Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2021 kl. 09:30, av zzzzaragon

Tyngden av ett foto

Klara ska följa med Karl på den första stora släktträffen. En fotograf kommer att vara där och fotografera hela familjen och fotot kommer att hänga inramat på väggar i generationer. Men är deras relation verkligen redo att förevigas på det viset?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Wingman1969

Mycket välskrivet men inte så intressant för mig!

28/8, 2021 kl. 03:24

#2

zzzzaragon

@Nightcare
Haha! Det fanns något i idén, tyckte jag, när jag började skriva. Men jag började undra efter ett tag om jag famlade efter något som egentligen riktigt fanns där. Jag fick liksom slå knut på hennes känslor för att få ihop allt. Kanske hade det gått att sy ihop bättre med mer tid och eftertanke, men jag valde att publicera och köra på nästa idé istället.

(Jag ville komma åt lättnaden över att de kunde börja njuta av sexet, att de slapp förgås i otillfredsställd lust. Men det var svårt att få ihop hennes gradvisa vänjande, med den definitiva händelsen i form av släktsemestern. Kanske hade det gått bättre om jag ändrade på den ena eller andra komponenten. Jaja, jag kanske återkommer till ett bättre scenario runt den vändningen nån gång, men nu får det bli något annat.)

27/8, 2021 kl. 21:09

#1

Nightcare

Av alla dina neurotisk huvudpersoner tar hon nog priset. Att hennes största problem är att deras största problem äntligen håller på att lösa sig!
Det slår nästan Bolla Swan i Twiligth-sagan.
Men du är som vanligt en lysande skribent. Så man får stå ut med smärtan.

27/8, 2021 kl. 18:12