Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/8, 2009 kl. 15:17, av NisseHult

Lyon - Frankrike.

Del 2 av 5 i serien Affärsresenären

På avstånd ser jag en vacker kvinna i 40-års åldern. Jag bara måste få prata med henne och när hon blir ensam går jag fram till henne. Det ena leder till det andra och snart har vi underbart hett sex tillsammans på mitt hotellrum.

Tiden efter USA resan går och mitt liv flyter på med ganska få ljusglimtar. Att få resa till frankrike och Lyon på konferens kändes mest jobbigt, men jag lovade mig själv att försöka göra det bästa av resan som trots allt inte innebar alltför mycket jobb eftersom hela konferensen gick ut på att de olika internationella kontoren skulle mötas.

Konferensen var anordnad i en stor mässhall utanför hotellet där alla anställda bodde och i hallen serverades det både lunch och dryck, allt från alkoholfritt till vin och champagne. På avstånd ser jag en vacker kvinna i 40-års åldern sitta och prata med en man. Hon lyssnar nyfiket på vad han säger och nickar och skrattar artigt när han pratar med henne.

På sig har hon en blåvitrandig blues med en tunn blå matchande kofta, ganska kort svart kjol och svarta nylon strumpbyxor. Jag kunde till och med skymta spetskanten när hon satt ner eftersom kjolen hade glidit upp lite. Underbart, riktigt vackra strumpbyxor av stayup modell och inte sådana tråkiga byxnylonstrumpbyxor som alla kvinnor använder hemma i Sverige tänker jag för mig själv.

Hon har mörkt långt hår med en röd nyans och mjuka fylliga lockar. Stilren makeup som matchade hennes kläder. Hennes längd var svår att bedöma då hon satt ner men hon var säkert 170cm lång och vikt bör ha varit kanske 60-65kg. Normalt byggd, inte tjock och inte smal, en mogen vacker kvinna helt enkelt.

Mannen gick iväg och jag tog min chans, snabbt plockade jag med mig två vinglas och satte mig ner vid henne och räckte henne glaset. Jag presenterade mig och hon likaså för mig. Hon arbetade på det belgiska kontoret som jurist och hennes engelska visade sig tyvärr vara ganska knagglig. Vi pratade på så gott det gick och jag berättade att jag arbetade som senior konsult samt att jag hade hand om key accounts för Skandinavien och hur jag nyligt varit i USA.

Vi pratade på men hon gav ett allmänt nervöst intryck allt eftersom tiden gick. Hon satt med benen i kors och verkade ha svårt att bestämma sig för vilket ben som skulle ligga över vilket. Hennes rörelse när hon ändrade benens position var dock mycket sexig så jag kunde egentligen inte klaga. Men hon började även sätta sig på sina händer om vartannat och om hon inte satt på händerna så strök hon sig nervöst över knäna. Hon vickade på överkroppen och hon släppte aldrig ögonkontakten med mig. Hennes ögon var mörka och hon hade trots ett nervöst intryck en sexigt sugande blick. Men att hon var uppgav ett så nervös blev till slut ganska jobbig.

Till slut fick jag känslan av jag nästan genomförde en arbetsintervju med henne eftersom hon uppträdde på ett sätt vissa arbetssökanden göra när de är riktigt nervösa.
 
Jag frågade henne till slut:

- Är du lite stressad och nervös?

- Ja, jag trivs inte när det är så mycket folk runtomkring mig. Kan vi inte gå någonstans där det är lite lugnare? svarade hon. 

- Vi kan gå till mitt hotellrum föreslog jag oskyldigt.

Efter lite tvekande tackade hon ja och vi följdes åt till mitt rum.

När dörren stängdes blev hon genast lite lugnare. Hon skrattade och sa:

- Detta är så mycket trevligare och du verkar vara jättetrevlig. Det ska bli mycket trevligt att lära känna dig lite närmare säger och tillägger:

- Jag aldrig tidigare ensamt följt med en okänd man på ett hotellrum tidigare, undrar vad min man skulle säga?

Stämningen förändrades på ett ögonblick. Hon blev generad och jag svarade:

- Du är en mycket vacker kvinna.

En sexuell laddning uppstod på nolltid i rummet och även hon kände nog så. Kanske var hon kåt redan långt tidigare vad vet jag. Jag la mina händer på hennes höfter och tryckte henne mot mig. Hon tittar upp mot mig och vi möts i en mjuk kyss. Hennes mun öppnas och jag låter min tunga försiktigt möta hennes. Hon smakar gott av vinet och vi kysser varandra en lång stund. Hon puffar mig försiktigt mot fåtöljen som jag sätter mig tillrätta i.

Hon ställer sig nu framför mig och drar av sig sin blåa blus och kofta i ett drag och blottar en vacker blå BH med en söt spets. Genom den transparenta spetsen kan jag se hennes vårtgård som omringar hennes små hårda bröstvårtor. Kvinnan jag inte kan minnas namnet på längre är lätt fräknig på bringan som är röd av upphetsning. Hennes bara mage är slät men jag kan se att hon är mjuk i kroppen. Kjolen skär in i sidan på henne som nu gav en antydan till en liten valk runt midjan, men för hennes ålder är hon otroligt vacker och välformad.

