Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2021 kl. 08:04, av TureTutt

Bernt blir överraskad

Tillbaka på jobbet efter semestern. Bernt är ensam kvar på kontoret när hans kollega henrietta kommer in, ovanligt uppklädd. Hon tar med honom ut på middag och där får han veta mer än han kanske skulle vilja om vad hans fru haft för sig på sistone.

Den här novellen skrev jag ursprungligen för en annan novellsida, som nu ligger nere. Hoppas den hittar sina läsare här också.
Mycket läsnöje,
TT

_ _ _

Bernt kommer tillbaka till jobbet efter semestern. Det går lite trögt och han sitter mest och vänder papper och undrar hur han ska lyckas komma upp i normal arbetsfart igen.
En del av hans kolleger är fortfarande på semester … faktum är att han inte har riktigt koll på vilka som borde vara på plats och vilka inte.
Sent på eftermiddagen, när nästan bara han är kvar på jobbet, kommer en av hans kvinnliga kolleger in. Hon är uppklädd till tänderna i en kort tajt klänning och sexiga strumpor, högklackat och en djup urringning och push-up behå. Inte alls den vanliga klädseln. Bernt har alltid haft ett gott öga till henne men aldrig gjort några närmanden eftersom han inte vill äventyra deras arbetsrelation.
Han hinner undra om hon är på väg på nån fest och bara är in en sväng på kontoret för att hämta nåt, men hon går direkt fram till honom och ger honom en blöt kyss.
– Hej, Bernt. Välkommen tillbaka från semestern.
– H-hej, Henrietta, stammar Bernt tillbaka. Vad är det här? Vad är det fråga om? Och varför är du uppklädd?
– För att du ska bjuda ut mig på restaurang. Och sen ska vi knulla.
– Va?!
– Jag vill knulla dig. Så enkelt är det. Precis som min man och hans bror har knullat din fru hela veckan. Och kom inte och säg att du inte vill ha mig! Jag har minsann sett hur du tittat på mig i smyg.
Bernt blir alldeles tom inombords. Vad är det hon säger? Har Agneta varit otrogen?

Bernts fru hade varit på läger hela veckan, som ledare för en grupp som egentligen börjar vara stora nog att klara sig själva. Det var tänkt att hon skulle sova bara den första natten på lägret och sedan sova hemma resten av nätterna, men hon hade plötsligt meddelat att hon ändrat sig för att hon sluppit sova i tält och i stället fått en bekväm säng i en stuga.
Sen hade han också tyckt att det var lite konstigt när hon meddelat att hon behövde vara två dagar extra för att städa undan efter lägret. Men tanken på att det skulle vara något sånt här på gång hade han aldrig vågat tänka.
– Både min man och min svåger har riktiga bamsingar till kukar, så jag är säker på att hon njutit. Det brukar jag göra, sa hon med ett menande leende.
– Vadå? Brukar du, du ... alltså ...
– Knulla min svåger? Haha, javisst! Men det trodde du aldrig om ordentliga Henrietta, va? Nå, faktum är att det inte är så hemskt länge sedan jag lät det ske och då upptäckte jag att min svåger har ännu större och skönare kuk än min man.

