det är ytterst få människor som kan leva ut sina fantasier tillsammans eller enskilt. De få förunnade håller nog oftast till i andra sammanhang.

 


För några år sedan var vi på en kräftskiva med våra närmaste vänner och frugan hade blivit mer påverkad än normalt. Vi hade suttit och diskuterat swingers och våra fördomar samt vilka som skulle kunna tänkas ha en sådan livsstil runt omkring oss. Daniella hade sluddrande hävdat att det kunde man se för de hade rosa flamingos som sitt kännemärke. Varmed hennes väninna sedan  många år kommenterat att de kanske bara hade dålig smak. Min fru svarade att skulle hon ha sex med flera någon gång skulle det vara med en tjej eftersom hon är nyfiken på fitta. Den kommentaren fastnade hos mig. Eftersom en av mina fantasier har varit att hon har sex med andra kvinnor eller män, eller både och. Skulle då även kunna tänka mig att titta på eller eventuellt delta i en regelrätt trekant emellanåt. Men framförallt att hon skulle kunna ha sex på egen hand så länge hon berättar om det. Men frugan har aldrig varit intresserad eller visat intresse för det. Kanske beror det på blyghet. Kanske har hon bara ogärna velat visa upp sig, i alla fall när hon är nykter. Jag vet inte. Skall inte sticka under stol med att jag i hemlighet när en fundering om att ändå lägga fram att hon – vi har sex med någon annan inblandad. Något jag aldrig tidigare riktigt velat förverkliga. Utan det har då liksom räckt med att tänka på det när jag onanerar och så kan jag gå tillbaka till att vara med hustrun efteråt. Men så fort hon nu är borta på resa eller ute på AW så börjar mina fantasier att snurra. Vet inte riktigt vad det är som gör mig så upphetsad. Det är nog vanligare än vad man tror att par har sex med andra. Antingen inom sitt förhållande, eller utom det. Människor förändras i och för sig under tid, får nya mål, värderingar, drömmar och fantasier. Man blir attraherad av andra, oavsett hur gift och monogam man är. Det är naturligt, det händer. Med åren har därför tanken att få se henne ha sex med en eller flera växt sig allt starkare och skulle nu kunna tänka mig att bjuda henne på detta om hon så vill och efterfrågar det.

 


En relation är en dynamisk process där man går igenom denna förändring tillsammans. Har väldig svårt att tycka att min fru skulle vara oärlig bara för att hon idag inte har samma fantasier, mål och drömmar som hon hade när vi träffades. Tvärtom skulle jag bli extremt orolig om hon inte utvecklades och fick nya idéer att testa och fundera runt. Även jag och exempelvis min inställning till tvåsamhet och monogami har ändrats med åren. Förr ansåg jag att exklusivitet hade ett värde i sig. Nu ser jag inte lika svartvitt på detta längre så jag kan tänka att det finns andra regler som kan gälla. För att hålla gnistan levande, låta kärleken växa och utvecklas och behålla varandra, måste man vårda förhållandet likt en växande planta. Man måste alltså inte bara vårda och värna om familjen och sina barn, utan även ta hand om och sköta om tvåsamheten, som livspartners. Om man verkligen älskar den andre och vill att denne skall ha ett bra och rikt liv. Är kanske att tänja på gränser, göra det förbjudna och utveckla olika sätt att njuta ett sätt att hålla liv i såväl sexlivet som förhållandet efter många år.  Lust behöver inte alltid handla om sex. Man kan känna lust till mycket annat som skänker glädje. Livet har så mycket att erbjuda och överraska oss med, allt man behöver göra är att tro på det. Om vi återfår våra önskningar, projekt och drömmar i livets små saker, råder det inga tvivel om att det är möjligt att drömma igen. Jag kan ibland se poänger med att man låter varandra ha det skönt någon annanstans. Det är ju naturligt att ha många kompisar. Vissa fikar man med, andra tränar man med, andra diskuterar man samhällsfrågor med, man pratar om andra vänner man har med sina vänner - inga konstigheter - olika kompisar möter upp olika behov man har och man blir glad om ens partner hittat en till vän, för att man bryr sig om sin partner och vill att den ska vara lycklig. Den enda anledningen till att det inte är så i kärleksrelationer är ju för att normen säger så. Det kan jag anse märkligt. Om man släpper synen på att vara monogam som det enda eller det bästa och kanske ser på relationer som något mer eller mindre är tillfälligt. Eller att olika människor kan tillföra mig olika delar i livet. Då skulle man kanske ha ett sexliv där båda får precis det de vill ifråga om kvalitet och kvantitet utan att sakna något eller känna att man sträcker sig utanför vad man själv egentligen innerst inne vill. En utopi för de flesta. Istället fastnar man i ett beteende helt enkelt. Till slut så funkar det och man anpassar sig. Ungefär som med social distansering. Man anpassar sig till det också. Det blir ens vardag till slut. Att leva i en relation är inte lätt, men det är desto svårare att leva i en relation man inte vårdar. I alla avseenden förutsätter jag att vi kan prata om saker och ting som dyker upp likt olika hinder, funderingar eller sådant som oroar oss.