Hon lägger sina händer över sina bröst ställer sig på knä i soffan och böjer sig framåt för att visa upp sin klyfta för mig. Hon smeker sig över bringan och hon knäpper upp sin bh och låter brösten hänga fritt i luften. De är stora och fasta och jag kan inte låta bli att fundera över om de är äkta eller inte för de ser ut att trotsa tyngdlagen. Hon ler vackert mot mig och är på ett strålande humör. Hon lägger sig på mage i soffan och hasar upp sin kjol. Under kjolen har hon en matchande blå trosor av hipstermodell med spets och hon smeker sig över sin fylliga och fasta rumpa och låter de nylonstrumpeklädda benen sprattla på ett sexigt vis i luften.  

Hon vänder sig om igen och reser sig upp ifrån soffan och böjer sig framåt och tar stöd med händerna i soffan. Hon vickar på rumpan framför mig. Hennes hipstertrosa är precis som BHn av transparent spetsmaterial viklet gör att jag kan se konturerna av blygdläppar. Hon särar på sina skinkor ännu mer så att jag till och med kan skymta hennes rövhål. Hon verkar vara välrakad därbak hinner jag notera innan hon ställer sig upp igen och drar ner trosan halvvägs.

Hon vänder sig mot mig och med en hand särar på blygdläpparna och smeker sig lätt över klittan. Den andra handen kramar och smeker hon sitt ena brösta med. Hon är välrakad och har endast sparat en liten välansad sträng ovanpå sitt venusberg, hennes blygdläppar ser otroligt släta och mjuka ut.

Hon drar på sig trosan igen och sätter sig på knä framför mig i fåtöljen. Hon öppnar upp min gylf samtidigt som hon tittar mig i ögonen för att sedan lirka ut min kuk ur byxan som fortfarande bara är halvhård. Hon drar tillbaka min förhud och slickar mig försiktigt på undersidan av ollonet. Tungan kittlar skönt och när hon sluter munnen runt ollonet samtidigt som hon försiktigt runkar kukskaftet. Jag känner hur jag växer inne i hennes mun. Hon suger och slickar allt intensivare på mitt ollon för att sedan ta in kuken djupare och djupare i munnen.

Hon tittar ofta nervöst upp på mig för att få bekräftelse på att det hon gör är rätt. Trots sin ålder ger hon ett osäkert intryck över hur hon ska göra det skönt för mig. Jag stönar nöjt för att ge henne den bekräftelse hon söker. Jag blundar och bara njuter för hon är verkligen duktig. Hennes självförtroende ökar och hon reser sig upp och tar av sig trosan för att sedan fråga:

- Har du någon kondom?

Jag plockar snabbt fram en ur min necessär som turligt nog låg överst i resväskan. Med van han öppnar jag förpackningen och rullar på kondomen. Hon ler stort och sätter sig grensle över mig och tar tag i kuken och styr den mot sin våta fitta. Med lätthet glider hon ner över min kuk och känslan av hennes av att hennes våta och varma inre är underbar. Hon stönar nöjt när hon till slut sitter tungt på mig med hela min kuk djupt inne i sig.

Jag greppar tag i hennes mjuka skinkor som jag smeker och drar isär. Hon stönar nöjt när hon lyfter och sänker sig i snabbt takt över kuken. Hennes underliv lämnar en våt fläck på kring roten på kuken när hon lyfter sig. Hon är underbart skön, våt och mjuk och inte särskilt trång, men hennes muskler kramar kuken underbart skönt. Hon rider mig långsamt och jag smeker hennes ben utanpå de sexiga nylonstrumpbyxorna. Det finns inget som gör mig så kåt som ett par lena vackra strumpbyxor. Jag låter nu mitt långfinger smeka lätt över hennes mjuka rövhål. Jag känner hur förvånad hon blir över beröringen, men snabbt accepterar hon mitt finger och njuter till fullo. Hon tittar mig i ögonen och skrattar till, jag antar att hon skrattar över upptäckten av att hon gillar att bli smekt där bak.

Jag har ingen aning om analsex är vanligt i Belgien eller inte, men jag blir kåt och lycklig över att hon verkar gilla det. Jag lånar av hennes safter med fingret och fortsätter smeka henne där bak samtidigt som hon rider mig.

Hon flåsar allt mer av att rida mig och till slut tar hennes ork slut och hon landar tungt på mig. Jag håller upp henne och börjar nu istället jucka upp mot henne medan hon sitter stilla med kroppen. Hon stönar nöjt när jag stöter hårt upp i hennes fitta. Även min ork tar snart slut så jag lägger henne på rygg i soffan för att knulla henne i missionären. Snabbt kör jag in kuken till hennes förtjusning, det plaskar härligt när mina stötar landar djupt. Hon tittar upp mot mig med ett sött och ansträngt leende samtidigt som hon börjar smeka sin klitoris.

