Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2021 kl. 08:02, av zarina

Dancer for money

Del 1 av 8 i serien Private dancer

Alanna är på väg hem med tåget när en mystisk man gör henne sällskap.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

zarina

Tack för att ni läser och kommenterar!

Förstår att många kan reagera på den här inledningen på berättelsen. Tekniskt sett så gör han sig ju faktiskt skyldigt till våldtäkt enligt vår moderna lagstiftning i Sverige eftersom han inte uttryckligen frågar om hon vill. Men handen på hjärtat - det är nog ganska stor andel av novellerna på den här sidan där ingen frågar om lov. ;)

Jag gillar att skapa fantasier med en twist och/ eller diverse förvecklingar och missförstånd för att förhöja spänningen, så också här. Ofta är inte saker riktigt som man skulle tro i början... Men i grunden är alla mina fantasier romantiska.

Eftersom det här är första delen i en serie kommer det att kommer en lite ovanlig förklaring till varför han uppträder som han gör (och hon också för den delen), lägger ut fortsättning så fort jag hinner efter jul.

Lite spoilervarning: Ja - hon kommer att gilla sex senare i berättelsen och han kommer att (försöka) gottgöra det som hände i del 1...

25/12, 2021 kl. 18:37

#4

Huldran

Välskriven säger läsarna - och jag håller med! Berättelsen är till vissa delar även ganska eggande. Bra författarskap med andra ord.

Ja, han gjorde tjejen illa. Nog bäst herr Carl tänker sig för nästa gång han träffar tjejen. Han ligger redan risigt till, även om varken han själv eller tjejen förstår det! Men jag hoppas på flera delar.

Tack för novellen! //Huldran

25/12, 2021 kl. 15:02

#3

John

Du skriver mycket bra, både denna och tidigare. Hoppas också han inte gör henne illa nästa gång. /J

23/12, 2021 kl. 14:25

#2

Hailey

Helt underbar novell, så välskriven! Hoppas innerligt på en fortsättning.

21/12, 2021 kl. 22:41

#1

Mr_Solen

Spännande start, tur att han förstod att han gjorde henne illa..

Solen

21/12, 2021 kl. 09:23