Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2021 kl. 09:26, av zzzzaragon

Min barndomsvän är porrstjärna

Att återse en barndomsvän är alltid speciellt. Men extra speciellt blir det när samma barndomsvän är en porrstjärna som man i hemlighet beundrat i många, många timmar.

Här kommer en av mina senare "klassiker", kanske den som fått bäst mottagande av alla "på andra sidor". Har du inte läst den innan, så håll till godo!


---
 

När vi var små bodde jag och Jonna på samma gata. Som jag minns det lekte vi i princip varje dag tills vi var sju eller åtta år gamla. Jag förstod inte då hur strulig hennes familj var, men i efterhand har jag fattat att det spelade in i att hon plötsligt behövde flytta från villaområdet. 

Jag träffade inte henne på flera år, förrän hon flyttade tillbaka till stan och började i en parallellklass i åttan. Vi snackade några gånger, och även om vi aldrig blev särskilt nära vänner så kändes det som att vi åtminstone visste var vi hade varandra. Efter högstadiet visste jag inte var hon blev av, men jag tänkte på henne ibland, undrade hur hon hade det och hoppades att hon klarade sig bra trots sin röriga bakgrund. 

Det tog några år efter gymnasiet innan jag såg henne igen. Men inte IRL. Hon dök upp på 'internet'. På sånna sidor som man använder incognito-funktionen i webbläsaren till, om ni förstår vad jag menar. Det blev en chock för mig. 

Dels hade det aldrig slagit mig så tydligt innan att tjejerna på porr-sidor är liksom ... på riktigt. Att de är någons dotter, någons syster, någons gamla granne och barndomsvän. Jag har visserligen alltid haft lite dåligt samvete inför att jag tittar på porr, att jag bidrar till en människosyn och en marknad som jag egentligen tar avstånd från. Men nu blev jag direkt äcklad. Oavsett vilken tjej det var kunde jag inte släppa tanken att det nånstans satt en mamma, bror eller kompis till henne.

Jag rörde inte en porrsajt på flera veckor. Men jag kunde inte sluta tänka på Jonna. Jag undrade hur hon hade det, vad hon utsattes för, om hon mådde dåligt. Det enda sättet att få en hint om hur hon mådde var att återvända till porrsidorna. Det tog ett tag innan jag hittade henne, för jag hade inte lagt hennes alter ego på minnet, men till sist fann jag henne.

Hon såg fräsch ut. Av allt att döma tog hon hand om sin kropp, var glad, och utsatte sig inte för något hemskt i det material jag kunde hitta. Det var en lättnad. Jag blev nästan lite stolt. Jag tittade på mängder med bilder och imponerades av hur proffsig hon verkade vara. Och hon såg bra ut. Drag jag knappt tänkt på att hon hade, hade verkligen utvecklats till något som blev riktigt bra på bild.

Först tittade jag mest på bilder där hon var själv. Hennes figur var utmärkt för glamour-porr. Oavsett hur hon var sminkad och friserad så var hon genom-het.

Jag fastnade snart för en serie där hon lekte med en dildo. Hennes blick var närmast hypnotisk medan hon utmanade och retades mer och mer med dildon. Närbilderna på hennes kön var extra fängslande. Den lilla skära fittan blev glansig när hon gned dildon mot den, och snart var hon alldeles svullen. Men där tog bilderna slut. 

Jag behövde mer och letade febrilt. Jag klickade igenom hundratals sidor på forum där folk laddar upp betal-material. Fotoserier som man bara får se 15-20 bilder av på gratissidorna återfanns med hundratals bilder på forumen. Det fanns nästan oändligt med material med Jonna, ångande heta serier som jag scrollade och klickade förbi i jakt på den med dildon.

Till sist hittade jag den. Allt jag hoppades fanns där. Fastnaglad stirrade jag på bilder där hennes vackra och välkomnande fitta penetrerades av dildon. Det var ingen stor dildo, knappt tjockare än min tumme, men hennes fitta såg ändå trång ut runt den. Men det bästa var hennes ansikte. Hon lyckades verkligen förmedla hur skönt det var att känna dildon i sig. Det var såklart spelat, men hennes vackra orgasm-miner brändes fast i mitt sinne och på flera veckor kunde jag knappt tänka på något annat än dem.

Jag behövde mer av de ansiktsuttrycken, men jag hittade inga andra serier med dildos. Hon hade dock gjort en del grejer med män, men jag hade alltid lite svårt för att tända på att se andra mäns kukar på bild. Nu var dock hungern efter mer av Jonnas njutande ansikte för stark.

I flera månader vad jag helt besatt av att hitta fler bilder där jag fick se Jonna knullas. Först hade jag fokuserat på Jonnas ansikte, men jag ville snart se större och större kukar i henne. Hennes ansikte spelade ingen roll mer, det viktigaste var att jag kunde hitta både bildserier och videos där hon fick knullas av porrindustrins mest välutrustade män. 

Till sist klingade det ut. Jag hade sett allt som fanns att se och intresset gick vidare till andra tjejer. Men stundtals fick jag Jonna-återfall, och varje gång förundrades jag över hur vacker och het hon var. Lite som när man inte lyssnat på sin favoritskiva på ett tag och sen liksom återupptäcker den, hör den som om det var första gången och slås av hur bra den är. 

Det var ett par år sen jag upptäckte Jonna på "internet" när jag var hemma hos mina föräldrar för att städa vinden. Jag och min bror hade lovat att rota igenom hela vinden och ta med allt vi ville spara. Mina föräldrar är inte så gamla att de är på väg att ramla av pinnen än, men de har nyligen gått i pension båda två och funderar lite på vad de ska hitta på nu. Om de plötsligt väljer att sälja huset och flytta till Portugal, eller om någon av dem blir sjuk och det tvingar dem att flytta, så är det bra att ha så lite extra bråte kvar som möjligt. 

