Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/11, 2021 kl. 12:53, av Mollegubben

Sofies fest

Historien om en fest med vänner där en speciell stämning resulterar i både tillåtna och otillåtna förbindelser.

Sofie hade gått in för att skiva upp mer citron och ta fram mer is. Ute i trädgården pågick hennes och hennes sambos fest för fullt, vilket den hade gjort de senaste 5 timmarna. När hon skivat citronerna och skulle ta fram isen i frysen upptäckte hon till sitt förtret att den var slut. Hon greppade ishinken för att gå ut till frysboxen i garaget. Hon snubblade till lite i hallen och fnittrade åt sig själv, hon var tydligen mer berusad än hon trodde. En dunk och lite slammer hördes från ovanvåningen och följdes av ett dämpat skratt. Nyfiken på vad det var så gick hon upp för trappan för att kolla. Allrummet låg mörkt med undantag för en strimma ljus som kom från en glipa i dörren till deras sovrum. Hon hörde vad som pågick där inne och började smyga för att inte störa. Hon var inte förvånad att några, vilka det nu var, inte klarat av att vänta längre med tanke på stämningen som varit på festen.

 

Sofie tänkte tillbaka på kvällen. Redan när alla kommit hade hon märkt att stämningen var mer uppsluppen och avslappnad än vanligt. En stor bidragande orsak var säkert att de flesta var barnfria för en gångs skull. De uppförde sig som hormonstinna tonåringar, men utan den blyghet och osäkerhet som normalt sett förknippas med den åldern. Männen skickade hela tiden uppskattande blickar på kvinnornas kroppar, som endast doldes av tunna sommarklänningar, små urringade linnen och korta kjolar.

 

Kvinnorna var inte sämre dem. Redan när de kom och gick runt för att hälsa var deras händer på männens rumpor och kraftiga bröstkorgar. Och det var bara på deras vänner. På sina egna män var de mer vågade. Man behövde inte anstränga sig för att upptäcka smekningar över skreven och nyp i rumpor.

 

De flesta paren hånglade grovt, med händer innanför varandras kläder, utan att skämmas inför de andra. När det senare blev dans i trädgården blandades paren upp, och till en början blev de lite mer försiktiga. Men allteftersom kvällen led blev tafsningarna allt mindre diskreta och oblyga på sina vänners partners.

 

Så Sofie kunde absolut förstå att några inte kunde behärska sig. Hon kikade in i glipan i dörren och såg Linda liggandes tillbakalutad på armbågarna i sängen. Hennes linne var uppdraget över hennes bröst och den ena bh-kupan var nerdragen en bit så att bröstvårtan låg blottad. Lindas bröst var inte så stora men hon hade en fin klyfta när bh’n satt på plats. Ansiktet på den som låg och slickade hennes fitta gick inte att se eftersom hans huvud var dolt under hennes kjol. Hon kände ändå igen Lindas pojkvän Stefan och Sofie hörde hans smaskande och kyssande mun medan han tog Linda till himmelen.

 

Lindas ögon var slutna, hennes mun lite öppen och ansiktet utstrålande en spänd njutning. Hon flämtade till lite då och då medan hennes andhämtning blev allt mer ansträngd. Plötsligt drog hon efter andan, föll ihop på rygg i sängen och tryckte sitt underliv upp mot Stefans ansikte. Hon bet sig i sin knutna hand för att dämpa hennes stön när hon fick orgasm. Hennes kjol åkte upp runt höfterna på henne när hennes kropp vred sig.

Sofie såg avundsjukt på när Linda tog tag om Stefans huvud och milt drog upp honom. Stefan var rufsig i håret och hade ett fånigt leende på läpparna.

 

”Knäpp upp byxorna”, uppmanade Linda honom. Han ställde sig på knä i sängen och formligen slet upp sina byxor och drog ner dem och kalsongerna runt knäna. Hans stånd sprätte fram och stod pekandes snett uppåt. Sofie flämtade till tyst av upphetsning av vad hon såg. Stefans kuk var inte speciellt stor men den stod stolt och hård med blottat ollon. Sofie lyfte sin klänning stack ner en hand innanför trosorna och kände hennes fuktiga värme mot sin hand.

 

Medan hennes långfinger sakta letade sig in mellan hennes blygdläppar sträckte sig Linda fram efter Stefan och drog honom ner mot sig. Han brydde sig inte om att ta av sig byxorna utan la sig genast på knä mellan Lindas stretande ben. Hon styrde honom rätt när han borrade in sitt stånd i henne och Sofie såg avundsjukt på Lindas njutningsfulla ansiktsuttryck när Stefan började knulla henne. Han juckade ganska hårt och snabbt samtidigt som Sofie smekte sig själv och levde sig in i situationen. Egentligen tyckte hon inte om att onanera själv, hon fick alltid en känsla av att något fattades och det gav henne inte den upplevelse som en mans tunga och kuk kan ge.

 

Men nu, med hennes vänner knullandes framför sig, kunde hon inte låta bli. Hon ville inte låta bli, hon var så kåt. Inte bara av situationen utan även för att det var ett tag sedan hon haft sex och ännu längre sedan hon fått riktigt fantastiskt sex. Inte för att hon och sin sambo hade ett dåligt sexliv, det var mer att det blivit lite tråkigt och rutinmässigt. De visste vad de behövde göra för att tillfredsställa varandra och de gjorde det, men inget mer.

 

Sofie hann knappt börja smeka sin klitoris ordenligt förrän hon hörde hur Stefan grymtade dovt och såg hur han tryckte sitt underliv stötigt mot Linda. Det kunde inte ha gått mer än en minut innan han kom. Sofie insåg besviket att hon var tvungen att dra sig undan för att inte bli upptäckt. Det sista hon såg innan hon gick var Linda som log mot Stefan och klappade honom på kinden. Sofie kände igen blicken; kärleksfull och förstående men utan att kunna dölja en otillfredsställd kåthet.

Brinnande av upphetsning av vad hon sett gick Sofie ut i sommarnatten till de andra.

 

”Hallå Sofie! Kom och ge mig en kram”, ropade Anders från bordet och öppnade sin famn mot henne. Hon gick fnittrande fram och satte sig i hans knä. Han la sina ena arm i hennes knä, precis ovanför hennes hettande underliv. Hans andra arm höll han om henne så att hans hand höll om hennes midja. Sofie kände hur hans fingrar nuddade vid hennes ena bröst och en stöt gick genom hennes kropp. Hennes bröst var så känsliga när hon var upphetsad att hon nästan kunde få orgasm endast genom att bli smekt på dem.

”Fan vad du är röd i ansiktet då. Vad har du gjort? Och varm är du med. Är du het, gumman?”

”Äh, lägg av”, hon försökte spela oberörd men kände hur det hettade än mer i ansiktet.

”Kolla här älskling”, sa han till sin flickvän Daniella på andra sidan bordet, ”jag har en het tjej i mitt knä. Blir du inte lite svartis nu, va?”

Daniella i sin tur satt i knäet på Mattias och hon såg inte helt oberörd ut. Mattias hade en öl i sin ena hand, men den andra vilade på Daniellas nakna lår eftersom hennes kjol hade glidit upp.

”Nej, inte speciellt. Jag sitter så skönt här, trots att det är lite knöligt.” Hon fnissade och gungade lite i Mattias knä så att han spillde lite öl ur sitt glas.

 

”Sitt still, för fan, jag spiller ju.” sa han, utan att riktigt kunna dölja den verkliga orsaken till att han inte ville att Daniella skulle röra sig. Sofie såg hans lite förlägna blick och hörde en lätt desperation i hans röst. Hon förstod att det måste vara svårt för Mattias att inte få stånd med en tjej som Daniella i sitt knä. Hon hade en slank vältränad kropp och ett ansikte som väl kunde mäta sig med modellerna på tidningsomslagen. Det enda som egentligen fattades för att hon skulle kunna bli modell i någon herrtidning var hennes bröst. Hon hade ganska små, men väldigt fasta bröst. Faktum var att hon för dagen var utan bh, vilket säkert inte gjorde saken lättare för Mattias som inte hade sitt ansikte så långt ifrån dem.

 

Anders hand gled lite uppåt längs med sidan på Sofie så att den kom i kontakt med sidan på hennes bröst. Fingrarna smekte mjukt och Sofie ryckte till. Hon såg på Anders som spelade oberörd och fortsatte prata med sin flickvän som inte kunde se hans hand på grund av det sätt som de satt. Det gick inte att missta hans smekningar för annat än avsiktliga och hon funderade på att gå därifrån, men ångrade sig. Hon ville se hur långt han skulle våga gå plus att hon fick erkänna för sig själv att hon njöt av beröringen. Medan Anders försiktigt smekte och klämde på hennes bröst kände hon hur hans penis växte alltmer. Att Anders gillade stora bröst visste alla, och nu hade han svårt att hålla ögonen från Sofies stora bröst som endast var centimeter från hans ansikte.

