Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/10, 2021 kl. 22:27, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, Del 5,

Del 5 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

"Med mina fingrar särar jag blygdläpparna och uppenbarar slidöppningen, ifrån vilken det börjat läcka ett färglöst sekret som rinner vidare ner på lakanet."

Helt ok att komma med kritik eller andra kommentarer ;-)

 

//Plutten

 

-----------------------------------------

 

Del 5, Skamfylld hemresa

Efter att ha fräschat upp mig hjälpligt, lämnar jag toaletten och återvänder till de andra. Rummet känns lite kvalmigt och instängt. En markant lukt av kön, svett och sex fyller mina näsborrar. Doften påminner mig om det som skett tidigare. Jag blundar och tar ett djupt andetag. Det pirrar till lite i underlivet av minnet. När jag öppnar ögonen ser jag hur Josef sitter bekvämt och bredbent tillbakalutad i fåtöljen med mobilen i ena handen och ett halvfullt glas med något brunt i den andra. Han lyfter drinken i en hälsningsgest och säger något som jag inte riktigt uppfattar. Jag ler och nickar lite försynt tillbaka. Vilken syn det är. Så sensuellt och erotiskt på något vis. Hans svarta hud lite blank av svett, ser så läcker ut mot den ljusa läderklädda möbeln. Jag har inte tänkt så mycket på hans hudfärg eller tänt på just svarta män. Många vita tjejer verkar tända på själva kontrasten med sin vita tunna hud mot männens svarta svettglansiga hud i total förening när man omsluter varandra. Men visst är det sexigt med välutrustade och muskulösa män i allmänhet. Sedan kan nog även det exotiska och främmande locka med just svarta män. Iallafall om man skall tro vad som skrivs och visas på film. En tatuering med stiliserad text på hans bröstkorg som jag inte såg förut fångar min blick. Vad står det? Life, någonting. Hug?....Huglife? Krama livet!?...Är han en abortmotståndare? Lustigt, det hade jag inte trott om honom. Min blick fastnar på hans könsorgan som skänkt mig enorm njutning. Hur den hårlös och halvslak rör sig neråt likt en sakta slokande blomma. En droppe sperma segar sig neråt från ollonet, för att till slut släppa och landa någonstans i den luddiga mattan. Med en behaglig rysning inser jag att resten av hans sats hamnat inne i mig. Medan jag njuter för fullt av synen, avbryter en rörelse i ögonvrån mig. Lite förvånad ser jag hur James klär på sig. Han tittar upp, ler och säger med värme i rösten samtidigt som han kränger på sig skjortan: ”Du är en skön kvinna och vill gärna sexa mer med dig”. Jag rodnar av komplimangen och mumlar något ohörbart till svar.”Men jag måste sticka. Bossen har beordrat mig att åka till Tyskland med honom. Tydligen något skit på kontoret därnere”. Min blick vandrar över hans kropp, som ser ut likt en grekisk mörkhyad gud. Ett starkt och omedelbart begär av att få smeka hans lena och mörka kropp, känna hans doft och smaka på honom sköljer över mig. Fantasierna tar form än en gång och en ilning far genom maggropen ner mot skötet. Mina vårtgårdar reagerar direkt och blir skönt knottriga. Bröstvårtorna styvnar och musen börjar bli fuktig igen. Han har verkligen väckt mitt sexuella intresse till liv efter många år på sparlåga. Helt fantastiskt att man kan känna så här. ”Det är dags för dig att gå”. Säger han och tar på sig sina byxor med kalsongerna fortfarande i. När han drar upp dem faller min blick på hans svarta lem. Jag flämtar till och sväljer hårt. Jag förvånas över hur snabbt lusten att bli fylld av en kuk, en riktig kuk slår till igen. Att hjärtat skall slå så förbaskat våldsamt. James knäpper byxorna, tar några steg fram och kysser mig snabbt på munnen. Hans skäggstubb sticker till lite mot min haka. ”Dont worry, jag har ringt på en taxi åt dig”. Med det sagt böjer han sig ner för att ta på sina skor. Jag vet inte riktigt vad att säga utan nickar bara kort, hummar lite och önskar att tiden hade stannat en stund.


Håller min väska lite slarvigt i ena handen medan jag plockar upp mina svarta pumps från golvet. På väg mot ytterdörren ser jag Monika och Micke i den andra soffan. Jag fnissar lite nervöst över det jag ser. Han halvligger mot ryggstödet med höften på framkanten av soffans sittdyna. Hennes hud blänker av svett och och kroppen verkar skaka av kättja. Det mörka uppsatta håret svänger som en piska och lårmusklerna dallrar när hon rider honom. Brösten guppar upp och ner för varje gång hon höjer och sänker sig över hans lem. Hon ser hastigt på mig över axeln och blinkar. Jag fascineras av att se Mickes svarta kuk helt kladdig, glida ut och in i den vita muttan. ”Vilken sexig kontrast. Undrar om det såg ut så när vi höll på?” Trots att det känns så fel att stirra på någon, på det här viset. Fel på så många sätt. Det känns så naket, så oskyddat, så oerhört privat. Men det är också det som verkar göra det så kittlande. Just på grund av att det är så förbjudet och kanske fel enligt traditionella normer. Jag blir alldeles varm i ansiktet och fylls av en vansinnig lust, en sån som försöker klösa sig ut och påverkar hela kropp och sinne, som inte låter en tänka på annat än hur skönt det känns med en grov kuk som tränger in i en. Jag minns ju känslan när de trängde in i mig så väl och när jag ser dem känns det som jag upplever det gång på gång, men utan att bli tillfredsställd. Monika stönar ljudligt till och något oartikulerat kommer ur hennes strupe. Hennes rörelser avstannar och hon sjunker ner mot mannens bröst vilket resulterar i att hennes anus med det lilla glittrande röda ögat syns. Reginald som stått bredvid och runkat till synen, verkar tolka det som en inbjudan. Den svarte mannen ställer sig på bakom Monika och drar bryskt ut det röda glänsande ögat med sin silverfärgade kropp från analen. Samtidigt som han lägger ifrån sig den på bordet tar han en liten flaska vilken jag inte sett tidigare och häller en vätska på sitt organ. Gnider först in sin lem och trycker sedan brutalt in änden på flaskan i hennes röv och trycker till. Lite vätska rinner ut och med ett finger fångar han upp dropparna för att smeta in runt hålet. Därefter börjar han tränga in i Monikas rumpa med sitt organ. ”Åh, herregud”. Jag flämtar till. ”Hon kommer att gå sönder med så stora saker instoppade”. Far det genom huvudet på mig allteftersom jag ser hur mannen med ett fast grepp under magen juckar kuken allt längre in. Monika stönar högt. Till slut verkar hela hans penis vara inne i hennes andra hål. Sedan sätter han igång med själva knullandet. Manslemmen går ut och in i långa drag och de hårda stötarna emot stjärten får henne att gunga framåt. De tre är rejält kåta och hänger sig åt varandras kroppar. Det ser så härligt ut, riktig kåthet rätt och slätt, bara så sexigt. ”Gud, det här är så otroligt upphetsande. Jag är fylld av en vansinnig lust, en sån som försöker klösa sig ut och påverkar hela kropp och sinne, som inte låter en tänka på annat än hur skönt det känns med en grov kuk som tränger in i en. Vad är det för fel på mig?” Undrar jag medan min andhämtning blir tyngre och tyngre.


