Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/12, 2021 kl. 08:23, av Mollegubben

Sanktionerad otrohet - Kvinnan fortsätter

Del 2 av 3 i serien Sanktionerad otrohet

Berättelsen fortsätter ur kvinnans perspektiv.

Jag kände hur min mans kropp slappnade av allt mer och hur hans andetag blev allt tyngre. Omtumlad som jag var av kvällens händelser så kunde jag inte slappna av och somna. Och trots allt härliga sex, med nya upphetsande upplevelser, där jag på olika sätt fått tre sprut i mig, så hade jag själv faktiskt bara fått komma en gång. Tre mot ett. Knappast rättvis, tyckte jag. Och jag kände den där kittlande lite otåliga känslan i kroppen av att vilja ha mer. Känslan som jag ofta fick förr när den första orgasmen bara var en försmak av de kommande. När sexlivet alltid tycktes sprudlande, experimentellt och lustfyllt till max.

 

Mitt sexliv var väl på inga sätt dåligt, det ville jag inte påstå. Men efter många år med samma man så känner man varandra väldigt väl och gör oftast bara det som man vet fungerar. Några kyssar här, lite smekningar där. Lite sugande här och lite pillande där. Och så rulla på, glida in och köra tills en simultan orgasm avslutar akten. Och så grejen med min mans slaknade kuk förstås. Det är antagligen jobbigare för honom än för mig. Det är klart att jag ibland blir besviken när det händer. När man ligger uppvärmd, våt och redo och så kommer inget hårt stånd så är det klart att man blir frustrerad. Lite fingrar och tunga kan oftast avhjälpa det värsta suget, men ibland är det en hård kuk man behöver bara. 

 

Det har inte minst kvällens aktivitet påvisat för mig med brutal ärlighet. För visst är det min man som drivit på hela den här idén från början till slut. Han har antytt, fantiserat, berättat och ibland nästan bönat och bett. Och jag har hållit emot. Inte sett behovet. Ogillat otrohet. Varit orolig för konsekvenser. Men efter ikväll, efter att motvilligt ha accepterat att bara känna lite på det, kanske flörta lite och låta mig bli uppvaktad, så måste jag erkänna för mig själv att det var helt fantastiskt upphetsande och underbart skönt.

 

Redan från början så hade jag ryckts med. Uppmärksamheten från gänget med de unga killarna hade överraskat mig. Till en början hade jag regelbundet haft ögonkontakt med min man Johan. Men ju längre tid som gick desto mer glömde jag bort hans närvaro. När jag gick upp på dansgolvet med Gustav kastade jag en sista blick mot Johan som gav mig ett leende och tummen upp. Gustav hade varit mest tillbakadragen i gänget av fyra grabbar, men hans förstulna blickar undgick mig inte. Hans mörka bruna ögon hade ett djup som var mycket tilldragande. Det var också något attraktivt över hans nästan blyga framtoning, som om han var lite mer otillgänglig. Så valet av honom som danspartner hade varit enkelt, även om det funnits tre andra som mer aktivt hade försökt dra upp mig på dansgolvet.

 

Sedan gick det som det gick. Händer, het andedräkt mot nacken, mjuka läppar och ett hårt stånd drog mig mot det oundvikliga. Det hade lockat och förfört mig och fått mig till den plats som jag egentligen inte ville.

 

Inne i hyttens toalett så torkade och tvättade jag bort Johans sperma från underlivet och smaken av Gustavs sperma ur munnen. Mitt underliv var känsligt och det kittlade härligt av min beröring, men jag lät henne vara och tog på mig ett par trosor. Ute i hytten hällde jag upp ett glas vin och betraktade min sovande man. Han hade sparkat av sig täcket och låg naken framför mig. Han var fortfarande oerhört sexig i mina ögon. Lagom behåring på bröstet och en fin, manlig kropp. Hans kuk låg svullen upp på magen. Kanske redo för mer? Jag slickade mig om munnen tog en djup klunk vin till och tömde glaset.

