Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2021 kl. 21:29, av AnneLisen

På Krogen

Del 5 av 6 i serien Tränarnas underhållning

För en stund tar jag kontroll över tränarna och visar att även jag kan bestämma. Det slutar dock som vanligt med tre härliga knull.

Lördagen blev återigen en intensiv dag och jag hann knappt fundera så mycket på tränarna och våra otillåtna aktiviteter vid sidan om. Jag fick beröm från de andra föräldrarna för min engagemang och för att jag ställde upp och stöttade laget och tränarna. Ni skulle bara veta, tänkte jag för mig själv. Min egen man var kvar hemma, då vårt andra barn hade andra aktiviter, men både Johns och Robbans fruar var där med deras andra barn. Så när deras fruar uttryckte sin tacksamhet så kunde jag inte låta bli att le. Om de bara visste hur jag underhöll deras män på nätterna, och dagarna ibland, då skulle de knappast vara lika tacksamma.

Det blev en stunds vila efter dagens aktiviteter och eftersom det var andra föräldrar på plats så kunde jag faktiskt få ordentlig vila själv. Det skulle gudarna veta att jag behövde efter en intensiv vecka med långa dagar och nattliga aktiviteter.

På kvällen blev det sportbar med bowling och middag tillsammans med spelarna och föräldrarna. Jag unnade mig ett glas vin och såg att även tränarna passade på att unna sig lite gott att dricka. På vårt boende var alkohol strikt förbjudet, men nu när vi var ute på stan så gick det bra. Jag kände hur alkoholen gick rakt upp i huvudet, säkert som resultat av den intensiva veckan. Den avslappning som det gav var skön, så jag kunde inte låta bli att ta ett glas till. Efter det blev jag till och med lite lullig.

Jag betraktade John och Robban omväxlande och såg deras interaktion med deras respektive fruar. De såg så glada och obekymrade ut, och det retade mig plötsligt. Stärkt av alkoholen beslutade jag mig för att bråka lite med dem.

John blev mitt första offer. När han gick till baren för att köpa mer dricka till sin familj så följde jag efter. Baren var ganska tom och låg inte synlig från våra bord så jag fick ett bra tillfälle. Jag gled upp bredvid honom och medan han beställde så smet jag ner en hand mot hans skrev. Han ryckte till och försökte putta undan min hand.
”Vad fan gör du?”
”Bara känner lite på dig. Det har du ju sagt själv, att jag gillar din leksak väldigt mycket, eller hur? Har du glömt det?”
”Men vad fan, inte här!”
”Men jag vill ju bara leka lite.” Jag lutade mig nära honom och viskade i hans öra. ”Vill du inte leka med mig?” Jag greppade tag om bulan i hans jeans och klämde till. ”Jag lovar att jag ska vara jättesnäll!”
Han fick sin dricka från bartendern och innan han gick så hade jag känt den svällande bulan under min hand.

Robban fångade jag på väg tillbaka efter att ha hjälp sin dotter med att betala vid en spelmaskin. I ett undanskymt hörn bakom en pelare där jag dragit in honom tryckte jag min kropp mot hans och tog tag om kukbulan. Även han protesterade men tystnade av en djup kyss från mig. Vi hånglade lite medan jag smekte den växande kuken genom byxorna.

Till slut tog han ändå sitt förnuft till fånga och sköt undan mig.
”Inte här!” Väste han och gick.

Nu hade jag dem på kroken i alla fall. De hade tappat fokus och jag såg att de ibland tystande och gled iväg i tanken. Jag tog fler chanser att reta dem. Smekte ett bröst när bara de såg. Gav dem en förstulen smekning i förbifarten. Kastade lystna blickar efter dem och blinkade med ena ögat. Nog för att det var länge sedan jag var ute och raggade, men jag visste fortfarande hur man fick en man dit man ville.

En handikapptoalett blev platsen för kvällens första knull. Jag överraskade John i toalettrummet, ett separat rum med alla handfat och dörrar till toaletterna, när han kom ut från en av dem. Om det var han och Robban som tidigare varit initiativtagare och suttit i förarsätet så var det nu jag som bestämde. Min strategi under kvällen med att reta honom hade gett resultat så det var inte svårt att tvinga in honom på handikapptoaletten.

Jag fick honom mot en vägg och gick ner på huk och började knäppa upp byxorna.
”Din lilla kåtis”, flämtade han när jag fiskade fram lemmen ur kalsongerna. Den var redan halvhård och efter några mjuka drag med min mjuka hand över skaftet så stod den lika hård och stor som jag ville ha den.

Även om jag inte brydde mig om hans fru så ville jag ändå se till att avsluta vår lilla session tillsammans snabbt innan de andra saknade oss. Så jag tog kuken i munnen och gjorde mitt bästa för att suga av honom så snabbt som möjligt. Han nöjde sig dock inte med det, och snart drog han upp mig från golvet. Nu var det inte så att jag var svårflörtad då vin och kuksugning i kombination ofta hade den effekten på mig att jag blev upphetsad. Och så spänningen i att ha sex på en toalett med en man när hans fru och barn var i närheten ovanpå det.