 


”Älskling, kan du hjälpa mig?” Hör jag frugan hojta ifrån badrummet och återför mig till städningen. ”Ja, vad är det?” Frågar jag och fortsätter rulla ihop den urinindränkta sovrumsmattan. ”Kan du hämta mina armband och ringar. De ligger i översta lådan på sängbordet”. Jag lägger ner mattan på golvet och går fram till sängen. Där står necessären på sängbordet och jag ser kondomer, glidmedel, ett visitkort samt några våtservetter i den. Daniella säger att den är från ett event företaget haft. Man ville profilera sig som ”det säkra företaget” och delade ut dessa som presentreklam. Töntigt och lite lamt men så var det bestämt tydligen. Normalt brukar jag inte gå igenom hennes saker men denna gången bad hon mig uttryckligen. Jag öppnar översta lådan och där ligger en stor vinröd löskuk, ådrig och med ett kraftigt markerat ollon. Den verkar numera ingå i hennes morgonrutin om vi inte har sex. En morgon för någon månad sedan upptäckte jag denna nya rutin. Eftersom jag brukar gå upp först för att duscha, var det därför inget konstigt när jag en morgon gick in i badrummet. Satte på duschen för att invänta varmvatten. Fällde upp toalocket och kissade. Tycker det är ofräscht att göra så i duschen. Kom på att jag glömt snuset i sovrummet och skulle gå in för att hämta det. Dörren till sovrummet brukar jag inte stänga helt och från sängen har man svårt att se ut i hallen. Därinne ser jag henne smeka sig själv under täcket med benen isär. Det riktigt spritter i benen och hon vrider huvudet fram och tillbaka och stönar lite halvhögt. Ser ut som lite vanlig onani. Det är naturligtvis inget fel med att onanera på egen hand. Eller fantisera om andra under tiden. Är väl snarare ett friskhetstecken. Men ändå. Vilket himla dilemma. Vad skulle jag göra? Vara präktig och moralisk, ge mig tillkänna och riskera vidare samvaro och kanske göra henne generad. Eller bara låta situationen utveckla sig till min egen fantasi.

 


Man skall inte skämmas för sina sexuella fantasier men man har heller inget ansvar att delge dem för sin partner. Synen av frugan som masturberar gjorde mig märkbart upphetsad och min lem börjar växa med små ryck. Ganska snart är den i full resning och kunde inte låta bli att pilla på mig själv där utanför dörren. Det var väldigt upphetsande. Tog inte inte lång tid innan jag sprutade på dörren. Morgonen därpå ville jag se om det återigen onanerades så jag gick upp, startade duschen och smög tillbaka och kikade in. Denna gången hade hon sparkat av sig täcket och ser därför hur hon först smeker sig över kroppen en stund innan den här dildon tas fram. Dildon är glansigt vinröd, ådrig och med ett kraftigt markerat ollon. Tidigare har jag bara sett henne ha små onanistavar med vibrator men detta är något helt annat. Den ser ut som en stor riktig kuk. Enda skillnaden är den glansiga vinröda färgen som avslöjar att materialet är av plast. Hon startar dildon som börjar vibrera med ett mjukt brummande. Sedan för hon den vibrerande dildon först över ena bröstvårtan därefter den andra innan apparaten placeras mellan benen. Dess vinröda ollon smeker över clitoris. Hon trycker det röda ollonet allt hårdare mot sig, där det tydligen känns som skönast. Gnyr och gnuggar sig själv samtidigt, pausar lite. Tar tag i en bröstvårta, rullar den hårt mellan sina fingrar. Jag hör hur hon andas tungt. Stönar högt. Ser hur hon spänner sig i båge bakåt, med sitt nakna, svullna kön i vädret. Slappnar sedan av, sänker rumpan, lägger därefter det vinröda ollonet mot sin öppning och låter dildon glida in i sig. I sängen arbetar hon med dildon för fullt. Gnuggar klitoris hårt med andra handen samtidigt som hon verkar knipa ihop kring dildons hårda skaft. Daniella stönar och gnyr högt i vår sängkammare. Till sist kommer hon hårt kring dildon. Ungefär då brukar jag också komma och medan hon dåsar till går jag iväg till badrummet för att duscha. Hon gör detta i stort sett varje morgon numera. Sen dess har det blivit en vana att försöka vara först på morgonen, starta duschen och smyga tillbaka. Jag brukar bli stenhård av detta och skäms inte för att säga att det brukar bli lite egentid med skådespelet framför mig. Tanken på att filma henne för att kunna ha och se flera gånger har givetvis slagit mig men det vore att gå över gränsen.

