Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/10, 2021 kl. 14:06, av Plutten1

Det lilla huset, Del 5

Del 5 av 7 i serien Det lilla huset

"Felicia står i duschen och låter det heta vattnet strila över den unga och nästan helt gyllenbruna kroppen. "

Del 5

Det doftar så där underbart fräscht i badrummet som det kan göra efter en dusch, spegeln ovanför tvättstället har immat igen. På golvet ligger det röda linnet tillsammans med de vita sockorna slarvigt slängda. Likt ett bevis på att det som hände faktiskt har hänt, stirrar Hamid fascinerat på klädesplaggen och den nakna flickan som går in i duschen efter honom. Han kan inte släppa känslan när det gick för honom en andra gång med den här flickan. En sån sak har aldrig hänt under de åren han varit med Fatima, inte ens i början av deras intima relation. Vad är det med den här tjejen som gör att han känner såhär? 


Ända sedan Fatima fick kontakt med Felicia och efter första gången de träffades. Har en kåthet byggts upp hos honom som funnits i skymundan utan att bryta ut men i år pockar den rejält på hans uppmärksamhet. Under i stort sett hela vistelsen har Hamid gått omkring med ett rejält dunkande organ som inte ens dämpats av Fatimas i vanliga fall sköna omtanke. Det var en chanstagning Hamid gjorde när han såg Felicia och hennes pappa gå in i rummet ikväll. Han smög efter och såg genom den öppna dörren hur hennes pappa lägrade flickan på sängen utan en tanke på om någon såg dem. I det ögonblicket insåg han sin chans att få utlopp för sin lusta, att få ha henne för sig själv. Hamid gick in, satte sig i stolen jämte sängen och tog fram sin stake och smekte den förväntansfullt. När han slutligen såg henne ligga i sängen med sitt blonda hår utslaget på kudden. Hennes läppar lätt åtskilda samt sin pappas sperma sipprande ur det unga skötet. Var det nära att han kom på den nakna unga flickan, vars kropp då glänste av svetten på sin mjuka hud. Hennes doft var starkt erotisk och att sedan sakta få slicka hennes hårlösa, varma springa samt smaka hennes safter var fantastiskt. För att inte tala om känslan när han sedan penetrerade henne, det var elektriskt. Åtrån  formligen bubblade inom honom. När han sedan sprutade henne full med sin livgivande säd, kändes det ända ut i ryggraden som om någon vridit om den och kramat ur de sista dropparna. Efter att ha sprutat första gången upplevde Hamid något som aldrig inträffat förut. Han blev hård igen och bara av känslan att vara inne i hennes sköte gjorde att det efter något ögonblick gick för honom på nytt. ”Jag måste ha henne igen!”. Den tanken bubblar runt inom honom medan han klär på sig. 


Felicia står i duschen och låter det heta vattnet strila över den unga och nästan helt gyllenbruna kroppen. Hon är omedveten om Hamids tankar och fokuserar istället på hur duschens strålar sprider sig som en vibrerande värme, djupt ner i magen, ner i underlivet och ger ett behagligt pirrande i benen. När hon fantiserar om vad som kanske kan hända under dagar som dessa, byggs alltid hennes förväntningar upp och hon känner sig nära nog elektrisk av all energi som samlas i kroppen. En stor klick hårschampo som luktar sött och kokosaktigt, pruttar ut från flaskan hon håller i handen. Med snabba tag jobbas schampot in i håret. För att sedan plocka upp Dove tvålen och få upp ett lödder vilket hon arbetar ut på den praktiskt taget hårfria kroppen. Hela kroppen, allt ifrån de små toppiga brösten, magen med sin piercing i naveln, över den renrakade musen  och de välformade brunbrända benen, är till slut väl intvålade. Hon dröjer sig kvar ett ögonblick av känslan att vara totalt innesluten i det löddriga, innan hon slutligen låter det nu ljumma vattnet skölja av sig. I samma stund som hon stänger av duschen, kastar hon en blick ut genom glaset på Hamid. Felicia fnissar till, hon är märkligt upprymd efter samlaget med Hamid. Han duschade snabbt innan henne och skyndar sig förmodligen, för att inte behöva vara längre än nödvändigt därinne med henne. Felicia antar att han skäms och att på grund av det som hände i sovrummet är varför han inte riktigt kan möta hennes blick  Trots att hon talat om att det inte gjorde någonting utan hon tyckte det var skönt, står han och är alldeles röd i ansiktet som en liten tonåring. ”Vad söt han är”. Tänker Felicia, fnissar till lite grand och öppnar duschdörren. 


