Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/10, 2021 kl. 09:03, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, del 3

Del 3 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

"Att ha den stora penisen i mina händer och känna den växa är fantastiskt. Fingrarna smeker försiktigt över den spända huden. Musklerna, köttet, svällkropparna under huden är stenhårda, det känns som att dra fingret över varm, silkeslen sten."

Del 3. Nya upplevelser

Våra taxibilar stannar i de finare bostadskvarteren och trots mitt rätt berusade tillstånd tänker jag att Micke måste vara hyggligt välbärgad. Vi betalar och går mot porten. Micke slår ivrigt in koden och alla kliver in. Skimret från det maskinpolerade marmorgolvet lyser kallt och neutralt. Ljudet från kvinnornas klackar ekar i den  i övrigt tomma foajén där enbart gröna växter i stora keramikkrukor frodas i det konstlade ljuset. Stämningen är god, vi skrattar och pratar hela vägen in i hissen. Med portkod och marmorerad trapp är fastigheten imponerande. Påminner lite om där Erik och jag bor. Namnskyltarna ser ut att vara av guld och hissen känns ren samt lyxigt stor. Därinne tar jag ett tag om James skrev för att återigen få känna den där staken som skall få fylla upp mig. Den känns om möjligt ännu större nu och återigen blir det  varmt och tungt mellan mina ben. Soft musik strömmar ur dolda högtalare medan hissens bleka lysrörsljus fäller ett genant allvar över de sex. Den tidigare nervositeten kommer över mig igen. James lägger armen runt min midja och kysser lite mjukt vilket är lugnande.


På översta våningen är trapphuset ljus och smyckad med gröna växter, plus en skinnfåtölj står vid ett litet bord framför det enorma fönstret. När vi kommer in i lägenheten slås jag av hur fint och städat det är. Inte för stort, en öppen planlösning med högt i tak. En ljus generös soffgrupp med några fåtöljer samt två trappor som leder upp till vad jag antar är sovavdelningar. På vägen in i rummet syns ett som det verkar helkaklat badrum och en fullgod relaxavdelning bredvid. Hur den nu får plats. Det är uppenbarligen ingen billig lägenhet med andra ord och bor man här har man råd. Med uppknäppt kavaj strosar Micke in som siste man. Slänger nycklarna i en skål på bordet i köket som ligger vänt mot gatan i anslutning till vardagsrummet. Släntrar fram till en kontroll av något slag, sänker ljuset samt slår på musik. Någon sorts pratmusik med enformig bas, fyller rummet från dolda högtalare. Beger sig därefter till den synnerligen välfyllda bar som står vid ett av de höga fönstren och börjar plocka fram glas och sprit. James berättar någon rolig anekdot om huset och lägenheten men de andra verkar ha hört den förut och buar åt honom. Konversationen börjar så sakta få fart igen. Det skrattas och fnittras medan Micke kommer med dricka. “Tänkte att damerna skulle uppskatta det här efter lågprisbubblet i baren”, ler han och häller upp rött vin ur en flaska där man kan läsa “Brunello” på etiketten. “Du kan nog dina viner”, säger jag lite skälmskt och blinkar med ena ögat efter en första klunk. “Men din musiksmak är förfärlig!” James skrattar högt och boxar till Micke på armen.”Fan, mannen! Du vet att damen har rätt. Den här wannabe gangsta-rappen är fucking keff. Bara autotune och same shit som alla andra”. De övriga skrattar högt och tar för sig av spriten. 


James som sitter i en av fåtöljerna klappar inbjudande på sina knän. Med glaset i ena handen slår jag mig ner på hans kraftiga lår och lägger en arm runt hans hals. Hans hand hamnar som av en händelse på insidan av mitt ena lår. Där den sakta masserar sin väg uppåt. Jag känner en kittling i min mage. Nej, det är inte magen det är längre ner, och nu känns det tydligare. Det är nånstans inne i mitt underliv, drar liksom i hop sig mer och mer. Stämningen är påtagligt uppsluppen, men rymmer bitvis även subtila nyanser av sexuell natur. Den råa, maskulina utstrålningen här, tar tag i ställen inom mig på ett sätt som aldrig förut. Griper tag om något som jag inte kan behärska. Men säger inget, för vet inte om rösten kommer att bära. Ganska snart kommer samtalet in på grovt sexsnack. Vi ser på varandra och i hans ögon ser jag åtrå och upphetsning. Vi förstår båda vad som kommer att hända nu. Frågan är bara vem av oss som tänker börja. Jag ryser till av upphetsning inför tanken på att få den jättelika svarta kroppen över mig. Hans hårda stora bröstkorg, hans muskulösa armar, hans höfter mot mina höfter hans jättelika…. Det är som om till och med otroheten lockar, för det är vad det är oavsett vad man vill påstå. Även om maken inte har lust att uppfylla sin del av de äktenskapliga sysslorna. Har vi inte kommit överens om att uppsöka andra för våra behov. Min längtan efter att den enorma svällkroppsfyllda saken mellan hans ben bokstavligen skall fylla mitt liv med ny mening har tagit över. 


