Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/9, 2009 kl. 09:01, av NisseHult

Norska Kari vågar gå hela vägen...

Del 4 av 5 i serien Affärsresenären

En norsk kollegas dotter har en vän som behöver boende över en helg i Stockholm. Hon ska plugga och klassens första fest blir inte som hon tänkt sig och på kvällen finner hon tröst hos mig...

Jag räcker mig efter en stor handduk och sveper in henne i den. Lilla kari nästan försvinner i den stora handduken och jag ber henne vänta i duschen. Jag sveper in mig snabbt i en handduk och  går till  sovrummet och drar ner rullgardinen. Jag tänder en massa ljus för att göra det mysigt och slår på lugn och mysig musik för att sedan gå tillbaka till badrummet. Får jag låna din handduk säger jag och tar av henne handduken. Hennes bröstvårtor styvnar av den plötsliga kylan. Jag släpper min egen handduk till golvet och med ett starkt grepp lyfter jag upp henne och bär henne naken i mina armar till sovrummet där jag lägger ner henne på rygg i sängen. Jag kryper upp bredvid och drar täcket upp över oss.

Vi möts i en underbarkyss och våra händer utforskar nyfiket varandras kroppar under täcket. När min hand närmar sig hennes underbara lena och släta underliv särar hon lite på benen så att jag kan smeka henne försiktigt utanpå blygdläpparna.

Hon stönar mjukt samtidigt som hennes lilla hand smeker min kuk allt hårdare.

- Jag vill viskar hon efter stund i mitt öra.

Jag rullar över och lägger mig i missionären över henne och hon viskar försiktigt:

- Försiktigt bara.

Jag nickar och öppnar min nattdukslåda och tar fram en kondom jag snabbt rullar på. Hon ler mot mig i det dunkla ljuset från stearinljusen och när min hårda kuk nosar på hennes våta öppning flämtar hon till.

Jag hysschar henne och säger:

- Slappna av. Vi har inte någon brådska, vi har hela natten på oss.

Hon kysser mig och drar min kropp närmare sin redo att för första gången få känna en man i sig.

Försiktigt låter jag kuken pressa sig in i henne. Hon stönar och spänner sig och efter bara några cm ser jag en tår i hennes ögonvrå. Jag stannar upp och drar mig ur. Hon slappnar av och jag börjar om samtidigt som jag ger henne en mjuk kyss. Kari slappnar av och min kuk glider längre och längre in i henne. Hon stönar mer och mer av känslan som uppstår när hennes kropp anpassar sig kuken som sakta fyller upp henne.

Jag låter inte kuken glida in till botten på henne utan vänder återigen ut när jag kommit halvvägs. Hon stönar nöjt när jag knullar henne försiktigt in och ut halvvägs. Ibland när jag i min iver kommer längre in stönar hon till av lite smärta som snabbt ombytts till njutning när jag drar mig ur.

Karis andhämtning blir allt snabbare och snabbare och hon njuter mer och mer, precis som jag.  Jag drar mig ur och lägger mig på rygg och ber henne sätta sig grensle över mig så att hon får styra takten.

Med ovan hand riktar hon mitt bultande stånd mot sin lätt vidgade öppning som blänker av hennes kåtsafter och långsamt sätter hon sig på kuken. Först nu noterar hon hur lång kuken är och att jag tidigare inte kört in den hela vägen. Långsamt glider hon ner på den tills hon känner att det tar stopp.

Snyftandes säger hon:

- Jag kommer inte längre ner.

- Ingen fara säger jag res dig upp och sänk dig igen i din egen takt och njut, för jag njuter till 100% av din sköna kropp.  

Kari reser sig upp och fortsätter knulla min kuk försiktigt upp och ner. För varje gång upp och ner märker hon att det går bättre och bättre och att jag kommer längre och längre in. Efter en stund hör jag hur hennes stön byts ut mot ett smärtsamt skrik hon snabbt biter av.

Jag ser hur en tår rullar ner för hennes kind. Hon reser sig upp från kuken och hon upptäcker till sin förskräckelse att det är lite blod på min kondombeklädda kuk.

- Det är ingen fara säger jag, du har förlorat din oskuld säger jag och ler.

- Jag vet säger hon, men går det att fortsätta ändå?

- Sluta inte snälla säger jag du är så underbart skön.

Hon ler och sätter sig på kuken igen. Den sköna känslan av hennes arbetande fitta är underbar och hon liksom jag stönar högre och högre. Efter stund känner jag hur Karis blygdben trycker ned mot mitt och hur hela min kuk nu är begravd inne i henne. Hennes safter lämnar ett avtryck runt min kuk som blir alldeles kladdig kring roten.