Jag hade plockat ner några gamla lådor med mitt namn på och satt på mitt rum och gick igenom dem. Det var speciellt. Jag är nog varken med eller mindre nostalgisk än medel-Svensson, och en hel del åkte direkt i skräp-kassen, men vissa saker fastnade jag helt i. Som till exempel en hemmapysslad bok om en dagsländas liv. Det var en märkligt djup berättelse för att vara skriven av en sju-åring, om en dagslända som kläcks ur sin puppa och flyger runt och upptäcker världen. Jag bläddrade långsamt igenom sidorna och läste om hur spännande allt var var för sländan som legat en evighet i puppan. Mot slutet av dagen träffade han en söt flick-slända och de blev kära och pussades. Sen blev dagsländan trött, la sig på ett löv, somnade och vaknade aldrig igen. 

"Jag kommer ihåg när du och Jonna skrev den" sa plötsligt mamma. Typiskt mamma. Hur länge hade hon stått och tittat på mig? "Har du träffat Jonna på sistone?"

"Öh, nej, inte sen högstadiet tror jag" ljög jag, men kom på att det var sanning. 

"Visste du att hon köpt tillbaka huset på hörnan, det gröna? Ja, det är ju inte grönt längre, men när ni var små och lekte var det grönt om du minns."

"Jo, jag minns." Jag vågade inte säga mer. Jag visste inte om mamma kände till vilken yrkesbana Jonna valt. 

"Jo, det var en stor flyttbil där igår, så hon är där och fixar om du vill gå bort och säga hej sen" sa mamma och gick sen äntligen sin väg. 

Jag satt kvar med boken och mindes plötsligt att mamma hade rätt. På framsidan stod det tydligt, både mitt och Jonnas namn. Det skulle vara jättekul att gå bort och säga hej och visa boken, fråga om hon mindes. Men så var det hela grejen med hennes yrke, och hur besatt jag varit av hennes bilder och filmer senaste åren. Ville jag verkligen gå bort och hälsa? Och om jag ville, ville jag det av rätt anledningar? 

Medan jag satt där hörde jag att det ringde på dörren. Jag hörde inte vem det var, men inte ens en minut senare, efter att ytterdörren stängts, ropade mamma på mig. 

"Och ta på oömma kläder ner!" 

Jag kände igen på mammas röst att det var brådskande, så jag ryckte med mig en fleecejacka från min gamla garderob och skyndade mig ner.

"Hittar du pappas verktyg? En granne har problem med en vattenläcka!" 

Min pappa hade jobbat som rörläggare, precis som jag gjorde, så naturligtvis kom grannarna hit med sina problem. Pappa var iväg på ett ärende, men han brukade alltid glatt hjälpa till, så jag bestämde mig för att ta fram samma hjälpsamhet.

"Var är det?" frågade jag på väg upp för källartrappan med verktygslådan i ena handen. Dagssländeboken hade kommit med i bara farten och jag skulle precis lägga av den när mamma svarade.

"Jonnas hus" 

Jag stannade upp. Men nej, jag kunde inte vända eller tveka nu. Jag skulle aldrig kunna förklara att jag tvekade att gå till Jonna för att hon var en porrstjärna som jag brukade runka till... Och om hon verkligen hade en vattenläcka kunde varje minut leda till ödesdigra konsekvenser. Så med verktygslådan i ena handen och dagsländeboken i andra skyndade jag ut genom ytterdörren och bort till det före detta gröna huset.

Samtidigt som jag ringde på dörrklockan insåg jag hur klyschigt det var. Jag skulle alltså hälsa på hos en porrstjärna för att hjälpa till med en brådskande vattenläcka. Det hade jag sett på film innan, och jag visste hur de filmerna alltid slutade. Var det ett skämt? Från mamma eller Jonna? Eller båda? 

"Tack för att du kom så snabbt!" hann Jonna säga när hon öppnat dörren, innan hon kände igen mig.

Jag blev vettskrämd av hennes chock, men innan jag tror att jag hann visa det sprack Jonna upp i ett stort varmt leende. Jag kände igen leendet, mer från när vi var små, än från ‘internet’, och kanske var det bara därför jag vågade kliva in när hon steg undan och visade vägen.

"Vi ska ner till tvättstugan" förklarade hon på vägen. 

Jag la av boken på köksbänken på väg till källartrappan. Väl nere i tvättstugan såg jag att det inte var någon panik. Det forsade vatten ur ett rör, men det fanns golvbrunn på golvet och betonggolvet tålde att bli lite blött. Som på ren reflex gick jag två rum bort till huvudkranen och ströp vattnet.

"Ahaa, såklart!" ropade Jonna. "Det borde jag kunnat fatta själv. Jag skulle bara flytta på tvättmaskinen när slangen slets av från röret där. Och när det forsade kunde jag inte få tillbaka den."

"Ja, den får inte fara fäst så egentligen. Men det fixar jag!" svarade jag och skred till verket med slangen till tvättmaskinen. 

"Såå... Du är också rörmokare?"

"Som farsan, japp" svarade jag och tittade upp mot henne. 

Hon hade ett lurigt flin på läpparna. Hon såg annorlunda ut utan smink och med vanliga kläder. Mer som en äldre version av min barndomsvän än som en porrstjärna. Men kläderna lyckades inte helt dölja kurvorna som jag visste fanns under. Och det luriga leendet gjorde mig osäker. Vad skulle egentligen hända här?

