Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/8, 2009 kl. 07:49, av Sussi

Barnarov

Del 1 av 3 i serien Barnarov

Denna har varit inne tidigare men försvann i Bubblans ommöblering.

  Det jag nu skall berätta hände för några år sedan i samband med att jag fyllde 40. Jag fyller år i början av juli, så ofta är det varma sköna sommardagar och ljumma kvällar. Så även denna gång. Vi hade bestämt oss för att ha ett grillparty i år och hade bjudit in släkt o vänner som sig bör. Vi var säkert ett sextio tal personer i vår trädgård som alla ville ha mat, öl, snaps och drinkar.
 Som tur var hade vi hyrt in en cateringfirma som fixade både mat och dryck, även till min förvåning bra service till gästerna. Innan festen hade jag gått och funderat på vad jag skulle ha på mig, (kvinnlig fåfänga kallas det har jag hört). Det är inte lätt att hitta något i min garderob som inte är för utmanande. Det fanns ju allt från pensionärer till barn på festen. Till slut fastnade jag för en ljus sommarklänning som var så där lagom tunn. Visade inte för mycket men retade ändå karlarna. Väl när festen var i gång så var jag tvungen att vara en artig värdinna och prata med allt och alla. Även leka med barnen, ni vet nojsa busa och skratta. Barnen i det här fallet var mellan 6 och 12 med ett undantag, det var min mans brors son. Han var 15 och visste väl inte var han skulle placera sig. Bland barn eller vuxna????
 Han heter Peter och han tyckte i alla fall att han skulle vara med och leka. För mig är det ok, jag har inga fördomar och alla utvecklas olika. När vi lekte så kunde det gå lite vilt till så ibland hamnade jag på backen och ibland brottade jag ner någon sjuåring. Den vilda leken gjorde att klänningen åkte upp ibland och blottade mina genomskinliga trosor. Det är sånt som man inte tänker på i lekens hetta (inte jag i alla fall).
När vi hade lekt färdigt så var det den vuxna sociala biten som gällde. Jag tog mig en drink och minglade runt bland gästerna. Min mans bror påpekade att jag hade gräsfläckar på klänningen och jag sa,
 - Det är ett bevis på att jag har haft roligt, försök att vara barn får du se. Det är skitkul, men tänk inte på kläderna, du förstör hela nöjet.
 Muttrande att jag aldrig blir vuxen gick han därifrån. Vad jag också la märke till, var att Peter fortfarande var i min närhet och nu med betydligt mer vuxen attityd. Jag frågade.
 - Vad vill du dricka.
Han svarade
- En bärs om jag får.
Vilket dilemma jag kom i, men jag sökte ögonkontakt med min svåger och fann den, höll upp en öl flaska och pekade på grabben. Tillbaka kom ett hopplöst ruskande på huvudet men ändock en tumme upp.
-Jag tyder det som du får, sa jag till Peter.
-Tack sa han, det var första gången jag får dricka alkohol så här med familjen.
-Du är ung Peter, du ska hinna med mycket i livet och allt sker inte på en gång, svarade jag. Jag minglade vidare och pratade med kreti o pleti samtidigt som jag tänkte "fy bubblan vad med ointressanta människor man känner" Gick och lekte med tanken om hur många man skulle vilja ligga med. Förutom min man så var det bara två stycken (barnen exkluderat) och då är jag sådan att jag uppskattar bägge könen, jag har alltså dubbelt så stort utbud än de flesta.
Jag ställde mig så jag såg alla med solen i ryggen och tänkte "vilken samling". Men det ska väl vara så på högtidsdagar. När jag stod där med kvällssolen värmande på mina bara axlar och rygg, kände jag plötsligt att jag var iakttagen. Ögonen rörde sig i alla riktningar för att se om jag kunde hitta den som tittar på mig. Mycket riktigt, där stod en ung kille och bara stirrade på mig, inte med finess utan riktigt stirrade.
 Jag såg att det var Peter men vad stirrade han på, undrade jag. Då kom min man upp och sa att jag borde byta plats. Solen gjorde att klänningen blev helt genomskinlig och man såg alla konturer på min kropp. Jag gick ner i vimlet för att göra min man till viljes. Då hörs ett fruktansvärt oväsen och man annonserade att maten skulle serveras.
 Det var min man som hade gjort bordsplaceringen och jag var nyfiken på vilken bordskavaljer respektive bordsgranar jag skulle få. Till min besvikelse så fick jag barn mitt emot mig och en herre i 65-års åldern som bordskavaljer. Min vanliga tur, jag har inget emot barn men sitta till bords med dem i en timme är ca 59 minuter för mycket.
 Då kom Peter och viskade något till den åtta åriga flickan mitt emot mig. Hon sken upp som en sol och sprang därifrån.