Jag reser mig upp och håller om henne samtidigt med kuken djupt inne i henne för att sedan ställa henne på alla fyra i sängen. Kari svankar djupt och känslan av att få knulla henne bakifrån är obeskrivlig, hon stönar högt för varje stöt som landar djupt inne i henne. Jag knullar henne allt hårdare och jag kan både se och känna hur hon spänner alla musklar i sitt underliv. Hennes rosa lilla stjärthål pulserar och spänner sig ut och in och jag känner att jag inte kan låta bli att smaka på det.

Jag drar mig ur henne och sätter min tunga mot hennes bakre hål till hennes förvåning. Hon stönar till av känslan av min varma blöta tunga mot stjärthålet och hon nästan fnittrar när jag försöker knulla henne därbak med tungan. Försiktigt masserar jag henne med mitt pekfinger och tillsammans med hennes egna safter glider det till slut lätt in i henne.

Jag sätter mig tillrätta bakom henne och för återigen in kuken i hennes fitta. Hon stönar till av den kraftiga stöten och jag känner hur hon mjölkar både min kuk och mitt finger med sina muskler.
Jag drar ut pekfingret och låter istället min tumme glida in i hennes stjärt något som resulterar i att Kari efter en kort stund stönar och flämtar obehärskat för att sedan falla ihop platt på magen i en kraftig orgasm. Jag följer med henne i fallet och landar tungt ovanpå henne med tummen och kuken kvar inne i henne. Hennes kropp krampar och känslan av hennes krampande kropp kring min kuk och tumme är obeskrivligt skön.

Hennes flämtningar börjar avta och jag viskar henne i örat:

- Vill du förlora nästa oskuld?

- Vad menar du säger hon och tittar upp mot mig med blanka alkoholstinniga ögon?

Jag vickar lätt på tummen och hon flämtar till…

- Är det verkligen skönt frågar hon?

- Gillar du ett finger där bak?

Hon nickar….
 
- Ska vi prova lite?

Hon nickar igen.

- Ligg kvar säger jag och sträcker mig mot nattdukslådan igen.

Jag tar fram glidmedel och lägger henne på rygg igen med två kuddar under rumpan.
Kari tittar nyfiket på mig och när jag öppnar tuben. Hon gnyr till när en stor klick av det kalla glidmedlet träffar alla känsliga nervtrådar kring hennes stjärthål.

Jag masserar och mjukar upp hennes trånga öppning och hennes muskel blir allt mjukare och jag för in riktligt med glidmedel i hennes nu lätt vidgade hål som jag med lätthet kan pulla med två fingrar.

Jag sätter nu tungan mot hennes klitoris och det går som en elektrisk stöt igenom hela henne. Hon stönar och flämtar av min tunga mot klittan och av den mjuka penetreringen av stjärthålet. Efter stund känns hon redo och jag smörjer in kuken ordentligt för att sedan lägga mig tungt över henne.

Kari tittar mig djupt i ögonen och när jag pressar på med min hala kuk mot hennes öppning biter hon sig i läppen. Långsamt glider kuken in ett par cm och när hela ollonet är inne stannar jag upp. Kari stönar till och andas ut. Hennes kropp slappnar av och långsamt låter jag henne vänja sig med min kuk i stjärten. Jag fortsätter trycka på varpå hon biter sig i läppen och stönar mjukt.

Efter en stund är kuken inne till roten och jag börjar dra mig ur. Kari slappnar av och när jag tycker på igen känner jag hur hon börjar arbeta med musklerna i sitt underliv igen. Hennes kropp kramar min kuk underbart och jag glider lättare och lättare in och ut ur henne.

Hennes bröstkorg är alldeles rosflammig och hennes andning är häftigt. Jag böjer mig halvt upp och tar in hennes ena bröstvårta i munnen. Hon stönar till och smeker mig över ryggen med sina naglar. Jag börjar nu knulla hennes stjärt hårdare och hårdare och hennes ena hand letar sig nu ner mellan benen och hon smeker sin plaskvåta fitta. 

Jag kan inte hålla mig längre utan drar mig ur hennes varma trånga stjärt och drar av mig kondomen och sprutar min sats ut över hennes mage och bröst.

En något förvånad Kari smeker sig vidare mellan benen ogenerat och samtidigt som jag pustar ut hör jag hur hon kommer i en orgasm igen. Hela hennes kropp skälver och när orgasmen klingar av möts våra ögon när hon öppnar sina igen. Vi ler mot varandra och inser båda två att denna helg kommer att bli underbar. 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

krokus

jag gillar dina noveller! grymt sköna!

10/5, 2010 kl. 20:56

#1

Nils

Ja nog är de skönt att två oskulder på samma tjej.Båda tycks vara kram goa & sköna.Men du får väl lära henne att ha sex på mer än de sätt ni provat på.

3/9, 2009 kl. 17:07