En skötbord fick agera stöd för mig när John lutade mig fram och drog ner både byxor och trosor till fötterna. Sedan stack han kuken i mig och började knulla. Underbart skönt precis som vanligt. Långa hårda stötar så att det daskade när våra kroppar möttes. Han knullade mig igenom en rungande orgasm innan han drog sig ur. Jag fann mig snabbt och kastade mig ner på huk framför honom igen. Jag kände ju väl till hans fäbless för att spruta ner mig vid det här laget, men nu ville jag absolut inte fläcka ner mig. Så jag tog hans kuk i munnen och sög av honom det sista. Hans varma, kladdiga säd fyllde min mun i några snabba pulser och jag gjorde mitt bästa för att inte spilla när jag svalde undan.

John flinade nöjt och såg ner på mig när jag släppte hans slaknande lem.
”Du är fan helt jävla galen, vet du det? En riktigt sexig knullis! Fan vad gött att knulla dig.”
Hans ord värmde på något konstigt sätt och gjorde mig nöjd. Trots att jag nedvärderades till en knulldocka. Men ändå, en sexig och skön knulldocka. Och en som tog vad hon ville ha. För jag insåg att jag ville ha det där. Och jag var inte klar för kvällen ännu. En till skulle falla offer för min charm, trots protester.

Robbans kuk penetrerade min fitta en timme senare efter att jag sugit upp även hans kuk till ett stånd. Han hade protesterat lamt och sneglat oroligt på dörren när jag skulle dra in honom på samma toalett där jag tidigare knullat John. Men det var inte så svårt att övertala honom. En klämmande hand på den växande bulan och ett löfte och en snabb, skön stund fick honom på andra tankar. Snart sjönk jag ner på hans kuk när han satt på toalettlocket. Mina byxor och trosor låg på golvet och min tröja var uppdragen till över brösten som i sin tur hängde ut ur behåns kupor.

Robban smaskade på mina bröstvårtor när jag gjorde allt för att rida av honom tills han sprutade. Det blev ett snabbt och hetsigt knull. Vi började kunna varandra vid det här laget och visste vilka knappar som skulle tryckas på. Så när lemmen i mig växte och hårdnade till och trycktes långt upp mig för att i nästa sekund börja fylla mig med sperma så kom även jag. Jag klamrade mig fast vid honom när orgasmens skakningar rasade i min kropp.

Jag klev av och säden rann ur mig ner på hans lår och på golvet. Efter att ha torkat av mig fick jag på skakiga ben ordning på kläderna. Robban gav mig en kyss och skakade på huvudet åt mig och log. Sedan gick han ut till sin fru och sina barn, medan jag tvättade av mig och bättrade på sminket.

Middagen var slut och barn och föräldrar passade på att leka vidare bland spelen. Dart, pingis, biljard och massor med videospel. Jag tog det lugnt en stund. Tog ett glas vin till trots att jag inte borde. Men jag tyckte mig vara värd det. På håll såg jag hur tränarna stod och pratade i en liten grupp vid sidan om. De skrattade högt och Robban och John dunkade varandra i ryggen. Mats började söka med blicken och fann mig där jag satt vid ett bord med två andra mammor. Han gav  mig en granskande blick. Plötsligt förstod jag vad de tre hade pratat om och jag kände hur jag rodnade. Sedan fann jag mig och skickade en blinkning åt Mats håll. Han behöll blicken på mig och sprack upp i ett snett leende, mer självsäker än jag någonsin sett honom bemöta mig. Självklart förstod jag vad han tänkte på nu. Att det var hans tur som vanligt efter att hans två tränarkollegor fått sitt.

Ett par bord bort från mitt satt hans fru och såg allmänt tråkigt och glåmig ut. De få gånger jag hört henne under kvällen så hade det antingen handlat om gnäll om det ena eller andra, eller en monolog om hur fantastisk just hennes son var. Nu hade väl de flesta tröttnat på henne för de andra tre som satt vid hennes bord satt inbegripna i ett samtal som Mats fru uppenbarligen inte var delaktig i.

En plötslig medkänsla för Mats for genom mig. Herregud vilken stackare som var tvungen att lyssna på den kvinnan dag ut och dag in. Och man kunde ju se på henne att det förmodligen inte var så spännande i sängen heller. Jag kände mig plötsligt väldigt busig igen och redo för lite äventyr. Tankarna började snurra, och till slut kom jag på en idé.

En snabb runda för att kolla av bekräftade att min tanke funkade. En text ovanför en dörröppning som lydde ”Discomania” var täckt av ett svart skynke och en kedja hängde tvärs över med en skylt där det stod ”Avstängt”. Inte så konstigt när klientelet denna tidiga kväll enbart bestod av barnfamiljer och lag som vårt eget.