”Kom!” Säger James och väcker mig ur min upphetsning. Han sträcker ut en hand mot mig. ”Det här räcker för idag. Dags att åka hem!”. Jag ser på honom och han verkar förstå hur långt detta är från mitt vanliga liv eller beteende. ”Lite till bara”. Ber jag, men han ställer sig resolut bakom mig med båda händerna på axlarna och föser mig beslutsamt mot dörren. ”Det kommer säkert fler tillfällen och de lär hålla på i flera timmar. Åk hem, det här går snart över”. Tankarna rusar febrilt i mitt huvud och jag rör mig som i en dröm. Hela min hjärna verkar återigen ha slutat fungera. Jag vill inte gå hem. Vill inte att det sköna som hänt inatt skall ta slut. Framme vid dörren vänder han mig hastigt om och stirrar intensivt in i mina ögon. Hans blick är genomträngande. Som om han ser rakt in i mina tankar och förstår vad jag tänker. ”Är din man med på att du knullar med andra?” Jag svarar lite tyst och samtidigt skamset. ”Eeeh…nä…vet inte...det har liksom inte varit på tal…tror inte det.” Kinderna blir varma och jag rodnar när vigselringen på handen fångar min blick. ”Jag ser inget hinder i att du är gift. Vem är förresten trogen nuförtiden?” Säger mannen jag bara känt i några timmar, och ler med huvudet lite på sned. Ett sting av skuld drar hastigt genom mig. ”Är det första gången du är otrogen?”. Frågar James nästan lite medlidande och låter sin tumme smeka över min haka.”Eeeh…mmm…ja..”. Vad var det för fråga? men jo, nu har jag ju bevisligen varit otrogen…inget snack om det. Jag kommer på mig själv med att stirra på hans läppar. De ser så mjuka och erotiska ut. ”Ok, jag bara undrade…jag är ganska aktiv men samtidigt försiktig med…ja sjukdomar och så. Du behöver inte vara orolig för att du får något av mig med hem till din man”. Säger han med mjuk röst. Jag särar omedvetet på mina läppar och fuktar dem med tungspetsen. Lusten jag försökt trycka ned bubblar upp till ytan nu och är mer påtaglig. Mitt kön fullkomligt pulserar och allt inom mig skriker att jag skall kasta mig över honom. Utan att ge något svar ställer jag mig på tå och placerar en kyss på hans mjuka läppar. Hettan är ögonblicklig. Delvis av skam, delvis av åtrå. Hur kan jag längta så efter någon jag precis träffat? Erik trycks in i ett litet skrymsle långt bak i minnesbanken, och en röst från mitt dåliga samvete hojtar på min vänstra axel, medan den högra axeln upptas av en liten djävul som frestande skrockar och lockar. Mannen framför mig tittar mig djupt i ögonen. Varefter han kupar sin hand runt min haka, böjer sig framåt och våra läppar snuddar återigen vid varandra. Snabbt. Fjäderlätt. Han kysser mig, upphetsat och kärleksfullt. Skäggstubben raspar mot min haka, men det är bara skönt. Jag lägger armarna om hans hals och trycker min kropp tätt intill honom medan jag fortsätter att kyssa honom. Mina bröstvårtor reser sig och det pirrar till i mina nedre delar. James tunga är fantastisk och gör mig hungrig på mer. Suger in hans tunga i min mun. Våra tungor far vilt omkring, vi suger, slickar och smakar på varandra. Mina käkmuskler jobbar energiskt när mina läppar pressas mot hans. Har aldrig varit så kåt som i kväll eller känt något som liknar sensationen av när James tryckte in sin hårda stake i mig på väldigt länge. Det är något helt annat än de senaste gångerna med Erik. Ändå känner jag mig olyckligt tillfredsställd. Vilket är en besvikelse även om det har varit otroligt skönt. För jag är fortfarande så fruktansvärt kåt. Det känns som om kyssen aldrig skall ta slut, men det gör den, fast han släpper mig inte. Våra läppar skiljs åt efter den långa kyssen och vi båda andas tungt. Hans händer vilar runt min midja och i hans ögon ser jag något så vackert och rent. Det ilar i hela min kropp och jag vill bara stå här med honom, för alltid. ”Du behöver inte be om ursäkt. Om jag ska vara ärlig så… så hade jag inget emot det.” Andfådd och lite skamsen inser jag att så är det. Jag är väl en av alla som anser att ens sexliv blivit torftigt och fattigt. Inte alls som jag skulle vilja ha det. Efter bråket med Erik var det förstås smickrande att en man, ja, han var ju en ung man, tyckte jag var sexig och ville ha mig. För några timmar var jag inte bara någons fru utan en sexig kvinna med män som suktar efter dig. En kvinna vill ju få känna sig eftertraktad, det är mänskligt. Att då rymma lite från alla vardagliga uppgifter och det slentrianmässiga skapar lite spänning.


Första och enda gången jag varit otrogen under alla dessa år. Det har aldrig fallit mig in att bedra Erik tidigare. Vi har ju ett liv ihop...barn, vuxna förvisso men allt annat. Även om samlivet de sista året varit lite si och så har vi ju ändå haft en bra intim samvaro. När vi kommit oss för, vill säga. Konstigt att ångerkänslorna inte kommer förrän nu. ”Betyder Erik så lite för mej?”. Självföraktet väller hastigt fram i mig samtidigt som jag känner hur lusten ligger på lur. Lockelsen till James och hans kön har upptagit hela min tankegång under kvällen. Det har varit helt och hållet perfekt, spontant, underbart men så otäckt fel. Jag suckar för mig själv - helt galet har det här varit. Jag har blivit knullad av flera män, sugit kuk och svalt sperma. Hade absolut inte planerat det som hänt och tycker egentligen inte att otrohet är något man skall hålla på med, men erkänner utan större omsvep att jag i grund och botten är nöjd med vad jag företagit mig. Precis som många andra har jag givetvis haft lite olika sexfantasier som jag aldrig trodde skulle inträffa. Det har liksom räckt med att tänka på dem när jag onanerar och så kan jag gå tillbaka till att vara med maken efter det. Men nu, efter att en av fantasierna inträffat vet jag inte hur det skall bli i fortsättningen. Samtidigt som inget verkar logiskt. Men att försöka föra ett logiskt resonemang om det här är ju rätt meningslöst eftersom känslor är hyfsat irrationella och det blir som det blir och man får ta det som det kommer. Livet är trots allt långt ifrån romantiska kärleksfilmer. Där en del tror att det är grönare gräs på andra sidan. För en del är gräset grönare, för andra inte. Ju mer jag tänker på vad jag gjort, desto pinsammare känns det. Vad är det som får vuxna människor att bete sig på det här sättet?


James skiner upp och ett litet snett leende sprider sig i hans ansikte. ”Du måste gå nu!”. Säger han och öppnar lägenhetsdörren med ena handen fortfarande runt min midja. När han släpper taget känner jag en hand diskret snudda vid min rumpa. En sista snabb kyss och precis innan han stänger dörren säger han: ”Vi ses!…”. James bara lämnar mig där i korridoren med en stängd dörr i ryggen och munnen formad som ett O. Väl ute i korridoren stannar jag upp en minut, andas. Känner mig lite skakig och mina ben darrar. Jag vinglar till med de höga klackarna på fötterna och tar stöd med ena handen mot väggen. Trosor har jag inga och mellan benen känner jag åter hur det sakta börjat rinna på insidan av mina lår. Kan man känna sig mer slampig än just nu. Jag vänder mig om en sista gång och noterar den blanka dörrskylten med ett företagsnamn på: ”Grüssenthal GmbH”. Trodde det var Mickes lägenhet men det verkar vara en företagslägenhet. Varför känner jag igen det namnet?