Jag fokuserade på arbetet med slangen. Det var inte tillåtet med såna här kopplingar längre, men jag hade inte delar att lösa det med just nu. Kanske kunde jag erbjuda mig att komma tillbaka och göra en korrekt installation en annan gång. 

"Så, nu ska det vara tätt och säkert igen" sa jag när jag var klar. "Så säkert det blir med de här delarna. Egentligen skulle jag behöva komma tillbaka en annan gång och göra en godkänd installation, för försäkringsbolaget gillar nog inte detta."

"Åh tack, gärna det!"

Hon log mot mig med det mer genuina leendet igen, och plötsligt skämdes jag för att jag ens tänkt tanken att hon skulle uppträda som nån sorts slampa privat bara för att hon jobbar som porrstjärna. 

"Kaffe?" frågade hon och min reaktion var allt hon behövde för att sätta iväg mot trappan upp till köket igen. 

Jag hann in i köket några steg efter henne. Hon gick direkt på kaffebryggaren, men hon såg när jag gick fram och tog hand om dagsländeboken. 

"Vad är det?" frågade hon förväntansfullt och försökte kika. 

"Det får du se snart!" svarade jag och höll det lilla häftet bakom ryggen. 

"Keep your secrets..." sa hon med ett slugt, otåligt och väldigt gulligt leende. 

Jag var orolig för hur samtalet skulle gå, men det blev aldrig så där pinsamt tyst. Småpratet flöt på ganska bra medan kaffet droppade färdigt, utan att vi kom in på ämnen som kunde bli pinsamma. Jag fick hjälpa till att lägga upp några köpekakor på ett fat medan hon plockade fram porslinet. 

"Kom igen, visa nu då!" manade hon innan vi ens hunnit sätta oss ner i soffan när allt var klart. 

Jag tog fram boken och studerade hennes reaktion. Reaktionen växte fram under några sekunder medan minnena kom tillbaka. 

"Woooow, har du sparat den i alla år?!" frågade hon med stora ögon och ett nostalgiskt leende. 

"Tydligen! Hittade den i en låda nu när jag sorterade lite grejer från vinden. Mamma sa att du var här, så jag hade redan tänkt komma över och visa den när du kom och larmade om tvättstugan"

Vi fick sitta ganska nära varandra i soffan för att se ordentligt medan vi bläddrade, skrattade, mindes och pratade oss igenom det lilla häftet. 

"Djupt för att vara gjort av så små barn!" konstaterade hon när den var slut, vände på den och tittade på omslaget igen. 

"Du kan ju ha den här, om du vill"

"Gärna det" svarade hon och la den försiktigt på bordet, bortom risk för smulor eller kaffespill, som om det var ett värdefullt dokument - Vilket det på många sätt var. 

"Så, vad har du gjort alla år?" frågade hon.

"Ptja, inget märkvärdigt. Efter gymnasiet gjorde jag lumpen, och sen..."

"Jaha! Det är det inte många som gör nuförtiden!" avbröt hon.

"Nej, precis. Våra befäl sa första dagen att det var vi som hade fått den stora ÄRAN att göra militärtjänst. Men så hemskt ärofyllt vet jag inte om det var." sa jag och ville komma vidare från ämnet för att inte bli en sån som maler på i evighet om lumpen. 

Men Jonna intresserade sig och ställde frågor, om både lumpen och vad jag hittat på sen dess. Hur jag testat att plugga efter lumpen, men blev rastlös och behövde hitta något mer praktiskt. Hur jag hamnat på pappas firma och till sist var jag framme vid idag. 

"Jaha och du ..." började jag, men kom av mig. Jag undvek nog helst att komma in på hennes yrke och så, det kändes konstigt att prata om. Hon uppfattade min tvekan och skrattade. 

"Du vet vad jag har jobbat med, eller hur?" frågade hon med ett leende.

Jag blev plötsligt medveten om varenda rörelse, minspel och ljud jag gjorde, men fick inte fram något annat än en bortkommen nickning. 

"Det är väl inget att skämmas för?" frågade hon utan att göra nån grej av det. Inte ens nonchalansen inför ämnets laddning överspelade hon. "Nästan alla killar kollar på porr, du behöver inte skämmas för att du känner igen mig" förklarade hon och jag insåg att hon hade rätt. Jag behövde kanske inte skämmas, och hon verkade inte göra det heller. 

"Nej, det är väl sant..." sa jag, men visste inte riktigt hur vi skulle ta vidare samtalet. 

"Så, vad tycker du? Vad får jag för betyg? Hur står jag mig?"

Jag harklade mig. Ett underbetyg skulle vara lika skämmigt att ge som ett toppbetyg. "En stabil nia" väste jag fram genom min plötsligt torra strupe. 

Hon nickade. "Ingen tia, men klart godkänd, alltså!" Hennes leende blev så där lurigt igen, men hon såg hur obekväm jag kände mig. "Jaja, jag ska inte pressa dig. Men det är lugnt. Jag mår bra och så." fortsatte hon mer allvarsamt. 

"Så ... hur är det att bli igenkänd och så?" vågade jag fråga. 

"Många killar, män, gubbar, och en hel del tjejer, glor i några sekunder tills de kommer på var de känner igen mig från, och sen låtsas de plötsligt som ingenting. De vill väl inte avslöja för någon att de kollar på porr. Det är ganska roande att se faktiskt."

"Så hur ... Vad fick dig att välja det yrket?"

"Jag bara hamnade där, typ. Jag vet inte hur noga du följt mig, vad du kunnat lista ut ut om min historia utifrån det. Men jag började med att ladda upp lite bilder själv. Min publik växte snabbt och när jag började få förfrågningar om riktiga uppdrag blev jag smickrad och tog dem. Som du kanske fattat har jag haft en lite strulig uppväxt. Jag har funderat mycket, och på något sätt så tror jag att det spelat in på att jag aldrig skämdes för att stå naken framför en kamera."

