Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/10, 2021 kl. 10:58, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, del 2

Del 2 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

"Sen får jag rysningar genom hela kroppen, till och med bröstvårtorna styvnar. Jag lyfter blicken och i spegelväggen bakom baren ser jag ånyo den svarte mannen som tittade på mig när jag dansade. Känner ett nervöst pirr ända ned i magen och rodnar"

Del 2. Lust

Efter ett besök på damtoaletten ser jag mycket friskare ut, rosig om kinderna även. Bättrat på läpparna lite och återfått en del av skärpan i mina annars så trötta blåa ögon. Fixat och torkat det mörkblonda håret som tack vare varmluftstorken åter ligger i vågor över axlarna. Jag kontrollerar snabbt att de tunna silverringarna sitter på plats i öronen och så mina långa rödmålade naglar inte är skavda. Tar därefter klivet in i den högljudda, lite mörka miljön och blir aningen överraskad över att det är så många människor där. Lokalen är verkligen full av festglada tjejer och killar med stämningen på topp. Jag får kämpa mig genom klungor av varma, svettiga människor i glansiga kostymer och åtsittande klänningar. Och ser slutligen mitt mål, ”Baren”. Där en skallig man i blänkande läderkläder och dödskallehalsband står och serverar drinkar med och verkar mest trivas i hetsen från alla kunder. En äldre man med en ung svart tjej, står lutad över den något låga bardisken och pratar högljutt om att de istället skall gå hem till honom. Hon ser ut att vara uttråkad . Jag tränger mig fram för att beställa en whisky. Vin eller sötsliskiga drinkar har aldrig varit någon av mina favoriter även om de går att dricka i nödfall. Får jag själv välja tar jag hellre en riktig whisky alla gånger. Bartendern kommer strax fram och trots det tunga sorlet, verkar han höra min beställning. Jag ser mig långsamt runt bardisken och dess närhet, men ser till min besvikelse ingen direkt intressant man. Längst bort sitter en kille i trettioårsåldern och konverserar med en vän, vilken bär en snygg och troligen dyr kostym. Ett par tjejer sitter med mobilerna och småfnittrar över något de ser. En äldre kvinna lite längre bort ser på sin klocka och verkar stressad. Till slut kommer bartendern med min beställning. 

 

Med glaset i min hand går jag en sväng och bara njuter av själva stämningen, hela upplevelsen. Långa män med perfekta slipsknutar, blanka skor och whiskyglas i händerna, står i små grupper och diskuterar, eller går omkring med blickarna riktade mot nya kvinnor eller bekanta. Ett leende formas på mina nu röda läppar. När mina ögon sökande glider över gästernas huvuden och slutligen fastnar på en yngre kille som står med drink i handen. Han ser bra ut och uppvisar en rak skallerormskostym med sex knappar, till det har han eldig röd skjorta och kort frisyr. Inget speciellt, men han är ung och snygg. Jag går fram till honom och  försöker inleda en konversation men han bara ler konstlat hela tiden och flackar konstant med blicken. Tar en djup klunk av min drink för att se hans reaktion, men ingen reaktion. Låter istället blicken röra sig omkring i rummet och ser idel glada miner från berusade själar. Från dansgolvet hörs musiken klart med en bas som får golvet att vibrera. Det kittlas nästan under fötterna. Killen tar fram ett visitkort som han förevisar. Det är något företagsnamn, som jag känner igen men inte kan placera. Rycker urskuldande på axlarna. Han gastar något om musikbranschen, men jag hör inte allt. Han stoppar kortet i klyftan mellan mina bröst och ler lite. Att ge ett visitkort sådär är oförskämt, skrytsamt och opersonligt, tänker jag. Jag borde riva sönder och tända eld på det. Han kan dra åt helvete. Är ändå alldeles för bra för honom. Han förtjänar mig definitivt inte. Punkt. Får för ett kort ögonblick strålkastarljus i ansiktet och blir bländad. Han säger av någon anledning ”Tack” och går iväg. 