John, hennes man Jacobs två år äldre bror, hade alltid varit den dominanta i brödernas förhållande. Jacob hade berättat att han sällan fick ha saker i fred för honom när de var yngre. Vad han inte berättat var att det gällde tjejer också. Varje gång Jacob hade fått ihop det med nån tjej hade John, hans storebror, snart knullat henne också – ibland bakom ryggen på honom, ibland helt öppet. Då och då hade de också delat på tjejen, om John känt för det och hon gått med på det.
Med Henrietta hade det varit annorlunda. Hon kom från en väldigt ordentlig familj och hade fått lära sig att man väntar med sex tills man är gift, eller åtminstone förlovad. Jacob hade också skyddat henne från John på alla sätt han kunnat. Hon hade därför träffat John första gången när hon och Jacob just förlovat sig. John hade kommit hem till förlovningsfesten från det utlandsjobb han då hade.
Jacob hade varnat henne för att John kunde vara väldigt flirtig och kanske till och med skulle försöka stöta på henne, men Henrietta hade försäkrat honom att hon nog skulle kunna motstå.
Och motstått hade hon också gjort, i många år – ända tills för ett par månader sedan när John flyttat tillbaka till hemlandet för gott som han sa. Han hade varit på besök hemma hos Jacob och Henrietta och hjälpt dem att inviga den nya badtunnan. Det hade blivit en del alkohol, mer än Henrietta var van med, och när de satt i badtunnan kände Henrietta en hand på sitt knä. I sitt lite omtöcknade tillstånd förstod hon först inte att det var Johns hand. Men när handen gled högre upp längs benet och John tog hennes hand, förde den till sitt skrev och viskade i hennes öra att han ville ha henne, var det inte längre något tvivel om saken.
Hon visste att hon borde säga ett tydligt nej och inte låta honom gå längre, men just då var kombinationen av alkohol och brunst lite för stark.
Jacob hade dessutom haft så mycket på jobbet på sistone så det hade inte funnits vare sig tid eller ork för sex. Så Henrietta kände sig just då sexuellt utsvulten och i behov av fysisk närhet.

Hon kastade en blick på Jacob och konstaterade att han såg ut att sova lutad mot en kudde intill badtunnan. Han hade druckit rätt ivrigt under kvällen och skulle knappast vara till nån glädje i sängen. Hennes frustration gav ytterligare näring åt hennes växande kåthet och det dröjde inte länge innan hon och John kysstes allt intensivare.
Henrietta kände Johns händer utforska hennes kropp och hans tunga hennes mun. Själv lät hon hela tiden minst en hand ligga på hans imponerande kuk. Jacob var visserligen rätt ordentligt utrustad, men det här var helt tydligt storebror …
Hon insåg ganska snart vart det skulle leda och märkte till sin förvåning att hon med skräckblandad förtjusning såg fram emot att få ta hans stora kuk i sin för tillfället svältfödda fitta.
Efter en stunds grovhånglande tog John hennes hand och de reste sig i badtunnan. Han vände sig till Jacob.
– Henri och jag går till sovrummet och knullar. Ska du med?
Jacob utstötte några svårtydda grymtningar.
John skrattade.
– Nu, Henri, ska du bli min. Precis som alla andra tjejer Jacob nånsin haft. Kom så går vi.

Av någon anledning kallade John henne för Henri. Det var han ensam om att göra. I skolan hade hon ibland kallats Etta och en del av hennes kompisar kallade henne fortfarande för det. Men Henri var Johns speciella namn för henne. Hon hade aldrig riktigt gillat det – förrän nu. Nu skulle Henri knulla med John. Inte Henrietta och inte Etta, men Johns egen Henri skulle få kuk.
"Äntligen", kom hon på sig själv med att tänka. Var det kanske ändå så, att hennes undermedvetna hade längtat efter John redan en tid? Och kanske förberett henne ...
Den kvällen gav hon sig helt åt John, sin svåger som hon försökt stå emot under alla år. Det var bland det skönaste hon varit med om. Hon visste att det inte skulle bli sista gången hon lät John knulla henne.
Det blev det inte heller. Under de följande veckorna bodde John mer eller mindre hos dem och Henri hade hans kuk i sig oftare än sin mans. De delade säng nästan varje natt.
Jacob hade fortfarande mycket på jobbet och därför reducerad sexlust. Men samtidigt var det som att han tände till av att hans bror nu knullade hans fru helt öppet och ogenerat och han började delta allt oftare i deras sessioner. Det var dock väldigt tydligt vem som var storebror och bestämde.
Henrietta njöt tillfullo av det nya arrangemanget. Hon hade nu två bröder som kunde tillfredsställa hennes allt mer växande sexlust.

– – –

Allt det här berättade Henrietta förtroligt för Bernt under deras middag. Med jämna mellanrum strök hon hans hand eller arm ... eller så kände han en strumpbeklädd fot långsamt söka sig upp längs hans ben. I ett skede blev han faktiskt så modig att han tog tag i hennes fot och tryckte den mot sitt skrev. För att hon skulle nå ända fram med foten var de båda tvungna att hasa ner lite i stolarna.
– Mmm, hård! Det är bra ... hoppas bara att den hålls hård när du ska använda den senare också. Agneta berättade att du har lite svårt med det. Att du slaknar lätt. Det är väl därför hon njuter så extra mycket av två kukar som fungerar som de ska, haha.
Bernt kände hur det sved att höra att Agneta hade berättat så intima saker om deras sexliv för någon utanför deras intima relation som man och hustru. Han kände sig som att hon förrått något av det som var bara deras.