 

Daniella hade en gång på fyllan skrutit om storleken på Anders penis, som tydligen var rejäl. Sofie hade förstås aldrig sett den själv, men nu kände hon den stora bulan tryckas mot sin rumpa. Och hon blev ännu mer upphetsad. Hon borde gå därifrån, hennes pojkvän satt endast en bit bort, men hon ville inte. Hon gillade känslan av att hon så enkelt kunde påverka Anders på detta sätt. Det kändes som om hela hennes underliv bultade av upphetsning och hon längtade efter känslan av en hård kuk i sig. Undrar hur Anders kuk skulle kännas, tänkte hon. Hon försökte slå bort tankarna men det var inte lätt när hon kände hans hårdhet mot sig. Hennes räddning kom från Mattias.

”Sofie, skulle inte du hämta mer is? Den tog ju slut för länge sen.”

”Oj, visst ja. Det glömde jag.” Hon märkte att hennes röst lät lätt ostadig. Hon reste sig och sneglade ner mot Anders. En rejäl bula låg ner längs med hans ena lår, den såg onekligen stor ut tänkte hon och lyckades släppa den med blicken.

 

På väg till garaget såg hon hur deras grannar Per och Gunilla hand i hand smet iväg genom häcken in till deras egen tomt. Något i deras sätt gjorde Sofie nyfiken. De verkade nästan som om de försökte sticka iväg utan att någon skulle se dem, de såg sig om och hukade sig lite när de kilade iväg tyst. Sofie gick efter dem, hon anade förstås vad som var på gång. Trots att Per och Gunilla var äldst på festen, de tillhörde egentligen inte kompisgänget och var uppåt 15 år äldre än de flesta andra, så hade de uppfört sig likadant som de övriga under kvällen, med den skillnaden att de hållit sig mycket för sig själva.

 

Sofie smög så tyst hon kunde genom häcken men såg inte till dem. Hon tassade vidare och kikade runt husknuten där en stor altan löper längs med nästan hela husväggen. Den ljusa sommarnatten och det faktum att några lampor inne i huset lös gjorde att Sofie tydligt kunde se vad som hände. På altanen hade Per tryckt upp Gunilla mot husväggen och de hånglade och kysste varandra passionerat medan de smekte varandra. Sofie kröp ner vid gaveln på altanen och kikade in mellan brädorna på altanräcket. Där hade hon en utmärkt position, hon kunde se allt som hände samtidigt som hon var hyfsat dold.

 

De började slita i varandras kläder och snart låg Pers t-shirt och Gunillas linne på golvet tillsammans med hennes trosor. Per knäppte upp Gunillas bh och hennes tunga bröst föll ut. Det var två mycket stora och ganska hängiga bröst, något annat var inte att vänta vid hennes ålder och efter två barn. Men Per tycktes uppskatta dem för han gav sig hän åt dem med stor passion, han kysste och klämde på dem och sög in de stora bröstvårtorna i munnen. Gunilla passade på att knäppa upp Pers byxor så att de föll till golvet. Hon stack ner en hand i hans kalsonger och såg lycklig ut över vad hon kände.

 

”Åhh, älskling vad hård du är,” kvittrade hon förtjust.

”Det är helt och hållet din förtjänst”, svarade han med munnen begravd i hennes barm.

De var väl inte det vackraste paret Sofie sett; Gunilla hade flera valkar runt magen och hennes rumpa var bred och hennes höfter var breda, medan Per hade en liten gubbmage på en i övrigt lite slapp kropp. Men de såg på varandra med en kåthet och passion som grundar sig i en kärlek som ser förbi de åldrande kropparna.

 

Per tog med Gunilla det stora träbordet som stod på altanen, drog upp hennes kjol runt midjan på henne och satte henne på bordet. Han gick ner framför knä på henne och började kyssa insidan på hennes lår. Hans långsamma kyssande pågick inte länge innan Gunilla stönande drog in hans huvud mot hennes underliv och tryckte honom mot det. Hon stönade högt medan han slickade henne till orgasm, men tyvärr kunde Sofie inte se med än Pers guppande huvud mellan Gunillas stora lår.. Ett litet tjut hördes över deras trädgård när hon nådde klimax.

”Kom nu och knulla mig, Per.” flåsade hon fram efter att orgasmen ebbat ut.

Han ställde sig snabbt upp och drog ner kalsongerna. Båda tittade besviket ner på kuken som hängde slak, men Gunilla sa genast beslutsamt:

 

”Det där ska vi fixa till,” och tryckte ner Per i en av de stora träfåtöljerna. Hon gick ner på knä framför honom, smekte honom över hans gubbmage och sög in hans mandom i munnen. Sofie såg hur Gunilla snabbt och effektivt sög upp ett rejält stånd på Per och det gick inte att missta hans lättade min när han reste upp sig med sin hårda kuk i handen för att sätta på sin fru på altanbordet.

 

Han drog några runktag över kuken som för att bekräfta att den var tillräckligt hård innan han styrde in den i sin fru. Gunilla satt med brett särade ben på bordskanten och tog emot honom med ett förtjust leende som snabbt blandades med hennes stönanden. Per knullade henne hårt och ganska snabbt.

”Ja, ja, precis så. Åh, så skönt du knullar mig. Jag älskar din hårda kuk, Per”, uppmuntrade hon honom. Per sa inte så mycket utan koncentrerade sig intensivt på sitt juckande.

 

Det var en fantastisk syn Sofie fick uppleva, hon hade inte kunnat hålla sig still utan hade flyttat sig för att få en bättre vy. Hon såg Gunillas stora bröst som svallade fram och tillbaka av Pers pumpande kropp som med ett klatschande ljud stötte mot Gunillas underliv. Det dröjde inte länge innan Sofie märkte att Gunilla var nära sin orgasm, något som även Sofie var eftersom hon inte kunnat låta bli att återigen köra ner sin hand innanför trosorna. Per la mjukt en hand över Gunillas mun när hon lite för högljutt stönade av orgasmens njutningsfulla känsla. Hennes mage gungade upp och ner när den vreds av orgasmens kraft. Samtidigt kände Sofie hur den varma känslan även spred sig i sin kropp och hon var tvungen att hålla i sig för att inte falla ihop när hon fick en liten men skön orgasm.

 

Per hade dämpat farten något under tiden hans fru kom, men så fort hon lugnat ner sig drog han sig ur henne och grymtade:

”Bakifrån!” Han vred runt henne så att hon stod framåtlutad över bordet. Sedan körde han på för fullt igen med ett rasande tempo. Gunilla hann komma en gång till, den här gången inte lika kraftfullt. Per pumpade hårt på hela tiden och Gunillas bröst kastades våldsamt fram och tillbaka där de hängde fritt.

Som vanligt kände Sofie sig inte i närheten av att vara tillfredställd efter sin orgasm, snarare var det så att det blivit värre. Nu ville hon inget annat än att bli tagen av en man. Hon önskade att det var hon som stod där på altanen och fick sin fitta knullad hårt och länge. Hon kunde ändå inte låta bli att stanna kvar och titta och fortsätta smeka sig själv. Plötsligt ryckte hon till av Gunillas röst.

 

”Kommer du nu, min älskling?”

”Mmm, snart”, frustade Per till svar.

”Spruta i mig. Ge mig allt du har, gubben.”

”Ahh, nuu!”

”Åh, ja. Fyll mig med din sperma.”

Ett mindre vrål hördes från Per och han stötte in sin kuk så långt han kunde och höll den där medan han darrandes sprutade i sin fru. Hans händer höll så krampaktigt om Gunillas skinkor att hans fingrar grävde sig in i hullet.

 

De stod kvar ett tag medan de pustade ut. Sofie vågade inte röra sig. Sedan drog sig Per tillbaka, hans slaknande kuk gled ur fittan och i Sofie såg hur den glänste av deras blandade safter. En stor droppe säd rann från honom och hängde segt i en lång sträng innan den släppte och droppade ner på golvet.

”Herregud, gubben, det var en rejäl sats. Det formligen rinner ur mig.” Per log stolt.

”Det var jävligt skönt, gumman. Tror du att någon hörde oss?”

”Skämtar du eller? Så som du brölade när du kom så hörde förmodligen hela grannskapet”, sa hon skattandes.

De krafsade ihop sina kläder och gick skrattandes in genom altandörren som tydligen stått olåst. Det gav Sofie ett bra tillfälle att sticka tillbaka. Hon hoppades att ingen saknat henne.

 

En timme senare pågick festen fortfarande och Sofie satt med några vänner vid grillen där vickningen höll på att tillagas. Korven smakade gott efter flera timmars drickande och dansande. De flesta var ändå någorlunda nyktra med tanke på den sena timmen, så även Sofie. Ändå lyckades hon spilla ut en halv flaska ketchup på sin kjol.

”Förbannat också”, tjöt hon. ”Nej, jag får gå och slänga denna i blöt.”

Hon svassade iväg till tvättstugan och öppnade en av de stora skjutdörrarna till ett stort utrymme med hyllor på sidorna där rengöringsmedlen förvarandes. Medan hon stod där inne hörde hon bekanta röster som närmade sig ute i hallen.