 -Vad sa du till henne, frågade jag.
Jo sa han, jag hade fått plats bredvid hennes åttaåriga kusin och frågade om hon ville byta. Jag tänkte, hellre en femtonåring än en åttaåring samtidigt som jag sa välkommen. Jag pratade inte så mycket med Peter utan mer med min bordskavaljer den första halvtimmen. Därefter vände jag mig mot Peter och frågade om han gillade utsikten.
-Den är jättefin, sa han (vi bor vid havet och det åker mycket båtar utanför). Tänk om vi kunde bo så här tillade han.
-Jag böjde mig lite framåt och viskade,
 -det var inte den utsikten jag menade.
Han blev pionröd i ansiktet och svarade inte. Jag lättade upp stämningen med att fråga hur det gick i skolan. Det gick bra tyckte han men sa att det blir lite tid över till annat när man pluggar så mycket. Jaha, svarade jag och tillade -å tjejer då?
- nja inte så många, svarade han.
Vi fortsatte och prata lite om ditt o datt och jag märkte att han kollade mina bröst när han pratade med mig. Jag funderade lite och tänkte "vad tänker han på".
 -Gillade du maten, frågade jag.
- Jooo, den var god sa han.
-  Vad gillar du mer då, frågade jag.
Återigen blev han röd i ansiktet. Jag fumlade lite med klänningen så att en knapp åkte upp och han kunde se mina brösthalvor som lyftes upp av BH-n. Jag tittade på honom och försökte få ögonkontakt men det var hopplöst. En ung kåt halvvuxen tänkte jag i mitt stilla sinne. Jag låtsades att tappa servetten och böjde mig under bordet för att ta upp den. Jag såg att det spände i hans byxor när jag skulle ta den. Där fans ett underbart stånd som väntade på något helt annat än glass o jordgubbar. Jag slängde servetten åt Peters håll och reste mig upp. Jag drog upp klänningen till troskanten och frågade Peter.
-  Kan du hjälpa mig med servetten, jag når den inte.
Självklart svarade han och dök ner under bordet samtidigt som jag särade lite extra på benen. Nu visste jag att han hade full insyn under klänningen och såg mina genomskinliga trosor och därmed även min hårbeklädda fitta. Det tog lite lång tid för Peter att ta upp servetten men när han kom upp så var han återigen pionröd i ansiktet. Varsågod sa han och höll fram servetten. Jag tog servetten samtidigt som jag smekte hans hand med en enkel strykning.
 Nu kom efterrätten och vi började att mumsa i oss glass och jordgubbar. Det tog bara några minuter och nu var baren laddad med efterdrinkar. Alla reste sig och nästan sprang till drinkarna, ungefär som dom trodde att de skulle ta slut annars. Jag hämtade ett glas skumpa samtidigt som jag såg Peter ta en öl till.
Det var då som Peters pappa kom fram till mig och sa, Sussi, tror du att Peter kan stanna här till på onsdag (2 dagar) för jag har affärsmöten i Köpenhamn att göra. Det är klart han får sa jag. Min man skulle ändå till Malmö dagen efter så det var bara trevligt med lite sällskap, tillade jag. Han gick bort till Peter och förklarade situationen, men Peter såg inte ledsen ut för det.
 Festen gick vidare och alla blev fulla och det gick taxi bilar åt alla håll och kanter innan vi äntligen var ensamma, jag min man och Peter. Vi bäddade i gästrummet åt Peter och han somnade med en gång efter jag gav honom en puss på pannan. Det var nog ölen tänkte jag.
 Morgonen efter så åkte min man tidigt och jag gjorde frukost till Peter och mig. Jag hade på mig en morgonrock och tunna trosor. Morgonrocken var av silke och smekte huden med sitt lena tyg. När jag hällt upp kaffe till mig kom Peter från gästrummet och sa godmorgon. Vi åt i lite tystnad och jag såg att han sneglade på min morgonrock. Bröstvårtorna hade styvnat i den friska morgon brisen och avtecknades tydligt under morgonrocken. Jag frågade om han ville ha något mer och han sa att han gärna äter en rostad brödskiva på morgonen. Jag reste mig upp och rostade ett par bröd skivor åt honom. Jag lät morgonrocken glida isär så där lagom mycket så att trosor syntes och halva brösten. Gick tillbaka med skivorna till honom. Han tackade utan att titta mig i ögonen.
 När vi satt där så frågade jag om han hade någon tjej som han kunde titta och klämma på. Han blev helt knall röd och böjde huvudet framåt och mumlade näe.
-Jag såg att du tittade på mig i går, sa jag.
-Jo, svarade han kort
-Nå beskriv vad du såg, sa jag åt honom.
-När jag såg dig stå med solen i ryggen så var din kropp så vacker och jag föreställde mig hur du skulle se ut naken.
- Var det därför du hade ståkuk, undrade jag.
- Ja, och det gick för mig vid bordet när jag såg dina tunna trosor under bordet, svarade han.
