Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2021 kl. 14:14, av Mollegubben

Sanktionerad otrohet - Mannen börjar

Del 1 av 3 i serien Sanktionerad otrohet

En historia om ett par som leker med känslorna kopplat till att knulla andra.

Nyckelkortet trycktes in i dörren och handtaget trycktes ned. Dörren öppnades lite på glänt och ljuset från korridoren spred en strimma ljus in på hyttens golv och upp på väggen. De viskande rösterna var inte tillräckligt låga, så jag hörde tydligt vad som sades där jag låg och lyssnade spänt under täcket.

 ”Är det säkert att han sover ordentligt?” sa en tveksam röst.

”Ja, jag sa ju det. När han är så där full så skulle han inte vakna om så taket skulle ramla ner över honom. Kom nu!”, svarade min fru.

Jag hörde tydligt berusningen i hennes röst och någon av dem snubblade till lite innanför dörren. Anna fnittrade till och killen hyschade henne, trots vad hon precis utlovat. Jag försökte efterlikna en däckad medelålders mans berusade andetag och småsnarkningar, men insåg snart att ingen lyssnade på mig. Smaskande läten och prasslande kläder avslöjade vart deras uppmärksamhet var riktad för tillfället.

 

Mitt stånd bultade hårdare än på länge och fick mig att förstå att det som hände var rätt. Trots att svartsjukan brände i bröstet. Det här var kanske precis vad vi behövde. Och framför allt jag, tänkte jag när jag tog tag om min stenhårda kuk under täcket. Det var länge sedan den hade varit så hård, och framförallt hård så länge. Det hade varit svårt att låta bli att runka när jag legat och väntat på att min fru skulle komma tillbaka till hytten. Men vi hade kommit överens om att jag inte fick göra något själv.

 

De senaste åren hade min potens försämrats allt mer. Vi kunde fortfarande ha ett aktivt sexliv, men det hade hänt allt oftare att min penis slaknat i förtid. Och hade vi haft sex så tog det ett tag innan den återhämtade sig igen, till skillnad från förr när jag kunde sätta på henne minst två gånger i rad. Orsakerna var säkert många. En pressande arbete, småbarnslivet, stigande ålder. Allt bidrog säkert till det som jag tyckte blivit så jobbigt. Min fru har hela tiden hävdat att det inte är något problem, så länge närheten mellan oss finns. Dessutom har hon menat att oralsexet hon får ger henne lika stor tillfredsställelse. Men jag själv har tyckt att mitt lite slappare stånd är påfrestande. Jag är kåt, hon är sexig, men ändå klarar jag inte behålla det där stora hårda ståndet genom samlagen.

 

Detta har fått mina fantasier att skena. Hur min fru saknar en stor kuk. Hur hon är otrogen på grund av denna längtan. Jag vet att hon var väldigt frigjord som ung. Inte så mycket fast sällskap, utan istället många olika killar. Knullkompisar som gav henne den tillfredsställelse som hon krävde. Och när hon har berättat historier från innan vi träffades så har jag alltid blivit upphetsad. Inget är så upphetsande som en kvinna som älskar sex, som vet vad hon vill ha och som tar för sig. Och jag har märkt att mina fantasier tänt mig än mer ju längre tiden gått. När jag runkat så har jag tänkt på hur min fru knullar runt. När vi har haft sex så har jag tänkt på hur hon knullar andra. När hon sugit av mig har jag fantiserat om henne med en annan mans kuk i munnen. Detta har varit det säkraste sättet för att behålla åtminstone lite av mitt eget stånd.

 

Det jag nu hörde min fru göra var resultatet av månader av bearbetning. Jag har antytt, berättat, önskat, lirkat, diskuterat och till och med bönat och bett. Från att ha varit helt ovillig så har jag sakta men säkert lyckats få henne allt närmre mitt mål. Det fanns villkor som enligt Anna var krav. En finlandsbåt uppfyllde kravet på långt hemifrån. Ett annat krav om att få avbryta närhelst hon ville var inte heller svårt att tillgodose. På det hela taget var det krav och önskemål som var fullt rimliga i sammanhanget.

 

Så där låg jag då i en smal säng och lyssnade på hur min fru förförde en ung kille i 22-årsåldern. Eller det var åtminstone vad jag trodde. Det var i alla fall en sådan jag sett henne dansa med när jag lämnade henne på dansgolvet. Trots sina 38 år så borde hon inte ha några problem med att förföra de flesta män. Visst, hon har några kilon för mycket, men de är välplacerade på hennes kvinnliga kropp. Breda höfter, en rund kramvänlig rumpa, smal midja och framförallt ett par stora mjuka bröst. Toppat med ett vackert ansikte så är hon i mina ögon en drömkvinna och oerhört åtråvärd och attraktiv.