Åt vilket håll är hissarna? Jag tänkte inte så mycket på det när vi kom utan får chansa på ett håll och börjar gå. Mina långa svarta klackar klapprar på korridorens marmorgolv. Ett högljutt gapskratt får mig att titta upp och ser hur en ljushårig ung kvinna just klivit ut ur en annan lägenhet lite längre bort. Även hon är klädd i en tjusig klänning med tillhörande högklackade skor, kappa och sminket lite på trekvart. Mannen som ger henne en avskedskyss är gråhårig och lite rund om magen där han står i sin halvöppna morgonrock. När hon ser att jag tittar på henne, nickar hon lite medkännande och vänder sig mot mannen igen. Lite generad men fnissig av den absurda situationen som uppstod fortsätter jag mot hissarna. En av hissarna står öppen. Jag slinker in. Det är en plåtlåda och inte särskilt stor. Luften känns skämd, instängd och ljuset sjukligt grönblekt. Känslan är inte alls lika lyxig som under kvällen när vi kom. En upplevelse av instängdhet kommer hastigt över mig och jag börjar hyperventilera. Med fingrarna trycker jag frenetiskt på knapparna. Hissdörren dras igen, liksom uppgivet i en suck. Händerna känns klibbiga och skakiga och det är svårt att få luft. Att andas gör ont. Handväskan faller till golvet med en hård duns. Något mekaniskt hakar upp sig och en kort, robust medelåldersman med ett rödmosigt ansikte fullt med rynkor tränger sig in. Golvet gungar till av extravikten. Mannen stönar och jag noterar att hans överrock är uppknäppt. Under är han klädd i en gråmelerad kostym. Jag andas ut. ”Rädd?” Frågar mannen när han ser mitt ansiktsuttryck. Jag nickar och sväljer djupt. ”Om linorna på hissen skulle gå av så finns det säkerhetsanordningar som låser fast den vid rälsen som hissen åker på. Hissen har en dubbel säkerhet på linorna, om en går av så ska den fortfarande kunna hålla hissen. Fånget är en sista åtgärd och jag har aldrig hört talas om att en hiss störtat ner. ” Säger mannen helt oberört och fortsätter sedan stirra i tomma intet på vår färd nedåt. När hissdörren går upp på entréplan tränger han sig raskt förbi och rusar ut genom porten för att försvinna i den tidiga morgonen. Det är kallt och lite halvmörkt denna regnvåta morgon. Gatan glänser våt av regn. En vindpust rör upp lite skräp som samlats vid husväggen och en gammal tidning flaxar över gatan likt en skadskjuten fågel. Till höger stirrar en poserande Tomas Di Leva på en upplyst reklamskylt vid ingången till en teater. Min tunna klänning värmer knappast i det kyliga vädret och utan någon form av ytterplagg som kan skyla mig börjar jag huttra. Just nu, i den kyliga morgonen, känns timmarna inne i lägenheten nästan lika overkliga som en dröm – men den fortfarande lite klibbiga och dova bultande känslan i underlivet samt smaken av sperma i munnen vittnar om att det varit verklighet.


Efter en stund saktar en vit Volvo V70 in bredvid mig. Den gula skylten på taket lyser. Mellan backspegeln och Taxifirmans dekaler längs bilens mitt står siffrorna 254. Sidorutan rullar ner och mannen därinne meddelar mig vänligt: ”James säger att jag skall köra dig hem”. Mannen bakom ratten har ett välvårdat yttre. Långt, mörkt, bakåtkammat hår samt ett jämnt trimmat, svart skägg som pryder det mörkare ansiktet. Iklädd slips vilken täcks av den mörkblåa slipovern med en vit skjorta under, ingjuter mannen en känsla av trygghet bakom ratten. Den stora, öppna taxijackan hänger löst utanpå de övriga plaggen. Han ler ett vänligt och brett vitt leende samt hälsar mig välkommen in i värmen av hans taxi. Jag nickar lite avmätt, öppnar bakdörren och sätter mig tillrätta. På hans taxikort står det ”Ahmed” och från backspegeln dinglar ett radband. Bilens insida är för övrigt helt neutral – obebodd, så när som på hans nycklar och mobiltelefon över panelen. ”Säg när du vill åka”. Frågar han och fixar lite med sin radio. En svag doft av svett blandad med en väldigt attraherande maskulin doft av någon exotisk parfym når mina näsborrar. Bara själva doften gör något med mig och jag ryser till. Den hungrande lusten från tidigare har uppenbarligen inte försvunnit utan ligger kvar i bakgrunden och skriker efter att bli tillfredsställd. Värmen i mitt mellangärde som sprider sig neråt är ett tydligt tecken på det. Jag känner hur skam, spänning och lite nervositet blandas med den ständiga småkåta känslan hos mig. Hasar sedan upp klänningen lite, fingrarna glider över det nylonklädda låret och smeker lite över det lena tyget. Kikar i backspegeln om chauffören ser. Säger sedan med lite hes röst: ”Vi kan åka strax”. Displayen mellan framsätena är den enda ljuskällan och det dunkla ljuset inuti bilen döljer förhoppningsvis vad jag gör. Jag fortsätter smeka insidan på låret med handflatan tills jag når det varma, svullna och våta i mitten. Jodå, jag är blöt – igen. Nuddar vid den numera ömmande klitoris. Snabbt får jag som tusen blixtar, vilka far ut i kroppen och jag anstränger mig hårt för att inte lyfta upp handen. När jag sedan istället gnider handflatan i en cirkelrörelse stegrar sig allt på bara några sekunder och orgasmen kommer. Med huvudet framåtlutat och munnen öppen i ett ljudlöst skrik känner jag hur mina lår krampar och den snabba orgasmen varar bara i några intensiva sekunder tills jag slappnar av och tar ett djupt andetag – kommer till liv igen. ”Varför är jag så här och varför känns det så förbaskat bra?”. Vore jag inte så himla kåt hade jag kanske insett det olämpliga och inte ens påbörjat något men den där djuriska lusten, instinkten att få belöning i form av en orgasm är så överväldigande att jag fortsätter. Sakta särar jag därefter på mina ben så mycket utrymmet därbak tillåter. Ett finger pressas in lite försiktigt och jag stönar till, lite högre än vad jag borde. Utan att riktigt mena det låter jag mitt långfinger glida in i min öppning. Jag kniper ihop ögonen riktigt hårt och koncentrerar mig för att inte stöna. Där i baksätet på taxin sitter jag och fingerpullar mig själv medan musiken ljuder ur högtalarna. På något vis känns det inte alls konstigt utan helt rätt. Jag brukar inte onanera på udda platser, men nu är jag som förbytt och bryr mig inte ifall chauffören ser mig. Vill bara få min njutning. Min andning blir tyngre, sedan snabbare och snabbare. ”Herre Guuud!!! ”Jag tror jag blivit galen. Sluter ögonen och lutar mig framåt igen medan vänsterhandens pek-och långfinger glider in i det drypande hålet. Tummen smeker klitorisen mjukt. På nolltid är jag framme vid gränsen. Känner hur mitt underliv hastigt knyter sig runt mina fingrar och jag tar ett krampaktigt tag i lädersätet medan min nästa orgasm tar plats.