”...det gjorde du visst det. Det såg jag ju.” Det var Daniellas röst och hon lät lite provocerande.

”Äh, lägg av nu. Är du svartis eller?” Anders röst svarade.

”Sluta snacka och kom hit nu!” beordrade hon honom.

Sofie fick ett infall och stängde igen skjutdörren om sig. Daniella och Anders kom in i tvättstugan och dörren stängdes.

 

”Vad gör du? Varför stänger du dörren?”

“Håll käft nu och kom hit och kyss mig istället!” Daniellas röst lät underlig och Sofie kunde inte sätta fingret på vad det var. Sofie kunde inte se dem genom springan men hon hörde början på en mening från Anders innan han snabbt tystades av Daniellas mun. Ljudet av kyssar och dämpade stön fyllde tvättstugan.

 

Ett rasslande ljud som bara kunde vara en sak hördes efter någon halvminut. Nästan genast bekräftades Sofies bedömning då det hånglande paret flyttade sig. Det var Daniella som förde kommandot genom att trycka upp Anders mot tvättmaskinen samtidigt som hon fumlade vid hans gylf. Bältet var redan uppknäppt och efter några sekunder föll Anders byxor till golvet. Hela tiden var de inbegripna i det grova hånglandet. Medan Daniella knäppte upp Anders byxor hade hon hans händer överallt där han kom åt.

 

Sofie kunde inte tro sina ögon. Skulle hon få bevittna ännu ett par ha sex. Det här var mer än hon klarade av, trodde hon. Hon var ju redan så kåt att hela hennes kropp skrek efter sex. Framför sina ögon sjönk Daniella ner på knä framför de putande boxershortsen och hon insåg att hon trots allt nu skulle få se den omtalade kuken. Daniella smekte över bulan och nafsade försiktigt i den. Anders stod lutad mot tvättmaskinen med slutna ögon och njöt. Så drog hon tillbaka huvudet och drog ner kalsongerna. Kuken svajade upp när den släpptes ut, han såg inte ut att ha fullt stånd ännu, för den hängde lite tungt. Ändå kunde Sofie se att den var imponerande. Hon kunde inte undgå att önska att hon fick ta på den, smaka på den och känna den i sig.

 

Med några mjuka drag över kuken fick Daniella den att växa ytterligare. När hon sedan försiktigt sög in ollonet i munnen blev ståndet fulländat. När hon släppte taget om det såg Sofie hur den stod stor och hård pekandes rakt ut. Storleken var helt klart imponerande, större än någon Sofie någonsin haft i sig, men den var ändå inte så gigantisk som en del av porrstjärnornas kunde vara. Hon såg som förhäxad på den. Så fantastiskt vacker en kuk kan vara, tänkte hon och slickade sig om munnen utan att tänka på det. Förhuden var tillbakadragen och ollonet var glansigt av Daniella saliv. Tjocka blodådror slingrade sig om skaftet och den svajade tungt av pulsslagen.

Daniella ställde sig upp med ansiktet tätt intill Anders.

 

”Nå, erkänn nu! Erkänn att du blev kåt på henne!” Hennes röst var hård, men det lät som om hennes ilska var spelad. En lite road nyans hördes i hennes röst och hon kunde inte hålla masken riktigt. Sofie såg hennes lite luriga min när Anders oförstående försökte försvara sig.

”Nej! Lägg av nu, jag… mmm.” Han avbröts av att Daniella tog tag om hans kuk och drog några runktag.

”Vill du att jag fortsätter?” Hon höll sin hand still, endast med ett lätt tag om roten.

”Ja, det är klart.” Hans röst var lite ansträngd.

”Berätta för mig då. Berätta hur kåt du blev på Sofie när hon satt i ditt knä.”

En stöt gick genom Sofie och hon drog chockat efter andan. Hade hon hört rätt? Var det henne Daniella pratade om? Det är klart att det var, vem skulle det annars vara?

 

”Blev du hård när hon satt hos dig? Berätta nu!” Daniella smekte mjukt kuken, retade den lite med en alltför lätt beröring. ”Vill du inte att jag ska fortsätta?” Hennes ord och handlingar började ge effekt. Anders såg ut att slitas mellan två val och Sofie förstod vad det var. Erkänna att han tryckte sitt stånd mot hennes rumpa och riskera att Daniella blev arg eller att förneka och riskera att bli lämnad otillfredsställd.

 

”Jag såg hur du knappt kunde hålla ögonen från hennes bröst. Visst är de fina? Stora och mjuka. Jag vet ju hur du gillar stora bröst. Du ska veta att de ser ännu mer underbara ut nakna. Jag har sett henne i duschen, vet du. Lite hängiga kanske, men det går ju inte att undvika med så stora bröst. Stora vårtgårdar med stora hårda bröstvårtor som står rakt ut.” Anders stönade med halvslutna ögon. Daniella hade börjat runka honom lite under tiden, men plötsligt slutade hon och tog bort handen.

”Nej... sluta inte... så skönt”, flåsade Anders ansträngt. Daniella smekte med pekfingret över det darrande ståndet.

”Berätta då för mig!”

”Ja, ja, okej då! Jag fick stånd när hon satt i mitt knä. Men jag skulle aldrig göra något med henne och...” Daniella avbröt honom

”Det vet jag, älskling. Berätta mer!” Hon började runka honom igen.

 

”Hon hade ju sina bröst där precis framför mig. Jag kunde se rakt ner i klyftan, se de fina formerna av hennes bröst. Och den vita spetsbh’n som höll dem på plats. Jag... jag vet inte… det gick inte att stoppa kuken, den liksom levde sitt eget liv och reste sig långsamt.”

 

Sofie brann av kåthet nu. Hon kunde i tro sina öron. Här stod hennes vänner och pratade om henne och hennes bröst på ett så erotiskt sätt. Hon blev alldeles knäsvag och yr och var tvungen att stödja sig mot en hylla. Samtidigt såg hon hur Daniella gick ner på knä framför Anders. Hon satt på knä med hans stånd precis framför ansiktet. Sofie kände den erotiska stämningen i rummet och hon tyckte sig kunna känna lukten av kön, vilket gjorde henne om möjligt än mer upphetsad.

”Skulle du vilja känna på Sofies bröst, Anders?”

”Nej, inte så. Det skulle jag aldrig göra!”

 

”Äh, lägg av nu. Det är klart att du skulle vilja. Tänk att få lägga din hand på dem, krama dem, slicka på dem och kyssa hennes hårda bröstvårtor. Höra hur hennes andhämtning som ökar av upphetsning när hon känner din tunga spela över hennes bröst.” Daniella petade med tungan på toppen av ollonet och hela kuken skälvde.

”N… n… nej, jag... jag menar...” stammade Anders och sköt fram kuken närmre, men Daniella backade lika mycket.

”Kom igen nu! Visst skulle du inte tacka nej om hon bad dig att ta henne. Skulle du ens kunna stå emot om hon tog av sig bh’n framför dig och hon bad dig ta på henne?”

”S… sluta nu! Vad håller du på med?”

”Jag såg hur hon tittade på din kuk när hon reste sig. Jag tror hon var nyfiken på den, ville se den på närmre håll, kanske känna och smaka på den. Vad tror du?”

”V… va, tror du.. eller jag menar...”

”Hon måste känt hur stor den är genom den där tunna kjolen som hon har på sig.”

Daniella runkade den hårda kuken mer ordentligt och Anders började stöna.

”Vill du att jag suger av dig? Vill du det, Anders?”

”Ja! Sug mig!”  Han stötte fram sin kuk mot henne och hon slöt läpparna om ollonet.

 

Det var en fantastisk syn Sofie såg. Den vackra Daniella, med sitt söta ansikte och blonda hår, som tog en stor kuk i sin mun. Den grova, ådriga kuken, glansig av försats och saliv, som gled mellan de fuktiga läpparna. Sofie hade nog aldrig bevittnat något så upphetsande, och på så nära håll att hon nästan skulle kunna sträcka fram armen och nå dem.

Daniella smaskade lite innan hon fortsatte med sitt snack.

”Önskar du inte att det var Sofie som sög av dig nu?”

”Nej. Jag vill bara ha dig.” Han lyckades nästan låta trovärdig genom sin kåtdimma.

”Blunda och tänk på Sofie.”

”Ahh.... jag... nej...” Anders började tydligen tappa kontrollen för hans initiala protester slutade med att han stönande slöt sina ögon.

 

”Om det varit Sofie som satt här och sög av dig nu…” Daniellas hand runkade långsamt men taktfast ”…så skulle hon ta av sig sin bh så att hon kom åt att smeka sina bröst under tiden hon sög på din underbara kuk.”

Daniellas tunga virvlade runt ollonet.

”Hon skulle nypa sig i bröstvårtorna och längta efter din tunga på dem.”

Daniella sög in kuken så långt hon kunde.

