Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/9, 2009 kl. 10:43, av Sussi

Barnarov III

Del 3 av 3 i serien Barnarov

Storyn går vidare.

Eftersom ni har bett om fortsättningen på barnarov 2, så kommer den här.

Vi tog med några öl och gick ner till bastun alla tre. Vi tog varsin handduk och satte oss på bastulavarna. Vi blev varma och svettiga så det tog inte lång tid innan vi behövde svalka oss i duschen. Vi tvättade av varandra med en mjuk svamp och massor av tvål. Det pirrade igen när jag såg Peters kuk reagera.

Min granne tittade på klockan och sa att hon måste rusa iväg. Hon skulle få besök av en väninna om några minuter. Eftersom det bara var över gräset så svepte hon om sig en badhandduk och tog kläderna under armen. Jag frågade Peter vad han ville göra nu då. Han bad om att jag skulle ta på mig korsetten igen, han tyckte att det var så sexigt. Sagt och gjort, korsetten åkte på och ett par strumpor och högklackat. Jag frågade om han ville knulla igen men han sa att han bara vill beundra mig.

Jag föreslog att vi skulle spela ett parti biljard för att få tiden att gå. Javisst sa Peter, det låter skoj.

(Detta har jag fått berättat av min granne)
Hon rusade över gräsmattan och hennes väninna hade redan kommit och stod och väntade på henne. Hon var en medellång och lite mullig men glad och trevlig blondin. Grannen hade rusat fram och hälsat henne välkommen. Väninnan hade då tittat på klädseln och frågat om grannen var hennes älskare. Hon ursäktade sig och sa att hon kom från bastun och hann inte klä på sig. Väninnan sa att det inte svarade på frågan. Grannen blev pionröd i ansiktet och väninnan sa
 – den ansiktsfärgen har redan svarat, men var inte orolig jag skvallrar inte. Grannen fumlade upp nycklarna samtidigt som hon sa
 –Ja du har rätt, men det är inte som du tror. Jag ska visa dig senare, sa hon.

De hade pratat om ditt o datt men sedan kunde väninnan inte hålla sig längre utan frågade –vad var det du ville visa mig?
Först hade hon berättat lite om mig och sedan vad hon bett mig om. Hon visade resultatet av videon för sin väninna och väninnan blev stum av häpnad.
-Men du som alltid är så präktig, vadan detta?
-Jag vet inte svarade grannen, men kvinnan där inne väcker mina lustar som aldrig någon har gjort tidigare.
-Henne skulle jag vilja träffa, sa hon.
-Det går att ordna sa grannen snabbt tillbaka. Men ta på dig något sexigt under först och låna en kort kjol av mig.

Vi började spela biljard och Peter var riktigt duktig, när vi var i andra fraimet, så hörde jag hur dörren där uppe öppnades och min grannes stämma. Hon frågade om vi skulle ta ett glas vin tillsammans. Ja kom du sa jag och tänkte att väninnan hade väl inte kommit. När jag hörde stegen i trappan så förstod jag att det var två som kom, inte bara en. Jag ropade att jag är klädd i enlighet med löftet till Peter.
 –Det gör inget ropade hon tillbaka.

Na då så tänkte jag. De kom ner för trappan och de ställde sig vid biljard bordet. Hon presenterade sin väninna som Merja, hon var född i Finland och hade kommit till Sverige på sextiotalet. Fast hon hade den härliga brytningen kvar, lugn finsk artikulering, typ Mark Levengood. Hon gapade bara och tittade på min klädsel.
-Jag förklarade löftet för Merja och pekade på Peter.
-Men han är ju så ung viskade hon tillbaka.
-Lura dig inte av hans ålder. Se det som en fördel i stället, sa jag tillbaka.