Det piper ivrigt till från displayen och väcker mig ur den lustbubbla jag fastnat i. Jag släpper ut en lång suck och med en känsla av att ha blivit påkommen flyttar jag generat mina händer. Chauffören knappar snabbt in något på apparaten. Jag känner mig osäker på om jag förväntas göra någonting. Torkar istället av handen på sätet och tar upp mobiltelefonen ur väskan – kanske finns det några meddelanden från maken – men innan jag hinner kolla kikar chauffören på mig i backspegeln och förhör sig ifall allt är bra därbak och om jag inte fryser. Min tunna klänning värmer knappast i det kyliga vädret och det hade varit skönt med något att svepa om sig. ”Du hade glömt din kappa, här ta nu” Säger han på lite bruten svenska. Jag tittar förvånat på kappan och sedan på honom. Det är min kappa men varifrån har han fått den och hur visste han att den är min? Det känns lite läskigt att han har den. Jag stryker lite förstrött med handen över den innan jag tar på mig den. Sätter sedan på mig bältet. ”Vi kan åka nu” Talar jag om för honom. Mannen ler lite i backspegeln och beklagar sig därefter över vädret. Det har börjat regna och gör tydligen risken för vattenplaning större enligt honom. Med det sagt sätter han sig tillrätta i förarsätet. Lättar på kopplingen och dieselmotorn vibrerar. ”Vet du vart du ska?”, frågar jag lite bekymrad. ”Javisst, Herodesgatan 46C”, svarar chauffören lugnt och börjar köra ut från trottoaren. I skenet från displayen känner jag en olustig känsla över hur han kan veta det? Jag har inget sagt till James var jag bor och inte till taxichauffören heller. ”Ditt körkort låg i innerfickan” Säger mannen som om han förstått vad jag undrat. ”Enkelt kolla var du bor”. Med en hastig blick i backspegeln tittar han på mig som om jag skulle förstå att så enkelt var det. Det känns ändå skönt att inleda hemresan. Även om det hela varit ytterst behagligt, kommer nästa steg inte vara lika trevligt. Nämligen att möta maken och förklara vad som hänt och hur vi skall gå vidare härifrån. Jag känner mig lite trött, och kollar mobilen igen efter meddelanden. Den här gången ser jag att Erik skickat 13 SMS, ringt 6 gånger. Det senaste SMS:et skickades för bara två timmar sedan: ”Hej, älskling. Jag måste åka till Tyskland och lösa ett problem på vårt kontor där. Är nog borta en eller två dagar. När jag kommer hem skall vi prata. Jag tror du har en del frågor. Sköt om dig. Puss, Erik!”. Efter att ha stirrat på meddelandet i några minuter lägger jag ifrån mig mobiltelefonen mer förvirrad än innan. ”Tyskland!?” Han är ju chef, varför behöver han åka iväg?


Mannen kör bra. Inget velande och med bra framförhållning till den glesa trafik som ändå är ute såhär dags. Jag fördriver tiden med att stirra ut i gryningsljuset. Det är tunga stenhus varthän jag ser. ”… Ja, allt ser ut precis som vanligt”. Vi bor väldigt centralt men strax utanför Vallgraven. Det hela känns ändå mycket märkligt. ”Är det okej? Ska jag byta radiokanal?” Chauffören måste ha sett mig stirra ut och trott att jag mår dåligt.”Nej, det är okej”, svarar jag på reflex. ”Tack”. Omedelbart efteråt inser jag att jag borde ha sagt någonting mer. Han hade ändå visat påtaglig omtänksamhet och jag kunde ha kostat på mig att vara en aning mer personlig och uppskattande. Men ögonblicket har passerat. Tur att jag åtminstone sade tack. En taxiresa brukar vara en bra tid för eftertanke. I många år har jag levt ett liv i en sorts förnekelse. En förnekelse om mitt sexliv. Att jag kanske förtjänar något mer än en make som vill mindre och mindre än vad jag vill. Man har alltid pratat om att människor vill ha det de inte kan få. En enkel mening att säga, men kanske inte fullt så enkelt att förstå. Jag attraherades vansinnigt av James och hans sätt att knulla mig, men…Visst har jag haft ett par äventyr innan maken och är inte helt bortkommen inom det sexuella. Bland annat var det en mycket äldre herre på mitt första jobb som hade flirtat enträget med mig under en period. På en tjänsteresa hade han kommit till mitt rum med champagne. Vi hamnade i säng men jag tröttnade på honom och hans tafatta försök redan innan han trängde in i mig. På den tiden kände jag mig nödgad att ge något tillbaka för hans uppvaktning. Det skulle inte hända idag. Jag har alltid satt en ära i att vara gift och trogen min man. Han är pappa till våra två barn, och den som hållit mig hårt då det stormat. Eller jag honom. Skall jag då kasta bort allt detta för vad? Det jag upplevt i kväll kommer jag förvisso att bära med mig länge i mitt hjärta. Jag är väl medveten om att det inte blir enkelt men när maken kommer hem från sin tjänsteresa skall jag berätta vad jag vill, hur jag vill ha saker och ting. Eller vill jag det? Jag vet inte, allt har blivit helt upp och ner. Vet knappt vad jag tänker. Vad är svårast att säga till sin partner - att man har varit otrogen, eller att man har tröttnat? Det är så lätt att gå hem till sin partner. Där vet man att man får det, hur man får det och när man får det. Ser man det där förbjudna några meter ifrån vet man inte helt om man kommer att få det, hur det kommer att bli och om man någonsin kommer att få det. Det är klart att det är fel, det jag har gjort. Men till mitt försvar var det aldrig meningen att det skulle bli så. Fast det är klart - jag skulle ju inte ändra på det även om det gick.


