Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2021 kl. 13:29, av Maxar

Bästa vännens mamma Sanna

Del 1 av 2 i serien Bästa vännens familj

Det här är den första novellen jag någonsin skrivit.

Det råkade bli den första av många i serien om att upptäcka allt vad sex innebär. Om ni råkat läsa andra delar på en annan hemsida gör det inget, jag kommer nämligen skriva om vissa andra delar.

Jag klev av bussen och gick mot Johans hus, väskan var packad och det här skulle bli en kul helg. Familjen bodde i en rätt stor tvåvåningsvilla med källare. Villan var vit och modern och det fanns allt möjligt roligt att göra där, i källaren fanns en stor TV med alla konsoler man kan tänka sig, ett biljardbord och en bar som Johans mamma och styvpappa ofta hade små fester för nära vänner vid. En riktigt man cave där vi pratat om att ha någon fest i någon gång när det var FF. Jag var 15 och hade precis börjat gymnasiet, jag var fortfarande rätt pojkaktig till utseendet fast rätt lång och hade inte någon större framgång med tjejer. Hade fått hångla med en lite äldre tjej på en fest en gång men eftersom jag inte drack alkohol så blev jag oftast trött på hur dåligt folk betedde sig när de var fulla, så jag försökte inte mer och tänkte att det får komma när det kommer. Dock var jag riktigt snuskig privat och hade drömmar om att knulla alla möjliga personer i min närhet. Jag skrev noveller om fantasier som jag använde för att utveckla min drömmar.

Jag och Johan umgicks ofta över hela helger, det var liksom så mycket som skulle ingå varje gång vi hittade på någonting så det behövdes ett par dagar för att inte det skulle kännas tomt.
Jag ringer på dörren och går in, lillasyster Milla hälsar glatt. Johan är lite äldre än mig, så Milla och jag är samma ålder. Hon är så otroligt söt, blont hår till bröstet och blåa ögon. Fylliga läppar som jag tror smakar sött. Hela hon luktar alltid mjukt och lite blommigt, en perfekt balans av en parfym och gott tvättmedel. Hon ser alltid väldigt fräsch ut även om hon är slappt klädd i myskläder så är det alltid en klass på alla hennes kläder. Trots sin unga ålder är hon redan lite kurvig och har ofta bara ett tunt linne på sig så att man ser hennes bröstvårtor igenom. Dessutom är hon supertrevlig och skulle det inte vara för att hon var min bästa väns syster hade jag garanterat försökt få till ett förhållande med henne.
Hon är den första i den här familjen jag började fantisera om, och jag skulle slicka varenda centimeter av hennes kropp om jag fick chansen. Tyvärr ska hon iväg till en kompis ikväll, annars hade jag fått titta på hennes fina former hela kvällen. Det positiva är att jag då får sova i hennes rum och har möjlighet att kolla igenom hennes rum i lugn ro på natten för att kanske hitta ett par fina trosor att sniffa på medans jag runkar innan jag ska sova. Jag hoppas hitta ett par använda trosor den här gången.

Vid TV:n sitter Bengt och Sanna, styvpappa och mamma. Bengt är rätt mycket besserwisser, men ändå en bra pappa. Han är nästan 2 meter lång och ser vältränad ut. Kan tänka mig att han har en enorm kuk.
Sanna är förklaringen till var Milla fått sitt utseende ifrån, 37 år gammal och runt 160 cm. Samma vackra ansikte som sin dotter. Som arbetande fyrabarnsmamma har hon rätt många extra kilon på sig, men det klär henne bara. Hon har inte magfett i valkar utan turen att ha fett som lägger sig på brösten och rumpan. Hon verkar trivas i sina kurvor. Stora bröst som alltid fyller en BH till bristningsgränsen och en vackert putande stjärt. En gång före ungefär ett år sedan hade hon duschat och glömt stänga dörren, när jag gick förbi badrummet stod hon helt naken och lutade sig framåt och det var något av det vackraste jag sett. En stor rund rumpa med en fin rakad glansig fitta bakifrån är en makalös syn även utan att det är någon man är förbjudet tänd på. Och efter hur hon reagerade har jag funderat över om hon planerat att visa sig för mig. När jag gick förbi frös jag till och bara glodde, hon gjorde ingen notis om utan fixade klart med en hon gjorde med sina tår och vände sig sen ansikte mot mig utan att räta på kroppen. När hon till slut tittade på mig log hon och sa "Oj, jag glömde visst stänga dörren." Med ett leende på läpparna.
Efter det här har jag haft en fascination för rumpor och analer, älskar att fantisera om att leka med folks anus med både tunga, finger och kuk. Bilden på näthinnan av hennes till synes trånga rövhål och fuktiga fitta har fått mig att komma många gånger.