Vi pratade om tjejer och kroppar när jag frågade honom har du sett någon naken kvinna någon gång.
-Bara på film och mamma, svarade han.
-Vill du se på min kropp då, frågade jag.
-Men, hur........
-Vänta så ska jag bara byta om, gå och sätt dig i vardagsrummet så länge.
Jag gick upp i sängkammaren och tog mitt sexigaste rafset jag hade. Det var svart/vitt med spets. BH-n var bara en hylla som höll upp brösten men dolde inget. Vårtorna stod rakt ut där under. Tog en florstunn blus som var helt genomskinlig och på underkroppen hade jag strumpor strumpehållare och trosor som var skurna längs fittskåran. Däröver drog jag en kort svart kjol och ett par högklackade skor längs ner. Jag gick ner till Peter och han tittade storögt på mig.
Jag sa till honom att en regel är att jag bestämmer och vi kan inte knulla för det gör jag med min man. Det är ok sa han. Nå, sa jag. Var helt ärlig och tala om för mig vad du vill se på en kvinna. Allt, svarade han kort. Jag frågade, vad ser du nu då. Han sa att han såg mina bröstvårtor genom blusen och ett par vältränade ben. Jag svarade att han ska titta på helheten inte fixera sig vid brösten. Jag ställde mig bredbent framför honom där han satt i fåtöljen, kjolen gled upp och visade strumporna och nedkanten av strumpehållarna. Han fixerade blicken på de regionerna. Jag undrade om han gillade vad han såg. Han nickade tillbaka.
-Vill du se mig strippa, frågade jag.
-Gärna kom till svar.
-Ta av dig så du bara har kalsingarna på dig då. Då ser jag hur din kuk reser sig och det gör mig kåt, sa jag till honom.
-Den står redan, sa han
-Ta av dig till kallingarna i alla fall, sa jag till honom.
Han tog av sig och mycket riktigt så var där ett präktigt stånd och han hade större kuk än jag trodde från igår. Den var minst 20 cm.
Jag ställde mig framför honom och började att rulla med höfterna samtidigt som jag knäppte upp de översta knapparna i blusen, smekte lätt brösten på utsidan av blusen och vårtorna reagerade med ens. Jag knäppte upp blusen helt och mina vårtor stod rakt ut. Jag såg hur Peter tittade på mina bröst så jag böjde mig fram så de var bara någon näslängd från hans ögon. Jag klämde ihop brösten med händerna och stack in vårtorna i var sitt öga. Jag reste mig snabbt och ställde mig framför honom igen smekte brösten och lät en hand glida ner till kjolen och benen. Allt samtidigt som jag gungade med höfterna. Jag tog fram en stol som jag satte mig på med särade ben och fortsatte att smeka brösten.
 Peter hade nu tagit fram kuken och satt och smårunkade. Jag knäppte upp BH-n och lät brösten komma ut i full frihet. Jag klämde ganska hårt på brösten och nöp mig i vårtorna. Då hörde jag hur Peter stönade till och han sprutade kraftigt över hela magen. Jag såg att han skämdes och han klämde ur sig tyst "ursäkta". Det gör inget sa jag. Sitt kvar så ska jag fixa det. Jag gick till badrummet och hämtade en tvättlapp som jag tvålade in och en handduk som bara var indränkt i vatten. Tog även lite barnängen olja med mig.
-Vänta ska jag tvätta av dig sa jag.
Jag började med de stora klickarna och sedan tog jag tag i kuken och frågade om det är okey. Han nickade och jag gjorde ren kuken på honom också. Sedan smörjde jag in händerna i olja och började smörja in Peter också. Det tog bara någon minut så stod den igen.
-Sådärja, då var det fixat, sa jag till honom.
 Gick till min stol och satt mig igen. Jag särade på benen och fortsatte att smeka mina bröst. Jag frågade om han sett någon fitta någon gång. Utan att han svarade reste jag mig upp och satte ena enet på stolen. Vill du se min får du komma hit sa jag. Han kom och jag tryckte ner honom så han låg på golvet framför stolen med full insyn under kjolen. Jag tog ner benet och ställde mig bredbent över hans huvud och han såg min trosbeklädda fitta under kjolen. Jag smekte mig lätt i skrevet och kände min fuktiga fitta i slitsen i trosorna. Jag drog ner dragkedjan i kjolen och sa till Peter att ställa sig på knä framför mig.
När han stod där sa jag,
 -Dra av den sakta. Jag böjde mig bakåt mot stolen så venusberget skulle puta lite extra mycket medan han drog av kjolen. När kjolen var nere så satt han bara och stirrade på mina trosor som inte dolde min buske som täckte venusberget.
-Gå och sätt dig i fåtöljen igen sa jag till honom.