Jag gick och hämtade en flaska kallt vitt vin och fyra glas. Hällde upp lite i varje glas och bjöd runt.
 –Det var väl vin ni ville ha, sa jag.
-Ska ni vara med på biljard, frågade jag.
Visst svarade alla. Jag rackade bollarna och frågade om någon ville spränga. Samtidigt såg jag att Merja tittade på min nakna fitta och rumpa.
-Det stör väl inte, frågade jag.
-Stör, nej men distraherar lite.
-Va bra då sa jag, då har jag lite handikapp om det går dåligt för mig. Skrattade jag tillbaka.
Merja sa att hon kunde spränga. Hon ställde sig på kortsidan, böjde sig ner så att hennes runda bak blev ändå rundare. Sedan stötte hon och det märktes att hon spelat förut. Alla bollar for åt varsina håll i en kraftig smäll. Peter satt bakom Merja när hon sprängde och jag såg att hans ögon fastnade på hennes rumpa. Då var det min tur, jag tittade lite och sedan så tog jag sikte på bollen. Jag var lite kort i rocken så jag var tvungen att lägga upp ena benet på kanten för att nå. Merja tittade rakt in i min buske som blottades på ett väldigt tydligt sätt mellan skinkorna.

Merja berättade lite försiktigt att hon sett videon på grannen och mig i all förtrolighet.
-Nå, vad tyckte du frågade jag. Kan vi bli producenter eller ska vi hålla oss till biljard?
Jag fick inget svar. Nu var det Peters tur och hans bula hade blivit lite större under rökrocken han lånat. Han siktade och missade totalt.
 –Men vad gör du, sa jag till Peter. Han bara mumlade. Grannen siktade och fick i bollen.
–Där ser du va lätt den glider in, sa jag skämtsamt.
Hon stötte en gång till men missade denna gång. Nu var det Merjas tur igen. Hennes boll låg väldigt gömd, hon nådde inte som hon stod utan skulle lägga upp benet som jag gjorde förut. Men ack, kjolen var för snäv runt rumpan. Så hon drog upp kjolen helt resolut till midjan. Under hade hon strumpehållare trosor och strumpor. Det var väl ganska normalt men hon hade även den största busken jag sett. Tro mig jag har sett många. Den här stack ut på sidorna av trosorna och den var mörk trots hennes blonda hår. Nu skulle hon stöta kulan. Bände upp benet och svankade med ryggen för att nå. Hennes buske fortsatte upp i rumpan och ner på låren några centimeter. Men det var mycket. Hela trosan var full av hennes buske.
-Woow, sa jag.
-Vadå svarade hon, så bra stötte jag väl inte.
-Nej det må vara sant. Men din buske den är enorm.
-Ja sa hon, jag måste klippa den en gång i månaden och jag har inte klippt den de sista två månaderna.
-Den är fin sa jag. Kom och titta sa jag till Peter, så får du se en riktig buske.
Peter kom och Merja stod kvar böjd över kanten. Peter bara stirrade med stora ögon. Jag passade på att smeka den runa baken så att hennes trosor gled lite åt sidan så Peter fick se mer av härligheten. Då ställde sig Merja upp och sa,
 -Det måste väl vara lite rättvist, och drog av sig trosorna.
Wow pustade jag ännu än gång till det välbevuxna venusberget. Peter hade åter igen en ståkuk under rökrocken.
-Får jag känna på din fitta frågade jag. Jag väntade inte på svar utan förde handen till den finska urskogen. Den var mjuk och tjock som en ryamatta.
–Känn sa jag till Peter, va mjukt och skönt.
 Peter kände på Merjas venusberg och han blev alldeles glansig i ögonen. Grannfrun hade tittat på oss och även hon var imponerad av Merjas buske.
-Vi måste få se mer av din fitta, sa jag. Hoppa upp på bordet så vi ser ordentligt alla tre. Merja tittade på mig men sen hoppade hon upp på bordet. Vi ställde oss på en sida alla tre så hon kunde inrikta sig på ett håll. Merja ställde sig på knä framför oss och svankade med ryggen. Hennes Buske stack då ut säkert en fem centimeter mellan skinkorna. Den lyste så vackert mellan de bleka skinkorna. Hon stod där och ömsom svankade och ömsom med rak rygg. Fittan kom fram i ett lugnt böljande tempo mellan skinkorna. Jag kände att det blev fuktigt i min fitta och jag strök Peter lätt över kuken och den var stenhård. Merja vände sig om och lade sig på rygg på biljardbordet, därefter gick hon upp i brygga. Hennes håriga venusberg markerades som en kulle under hennes buk.
Grannfrun stod bara och tittade och hon hade handen under kjolen och var märkbart upphetsad. Nu ville hon känna också. Hon smekte kullen med varsam hand och fortsatte ner mot låren. Merja blev glansig i ögonen och njöt av smekningarna. Hon lade sig ner på rygg och drog upp knäna till hakan, Effekten av det blev att de håriga blygdläpparna klämdes fram mellan skinkorna.
-Smek henne sa jag till Peter.