Även om han bröt mot en av de regler man inpräntat i alla manliga medlemmar, att man kommer inte mer än en gång i samma kvinna utan att man varit ifrån varandra en stund. Ger det henne en varm känsla i mellangärdet av att hon fått en vuxen man att rodna och bete sig som en liten pojke. Reglerna finns där trots allt av en anledning, främst för att ingen skall behöva känna sig obekväm eller påtvingad någonting. Töntig regel kanske en del tycker men den finns för att båda parter får en chans att fundera igenom hur det var, en sorts ”feedback” och man får en chans att lämna utan att någon blir förolämpad om det inte stämmer mellan dem. Samt att det även finns lite olika regler för männen och kvinnorna, eftersom man i vissa avseenden är olika. Det är inte ofta någon bryter mot dem, men när det sker. Tas det upp vid ett internt möte där man går igenom situationen och en bedömning görs. Anses det vara befogat, är chansen stor att man blir utesluten och bannad.  ”Kan du räcka mig en handduk, Hamid”. Säger hon med vattendropparna rinnande från håret, ner över ansiktet. Hon pekar på högen med handdukar som ligger i hyllan bakom honom. När Hamid tar ned en handduk från en hylla sänker han återigen blicken och hänger den över hennes utsträckta arm. Felicia tar badhandduken och torkar sig. Därefter virar hon den runt sin nakna kropp, för att sedan stiga ur duschen ner på det kaklade golvet. Hon samlar ihop håret och lutar sig in i duschen där hon vrider ur det sista vattnet. ”Jag är färdig och går ner nu.” Mumlar Hamid med ena handen framför sin mun och tar samtidigt ett kliv mot dörren.”Visst, du behöver inte vänta på mig”. Säger Felicia glatt och lämnar våta fotavtryck på golvet under sin väg till handfatet. Dörrhandtaget gnisslar till när Hamid öppnar dörren och går ut i hallen. 


Musiken från nedervåningen hittar sin väg in genom den öppna dörren. Felicia nynnar med lite och rör på kroppen i takt med låten. Hon tittar i spegeln, tar fram en pincett ur skåpet till höger. Noppar bort några ögonbryn, klämmer en finne i pannan och släpper sedan handduken på golvet. Där står hon naken som gud skapat henne, vrider och vänder sig för att försöka se hur hon ser ut. ”Fan, skulle haft mobben med mig”. Suckar hon tungt och tar upp tandborsten istället. Stryker förstrött på lite tandkräm medan hon återigen ser på sin spegelbild. I spegeln ser hon inte en ung, vacker, självständig flicka. Utan istället någon där kroppen växt och alla möjliga konstiga känslor istället dykt upp. Redan när hon var tio år började hon bli en vacker ung flicka och pubertetens former visade sig. Hon hade svårt att sätta gränser när pubertetens hormoner väl gjort sitt inträde i hennes liv. Till skillnad från sin storasyster, Jenny, hade Felicia alltid varit intresserad av sex, eller iallafall den sköna känslan som hon upptäckt när hon tidigt börjat utforska sin kropp. En gång som treåring duschade hon ”snippan” med stor noggrannhet och ville själv smörja in sig med salva. Att utforska sin kropp som barn är i och för sig inte detsamma som att onanera. För henne var det ju bara ännu en kroppsdel, som dessutom kittlade lite när man pillade på den. Barn föds med en förmåga att uppleva sexuella känslor och njuta av sina kroppar. Sexuella lekar och sexuellt utforskande är en del av barns utveckling. När barn leker doktor, eller andra sexuella lekar, sker det oftast med barn i ungefär samma ålder, vilka befinner sig i samma utvecklingsfas. Framför allt sker dessa lekar med kompisar eller syskon. Redan som sexåring lekte Felicia olika lekar med sina kompisar vilka gick ut på att man skulle ”knulla” med varann. Oftast innebar det bara att man låg och gned sig mot varandra med kläderna på. Då ingen varit tillräckligt utvecklad för att något annat skulle kunna hända slutade det rätt oskyldigt. 