”Hon skulle ta din kuk och smeka sina bröst med den. Smeta ut den lilla försats som du släppt ut över sina bröstvårtor.”

Daniella slickade i långa svepande drag över kuken.

”Hon skulle lägga din kuk mellan sina bröst och trycka ihop dem runt den. Låta dig glida mellan dem. Runka dig med sina bröst. Låta dig knulla hennes stora pattar.”

Daniella runkade med handen runt roten på staken och sög på ollonet.

 

”Du skulle titta ner och se hur ditt ollon tittade ut i den trånga klyftan när du knullade hennes bröst. Du skulle bli så upphetsad av det att du kände hur orgasmen närmade sig alltför snabbt.”

Daniella ökade takten på sitt runkande och sög och slickade glupskt överallt där hon kom åt.

”Du skulle inte vilja att det skulle ta slut men du skulle inte kunna stoppa det. Du skulle spruta alldeles för tidigt, för samtidigt som du vill dra ut på det så längtar du efter orgasmen.”

Daniella fortsatte sin bearbetning av den stora kuken. Anders var nära nu, han andades tungt och ansträngt.

”Sedan skulle hon fråga om du ville spruta på hennes bröst.” Anders stönade nu till högt. ”Hon skulle be dig att komma på henne, hon skulle be dig att ge henne allt du har. Hon skulle ta tag om din kuk med handen, suga lite på den tills hon kände hur pungen drog ihop sig. Då skulle hon dra ut kuken och runka av dig med kuken riktad mot hennes pattar. Du skulle genast börja spruta, din dröm skulle gå i uppfyllelse. Tjocka strängar med din härliga sperma skulle spruta ut på hennes bröst. Upphetsad som du skulle vara skulle du spruta en jättesats. Den skulle ligga i långa, tjocka strängar över hennes bröst. Din sperma skulle rinna ner över brösten, ner mellan dem och över magen. När din kuk till sist slutat pumpa skulle hon gnida in sperman med din kuk som fortfarande skulle vara hård.”

 

Anders nästan skrek ut sitt stön och Daniella som inte riktigt var beredd fick ett kraftigt sprut rakt i ansiktet. Hon fick snabbt in den sprutande kuken i munnen och Anders tömde sig i hennes mun. Han ryckte i hela kroppen när han kom. Darrande sjönk han ner på golvet efteråt. Daniella log åt honom där han satt framför henne. När han pustat ut lite frågade han:

”Vad fan var det där?”

Sofie darrade i hela kroppen. Hon visste inte var hon skulle bli av. Hon fick erkänna för sig själv att hon var väldigt sugen på att få känna Anders kuk i sig, eller vilken kuk som helst för den delen.

”Vet inte, det bara liksom blev så. Du verkade inte ha något emot det i alla fall, eller?”, sa Daniella medan hon torkade av sig i ansiktet.

”Nej”, skrattade han och såg lite skamsen ut. ”Du... det där med Sofie. Jag vill inte... alltså jag menar, jag skulle inte...”

“Jag vet, älskling. Det är lugnt, men man kan väl få fantisera lite.”

När Anders och Daniella gått ut gick Sofie med darrande ben ut ur garderoben. Vad var det som hände där? Herregud vad kåt hon blivit av det, men det kändes samtidigt lite konstigt att vara del av sina vänners sexfantasi. Jag måste hitta Jonas, tänkte hon och gick ut till festen för att leta upp sin man. Nu är det faktiskt vår tur. Nu är det jag som ska ha sex!

 

---Två och en halv timme senare, klockan 03,46---

 

Med skakiga ben tar sig Sofie uppför trappan för att gå och lägga sig. Vad har jag gjort, tänkte hon ängsligt. En gnagande känsla i maggropen gjorde sig hela tiden gällande. I sovrummet låg hennes sambo redan och sov, fullt påklädd även om de var skrynkliga och satt slarvigt. Hon klädde av sig och kröp ner i sängen. Men hon kunde inte slappna av, hennes hjärna kunde inte varva ner, trots att hon var dödstrött i kroppen. Hon tittade på sin man som låg och småsnarkade bredvid. Hennes vackra, underbara man. Hur kunde hon? Hon tog sig upp för att klä av honom kläderna och bädda ner honom ordenligt. Det var ingen lätt uppgift att handskas med den slappa tunga kroppen, och hon fick slita rejält för att få av honom tröjan. Byxorna gick något enklare. Plötsligt stannade hon upp. Något var fel, men vad? Hon var fortfarande lite dåsig av alkohol och det tog därför någon sekund för att se vad det var som fått henne att reagera. Jonas kalsonger satt bakochfram! Hon lade huvudet på sned och funderade. Varför hade han tagit av kalsongerna under kvällen? Han var inte den som satte på klädde på sig slarvigt normalt sätt, tvärtom han var ganska noga med sådant.

 

Sofie tog tag i resåren på kalsongerna och drog ner dem över låren. Hans lem låg liten och nästan skrynklig och pungen hängde slapp, som om den var helt tömd. Men det var något annat också. Hon kände i hans pubishår och hon blev alldeles kall. Håret var hopklibbat på flera ställen och när hon tittade närmre kände och såg hon vad hon fruktat. Intorkad sperma blandat med safterna från en kvinnas kön, lukten gick inte att ta miste på. Han hade haft sex med någon och det var absolut inte hon. Hennes känslor översvallade henne; ilska, svartsjuka och ledsamhet vilket blandades med något annat. Det där som gnagde hennes eget samvete låg som en slöja över hennes känslor och var förmodligen det enda som hindrade henne från ett utbrott.

 

Sofie klädde av Jonas helt. Då upptäckte hon rivmärken på hans bröst, märken av naglar som grävts in i hans bröst, förmodligen av njutning. Hon lade sig ner och tårarna började rinna. Vad hade de gjort mot varandra?

Hon vaknade till med ett ryck. Jonas låg fortfarande och sov. Han sneglade på klockan; fem över nio. Hon steg upp och gick på toa för att efteråt krypa tillbaka ner i sängen. Jonas hade vaknat till och kröp intill henne när hon lagt sig. Han höll om henne bakifrån så att hon kände hans varma kropp tätt intill sin.

 

”Vem var det?” frågade hon med låg röst.

”Vadå?”

”Vem hade du sex med igår?” Hon bävade för hans svar.

”Va? Vad menar du? Jag har inte…”

“Sluta! Vänta lite med dina förnekelser. Jag vet att du var otrogen igår. Vad fan, trodde du att jag inte skulle märka något. Ditt bröst är fullt med rivmärken och din snopp rent av stinker fitta. Och jag vet att jag inte hade sex med dig igår, så...”

”Du...” han hade dragit sig tillbaka lite i sängen och hela hans kropp val stel ”...det bara blev… fan också!”

”Lugna dig nu och berätta vad som hände. Jag lovar att inte bli arg. Om du berättar så ska jag berätta något för dig sen.”

”Det var Jennifer, Per och Gunillas dotter.”

 

”Va! Hon är ju för fan bara 17 år!” Sofie blev upprörd men kom på sig själv och dämpade rösten. ”Förlåt, fortsätt.”

”Ja, hon kom lite senare igår. Du var inte där då, jag vet inte var du var. Jag hade inte sett dig på länge och Jennifer kom och letade efter sina föräldrar. Hon var lite berusad och hade gått hem från någon tråkig fest i byn. När hon inte hittade Per och Gunilla så satte hon sig ner hos oss. Hon drack väl nån öl eller så. I alla fall efter ett tag så tyckte hon att vi skulle hänga med upp och dansa och hon sprang upp och satte på nån dansskiva. En del av oss hängde med, bland annat jag. Sedan satte någon på en lugn låt igen, det var många sådana under kvällen. Då kom hon genast fram och lade armarna om min nacke och sade något om att passa på när chansen gavs. Jag förstod inte vad hon menade då, det var inte förrän senare som jag insåg vad hon var ute efter. Jag vet inte vad som hände riktigt...” Han pausade lite som för att tänka efter.

 

”Du kände också stämningen igår, eller hur? Hur alla tycktes vibrera av känslor och upphetsning.” Jonas nickade. ”Jag kände det också, det gick liksom inte att undvika att påverkas. Fortsätt!”

”Vi stod där tryckta mot varandra och småpratade lite. Hon berättade om sin misslyckade kväll, det var mest hon som pratade faktiskt. Samtidigt började som smeka mig i nacken och plötsligt blev jag väldigt medveten om mina egna händer. Jag tänkte på vad mina händer vilade på och vad jag hade i min famn; en fantastiskt söt 17-årig tjej som tryckte sin fasta lilla kropp mot min. Jag kände att jag började få stånd och försökte undvika att Jennifer skulle känna det. Men det gick inte, hon tryckte sig bara hårdare mot mig istället.”