När Micke kommer med påfyllning för andra gången, tar han fram fjärrkontrollen och slår på den stora platt -TV:n som hänger på väggen. Jag blir lite förbryllad, och skrattar lite förläget eftersom den visar en sexscen med en ung tjej som blir hårt tagen bakifrån av en svart man med riktigt stor penis. I närbild får man se hur slidan tänjs ut och mannen stönar fram ”Oh baby, youre pussy is so tight. Im gonna cum on you” I bild ser man hur den svarta mannen drar ut sin stake medan tjejen sätter sig på knä och säger: ”Yeah, cum all over my face baby. Mmmm, its so good”. Därefter sprutar han sperma i hennes mun och över hennes ansikte. Jag har ingenting emot porr, även om jag inte brukar titta på porrfilm eller läsa sådana tidningar. Ett vanligt argument mot pornografi är att den generellt skulle vara förnedrande och ge en skev bild av sexualiteten. Utgår man istället från att sex är något positivt och naturligt blir pornografi snarare en fråga om sexuell läggning och intresse. Förutsatt naturligtvis att det handlar om vuxna människor och att ingen utnyttjas eller skadas. Att se porrfilm tillsammans med Erik har jag faktiskt aldrig gjort och vet inte om jag ens skulle vilja det. Känns privat på något vis. ”Jag tänkte att det här kanske kunde höja stämningen…” Skrattar han högt och går bort till baren igen. ”Vill du att jag ska stänga av?” undrar James lite oroligt. ”Ehh...n..neej…det är okey” Lyckas jag få fram, och upplever en oväntad  tillfredsställelse av det jag ser. Kan det vara den skuld- och skamkultur kring sexualiteten jag växt upp med som nu blir utmanad av ett mer frigjort sinne hos mig. Och därigenom skapar en obalans i friheten att utforska min egen sexualitet? Jag vet inte men nästa scen består av två svarta män som har sex med två kvinnor och mina tankar virvlar runt. ”Tycker du om det?” Undrar han. ”Ja…” svarar jag och sväljer hårt. Sneglar försiktigt ner mot hans skrev och tycker mig se hur den stora bulan som avtecknar sig under hans byxor rör på sig. Min puls dunkar dovt i öronen medan jag tar en rejäl klunk av mitt vin.