Kvällen är den vanligaste fredagskvällen i Sverige, vi äter tacos och kollar sen TV. Ett vanligt underhållningsprogram och sen en långfilm. Mängder med lösgodis och Coca-Cola så att ett litet illamående infinner sig innan man slutar. Vi säger god natt runt 23:30 och går in i varsitt rum. Ingen är tillräckligt pigg för att borsta tänderna så man känner sig sådär lite smutsig.
Jag bestämmer att jag ska hålla mig vaken tills alla somnat innan jag börjar gå igenom Millas rum för att se vad jag kan hitta för något. Runt 01 börjar jag med att öppna hennes nattduksbord och till min stora förtjusning ligger det en liten vibrator där. En sån där i guldig plast som inte är så stor. Jag blir genast sprängkåt, tar upp den och känner lite på vikten. Det ligger också en tub glidmedel vilket gör mig väldigt glad. Jag älskar att ha saker i rumpan, det känns sådär förbjudet och lite smutsigt samtidigt som det är så otroligt skönt. Har länge sett fram emot att få testa något som vibrerar och nu har jag verkligen en perfekt läge. Men jag känner att jag måste vara helt säker på att ingen är vaken nu, att ens bästa ska höra vibrationer och stön från sin systers rum när ens bästa vän sover där är inget jag vill råka var upphov till. Jag ställer ifrån allt jag hittat på nattduksbordet och tar på mig strumpor (för att kunna smyga tystare) och kalsonger innan jag går på en smygande promenad mellan rummen för att lyssna om någon är vaken. Johans rum har dörren lite på glänt, han snarkar lugnt. Jag pustar ut, nu kommer jag få ha en underbar orgasm ifred. Jag hör små ljud från Sanna och Bengts rum. Jag ser också att det kommer mjukt ljus från en springa bredvid den inte helt stängda dörren. Jag tänker att jag måste ta mig en titt, Sanna har ju varit väldigt avslappnad när hon råkat visa sin kropp så det lär ju inte vara hela världen om det händer igen. Jag hinner tänka att jag ska säga att jag hörde ett ljud från undervåningen ifall någon blir arg. Jag puttar försiktigt, försiktigt upp dörren för att kunna se något och synen jag får se är så mycket bättre än förväntat. Bengt ligger på rygg med huvudet vid fotändan av sängen som är riktigt mot där jag står, han har ansiktet riktat mot taket och jag har svårt att se hans ansikte.
Sanna har på sig en stor t-shirt ämnad att sova i och jag ser att Sanna ligger med ansiktet över hans skrev, kuken är fullständigt enorm och ännu inte hård. Hon håller ett grepp om skaftet och verkar slicka honom på pungen. Sanna ändrar ställning på kroppen och tar kuken i sin mun, det verkar kämpigt att suga slak kuk men hon får ändå en betydande del av kuken av försvinna. Bengt snarkar till högt och Sanna tittar förvånat upp mot hans ansikte. Först ser hon besviken ut, vilket jag verkligen förstår. Kan inte vara bra för självförtroendet om någon somnar när man försöker tillfredsställa dem.
Sanna får syn på mitt halva lilla ansikte som tittar in och ryggar först till innan hon ser att det är jag och får ett leende på läpparna. Hon viskar:

- Herregud, jag trodde det var Johan. Vänta lite så kommer jag ut till dig.


Jag drar snabbt tillbaka huvudet och tänker att jag är väldigt nyfiken på vad som ska hända nu.
Tar tar kanske 30 långa sekunder innan Sanna kommer ut i den lilla korridoren där jag står iklädd en morgonrock. Hon frågar ömt om jag har lite svårt att sova och jag nickar till svars. Vänta så går jag och gör en kopp te.