 

Även om jag antagligen är den äldsta av alla härinne känns det föryngrande på något vis. Lite som att ha förflyttats tjugo år tillbaka i mitt liv men ändå verkar inget ha förändrats. En sensualism eller snarare kåthet som man nästan kan ta på fyller atmosfären i lokalen. Det är som ett afrodisiakum och alla verkar höga på det. Jag känner en upprymdhet över att vara här, inte för att jag känner en massa människor, för det gör jag inte, utan för att chanserna torde vara stora att träffa spännande män som vet vad de vill ha. När jag står och gungar lite förstrött till musiken märker jag i ögonvrån hur en mycket stor och manlig hand läggs på räcket bredvid min lilla hand. Snygga senor, välansade naglar, mörk hudfärg. På handleden sitter en grov stålklocka och en ljusblå skjorta med delvis upprullad ärm. Ser långsamt upp och där står den sexigaste svarte mannen jag sett i hela sitt liv. Säkert nästan två meter lång, lite långhårig men vältränad. Han är grov och manlig men mjuk på samma gång. Ögonen spår om erfarenhet och hela han skvallrar om att han kan omsätta det till handling. Mannens relativt tajta men lätt uppknäppta skjorta visar på en bringa bestående av muskler och ett tjockt silverhalsband. Jag kommer på mig själv med att stirra på denna sexiga man som får det att pirra i min kropp. Ung, snygg och med en fantastisk kropp. Ett vackert och välvårdat yttre är en markör för god hälsa och gener värda att föra vidare. En primitiv känsla uppstår och kan därför inte hjälpa att jag känner mig attraherad.”Wow jag har verkligen glömt hur härligt det känns”. Fokuserar blicken på hans mörka sensuella ögon och nickar hälsande. Jag får ett avspänt, kontrollerat och ärligt leende tillbaka. Inte ett sånt där affärsleende utan ett mer attraherande och löfte om sex med hetta - leende. ”Mmmmm. Ja, jag gillar redan det jag ser”. Tänker jag och fnittrar till lite. Sänker blicken och noterar hur det stramar åt runt hans gren. Där verkar finnas något stort och man kan nästan se hur den är formad mellan hans muskulösa ben. Jag känner hur mina kinder blir röda och tittar snabbt ut över dansgolvet. Trots att det känns så fel att stirra på någon sådär, är det just därför så kittlande. När jag återigen vänder blicken mot mannen, har han gått. ”Tusan, vart tog han vägen”. Undrar jag och beter mig som en skolflicka på sin första dans.  

 

Jag skjuter bort tankarna på honom och sveper det sista i glaset för att sedan gå ut på dansgolvet. Väggarna är vita och ger en underlig dimension åt det stora rummet när ljuset börjar blixtra. Först i vitt, sedan totalt mörker någon sekund innan det blixtrar blått varpå det blir mörkt igen. Så upprepas det med olika färger på ljuset. Det är nästan omöjligt att fixera blicken då alla som rör sig ser ut att studsa omkring till musiken. Ser att jag inte är den enda som dansar själv. Flera yngre tjejer rör sig sensuellt och utmanande i sina tighta klänningar med tillhörande höga skor, till synes ensamma medan musiken flödar på dansgolvet. Det är länge sedan jag dansade såhär men det är som att cykla. Har man en gång gjort det, sitter det någonstans i ryggmärgen. För ett kort ögonblick sveper min blick runt dansgolvet och får syn på mannen från tidigare. Han står och pratar med en vacker, blond tjej som ler mot honom och kastar med sitt hår lite tillgjort. Han har ett litet leende på läpparna och jag ser en antydan till smilgrop i ena kinden. ”Oh, herregud, vad gör jag nu?” Tänker jag för mig själv och ger mig istället hän åt musiken, i hopp om att han märker mig. Mannen vrider på huvudet, och ser på mig från sin plats. Därefter nickar han igenkännande och ler. Jag blir smickrad av hans intresse och väljer att dansa enbart för främlingen. All min vanliga blygsel är som bortblåst. Varje rörelse görs nu för hans skull, väl medveten om hur mina kvinnliga former rör sig i takt till musiken och stroboskopljuset. Då och då ser jag åt hans håll och konstaterar att han inte släpper mig med blicken. Han följer mina rörelser med blicken, mina höfter som roterar och mina bröst vilka gungar svagt. ”Gud, han ser så otroligt sexig ut”. Jag börjar dansa alltmer vänd mot honom och håller hans blick fastnaglad som om mitt liv hänger på att vi ser varandra. Men han bryter vår kontakt och rör sig istället bort. 