Med ett hastigt ryck återförs jag till nuet och chauffören meddelar att vi är framme. Han parkerar strax utanför porten. Min taxiresa tog betydligt kortare tid än vad jag räknat med, men nu var jag bevisligen hemma. ”Vad kostar det?” Frågar jag och börja plocka i min väska. ”Redan betalt” Säger mannen i förarsätet och nickar mot mig. Förvånad tackar jag och krånglar mig ur taxin. Mina ben värker – det känns nästan som om låren sitter längre isär nu än igår morse. Väl inne i trapphuset går jag över det kalla marmorgolvet, fram till den ålderdomliga hissen och trycker på knappen. Lutar huvudet lite bakåt, sluter ögonen och tar ett djupt andetag. Det luktar skarpt av rengöringsmedel och blommor. ”Kanske städerskan redan varit här?”. Är en tanke som bubblar upp i min nu så trötta hjärna. Oftast brukar det lukta cigarettrök och unket, nästan instängt. Trappan bredvid hissen där trappstegen är av marmor ringlar sig uppåt och räcket i mässing glänser till i lysrörsskenet. ”Godmorgon” Säger den äldre mannen som går ner för trappan med en liten hund i släptåg. ”Morron” Mumlar jag lite tankspritt tillbaka till mannen som tar på sig sina handskar och gör sig redo att gå ut i morgonen. ”Blev det sent igår?” Mannen ler och nickar mot min klädsel medan han tar ett fast grepp om kopplet och snäpper upp dörren. ”Jo, lite men nu är man hemma igen”. Svarar jag en smula trött medan hissen med ett pling signalerar att den är på plats. Hissen är en urmodig apparat med gallergrindar. Mannen muttrar något ohörbart och går därefter ut genom dörren med den pigga lilla hunden i släptåg. Jag suckar ljudligt och stiger in i hissen på trötta ben. På våning fem rasslar och gnisslar hissen till för att slutligen stanna och jag stiger ur. Stapplande och lite bredbent, går jag med trötta steg till ytterdörren där det står ”Familjen Cedersvärd” på namnskylten. Med frusen och skakig hand tar jag fram dörrnycklarna ur min lilla handväska. Tappar dem på först på golvet och böjer mig ner på vingliga ben för att få upp dem. Stryker bort håret från ansiktet, låser upp ytterdörren till lägenheten med en djup suck och vacklar in i hallen. Möts av mitt hems välbekanta doft. Fumlar lite på sidan av dörrkarmen innan jag hittar ljusknappen. När ljuset väl tänts slappnar jag av så fort dörren stängts och låsts bakom mig. Är så trött och efter allt som hänt känns mitt huvud mosigt och tankegången är tung. Magen skriker av hunger, har inte ätit något sedan igår. Om man nu inte räknar sperma som mat. Slänger lite irriterat nycklarna på det ljusa hallbordet av trä, ställer skorna på dörrmattan. Där det lite ironiskt står ”No shoes allowed” Handväskan går samma väg likadant med min kappa. De får ligga där jag släppt dem, mitt på golvet. ”Jag tar det sen”. Tänker jag uppgivet och går mot köket. Jag passerar vår stora hallspegel och stannar upp. Kvinnan i spegeln ser härjad ut med håret i oordning och de blå ögonen som ser trötta ut. Jag ler mot spegelbilden och säger lite insinuant: "Du ser ut som att du har blivit överkörd av en ångvält” På sätt och vis har jag ju blivit överkörd, inkörd, påsatt av flera män. Krampen i magen gör sig påmind och jag fortsätter till köket. Där står två halvfulla vinglas och en öppnad flaska på diskbänken. Samt en lapp med mitt namn på: ”Hej gumman, jag är inte hemma. Du är säkert hungrig och törstig och det finns en kycklingsmörgås i kylen som du bör äta. Ta flaskan med vatten som står jämte. Puss Erik”. Det svider till i magen. Jag stönar och går fram till kylskåpet. Öppnar den och river runt lite innan jag ser mackan, invirad i plast och sportflaskan med vatten stående bredvid. Lite utmattad och snurrig vecklar jag upp plasten på smörgåsen och börjar äta. ”Gud så gott!”. På ett ögonblick har den försvunnit och kvar är bara plasten, som jag knycklar ihop till en liten boll och slänger i vasken. Jag var rejält hungrig och sköljer ner den med vattnet som Erik ställt fram. Det smakar lite konstigt, men tömmer ändå hela flaskan. En rap undslipper mig och det känns genast lite bättre.


Med fumliga händer tar jag tag i den nedsölade klänningen och drar den över huvudet, släpper den rakt ner på golvet medan jag går vidare till badrummet. Balconetten slänger jag i riktning mot tvättkorgen. Mina bröstvårtor är inte längre så svullna, men de ömmar rejält. Sätter mig på toaletten för att kissa. Det ömmar i underlivet. Jag för ner en hand till min slida som svider till och tänker att något samliv kommer det inte bli på några dagar men visst har det varit skönt och spännande. Kommer på att jag har ju en tampong uppstoppad. Den plockar jag med visst besvär ut. Lite blod finns på den. Jag vet förstås att man kan få en mindre blödning efter lite hårdare sex och om mannen kommer väldigt långt in. Vilket de definitivt gjorde. Det kan även vara sköra slemhinnor eftersom de ändrar sig med åren. Inget ovanligt heller tydligen. Strumporna kan verkligen inte längre kallas stayups utan ligger nu mer som svarta ringar runt mina anklar. Böjer mig ner med möda och trixar av dem. Min kropp känns stel och värker när jag reser mig från toan. Rumpan är rejält öm men jag hade verkligen en otrolig kväll. Tvättar mig i ansiktet och får bort resterna av sminket. Tar min tandborste och försöker bli av med smaken av sperma i munnen. Käkarna knakar av nattens ansträngningar. Doften av kön och kåthet sitter fortfarande kvar i näsan. Även om Erik inte är hemma just nu känns det ändå lite bättre än förut. Kanske för att jag inte behövt möta honom direkt, utan kan tänka igenom saker och ting i lugn och ro. Fast det får bli ett senare bekymmer. Jag vill bara gå och lägga mig, sova. Helt slut fyller jag ändå sportflaskan med vatten och går sedan in till sovrummet. Där kryper jag ner i sängen och drar täcket om mig med tungt hjärta och gråten i halsen. När doften av Erik från hans kudde når mig kommer tårarna som börjar rinna längs med kinderna. Det gör ont. En extrem smärta sprider sig från hjärtat, det nästan krampar. Vad har jag egentligen gjort? Hur kunde det bli såhär? Så kommer gråten. Hulkande, panikslagen gråt. Hela min kropp skakar och bröstkorgen värker. Vad skall jag göra? Vara präktig och moralisk, sätta stopp för annan samvaro än bara med maken och kanske förlora mitt sexliv totalt? Eller göra vad jag innerst inne helst vill, låta situationen utveckla sig, med alla risker för förvecklingar och komplikationer som det för med sig? Jag tar ett djupt andetag och liggande med blicken fäst mot det vita taket avtar sakta mitt snyftande medan tankarna gnager i bakhuvudet. Hur skall jag...VI gå vidare? Jag vrider och vänder mig. Kniper ihop ögonlocken i ett desperat försök att somna in. Jag kan inte slappna av, det bultar i min kropp. Är samtidigt lite rädd för vad jag egentligen känner. Tröttheten tar till slut över och jag sluter mina ögon. Drömmarna avlöser varandra i gränslandet mellan verklighet och fantasi.


Ett par timmar senare vaknar jag först lite lätt förvirrad med en molande värk i huvudet. För ett par sekunder är jag osäker på var jag befinner mig. Jag försöker resa mig upp i sängen, men det dunkar som tusan. Flämtande sjunker jag tillbaka mot kudden. Lakanet är klibbigt mot huden och mitt hjärta bultar under bröstkorgen. Återfår sedan uppfattningen om tid och rum. Jag inser att jag fortfarande befinner mig hemma i min säng. Reser mig försiktigt på ena armen, drar med andra handen genom mitt hår för att få bort det värsta burret från ögonen. Trevar därefter i lådan på sängbordet och får tag i en karta med huvudvärkstabletter. Ploppar ut och sväljer två stycken, sköljer ner med vattnet från sportflaskan. Sjunker ner i sängen igen. Efter att bara ha sovit ett fåtal timmar känner jag mig trots huvudvärken ändå både upprymd och urlakad på samma gång. Men även lättad, ångesten från tidigare verkar ha sjunkit undan. Jag sträcker ut mig likt en katt. Det knakar i lederna. Har helt ny energi i kroppen. Känner på mig att jag kommer att behöva det. Ligger sedan och tänker tillbaka på gårdagen medan jag väntar på att tabletterna skall verka. Tankarna irrar mellan nattens händelse och mina förhoppningar om en bättre samvaro med Erik. Maken verkar numera så otroligt ointresserad av både min men även sin egen njutning. Visst, det kan vara svårt att orka med och ha lust när mycket annat i livet sker, stress, arbete, aktiviteter, sjukdomar, ålderstecken. Är det dessutom som så att man inte kommunicerar med varandra på ett bra sätt och är lyhörda för varandras behov eller önskemål. Kan man ju inte heller förvänta sig att sådant som det intima skall fungera. Blir ju en spiral nedåt av alltihopa och var det slutar kan man räkna ut. Hur man än vänder och vrider på det så är det nog så att man behöver känna livslust för att ha sexlust. Eller åtminstone för att verkligen kunna njuta av sin sexlust. Jag tror inte att jag hade haft lika stor sexlust utan min livslust. Och livslust har jag verkligen. Jag älskar livet. Jag skulle nog enkelt vilja beskriva livet på två sätt – varför och varför inte. Det senaste begreppet måste jag erkänna börjar tilltala mig mer och mer. I alla fall vad det gäller romantik, sex och andra passionerade tankebanor. När vi väl haft riktig älskog har det verkligen varit jättebra för oss båda, tror jag. Alltid fått mycket uppmärksamhet och nästan alltid orgasm. Ofta flera orgasmer. Men det är han som har jobbat i sängen. Jag tror nog att han har känt pressen att kompensera för sin lilla penis genom att vara en bra älskare. Och det har han ju varit. Jag har kanske varit mer passiv än jag önskat. Borde kanske gett honom mer uppmärksamhet men det har bara inte blivit av. Han har ju alltid tagit för sig av mig och aldrig uttryckt några önskemål om att jag skall vara eller agera annorlunda. Analsex har vi till exempel aldrig haft. Jag skulle vilja pröva men Erik har aldrig frågat och jag har inte heller sagt något. Själv vill jag numera ha mer sex. I olika former och är intresserad av att testa nya saker. Men jag vill också ha tillbaka min virile man som han var förr. Min egen naturlige älskare. Även om sexet vi haft har varit bra, men kanske inte riktigt vad jag vill ha. Så var det ju inte sex-akterna som gjorde att jag föll för honom och fortfarande älskar honom. Jag började onanera rätt regelbundet allteftersom vår samvaro försvann. Mellan de fåtalet gånger vi har sex är det mina fingrar eller de olika dildosarna som för stunden mättar mitt sexuella behov. Det är naturligtvis inget fel med att onanera på egen hand. Utan bör väl snarare ses som ett friskhetstecken.