Jag går in i Millas rum och sätter mig på sängen. Tänk för mig själv att det här nästan skulle kunna vara början på en porrfilm, jag skrattar bort tanken och tänker att nu får jag skärpa mig. Sanna är min bästis mamma och hon är gift. Jag tar av mig strumporna och kryper ner under täcket. Sanna kommer snart in i rummet med en bricka med två koppar te på en bricka. Hon går lugnt fram till nattduksbordet och stannar till och kollar på vad som står där. Jag har helt glömt att den guldiga dildon och glidmedlet står kvar där. Hon sätter ner brickan bredvid sakerna och sätter sig på sängkanten. Sen tar hon ett djupt andetag innan hon frågar:

- Har Milla glömt sin leksak framme eller har du tagit fram den? Svara ärligt.


Jag blir väldigt paff över hur direkt hon frågar mig, många hade nog bara ignorerat situationen och obekvämt sagt godnatt. Men inte Sanna. Jag hör mig själv säga:

- Jag letade efter ett par trosor med hittade den där först.
Tystnaden dånar efter jag sagt det.
Sanna har en lugn blick och tittar mig rakt i ögonen. Hon lutar sig närmre och viskar:

- Är du en liten snuskpojke som gillar att lukta på trosor och ha saker i rumpan?


Jag blir både skrämd och upphetsad av vad hon säger, en kvinna har aldrig pratat sexuellt med mig förut så jag vet inte hur jag ska reagera. Samtidigt blir jag så kåt att det nästan svartnar framför ögonen. Naturligtvis märker Sanna hur mycket det påverkar mig. Hon ler lite igen och viskar sen:

 

- Ta det lugnt sötnos, jag ska vara snäll mot dig. Jag har sett hur du tittar på mig och det blev väldigt tydligt där för ett år sedan när du råkade få se något som var ämnat för Bengt. Du kanske inte tänkte på det, men jag såg din kuk genom dina byxor när jag vände mig om.
Hon stannar upp lite och verkar tänka efter. Sen säger hon med en lite darrande röst:

 

- Jag kan stanna och hjälpa dig om du vill.


Jag nickar och känner att jag är på väg att explodera.
Sanna ställer sig upp och tar av sig morgonrocken som hon lägger över en stolsrygg, hon tar sen av sig sin stora t-shirt och visar upp sina enorma bröst. För att vara så stora är de väldigt förvånansvärt välbevarade, naturligtvis hänger det lite men det är väldigt vackert. En stor bred rumpa fyller ut hennes vita trosor. Hon ser på något vis ut som en fruktbarhetsgudinna fast med smalare midja.


Sanna säger åt mig att flytta lite på mig och jag gör det väldigt snabbt, hon kryper lugnt ner bredvid mig i den rätt stora sängen och vänder sig mot mig.


- Du måste förstå att det här måste bli vår hemlighet, lovar du att inte säga något?


Jag nickar ivrigt.


- Jag måste höra dig säga att du förstår.


- Jag förstår.


- Vad är det du förstår?


- Att jag inte får berätta för någon vad som händer nu.


Hon sätter ena sin hand bakom mitt huvud och trycker in mig till en kyss. Hon smakade märkligt men ändå gott, lite sött från godiset vi ätit och en smak som jag senare skulle komma på var smaken av Bengts kuk.
Efter kyssen säger hon:


- Duktig pojke. Nu vill jag att du tar av dig täcket och kalsongerna.


Jag är inte sen att lyda och slänger av mig alltsammans.


- Ingen brådska pojken min, Bengt har tagit sömnpiller och Johan vaknar inte i första taget.


Min i jämförelse med Bengt lilla kuk är inte så liten, har mätt den till 17 centimeter och förstått att det ska vara över medel.
Hon tittar på min kuk och säger:


- Vilken fin snopp du har, synd för den att får vänta lite.


Jag känner mig förvånad och tittar frågande på henne.


- Den kommer få sitt, men nu vill jag att du lägger dig på mage. Din rumpa ska få sig en omgång.