Mitt emot har Monika slagit sig ner i knäet på Marcus och de småpratar tyst om något som jag inte uppfattar. Vad jag däremot märker är hennes hand som hela tiden förflyttar sig uppåt mot hans skrev. Marcus börjar knäppa upp sina byxor.  Det ligger något i luften, nästan som en krutdurk vilken bara väntar på att få explodera. Tjejen lutar sig framåt över bordet och visar tydligt att hon inte har bh på sig under klänningen. Slickar sig demonstrativt på överläppen, blinkar åt Reginald som sitter och smeker sig själv över skrevet. Hon lyfter upp sitt vinglas och sveper det som är kvar i en stor klunk. Därefter reser hon sig upp och hojtar glatt: ”Vem vill se en naken tjej?” Micke höjer sitt glas och är den som ropar först att det vill han gärna. Med det konstaterat glider hon genom rummet med svängande höfter i takt med musiken och ett förföriskt leende på läpparna. Klänningen sitter som ett extra skinn på henne och döljer inte mycket. I urringningen trängs brösten och genom tyget ser man hur två stenhårda bröstvårtor putar ut. Det lilla sexiga venusberget som tydligt syns, förstärks av det skimrande tyget vilket slutar strax nedanför stjärten. Benen är klädda i svarta glansiga stayups och fötterna försvinner ner i ett par illröda högklackade skor. Hon gör en liten show av det hela och går ett par vändor framför killarna innan hon stannar till och vänder ryggen åt mig. Tjejen tittar över axeln och blinkar gillande mot mig med sina långa ögonfransar. Böjer sig därefter långsamt fram på raka ben och särar en aning på fötterna. Det lilla plagget glider upp en bit och man skymtar, eller snarare ser stjärthalvornas mjuka rundning. Där hon står nästan helt framåtböjd kan jag tydligt se stringen dela fittan mellan hennes ben. Jag ser också något rött som gnistrar likt ett öga mellan hennes skinkor. Mina kinder hettar till. Det pirrar i ljumskarna och den där skönt molande känslan i magtrakten är tillbaka. James verkar inte heller vara oberörd, utan ålar sig lite under mig. Monika reser sig upp, skrattar till och ger mig en slängkyss. För att sedan gå tillbaka till Marcus alltmedan klänningen successivt faller mot golvet. När den ligger i en hög vid fötterna sträcker hon armarna i luften och gör en liten piruett. Hon visar upp en fantastisk figur, med vältränade, runda fina bröst. Hennes vårtgårdar är små, bröstvårtorna piercade men hårda. Rumpan är vältränad och putar sådär sexigt. Mörkt, lockigt hår som svallar ner för hennes axlar. Röda skor och en röd string som avslutning. Det är både sexigt och häftigt på samma gång. Killarna jublar och det blir genast liv och rörelse.


Min kropp pirrar av förväntan, särskilt i underlivet och det fladdrar till i magen. Det fortsätter nedåt längs med lårens insida, hjärtat slår snabbare och snabbare. En välbekant värme sprider sig mellan mina ben. Jag kan inte låta bli att ge ifrån mig ett lågt stön. James skruvar på sig där han sitter. ”Du får gärna kolla om du vill.” Säger han till mig med ett snett leende och nickar menande mot sitt skrev. Det snurrar i mitt huvud och nästan som i trans ser jag hur han tar min ena hand och  placerar den så att min handflata och fingrarnas insida tydligt kan känna hur hård han är under tyget. Känslan får min andning att bli ryckig och ojämn. Långsamt går det upp att det är jag och min kropp som är orsaken till kåtheten och det hårda där under. Han lägger därefter en hand på min ena axel och verkar vilja ha mig ner på knä. Linnea rör sig långsamt ner för att kontrollera att hon förstått honom rätt. När han inte hindrar henne sätter hon sig på knä och tittar förväntansfullt mot hans stängda byxa. James öppnar sitt bälte, knäpper upp byxorna och tittar uppmanande på Linnea där hon sitter på knä framför honom. Utbuktningen innanför hans underkläder målar en tydlig kontur över det tunna tyget.  Jag lägger handen utanpå och känner värmen genom tyget på de vita kalsongerna. Istället för att låta mig fortsätta tänka och gissa drar han resolut ned sina vita boxers  och hans halvstyva kuk svajar framför mina ögon. 


Jag drar häftigt efter andan och släpper ut ett ”Åh, herregud den kan inte vara verklig” när den svarta staken dyker upp framför mina ögon. ”Jo, den är verklig” Säger James och lyfter lite på höfterna för att låta byxor och kalsonger hamna vid anklarna. Ställer mig på knä mellan hans ben och tittar med blandade lustkänslor på vad han dolt därinnanför hela kvällen. Den ser så imponerande ut när den ligger där halvseg, tjock och lång. Nästan som i slow motion sträcker jag mig fram och rör försiktigt vid det väldiga ollonet och den blåsvarta ådringen på organet. Påminner lite om en baguette i storlek och hårdhet. En underbar känsla att slutligen få se och hålla i det som gjort mig så våt hela kvällen. Tar ett tag om den och lyfter upp för att känna hur tung den är. Så varm och mjuk men ändå hård. Min hand når inte runt när jag tar tag om lemmen utan det är säkert flera centimeter kvar. "Gud, vilket fyrtorn!" utbrister jag spontant. "Den ryms aldrig. Du kommer att ta kål på mig" viskar jag med spänd stämma och stirrar som förhäxad på den stora svarta pålen. Omedvetet glider min tunga över mina läppar. Jag kan riktigt känna doften från den. Så otroligt stark, nästan överväldigande. Om det är för att han är svettig, som förstärker doften, eller om han bara är oerhört maskulin, det vet jag inte. Det enda jag vet är att bara doften gör mig upphetsad. Den starka, mustiga doften fyller hela mitt huvud. Det känns nästan som att jag blir hög på själva doften. Alkoholen gör säkert sitt till men ändå. 