Peter var inte sen att lyda. Han smekte henne försiktigt mellan låren på den håriga fittan. Då särade Merja på låren så mycket det gick i den ställningen. Då såg man de rosa inre blygdläpparna djupt in i snårskogen. Peter lät ett finger glida från rumpan och längs med fittan ett par gånger. Han stack in ett finger så djupt han kunde och lät mig slicka av det efteråt. Hon smakade kåt och djuvligt. Merja tog tag i skinkorna och drog åt sidan så man såg rakt in i hennes djupa grotta. Det var en otrolig syn, den håriga inramningen om den rosa fittöppningen.
Grannfrun tog av sig kjol och trosor så hennes kolsvarta mus kom i det fria. Hon sa –Jag måste få en bättre position för jag vill se bättre. Merja lade sig då längst upp på biljardbordet med kanten som huvudstöd. Grannfrun hoppade upp på bordet och ställde sig på knä framför Merja. Hon böjde sig framåt med rumpan i vädret och kysste Merja ömt på venusberget och lekte med tungan längs med låren och retade henne med att slicka mitt i skåran med jämna mellanrum. Merja blev rödare och rödare i ansiktet. Grannfrun reste sig upp och sa till Peter att lägga sig på bordet. Peter tog av rökrocken och lade sig lydigt på bordet. Grannfrun sa att Merja skulle gränsla hans ansikte med sin håriga fitta. Merja flyttade på sig och gränslade Peter. Hela ansiktet försvann i hennes kraftiga och håriga skrev. Peters kuk var hård och låg längs buken ända upp till naveln. Grannfrun tog tag i kuken drog ett par drag och sedan gränslade hon Peters kuk och den sjönk in i hennes fitta till botten. Peter stönade knappt hörbart mellan Merjas lår medan grannen red honom.
–Jag sa, knulla honom så det går för honom nu så han kan hålla sig länge när Merja och jag ska knulla honom.
Jag ställde mig så att Peter kom åt att smeka min fitta samtidigt som han blev knullad och slickade Merja. Min fitta var våt efter de härliga synerna på biljardbordet. Då hör jag hur Peter kommer efter grannens behandling. Han försöker att skrika rakt ut men tystas av att Merja trycker fittan hårt mot ansiktet på honom.
Grannen stiger av Peter och slickar hans halvstånd rent från sperma och Merja kliver av Peters ansikte som nu var blött av kåtsaft från Merja. Merja sa,
 -Jag vill ha mer, hon hade ett vilt uttryck i ansiktet.
Vi går upp i sängkammaren sa jag, men först så skall vi ha ett litet spel. Tjejer lägg er på bordet med särade ben. Alla la sig med skrevande ben och öppna fittor. Jag sa till Peter att ställ dig framför oss och ta med dig tre bollar. Peter gjorde som han blev tillsagd. Jag sa till Peter att stoppa in en biljardboll i varje fitta, men gör det försiktigt. Peter började med att stoppa in bollen i min fitta, det gick lite trögt först men sen liksom ploppade den in djupt i fittan. Sedan var det Merjas tur och hon gnydde av välbehag och kulan gled in jättelätt. Jag tänkte att där hade Peter gjort ett bra jobb eller så har Merja en stor fitta. Sedan när grannfrun fått sin boll sa jag. Stäng igen butiken nu så går vi och tar ett glas vin, den som tappar bollen först kommer att domineras och befallas av de andra två och Peter. Det var lite jobbigt att gå och knipa samtidigt men man kände biljardbollen i fittan hela tiden och den rörde sig i takt med stegen. Det var en skön känsla och jag kände att det var upphetsande. Blir jag kåtare nu så glider den ut av sig själv. Vi ställde oss i köket och tog ett glas vin, när vi hade druckit hälften ungefär så small det till i parkettgolvet. Merja hade tappat sin boll som nu låg och glänste av kåtsafter på golvet.
-Se där ja, sa jag. Nu får vi bestämma över dig. Först vill jag bara fråga om det är något du inte gillar.
-Inte kiss och bajs, det får inte göra ont men annars är det OK.
Bra sa jag, be Peter att stoppa in kulan i din fitta igen. Hon bad Peter och Peter lydde. Den åkte in lätt i den smorda fittan. Kom sa jag nu går vi till sängkammaren. Lägg dig ner befallde jag, jag bad även grannfrun att hämta silkesband i byrån. Jag lade ett par kuddar under rumpan på henne och särade på armar och ben så mycket det gick. Band fast henne i stolparna så hon inte kunde komma loss. Grannfrun och jag tog av oss nakna och jag sa till grannfrun att jag tror att Merja vill se din fitta ordentligt men se till att hon inte når dig med tungan. Hon satte sig gränsle över brösten på Merja och smekte sina egna bröst medan Merja tittade storögt på. Hennes hand gled ner till hennes mörka buske och masserade klitoris., grannen lutade sig bakåt och körde in tre fingrar i fittan och lät handen glida ut och in med ett klafsande ljud.
 –Vill du ha nåt att leka med frågade jag.
MMM fick jag till svar.
 