 

Jag satte mig på knä på golvet vid Johans säng och smekte hans mage och vidare ner över låret  och sedan otåligt upp över pungen och den vilande penisen. Den kändes tung i min hand när jag greppade den. Svullen och fylld av blod men ändå inte hård. Jag drog lite mjukt den, kände hur den reagerade lite på min behandling genom att hårdna lite. Johan rörde sig lite oroligt i sömnen, men verkade inte vakna till. Jag böjde mig fram och sög in det mjuka ollonet i munnen. Min tunga smekte runt ollonet och lekte med det i munnen. Samtidigt smekte jag pungen och kukroten mjukt och lugnt. Johan vaknade sakta till och började mumla något. Trots min intensiva behandling av penisen så hände inte så mycket mer. Den höll sig svullen och mjuk, även om pungen drog ihop sig.

 

"Mmmm, så skönt" mumlade han sömndrucket och tittade ner.

Jag intensifierade sugandet och försökte samtidigt runka om skaftet. Till min förvåning så ryckte det till lite i den mjuka kuken och lite försats läckte ut. Men den blev ändå inte hårdare. Allt jag ville just då var att få den hård så att jag kunde hoppa upp på den och låta mig fyllas. Jag försökte med alla tricks jag kunde. Smekte mellangården, rispade med naglarna under pungen, spelade med tungan över strängen under ollonet. Dock utan att belönas med ett stånd.

 

Plötsligt flämtade Johan till och jag kände hur varm sperma började rinna in i min sugande mun. Det var inga direkta sprut utan mer som ett lugnt pumpande flöde som bara rann ur det mjuka ollonet. Förvånat svalde jag ner hans säd. Kunde man få orgasm på ett så mjukt stånd? Tydligen. Det var i alla fal en ny upplevelse för oss båda tror jag.

 

"Mmmm", gnydde Johan efteråt. "Förlåt, älskling. Jag vet inte vad som hände där. Jag är så ledsen att jag kan ge dig vad du vill ha och behöver."

Jag kröp upp i sängen och la mig intill honom.

"Det gör inget. Det var mysigt ändå. Du kanske kan ge tillbaka?"

"Åh, gumman. Jag vet inte om jag orkar. Är så trött nu.” Han mumlade något ohörbart och verkade nästan slumra till. Jag började dra mig ur sängen försiktigt igen.

 

”Du kan väl gå ut och se om du hittar den där killen igen. Han kan säkert ställa upp igen."

Hans ord fick det att suga till i maggropen på mig.

”Nej!”, viskade jag. ”Det vill jag inte.”

”Du gör vad du vill, min älskade. Jag kommer alltid att älska dig oavsett. Ut och ta för dig om du vill, bara du berättar allt för mig sen.”

Han drog ett djupt andetag och verkade somna till igen.

 

Jag sneglade på klockan, kvart över tolv, och sedan på högen med kläder. Jag var inte ett dugg trött. Kände mig snarare rastlös. Båten stängde inte ner förrän två visste jag, så jag kunde gå ut och köpa mig en drink och kanske fördriva lite tid vid spelmaskinerna tänkte jag oskyldigt för mig själv.

 

En kvart senare stängde jag tyst dörren bakom mig och gled iväg i korridoren mot discot och baren. Jag köpte mig en Cosmopolitan och njöt av den starka drycken i min ensamhet innan jag började se mig om i lokalen. Efter ett tag la jag märkte till ett bekant ansikte på dansgolvet. Gustavs snygga kompis. Killen som hade varit mest på när vi umgicks tidigare på kvällen. Han var den tydliga ledaren i gänget, säkert i egenskap av att vara den snyggaste. Han var dock alltför medveten om sin position och utseende, vilket i mina ögon alltid varit väldigt avtändande.

 

Nu stod han på dansgolvet med en ung stylad tjej framför sig och rörde sig nonchalant till den dunkande rytmen från högtalarna. Det var tydligt vad han har ute efter och det var lika tydligt att tjejen gillade uppmärksamheten. Tjejen var mycket söt och var klädd i en kort kjol och ett mycket urringat linne som visade lite av hennes slanka mage. Hennes bröst bestod av två små toppar som knappast behövde någon bh.

 

Tänk om man skulle visa ungdomarna vem som bestämde och att gammal är äldst? funderade jag och log åt mina egna busiga tankar. Han var bara en enkel kille som tänkte med och styrdes av det där som hängde mellan benen. Och hon var bara en liten flicksnärta som gillade uppmärksamhet och som ännu knappast visste hur mycket makt hon kunde ha om hon bara spelade sina kort rätt. Det borde vara en barnlek, tänkte jag. Om bara mina gamla takter från förr satt i.