"Alltså, jag har inte utsatts för några övergrepp eller så" fortsatte hon. "Varken under uppväxten eller i yrket. Det är klart, men får ha skinn på näsan och vara cynisk mot alla som erbjuder olika sorters uppdrag och kontrakt, för det finns många fällor att ramla i, och vissa delar av branschen är helt fruktansvärd. Men jag har aldrig behövt ställa upp på något jag inte velat själv. Det har mestadels varit ett roligt jobb. Det är enormt ego-boostande att få så mycket beröm och bekräftelse på olika sätt. Och ja. Jag tycker om att ha sex, så det är positivt att det blir mycket sånt, både on and off camera, så att säga."

"Aha, så du dejtar porrskådisarna utanför jobbet?"

"Nej, inte så mycket dem. Det har mer varit fotografer, producenter och andra runtomkring. Hetare och nyfiknare sex. Och mer lagom stort."

“Lagom stort?” upprepade jag.

“Lagom stora kukar, ja” förtydligade Jonna.

"Fast på bild har du ju tagit några av de allra största kukarna ju" invände jag. 

"Ja, på stillbild. Och några få videos. Men det är inte så bekvämt som jag lärt mig att få det att verka som, ska du veta. Men också, jag har aldrig njutit så mycket av sex på bild, faktiskt. Det blir ett jobb och ett skådespel. Det är inte så för alla, jag hade många kollegor som alltid njuter som mest på jobbet, men jag funkade inte så. Jag njöt med av vanliga killar med mer normalstora kukar."

"Du pratar om det i dåtid, märker jag"

"Ja. Jag har slutat. Tror jag. Åtminstone har jag haft uppehåll i typ ett halvår. Det känns som att jag vuxit ifrån det. Det är inte så spännande längre, jag är inte så beroende av ego-boosten för att må bra."

"Jaha. Det märks inte på nätet..."

Hon flinade. "Haha, du har koll på mitt material ändå!" utbrast hon och pekade avslöjande med fingret mot mig. "Nej, det finns mycket material som inte publicerats än. Det kommer fortsätta trilla ut ‘nya’ bilder och filmer på nätet i ett par år tror jag, och trilla in pengar på mitt konto minst lika länge." förklarade hon och jag tror jag uppfattade lite stolthet. 

"Så vad ska du göra nu?"

"Slå mig ner, lugna ner mig, fundera på vad jag vill hitta på. Jag tror jag är som du i att jag inte är ämnad för att sitta på ett universitet och plugga. Men vi får se, jag har ju lite tid på mig att bestämma mig innan det börjar tryta."

"Du har i alla fall fått det fint här, för att vara en dag efter stora flytten" sa jag och såg mig om i vardagsrummet. De flesta möblerna var på plats, gardiner i fönstren, blommor på fönsterbrädorna och lampor i taket. Men det stod ett par staplar med flyttlådor i ett hörn och det jag skymtat av andra rum var inte lika ordnat än. 

"Tack! Men det är myyycket kvar!"

"Vill du ha hjälp?" frågade jag. 

Jag började bli rastlös. Kaffet och kakorna var slut och jag skulle gärna hjälpa till att bära lite om det behövdes. Förvånad, men tacksam tog Jonna emot hjälpen. Hon hade numrerat alla flyttlådor och det fanns listor på flera ställen i huset med vart alla lådor skulle. Minst hälften hade hamnat fel, så det fanns mycket att göra med att sortera lådor och bära dem till rätt våning och rum. Jonna behövde visa lite i början var alla rum fanns, men snart var jag självgående och vi bar kors och tvärs på varsina håll ett tag. 

Plötsligt ropade Jonna nerifrån köket. Hon hade försökt ställa upp en låda ovanpå ett skåp, tappat greppet och kunde inte röra sig utan att riskera att välta ner några lådor och skafferivaror. Jag skyndade mig fram och försökte hjälpa till, men flyttlådan hade fastnat i ett spik eller nått ovanpå skåpet, så allt ryckte till när jag tog tag i lådan. Saker började falla och som i slow-motion försökte jag se vad som var ömtåligast och viktigast att rädda från att slås sönder mot köksbänken eller golvet. En flaska med japansk soja välte i skåpet och locket satt löst, och naturligtvis rann det mesta av innehållet ut rakt på mig. 

Förutom att jag blev helt nersölad med soja så lyckades vi hindra situationen från större missöden, men Jonna skämdes något enormt när hon såg hur mitt hår och min tröja var helt indränkta i sojan. Jag fick tag på lite hushållspapper och situationen började lugna sig. Pulsen sjönk och vi skrattade åt hur galet det blev, och av lättnad för att det kunde blivit så mycket värre. Det hade kommit lite soja på Jonnas tröja också, och hon drog oblygt av den. 

"Du kan ju få äran att prova mitt nya badrum!" erbjöd Jonna. "Helt nyrenoverat av hantverkarna, blev klart förra veckan! Jag har inte ens hunnit duscha där själv, men det ser ut som att du skulle behöva det nu..."

I mjukisbyxor och en tunn topp rotade hon fram en handduk ur en flyttlåda som stod utanför badrummet och gav till mig. 

"Ha det så mysigt där inne" sa hon med det sluga leendet igen. 

Jag tackade, stängde dörren, klädde av mig och klev in i den stora duschen. Det var en påkostad dusch med ett brett takmunstycke som regnade över en, samtidigt som man kunde använda det vanliga munstycket med slang. Jag visste hur mycket ett sånt kostade när det skulle installeras hos kunder. 