Jag gick efter några dildos i olika storlekar och frågade snällt vilken. Hon tog en normal stor dildo och tog ur biljardbollen som Merja fick slicka rent. Sedan sa hon –Den stora svarta vill jag att ni knullar Merja med medan hon tittar på min bearbetade fitta, hon ska bli kåt som ett djur. Den stora svarta är en jättekuk kraftig som en byggnadsarbetares underarm. Det var ett bra val sa jag till grannen medan hon masserade klitoris med dildon. Jag sa till Merja att krysta ut biljardbollen samtidigt som jag tog ut min. Jag gav dem till Peter och sa till honom att Merja skulle slicka dem rena. Peter gick till Merja och hon slickade ivrigt av alla fittsafter från bollarna När hon var färdig tog grannen dildon till Merjas mun och sa att hon skulle slicka av den. Merja sög och slickade på dildon och jag lade märke till att hon fick in hela dildon i sin mun. Nu tog jag den svarta jätte dildon och förde den till Merjas håriga fitta. Jag lekte med den lite upp och ner över fittöppningen innan jag rätade på den och lät den sakta och försiktigt glida in bit för bit. Det gick förvånansvärt lätt. Jag får alltid kämpa med den och ha glidmedel till hjälp. Här gled de in hur lätt som helst. Jag hörde Merja gny av den stora dildon då jag körde den in och ut. Den svarta dildon blev fuktig och glansig av hennes savande fitta, jag försökte slicka hennes klitoris samtidigt men det gick inte, dildon tog all plats som fanns.
-Kom Peter sa jag till honom. Peter kom och jag bad honom att ta dildon och köra den försiktigt in och ut i Merjas fitta. Jag sa till Peter att det var en härligt hårig och stor fitta som han nu beaktade. Peter nickade och hans kuk började resa sig igen. Denna underbara ungdom, tänkte jag.
-Ta ut dildon nu sa jag till Peter. Peter tog ut dildon och Merjas fitta var nu vidöppen och man såg ett stort svart hål mellan blygdläpparna.
 –Kör in handen befallde jag Peter.
Jag visade hur han skulle göra med handen för att få in den. Hans hand gled in mer och mer tills hela handen var inne i Merjas fitta. Peter blev så kåt att hans kuk nu var stenhård igen. Nu hörde jag hur grannfrun började gny och stöna. Hon bad Merja att slicka hennes fitta och rätade till sig så Merja kom åt ordentligt. Det tog inte länge förrän Grannen kom med ett högt stön. Peter satt nu med hela handen i Merjas fitta då jag bad honom att knyta handen inne i fittan. Peter gjorde det och jag sa att han skulle böka om i fittan och samtidigt sakta köra handen fram och tillbaka. Grannen kom och ville se hur Merja blir fistad. Sedan sa hon att hon också ville pröva att fista Merja. Peter drog sig undan och Merja tog hans plats. Hon körde in sin lilla hand i Merjas fitta som slukade den lätt efter Peters behandling. Jag frågade grannen om vi skulle försöka bägge två. Hon tittade undrande på mig och frågade, -hur. Jag sa att vi sätter ihop handflatorna mot varandra så det bildar ett spätt sedan tar vi det lugnt med införandet. Grannen var med på noterna, men jag sa att vi skulle ställa oss på knä framför henne så att Peter ser våra fittor och kan göra vad han vill med dem. Vi ställde oss med våra