 

Musiken tystnade för några ögonblick och ungdomarna gick mot en soffgrupp längre bak. Jag flyttade mig lite så att jag kunde följa dem med blicken. Jag rättade till brösten, drog ner linnet lite så att urringningen blev lite mer markant. Som ett rovdjur på jakt närmade jag mig sedan gruppen med ungdomar. Långsamt i en vid cirkel tog jag mig mot dem. Noterade den glada men aningen tillgjorda stämningen. Killarnas försök att imponera på tjejerna. Och tjejernas försök att verka svårfångade. Jag log ett illmarigt leende och tog mig in i deras cirkel.

 

Mindre än 10 minuter senare gick jag ut på dansgolvet med mitt byte. Simon hette han visst. Och ytterligare 15 minuter efter det så gick vi tillsammans mot korridorerna mot hytterna. Jag kastade en blick mot deras soffgrupp och såg en ung tjejs ilskna uppsyn när hon betraktade oss lämna lokalen. Det hade som väntat inte varit så svårt att lyckas få med Simon ut på dansgolvet. Med rätt blickar, lite pillande på mitt halsband som hängde ner i urringningen, ett hand på hans ben när han drog något skämt så var han fast på kroken. Dessutom så visste han säkerligen redan vad hans kompis Gustav fått tidigare under kvällen så han anande säkert vilken typ av kvinna han hade framför sig också. En påpasslig lugn låt på dansgolvet en stund senare hade möjliggjort ett närmande. En svällande kuk som trycktes mot mig lät mig förstå att han var redo.

 

Simon drog med mig uppåt i båten, till de mer exklusiva hytterna. Han bekräftade min aning om att vara från en mer belevad familj genom att stolt presentera sin stora hytt, eller snarare mindre lägenhet med vardagsrum, ett större sovrum och ett mindre samt toalett. Simon gjorde en stor sak av att hala fram och öppna en champagneflaska. Klumpigt hällde han upp varsitt glas åt oss. Jag ogillade hans sätt att hela tiden göra en stor sak av att visa att han hade pengar och försöka spela lite förmer. Samtidigt märktes det att han var osäker i mitt sällskap. Jag vet att jag är en stark kvinna, vilket jag även kan utstråla. Dessutom visade jag inga som helst tecken på att imponeras av Simons försök. Snarare tvärtom. Jag bestämde mig återigen för att visa vem som bestämmer.

 

"Jag ska gå in och fräscha till mig lite. Jag antar att det där är ditt rum?" sa jag och pekade mot det stora sovrummet. Jag väntade inte på hans svar utan fortsatte direkt. "Gå in och städa upp lite så det ser skapligt ut och tänd sedan lite mysig belysning."

Sedan vände jag på klacken och gick in på toaletten och stängde om mig.

 

Även toaletten var stor i jämförelse med de vanliga hytterna. Jag betraktade mig själv i spegel för en stund. Vad fan höll jag på med egentligen, funderade jag för mig själv. Jag hade en underbar man som låg och sov några våningar ner. En man som varit min trogna livskamrat under så många år. Som gett mig så mycket glädje, kärlek och barn. Jag tog en stor klunk champagne och kände hur den porlande drycken rann ner och fick det att snurra till så där underbart. En man som ville att jag knullade ung pojkar, fortsatte min tankar och jag log för mig själv. En man vars potens plötsligt återkommit med full kraft efter att han sett mig med Gustav. Jag drog i mig det sista i glaset och gick ut.

 

Sovrummet var mjukt belyst av några lampor i fönstren samt en sänglampa. På sängkanten i det välstädade rummet satt Simon och såg på mig nervöst.

"Gå in och tvätta av dig nu!" befallde jag. "Och glöm inte den viktigaste delen!" sa jag och sneglade menande ner på hans skrev.

Han lommade iväg snabbt och bara ett par minuter senare så kom han tillbaka. Han stannade upp med gapande min när han kom tillbaka. Jag satt på sängen iförd endast bh, trosor och stayups, allt i svart och med spetskanter. Jag tog en klunk av champagnen.