 

Efter den besvikelsen dansar jag ytterligare en stund själv. För att sedan varm och svettig, dra mig mot baren för att köpa en ny drink. Baren har fyllts på med ytterligare en massa olika människor, kostymnissar, snickare, kontorsråttor, nästan avklädda flickor med flera. Jag hittar en lucka som jag tränger mig in i. Försöker påkalla bartenderns uppmärksamhet, men det går inget vidare. Där är det trångt och rätt som det är, känner jag hur någon smeker mig lätt i nacken, över axlarna, längs med ryggraden, och ner mot min svank. Beröringen gör mig först lite förvånad. Sen får jag rysningar genom hela kroppen, till och med bröstvårtorna styvnar. Jag lyfter blicken och i spegelväggen bakom baren ser jag ånyo den svarte mannen som tittade på mig när jag dansade. Känner ett nervöst pirr ända ned i magen och rodnar. Mina ögon tittar rakt in i ett par mörka förföriska ögon. Mannen böjer sig fram och jag känner den varma andedräkten i mitt öra när han tyst viskar ”Du är så sexig!”. För att sedan erbjuda sig att köpa en drink. Jag känner lukten av en manlig och kryddig aftershave. Han lägger återigen sina händer först på mina axlar och ena handen glider strax ner utefter min rygg för att landa på min höft. Jag får gåshud, eller ståpäls som vi sa när vi var yngre. Det är som en blixt har slagit ner i mig. Allt mitt blod åker ner till min fitta. Jag andas tungt, mina ben skakar och känner även hur det ilar till mellan benen. ”Åh herregud . Vad är det med mig?” Harklar mig lite och i samma stund som jag tackar ja, trycker han sitt kön mot min rumpa. Jag är inte sen att haka på. Utan gnider min rumpa tillbaka mot det hårda ståndet som en kåt honhund. Ingen av oss visar njutning utåt, men gud, så otroligt sexigt det känns. Han böjer sig fram, kysser mig på kinden och frågar vad jag vill dricka. Hans skäggstubb sticker lite mot min kind. Mina läppar spricker upp i ett brett leende när jag möter mannens blick i spegeln. ”en fyra scotch whiskey, ingen is”, får jag ur mig i en viskning. Han lyfter lite på ögonbrynen och ler men gör beställningen till bartendern. Räcker fram sitt American Express Platinum card. Beställer samtidigt en flaska Champagne, att serveras vid deras bord. Frågar mig sedan om jag vill komma över till deras bord. Jag blir smickrad av hans intresse och lite överrumplad men känner hur något i mig som slumrat länge väckts, och bestämmer mig för att tacka ja.

 

Mannen talar felfritt och vänligt men med en tydlig brytning. Hans röst är mjuk, bestämd och mörk. Precis som hans hud. Ögonen som ser stadigt in i mina är helt svarta, kan inte se någon skillnad mellan iris och pupill. Näsan är bred och kraftig, munnen fyllig och svagt violett. Mannen presenterar sig artigt som James, för mig till sitt bord där fyra andra män och två kvinnor sitter. Han presenterar snabbt de andra vid bordet. Reginald och Marcus, kommer från samma kontor utanför staden som James. Medan de andra två, Micke och Jesper, är kollegor från kontoret här i stan. En av tjejerna, Lisa, är assistent till Micke. Den andra tjejen, Monika är kompis med Lisa. Lisa och Monika verkar vara runt 25, och är som så många andra kvinnor i den åldern, vackra och lite fnittriga. Lisa är blond och storbystad med ett tunt silverhalsband runt halsen. Ser lite sexigt ut mot den solariebruna huden och hennes silvriga klänning. Medan Monika är mörkhårig och smal med en svart glittrig sak som inte döljer speciellt mycket. Hennes långa ögonfransar fladdrar ofta och när hon skrattar visar hon sina vita tänder i ett stort leende. Männen är alla svarta och så stora och kraftiga, att jag undrar vad de fått att äta som små. Sen inser jag givetvis att de precis som så många andra yngre människor tränar hårt på gym. De verkar vara runt 30, och är riktigt läckra tycker jag. Reginald och Marcus är också attraktiva, men inte riktigt på samma sätt som de andra tre. Killarna är överlag snyggt klädda i exklusiva kläder och alla verkar ha guldklockor på handlederna. Tjocka guldlänkar hänger dessutom runt deras halsar och på fingrarna har de stora ringar. Reginald har långa dreads hopsamlade med ett broderat band i nacken som ger honom en slags ”badboy” stil, men vem är jag att bedöma vad som anses vara ”hippt” och inne idag. Jag anar även en svag doft av någon sorts maskulin aftershave där jag står vid bordet. Blir trots allt lite förvånad över att jag tycker de är läckra – jag har aldrig tyckt att svarta killar är särskilt attraktiva, även om jag vet att många tjejer tycker så.  De berättar att de firar en stor affär som gått i lås och att natten är ung. Männen ger mig komplimanger och säger att jag är sexig och läcker. Spelar omedvetet överraskad och fnittrar som en liten flicka. Micke hälsar välkommen med en kyss på kinden och pekar på en plats i soffan jämte Marcus.  