Jag gillar sex men tröttnar numera bara snabbare på dålig kvalitet. Tänk tusenden gången med samma maträtt...man vet exakt hur det kommer att smaka och kicken uteblir. Finns annat som är mer givande. Det är inte bara sexet, penetrationen, utan även själva bekräftelsen och nyfikenheten på min person. Romantiken, förförelsen uppvaktandet, att vara åtrådd. Jag har de senaste tjugofyra timmarna pushat mina gränser längre än jag gjort under många år. Fått mer uppmärksamhet och blivit mer bekräftad som kvinna än under flera år. Känns som jag blivit mer frigjord sexuellt och intresserad av att ta för mig mer av livet eller det sexuella. Kanske...
Trots allt som hänt skulle jag vilja att Erik tar mer initiativ till sex igen men det gör han ju inte. Han verkar ha gett upp nästan allt som har med sex att göra. Men är ändå väldigt kärleksfull mot mig och visar mycket uppskattning samt närhet med kramar och pussar. Den här insikten gör mig rädd och bedrövad. Jag är ju inte lastgammal och i min ålder skall man ju kunna ha ett rikt sexliv fortfarande. Men nu vill inte han längre. Är det inte ironiskt och nästan orättvist? Om än kanske förståeligt från hans sida. Varför tar jag själv inte mer initiativ då? Jag vet inte. Det knyter sig bara. Kanske för att jag tror han kommer avisa mig. Så nu ligger jag här med en massa låsningar runt det sexuella. Men vill ha sex. Och jag vill främst ha det med min man. Jag vill känna mig åtrådd av en man som vill ha mig. Jag vill knulla och bli knullad helt enkelt. Är då en älskare en pragmatisk och acceptabel lösning i min situation? Jag har tidigare på intet sätt rört mig i den riktningen. Jag vill ändå inte riskera mitt äktenskap. Därtill är Erik för dyrbar för mig. Även om det som hänt kan resultera i det. Men tanken har i och med gårdagens händelser fått fäste i huvudet. Vore det helt förkastligt att i min situation ta en älskare för att under mina sista år som sexuellt aktiv få leva ut lite. Mina känslor och tankar pendlar mellan en avskalad, närmast djurisk, kåthet, till rädsla, skuld och olust där jag funderar på att bara ta ett flyg någonstans och försvinna. På något vis har jag ändå fattat ett beslut som maken skall få ta del av och det som händer, det händer. Tanken med ett förhållande är ju inte att sudda ut varandras personligheter eller hindra varandra att utvecklas på något sätt. Han skall givetvis få möjligheten att vara med och bestämma fortsättningen.


Jag tar en klunk vatten ur flaskan och spiller lite på mig. Reflexmässigt torkar jag bort det. När handen i en svepande rörelse nuddar ena bröstvårtan styvnar den och beröringen skickar små signaler till mina nedre regioner. Ett förvånat stön undslipper mig. Nyper nyfiket till om bröstvårtan och börjar massera mellan två fingrar. Jag rullar den lite lätt mellan fingrarna allteftersom en välbekant värme rör sig genom kroppen. Det känns så skönt. Systematiskt börjar jag massera mina bröstvårtor. Först den ena sedan den andra i takt med att upphetsningen börjar sprida sig i kroppen. Andra handen vandrar ned längs min mage, naveln, min bulle och tofsen uppepå. Fortsätter ner mot värmen i underlivet. Mot sitt mål, den våta glipan. Gnider först min handflata över klitoris och arbetar mig sedan neråt....inåt.. Den lilla "svampiga" ytan i slidans framkant med alla sina nervbanor får det att flimra framför mina ögon vid varje beröring. Sträcker på ryggen, särar på benen och blottar den del av mitt sköte som hittills gömt sig mellan mina lår. Med mina fingrar särar jag blygdläpparna och uppenbarar slidöppningen, ifrån vilken det börjat läcka ett färglöst sekret som rinner vidare ner på lakanet. Fingrarna cirklar sedan igen runt den lite ömma men nästan överkänsliga knoppen, innan jag resolut för in ett finger. ”Åh Gud...” Andas jag ansträngt fram. ”Herregud vad skönt!”. Stönar jag för mig själv, och låter ytterligare ett finger glida in. Det bubblar och pirrar i min kropp. Jag fullkomligt dryper av upphetsning och konstiga känslor. Fyllda av blod och lust riktigt vibrerar mina läppar och ärtan. Jag känner mig som en marskatt. Blundar och låter fingrarna först sakta glida in och ut, ökar farten. Andas häftigare. Så skönt. Kniper ihop musklerna i slidan kring mina fingrar, svankar, gnuggar mot min hand och flämtar tyst. Jag vill bara fortsätta gnida, smeka och vibrera mitt kön tills jag skriker av lycka och lust. ”Jag håller visst på att bli helt tokig”. Far en förvirrad tanke förbi medan mina två fingrar som nu blivit tre, stöter i jämn takt in och ut i min slida. Det är varmt och fuktigt i min kärlekskanal. Jag känner hur vaginan kramar hårt runt mina fingrar. En våg av kramper strömmar igenom min kropp. Mitt kön drar ihop sig och jag kommer och kommer och kommer igen. Aldrig förr har jag känt så mycket lust, och sådan njutning som under det senaste dygnet. Det kan inte vara normalt. Hela jag skakar, mina tår drar ihop sig.