 

Jag kikade diskret fram under täcket för att få se vad som hände och synen som mötte mig fick mig nästan att bränna av satsen direkt. Min fru låg helt naken på sängen med sina särade ben lite uppdragna. Hon höll ihop sina bröst som en inbjudan. Mellan hennes ben stod en naken, ung och slank kille på knä. Ett resligt stånd pekade stolt snett uppåt. Killen rev upp en kondomförpackning och trädde snabbt på gummit på sin kuk. Sedan böjde han sig ner över Anna och begravde sitt ansikte i hennes barm. Han sög och slickade på de styva bröstvårtorna och vad hon tyckte om det gick inte att misstolka. Hon gnydde upphetsat och slog benen om honom. Han lade sig ner helt över henne och jag såg hur hans rumpa rörde sig när han letade sig fram.

 

Båda två stannade upp när kuken uppenbarligen fann sitt mål. Jag önskade att jag hade kunnat se mer närgående när min fru för första gången under vår tid tillsammans blev penetrerad av en annan man. Anna flämtade till och killen gav upp ett morrande ljud. Sedan drev han in sin stake helt i min fru och började knulla henne. Hans tempo var redan från början ganska högt, som om han ville komma till ett snabbt avslut. Han fasta lilla rumpa var hårt spänd när den for upp och ner mellan hennes ben. Anna sträckte ner sina händer och greppade tag om hans skinkor, drog honom till sig hårdare.

 

Jag vågade inte ens peta på min kuk längre, så explosiv kändes den. Det kändes fantasiskt att återigen känna hur min kuk återvunnit sin förlorade kraft. Mitt stånd var hårt som hos en tonåring. Och det var härligt att se och höra hur min fru njöt. Jag längtade efter att få köra in kuken i henne och spruta henne full.

 

Efter ett tag knuffade Anna undan grabben och jag slöt snabbt mina ögon och drog mig in lite mer under täcket igen. Jag hörde upphetsade andetag och bökande i den knarrande sängen och sedan det välbekanta flämtande ljudet när min fru blir penetrerad. När jag kikade fram igen så såg jag henne stå på alla fyra i sängen med killen knullandes henne bakifrån. Brösten gungade sexigt fram och tillbaka av hans hårda stötar. Jag hörde tydliga signaler på att Anna skulle komma alldeles strax och mycket riktigt, efter bara några få hörda snabba stötar av killen så borrade hon ner ansiktet i en kudde och hela hennes kropp började krampa okontrollerat.

 

Precis efteråt hörde jag hur killen flämtade till och han föll fram över hennes rygg. Hans spända muskler syntes tydligt spela under huden, där inte många gram fett dolde något väsentligt. I några långsamma drag in och ut ur min frus fitta så tömde han sig i kondomen.

 

De stod kvar i samma ställning en liten stund, flämtandes. Sedan drog sig killen ur och från ett fortfarande lika stort och hårt stånd så jag hann se en välfylld kondom dingla tungt, fylld av hans vita säd.

 

Killen smet snabbt in på toaletten medan min fru sjönk ner liggandes i sängen. Hon tittade åt mitt håll och jag såg oron i hennes blick. Som svar på hennes frågande, ängsliga blick så lyfte jag undan täcket och presenterade mitt hårda stånd som jag plockat ur kalsongerna. Jag log mot henne och gav henne en slängkyss. Jag kastade en menande blick mot toaletten och mimade "en gång till?" samtidigt som jag frågande höjde mina ögonbryn. Hon skakade lite på huvudet och viskade nej, men jag såg samtidigt hur hon kastade en blick mot toalettdörren som om hon sökte något annat svar där.

 

Hon satte sig upp och plockade åt sig sitt linne. Samtidigt spolade det på toaletten. Jag kröp ner under täcket igen och la mig tillrätta dold men med en förhoppningsvis diskret glipa så att jag kunde se rummet. Toalettdörren öppnades och jag såg hur min fru stelnade till. Hennes blick for upp och ner och hon flämtade till. Jag var tvungen att se varför och i ljuset från toaletten hann jag se hur han svängde runt för att dra igen dörren efter sig. Jag såg en muskulös och slank kropp, med en kuk som ännu inte slaknat alltför mycket. Inte fullt stånd som innan, men ändå tillräckligt blodfylld för att stå nästan rakt ut.

 

Anna lät armarna som höll om linnet falla ner i knät och hon blottade sina stora bröst. Killens blick flackade. Han tog några tveksamma steg mot sängen och böjde sig ner för att plocka upp sina kalsonger. Samtidigt sträckte sin min fru fram och greppade tag om den svajande kuken. Han stelnade till och kastade en nervös blick åt mitt håll. Jag hoppades att mörkret där jag låg dolde mig tillräckligt, för jag hann inte sluta ögonen i tid. Jag slutade andas och bara lyssnade intensivt. Ett dovt grymtande ljud bröt tystnaden i hytten och jag vågade mig på att kisa lite.