 

”Hon log finurligt mot mig och smekte ner över min rygg. Under tiden som vi stod där och dansade blev hon alltmer vågad. Jag kunde ju inte heller låta bli att känna på henne. Mina händer vandrade ner över hennes svank och jag tvekade lite. Men jag kunde helt enkelt inte låta bli att röra vid hennes stjärt. Så liten och fast den var. Jag började bli ordentligt kåt och när jag insåg vad jag höll på med drog jag mig undan lite och försökte protestera lite mot vad vi höll på med. Men hon... ja hon liksom lyssnade inte utan bara lade en hand på mitt bröst och lutade sig mot mig och såg upp i mina ögon. Hennes söta ansikte var bara några centimeter från mitt. Jag kunde känna hennes andedräkt när hon bad mig följa med henne. Jag... fan vad dumt.... jag bara följde med. Kunde inte säga nej. Jag såg in i hennes ögon som lös av... åtrå eller något. Jag bara lät mig ledas iväg som en hund. Jag sa till mig själv att det var helt oskyldigt, men innerst inne fattade jag ju vad hon ville. Och jag får väl erkänna att jag inte hade något emot det. Jag var jävligt kåt och en söt tjej bad mig följa med. Hon hade mig helt enkelt i sin makt.

Vi gick mot deras hus och hon sa något om att hon behövde hjälp med sin dator. Jag brydde mig inte ens om att kolla om någon såg mig gå iväg med henne.”

 

”Uppe på hennes flickrum satte hon sig på sin säng som var full med mjuka kuddar och bad mig sätta sig bredvid sig. Hon lade en hand på mitt lår och frågade om jag tyckte om henne. Jag sade att hon var mycket söt trevlig och hon fnittrade nästan lite blygt. Sedan sa hon att hon kände hur hård jag blivit när vi dansade och hon frågade om jag tyckte hon var sexig. När jag svarade att hon var mycket sexig drog hon upp handen i skrevet på mig och sa att hon alltid tyckt att jag var snygg och att hon fantiserat om mig. Sedan lutade hon sig mot mig och kysste mig. När hon sedan sa att hon ville att jag skulle förföra henne så brast allting. Jag glömde bort allt annat, det fanns bara den där tjejen i min sinnevärld. Hon satte sig gränsle i knäet på mig och drog av sig sin tröja. Sedan började hon...”

”Hur såg hon ut utan tröja?” Sofie avbröt honom och han tvekade lite med svaret. ”Beskriv för mig hur hon såg ut och hur du reagerade.”

 

”Okej. Hon hade en liten vit spets-bh. Hennes bröst var inte så stora. Hon var ganska vältränad, du vet ju hur mycket fotboll hon tränar. Trots det hade hon kvar en liten gullig putmage, knappt att den syntes men ändå. Hennes kropp var så fast, hennes hud så len och mjuk. Jag blev otroligt hård och hon gnuggade sitt underliv över mitt stånd. Jag såg att log nöjt, som om hon var nöjd med att hon kunde få mig kåt. Hon drog av mig min tröja och smekte mig och kommenterade mitt håriga bröst. Hon sa att det var så skönt att få vara med en riktig man. Samtidigt knäppte jag upp hennes bh. Hon verkade bli lite blyg när jag drog av den och såg lite försynt ut. Brösten var små och toppiga med små bröstvårtor. Jag smekte det ena försiktigt, de var så otroligt fasta och bröstvårtorna var stenhårda. ’De är för små, eller hur?’ sa hon och tittade oroligt på mig. ’De är väldigt fina, inte alla tycker om stora bröst.’ Svarade jag. Jag förklarade för henne att det egentligen inte spelade någon roll hur stora bröst man hade bara man var nöjd med sig själv. Jag kysste hennes ena bröst och smekte henne med tungan. Hon flämtade till och sa att det var skönt. Jag måste säga att de smakade fantastiskt gott. Kändes konstigt med små bröst, dina är ju så stora och det var länge sedan jag kände på några andra.”

 

”Jag la henne ned i sängen och drog av henne kjolen. Hon var fantastiskt sexig där hon låg naken sånär på de vita stringtrosorna. Jag drog av mig mina kläder utom kalsongerna och la mig över henne. Jag kysste henne djupt, hon var ganska vild med sin tunga, lite oerfaren kanske.”

”Var hon oskuld?” Utbrast Sofie.

“Nej, nej, hon berättade att hon hade legat med killar några gånger innan. Hon sa att hon tyckt om det även om både hon och killen varit fumliga. Det var därför som hon ville ha sex med mig. Hon ville ha sex med någon som visste vad han gjorde, någon som kunde visa henne hur man tillfredsställer en kille och som visar henne hur skönt det kan vara.”

 

”Jag menar, hur fan skulle man kunna tacka nej till det. Det måste vara varje killes dröm. En söt, ung tjej ber en visa henne hur man knullar. Det var ju som i ens vildaste fantasier, jag trodde ju knappt att det var sant. Det kändes så overkligt, nästan som i en dröm, samtidigt som fyllan påverkade mitt omdöme. Jag skulle aldrig sätta på henne om jag var nykter. Herregud hon är ju över 15 år yngre än mig.”

”Ja, ja, fortsätt nu.” Sofie ville inte höra hans ursäkter, hon ville höra alla detaljer om hur hennes man knullade deras granne. Hon visste inte varför hon ville plåga sig så där. Samtidigt kände hon sig underligt påverkad av historien.

 

”Jag kysste hennes kropp, ner över brösten som stod rakt upp lika fasta och fina trots att hon låg på rygg. Ner över den mjuka magen, över trosorna och ner mellan låren. Värmen från hennes underliv strålade mot mina läppar och jag kunde inte hålla mig utan drog av trosorna. Hon hade ansat sig rejält, bara en lite hårtofs var kvar. Hennes blygdläppar var ganska små och det glänste lite av fukt. Jag hade ju tänkt hålla henne på sträckbänken ett tag. Få henne att vrida sig av frustration. Men jag kunde inte vänta, jag var bara tvungen att smaka på henne. Jag stack ut tungan och drog den över hennes sköte. Hon ryckte till och jag tittade upp på henne. Hon höll upp huvudet och såg på mig. Jag frågade om det var okej och hon nickade och bad mig fortsätta.”

 

”Jag stack försiktigt in tungan mellan hennes blygdläppar och Jennifer flämtade när jag slickade henne upp mot klitoris. Den smakade så underbart, hennes lilla fitta. Jag fortsatte slicka så där ett tag innan jag stack in ett finger i hennes fitta samtidigt som jag tryckte tungan hårt mot hennes klitoris. Jag märkte på hennes andning och läten hur hon njöt och det tog inte så lång tid innan jag hade smekt henne till orgasm genom att jucka med ett finger samtidigt som jag bearbetade klitoris med tungan. Hon låg flämtande i sängen när jag kröp upp över henne och gav henne några kyssar på brösten och magen.”

 

”Nu var jag så kåt att kuken hotade att spräcka kalsongerna och jag ville inget annat än att komma in i henne. Jag blev dock lite osäker på hur hon kände och vågade inte göra något först. Men så puttade hon undan mig och bad mig lägga mig på rygg. Vi kröp runt i den trånga sängen och hon hjälpte mig av med kalsongerna. Hon tittade glatt på mitt hårda stånd som stod bultande snett uppåt. Jag var helt fascinerad av vad jag såg när hon med glansig blick tittade på min kuk och tog ett lätt grepp om den. Hennes lilla hand som slöt sig runt roten gjorde att den såg så stor ut. ’Visa hur jag ska göra’ viskade hon andäktigt. Jag la min hand om hennes och visade hur hon skulle runka. Sedan frågade jag om hon ville smaka. Hon nickade utan att släppa lemmen med blicken. ’Pussa på toppen först’ sa jag till henne och hon böjde sig ner. Hon tvekade lite och jag kände hennes heta andedräkt innan hon la sina läppar på den. Hon kysste mitt ollon lätt och tittade sedan upp på mig.”

 

”Jag sa åt henne att ta in lite av ollonet i munnen och suga lite försiktigt. Sedan gick det ganska snabbt. Hon förstod ganska snabbt hur hon skulle göra och hennes tveksamheter försvann fort. Efter ett tag kunde jag nöjt titta ner och se hur Jennifer satt på knä mellan mina ben och sög och runkade kuk som om hon aldrig gjort annat. Hon var en mycket duktig elev och gick in för sin uppgift med stort allvar och glupskhet. Jag var snart tvungen att be henne sluta för att jag inte skulle spruta henne i munnen. Hon såg då upp på mig och utbrast ’Ska vi knulla nu?’”

 

”Vi bytte plats igen och hon kastade sig ner med sina slanka ben stretandes. Jag såg ner på henne ett ögonblick där jag satt i fotändan av sängen. Jag förundrades återigen av vad jag såg; där låg hon, en kåt, ung tjej med förväntansfull blick som bara väntade på att jag skulle sätta på henne. Jag la mig ner över henne, tog stöd med armarna och knäna och styrde kuken med en hand. Jag drog ollonet mellan blygdläpparna några gånger, hennes safter blötte mitt ollon ordentligt. Så när jag la ollonet på plats i fittöppningen och släppte kuken gled den in nästan som av sig själv. Det var som om hennes fitta sög in mig i henne. Långsamt gled jag längre in i hennes inre. Jag märkte hur hon höll andan tills jag kom hela vägen in. Då släppte hon ut luften med ett ljudligt stön.”