 

"Av med byxorna och tröjan!" befallde jag. Simons tidigare självsäkerhet var nu som bortblåst. Han lydde direkt. Jag betraktade den unga, muskulösa kroppen. Han var grövre än Gustav,  men kroppen hade fortfarande den där unga slankheten över sig. Hans tajta boxershorts putade redan lovande.

"Och så resten!"

Nu tvekade han en sekund, men lydde sedan. Han fick dra en del för att få kalsongerna över bulan, och när han väl lyckades så sprätte en stenhård kuk fram. Den stod i en mjuk båge uppåt så att ollonet pekade upp mot taket. Jag vickade med fingret och vinkade honom till mig.

 

Han smakade fräscht och nytvättad, men snart fyllde den manliga smaken min mun när kuken läckte försats. Kvällen andra unga kuk fyllde min mun när jag sög och lekte med den stenhårda staken. Efter en stund ställde jag mig upp och drog av mig trosorna. Sedan puttade jag ner Simon i sängen. Han hade verkligen en attraktiv kropp. Det tände mig oerhört mycket att jag hade honom helt i mitt våld, plus vetskapen att jag snart skulle få känna honom i mig.

 

Jag klev upp över honom och sänkte mitt sköte över hans ansikte och befallde honom att slicka. Hans ivriga tunga började lydigt jobba. Det var uppenbart att han var van vid att ha kommandot. Han kanske till och med tvingat till sig sex med unga, oerfarna flickor tidigare. Men nu var det jag som bestämde och han var som en lydig knähund. När jag kom sjönk jag ner ytterligare över hans ansikte och gnuggade mig desperat mot honom när kroppen genomfors av en härlig maktfylld orgasm.

 

När jag klev av hörde jag honom flämta efter andan och jag fnittrade till innan jag bad om ursäkt. Han verkade dock inte farit så illa för ståndet stod fortfarande hård upp i sin båge upp mot magen.

"Fixa en kondom", befallde jag honom och han for snabbt upp och rotade fram en ur byxorna.

Jag ställde mig på knä med händerna stödda på sänggaveln, redo att ta emot honom.

"Seså, knulla mig nu!"

Han tog plats bakom mig och letade sig fram med kuken över mitt underliv. När han fann målet stötte han sig in med en hård stöt. Snabba hårda stötar följde när han satte på mig i en rasande fart. Inte speciellt mycket finess, men effektivt och upphetsande. Sin ungdomliga entusiasm och brist på erfarenhet lyste igenom.Så det var mer tanken på vad jag gjorde och vem jag gjorde det med som fick mig att njuta och känna den pirrande känslan i underlivet byggas upp igen.

 

Simon frustade plötsligt till och hans rörelser blev ryckiga. Besviket kunde jag konstatera att han redan sprutade. När han var klar föll han ner i sängen och suckade djupt. Jag betraktade honom klentroget. Tyckte han att han var klar? Verkligen? Ung som han var borde han kunna få fart på saker och ting och fortsätta, precis som Gustav gjort när jag sög av honom. Men tydligen inte. Jag surnade till och lämnade honom. Samlade ihop mina kläder för att gå till toaletten och fixa till mig och klä på mig.

 

Aningen irriterad och frustrerad så gick jag med bestämda steg ut i rummet och rundade ett hörn mot toaletten. Jag ropade till när jag stötte ihop med en lång kille så att mitt ansikte hamnade i hans hårda bröstkorg. Automatisk satte jag upp mina händer på hans bröst och tryckte ifrån. Det innebar att jag släppte taget om min klädhög som hamnade på golvet mellan oss.

 

Han tittade ner på mig och höll kvar sin blick på min kropp. En rodnad spred sig i hans ansikte och jag insåg att jag stod framför honom iklädd endast bh och stay-ups. Hans överkropp var bar och de slitna jeansen som han hade på sig var bara halvt knäppta. Uppenbarligen hade han kommit från toaletten och var på väg till sängs. Plötsligt kände jag igen honom som en från Simons gäng. Ännu en av de där mer  tysta i bakgrunden som Gustav som levde i skuggan av den dominante Simon.