Jag drar mig ur henen och hon sätter sig upp i soffan varpå jag för min våta och kladdiga kuk mot hennes mun som hon villigt slickar och suger ren ifrån sina egna safter. Jag sätter mig nu i soffan och hon sätter sig återigen grensle över mig fast med rumpan mot mig. Hon tar stöd med händerna mot mina knän och den varma sköna känslan av hennes fitta är underbar. Min renslickade kuk blir alldeles blöt igen av hennes flödande safter. Jag stannar upp henne och för in ett par fingrar i hennes våta inre. Fingrarna blir alldeles våta och jag smörjer nu in hennes rövhål med safterna. Hon stönar nöjt och jag låter ett finger glida in i henne. Hon tittar bak mot mig med ett leende när jag mitt finger sakta glider in och ut ur hennes rövhål. Hon sänker sin fitta ner över kuken igen med mitt finger kvar inne i hennes stjärt.

Jag fortsätter mjuka upp hennes bakre hål och efter en stund reser hon sig ifrån kuken. Med ett stadigt tag sätter hon sig på kuken och låter den glida in i fittan en gång för att sedan sätta ollonet mot rövhålet. Sakta sakta låter hon kuken pressa sig i henne.

- Första gången där bak säger hon med en förväntansfull röst samtidigt som mitt ollone långsamt tar sig förbi hennes trånga muskel. 

Långsamt fortsätter mitt ollon glida in i henne. Hon är otroligt trång därbak och hennes öppning klämmer hårt runt kukskaftet. Hon stönar krampaktigt av säkert både smärta och njutning. Mer glid skulle behövas hinner jag tänka innan kuken är helt inne i henne. Hon faller tillbaka mot mig och hennes rygg pressar sig mot min bringa. Mina händer letar sig nu upp över hennes fasta bröst som jag klämmer och masserar. Hon stönar nöjt när jag med små rörelser juckar jag min kuk in och ur hennes trånga hål samtidigt som hon fortsätter smeka sig själv.

Min ork tar efter en stund slut så vi lägger oss i skeden i soffan med mig bakom. Jag tar saliv och av hennes safter och blöter ner kuken som jag sedan låter glida in hennes stjärt igen. Hennes kropp har nu vant sig vid storleken och jag glider nu betydligt lättare in och ur henne. Jag hör mig själv stöna nöjt och även hon stönar mjukt varje gång jag penetrerar henne.

Ställningen gör tyvärr att jag inte får in hela kuken i henne så jag ber henne ställa sig på alla fyra i soffan så jag kan ta henne bakifrån. Med lätthet kan både hon och jag njuta av att kuken penetrerar henne till sin fulla längd. Hon stönar högt varje gång jag stöter in kuken djupt in i henne. Vi stannar upp en stund för att hämta andan och hon vänder sig om  och ler mot mig. Jag smeker hennes bröst som gungar mjukt och jag kan känna hur styva hennes bröstvårtor är.

Hon lägger sig nu i missionärsställningen och särar vitt på benen. Jag vill egentligen så gärna fortsätta knulla henne i röven men jag inser snabbt att ställningen inte kommer att ge mig tillgång till hennes underbara hål på ett bra sätt. Till min förvåning visar det sig att hon är förvånansvärt vig och hon lägger snabbt upp benen mot sin kropp så att hennes underbara hål återigen blir tillgängligt.

Jag hittar snabbt hennes lätt vidgade och rosaröda öppning. Hon stönar nöjt när jag återigen glider in i hennes stjär och hon fortsätter med att själv smeka sig på klittan. En kort stund senare hör jag ett utdraget stön och jag kan nu känna hur hela hennes kropp spänner sig i en orgasm. Hennes rövhål pulserar och kramar hårt kring kuken  och känslan är så enormt skön att jag inte kan låta bli att fortsätta låta bli at knulla henne trots att hon ligger och krampar och är helt borta i sinnet.

Det tar inte lång stund innan jag känner en välbekant pulserande känsla och hur det snart går för mig. Jag drar mig snabbt ur henne och drar av mig kondomen varpå jag låter min sperma skjuta ut över hennes mage och bröst. Kvinnan tittar på mig med stora ögon och nyfiket lägger hon sin hand på en stor klick med sperma som hon försiktigt smeker ut över magen.

- Det var annorlunda säger hon med ett leende.

Hon går till badrummet innan jag hinner svara och jag hör hur hon torkar av sig. Jag tittar på henne en lång stund medan hon klär på sig. Hon böjer sig fram mot mig och ger mig en tungkyss och säger:

- Tack, det var underbart.

Hon vänder sig om och lämnar rummet. Kvar sitter jag naken i soffan med en slaknande kuk förvånad över hennes hastiga sorti. Jag hoppades så innerligt att jag skulle träffa henne igen under konferensen, men trots idogt sökande lyckades jag aldrig få skymten av henne igen. Men jag tar med mig minnet av ett hett möte med en fantastisk kvinna.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Pilla

Kommentaren raderad av användaren.

27/8, 2009 kl. 17:51

#1

Pilla

Kanon

27/8, 2009 kl. 17:51