 

”Hur kändes hennes fitta? Var hon trång?” Frågade Sofie. Upphetsningen i hennes röst gick inte att missa. Hon hade vänt sig om och låg med en hand på Jonas bröst som låg på rygg och berättade. Utan att tänka på det hade hon börjat smeka honom över bröstet och magen.

 

”Hon var så otroligt skön. Hennes fitta var så tight, den kramade så hårt, det var nästan som om den pulserade när jag låg still inuti henne. Jag var tvungen att hålla still ett tag och bara njuta av känslan. Så drog jag mig långsamt ut igen, nästan hela vägen, så att endast ollonet petade i mynningen. Och så körde jag in kuken i henne igen, denna gång lite snabbare. Jennifer flämtade varje gång jag stötte mig in i henne. Jag frågade henne om den kändes okej och hon svarade att det var jätteskönt. Jag knullade henne så där ett tag, i ett ganska måttligt tempo. Det var ganska svårt att hålla sig, jag var hela tiden nära att komma.”

 

”Använde ni kondom?” Bröt Sofie in.

”Eh, nej. Jag frågade henne om hon käkade p-piller vilket hon gjorde. Så jag behövde inte vara rädd för att göra henne med barn. Kondom tänkte jag aldrig på. Det liksom föll bort, så... Tror du att hon...?”

”...har någon sjukdom.” Fyllde Sofie in. ”Säkert inte. Sprutade du i henne sedan?”

 

”Jag var tvungen att dra ut kuken ur henne efter ett tag. Jag ville ge henne en orgasm innan jag kom och så ville jag dra ut på det. Jag sa åt henne att vända sig om och hon ställde sig på knä i sängen. Jag smekte henne över rumpan och ryggen lite innan jag lät kuken glida in mellan hennes skinkor och tryckte in den i henne igen. Jag tog tag om hennes höfter och började knulla henne lite hårdare. Det var farligt för jag kände att jag inte skulle kunna hålla mig så länge till. Jennifer gnydde med ansiktet nedborrat i kudden. Du skulle se hennes rumpa, så otroligt fin liten putrumpa. Att se min kuk glida in och ut i hennes lilla fitta, att se mina höfter dunka mot hennes rumpa, det var en fantastisk syn.”

 

”Jag sträckte mig fram runt henne och tryckte upp ett finger mot hennes klitoris. Då kom hon nästan med en gång. Och som hon kom, vilken orgasm. Hela hon skakade och slängde med kroppen. Hennes fitta kramade och mjölkade min kuk och jag kände att jag skulle komma. Jag tog ett ordentligt tag om hennes höfter och tryckte mig mot henne, tryckte in kuken så långt det gick och släppte lös min sats. Jag höll henne hårt där, som spetsad på min påle medan hennes kropp och fitta mjölkade ur mig. Det var fantastiskt skönt att spruta i henne, det kändes som om jag tömde pungen helt, varenda droppe sperma tömdes i hennes fitta.”

 

”Jag släppte taget om henne efteråt och vi föll ihop på sängen, våra klibbiga kroppar tätt intill varandra. ’Fy fan vad skönt’ sa hon och log nöjt. ’Att det kan vara så härligt. Var det skönt för dig? Jag menar... var jag okej?’ Hon såg lite osäkert på mig. Jag berättade för henne hur fantastisk hon varit och hur skön hon var. Hon såg barnsligt förtjust ut när jag berättade det och la sig med huvudet på min axel.”

”Vad hände sen? Gick du hem?”

 

“Nej. Jag måste ha somnat till, för jag vaknade av att Jennifer låg och smekte min snopp. Den var stenhård igen och när hon såg att jag vaknat kröp hon ner och tog den i munnen. Hon sög lite på den, men slutade nästan genast, jag tror inte hon gillade smaken av fitta så mycket. Istället satte hon sig gränsle över mig och sjönk ner över kuken. Hon började rida mig lite försiktigt. Jag drog ner henne mot mig så att jag kom åt att suga på hennes hårda bröstvårtor. Hon gillade verkligen det där för hon gnydde upphetsat. Hon satte sig upprätt igen och jag fick tillfälle att granska henne. Hennes små bröst studsade lite. Hon hade slutit ögonen och hennes ansiktsuttryck var fyllt av njutning. Jag smekte hennes kropp och förundrades igen över att en sån fin, ung tjej hade förfört mig.”

 

”Hon blev allt vildare i sin ritt och ovan som hon är så gled kuken ur henne några gånger. Hon var dock snabb med att få in den igen. Jag försökte styra hennes höfter men det var inte lätt, trots hennes lilla späda kropp så var hon stark. Hennes muskler spändes och magen drogs in när hon fick orgasm. Jag kände återigen hur hennes trånga fitta mjölkade min lem, men den här gången kunde jag hålla igen och jag väntade ut hennes klimax. Hon var alldeles röd i ansiktet, håret hängde rufsigt ner i ansiktet på henne och pannan var alldeles blank av svett.”

 

”’Har inte du kommit än?’ frågade hon när hon hämtat sig något. Jag svarade att jag inte hade det och bad henne lägga sig ner på rygg. Jag la upp hennes ben på mina axlar och körde in kuken i henne. Hon nästan skrek ut när jag började pumpa på hårt och snabbt. Nu brydda jag mig inte så mycket om henne längre utan koncentrerade mig på min egen njutning. Jag blundade och verkligen kände efter hur hennes fitta spände runt kuken, hur den sög tag hårt om min lem. Efter några minuter kände jag att det var dags. Jag spände mig, kände hur blodet rusade från huvudet och hur kuken förberedde sig. Jag sprutade i henne igen, det var inte lika skönt som första gången men ändå otroligt skönt.”

 

”Efteråt ramlade jag ihop i sängen bredvid henne, flåsande efter andan. Jag kände mig helt tömd och tillfredsställd. Jennifer tackade mig och jag sa att hon inte behövde tacka. Jag blev lite orolig för hur hon skulle agera så här efteråt. Jag menar, jag ville ju inte ha en förälskad tonårstjej springandes efter mig, hur härligt det nu än kan vara. Hon måste ha märkt att jag blev orolig för hon sa: ’Du behöver inte vara orolig för att det här ska komma ut. Detta stannar mellan dig och mig. Jag förstår att du inte vill att din fru sak få reda på det och mina föräldrar skulle bli galna om de fick reda på det. De tror att jag fortfarande är deras lilla oskuldsfulla lilla flicka.’ Jag blev oerhört lättad och höll självklart med henne. Hon fortsatte: ’Du får inte tro att jag är förälskad i dig eller så. Jag ville liksom bara knulla en riktig man för en gångs skull.’ ’Jag förstår’, svarade jag ännu mer lättad.”

 

”Men det hade börjat gå upp för mig vad jag gjort så jag fick lite bråttom att få på mig kläderna igen och ta mig tillbaka. Jennifer låg kvar naken på sängen och såg på mig. Hon log lite roat och frågade om jag fått dåligt samvete nu. ’Kanske det’ svarade jag och såg på henne. Jag stannade upp när min blick föll på hennes kropp. Hon låg på sidan, med huvudet stött i handen. Hennes hår var en enda röra, hon var blossigt röd i ansiktet och hela hennes kropp glänste lite av svett. Jag följde konturen av hennes kropp, över axeln, ner över den smala midjan, den lilla höften, vidare över de slanka låren och graciösa vaderna, ner till hennes små fötter med målade tånaglar. Sedan upp igen, långsamt tog jag in hela hennes unga kropp. Jag kände hur åtrån i mig väcktes igen.”

 

”’Gillar du vad du ser?’ frågade hon. ’Mmm, du ser fantastisk ut’ svarade jag men tog mig själv samman. Jag drog på mig skorna utan att titta på henne och gick mot dörren. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, något var jag ju tvungen att få ur mig. Jag stannade upp och vände på huvudet. Hon låg kvar på samma sätt, med ett tillfredsställt leende på läpparna. Jag sa ’Hej då’ och hörde hur lamt det lät. ’Vi ses då’ svarade hon och fortsatte ’Vi kanske kan göra om det här någon gång’. Jag kunde inte svara utan m:ade bara innan jag gick.”

 

”När jag kom tillbaka hit hade festen mer eller mindre dött ut. Jag såg bara Pia och Lars som satt och hånglade på en stol, men de märkte knappt att jag var där, så jag gick upp hit och lade mig. Inte för att det gjorde något för jag var helt slut så jag däckade här på sängen. Tror inte ens att jag hann fundera på var du var.” Jonas vände huvudet mot Sofie och såg på henne. ”Vart var du förresten?”

 

Sofie stelande till. Hon hade ju bestämt sig för att berätta, men nu när hon fick den direkta frågan så tvekade hon och blev alldeles kall inombords. Trots vad hon just hört sin man berätta så var hon rädd för vad som skulle hända om hon berättade. Kunde det bli värre egentligen? Jonas tittade förvånat, nästan skräckfyllt tyckte hon, på henne.