 

Jag insåg att jag borde säga något men han hann före.

"Jag hörde er och... Skulle bara lägga mig... Jag ville inte... ehh, jag menar..." stammade han osäkert fram.

"Ingen fara. Han var värdelös ändå och jag skulle gå."

"He, he! Simon? Värdelös? Vadå?", utbrast han spontant, innan han insåg sitt misstag. "Eller jag menar... Äh, skit i det!"

Jag förstod. Ingen snackade skit öppet om ledaren i gänget. Och hans attityd var säkert att han fick alla tjejer på fall och var en gud i sängen.

 

Vart det kom ifrån vet jag inte. Om det var kvällens alla händelser. Min mans uppmaningar. Berusningen som susade i mitt huvud. Kanske besvikelsen på Simons förmåga när jag äntligen vågat ta eget initiativ. Eller en begravd känsla från förr om avskyn för översittare som styrde sina kompisgäng av killar. Som skröt och tryckte ner.

 

Plötsligt fann jag mig ta ett steg mot killen framför mig.

”Vad heter du?”

”Eh, Gabbe”, stammade han osäkert.

”Har du någon tjej, Gabbe?”

Jag lade en hand på hans släta bröst, och noterade samtidigt bulan i byxorna.

”Nej, men…”, viskade han tvekande.

”Vill du att jag följer med in till dig en stund?

”Men Simon…”

”Skit i Simon. Han är ju värdelös.”
”Men jag… är… jag menar… jag…”

 

Jag stack ner ett finger i kalsonglinningen och drog honom till mig.  Mitt ansikte nära hans varma bröst. Sedan drog jag honom med mig in i vardagsrummet och puttade ner honom i soffan. Han iakttog mig nyfiket där jag stod framför honom. De lystna blickarna på min kropp, speciellt brösten i bh:n och mitt nakna underliv. Sakta knäppte jag upp bh:n bakom ryggen, och tog tag om kuporna så att den inte föll ner direkt. Sakta sänkte jag sedan händerna och lät mina tunga bröst falla ut.

 

Gabbe stirrade som om det var första gången han såg ett par bröst. Och det kanske det var, kom jag på. Åtminstone i verkligheten och i en sexuell situation. Jag gick ner på knä framför honom och tog tag i hans byxor. Allt åkte av i ett drag, både byox och kalsonger. Det klatchade till när hans stenhårda stånd sprätte fram och slog i hans mage. Upphetsat betraktade jag kvällens fjärde kuk. Helt galet! Fyra stycken samma kväll. Och det här var den största. Kanske den största jag någonsin haft. Jag mindes en kille jag varit med en gång som ung, och som hade haft en stor. Det hade varit ett mindre lyckat ligg, och den stora snoppen hade då mest varit obekväm och gjort lite ont.

 

Men det var då och nu var jag säkert 20 år äldre än då. Jag insåg att jag betraktade kuken på samma sätt som Gabbe nyss betraktat mina bröst. Som om det var första gången. Jag tog den i min hand, höll den rakt uppåt. Tyckte den var… ja, snygg helt enkelt. Säga vad man vill om storlekens betydelse, men en rejäl kuk var i alla fall sexigt att titta på. Och känna i sin hand. Försiktigt började jag runka den, och Gabbe stönade ansträngt. Det var något i hans sätt som fick mig att misstänka något och jag var tvungen att fråga.

 

”Gabbe, har du varit med någon tjej tidigare? Jag menar haft sex?”

Han rodnade och tittade försynt på mig alltmedan jag långsamt smekte hans stånd. Några droppar försats hade smort in ollonet som glänste rött.

”Nej, inte riktigt. Bara med handen. Hon… vågade inte. När hon såg den så… Blev liksom nervös, så…”

”Jag förstår. Den är stor, Gabbe. Det är den. Du måste vara försiktig, men om du använder den rätt så kommer du göra många tjejer mer än nöjda.”

Gabbe nickade bara, med frånvarande blick stirrade han växelvis på min hand och mina bröst.

”Vill du ha sex med mig, då? Får jag bli din första?”

”Ja!” flämtade han och såg mig med en plötsligt klar och övertygande blick rakt in i ögonen. ”Det vill jag!”