Henrietta berättade att hon själv varit med på ett par av sessionerna och delat säng med Agneta och de två brunstiga bröderna.
– Det var hett att se henne dubbelspetsad av två bröder, en i munnen och en i fittan. Och jag tror minsann att hon också uppskattade den extra stimulans jag gav hennes bröst och klitta. Vet du att din fru kan få sprutorgasmer? Nä, tänkte väl det. Det räcker väl knappast din lilla snopp till, hehe. Nåja, om du inte presterar som du borde i sängen senare i kväll, så har jag förberett ett par alternativa lösningar ... får se om du gillar dem ...

Efter middagen undrade han vart hon tänkt de de skulle gå.
– Jag föreslår att vi går hem till dig. Där finns ändå ingen, råkar jag veta.
– Men min fru då, och Ella?
Hennes menande blick gav honom kalla kårar. Agneta var alltså med John och Jacob just nu. Men Ella då? Hos en kompis kanske? Han hoppades det var så, och inte som han i den första förskräckelsen tänkte – att hon var med sin mamma på äventyr ...

Ella var femton nu och hade det senaste året verkligen gått från ung tjej till kvinna, åtminstone vad gällde formerna. Hennes höfter hade fyllt ut så där underbart kvinnligt och gett henne en sexig hjärtformad stjärt som hon måste vara både stolt och medveten om, så ofta som hon valde att paketera den i skinntajta jeans eller tights.
Hennes förkärlek för den typen av kläder hade också en annan effekt. Bernt hade mer än en gång skamfyllt känt hur hans kuk ryckt till när hans ögon råkat fastna på hennes tydliga kameltå.
Hemma gick hon oftast i supertunna tights ... och ibland brydde hon sig inte ens om att ta på trosor under. Det var de stunderna Bernt både fruktade och älskade allra mest. Det verkade också som att Ella märkte effekten hon hade på honom och medvetet valde att reta honom.

Det var visserligen oftast Agneta som skötte klädtvätten, men Bernt hade inte undgått att lägga märke till att Ellas val av underkläder hade förändrats märkbart det senaste året. Nu var hennes trosor oftast antingen pyttesmå eller nästan helt genomskinliga. Och hennes behåar var inte mycket bättre – de gånger hon alls valde att ha behå; hennes unga bröst var så runda och fasta att de inte behövde stödet av en behå ... det verkade hon i varje fall tycka.
Bernt visste ibland inte vart han skulle se när Ella kom ner från sitt rum i nån av sina tunna toppar som inte lämnade mycket till fantasin. Hon hade dessutom välsignats med ett par rejält tilltagna bröst, som antagligen skulle hinna växa sig ännu större innan de nått sin slutliga storlek. Hon drog mer än en manlig blick till dig med sin sexiga kropp.
Det var hon antagligen också mycket medveten om. Hade han ett par gånger råkat se hur hon tittat på sig själv i spegeln i profil och dragit toppen tajtare kring brösten och nöjt leende betraktat sin sexiga spegelbild.
Hans dotter formligen osade sex. Det skulle förvåna honom om hon fortfarande var oskuld.