 

Men tre fingrar räcker inte. De når inte så långt in. Något mer behövs, något grövre som fyller mig helt. Drar ut fingrarna ur hålet som besviket sluter sig. Vänder mig mot sängbordet och drar ut nedersta lådan. Längst in hittar jag vad som behövs. Min glansigt guldskimrande dildo som är i någon sorts jelly- material och har ett markerat ollon med ådror som avtecknar sig tydligt. Jag köpte den för flera år sedan och har varit precis lagom stor och grov även om jag kanske får omvärdera det efter mötet med James, men den får duga nu. Med darrande händer tar jag upp den. Sätter dildons ollon mot mina läppar. Låtsas att den är James. Slickar längs ollonets baksida, pressar sedan in den i min mun mellan heta läppar. Den smakar vagt av gummi. Nej, det var ju faktiskt inte i munnen jag ville ha den just nu. Lägger mig på rygg i sängen. Startar dildon som börjar vibrera med ett mjukt brummande. Mellan mina ben riktigt skriker skötet efter att få bli fyllt. Jag minskar vibrationerna något och placerar dildon mellan mina ben. När dildons gyllene ollon smeker över clitoris. Blundar jag och föreställer mig att det är min älskares penis. Allteftersom ökar jag intensiteten i vibrationerna. Trycker det gummiaktiga ollonet allt hårdare mot mig, där det känns som skönast. Gnyr och gnuggar så hårt att jag är på väg att komma igen. Pausar, vill inte komma än, vill dra ut på det sköna ruset en liten stund till. Tar tag i ena bröstvårtan, rullar den hårt mellan mina fingrar. Andas tungt. Stönar högt. Spänner mig i båge, med mitt nakna, svullna kön i vädret. Lyssnar på mina egna ljud. Slappnar sedan av, sänker rumpan, lägger först det vibrerande skaftet på dildon mellan blygdläpparna. Drar sedan istället upp benen mot brösten och för in mina händer under benen för att lättare komma åt det fuktiga könet. Det pulserar i klitoris som om hjärtat sitter rakt under den. Sätter därefter det vinröda ollonet mot öppningen och låter apparaten glida in. Ådrorna på skaftet känns hela vägen in. Sekret pressas ut allteftersom den trycks djupare in i mig. Gnuggar klitoris hårt med andra handen samtidigt som jag knullar dildon med djupa och bestämda tag. Den når de ljuvliga ställena som de båda männen gjorde, djupt, djup därinne. Tanken på hur det kändes när det gick för dem, knuffar mig över kanten. Nu är det omöjligt att hålla tillbaka längre. Till slut kramar min mutta så hårt om den röda gummisaken att den inte längre går att dra ut. Och jag kommer slutligen hårt kring dildon. Våg efter våg av njutning sköljer över mig. Stönar och gnyr högt i sängkammaren. Slappnar av först när mitt kön slutar rycka kring dildon. Njuter av det avklingande ruset. Kroppen slappnar av och jag somnar till av ansträngningen. Även denna gång avlöser drömmarna sig kontinuerligt och jag sover oroligt.


Senare vaknar jag av att det gör ont i höften. Dildon har glidit ut av sig själv och i sömnen har jag vänt mig om och lagt mig på den. Försiktigt sätter jag mig upp på sängkanten och huttrar till. Jag fryser och känner mig lite febrig, virar duntäcket runt mig. När jag sakta ställer mig upp och sträcker ut benen, känns det som om jag har har haft hård löpträning. Det värker i hela min kropp. Fastän jag är öm både där nere, i halsen och käkarna, så har jag njutit av varje sekund. Och även om svedan i skinkorna är borta far minnet av hur skönt det kändes gång på gång genom mitt huvud. Med stapplande steg går jag till badrummet och startar vattnet i duschen, innan jag låter täcket falla på golvet för att sedan kliva rakt in i vattenstrålen. Jag ryggar till av det heta vattnet men tvingar min kropp att vänja sig och den första smärtan övergår snart till behagliga smekningar. Fokuserar för en stund på hur duschens strålar sprider sig som en vibrerande värme, djupt ner i magen, ner i underlivet och ger ett behagligt pirrande i benen. Den sista oron och ångesten sköljer därmed av mig och jag sjunker ner på den lilla sittbrädan i duschen som installerats, trots Eriks protester om att det tar plats från ytan. Sluter ögonen för ett kort ögonblick medan vattnet rinner ner över mig. Jag slumrar till en stund i värmen. Vaknar till, ställer mig upp och sträcker på min rådbråkade kropp för att möta de varma vattenstrålarna. Istället för att ta ner duschhandtaget och låta strålen landa emellan benen som jag gjort många gånger förr. Får den istället rent figurativt tvätta bort mina skuldkänslor och på så vis rena mig. Duschstrålen är annars underskattad som njutningsmedel. Man kan låta den göra jobbet själv och bara låta vattenstrålen spela över klitoris. Stå bredbent med raka ben och samtidigt som vattenstrålen gör sitt kan man pilla på sig själv med andra handen. Denna gången får det vara eftersom jag är öm som tusan och tror inte jag skulle klara mer på ett tag.

 

Även om det svider rejält får underlivet sig en rengöring med en ickeparfymerad tvål. Det kan annars skapa en obalans som inte är mysig och jag vill inte ha mer problem just nu. Pruttar därefter ut en stor klick hårschampo från flaskan som sitter fast på väggen. Det luktar sött och kokosaktigt. Med snabba tag jobbas schampot in i håret. Får fatt på Dove tvålen och arbetar upp ett lödder vilket arbetas ut över min praktiskt taget hårfria kropp. Stryker sedan med händerna lite lättjefullt över mina våtblanka bröst, nyper lätt i vårtorna. Dröjer mig kvar ett ögonblick med känslan av att vara totalt innesluten i det löddriga, innan det ljumma vattnet sköljer av mig. Drar sedan ner på varmvattnet tills jag huttrar av köld. Kliver ut ur duschen ner på det kaklade golvet med vattendropparna rinnande från håret, ner över ansiktet. Tar en handduk från hyllan och torkar mig först sakta med den. Virar den därefter runt min nakna kropp och lutar mig sedan in i duschen för att vrida ur det sista vattnet från håret. Tassar försiktigt förbi täcket men lämnar ändå våta fotavtryck på golvet under min väg till handfatet. Det doftar så där underbart fräscht i badrummet som det kan göra efter en dusch, spegeln ovanför tvättstället har immat igen. Vid tvättkorgen ligger balconetten och mina stayups slarvigt slängda. Likt ett bevis på att det som hände faktiskt har hänt.

 

Samtidigt som jag duschat har tankarna spunnit ohejdat hit och dit. Kan man verkligen förvänta sig passion i ett förhållande efter så många år? Och hur mycket jobb skall man lägga ner för att väcka den åtrån eller hålla lågan vid liv? Sanningen är oftast att spänningen dör efter ett tag. Det finns så mycket som båda ska hålla i rullning: karriär, hem, barn, sociala tillställningar och träning. Dessutom ska vi vara så jäkla lyckliga i en relation. Sexlivet ska dessutom inte längre vara ett snabbis till skenet av en fotogenlampa innan nästa arbetspass på gården börjar. Nej nu är det avancerade saker, det ska vara passion, spänning, utmaningar, nya ställningar och sexiga underkläder. Helst likna det man kan se på nätet. Det finns så många normer, som säger åt oss hur vi ska bete oss, vad vi ska göra, får göra eller hur vi ska se ut. Men i slutändan är det alltid du själv som bestämmer över din egen kropp. Jag torkar bort imman och tittar i spegeln, tar fram en pincett ur skåpet till höger. Noppar bort några strån från ögonbrynen, släpper sedan handduken på golvet. Brösten gungar till av rörelsen, de är trots allt rätt pigga. Visst de är lite hängiga, men de flesta kvinnorna på gymmet i min ålder har bröstvårtor som tittar ner i golvet snarare än rakt fram. Där står jag naken som gud skapat mig, vrider och vänder sig för att försöka se hur jag ser ut. Magen gillar jag däremot inte riktigt. Den är lite degig och har fula veck. Jag vänder mig om och tittar över axeln på rumpan. Den ser åtminstone skapligt fast ut. Låren kanske är lite för tjocka, men utan gropar eller häng. På det stora hela ser de inte så illa ut.