Jag lyder snabbt och känner att jag älskar när hon beordrar mig.
Utan förvarning smiskar hon hårt till mig på rumpan, det smäller till och bränner på ena skinkan.
Jag flämtar till och Sanna fnissar innan hon ser allvarlig ut.


- Det där var bestraffning för att du är en liten stygg pojke som letar i andras lådor. I fortsättningen måste du be mig om tillåtelse innan du rotar bland saker. Är det förstått?
Jag nickar till svar.


- Jag frågade om det var förstått?


- Ja Sanna.


- När jag bestämmer vill jag att du kallar mig Susanna. Sanna är bara mitt smeknamn. Förstått?


- Ja, Susanna.


- Duktig pojke, ställ dig nu på alla fyra så ska du få det lite skönt.


Jag gör som jag blir tillsagd och Susanna ställer sig på knä bakom mig. Hon lägger leksaken och glidmedlet till rätta bredvid i sängen. Jag försöker se vad som händer bakom mig men vågar inte röra mig så mycket. Susanna särar på mina skinkor och slickar försiktigt på mitt rövhål. Känslan är magiskt skön och jag stönar högt ner i madrassen. Susanna slickar vidare och tar inte lång tid innan lång strängar av försats droppar ner från min kuk på lakanet. Hon slickar mer och mer intensivt innan hon trycker in tungan i min röv och tungknullar mitt rövhål. Jag viskar:


- Jag tror jag kommer snart.


Hon lyfter ansiktet från min röv och säger:


- Nämen stygga pojke, är du så kåt att du kommer bara av att jag leker med din pojkfitta? Bara så du vet är vi inte klara på ett tag. Och du får absolut inte komma utan min tillåtelse.


Hon trycker tungan fram och tillbaka i min röv, samtidigt känner jag en hand som smyger upp längs mitt innerlår. Hon tar ett stadigt och vant grepp om min kuk och jag kippar högt efter andan av kåthet.
Hon inser att jag kommer komma väldigt snart och släpper snabbt kuken. Hon rätar på kroppen och står kvar på knä bakom mig, tar fram massagestaven och smörjer in den med glidmedel, och säger:


- Stå kvar på alla fyra och ordentligt på benen.


Jag lyder snabbt. Hon lägger sig sen på rygg och glider sen in under mig där jag står på alla fyra med ansiktet riktat mot min kuk.
Med vana händer letar hon sig fram mitt till anus och sätter leksaken mot huden innan hon försiktigt börjar trycka in den. Känslan är ljuvlig och jag skälver till i hela kroppen. Susanna drar igång vibrationen på staven och jag känner att jag kommer komma sekunden hon rör vid min kuk.
Hon drar staven med långa långsamma drag fram och tillbaka och jag stönar högt ner i madrassen varje gång den kommer djupt in och kommer åt något skönt där inne.


- Nu har du varit så duktig och inte kommit, vill du komma nu?


- Ja, snälla Susanna. Snälla får jag komma?


Susanna tar nästan hela min kuk in i sin mun på en gång och suger i långa drag medans hon ökar tempot med staven i min stjärt.


-Kchom!
Säger hon med munnen full av kuk.


Jag kippar efter andan och känner hur jag kommer i flera stötar samtidigt som jag juckande knullar Susannas mun under mig. Susanna gaggar och kväljer men verkar tycka om det eftersom hon låter det fortsätta. När kommit klart lägger jag mig på rygg och pustar ut. Susanna kryper upp mot mig och lägger sig sen ovanpå mig med särade ben över min höft. Jag tittar upp på hennes ansikte och ser att hon har sperma som runnit över hennes haka. Hennes bröst ser helt enorma ut i den vinkeln och hon ser ut riktigt kinky och vacker ut. Hon visar mig att hon har en stor sats i munnen och stänger sen munnen och sväljer. Sen viker hon ner överkroppen över mig och kysser mig djupt. Det smakar ljuvligt snuskigt och jag känner genast att jag skulle knulla igen snart. Faktum är att min kuk fortfarande är stenhård. Susanna viskar ömt i mitt öra:


- Duktig pojke, men nu är det min tur att komma.