'Ha det så mysigt' hade hon sagt. Vad menade hon med det? Minnesbilden av den tunna toppen hon hade på sig kom till mig. Jag visste att hennes bröst inte var naturliga, men de hade ändå en väldigt snygg form - inte den vanliga, runda, uppblåsta silikon-formen. Särskilt i den där toppen, som var lite för liten, hade de sett fenomenala ut. Hon hade nog inte menat att jag skulle ha det mysigt på det sättet, men mitt stånd var snart fullt utvecklat. Det kändes dummare än nånsin att tänka på Jonna, min gamla kompis, men lusten hade plötsligt blivit så stark. Antingen kunde jag försöka glömma bort ståndet tills det slaknade, eller så kunde jag försöka lösa problemet lite snabbt här i duschen. Det skulle vara betydligt lättare att agera avspänt inför Jonna när jag kom ut om jag valde det senare, men jag tvekade. 

Jag vet inte det var något jag såg eller hörde, men plötsligt fick jag starkt känslan av att någon var i badrummet. Jag ställde mig med ryggen mot öppningen till duschen, så att ståndet inte skulle vara det första man såg om någon kom in i duschen. 

"Förlåt, men jag kunde inte låta bli" hörde jag plötsligt Jonna säga, alldeles bakom mig.

Jag kände hennes bröst mot min rygg och hennes händer på min midja. 

"Om det är okej?" fortsatte hon och smekte fram med händerna över min mage och mitt bröst. “Jag har inte haft sex sen jag slutade och jag blev så…” Hon avslutade inte meningen, men jag hörde på hennes röst vad hon menade. 

Var det verkligen på riktigt? Eller var det nån sorts spel? Att bli överraskad i duschen av världens hetaste porrstjärna är något man drömmer om, men som aldrig skulle hända på riktigt, ju. Men Jonnas alldeles verkliga händer smekte sig neråt över min mage och snart hade både ett fast tag om roten till mitt stånd. 

"Mmmmmh" stönade Jonna i ett tonfall som ensamt hade kunnat göra mig stenhård om jag inte redan var det. "Tur att jag har erfarenhet. Här förväntade jag mig något normalstort, men du spelar ju i en väldigt intressant liga" fortsatte hon i samma tonfall medan hon strök händerna upp och ner längs ståndet. 

Jag vända mig mot henne och hon hade ögonen ner på mitt stånd snarare än upp mot mitt ansikte. 

"Det här kan nog bli en ny favoritkuk! Inte för stor och definitivt inte för liten. Men vi får ta det försiktigt i början. Tänk på att jag inte haft sex på ett halvår."

Hon visste verkligen hur hon skulle föra sig för att maximera den erotiska laddningen, men det kändes samtidigt genuint. Det fanns saker hon gjorde med sitt skådespeleri på filmerna, som jag inte såg röken av nu. 

Jag kysste henne. Kunde inte låta bli, och hon besvarade den. Kanske var det vattnet som regnade från duschen ovanför, eller var det hennes kyss, men det var den hetaste kyssen jag nånsin varit med om. Hon fortsatte att stryka min kuk, som om hon inte kunde få nog av att känna den i sina händer. När jag bröt kyssen vände hon sig mot väggen och sköt ut rumpan. Vattnet rann ner längs hennes kurvor och över hennes välformade rumpa. Fittan som skymtades mellan skinkorna var inte så renrakad som den brukade vara på bild, men det gjorde mig ingenting. Jag pressade mig mot henne, med ståndet mellan mig och hennes rumpa, och smekte hennes midja och upp till brösten. Brösten kändes annorlunda, fastare, än naturliga bröst, men inte så fasta att de blev tråkiga att klämma på. 

"Jag vill se ditt ansikte när jag tränger in i dig" viskade jag i hennes öra. 

Hon var oemotståndlig där hon stod, men jag ville ändå se njutningen i hennes ansikte första gången. Hon vände sig mot mig och såg mig i ögonen medan jag satte mig ner på golvet i duschen, lutad bakåt mot väggen. Hennes luriga leende kom över henne igen och hon satte sig gränsle över mig. Med imponerande vighet stod hon på huk med knäna rakt ut åt sidorna, och styrde mig rätt. 

Jag hade nog gissat att en porrstjärna som tagit flera av industrins största kukar skulle ha en ganska ... "rymlig" slida. Men Jonna var trång. Trängre än de flesta jag varit med, tillräckligt trång för att hon skulle behöva ta om rörelsen ett par gånger utan att få in mer än precis toppen av ollonet. 

"Jäklar, jag är inte van vid denna storleken. Kom ihåg att det var längesen för mig" ursäktade hon sig och verkade nästan skämmas, men jag hade inget emot fördröjningen. 

Ytterligare en gång såg hon mig i ögonen och det luriga leendet förvreds när mitt ollon började tränga in i henne. Målmedvetet fortsatte hon ner medan hennes ansikte gjorde precis det jag sett på bild så många gånger, och föreställt mig i fantasin ännu fler gånger. Men på bilderna hade hon aldrig gått hela vägen. Hon var bara lite mer än halvvägs ner på min kuk när hon kom, och jag hade aldrig känt en fitta krama hårdare om min kuk. Hennes ansikte var tre gånger hetare när hon kom i verkligheten än när hon spelade på bild, och därmed var det kört för mig också. 

Jag lyckades med nöd och näppe lyfte henne tillräckligt mycket för att kunna dra ur innan jag exploderade. Hon var fortfarande helt borta i sin egen orgasm och låg till sist dubbelvikt över mig medan jag pumpade hennes mage och bröst fulla med säd. 