 

Sex kan vara en fantastisk grej och göra underverk med din kropp. Men även vara fnittrigt, pirrigt och alldeles underbart. Det kan också rymma jobbiga känslor, som ångest, press och en oro över att uppfattas som onormal. Alla härliga orgasmer och upplevelser jag haft under mitt liv, får mig att älska min make ännu mer. För allt han och jag upplevt kan inte bara kastas bort men jag måste ändå vara ärlig mot honom. Suckar tungt och tar upp tandborsten istället. Stryker förstrött på lite tandkräm medan jag återigen ser på min spegelbild. I spegeln ser jag inte en vacker, sensuell och självständig kvinna. Utan en äldre kvinna som gjort bort sig rejält och bara kan hoppas på förståelse. ”Hur kunde det bli såhär” Tänker jag och spottar ut det sista av tandkrämsskummet, sköljer tandborsten och torkar mig om munnen med en handduk. Ser en sista gång i spegeln, stryker bort en fuktig hårstrimma från ansiktet innan jag tar på mig tofflorna och morgonrocken som hänger bakom dörren.


Stärkt och uppiggad av duschen traskar jag iväg till köket för något att äta och dricka. Väl där laddar jag först kaffemaskinen, tar ut lite smör och pålägg ur kylskåpet. Brer en smörgås. Efter en stund avslutar bryggaren sin uppgift med ett ljudligt pip. Kaffebryggaren borde tillhöra ett av världens sju underverk, för något bättre än nybryggt kaffe finns inte. Doften av nykokt kaffe sprider sig genom den tomma och tysta lägenheten. Jag tar en kaffekopp ur diskstället och fyller på lite kaffe. Går fram till fönstret, ute har solen redan gått ned och mörkret lagt sig. Nere på gatan ser jag det lilla caféet i ena hörnet av korsningen. Bredvid finns en närbutik där den trevliga och lite svårförstådda ägaren Ahmed jobbar. Han försöker verkligen att passa in i det svenska samhället och göra alla glada när man besöker hans tobaksbutik, personligen tycker jag att han är lite för glad. En liten bit längre upp på gatan ligger en antikaffär, ”Lundgrens Antikviteter”. Ägarinnan är en äldre parant dam som alltid pratar en massa strunt med sina kunder. Man kan kalla henne för kvarterets skvallertant. Är det något man vill veta skall man gå till henne. Invirad i morgonrocken slår jag mig ner vid bordet med en macka och en kopp kaffe. Kanske inte en gourmetmiddag men jag njuter när den varma svarta vätskan rinner ner för halsen. Det enda som hörs är väggklockan som tickar och det känns som om allt bara låter och dånar så mycket mer.

 

På bordet ligger ett anteckningsblock och en penna. En svart Mont Blanc, det är Eriks. Jag kan nöja mig med en billig penna men han anser att det ger en helt annan känsla av att skriva med en sådan dyr penna. Så långt tillbaka som jag kan minnas har jag klottrat när jag behöver lyssna eller koncentrera mig på någonting. För en utomstående kan det se ut som om jag inte lyssnar eller är ointresserad, men det är precis tvärtom. Ju mer jag klottrar, desto bättre lyssnar jag och desto mer kommer jag ihåg efteråt också. Jag misstänker att det är samma mekanism i hjärnan som gör att man tänker så där extra klart när man promenerar eller cyklar till exempel. Hjärnan mår bra av att kombinera koncentration med fysisk rörelse och kreativitet. Jag tror man blir smartare faktiskt av det. Att det hjälper hjärnans kognitiva förmåga, för att prata psykologspråk. Dessutom kanske det ger mig någonting att göra och sluta tänka på vad som kan hända när Erik kommer hem. Det finns inga "bra" anledningar till otrohet. Det finns säkert massor med löjliga ursäkter och förklaringar till varför, men hur man än vrider och vänder på det så har man ett val och man väljer att vara otrogen. Det kan ingen förklaring i världen ändra på. Jag får helt enkelt krypa till korset och säga till min man att jag är ledsen att det blivit som det blivit, men att jag vill försöka få till en ändring och vill anstränga mig för att det skall bli så. En mänsklig svaghet är att man ofta förväntar sig mer av andra än av sig själv. Man har också mycket mer förståelse för sig själv än för andra.


Men tankarna far ändå tillbaka till gårdagskvällen och fyller mitt sinne med bilder. Vilken kväll. Det var verkligen en upplevelse att få njuta av två heta män samtidigt. Världen skulle vara trevligare om alla mer eller mindre konstant gick runt med den där varma glädjen i kroppen som man känner efter att man har haft riktigt bra sex. Att vara förälskad eller uppleva sann kärlek är en stor gradskillnad. Kärleken berör på djupet, går inte radera, lever sitt eget liv. Att knulla och känna fysisk åtrå kan alla men den man älskar vill man älska med och det är en konst. Det fina och det vackra möts i en samklang som inte är av denna värld. Sexlivet handlar om att ge och ta, och mycket känslor är inblandat. Filmsnuttar spelas upp i mitt huvud där vi står i baren och jag kan känna hans stånd genom det tunna tyget i min klänning. Bilder av hans mun, hans varma läppar som kysser mig på dansgolvet blixtrar förbi. Minnet av när den svarta staken dyker upp framför mina ögon får mig att stöna till. Eller känslan av att ha den stora penisen i mina händer och känna den växa när jag slickade på den. När de bilderna rusar genom huvudet är jag tvungen att blunda. Jag blir varm och det pirrar i kroppen från minnet av den obeskrivliga lust som föll över mig då James till slut lät sin svullna kuk tränga sig in i mig, tränga sig in i mitt innersta gång på gång.

 

Ett lågt stön finner sin väg från mig sittande där i köket. Den dova dunkande känslan i könet som hela tiden funnits där ökar. Det är som när det kliar på ryggen på ett ställe man inte når. Man blir tokig om ingen kliar dig. Att klia sig på ett ställe där det kliar är bland det bästa som finns. När man kliar så utlöser kroppen en slags bedövning eftersom kliandet fungerar som så att du lurar kroppen att det finns smärta istället för klåda. Man lurar hjärnan att skifta fokus. Min ena hand söker sig innanför morgonrocken och börjar smeka ett bröst. Så skönt. Jag blundar och låtsas att det är James fingrar som cirklar runt bröstvårtan som styvnat. Det pirrar behagligt i underlivet, och känner återigen hur upphetsningen börjar sprida sig i kroppen. Andra handen glider ner mot värmen i underlivet, mot glipan. Fingrar cirklar runt den fortfarande känsliga knoppen, innan jag snabbt för upp ett finger i slidan. Den glider ljudlöst in. Hör mig själv stöna, använder ett finger till och är härligt kåt nu. Blundar och knullar sakta mig själv sittande på köksstolen. Låter fingrarna glida in och ut, ökar farten. Börjar andas häftigt och känner att det är nära. Ljuvligt skönt.


En skarp ringsignal skär igenom lägenheten, och avbryter mig. Jag ignorerar den och koncentrerar mig på att uppnå det tillstånd jag varit så nära, men personen som står utanför är envis och ringer ett flertal gånger. ”Förbaskat”. Jag samlar mig, irriterad över att ha bli avbruten. Drar morgonrocken omkring mig och går ut i hallen. Kappan ligger på golvet, tar tag i den och hänger upp den snabbt. Innan jag irriterat öppnar dörren, och där står James. 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.