 


Med en lite trött suck lägger jag dildon åt sidan och tar istället upp en pocketbok. Fifty shades of grey, tantsnusk. Varför lockas kvinnor av det här? Taffligt språk och löjlig handling. Ofattbart att den blivit så populär. Den verkar dock vara välläst med hundöron på många ställen. Under den finns ett foto på oss, taget för många år sedan. Jag minns det kortet. Vi var på utflykt med barnen till medeltidsbyn i Selånger. Ungarna älskade att springa runt där. Det var tider. Armbanden och ringarna ligger ovanpå ett vitt etui med blommor på. Inget jag minns att hon fått av mig. Inuti finns en kortare kedja av silver med några berlocker hängande, formade som manligt och kvinnligt samt något som liknar ett spader tecken från en kortlek. På kortet som sitter fastkilat står det bara ”Bra jobbat, vi ses”. Inget mer. ”Hittar du dem?” Hojtar hon glatt. ”Ja, de är här”. Tänker att jag får fråga henne om etuiet. Säkert inget konstigt. Hon får ju olika bonusar stup i kvarten. Lägger tillbaka sakerna och går till badrummet. Väl där ser jag hur hon naken står vid spegeln och borstar sitt hår. På golvet ligger en vit fuktig handduk slarvigt slängd. Det är inte ett av hennes starkaste karaktärsdrag, att städa efter sig. Brösten gungar nästan lite hypnotiskt för varje drag och får mig att vilja gå fram och fylla mina händer med dem. Min fru har den absolut sexigaste rumpa på denna jord. Jag går fortfarande igång på att bara se den, trots att vi varit tillsammans så länge. Att se denna ljuva skapelse bakifrån vore för alla normalt funtade män en given signal till sexiga fantasier. Jag kan riktigt se framför mig hur hon har het och passionerad sex med en välhängd man som tar henne bakifrån vid handfatet och får henne att njuta i fulla drag av sin kuk som gång på gång går ut och in i hennes våta mus. Tanken skapar en rysning vilken går genom min kropp och blodet flödar till min kamrat som återigen reser sig.

 