 

Vi pratar, skrattar och umgås, James bjuder på flera shots utöver champagnen, och vi har en riktigt mysig kväll. Den initiala nervositeten hos mig har lagt sig. Han berättar roliga anekdoter. Lyssnar uppmärksamt när jag eller någon annan säger något. James har en spjuvers uppsyn och tittar vänligt på mig med en uppmärksamhet som jag länge längtat efter. Visst flikar han ofta in skämt som anspelar på sex men han balanserar hela tiden precis på gränsen mellan att det är allvar eller rent av snuskigt. Efter ett tag blir vi ganska flirtiga med varann. Hans knä berör lätt mitt, och det börjar pirra ordentligt i mellangärdet. Micke, Jesper och Lisa sitter tätt tillsammans, medan Monika uppvaktas av både Reginald och Marcus. 

 

Lite senare spelas det en lugnare låt och James reser sig upp, sträcker fram handen och frågar.”Får jag lov min sköna”. Jag rodnar som en tonåring men reser mig och han drar mig till sig. Placerar sin hand vid min svank, och leder mig ut mot dansgolvet. ”Gud så han dansar”.Trots att James är så stor är han smidig och bra på att dansa. Vi dansar med varandra som om vi vore ensamma på dansgolvet. Efter en stund känner jag hans hand runt min midja, och hur han trycker mig mot sig. Hans muskulösa kropp mot min. Jag erfar hans varma andedräkt mot mitt öra, hans bröstkorg mot min runda barm, hans muskulösa lår som då och då trycks in mellan mina ben och hans lem….., ja den är stor och hård och känns så tydligt mot min mage. I normala fall ryggar jag tillbaka och tycker det är avtändande när männens organ trycker mot mig. Men nu trycker jag tillbaka och gnider lockande min mage mot den. Musiken, alkoholen och James får mig att släppa mina hämningar på det mest underbara sätt. Jag känner en rusning genom hela kroppen, en sån akut kåthet att jag tror jag ska komma där och då, utan att han ens rört mig. Han gnider lockande sin skäggstubb mot min kind och viskar i mitt öra. ”Så underbart det är att dansa med dig, så lätt du följer – ja det känns som vi är ett i dansen”. När det blir ytterligare en stilla dans ler han mot mig och våra läppar möts för en kort sekund. Jag håller andan, darrar och lutar mig mot honom. Han lägger armarna om mig och drar mig närmare, ena benet glider in mellan mina. Den varma tungan glider förbi läpparna och in i min mun. De kraftiga låren trycker mot min fitta. ”Jag är så kåt, sluta inte att kyssa mig”. Stönar jag fram genom mungipan. Givetvis slutar han kyssa mig och säger istället: ”Du är så sexig, jag var tvungen att smeka dig i baren för att se om du var på riktigt. Jag är stenhård, och vill trycka in min hårda kuk i dig så du skriker.” James tar ett tag om mina skinkor och kramar till. Jag är nu så kåt och har aldrig ens varit i närheten av detta förut. Inte ens i början med Erik. Hela min kropp darrar av upphetsning och det pirrar och ilar mellan mina ben och jag är så våt. 