Att ha den stora penisen i mina händer och känna den växa är fantastiskt. Fingrarna smeker försiktigt över den spända huden. Musklerna, köttet, svällkropparna under huden är stenhårda, det känns som att dra fingret över varm, silkeslen sten. Huden är mjuk och len, som babyhud. Kontrasten är spännande, det mjuka tillsammans med det hårda. Bara ollonet är säkerligen två eller nästan tre gånger så stort som Eriks. Kuken överlag är rejält mycket grövre och längre än makens trötta lilla stump någonsin blir. Kan knappt förstå hur jag skall kunna ta emot den i fittan. ”Tur att jag fött två barn annars skulle jag nog aldrig klara av att ta emot denna jättestake…”. Jag kan ändå inte annat än att beundra den. Så fantastiskt vacker. Ser in i James ögon och ger honom ett tacksamt leende. Han ler tillbaka och formar ord med läpparna utan att släppa ut ljuden. Ser vad han tyst säger till mig och drar först med naglarna över skaftet där tjocka blodådror som ser ut att pulsera slingrar sig. Smeker ner över pungen, som även den är stor. Det känns som om pungkulorna är stora som golfbollar. Därefter rör sig min hand upp över hans lem. Ända från botten av skaftet till toppen av hans svullna ollon. Den kladdiga vätskan på toppen klibbar mellan mina fingrar och kladdar ner min hand. Jag har aldrig gillat att ge oralsex åt Erik, utan snarare ansett det äckligt med kroppsvätskor. Därför vet jag inte riktigt hur att fortsätta och brottas för ett kort ögonblock med mina känslor. Men det känns upphetsande, lite förbjudet  och skapar en viss lockelse till James stora pelare. Är den för stor?Kommer jag kräkas? Sprutar den mycket? Smakar det illa? 


Smaken av en mans sperma kan definitivt vara dålig. Vissa människor gillar det och andra inte. En del vägrar att svälja andra bryr sig inte. Bra sex inbegriper bevisligen en hel del kroppsvätskor. En blöt fitta, saliv, svettiga kroppar och - sperma. Kanske därför både män och kvinnor som verkligen gillar sex inte heller har några problem med kroppsvätskor, utan det förknippas bara med just den saken - bra sex. Till slut kan jag inte hålla mig längre utan vill veta. Instinktivt väter jag mina torra läppar. Andas in djupt och böjer mig fram för att trycka dem mot hans ollon. En våg av känslor rusar genom läpparna ut i kroppen och jag ryser till. Toppen är varm och lite mjuk. Sticker ut tungan, slickar lite försiktigt. Smakar på det våta. Känns fräscht och manligt, lite salt kanske men inte som Eriks unkna, sura. Låter tungan slicka i sig resten av försatsen. Öppnar munnen och det nu nedsölade ollonet försvinner in där min tunga virvlar en aning runt toppen. Vet inte riktigt hur man skall göra utan prövar mig fram. Jag försöker suga in så mycket jag bara kan av den underbara kuken. Trots att jag tycker mig ha en stor mun får jag gapa så käkarna håller på att gå ur led. Tusentals intryck fyller mitt huvud, mitt sinne, min själ. Det spända skinnet, hårdmjuka ollonet, smaken, allt känner jag med min mun. Det är som att använda ett helt nytt sinne, utforska något med munnen, rent sexuellt. Jag känner nya smaker som jag aldrig känt förut. Hans otroligt maskulina smak, som jag börjar känna igen. Staken glider ur min mun, täckt av mitt saliv. Eller halva hans kuk, om ens det. Raskt låter jag den åter glida in och tungan fortsätter smeka varenda millimeter av hans nu stenhårda pelare. 