Hon tar ett redigt tag om mina handleder och för dem till över mitt huvud.
Hon hoppar snabbt upp med sin underkropp och landar med rumpan på mitt bröst. Hon landar hårt med rumpan och träffar samtidigt mina biceps med sina knän. Smärtan i armarna bleknar av att det känns som min bröstkorg ska gå sönder. Hon lättar upp trycket över bröst och lägger mer tryck med knäna över mina armar. Smärtan är plågsam, men jag är så kåt det inte gör så mycket. Jag ser nu att hon tagit av sig trosorna utan att jag märkt det och hon ser ler nöjt.


- Har du slickat fitta förut?'


- Nää..


- Nej vad?


- Nej Susanna, jag har aldrig slickat fitta.


- Då har aldrig någon suttit på ditt ansikte heller. Det ska jag göra nu. Vi får hoppas att du är en naturbegåvning.


- Jag har kollat på filmer med folk som förklarar hur man kan göra så jag tror det kan gå bra.


- Som sagt får vi verkligen hoppas det, annars kommer jag knulla ditt ansikte tills jag kommer.


Hon flyttar knäna till vardera sida om mitt huvud och sjunker ner med fittan mot mitt ansikte.
Det luktar lite fränt men ändå gott och jag känner mig kåt av doften.
Jag trycker min öppna mun mot fittan med tungan utsträckt.
Susanna skrattar till och säger:


- Håll bara kvar ansiktet sådär så ska jag lösa det här. Jag får guida dig i att slicka fitta en annan gång.


Hon börjar gnida sin fitta mot min mun med oväntad kraft och jag får mest kämpa för att hålla ansiktet på plats. Ibland får jag ta ett andetag innan jag fortsätter låta henne knulla mitt ansikte.
Medans hon håller på får jag tag på den guldiga dildon hon använde att knulla min röv med innan. Den är fortfarande insmord och jag smyger upp händer bakom hennes rumpa för att hitta hennes anus.


Hon stönar:


- Mmm, jaaa lek med min rumpa. Jag älskar också att ha saker i röven.


Hon vänder sig om, tar glidmedelstuben som ligger i närheten och sprutar en stor klick på min fria hand.
-Börja med ett finger i taget innan du använder staven.


Jag gör som hon säger och smyger upp ett finger i hennes stjärt medans hon fortsätter gnida fittan mot min mun. Hon stannar upp lite och låter mig hitta fram. Jag pillar lite fram och tillbaka innan jag tar ett till finger, och två fingrar till. Det går förvånansvärt fort för hennes rövhål att vänja sig vid den ökande storleken. Jag tar sen staven och börjar föra den ut och in samtidigt som jag sätter på vibrationen.
Susanna stönar så högt att hon snabbt måste ta upp en kudde till ansiktet för kväva ljudet.

Hon fortsätter gnida sig hårt mot min tunga medans hon sitter på mitt ansikte samtidigt som jag fortsätter knulla henne i röven med staven.


Hon ökar tempot i gnidande och jag förstår att jag snart kommer få bevittna en kvinnas orgasm för första gången i mitt liv. Jag kör staven snabbare in och ut ur hennes stjärt.
När hon kommer trycker hon fitta så hårt mot mitt ansikte att det nästan gör ont och riktigt sätter sig på mitt ansikte samtidigt som hon skakar i hela kroppen. Jag inser att hon med lätthet skulle kunna kväva mig om hon ville genom att bara sitta kvar eftersom jag inte får någon luft alls men hon hoppar rätt snabbt av mitt ansikte och faller bakåt i sängen. Medans staven glider ut hennes röv.


- Herregud! Det där var den bästa orgasmen på länge.


- Oj, var det så bra?


- Det var inte så mycket din förtjänst, Bengt låter mig aldrig dominera så nu var det väldigt skönt att få bestämma ordentligt.


- Ok...


Hon ser lite bestört ut och verkar inser att det var väldigt hårt sagt av henne till en så mycket yngre och oerfaren.


