Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2021 kl. 23:49, av Huldran

Sköna Händelser vid Vatten 3

Del 3 av 3 i serien Sköna Händelser vid Vatten

Alla har vi väl någon liten förälskelse från ungdomens tid kvar i bakhuvudet? Någon person, som ögonblicken varit särskilt varma och intensiva tillsammans med. Var är hon eller han nu? För Arvid hette hon Anette och hade varit hans ängel i himmelen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Tack för att Du läste det jag skrivit, Knytas. Kändes verkligt, säger Du. Tack för det!

7/1, 2022 kl. 23:48

#6

knytas

Verkligen bra, kändes så verklig!

6/1, 2022 kl. 17:50

#5

hanshoyer

Det finns en massa klokskap här för brända själar! Hör ni det kommentarläsare! Sätt igång och läs! Tack Huldran! Tack Cornelis W, Anna o mig och BosseLiden!

2/9, 2021 kl. 21:26

#4

Huldran

RuterEss, Enurk och alla andra, som har läst min korta serie om Sköna Händelser vid Vatten. TACK -- och vad ni tar i! Jag blir nästan generad. Kanske är det resultatet när man skriver från hjärtat?

Tack än en gång!//Huldran.

1/9, 2021 kl. 21:37

#3

RuterEss

Hmm ... . Min tidigare kommentar var BARA entusiastisk ... typ, så jag känner att jag borde utveckla lite.

Det finns alltid en värme närvarande i det du skriver. En värme som tränger in och lägger sig om hjärtat ... och på andra platser i kroppen också.

// RuterEss

31/8, 2021 kl. 12:48

#2

RuterEss

WOW!!! En hel serie till. Så snabbt. Och så bra!!! Du trollbinder, Huldran. Trollbinder :-D

// RuterEss

31/8, 2021 kl. 07:56

#1

enurk

Tack huldran för dina långa härliga upphetsande berättelser. Häftigt att känna igen sig i berättelsen från Ångersjön och Övik där man brukar stanna till. Skönt att det inte blev analsex som jag inte tänder på. Nu ska jag ge mig på dina andra berättelser med förväntan.

29/8, 2021 kl. 19:21