Till sist segade hon sig upp på knä och kysste mig.

"Som jag trodde. Jag har en ny favoritkuk." konstaterade hon och skrattade, mer förläget än självsäkert. 

"Och jag har en ny favoritfitta" svarade jag. 

"Ja, jag ser det. Du får allt tvätta av mig, så ska jag visa dig några trick sen!"

Sperman hade delvis sköljts bort, men fläckvis hade den klistrat fast sig i huden på det där märkliga sättet som bara sperma kunde göra. Jonna stängde av duschen, sprutade ut en halv flaska med duschtvål över min kropp och hennes, och klev sen in i en närgången kyss medan hon gned sin kropp mot min. Långsamt och ömt tvålade vi in varandras kroppar. Jag var stenhård igen redan när vi började, och Jonna tvålade noga in kuken både fem och sex gånger mer än hon egentligen hade behövt. 

Hon satte på vattnet och ställde sig mot mig med armarna om min hals. 

"Okej, gör exakt som jag nu" sa hon. 

Sen knep hon ihop läpparna och började dra in luft genom en liten öppning mellan läpparna. Hon nickade som om hon räknade sekunder medan hon andades in. Efter 6-7 sekunder började hon andas ut lika långsamt igen. 

"Jag vet inte varför, men tydligen funkar det varje gång" sa hon efteråt. 

"Funkar till vadå?"

"Att inte komma. Vissa tror att det är något med andningen eller syresättningen som lossar spänningarna när man är på väg att komma, så att man kan fortsätta. Men jag tror mer att det bara är ett sätt att avleda tankarna under tillräckligt lång tid för att du ska kunna köra på igen."

"För att JAG ska kunna köra på igen" upprepade jag och betonade att hon pratat om mig. 

"Japp. Jag är inte på långa vägar färdigtillfredsställd än. Tänk på att jag har ett halvår utan sex bakom mig. Du kommer få öva mycket på det tricket innan du är klar för idag" sa hon, som om jag inte hade något val. 

Vilket öde va? Tvingad av världens hetaste porrstjärna, eller före detta porrstjärna, att knulla henne i timmar. Det krävdes inte mycket övertalning för att få med mig på det tåget. 

"Min tur att bestämma ställning" sa hon, och intog samma ställning som tidigare, vänd mot väggen och med rumpan putande mot mig. 

"Och hur länge kör vi innan det är min tur att välja igen? Tills jag kommer eller tills du kommer?"

"Tills JAG säger till!" informerade hon. 

Jag accepterade reglerna och såg ner på hennes kropp. Jag kunde inte låta bli att smeka hennes rumpa, midja och bröst medan jag tänjde med ollonet mot hennes slidöppning. Om jag böjde lite på knäna nådde jag ner till hennes klitoris med ena handen och jag började fingra lite på den medan hon andades allt tyngre innan jag började tränga in igen. Hon tryckte emot medan mer och mer av staken begravdes i henne. 

"Det låter som att du behöver göra det där andningstricket snart" konstaterade jag medan hon började gny och darra. 

"Det är DU som inte får komma, inte jag" kved hon fram och hann knappt avsluta meningen innan hon kom. 

Det blev min tur att tillämpa tricket istället och det funkade faktiskt. Så fort hennes slida slappnade av nog för att jag skulle kunna fortsätta, så fortsatte jag tränga in tills jag var helt inne. Jonna tjöt och stönade högt. Inte med samma tjut och stön som i filmerna jag sett med henne, utan ärligare, mer äkta, och mer sexigt. 

Jonna märkte efter ett tag att det blev jobbigt för mig att stå så att jag kom åt att både knulla och fingra på hennes klitoris, och sträckte sig efter duschmunstycket. Strålen från det tog över efter min hand och jag kunde köra på och höja tempot utan att det var lika jobbigt för benen. Jonna var helt bortom sig och det var flera gånger svårt att avgöra om hon kom eller inte, men när hon till sist blev helt spänd och sjönk ner på knä rådde det inga tvivel längre. 

Orgasmen var betydligt kraftfullare än de hon haft tidigare, och hon tryckte avvärjande handen mot mig när jag försökte tränga in i henne för att fortsätta knulla. Hon frustade både högljutt och länge innan hon kollapsade och la sig på sidan på golvet. Jag gav henne några ögonblick till för att återhämta sig, men försökte sen dra upp henne på alla fyra. 

"Nej, vänta..." flåsade hon och sträckte sig för att stänga av vattnet. "Vi har fler rum att inviga..."

Hon var helt tagen efter orgasmen och jag fick tåla mig medan vi torkade varandra från duschen. Hon tog tag om mitt stånd och ledde mig ut ur badrummet. Jag stoppade henne vid matbordet.

"Min tur att bestämma ställning" påminde jag och hon gav med sig med ett syrligt leende. 

Jag hade inte bestämt exakt vad jag ville göra. Jag funderade på om hon skulle få lägga sig på rygg på matbordet, så att det också blev ordentligt invigt, men jag var inte säker på om det skulle hålla. Istället fick hon ställa sig på knäna på en stol och luta sig över matbordet. 

Det var bra, jag menar, hennes favoritkuk i min favoritfitta skulle alltid kännas skönt, men det var ändå ingen höjdarställning. Så jag blev inte besviken när hon efter bara någon minut ropade "Min tur!" och ledde mig upp till sovrummet. 

"Lyssna ordentligt, för den här är avancerad. Men den är värd det!" varnade hon. 