Hon lägger märke till mig och ler i spegeln. ”Lägg dem där” Säger hon och pekar på en plats bredvid en liten silvrig konformad sak som jag lärt mig kallas buttplug. Den står tillsammans med en burk vaselin och hennes mobil. Synen av den fina fasta rumpan och de nakna ljuvliga brösten, som aldrig verkar sluta fascinera mig. Gör att jag först flackar lite med blicken men lägger sedan sakerna där hon pekat. En blommig doft når min näsa när jag kommer nära henne. Lägger även märke till ett mycket snyggt halsband i form av små silver länkar som ligger vackert runt hennes hals. Det ser dyrt ut. ”Har du ett nytt halsband?” Kommenterar jag lite försiktigt. ”Njaae, den har jag haft förut nån gång” Svarar hon. ”Den ser så porrig ut på nått sätt” Får jag fram och tar ett steg tillbaka. Jag skymtar ett nöjt leende på henne för en sekund i spegeln innan hon vänder sig om och tittar på mig och min kropp, nerifrån och upp. Krävande, undersökande. Rynkar på näsan lite vid den fräna doften som jag avger. Fastnar sedan vid mitt organ som återigen växt till sig. ”Blir du så kåt av att se mig såhär?” Frågar hon med ett skämtsamt leende på läpparna och stryker med sina händer utmed sin kropp. ”Ja jag blir riktigt kåt…” Känner hur min kåthet bara växer inom mig. En djurisk känsla uppstår hos mig när hon står där med ett finger i munnen och lutar sig sakta bakåt mot handfatet. Vilket medför att brösten pekar inbjudande mot mig och när hon särar långsamt på sina ben, kan jag se hur hennes mussla sakta öppnar sig. ”Men vännen. Vi har ju pratat om det här.” Fnissar hon lite nedlåtande och låter en hand glida över venusberget ner mot sitt kön. ”Du får ta hand om dina egna utlösningar”. Fnittrar hon lite högre och fingrar på sitt halsband.  ”Förlåt, jag är bara så kåt”. Frugan tittar medlidsamt på mig samtidigt som hon särar på sina blygdläppar och låter långfingret leka över sin ärta. ”Åh, mmm så skönt.” Stönar hon retsamt och jag kan inte låta bli att dra några snabba drag i min penis. När hon ser det pryds hennes ansikte av ett roat, något arrogant leende som blir allt bredare under loppet av några sekunder. Det försvinner blixtsnabbt samtidigt som hon lite nästan förvånat säger: ”Du är trots allt ganska duktig på att slicka fitta, lite slarvig men ganska duktig. Därför ska du få en present av mig” Hon öppnar vaselinburken och tar en rejäl klick som hon smetar ut i händerna så de blir kladdiga. ”Men bara en avrunkning, inget annat. Förstått?”

 


Jag tar ett steg emot henne, känner hennes doft, en parfym som har fått mig knäsvag många gånger. Min lem står rakt ut från kroppen och är kletig av den enorma frustrationens resulterande försats som letat sig fram. ”Ja, jag förstår”. Vid det här laget stönar jag bara fram ett svar och behöver verkligen få komma. ”Okej, då skall jag hjälpa dig” Med ett resolut grepp tar hon tag om min penis. Drar upp och ner några gånger för att sedan låta sina fingrar leka runt den känsliga undersidan av ollonet. ”Det går snart för mig” Stönar jag fram mellan mina sammanbitna tänder. Min fru svarar inte först utan ler bara sitt bredaste leende. ”Släpp loss bara, håll inte tillbaka någonting” Säger hon sedan och fortsätter runka mig med sina små, mjuka händer som har ett stadigt grepp runt kuken. Med djupa krävande tag från mjuka händer som samtidigt känns så starka, börjar jag stöta mot dem. Efter bara några sekunder får hon sin vilja igenom. Min kuk fullkomligt exploderar, sprutar varm kladdig sperma över hennes händer. Jag darrar till vid varje pulserande sprut, och sluter mina ögon. Hon lyckas kupa sina händer så hon kan hålla hela satsen utan att det kladdar ner på golvet. Helt utmattad tar jag stöd mot toalettstolen och andas tungt. ”Nå? Sätt på kranen så jag kan tvätta bort kladdet innan jag fortsätter göra mig i ordning”. Daniella tittar på mig och nickar med huvudet i riktning mot handfatet. Fortfarande lite andfådd gör jag som hon säger. När hon tvättar sig om händerna står jag så nära att jag kan lukta på hennes hår. Hon luktar svagt av ett schampomärke som jag känner igen men inte minns namnet på. Hennes mobil vibrerar och hon sträcker sig efter den. ”Räck mig handduken är du snäll?” Mimar hon till mig medan hon svarar glatt.”Ja, det är Daniella. Ok, uhm. Bra! Då syns vi sen” Hör jag hur hon säger innan hon stänger av och tar handduken från min hand. ”Jag blir nog sen idag. Vi har en dragning inför en ny lansering av tjänster inför hösten. Så du behöver inte ha middag till mig”. Med det sagt, torkar hon sig om händerna och droppar helt sonika handduken på golvet framför mina fötter. ”Visst, älskar dig gumman och tack!” Får jag ur mig och går tillbaka till sovrummet. ”Älskar dig med, men glöm inte hämta paketet på posten” Hojtar hon och återgår sedan till att göra sig i ordning inför jobbet. Den våta hoprullade mattan tar jag med mig ner till källaren och slänger in i tvättmaskinen. Därefter går jag till den andra duschen jämte vår inomhus jaccuzzi. Källaren har vi gjort om till en liten relaxavdelning nu när ungarna inte bor hemma längre och vi har mer plats att röra oss på. Den inte så flitigt använd men då och då får vi för oss att gå ner och vara lite busiga, bara vi två.