När han satt där så började jag att mjukt gunga med höfterna igen samtidigt som jag smekte mitt venusberg och med ett finger på klitoris. Jag var nu störtkåt och ville bara ha utlösning. Jag satte mig på stolen igen med skrevande ben och särade snabbt på slitsen i trosorna. Jag frågade om han såg fittan och han stönade fram ett ja. Vill du se mer frågade jag. Ännu ett stön som jag tolkade som ja. Jag reste mig upp och smekte av trosorna så halva venusberget var synligt. Min buske syntes nu tydligt till hälften, då vände jag mig om och drog ner trosorna sakta sakta till anklarna så rumpan böjdes mer och mer. Jag vet att busken syns mellan skinkorna nu. Jag lyfte ena foten och trosan satt bara på den andra foten så jag kunde sära på benen. Jag tittade mellan benen och såg hur Peter stirrade på min rumpa och fitta. Jag njöt till fullo av dessa unga kåta ögon som slukade mig. Jag tog ena handen och lät den vandra längs låret upp till min håriga fitta, körde in ett finger och lät det vispa runt i fittan. Jag sa att sätt dig i soffan nu så ska jag lägga mig på bordet så du ser ordentligt. Han satte sig och jag lade mig med mina strumpor strumpehållare och högklackade skor. Jag låg på bordet med benen ihop och frågade om han ville att jag skulle sära på dem. Nu kom det där mumlet igen som jag tolkade som jag.
-Du får göra det åt mig sa jag. Sätt dig mellan benen och ta tag i vaderna och sära så mycket du vill i den takt du vill sa jag.
Han satte sig mellan benen och tog tag och började sära på benen. Jag såg hur han tittade och han särade mer och mer. Jag smekte mig över brösten och lät en hand glida ner till fittan där jag började massera min klitoris. Peter bara tittade storögt samtidigt som han särade på benen till max. Jag vet att han hade full insyn nu. Jag smekte min fitta med härliga ömma cirklande rörelser och så tog jag och särade blygdläpparna så han såg in i mitt heligaste. Jag undrade om han ville se någon annan ställning men ha sa att det var bra så här. Sätt dig i soffan igen då sa jag. Han satte sig med ett stånd som var så stort och präktigt att jag stirrade på den. Du har en fin kuk sa jag den är så stor och hård. Får jag röra den frågade jag. Jag väntade inte på svaret utan böjde mig fram och tog ett varsamt grepp med ena handen. Jag kände att det pulserade i den så jag la av med en gång så han inte skulle komma. Vill du känna på min fitta frågade jag. Jag har ju känt på din så det är inte mer än rätt att du får röra min håriga fitta. Han började tafatt att smeka mig varpå jag tog hans hand och visade hur han skulle smeka klitoris. Det var en förstagångare och det märktes, så jag bad att han skulle stoppa in ett finger medan jag smekte klitoris. Han stoppade in ett finger och drog det in och ut medan jag smekte mig. Jag bad att han skulle stoppa in fler. Jag kände först ett till och sedan fyra fingrar. Det var så skönt att jag nästan sprängdes. Han började då göra ett trevande försök att få in tummen också. Då sa jag.
-vänta så skall jag hjälpa dig.
Jag drog upp knäna till brösten och från den ställningen särade jag så mycket som möjligt. Nu sa jag, nu ska det nog funka om du tar lite barnolja och droppar i fittan först. Jag kände de svala dropparna och sedan hur handen gled in mer och mer. När handen var helt inne kunde jag inte hålla mig utan kom i en våldsam orgasm. Jag kände Peters hand djupt i fittan och sedan drog han ut den sakta sakta och satte sig sedan på soffan igen. Jag såg då hans stånd igen och kunde inte låta bli, jag måste bara ha den kuken i mig tänkte jag. Jag ställde mig upp och satte mig sedan grensle över honom. Tittade honom djupt i ögonen och sa, det här är mellan oss. Sänkte mig sakta över kuken och kände hur den fyllde fittan och borrade in sig ända till botten. Det tog bara ett par jucka så sprutade han mig full med sin unga sperma. Oj, det gick fort tänkte jag men jag fick ju känna hans unga kuk i mig i alla fall. Vi pustade ut ett tag och tog varsin öl innan vi gick och duschade tillsammans. Tvåla in mig bad jag, överallt tillade jag. Peter var mycket noggrann. Sedan var det min tur och jag njöt av att tvåla in den unga kroppen och jag såg hur kuken reste sig igen. Jag sa att får du aldrig nog. Och han svarade sanningsenligt "vet ej".
 Vi gick ut ur duschen och satte oss och tog en öl till. Då frågade jag om han ville lära sig att knulla på riktigt. Han svarade självklart. Okey sa jag men bara om du inte säger ett pip om detta så skall jag lära dig så mycket jag kan på dessa två dagar. (jag var bara tvungen att ha mera av den unga hårda kuken) Men det är en annan historia.
Puss på er där ute.  