 

En snabb riskbedömning, påverkad av alkohol och brinnande upphetsning. Skulle en kille erkänna oskuld? Nej, det var ju snarare tvärtom. De brukade i så fall skryta om erövringar och erfarenheter som endast fanns i deras fantasi. Alltså frisk.

 

Jag kröp upp och gränslade honom i soffan. Kuken ryckte till när jag tryckte och gned mitt fuktiga sköte över dess längd. Hur mycket än jag ville leka en stund till, så ville jag inte riskera att satsen brann av utanför. För jag hade bestämt mig för att knulla honom barbacka och låta hans första knull i livet sluta med ett sprut i fittan. Så jag lyfte lite på höfterna och med en hand ledde jag lemmen rätt. Ollonet gled lätt in mellan mina blygdläppar som var svullna, öppna och fuktiga. Redo att ta emot en kuk.

 

Det var ändå med viss återhållsamhet som jag långsamt gled ner på honom. Ett par centimeter åt gången med några sekunders stopp emellan. Lät min fitta anpassa sig till storleken. Det tog stopp innan jag hade landat i hans knä. Toppen på den stora kuken nådde något långt inne i mig som tog emot och smärtade till lite. Så jag vände uppåt igen. Jag hade varit så fokuserad på mig själv en stund, så jag hade inte noterat hur Gabbe passivt satt under mig med ett ansträngt ansiktsuttryck.

 

Jag tog hans händer i mina och lade dem på mina bröst. Gabbe stönade och med gapande mun och stirrande blick så klämde han på mina tuttar. Långsamt red jag honom försiktigt. För att hitta mina egna gränser men också för att dra ut på det. Men jag insåg snart att det inte hjälpte mycket för den oerfarne unga killen under mig. Direkt efter att jag böjt mig fram för att trycka in mina bröst i hans ansikte, där han genast gosade in sig så exploderade Gabbe i mig. Hans frustande stön dämpades av att hans ansikte var inborrat mellan mina bröst. Samtidigt rörde han sig under mig, juckandes. Hans ryckande kuk fyllde mig med viril pojksperma i varma sprut.

 

När han lugnat ner sig så satt jag kvar en stund. Normalt sett brukar kuken långsamt slakna och till sist glida ur. Men Gabbe tycktes vara lika hård som innan orgasmen. Jag satte mig upp lite och tittade ner på honom.

”Det gick snabbt. Var det skönt?”

”Förlåt, det var så skönt. Jag kunde inte stoppa det.”, svarade han rodnande.

 

Jag rörde lite på höfterna för att känna efter lite extra.

”Ingen fara. Jag förstår. Ingen begär mer första gången. Men det känns faktiskt som att är redo för en andra gång, eller?”

”Ja, för fan!”

”Hur vill du ha mig?”

”Eh, jag vet inte. Hur vill du?”

”När en tjej frågar så där så vill hon att du bestämmer. Tar kommandot. Fattar du?”

Gabbe nickade.

 

”Så då vet du det i fortsättningen.”

Jag gled av honom och lade mig ner på rygg i soffan.

”Herregud! Hur mycket kom du egentligen?”

Det fullkomligen rann ur mig och klumpar med sperma landade på Gabbes ben, i soffan och runt mitt sköte.

 

”Har inte runkat på ett par dagar.”

”Nej, jag märker det. Kom nu!” sa jag och delade på benen.

 

Gabbe kröp upp på mig och lade sig tillrätta mellan mina ben. Hans hårda stånd stötte runt mellan mina ben, petandes, letandes. Jag sträckte mig ner och tog tag om den kladdiga staken. Herregud, så stor den var! Med van hade förde jag den rätt och Gabbe stötte till och penetrerade mig.

”Försiktigt nu!” manade jag honom när jag kände hans desperata rörelser.

Han lugnade ner sig något och jag försökte möta hans stötar med mjuka höftrörelser. Det tog dock inte lång stund innan han ökade både tempot och hårdheten när lusten tog över. Allt längre in i mig stötte hans kuk. Längre in än jag någonsin blivit berörd. Och den initiala smärtan förbyttes snabbt till något annat. Först en domnande känsla som smög över till något kittlande, för att till slut förbytas till underbar stimulans. Varje gång han träffade den där punkten lång in i mig, träffade livmodertappen så skickades en stöt av värme och njutning ut genom min kropp.