Jag såg till att fånga Mats blick på håll. Blinkade åt honom och knyckte med huvudet i riktning mot dörröppningen. När jag märkt att han förstått så såg jag mig om i lokalen och smet sedan snabbt in under kedjan och in bakom skynket. Med hjälp av ficklampan på telefonen lyste jag mig fram och fann in i ett hörn några bekväma soffor. Där väntade jag in min nästa gäst. Och jag behövde inte vänta länge innan jag såg skynket dras åt sidan och en gestalt kom in.

Ficklampan hjälpte mig igen, nu genom att blinka till för att visa var jag var. Snart hade jag kvällens tredje kuk i munnen när jag sög upp Mats stånd. Knappt att det behövdes då kuken som sprätte fram när jag drog ner hans byxor och kalsonger redan var hård. Men jag gav den ändå några sug och runk för att få den så där stenhård som man vill ha den. Han stod på golvet framför mig och tittade ner på mig med dimmig blick där jag satt i soffan med hans kuk i munnen.

Egentligen hade jag bara tänkt suga av honom och trott att han skulle nöja sig med det. Men tydligen var han stärkt av alkoholen för efter en stund stönade han fram:
”Knulla! Jag vill knulla nu!”
Väldigt okaraktäristiskt av honom då han slagit mig som något undergiven. Men, men, vad gör inte alkohol med en, tänkte jag och drog ner byxorna så att trosorna följde med. Jag ställde mig på knä i soffan med byxorna runt knäna och rumpan. Jag vågade inte klä av mig helt. Även om vi var i en undanskymd del så kunde man inte lita på att någon inte skulle komma in.

Men dessa tankar försvann snabbt när Mats penetrerade mig bakifrån. Han fyllde inte upp mig som Robban och verkligen inte som John. Men det spelade ingen roll. Det var underbart skönt ändå, och min fitta slöt sig om det pumpande skaftet. Jag bad honom att inte komma i mig och han grymtade fram ett ansträngt svar. Från tidigare tillfällen var jag van att det gick snabbt med Mats, men nu knullade han på mig länge och väl, så till slut kände jag en orgasm komma smygande.

Han händer var överallt på mig. De klämde mina skinkor, greppade mina höfter och smekte mina lår. De var in under tröjan, smekandes magen och upp på brösten. De var ner på fittan och fingrade på klitoris. Och det var någonstans där som jag kom. Med ett pillande finger på min känsliga knopp och med den ivrigt stötande penisen i fittan så briserade en underbart skön orgasm i mig. Jag greppade tag om soffan så hårt jag kunde när min kropp skälvde.

I efterdyningarna av mitt klimax förnamn jag Mats krampaktiga tag om mina höfter, hans mer försiktiga stötar och hans ansträngda andning. Jag förstod att han var nära och mycket riktigt hörde jag en flämtning och en kvidande ljud innan jag drog sig ur mig. Jag vände mig om för att hjälpa honom att avsluta, men det var redan igång. Innan jag hann få tag om kuken så såg jag hur en sträng sperma hängde från ollonet, och sedan ryckte den till och spydde ur sig en laddning till som landade på soffan. De sista små spruten sög jag ur honom efter att ha fått tag om den ejakulerade penisen och stoppat den i munnen.

Mats skakade till och suckade nöjt innan jag släppte taget om honom. Helst hade jag nu velat lägga mig ner och vila i den sköna känslan. Men jag visste att vi snabbt måste tillbaka. Ur handväskan fick jag fram några näsdukar. Inte bara för att torka av soffan utan också för att Mats inte riktigt hunnit dra sig ur i tid. Det klibbade av säd mellan mina blygdläppar.

Medan jag rättade till mina kläder smet Mats iväg och någon minut senare följde jag efter. Ingen verkade ha saknat oss, förutom John och Robban som flinade nöjt mot mig. När John någon stund senare passerade mig, så passade han på att viska åt mig.
”Du sköter dig väldigt bra! Ser till att ta hand om oss tränare på ett föredömligt sätt.”
Jag kände hur jag rodnade och kunde bara stamma fram ett otydligt svar. Sedan blev jag irriterad på mig själv hur jag reagerade runt John. Irriterad på den kontroll jag lät honom ha över mig och mina känslor.

Strax efter blev det dags att avsluta kvällen och ta sig tillbaka till skolan. Och föräldrarna och syskonen tog sig antingen hemåt eller till något hotell i närheten.

Barnen var trötta. Tränarna var trötta. Jag var trött.  Och vi var alla tillfredsställda på olika sätt. Så efter en ovanligt snabb kvällsprocess så lägrade sig tystnaden och sömnen infann sig hos hela gänget. Även den kvällen fick jag somna ifred och blev inte störd av besök på rummet.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.