 

Min hjärna slutar fungera, jag trycker mig närmare. Och blir djärvare, river i hans nacke med ena handens naglar medan den andra i smyg letar sig ner till insidan av hans hårda bula och smeker mjukt eggande. Mina bröstvårtor är så hårda att det känns som att de ska sprängas. Jag lyfter mina händer mot hans ansikte, lägger dem på hans kinder. Drar ner honom mot mig, samtidigt som jag trycker min kropp mot honom. Min tunga slickar försiktigt på hans underläpp, mina läppar möter hans och jag kysser honom. Upphetsningen får mig att flämta och kippa efter andan men slutar inte kyssa honom. Tvärtom tar jag ett fastare tag med vänsterhanden om hans nacke och sticker min tunga så långt in som jag förmår. Suger på hans tunga och käkmusklerna jobbar energiskt när jag pressar mina läppar mot hans. Våra tungor far vilt omkring och smakar på varandra. Med en ljudlig flämtning släpper jag slutligen taget om hans mun och fnittrar lite retfullt då James sträcker ut sin tunga och försöker fånga mina läppar igen.  ”Åh... fy... åhh... fy fasen... Det.. ahh... det går för mig”. Jag skälver till och inser att en liten orgasm just hände. Den överraskar mig totalt. Jag brukar aldrig komma så snabbt och framför allt inte publikt. James tittar på mig frågande. ”Jag har bara varit med några få killar utöver min man och orgasm har jag bara fått på egen hand eller om någon slickat mig länge. Men du ger mig en orgasm utan att ens ha rört mig nämnvärt. Jag vill att du knullar mig” viskar jag. Orden hinner bara lämna min mun innan han ger mig en sugande kyss igen, trycker sitt stånd mot min mage. ”Lust är en märklig företeelse”. Inser jag och visst är det intressant hur någonting som egentligen startar i tankarna och får varje cell i hela kroppen att tråna efter beröring, närhet, en styv pulserande lem, heta och intensiva muskelsammandragningar. Lust som får oss att åtrå. Lust som får oss att agera till synes helt ologiskt. Det är lite som om elektricitet alstras genom tungspetsens ömsinta beröring. Eller den lite överraskande rysningen längs nackskinnet som får hela kroppen att pirra. Ögonblicket då pupillerna expanderar. Ett subtilt leende. Fjärilar i magen eller kalla det ren och skär attraktion. Hjärtan som rusar och andningen som lätt och retsamt flämtar till. Värmen från två kroppar som möts och längtar efter mer…

 

Strax efter midnatt går vi tillbaka och sätter oss intill de andra. James har sin arm runt min midja, och jag vilar min hand på insidan av hans lår. Han verkar lika inställd på en fortsättning som jag är. Lisa får ett samtal på sin mobil, och försvinner strax därefter. Micke verkar väldigt snopen, Reginald och Marcus tystnar också, festhumöret sjunker påtagligt. Monika blir den som räddar stämningen genom att ta Micke i handen och flytta honom närmare sig och sina två andra kavaljerer. Jesper kommer istället och frågar om han får sätta sig jämte mig. Han har en tunn, lite uppknäppt vit skjorta där den tjocka guldlänken gungar när han rör sig och gråsvarta linnebyxor. Ler så vänligt mot mig att det är omöjligt att säga nej. Vi pratar och han berättar att hans riktiga namn är Yuseph men ingen kommer ihåg det, därför kallar han sig för Jesper. Mannen är riktigt trevlig, snart känner jag även hans knä mot mitt på samma sätt som James gjort tidigare. Han ser att Jesper stöter på mej, men ler bara småfinurligt och triggar mig att besvara flirten. Jag har druckit en del och är lätt onykter men härligt småkåt. Snart flirtar jag friskt med både James och Jesper. Efter ett litet tag har jag James hand på mitt högra lår, och Jespers på mitt vänstra. Båda för min kjol försiktigt högre och högre upp på låren. Till slut når de kanten på mina strumpor. ”Har du riktiga strumpor på?”, Viskar Jesper i mitt öra. ”Mmm,” Viskar jag tillbaka och smeker hans lår lite oskyldigt. James når upp över strumpkanten, leker lite med kanten på mina stayups. Smeker sakta den nakna huden med fingertopparna. Kroppen reagerar direkt på hans tilltag. Jag hör mig själv andas tyngre och djupare, känner hjärtat dunka i bröstet och hur det hettar till mellan benen. Min vänstra hand trevar sig uppåt och hittar bulan på Jespers byxor. En ansenlig sådan om jag känner rätt. Först rispar jag lite med de rödmålade naglarna och övergår sedan till att massera hans kuk genom tyget. Får som svar känna hur hans kuk växer under min hand. James vänstra hand rör sig än högre och når min fitta som är bar, eftersom mina trosor ligger hemma. Fingrarna följer springans kontur och vaginan är redan blöt. Sakta rör jag mitt underliv för att möta hans smekningar. Jag darrar till när en ny våg av lust sköljer över mig, som ökar i styrka vid kontakt med James fingrar. Avsiktligt särar jag på benen, så han skall komma åt. Fingrarna fortsätter leka i min kärleksgrotta på samma gång som hans handflata masserar min kärleksknapp. Mannen på min vänstra sida börjar andas med öppen mun och sluter sina ögon. Pirret i skötet finns där. En växande kåthet. Jag låter James fingrar sakta pressas mot blygdläpparna, dela dem försiktigt. Och jo, det är redan rejält fuktigt där nere. Ett finger delar på blygdläpparna och smeker försiktigt över klitoris. “Åååhh … Mmm …aaah” Är otroligt nära att komma nu. Men inte än. “Gud … så skönt … Åhh … Åhh … aaahh! …” Min orgasm närmar sig med stormsteg. Jag är inte medveten om någonting runt om mig, Just när det ska gå för mig, ropar Micke högljutt att det är efterfest hemma hos honom. Det blir en hel del uppskattande kommentarer och en del inte så uppskattade. 