Det finns så många normer, som säger åt oss hur vi ska bete oss, vad vi ska göra, får göra eller hur vi ska se ut. Men i slutändan är det alltid du själv som bestämmer över din egen kropp. Sex har Felicia lärt sig kan vara en fantastisk grej. Fnittrigt, pirrigt och alldeles underbart. Men det kan också rymma jobbiga känslor, som ångest, press och en oro över att uppfattas som onormal. Ändå har underbara känslor flödat och flödar fortfarande igenom den späda lilla flickkroppen. Alla härliga orgasmer och upplevelser hon haft under sitt liv, har fått henne att älska de sista åren med sin pappa ännu mer. Nästan så att hon inte vill växa upp och flytta hemifrån, som hennes storasyster gjorde. Tiden som tonåring hade för henne varit ganska stormig, framförallt perioden precis efter olyckan. Där hennes mamma och lillebror så tragiskt omkom. Från sin pappa fick hon inget stöd under den perioden. Han hade fullständigt brutit samman och legat i sängen hela tiden med blicken i taket eller väggen. Nästan helt okontaktbar. Hade det inte varit för sin storasyster som tog tag i saker och ting, kunde det blivit mycket värre. Under en period bodde Felicia hos sin morbror, moster och kusinerna för att hennes pappa skulle kunna komma tillbaka och ”läka” som man sa. Det kan inte ha varit speciellt lätt för en som snart är elva att se hela sin tillvaro förändras och bli tvungen att bryta upp allt för att bo hos sina kusiner när storasyster och pappa fortfarande bor kvar hemma. För att försöka skapa en sorts trygghet om en situation som det här skulle hända, gjordes en överenskommelse långt tidigare mellan de båda familjerna. Där man skulle ta hand om barnen i första hand och se till så de inte placerades hos helt okända människor. Istället skulle barnen i perioder bo hos kända personer och därmed få en chans till ett någorlunda normalt liv. Det var kanske inte ett helt genomtänkt beslut, eftersom även barnen behöver stöd från familjen och få hjälp att bearbeta sitt sorgearbete. Vilket inte Felicia fick och därför hade hon istället under många nätter legat sömnlös hos kusinerna, och istället gråtit över sin situation. Trots att hon inte bott hos okända var det ändå en relativt okänd miljö för henne. Hon hade så gärna velat krama sin mamma en gång till, eller åtminstone få sagt till sin lillebror att hon inte var arg på honom. Felicia hade gärna velat ha några kompisar att vara med, men hon var ständigt ensam. Även om hennes morbror envisats med att  hela tiden krama eller hålla om henne och pussa på henne som tröst. Kände hon sig inte riktigt som en del av den familjen men gjorde vad hon trodde förväntats av henne och var nödvändigt för att passa in. 


Till en början hade allt varit oskyldigt, eller hade verkat oskyldigt. Under familjens olika fredagsmys fick hon ofta krypa upp och sitta i morbror Jörgens knä, med orden från honom som: ”Hon behöver lite närhet och omtanke när sakerna är som de är”. Morbror Jörgen hade börjat som av en ren händelse stryka med sin händer över hennes små kullar till bröst i förbifarten när de möttes i hallen eller i bilen. Ibland vilade hans händer högt uppe på hennes lår när man kramades inför kvällen eller smekte henne över den platta rumpan utanpå pyjamasen. Varje gång morbrodern rörde vid henne bultade det i kroppen och hon blev varm i magen och därnere i fiffin. Mer än en gång kom hans fingrar att röra vid hennes trosor under det korta nattlinnet när hon suttit i hans knä under filten. Ibland hade hon känt hur något hårt tryckt mot hennes rumpa. Hon hade då vridit på sig lite och eftersom det var en ny upplevelse för henne, hade det pirrat i kroppen på ett sätt som hon aldrig känt förut. Första gången det hände hade hon stelnat till en aning, av rädsla att moster eller någon annan skulle se på henne vad som skedde. Felicia hade inte riktigt vetat hur hon förväntats reagera eller hur de andra skulle reagera. Utan satt istället bara stilla på det hårda och låtit morbrodern fortsätta smeka henne över trosorna samt hennes små knoppande bröst. Det var första gången som någon annan smekt henne på ett mer sexuellt sätt, och hon gillade det. Efter den gången hade hennes nyfikenhet och upphetsning blivit väckt på riktigt. För att få uppleva det sköna igen började hon pilla på sig själv som morbrodern gjort. Men inte riktigt fått till det som den första gången. Till slut hade hon surfat runt på internet och där läst att hon måste vara ”kåt” och ”komma” för att få känna det så igen. När hon väl förstått hur. Började hon experimentera med saker som kändes skönt, både i och utanpå fiffin. Hårborstar, stearinljus, pennor, och läppglanstuber var bara en bråkdel av de objekt som använts sent på kvällarna när hon testat istället för sina fingrar. Tids nog hade hon lärt sig hur kroppen reagerade och när morbrodern gjorde sitt första besök hos henne. Då övriga familjen varit bortrest. Var hon förberedd och och den tiden blev starten på hennes nya liv. Morbrodern hade tagit med henne på en tusenmilaresa som skulle ge henne många nya upplevelser med nya människor och känslor. Det blev hennes stora chans att lyckas ändra på allt, och hon tog den. Hennes sexuella aptit hade under det följande året och sommaren växt till en glupande omättlighet. Vad ingen kunde ana när man träffade henne, var att hon redan hade haft ett antal sexuella kontakter med män och oftast äldre sådana. Hon hade även slutat räkna antalet kukar som varit i kontakt med henne sedan första gången hennes morbror kom in till hennes rum och visade henne ett alternativ för att glömma. Felicia hade även upptäckt hur alkohol kunde både dämpa smärtan inom henne men också få fram den pirrande och sköna känslan när hon hade sex. Därifrån till att vara med sin pappa var steget inte långt. Något hon slutligen verkligen ville. Mest för att hjälpa honom att komma över sin sorg men även för att hon älskade sin far.