 

Det ryckte till i mitt numer värkande stånd. Anna satt på sängkanten med killens kuk i munnen medan hon lugnt runkade om det grova skaftet. Hennes kinder bukade in av sugandet. Det smackade till när hon släppte ut kuken ur munnen. Sedan såg jag hennes spetsiga lilla tunga vispa runt ollonet och spela på undersidan vid den känsliga strängen. Jag visste ju själv hur duktig hon kunde vara på att suga kuk, speciellt när hon var så där extra upphetsad och på rätt humör. Det var länge sedan hon sög av mig så där intensivt och inlevelsefullt. Men det var underbart att se hur hon njöt av det.

 

Hon höll upp kuken och lät sin tunga svepa i långa drag längs hela skaftet. När hon var färdig tror jag inte att hon missat en enda fläck av kuken som nu glänste av hennes saliv. Hon återupptog sugandet och började samtidigt smeka den rakade pungen med sina naglar. Killen tog stod med händerna på min frus axlar när han såg ut att falla ihop över henne. Han andades alltmer anstängt och hans ben skakade. Den tighta rumpan var spänd.

 

Anna tog ett tag om de spända skinkorna och styrde killens försiktiga juckande i hennes mun.

"Ah! Vänta!" flämtade killen till.

Men Anna tog istället tag om kukskaftet och drog några avslutande drag. Killen drog efter andan och tystnade. Men ollonet i munnen så sög min fru i sig den unga killens säd och jag såg hur hon girigt svalde efterhand som den matades in i hennes mun. När han var tömd så släppte hon kuken som fortfarande stod lika hård. Avundsjukt och lite bittert noterade jag det faktum att hans stånd aldrig tycktes lägga sig. Två sprut och fortfarande hård.

 

Killer återupptog genast sin tidigare uppgift och rev åt sig sina kläder och fumlade snabbt på dem under min frun nöjda betraktande. Han stannade tvekande upp på väg ut ur hytten och vände sig om. Anna vinkade glatt åt honom och gav honom en slängkyss. Och med det försvann han ut.

 

Så fort dörren slogs igen så drog jag undan täcket och slet av mig kalsongerna.

"Kom hit och knulla mig!" befallde jag.

Annas först oroliga blick byttes till en busig. Hon tog de få stegen över till min säng och hoppade upp gränsle över mig. Vi kände varandras kroppar så pass väl att vi visste precis hur vi skulle positionera i förhållande till varandra för att hitta rätt. Direkt så gled mitt ollon in mellan de fuktiga, svullna blygdläpparna.

 

”Åh, så stor och hård du är, älskling”, mumlade hon med munnen mot mitt öra.

Hon flämtade till när jag stötte mig uppåt under henne. Hon började rotera med höfterna samtidigt som hon rörde sig lite upp och ner. Det var underbart skönt att känna hennes sköte krama hårt om mitt stolta stånd. Jag skulle inte klara länge, det kände jag redan. Men för första gången på länge så brydde jag mig inte om min fru när vi hade sex. Det här var bara för min skull. Det var min njutning som var i fokus. Men jag ville ha mer kontroll, så jag vred mig under henne och visade att hon skulle glida av. Vi bökade runt i den lilla sängen och jag tog plats mellan hennes ben.

 

Jag ställde mig på knä mellan hennes uppdragna, stretande ben precis som den unga killen gjort bara en kort stund tidigare. Jag tittade ner på mitt stånd, som glänste av min frus safter och som var hårdare är på år och dagar. En tanke om att kliva upp över henne och runka av kuken och spruta henne i ansiktet slog mig. Det var något som jag aldrig gjort och som jag visste att hon inte gillade. Men på något sätt så ville jag markera något. Att hon var min? Att hon varit olydig? Jag vet inte. Men jag motstod i alla fall impulsen och bände ner ståndet mot den väntande fittan och trängde in.

 

Jag knullade henne hårt och brösten svallade fram och tillbaka. Jag tog tag om dem med två fasta tag och fortsatte min färd mot himmelriket. Återigen kom tankarna tillbaka om att spruta ner henne. Bara dra mig ur och låta min säd regna över hennes kropp. Men mitt en tanke om att smörja in hennes bröst med min sperma så blixtrade det till framför ögonen. Jag föll ner över henne och tryckte mig så djupt in som jag bara kunde medan min pung krampade. Jag tömde mig i min frus underbara sköte i mitt livs skönaste orgasm som tycktes fortgå i flera minuter.

 

Min kropp blev allt tyngre. Påfrestningen, inte bara den fysiska, utan framförallt den mentala tror jag tog ut sin rätt. Jag kände en djup tillfredsställelse och intensiv trötthet dra mig ner i dvala. Långsamt gled jag av min fru och lade mig vid hennes sida. Min sista medvetna tanke var hur den varma kroppen bredvid mig försvann innan jag föll ner i ett tomt mörker.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Mollegubben! Verkligen tack för denna novell, nummer ett i serien.

Den här texten handlar om något som alla medelålders herrar i förhållande borde läsa. Åtminstone för att göra sin kvinna glad!

Jag gillar "tonen" i det Du skriver. Tack! //Huldran

16/12, 2021 kl. 12:59