 


Jag startar duschen och kliver rakt in i vattenstrålen. Ryggar först till av det heta vattnet men tvingar min kropp att vänja sig och den första smärtan övergår strax till behagliga smekningar. Vattnet är varmt och skönt. Det öppnar upp porerna ordentligt. Sluter ögonen och låter vattnet rinna ner över mig. Numera så får jag duscha i lugn och ro. Annat var det under barnens tonårstid. De duschade i tid och otid samt spenderade långa stunder i badrummet. Det gick så långt att vi införde restriktioner för våra tonåringar som kunde stå mer än en halvtimma i duschen hemkomna från exempelvis träningar. Och dessutom gjorde av med såväl en halv flaska shampoo som en halv flaska balsam varje gång. Nåväl, numera kan vi använda varsitt badrum och så länge vi vill. Ibland när jag står i duschen kan det dyka upp en lösning eller idéer på problem jag kan använda i mitt jobb. Nyligen kom en lösning på ett problem jag suttit fast i länge Hur jag tidigare än vridit och vänt på problemet kom jag inte vidare. Men under en långdusch slog det mig exakt vad som behövde göras. I duschen är det som en stund av mindfulness och bitarna faller på plats. Utöver den avskärmande miljön, utsöndras tydligen dopamin när varmvattnet sköljer över kroppen och ger avslappning, Jag tror att sensorerna i huden reagerar på värmen och gör kroppen lugn. Det triggar åtminstone mig till att hamna i en zon där det kreativa börjar spritta. Där tankarna får chans att komma bort från någonting som gör ont eller annat som stör mig. Allteftersom ångan fyller badrummet och med det varma vattnet strilande över kroppen. Märker jag inte ens att Daniella lämnar huset och åker iväg till sitt arbete. Stänger till slut av och duschens strålar avtar sakta för att till slut bara droppa. Jag sträcker mig efter handduken som ligger på det vita toalocket. Det doftar så där underbart fräscht som det kan göra efter en dusch. Torkar mig snabbt och ser att spegeln ovanför tvättstället har immat igen. Gnider bort vatten imman och ser på min spegelbild vilken visar en snart 50-årig, lite överviktig gubbe, med en hel del gråa stänk i håret. I ett försök att få en bättre hållning drar jag in magen och vrider mig framför spegeln så min för tillfället, slaka penis ser större ut. Sträcker ut handen och låter fingrarna glida över den. Fler gånger än jag kan räkna är tillfällena under åren när jag smekt min egen kuk, känt den spända pungen, det svullna ollonet. Den är inte särdeles lång ens i erigerat tillstånd men den är rejält grov och under förhuden gömmer sig ett stort ollon som tillsammans med pungen ändå ger ett imponerande intryck. För inte så länge sedan kunde jag hålla på och knulla i säkerligen flera timmar och flera gånger varje dag. På senare tid känns det som att lemmen bara ger upp även om jag vill. Att använda hjälpmedel såsom blåa piller och ringar korsar ofta numera mina tankar för att hålla jämna steg med frugan. Man mister spänsten i kropp och tanke, hinner inte riktigt med vad som görs och hör inte allt som sägs. Även om man kanske mår bättre nu rent allmänt än man gjorde vid tjugo, är det väldigt få saker som numera går utanför rutinerna.”Skrutt, att det skall vara så jobbigt att knulla numera”. Reflekterar jag för mig själv och tar lite deo under armarna. ”Det är sannerligen inte kul att bli äldre”. Suckar jag uppgivet medan tandborsten börjar surra. Kommer på mig själv att jag måste svabba golvet i sovrummet och bädda rent. Efter uträttat värv i sovrummet ser jag hur ett par khakifärgade linnebyxor och en blåaktig pikétröja hänger färdigstrukna på garderobsdörren. Antagligen är det Daniella som varit förutseende och hängt fram ett ombyte till mig. Min älskade hustru. Tänk, vad skulle jag gjort utan henne.

 


Påklädd och stående i köket försöker jag hinna få en kopp kaffe innan det är dags att åka till jobbet. En viktig dag idag, får inte komma försent. Med en kopp vatten i mikron för att göra en snabbkaffe sneglar jag på klockan, 08.07. ”Faaaan!” Är klockan så mycket. Får skita i frukosten och ta den på jobbet istället. Rusar iväg ut till bilen och åker iväg.

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.