fittor i vädret mot Peter samtidigt som vi satte ihop våra händer och förde sakta in dem i denna håriga fuktiga finska fitta. Jag kände Peters smekningar över min fitta och tänkte att hoppas att grannen får samma behandling. Vi körde våra händer ut och in i Merja och vände oss mot varandra och kysstes för första gången. Medan jag kysste grannen så kände jag att hon blev alldeles stel för någon halvminut. Jag tänkte att det kanske blev lite för intimt med kyssen men som sagt det varade inte länge och hon blev bara ivrigare efter ett tag. Nu kände jag att Peter tryckte in tre fingrar i fittan på mig och jag bad honom att ta hela handen. Nu kände jag Peters hand glida in i fittan på mig och det spände precis så där lagom i fittan. Vilken syn tänkte jag för mig själv. Tre damer och en tonåring i en ormgrop. Merja stönar och gnyr allt häftigare varpå grannen och jag ökade takten med våra händer. Peter blev väl också kåtare av alla dessa ljud för hans hand gick fortare och fortare i min fitta. Nu skrek Merja rakt ut och jag kände sammandragningarna i hennes fitta, hennes orgasm var häftig hon bågnade med hela kroppen och två av siden banden gick av. Peter fortsatte att fista min fitta och jag kände att orgasmen var på väg. Jag kysste grannen och slickade henne runt munnen och kände hur orgasmen kom i vågor. Peter tog ur handen ur min våta fitta samtidigt som grannen och jag tog ur våra händer ur Merja. Merja stönade och började att knyta upp banden med den fria hand hon hade fått i sin orgasm. Då hörde jag grannen stöna mer och mer tills hon skälvde i kroppen, jag tittade upp mot Peter och följde hans arm tills jag såg att han greppade den stora svarta dildon som var instucken i grannens fitta. Han förde den sakta ut och in medan grannen skakade i hela kroppen. Nu hade vi kommit alla tre sa jag, men Peter då.
Merja svarade, -eftersom du har lovat honom att se fitta hela helgen så låt honom bestämma vet ja.
-Nå Peter hur vill du ha det?
Peter sa att han skulle vilja att vi la oss bredvid varandra med uppdragna knän och särade ben och smeka oss själva. Vi gjorde som Peter befallde och jag tänkte att vilken syn för en tonårig brunstig kille. Tre tjejer mot honom med det kvinnligaste som finns blottat mot hans ansikte. Han ställde sig så han såg alla tre och jag såg att han runkade kuken sakta sakta. Han ville väl inte komma för fort. Vi smekte våra fittor och lekte med klitoris, senare så körde jag in handen i min fitta och fistade mig själv. De andra hade liknande övningar. Jag såg att Peter var nära nu och bad honom att sluta.
 –Nu skall du välja en av dessa fittor och spruta henne full med din ungdomliga kuk. Jag blev stolt när han valde min fitta. Jag gled längre ner i sängen så han kunde knulla min fitta och se på de andra två som onanerar. Peter körde in sin varma härliga kuk i fittan på mig och körde långsamt. Jag hörde ett svagt slaskande läte bakom huvudet på mig när grannen och Merja onanerade. Peter kunde hålla på förvånansvärt länge, så länge att jag kände att ännu en orgasm var på väg. Jag kände att Peter också var på väg. Jag skrek rakt ut till tjejerna att sära på era fittor nu så Peter få se er när han kommer. Det tog bara några sekunder så kom Peter i fittan på mig samtidigt som jag kom med ett stön.