- Förlåt pojken min, du var faktiskt väldigt inkännande. En talang för att våga ta för sig! Det är inte alla som skulle kunna komma på att knulla sin bästa väns mamma i röven med en dildo medans hon sitter på ens ansikte. Det var vågat och precis vad jag hoppades att du skulle göra utan att jag bad dig. Och du märkte och följde med i mitt tempo. Dessutom hade du koll på att skulle komma så att du inte kom för tidigt. Det är bra jobbat för att vara första gången
Jag känner mig genast glad och brister ut i ett leende. Susanna skrattar till och kryper upp med ansiktet mot mitt och kysser mig igen.


- För.. Det här var din första gång va?


- Mm..


- Kändes allt okej för dig? Förlåt att jag var så på med hårda tag, men jag kunde inte låta bli. Jag var så kåt och jag ville verkligen sätta på dig ordentligt.


- Det känns jättebra, jag har varit.. tänd på dig... länge. Och jag gillar saker i rumpan så allt var jätteskönt.

Var inte riktigt beredd på att du nästan skulle kväva mig med fittan men det var ändå helt okej, blir kåt igen nu när jag tänker på det.
Susanna skrattar till innan hon ler och säger:


- Förlåt för kvävningen, men tur att du gillade det. Jag vet pojken min, du kan du tänka dig att jag fantiserat om dig också? Bengt är så tråkig i sängen, han vill som mest ta mig i stjärten och hans kuk är så stor att vi aldrig helt har lyckats. Din kuk ser mycket bättre ut för analsex..


- Ska jag få knulla dig?


- Du kommer att få knulla mig i alla mina hål.


Jag blir så kåt av hennes sista mening att jag nästan frustar.


- Haha! Och det här är varför jag ville knulla med dig. Ingenting är så underbart som att bli dyrkad och intensivt knullad av samma person.


Hon stannar till lite och ser ut att tänka efter och säger sen.


- Du.. Jag har sett hur du kollar på Milla. Hade du tänkt knulla henne också?


Jag blir alldeles paff av frågan och stammar fram:
- V..v..vaaa? Jag hade inte tänkt att knulla någon. Jag är jättenöjd om jag bara får knulla med dig, jag skulle vara nöjd om jag aldrig fick knulla med dig igen.


- Det var ett bra svar. Sanningen är att jag är lite orolig för henne, jag är inte säker på om hon börjat knulla ännu. Men jag skulle vilja att hon fick en bra start. Jag hade en väldigt dålig start på mitt sexliv med att killen mer eller mindre satte på mig utan att jag blivit våt. Tog lång tid och mycket smärta innan jag började njuta av sex.
Jag funderar var hon vill komma med det här säger:


- Ok.. Va tråkigt att det blev så.


Hon ler ömt mot mig och säger:


- Ingen fara sötpojken, det var länge sen och jag är en erfaren kvinna nu. Men jag tänker såhär, jag vet att Milla gillar dig. Hon tittar på dig likadant som du tittar på henne och när jag frågade henne om hon gillar dig så rodnade hon och såg väldigt glad ut.
Jag känner mig chockad av vad hon berättar mig både Milla och Susanna har varit drömmar för mig i många år.


Susanna säger bestämt:


- Jag tränar upp dig och ser till att Milla inte går på några fester eller så närmsta tiden sen får du förhoppningsvis vara den första att knulla henne.


- På riktigt? Tror du hon vill det?


- Jag vet att hon vill det, hon är säkert lika kåt som sin mamma. Men du får se till att göra det bra, jag vill se henne glad och avslappnad vid frukosten dagen efter. Ska vi säga att vi bestämmer det?
Jag nickar glatt till svar.


Susanna tittar allvarligt fast med glimten i ögat på mig och frågar:


- Vad säger man?


- Ja Susanna, och tack.

Susanna ler och ställer sig upp bredvid sängen.


- Det här var nog för ikväll, nu måste jag smyga tillbaka ner i sängen innan min man vaknar. Jag ser till att han tar med sig Johan när han åker och handlar imorgon så fortsätter vi då. Sov gott min söta pojke.


- Sov gott Susanna! Ses imorgon, och tack för.. allt.


Susanna skrattar lite och går ut ur rummet.

Jag släcker lampan och somnar snabbt..

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Härlig start, fortsätt gärna i samma stil

7/10, 2021 kl. 14:12

#1

mx55

Kul start. Ska bli intressant att se hur det här kommer att bli.

7/10, 2021 kl. 03:49