38 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

TG64

Om man haft någon sådan upplevelse som ung så hade mitt liv blivit något helt annat! Tror av egna erfarenheter att undanhålla minderåriga från sex kan göra en oerhörd skada! I mitt fall så var det förvisso även ADD inblandat som gjorde att jag var socialt inkompetent vilket gäller än idag... Viljan och förmågan var det inget fel på men rädslan att göra bort sig stoppade allt! Fick runka minst tio gånger per dag och sex gånger på samma stånd var inget ovanligt upp till trettioårsåldern, nu för tiden är det tvärtom! Det kan ta upp emot fyra timmars energiskt pumpande utan att komma men att se tjejen få ett otal orgasmer är guld värt...

26/9, 2019 kl. 16:47

#4

ese

väldigt läckert. skulle också vilja varit med om en sån lärarinna då jag var ung

3/3, 2010 kl. 03:24

#3

Sussi

Resten kommer också. Det vart bortmöblerat vid ommöbleringen på bubblan, Sussi

30/8, 2009 kl. 07:37

#2

Billiboy

Yay, väntat länge :) 5/5

30/8, 2009 kl. 03:55

#1

Nils

Den här har jag läst förut den var fin och sexig då som nu.Den gick också i flera avsnitt med Sussi och Peter och hennes vänninor som också ville känna ungkuk imusen med andra ord ett sex partaj med Peter som hingst.Mycket uppkåtande o fin och är väl inte ändrard något så det handlar om sex på varje rad i avsnitten.

29/8, 2009 kl. 11:30