 

När vi går mot utgången ser vi att det börjat tokregna ute. Entrén fylls snabbt upp med folk på väg ut. Alla står och trängs och stämningen är hög och uppsluppen. Några tar mod till sig och springer ut i regnet under gapskratt. Själv har jag vare sig kappa eller paraply så jag blir stående och väntar. En fylle-hickning slinter ur mig och jag vinglar till så jag håller på att ramla. Jag sträcker ut en hand för att hitta något att stödja mig på, när en stark arm lägger sig runt min midja. Det är James som fångar upp mig. Han ser skrattande ner på mina höga klackar och säger med ett leende: ”Inte helt lätt att gå i de där förstår jag, men snygga är de”. Hans blick glider granskande över mina skor upp för mina ben tills kanten på klänningen tar vid. Himlen väljer detta ögonblick att vrida på kranen igen och James släpper greppet om min midja för att fälla upp sitt paraply. Därefter kliver han närmare och lägger igen sin arm om mig för att kunna hålla paraplyet över oss båda. ”Vi springer”. Hojtar han leende. Så snabbt jag kan i mina högklackade Nelly-skor springer vi tvärs över gatan i regnet. 

 

Väl inne i den varma taxin och slutligen på väg till Micke. Känner jag hur det bultar i mitt numera väldigt våta sköte. Efter att ha sneglat på James byxgren igen, blir det ännu värre. Micke sitter i framsätet och får ta konversationen med taxichauffören. De andra sitter i nästa taxi. Det är alldeles tyst i bilen, sånär som på bakgrundsmusiken. Mitt huvud snurrar av spriten och jag känner mig redo för en skön kväll med en kille. Helt sanslöst, jag kan tänka mig ha sex med en man jag träffat för bara ett par timmar sedan. Erik, min make är som bortglömd och jag kan nästan inte andas så kåt är jag. Redan i taxibilens baksäte värmer vi upp varandra. Vi tafsar, kysser, slickar varandra på halsen och i öronen helt obekymrade om chaufförens blickar i backspegeln. När James kysser mej igen, lägger jag min hand på hans lår. Tyget i hans skrev spänns när jag sakta smeker upp på hans lår. Taxichauffören stirrar återigen men det bryr jag mig inte om. Längs med ena låret ligger en grov limpa och lockar mig. Ett stön av välbehag kommer ur min mun när han tar min hand och lägger den resolut på sitt kön. ”Känn på min kuk, den håller på att sprängas och det är tack vare dig” Viskar han i mitt öra. Ett välbekant pirr dyker upp i mitt underliv. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här. En lätt rodnad stiger i mitt ansikte. Den känns gigantisk! Jag trodde på allvar att det inte fanns så stora kukar och börjar funderar på hur i helvete den skall få plats i mig.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.