”Vad har du gjort?” Trots att han viskade var rösten hård och kall.

”Nu måste du låta mig berätta utan att avbryta. Det här är något som jag måste få ur mig. Jag kommer inte att bespara några detaljer, något som jag hoppas att du inte gjorde.”

De såg varandra i ögonen under några ögonblick. Sedan nickade han nästan obemärkt och la ner huvudet på kudden och slöt sina ögon som redan var blanka av tårar. Sofie började berätta.

 

Sofie återgav allt som hon sett under kvällen. Hon berättade om stämningen hon känt redan från början. Hon berättade om hur hon sett Stefan slicka Linda till orgasm. Hon berättade om Anders hårda kuk mot sin rumpa och hur hon sett Per och Gunilla knulla på deras altan. Hon berättade om Daniellas avsugning på Anders och vad hon sagt om henne under tiden. Hon fortsatte sin berättelse.

 

”Jag var kåtare än jag kan minnas att jag någonsin varit efter allt det där. Det var som en eld som brann i mitt underliv och det enda som skulle kunna släcka den var en sprutande kuk. Jag letade efter dig, men kunde inte hitta dig. Nu vet jag varför. Jag tänkte att du kanske var i garaget för att hämta is eller något så jag gick dit. När jag var där inne kom plötsligt någon och kramade om mig bakifrån. Jag skrek och hoppade till av överraskning, men kände ändå genast något hårt som trycktes mot min rumpa. Jag trodde först att det var du så jag lät händerna om mig glida upp över mina bröst. Sedan kände jag ganska snabbt att det inte var du, så jag vände mig om. Där stod Peter och såg på mig med glansiga ögon. ’Hej Sofie’ sa han med sina händer kvar på mina höfter. Han stod nära mig, jag kände värmen från honom, kände hans manliga doft.”

 

”Jag frågade vad han höll på med. ’Tyckte att du och jag skulle ha lite trevligt’ svarade han. Normalt sätt skulle jag ha gett honom ett knä i skrevet och lämnat honom kvidande på golvet. Men nu... jag vet inte. Plötsligt blev jag väldigt medveten om hans varma händer på min kropp. Jag tänkte på hans manliga kropp, du vet ju att han är ganska lång och vältränad, och min blick gled ner över hans kropp. Mina ögon var i höjd med hans haka, hans skjorta var uppknäppt och jag såg på hans håriga vältränade bröst, ner på den platta magen där rutorna kunde anas. Jag följde hårsträngen från naveln och neråt där den försvann ner i boxershortsen. Bulan som jag känt mot min rumpa låg ner längs med hans lår.”

 

”Jag vet inte riktigt vad jag sa, jag tror inte jag fick fram någon sammanhängande protest. Han märkte min tvekan och smekte mig upp över bröstet, kramade det lite i ena. Jag såg upp på honom, hans blick var fastnaglad på mina bröst. Han mötte mig med en kyss som jag besvarade och jag tryckte mig mot honom. Det var så underbart att äntligen känna en manskropp nära sig. Hans hårda stånd trycktes mot min mage när vi hånglade och hans händer smekte min längtande kropp. Jag hade glömt allt annat nu, det enda som fanns i min värld var manskroppen framför mig. För det var det enda det var för mig då; en man som kunde tillfredsställa mina trängande behov. Det var ingen person som stod framför mig, Peter som person fanns inte. Han var endast ett verktyg. Det kanske låter hårt, men så här i efterhand så förstår jag att det var så det var. Det var inga känslor inblandade, det var bara två kroppar som möttes.”

 

”Jag kunde inte, och ville inte, sluta. Petet slet av mig min topp och var förvånansvärt snabb på att knäppa av mig bh:n. Han formligen slukade mina bröst. Så underbart det var att känna hans mun på min kropp, hans nafsande i bröstvårtorna gjorde mig tokig. Jag fumlade upp hans shorts och drog ner dem. Det var inte lätt eftersom hans kuk spände och när jag fick ner dem sprätte den fram, stor och hård. Peter tryckte ner mig mot den så jag satte mig på knä framför honom. Han stötte fram den mot mitt ansikte och jag tog kuken i min hand. Den var så hård och grova ådror slingrade sig längs skaftet. Lukten av kön slog emot mig innan jag slöt mina läppar om hans ollon. Han stönade högt och försökte stöta in den längre i min mun. Jag runkade honom mjukt och lugnt medan min tunga lekte runt hans ollon.”

 

”Var han stor?” viskade Jonas tyst. Sofie rycktes upp ur sina tankar.

”Va?” sa hon förvirrat.

”Var hans kuk stor?

”Ja... jo... jag… den var väl normalstor antar jag.” Sa Sofie tveksamt.

”Säg som det är, du lovade att inte undanhålla något.”

”Okej, då. Den var väl ganska stor då, inte jättestor, men ändå en del större än din, så det kändes lite ovant.”

Hon hade kommit av sig lite och funderade tyst ett litet tag, tills hon till sin förvåning hörde sin sambo be henne fortsätta.

 

”När jag märkte att han började bli för upphetsad slutade jag. Jag ville inte att han skulle komma än, jag var ju tvungen att känna honom i mig först. Han drog av mig mina trosor och lyfte upp mig på frysboxen. Jag kände hur blöt jag var när han stack in i finger i min fitta. Sedan kom hans tunga, och vilken tunga sedan. Det kanske bara var för att jag var så upphetsad, men det var den skönaste tunga jag känt. Peter kunde verkligen slicka fitta. Det tog inte lång tid innan jag kände orgasmen komma. Hans tunga smekte min klitoris i fina rörelser medan han smekte med fingrarna i fittan. Det var en otroligt skön orgasm, hela min kropp skakade och jag tror att jag skrek ganska högt. Jag hade haft benen över hans axlar där han satt på golvet och när jag kommit märkte jag att jag dragit honom mot mig med benen och tryckt in hans ansikte mot mitt underliv.”

 

”Han ställde sig upp och drog ner mig från boxen. Han var nästan lite våldsam, och jag som fortfarande var tagen efter orgasmen bara följde med. Han vände mig om och puttade fram min överkropp så att jag stod framåtlutad över boxen. Han puttade isär mina ben och lade upp kjolen över rumpan. Jag visste vad som skulle komma och jag längtade innerligt efter det. Äntligen skulle jag få en hård kuk i mig. Peter visade ingen hänsyn är han bara körde in sin lem i mig, hårt så långt in han kunde komma. Jag flämtade efter andan. Känslan av hans stora, hårda kuk som fyllde mig totalt går inte att beskriva. Hela kvällens uppbyggda upphetsning släpptes lös på en gång och jag kom med en gång. Den orgasmen var om möjligt ännu kraftigare än den föregående. Jag kände min fitta dra ihop sig som ett skruvstäd runt Peters kuk, den kramade i pulser som sände de underbara vågorna av njutning genom hela min kropp.”

 

”Jag var som borta ett tag och när jag kom någorlunda till sans igen kände jag hur Peter stod och knullade mig hårt bakifrån med händerna om mig för att hålla mig på plats. Det var antagligen tur för annars hade jag ramlat ihop under hans kraftiga stötar. Jag började möta hans stötande höfter och när han märkte detta släppte han mina höfter och grep tag om mina våldsamt gungande bröst. Hans fingrar grävde sig in i det mjuka hullet, krampaktigt kramandes. Sedan nöp han i mina känsliga bröstvårtor, lite för hårt egentligen, men på något konstigt sätt var det såå skönt. Peter verkade inte tröttna utan fortsatte knulla mig medan han flåsade och stönade. Han mumlade något om hur skön jag var ibland, men det gick knappt att höra vad han sa.”

 

”Jag började i alla fall bli trött i benen så jag såg mig omkring och såg en filt på den där hyllan vi har bredvid frysboxen. Jag lyckades ta mig från Peter och jag slet åt mig filten och slängde ner den på golvet. Peter såg på mig med kåtblanka ögon, han var alldeles blank av svett och hans kuk stod som ett spett rakt ut. Jag gick fram och kysste honom medan jag runkade den kladdiga kuken. ’Lägg dig ner’ sa jag åt honom och han lydde utan protester. Jag satte mig över hans lår och lekte lite mer med lemmen. Den var så våt av våra safter och vita klumpar sperma från hans försats låg runt kukroten.”

 

”Jag drog mig uppåt och riktade in hans lem mot min väntande fitta. Ollonet gled lätt in mellan blygdläpparna och Peter blundade med en ansträngd min. Sakta sjönk jag ner, lät honom glida in i mig. Långsamt fyllde hans stora kuk min fitta. Sedan började jag rida honom långsamt. Jag rullade med höfterna tills han vred sig under mig av njutning. Då ökade jag tempot och red honom i långa drag. Jag visste att han skulle komma när som helst, det märktes tydligt på honom. Hans händer kramade om mina bröst hårt och han började andas alltmer ansträngt. Då tog han plötsligt tag om mina höfter och tryckte ner mig mot honom medan han stötte upp sina höfter mot mig.”