 

Han knullade mig nu hårt, med långa rejäla stötar. Ansikte nerborrat i kudden bredvid mitt huvud. Stöt på stöt. Om och om igen. Hans stönade, kvidande, grymtande läten, dämpade av kuddens stoppning. Jag njöt av att känna hans tyngd över mig, hårt nedtryckt i soffan. Nästan 20 år yngre än mig, men ändå en ung man. Med hårda muskler och en stor potent kuk. Men ändå en ung oerfaren kille som njöt av sitt livs andra knull. Efter att jag gett honom sitt livs första.

 

Orgasmen kom som en ostoppbar tsunami, snabbare än vad jag någonsin varit med om. Jag slog mina armar om Gabbe. Grävde in mina naglar i hans fasta skinkor. Drog honom tajtare mot mig. Försökte få honom ännu längre in i mig, trots att han redan bottnat.

 

Någonstans inne i dimman av den rasande orgasmens okontrollerbara värld förnam jag Gabbes utdragna stön, hans spända, skakande kropp, den ryckande kuken och de varma strålarna av säd som tömdes i mig.

 

Kvällens mest intensiva orgasm, den mest intensiva på många år, drog sig tillbaka och lämnade mig utmattad och tillfredsställd. Gabbes tunga och varma kropp över mig, avslappnad och lugn. Den stora lemmen som fortfarande fyllde mig. Och sperman som sakta sipprade ur mitt fyllda sköte.

 

Efter en stund gled Gabbe av mig, tittade på mig blygt, men nyfiket. Han verkade vilja säga något, men tvekade. Hans fortfarande tjocka lem hängde nu ner, blank av våra blandade safter. Den gungade tungt när han ställde sig upp och en droppe vit sperma släppte från ollonet och landade på golvet. Utan ett ord gick han iväg och stängde om sig efter att ha gått in på toan.

 

Jag kände mig plötligt väldigt törstig och såg mig omkring. En halv urdrucken flaska mousserande vin stod på ett sidobord, och efter att ha hittat ett till synes rent glas så hällde jag upp en rejäl skvätt åt mig själv. Den lite ljumna drycken tog snabbt slut, så jag fyllde glaset helt.

 

Mina tankar drev iväg där jag satt i soffan. I sovrummet bredvid låg en ung man som knullat mig för mindre än en timme sedan. Och på toaletten intill ytterligare en ung man som knullat mig två gånger för bara en liten stund sedan. Det var helt galet. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig något liknande. Inte ens som ung, i mina vildaste dagar, hade jag varit med om något liknande. Så snuskigt. Så porrigt. Och så häftigt. Och så min man som lät mig göra detta. Så underbar han var. En plötslig varm, pirrande känsla av villkorslös kärlek bubblade upp inom mig. Jag var tvungen att gå tillbaka till honom.

 

Toalettdörren öppnades och Gabbe kom ut. Han hade tvättat av sig, och den slanka vältränade kroppen var blank av vatten som ännu inte torkat in. Naken stannade han upp, som om han var förvånad över att se mig där. Ögonen spärrades upp något och hakan föll ner på honom. Blicken gled ner över min kropp, och jag insåg att jag fortfarande satt nästan naken i soffan, endast iklädd de svarta stay-upsen.

 

Precis då stapplade Simon ut från sovrummet. Han stannade förvånat upp när han såg mig.

”Är du kvar?”

Sedan fann han sig och föll in i sin roll som den dryga killen.

”Vill du ha mer, hehe… vad?”

Hans skatt fastnade när han plötligt lade märke till Gabbe.

”Vad fan gör du här? Och varför är du naken?”

Simon kastade en blick på mig och log överlägset innan han fortsatte.

”Du kan inte gå runt och visa dig naken. Ser du inte att jag har dambesök. Ta på dig lite kläder och dra. Du får komma tillbaka senare.”

 

Man kunde riktigt se hur Gabbe sjönk ihop. Säkerligen van efter åratal av att ha blivit nedtryckt av gängets ledare. En ilska blossade upp inom mig. Att gå tillbaka till min man fick vänta en stund. Jag hade en yngling att sätta på plats.