Min muns rörelser får James att stöna högt av njutning. ”Undrar om han är nära att komma? Hur mycket kommer han att spruta,  kommer det mycket eller lite, skall jag svälja eller spotta ut det?” Tankar som dyker upp och jag förstår att det är skönt för honom, att han njuter. Trots mina ringa kunskaper. Ollonet glider återigen längs mina läppar, längre och längre in i min mun. Jag försöker ta in mer och mer av hans stake för varje gång. Sakta men säkert kommer mer och mer av den in i min mun och hals. Det är en berusande känsla, det känns som att jag har kontroll. Att det är jag, och inte han, som styr. Han fyller hela min mun medan min tunga smeker över det svullna ollonet som fortsätter sprida ut sitt klibbiga innehåll.”Herregud vad har jag gett mig in i?” Frågan dyker upp hos mig medan mitt huvud guppar upp och ner över det svarta organet.  Det är ju ändå det här som jag vill, det är precis det här som jag har längtat efter. Jag har aldrig varit så upphetsad med en annan man, inte ens när jag onanerat till fantasier om sexiga, nakna, kåta män. Men här låter jag min tunga svepa över en okänd mans stenhårda och enorma kuk. Tanken på att jag ger en annan man än min make njutning, gör mig obeskrivligt upphetsad. Hela situationen får mitt kön att bulta intensivt och jag kan inte annat än att stöna högt, eller så högt det går med en penis i munnen. Ett svagt men tydligt Schlopp-schlopp-schlopp hörs när jag ivrigt suger och runkar honom. James stönar högre och högre. Jag misstänker att han är på väg att komma. ”Vill jag känna hans utlösning i min mun……eller i fittan?” Jag vill ha honom i fittan och avstannar min bearbetning. Tittar upp på honom och torkar mig snabbt om munnen där saliv och försats runnit. ”Ahh, härligt! Fan, vad du suger bra, kom!”. Precis som om James kunnat läsa mina tankar, föser han hastigt bort mitt huvud och ställer sig upp. Raskt åker skjortan av, sparkar iväg byxor och underkläder. Hjälper mig elegant upp från min sittande ställning, för klänningen till midjan. Hans händer tar ett fast grepp om mina höfter och  får upp mig på knä i den stora fåtöljen  med den nakna rumpan mot honom. Därefter lägger James ena underarmen om magen och lutar mig framåt genom att trycka en stark hand mot skuldrorna. Lite yr av upphetsningen som löper genom kroppen och det hastiga förloppet. Tittar jag nervöst bakåt och ser hur han står där sexigt naken med vältrimmade muskler och det stora svajande ståndet kletig av  försats och saliv, pekande mot min stjärt. Trycket mot ryggen fortsätter och tvingar mig att böja än mer över fåtöljen och ta emot med armarna. Mannen ställer sig resolut mellan mina ben. Tar ett hårt tag om den mjuka och hjärtformade rumpan. Jag inser att det finns inget stopp nu, men det vill jag inte heller. 


Därefter ger han mig tre snabba och hårda slag med handflatan mot ena skinkan. Jag rycker till, dels på grund av smärtan, dels för att det var oväntat men mest för att det kändes bra. En känsla som inte kan förklaras. För det går inte. Hjärnan är inte gjord för det. Det blir tilt. En kåt människa är inte vid sina sunda vätskor så är det bara.  Han särar lätt på skinkorna och gnider sedan det kladdiga ollonet upp och ner några gånger över springan. Innan toppen slutligen buffar mot min våta, trånga öppning och pressar sig försiktigt in. ”Aj..fan...det gör ont...” Får jag fram när det magnifika kukhuvudet tränger in mellan blygdläpparna. Inget förspel eller långdraget mys för att få safterna att flöda behövs. Trots att muffen är såphal och vidöppen för honom spänner och stramar det. ”Mmmmm, försiktigt!” flåsar jag med smärtblandad njutning i rösten. Penisen pressar på och det känns nästan som när första barnet kom, fast åt andra hållet.  ”Åhh, herregud” flämtar jag och börjar göra kraftiga utandningar. En värme sprider sig i kroppen, ryser, pulsen slår fortare, det snurrar i huvudet, det känns som ett enormt tryck i hela kroppen och vill bara skrika och stöna för det är så skönt. Hans pelare är så stor att de kladdiga blygdläpparna följer med in en bit när slidöppningen slutligen ger efter. Det här är inget jag tidigare upplevt. ”Mmm, åh...fuck... döda mig inte...du gör sönder mig”. Flåsar och gnyr högt när lemmen tränger sig längre och längre in i det varma och våta innanmätet. Aldrig tidigare har en så grov kuk fyllt mig. Det är så härligt att känna honom i mig och det är mer kuk än någonsin som varit i mitt sköte. En snabb titt mellan benen och jag ser att det fortfarande är en bit kvar av hans enorma ståndare. Jag vill känna varje del av hans kuk i mig, det lena ollonet, den lite ribbade strukturen och de grova ådrorna. Därför ber jag honom pressa in resten också.. James för in resten av sin sädesspridare i  mitt varma och våta hål. ”Aj, aj, aj...N..n..nej…ohhh…nej!”, stönar jag på nytt. ”…den…den…den är stor…den är för stor!”. Jag särar mer på benen och svankar med ryggen. I en enda, långsam rörelse sjunker han in i mig. Djupt. Så djupt det bara går. Den sista biten gör ont och känns mer som om han trycker in i livmodermunnen eller stöter emot livmodertappen.