 

”Han stönade högt när han började spruta. Jag kände en varm stråle i mig och jag ryckte till. Jag har aldrig känt sperma spruta i mig på det sättet förr. Det var som om hårda strålar sprutade på något i mig för jag kände plötsligt något i min kropp. När nästa sprut kom nådde jag genast klimax och jag såg efteråt att jag grävt in mina naglar i hans bröst. Hans kuk fortsatte spruta och fyllde min fitta med varm säd medan jag skakandes skrek ut orgasmen.”

”Det tog ett tag innan vi vaknade till efter det där, men när vi gjorde det var det som om vi hade en tyst överenskommelse, för båda två reste sig snabbt upp och började klä på sig. Jag tror att vi båda två blev oroliga för att våra partners skulle undra var vi var. Jag tog inte på mig mina trosor och jag kände hans sperma rinna längs låren. Det måste ha varit en riktigt stor sats för det rann rikligt och utan ett ord sprang jag in till toan för att torka av mig.”

 

”Jag kunde knappt se mig själv i spegeln. Ändå kunde jag inte sluta tänka på det sköna sex jag just varit med om. Det var länge sedan det var så underbart, det var säkert ända sedan du och jag träffades. Kommer du ihåg hur vi höll på då, Jonas? Inget kunde stoppa oss då.”

Jonas nickade tyst. En tår rann ner för hans kind, men han svarade henne inte.

 

”Jag tänkte att jag måste hitta dig så jag gick ut till festen igen. Men du var fortfarande inte där. Peter stod och dansade en tryckare med sin sambo och han blinkade till mig när våra blickar möttes. Hans hand låg på hennes rumpa och de kysstes emellanåt och smekte varandra. Det var precis som om det vi gjort inte hänt. På något sätt gjorde det mig lite förbannad, att han liksom agerade som om inget hänt. Trots det kunde jag inte släppa tanken på hans sprutande kuk som gett mig den där sista underbara orgasmen. Jag kunde fortfarande känna hans säd i mig, det sipprade ut lite då och då och blötte ner mina trosor.”

 

”Jag tog en drink med förhoppningen att alkoholen skulle skingra mina tankar och det hjälpte väl en del. Jag blev förbannad på dig för att du inte var där. Och ju mer tiden gick desto mer undrade jag var fan du var och jag blev alltmer arg på dig. Jag måste ha sett rätt ilsken ut, för Peter kom och satte sig bredvid mig och undrade varför jag inte var glad. Han lyckades på något sätt få mig på bättre humör, trots att jag borde vara arg på honom också för vad han gjort med mig. Så när han la sin hand på mitt lår så...” Sofie tystnade.

”Så gjorde du vadå?” Frågade Jonas när hon inte fortsatte.

 

”…så gjorde jag ingenting. Jag lät honom smeka mig. Inte ens när han drog upp handen innanför kjolen gjorde jag något motstånd. Vem som helst skulle ha kunnat se oss, men de som var kvar stod och dansade eller var upptagna med annat. Hans fingrar letade sig in innanför trosorna och de fann min klitoris med en gång. Jag försökte spela oberörd om någon skulle titta åt vårt håll. Antagligen gick det inte så bra, för hans fingrar var så sköna och jag kom ganska snabbt i en liten orgasm och med nöd och näppe lyckades jag vara tyst.”

 

”Han viskade i mitt öra ’Följ med mig’. Jag såg när han reste sig att han var ordentligt hård, de där shortsen dolde inte ett stånd speciellt bra. Han verkade dock inte bekymra sig om det utan gick oberörd mot huset. Jag följde efter som en liten lydig hund, fast av hans dragningskraft igen. Jag funderade inte ens på något annat just då. Jag kunde bara tänka på den där jävla kuken. När jag kom in i huset hörde jag honom ropa på mig från gästrummet. Jag gick in och stängde dörren efter mig. Han satt på sängen och sa åt mig att ta av mig linnet. Jag gjorde som han sa och under tiden drog han fram sin kuk. Han runkade sig själv långsamt och sa ’Bh:n också’. Med blicken på hans vackra penis knäppte jag upp bh:n och lät den falla till golvet.”

 

”Han sa åt mig att smeka mina bröst. Hans fuktiga ollon blottades när han drog tillbaka förhuden. Jag la en hand på mitt bröst, smekte på de hårda bröstvårtorna och kände på bröstens tyngd. ’Kom hit’ sa han och jag gick fram till honom och gick ner på knä. Han särade på benen så att jag kom in nära. Han satte sig lång ut på sängen och sköt fram sin kuk. Jag förstod vad han ville och gick honom gärna tillmötes. Jag lyfte upp brösten och la dem om hans stånd. Jag smekte hans hårda kuk med brösten, lät dem glida över den. Hans rikliga försats smetades ut och fungerade som glidmedel. Jag la den stora kuken i klyftan och runkade honom så gott det gick med min mjuka, varma byst. Han juckade för att hjälpa till medan han låg tillbakalutad på armbågarna i sängen. Han såg med dimmig blick ner på sin kuk som gled fram och tillbaka i min klyfta. Det var lätt att se hur mycket han njöt av det, han stönade och grymtade kraftigt hela tiden.”

 

Sofie hade tappat greppet om verkligheten. Hon levde sig in så i det hon berättade att hon glömde att hålla inne med flera detaljer som hon kanske borde ha hållit för sig själv. Det var nästan så att hon till och med bredde på lite i sitt berättande, det hon inte riktigt mindes hur det hade gått till antog hon istället, eller till och med fantiserade. Hon besparade verkligen inte sin sambo någonting. Omedvetet låg hon och smekte Jonas på magen. Hade hennes hand vandrat några centimeter längre ner skulle hon ha känt hur hård han var.

 

”Jag kunde inte hålla mig så länge innan jag var tvungen att smaka på honom. Jag tog hans stora ollon i munnen och lekte med tungan över den glatta, lena ytan. Sedan sög jag lite hårdare och började runka honom. Han smakade underbart och känslan av en stor och hård kuk i min mun var oslagbar. Jag njöt av situationen att ge honom sån njutning. Jag släppte honom med munnen ett tag och bara betraktade min hand som långsamt runkade hans stake. Min hand såg så liten ut mot den stora lemmen. Den gled över den hårda ytan som samtidigt var så mjuk och len. Ådrorna som slingrade sig om skaftet var tjocka och blåaktiga och hela kuken tycktes vara redo att sprängas. ’Hårdare!’ stönade Peter ’Snabbare!’. Jag tog ett lite hårdare tag om ståndet och ökade tempot aningen så att förhuden gled fram och tillbaka över ollonet. En droppe sperma visade sig i öppningen och rann ner mot min hand. Jag fångade upp den med tungan och kände den söta smaken.”

 

”Peter andning ökade när han närmade sig orgasmen. Jag kände hur kuken stelnade ännu mer och växte den där sista lilla biten. Det var det här jag hade väntat på, att få känna honom komma i min mun. Jag la toppen på hans sprutfärdiga kuk mellan mina läppar, kände hur den nästan darrade, och tog honom till klimax med min smekande hand runt hans lem. Jag väntade inte mig en så kraftig orgasm för att han bara några timmar tidigare sprutat en stor sats i min fitta. Så jag blev ganska överraskad när jag kände ett kraftigt sprut mot gommen. Det kändes som en pumpande vattenslang. Jag svalde den härliga, varma säden allteftersom han tömde sig i mig. Jag har aldrig varit med om något liknande, så härligt att känna en rejäl sats i sin mun som man vet pumpas ut för din skull, för något som du gjort.”

 

”Det var efter det där som jag kom upp hit och la mig. Peter såg ganska utpumpad ut och jag kom liksom tillbaka till verkligheten. Han låg kvar på sängen medan jag fick på mig kläderna. Vi sa inte så mycket till varandra, men precis innan jag gick sa han ’Tack, Sofie. Det här håller vi för oss själva, va?’ Jag svarade inte utan bara gick.”

”Sedan hittade jag ju dig här i sängen och klädde av dig kläderna bara för att upptäcka att även du...” Hon tystnade.

”Vad har vi gjort?” viskade Jonas utan att få något svar. ”Vad händer nu, då?”

Tystnaden låg som ett tryckande täcke över de bägge två och det tog lång tid innan någon av dem vågade, eller kunde, säga något mer om det som hände den där kvällen.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Tilltalande "naturupplevelse" i den svenska sommarkvällen . Detaljrik och inspirerande att uppleva.

Tack för den säger, //Huldran.

20/6, 2022 kl. 14:51

#2

MalmöLars

Förvecklingar i grannskapet

28/11, 2021 kl. 22:36

#1

Ulfochannika

Trevlig novell! Hoppas på en fortsättning, där de fortsätter att njuta av otillåtna förbindelser.

28/11, 2021 kl. 13:16