Hon la sig på mage i sängen och drog in knäna så att rumpan stod rakt upp mot taket. 'Som en doggy, fast med bröstet ner i madrassen' tänkte jag. Men jag skulle stå på huk över henne med benen på varsin sida av henne. Mitt stånd pekade uppåt och hennes fitta var neråt, så det var inte självklart hur det skulle gå till. Men om jag sträckte mig bakom min egen rygg med ena armen och tog tag om roten av min snopp liksom bakifrån, så kunde jag nätt och jämnt bända ståndet neråt tillräckligt mycket för att komma i rätt vinkel. 

"Var försiktig i början. Du är stor så du kanske måste vara försiktig med djupet. Och dra inte ut för långt, för då glider du ur och får göra om hela manövern" förklarade hon. 

Jag höll ner ståndet enligt anvisningarna och trängde in. Det var en lite ovanlig rörelse att knulla henne snett neråt, men ganska snart förstod jag poängen. På detta sättet kunde jag tränga djupare i henne än i någon annan ställning jag provat tidigare. Jag trängde försiktigt hela vägen in, men hennes reaktioner var bara positiva, så jag vågade snart börja köra på igen. Jag blev lite ivrig, gled ur så att ståndet dunkade upp mot min mage och jag fick börja om en gång, men förutom det blev det mest högljudda sexet jag nånsin haft. Jonna skrek och gapade och tjöt så att det måste ha hörts två-tre hus bort, men jag matade på och gav henne all tillfredsställelse hon förtjänade. Inte ens när hon kom och kramade om mitt stånd stannade jag upp. 

Andnings-tricket behövdes allt mer sällan, och trots att Jonnas vrålande och krängande med kroppen var sexigare än något jag tidigare upplevt, så kändes det som att jag kunde köra på hur länge som helst. Jag fick byta ställning med benen ibland för att få lättare att hålla balansen och rytmen, men det förutom det var jag ostoppbar. Däremot började jag bli lite orolig för Jonna. Hennes röst blev hesare och hon verkade knappt orka hålla tag i lakanet längre, som hon dragit så hårt i tidigare. 

Jag stannade upp. Hennes insida fortsatte krampa och röra sig ett tag, och tjuten gick över i flämtningar. 

"H ... Har ... " Hon fick harkla och svälja ett par gånger innan hon fick ur sig orden ordentligt, men rösten var fortfarande torr och hes. "Har jag sagt åt dig att sluta?"

"Öh, nej..." svarade jag tveksamt. 

"Varför slutar du då? Är du trött?"

"Nej... Jag bara tänkte... Att du kanske behövde en paus"

"Jag? Glöm inte att jag har jobbat med detta. Det är nog du som kommer bli trött först!"

Hon formulerade sig kaxigt, men lät utmattad. Jag käftade inte emot, men startade inte om med knullandet heller. Till sist gav hon med sig. 

"Men okej. Det kanske är läge att ändra ställning, ändå..." sa hon och jag drog mig ur henne. 

"Jag kanske börjar bli lite trött ändå" sa jag, mest för att hon skulle slippa erkänna att hon verkade börja ta slut. "Vet du nån bra ställning att liksom ... 'avsluta' i?"

"Jag kan suga av dig, om det är det du menar" föreslog hon. 

"Nja..." sa jag och tvekade. "Jag vill kunna kyssa dig sen och jag är inte så ... sugen på att liksom ..."

"Smaka din egen sperma?" frågade hon och jag nickade. "Tack och lov! Du ska få slippa! Vi kan göra som i duschen, då? Att jag rider dig. Men våga inte dra ut denna gången!"

"Ska jag komma i dig?"

"Om jag får bestämma, ja! Gör du mig på smällen så behåller jag ungen - Om det gör att du stannar i huset."

"Ska jag bli granne med mina föräldrar?" frågade jag skeptiskt. 

"Ja. Och knulla en porrstjärnaminst  två gånger om dagen."

"Bara två?"

"Tre då. Deal?" 

Jag la mig på rygg i sängen bredvid henne. "Deal!"

Hon satte sig över mig och kysste mig. Det var en het kyss. På nått sätt hade vi kommit överens om att bli ett par, och det verkade trigga oss båda. Jonna stönade högt redan innan hon styrde in mig i henne och började rida, långsamt och sensuellt. Hon var så vältränad och skön. Antagligen hade alla år i industrin gjort hennes fitta rejält vältränad och bra på att krama om det som kom in i henne. Dessutom vred och rullade hon på höften på ett speciellt sätt när hon red mig, som både såg otroligt sexigt ut och var makalöst skönt. Vi fortsatte att kyssas medan hon fick upp tempot och sexet blev hetare och hetare. 

"Andas" stönade hon när hon märkte att jag närmade mig, och jag gjorde andningstricket för att förlänga vår stund ytterligare lite. 

Jag märkte på Jonna att hon gjorde samma trick flera gånger innan jag började närma mig igen. Denna gången manade hon på och gjorde rörelserna kraftigare. 

"Komkomkomkomkom" jämrade hon sig och jag gick över gränsen. 

Det fanns ingen återvändo längre och samtidigt gick hennes jämrande över ut ett långt skälvande rop. Hennes orgasm verkade ha blivit kraftigare av att hon liksom sparat upp den med flera andningstrick den senaste stunden, och jag insåg att tricket nog skulle ha samma effekt på mig. 

Hennes trånga fitta kramade hårdare än nånsin om roten av mitt stånd medan jag pumpade ut min säd långt upp i hennes buk.

Vi låg länge och ryckte ikapp. Jag hade aldrig haft en i närheten av så lång orgasm. Innan de helt ebbat ut kysstes vi igen. Kyssen var lika lång och innerlig som orgasmerna varit. När jag slaknade och gled ur henne stönade hon till igen. 