Peter låg på mig alldeles andfådd och han tittade på Merjas och grannens fitta och bara njöt. Då puttade jag undan Peter och satte mig sedan gränsle över Merja och sa till henne att slicka min fitta ren. Jag kände hennes tunga cirkulera i fittan som nu var öm och nyknullad. När hon var klar hade hon sperma runt munnen så jag kysste henne och slickade av all sperma.
Nå Peter, sa jag till honom är du nöjd nu eller vill du se mer fitta. Merja och grannen log när Peter sa att han skulle vilja knulla grannen och slicka Merja bakifrån samtidigt. Jag tittade på tjejerna och fick en instämmande nick. Hur ska vi få upp din kuk igen då frågade jag. Ligg bara och smek varandras fittor så kommer den upp. Vi lade oss och smekte varandras fittor så Peter fick en bra inblick. Mycket riktigt så stod den snart igen. Grannen lade sig på rygg långt ner i sängen och Merja ställde sig på alla fyra med svankande rygg så Peter fick hela fittan rakt i ansiktet. Jag satte mig på sänggaveln framför trion så att Peter kunde skymta mig bakom den kraftiga rumpan. Peter knullade nu grannen samtidigt som han slickade Merja i rumpan och i fittan. Jag såg Merjas ansikte och hon njöt av behandlingen. Jag gled ner till Merjas huvud och bad att hon skulle slicka min fitta samtidigt som hon blev bearbetad. Hon slickade underbart med sin mjuka tunga på klitoris och i fittan. Peter blev ivrigare och ivrigare i sitt stötande och slickande. Jag kände också att jag skulle komma av Merjas behandling. Merja och grannen ökade också takten med sina andetag. Vi alla kom i en jätte orgasmen och föll ihop helt utmattade.
Vi pustade ut och jag frågade Peter
–Nu då, är du nöjd. Han svarade
–Oja, bara ni går omkring nakna ikväll så jag får se er. Jag kommer aldrig att få en sån här chans igen i hela mitt liv. Tänk er själva, tre nakna vackra kvinnor som jag får se på hur mycket jag vill och även röra vid. Ni har härligt markerade buskar alla tre men ändock så olika. Ni måste förstå att närmare paradiset kan jag inte komma.
Jag frågade tjejerna om det var ok. Merja svarade
–Har vi börjat så får vi väl fullfölja Peters önskningar och förresten är jag van att gå naken hemma så mig gör det inget.
 Peter kanske skulle kunna hjälpa mig att frisera min fitta också, det var ett tag sen nu och det behövs.

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Gubben57

Hej Sussi
En helt underbar trilogi, man blir ju riktigt avundsjuk på Peter. Skulle varit spännande med en fortsättning där Peter får förföra sin mamma antingen ensam eller med sin faster

10/9, 2022 kl. 08:05

#3

Nightcare

Härligt! Det är en konst att skildra en gruppsexscen utan att det blir rörigt, utan bara upphetsande och sexigt.

23/12, 2020 kl. 10:15

#2

snickaren

Ja herregud, en sådan ungdomsupplevelse skulle jag gärna haft.
Väldigt bra skrivet, som vanligt

11/6, 2017 kl. 13:26

#1

Billiboy

Håller med Thunder, ett byte med Peter hade inte varit fel haha :P 5/5 <3!

3/9, 2009 kl. 01:55