 

”Gabbe, kom hit!” sa jag och vinkade på honom.

Jag ställde mig upp. Båda grabbarna betraktade nyfiket och lystet min kropp och jag njöt av uppmärksamheten för en sekund. Gabbe tog några tvekande steg mot mig medan han kastade tveksamma blickar mot Simon.

 

Jag vände mig till Simon, och spände blicken i honom.

”Du borde lära dig av Gabbe här. Han är en fantastisk älskare och vet verkligen hur en kvinna ska behandlas. För en stund sedan gav han mig två underbara orgasmer. Till skillnad från ditt in, ut, sprut och sedan somna utan en tanke på din kvinna. Dessutom har Gabbe en fantastisk kuk, som han vet hur ska användas till att ge njutning till sin kvinna. Så innan jag går så tänkte jag tacka Gabbe med en avsugning.”

 

Simon bara gapade förvånat, och jag såg hur hans blick föll ner på hans kompis lem som för att se om det jag sagt var sant. Jag klev fram till Gabbe och greppade om den mjuka lemmen.

”Vill du titta på så har jag inget emot det, men jag vet inte vad Gabbe tycker. Vad säger du? Vill du att din kompis lämnar oss ifred?”

Lemmen styvnade snabbt i min hand som smekte den mjukt.

”Han kan gå… kanske”, svarade han först bestämt sedan tvekande som om han plötligt kom på vem han pratade om.

 

Kuken stod nu i ett fullt stånd och jag gav det lena ollonet en sugande kyss. Gabbe stönade nöjt. Sedan kastade jag en blick på Simon igen. Han glodde med stora ögon på sin kompis stora kuk som var i handen på den kvinna han knullat för någon timme sedan.

”Så du kan väl gå och lägga dig igen grabben”, snäste jag. ”Vi vill vara ifred.”

 

Med det riktade jag min fulla uppmärksamhet mot kuken i min hand genom att ge den några långa slick med tungan längs dess längd. Jag kupade handen under pungen och kramade de mjuka kulorna försiktigt. Sedan tog jag in kuken i munnen och sög mig fast. Med ena handen runkade jag om skaftet samtidigt som jag sög, slickade och mumsade på toppen. Jag hade aldrig haft en så stor kuk i min mun och det var ansträngande men sexigt.

 

När jag tittade uppåt så mötte jag Gabbes febriga blick. Han måste ha trott att han dött och hamnat i himlen. Från oskuld till detta på mindre än en timme. Och trots att han redan sprutat två gånger så märkte jag hur han snabbt närmade sig orgasm. Han höfter rörde sig stötande mot mig. En oerfaren kille som inte vet om att kvinnan styr en avsugning. Såtillvida hon inte bett om att bli munknullad.

 

Jag tog tag om hans höfter, höll tag där som för att visa att han skulle vara stilla. Med bara munnen tog jag honom den sista biten. Kuken stelnade till ytterligare någon sekund innan de välbekanta pulserande ryckningarna startade. De pulserande ryckningarna som förde med sig den varma säden. Allt Gabbe lyckades pressa fram var några mindre och vattniga småsprut. Inte så konstigt egentligen med tanke på att det var tredje sprutet på kort tid. Han tycktes dock inte njuta mindre för det, för han stönade och skakade i hela kroppen.

 

Med några sista slick så släppte jag lemmen och samtidigt såg jag i ögonvrån hur en skugga försvann in i sovrummet. Jag såg upp på Gabbe som nu såg helt utpumpad ut. Och inte så konstigt förstås.

”Tack, gubben! Det var gott”, fnittrade jag mer flickaktigt än vad jag tänkt.

 

Medan jag samlade ihop mina kläder så sjönk han ner i soffan och krängde på sig sina kalsonger.

 

När jag väl kom ut från toaletten fem minuter senare, något fräschare men oerhört trött, så sov Gabbe djupt i soffan. Jag lämnade hytten och tog mig tillbaka till min man.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Mollegubben! Fortsättningen av novellen är ännu bättre än den första delen, 5 stjärnor tycker jag. Kanske för att jag känner att novellen vänder sig till mig som kvinna?

Återigen TACK! // Huldran.

19/12, 2021 kl. 10:40