Mina naglar gräver sig in i lädret på fåtöljen och skriker rakt ut av smärtan. Lust, njutning och smärta blandas i kroppen till ett. Njutningen som växer i underlivet sprider sig som ett växande klot genom kroppen. Den ersätts snabbt av lust. Lusten att vildsint bli knullad av en främmande man, och att få min vagina tänjd till sitt yttersta i väntan på den förlösande orgasmen. När han börjar knulla mig gör han det först långsamt och drar ut kuken så att bara toppen på ollonet är innanför mina läppar innan han med en hård stöt kör lemmen i längst in i fittan. På något sätt bottnar han i mig nu utan att det gör ont. ”Ahh ...härligt”. Har aldrig känt något liknande förut... känslan av att ha musen helt uppfylld av hans stora kuk.  Det här är så otroligt upphetsande. Jag kan inte förklara det med ord. Det är som om hela min kropp ska explodera. Jag ser vita prickar dansa framför ögonen, det är så fantastiskt skönt att jag tror jag ska svimma. Hans svullna kuk tränger sig in i mig, tränger sig in i mitt innersta gång på gång. På något vis känns han större nu, som om han har svällt upp ännu mer. Det känns så intimt att ha någon i sig och är helt obeskrivligt skönt. ”Den som säger att storleken inte har någon betydelse – har banne mig inte provat en sådan här”…Stönar jag när James organ åker ut och in, om och om igen.


Medan jag är helt fokuserad på hur skön den stora staken känns i min mus. Frustar James fram hur sexig jag är, hur trång min fitta är och hur skönt jag gör det för honom. Han stöter in i mig med långa, djupa tag och vet precis hur stor kuken är samt hur långt in den går utan att det skall göra ont i mig. Hade jag fått allt på en gång hade jag antagligen svimmat. Desperata stön trängs med häftiga flämtningar från mina läppar när njutningen sprider sig genom den svankande och villiga kroppen. Jag vill att han skall komma i mig och tänker inte riskera att han drar sig ur innan. Jag vill känna hans sprutande kuk i min fitta och vill att han skall komma djupt in. Känslan av den stora kukens rörelser inne i min fitta – ut och in, ut och in – så skönt det är. Det är som om han med sitt stora organ stimulerar punkter i vaginan jag inte visste fanns. ”Åh Gud! Så skönt, det här är så otroligt upphetsande”. Går inte förklara det med ord. Det är som om hela min kropp ska explodera. Det bubblar i hela min kropp, i hela mitt kön. Ren och skär lycka rusar genom min kropp. Kan inte behärska mig, eller tänka rationellt. Nu handlar det bara om sex, nu handlar det bara om njutning. Det enda jag fokuserar på är min och hans kåthet, vår gemensamma upphetsning. Jag vill inte att det någonsin skall ta slut. ”Sluta....inte..” stönar jag högt.  James reagerar genom att med ett fast grepp om min midja stöta hårdare. Kroppen gungar fram och tillbaka av kraften. Ryggen spänns i en vid båge och jag greppar ryggstödet framför mig med båda händerna. ”Nu… kommer… jag…jaaa.. aaaah!.”  Orgasmen växer i underlivet och allteftersom James fortsätter stöta in och ut,  blir det till slut för mycket. Känns som en våg inuti mig. Små vågor som går in mot stranden och tillbaka. Till slut blir den så stor och brister. Min kropp krampar och fittan bultar och kan knappt andas. Jag ser bokstavligen stjärnor bakom mina stängda ögon, spetsad på den enorma stocken. 


Det sista jag känner är hur min fitta spasmiskt kramar runt hans kuk innan det svartnar för ögonen.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.