På hösten när Felicia så började skolan igen, var hon därför sexuellt erfaren både i sinne och kropp. En kropp som ännu var smal, lite för smal egentligen, fast med proportionerliga former. Snart nog började den taniga kroppen fyllas ut på de rätta ställena. Lår och vader blev runda och vackra. Stjärten putade fast och fin. Huden var ofta lagom solbränd och ansiktet var alltid väl sminkat. Smal och välformad, med riktigt små toppiga bröst, tunn midja, vackra höfter och långa slanka ben. Hon bar aldrig bh, utan lät brösten och bröstvårtorna spänna mot tyget i hennes tajta toppar. Hennes kön var däremot alltid renrakat, inte för att de små fjunen hon hade kunde kallats buske men Felicia hade listat ut vad som gick hem hos killarna och även männen vilket hon utnyttjade till fullo. Därtill hade hennes sinne utvecklats när det gällde sex och hon hade lärt sig mer än vad många vuxna kvinnor gjort. När hon tänker tillbaka på sin uppväxt och hur just det sexuella haft en så stor påverkan på henne utbrister hon högt. ”Jag tror fan att jag är en jävla fucking sexretard. Asså, porr e fan allt jag tänker på. Knulla, pilla på mig själv och porr.” Hon frustar fram kommentaren så det kommer en del tandkrämsskum på spegeln och bilden av sig själv som hon kan se i den. Detta är något som tagit upp hennes tankar den senaste tiden och inte bara när hon legat med sin pappa eller någon annan, utan även från fantasier som kommer över henne titt som tätt. Hon kan bli ”kåt” mitt på dagen i skolan, bara av att se eller höra någon av killarna och ibland även någon av tjejerna som kanske dröjer sig kvar lite extra med blicken. Då börjar det pirra, svälla, pulsera eller bulta. Blod börjar rusa runt i kroppen och särskilt till könet och hon blir våt. Hjärtat slår alltid lite fortare, pulsen ökar och andningen blir snabbare speciellt när hon ser ”honom”. Pontus som han heter, är lagledare i skolans fotbollslag, lång, blond, atletiskt byggd och enligt en del tjejer i skolan, en gud i sängkammaren. ”Fan, jag blir ju skitkåt bara jag tänker på när han har de där små tighta byxorna, man ser liksom hela hans... Hoppas fan inte att han har märkt att jag typ fastnat med blicken just där ibland.” Tänker Felicia och spottar ut det sista av tandkrämsskummet, sköljer tandborsten och torkar sig om munnen med en handduk. Hon ser sig i spegeln och stryker bort en fuktig hårstrimma från ansiktet innan hon går till sitt rum för att torka håret. Felicia tycker alltid att lukten i hennes rum ändras när hon eller någon annan haft sex därinne. Därför vill hon att hennes pappa skall installera en AC som gör luften lite fräschare. 


Väl inne i sovrummet igen går hon fram till den stora helkroppsspegeln, plockar fram en hårborste och borstar ut håret medan hon tittar på sin spegelbild. Ögonen som ser på henne i spegeln är vackert runda med djupblå iris vilket verkligen fångar uppmärksamhet hos andra. Det sägs att ögonen är själens spegel och visar vem man egentligen är. Hon böjer sig fram  och börjar gnugga håret torrt med handduken från badrummet. När hon skall ta fram hårtorken och avsluta det hela ligger den inte där den brukar ligga. ”Men ååååå, vem har tagit den nu då?” Med en stigande irritation, går hon iväg till sin pappas sovrum. Där hon vet att en extra hårtork finns i nedersta byrålådan, tillsammans med hans rakprylar. 


