Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/9, 2021 kl. 22:44, av zzzzaragon

Missbruk

Isas humör brusar upp igen och hon vet att det bara finns ett botemedel. Hon måste ut på krogen ikväll igen och hitta en ny kille att ligga med. Det verkar vara det enda som får henne lugn. Dessvärre verkar det vara ont om lämpliga killar denna kväll

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

Huldran

Tack! En riktigt fin text, som beskriver en situation som flera av oss under åren ibland hamnat i. Både början och slutet. Mer säger jag inte. Novellen i sig talar för sig.

Hälsning, //Huldran.

23/3, 2022 kl. 20:07

#11

zzzzaragon

@zarina
Haha, jag hade lovat mig själv (och Nightcare) att skriva om en normalstor. Och ändå var det såå nära att jag ändrade mig när jag väl kom dit i skrivandet. Nu när du är här är nog risken för "återfall" ännu större - när jag kommer igång med skrivandet igen. Har haft dåligt med inspiration ett tag, men senaste veckan har det börjat dyka upp idéer igen!

25/12, 2021 kl. 01:40

#10

zarina

Va! Flämt! En man med normalstor penis? Verkligen en oväntad twist ; )

20/12, 2021 kl. 23:44

#9

Nightcare

Underbart. Du är verkligen bra på sådana här berättelser, där två världar möts och de lär sig något av varandra. Tvivel, förväntningar och frustration, som till slut kommer samman i en ny trygghet och njutning. Men den här gången fick också sexaktens uppbyggnad dra ut över tiden, i stället för att direkt gå in på en lång serie av överjordiska explosioner på något väldigt stort och grovt.
Jag visste väl att det skulle bli bra!

24/10, 2021 kl. 08:13

#8

Hannes II

Håller med blåögd! Det var berättelsen, inte sexet! Gillar skarpt!

19/10, 2021 kl. 21:45

#7

RuterEss

Fantastiskt! En varm och skön massage för hjärtat, själen och lusten.

24/9, 2021 kl. 19:07

#6

blåögd

Tycker att detta var precis rätt nivå. Akten ifråga kändes som en sak jag lätt kunde se inom mig ändå. Väldigt bra och engagerande skrivet om känslorna kring driften, motivationen och tvivlen. Det var berättelsen, inte sexet. Sex är drivkraften i mycket, hos många, i många berättelser likaså. Men inte nödvändigtvis målet eller huvudtemat. Oavsett om det är i verkligheten eller i en berättelse. Tack för god läsning!

23/9, 2021 kl. 09:08

#5

zzzzaragon

@Wingman1969
Jag funderade på att förlänga "akten" eller lägga till en massa snack efteråt. Men sen kände jag att nej, Isas problem är att hon behöver lugna sig och låta resan bli målet, snarare än att stressa fram till destination som då mest blir ett antiklimax. Det är det som är berättelsen, och då kan ju berättandet få samma linje. Resan är målet i berättandet också. Typ så. :)

22/9, 2021 kl. 22:32

#4

Wingman1969

Snacka om inledning och sedan var det fort över men jag gillar den ändå!

22/9, 2021 kl. 21:45

#3

MalmöLars

Härligt och mysigt

22/9, 2021 kl. 14:41

Läs in fler