"Du gillar verkligen min kuk?" frågade jag och hon rodnade lite när hon nickade. "Berätta vad som är bra med den" 

"Åh, den är bara perfekt. Du vet, jag sa ju att några av kukarna i industrin var för stora. Det var inte skönt och jag spände mig mot smärtan och det gjorde det bara värre och så. Därför tog vi mest stillbilder med dem, för jag klarade liksom inte av någon action. Jag har bättre sex med vanliga killar och vanliga kukar. Enda undantaget är en snubbe jag filmade med som hade den perfekta kuken. Jag har aldrig kommit så mycket på någon kuk, särskilt inte medan jag filmat. Men i övrigt är han ett äckligt svin. Jag skulle aldrig vilja ligga med honom igen, men jag har liksom letat och letat efter en kuk som hans, ända sen dess."

"Och sen hittade du min..." 

"Jag hittade DIG. Det var så sexigt hur du bara stormade in här och räddade min källare. Och sen alla minnen från när vi var små. Och hur villigt du hjälpte mig med lådorna. Allt det fick mig att smälta. Att veta att du stod naken i min dusch blev för mycket för mig, jag kunde inte låta bli att överraska dig. Men det var jag som blev överraskad."

"Av att min kuk är som den äckliga porrskådisens?" 

"Mm. Fast lite grövre." Jonna rodnade igen. "Men det gick ju bra..." fortsatte hon och log sitt sluga leende. 

Hon gnuggade sitt kön mot mitt, som börjat svälla litegrann igen. Jag sträckte mig fram för att kyssa henne, men hon ryggade tillbaka. 

"Vänta! Först behöver vi ta hand om det här" sa hon och nickade mer mot den kladdiga smeten mellan våra kön. "Och sen behöver vi äta något. Kanske borde du ge ett livstecken till dina föräldrar. Men sen! Sen har vi många rum här att inviga. Att vi bara hann med tre första rundan är under all kritik!" Hon skrattade. 

"Menar vi allvar med detta?" frågade jag. 

"Ja" svarade Jonna direkt och var med ens allvarlig. "Okej, vi är vuxna människor, vi vet att det är viktigt att ge det lite tid, se vart det leder och allt det där. Men vi vet båda att det kommer sluta med att flyttar in här inom några veckor." 

"Jag hoppas du har rätt!" svarade jag. 

"Det har jag!" sa hon med ett leende medan hon klev av mig och tassade ut till badrummet

Hennes figur var verkligen enastående. Det kittlade lätt i min kuk och jag var tvungen att blunda för att försöka fokusera på något annat. Allt jag ville var att se hennes ansikte medan hon kom om och om igen, men nu måste jag försöka tänka på något annat en liten stund. Tvätta mig, äta, gå hemom mina föräldrar, och SEN kunde jag knulla henne igen. Delar av mig protesterade, men till slut trodde jag att jag vunnit kampen. 

Innan jag förmått mig resa mig ur sängen kom Jonna ut ur badrummet i ett tajt linne, naken underkropp och blött nyduschat hår. Hon log mot mig och gick ut i köket. Jag fick plötsligt kraft att resa mig ur sängen. Borde ha gått till badrummet först, men jag följde efter Jonna istället. Skulle bara krama om henne, och SEN gå och duscha av mig. Inget annat. 

Jag omfamnade Jonna bakifrån medan hon stod vid köksbänken. Hon välkomnade mina armar om henne och tryckte sig mot mig, lutade huvudet bak mot min axel. 

"Du måste duscha av dig, och vi måste äta och dricka något först..." viskade hon, men jag kände hur hon putade med rumpan mot mig och jag kände hur jag började resa mig mellan hennes ben.

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Deep

Helt klart mer än bara läsbar. Gillade skarpt! Tack.

22/1, 2023 kl. 20:15

#7

Huldran

Det kändes bra att kunna läsa texten en gång till.

Tack för det, //Huldran.

22/1, 2023 kl. 16:46

#6

Huldran

Zzzzaragon. Välskriven, varm och vänlig text. Sådana som Jonna finns det flera av, bara inte så tydligt presenterade.

Tack för novellen säger, //Huldran.

15/3, 2022 kl. 15:58

#5

RuterEss

En dröm. En riktigt våt dröm. Och ett fantastiskt sätt att starta fredagen. Nu skall jag bara jobba av den här dagen. Sedan har jag viktigare saker att göra.

Tack för inspiration.

// RuterEss

27/8, 2021 kl. 05:53

#4

zzzzaragon

@MalmöLars

Fortsättningen sker i ditt eget huvud.

Men i mitt huvud så gifter de sig och lever lyckliga nästan alla sina dar. Det går inte friktionsfritt, såklart, det är svårt att flytta ihop med någon och få alla livsdrömmar att synka ihop. Killens mamma är obotlig optimist, vill alltid väl och tycker att Jonna är en toppentjej, men de väntar några månader innan de börjar berätta om Jonnas tidigare yrke. Mamman har lite svårt att svälja det, men hon ser att deras kärlek är äkta och det är viktigast. Pappan har lättare att acceptera, nästan misstänkt lätt. Han säger aldrig något om det, men det känns inte otänkbart att han känner till Jonna och hennes karriär mycket väl. Inte minst sättet han intygar att han är glad för sin sons skull tyder på det.

Hur det unga parets sexliv ser ut håller jag för mig själv. ;)

26/8, 2021 kl. 23:46

#3

MalmöLars

Härligt, hur går det sedan?

26/8, 2021 kl. 22:08

#2

snickaren

En varm och härlig berättelse

26/8, 2021 kl. 17:54

#1

yonilover

Verkligen en favorit! Hade gärna läst mer om Jonna. Tack!

26/8, 2021 kl. 13:29