Då hon kliver in genom dörren i det mörklagda rummet, sträcker hon sig reflexmässigt efter kontakten och tänder taklampan. Hon flämtar till högt och blir först skrämd av vad hon ser innan hon förstår att det bara är ett par personer som har sex därinne. ”Shit, vad rädd jag blev”. Utbrister hon högt. ”Asså, jag fick typ nästan en hjärtattack”. På knä i sängen ser hon Sandra och bakom henne står ”Ful-Kurt” som när Felicia tänder lampan stannar upp i sina rörelser. Namnet har han fått inte för att han är speciellt ful, utan för sitt beteende mot främst tjejer. Ful-Kurt har för vana att knulla ganska brutalt och bryr sig inte om tjejerna utan bara sitt eget välbefinnande. Vilket Felicia även nu förstår inte heller är något undantag. Sandras behå är upptryckt så att brösten dinglar fritt under henne. Ett par jeansshorts ligger slängda på golvet tillsammans med det rosa linnet hon hade på sig. De små svarta trosorna har hon fortfarande på sig men Ful-Kurt har bara dragit dem åt sidan och därmed blottat hennes våta öppning innan han dragit ner sina shorts och körde in sin stake. Det är bara en svag rodnad på hennes kinder som skvallrar om att hon är medveten om sin nakenhet. Annars verkar hon helt borta, där hon står på alla fyra och bara väntar på att gubben ska fortsätta. ”Sandra, va fan?” Utbrister Felicia högt och tar ett steg närmare sängen. Kurts ansikte är högrött, svetten droppar från pannan ner på Sandras ilsket röda rumpa. Med ett varggrin börjar han röra sig igen. ”Är strax färdig om du är sugen?” Flämtar Ful-Kurt till Felicia och ger därefter ena skinkan en ny klatsch och trycker till henne lite i svanken. Sandra stönar lite men svankar mer med ryggen för att han skall kunna komma ännu längre in i henne. 


Felicia stirrar på honom, hans ansikte är fortfarande högrött och han knullar Sandra snabbare och hårdare nu. Håller ett fast tag om hennes midja med båda händerna medan han rör sig ut och in i hennes tighta unga fitta. Ljudet av knirrande sängfjädrar, små suckar och stön hörs när han pumpar på. Ful-Kurt närmar sig sin orgasm och hans pung daskar mot hennes stjärt med kladdiga läten. Med ett gutturalt läte, trycker han in kuken så långt det går i den unga flickans kropp. Formligen trycker ut sin varma kletiga sperma in i hennes fuktiga sköte som sväljer allt han ger henne. Han håller hårt om hennes höfter, gör ett par kraftiga stötar till innan han drar sig ur henne och lägger sig på rygg i sängen. Flickan stönar svagt. En liten vit ström av sperma hinner rinna ur henne och droppa ner på det skrynkliga täcket. Innan hon halvt medvetslös av anspänningen och för mycket att dricka, faller ihop på sängen. Felicia skyndar naken fram till Sandra och kastar samtidigt en ilsken blick på Ful-Kurt som nu ligger på sängen med sin kladdiga lem halvrest. ”Höhö, fan vad skönt det var!” Skrockar han och kastar en blick på Felicia som nu står vid Sandra och försöker se om hon tänker kräkas eller inte. ”Helvete, vilket svin du är” Fräser hon tillbaka och drar lite sedesamt ner Sandras behå över brösten. ”Tja, hon frågade mig om jag ville knulla och att hon var kåt. Så vad fan gnäller du för?” Säger Kurt med en lite ilsken underton och tar samtidigt det rosa linnet och torkar av sitt organ. ”Bara gå, du har ju fått vad du ville så bara stick!”. Felicia tar en av ”fittlapparna” som finns här och där i huset och torkar av Sandra. De små tvättlapparna var faktiskt hennes ide som hon kom på efter en gång när hon knullat och det inte fanns papper eller handduk att torka av sig med när det blivit extra kladdigt. Hennes pappa tyckte det var en bra ide, eftersom de då skulle slippa tvätta så mycket. Man tog kontakt med en tvättfirma som kunde leverera ett antal små tvättlappar för en relativt billig peng. Därefter fördelade man dem på olika ställen i och kring huset, givetvis med en tvättkorg bredvid. Alla verkar vara nöjda med att det finns. 


Med en svordom reser sig Kurt, drar upp sina byxor och går ut genom dörren. Felicia smeker Sandra över håret och lägger på henne en filt. Varefter hon släcker taklampan, sätter upp en ”Stör ej”-skylt och stänger dörren innan hon går tillbaka till sitt rum. 


Tillbaka i sitt rum igen kommer hon på att hon glömde hårtorken. ”Fan, i helvete. Djävla kuk-Kurt. Nu får jag sätta upp håret med en hårsnodd istället”. Fräser hon argt och slänger hårborsten hon tagit upp, bort mot fönstret. 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.