- - -

– Agneta är alltså med din man och svåger, eller ...?
Bernt röst var tunn och svag.
– Hm-m, bekräftade Henrietta med en nick.
– Om du vill, kan jag be dem skicka ett foto som bevis. Vill du det?
Bernt visste inte om han ville, men nickade ändå.
Hon knappade lite på sin telefon och efter en stund plingade den till. Hon tittade på den och log.
– Här har du bildbevis.
Han tittade på hennes telefon.
Så var det då längre inget tvivel om saken ... Det var hans fru på bilden. Hon låg halvt på sidan med ena benet lyft och en stor bamsing till kuk inplöjd i sin fitta. Och hon höll en annan kuk i handen och sög lystet på den, samtidigt som hon försökte le mot kameran.
Männens ansikten syntes inte på bilden, men Bernt tvivlade inte på att det var Jacob och John.
Plötsligt slogs han av en tanke: vem höll i telefonen?
Han tittade förskräckt på Henrietta.
– Vem tog bilden?
– Haha, det tog en stund va ... vem tror du? Vem vill du det ska va? En tredje man, som kan ta hennes tredje hål kanske? Eller en annan kvinna? Kanske en ung och sexig ...
– Ella!? fick Bernt flämtande ur sig.
– Kanske det, eller kanske inte ... Haha, den där blicken! Du får fundera på det en stund. Nu åker vi hem till dig och är otrogna i din och Agnetas säng.

Väl hemma, tog det en stund innan de kom sig i säng. Henrietta ville ha nåt att dricka först och relaxa lite i soffan.
– Har du nån bra porrfilm vi kan titta på?
Bernt hade inga porrfilmer – annat än de han ibland brukade leta fram på nätet.
Han tog fram laptopen och kopplade upp den mot teven.
– Vad vill du se då?
– Nåt med en otrogen fru som tar ett par stora kukar bakom ryggen på sin man kanske … eller vad tycker du? Eller vill du kanske hellre leta fram en som visar en mor och hennes unga dotter som tillsammans tar sig an två välutrustade män. Hennes röst blev lägre och hesare när hon frågade det sista.
Bernt kände hur hans kuk reste sig vid det första förslaget och blev smärtsamt hård vid det andra.
– Vi kan väl ta en av varje, eller vad säger du? Vi kan ta ett par lite kortare så blir det lagom för att kåta upp oss och vi hinner ändå förlusta oss.
Hon tog kommandot och letade fram en sida med porrfilmer som om det vara nåt hon gjorde varje dag …
– Den här blir nog bra.

De såg en film med en kvinna i ungefär samma ålder som Agneta. Hon sågs först texta hem till sin man att hon blir tvungen att jobba över på grund av ett extra insatt möte på jobbet. Sedan visade filmen hur hon gick upp till ett rum och knackade på och möttes av en snygg man i dörren. De omfamnade varandra och kysstes innan de gick in i ett sovrum där en annan man väntade. Mannen presenterade honom som sin kompis. Kvinnan såg först tveksam ut. Det verkade som att hon väntat sig bara en älskare. Men det tog inte länge förrän hon villigt gav sig hän åt båda männen som snart gav henne kuk i alla hennes hål. En speciellt het scen var när hon blev knullad i både rumpa och fitta och skrek ut sin extas – som antingen var äkta eller spelad, det var inte så lätt att avgöra tyckte Bernt.
– Tänk dig att det där är Agneta. Tror du hon skulle låta dem knulla henne i både stjärten och fittan? Har du nånsin tagit henne analt? Har du ens frågat om hon vill det?
Bernt hade aldrig ens tänk tanken att det skulle kunna vara skönt, vare sig för honom eller henne. Han insåg att han var ganska konventionell när det gällde sex. Han hade ändå svårt att tänka sig att hans Agneta skulle gilla att ha nåt så stort i rumpan. Gjorde det inte ont? Fast hon på filmen såg ju ut att gilla det. Men hon var å andra sidan skådespelerska, så man vet aldrig hur äkta det är.

Henrietta letade fram nästa film. Det var mycket riktigt en film med en ung tjej och hennes morsa. Tjejen var förstås lite äldre än Ella, eftersom det var en laglig film, men hon såg ung ut. Ung men ändå bystig. Männen var båda vältränade och storkukade.
– Mmm, liknar inte hon din dotter lite grann? frågade Henrietta samtidigt som hon strök sin hand längs hans ben upp mot skrevet.
Han kunde inte låta bli att tänka på sin dotter i den rollen. Och sin fru tillsammans med henne.
– Visst är hon sexig!
Bernt visste inte om hon syftade på Ella eller tjejen i filmen, så man bara grymtade nåt till svar.
– Skulle hon springa omkring halvnaken i mitt hem, skulle jag ha svårt att hålla både ögon och händer i styr … speciellt om jag var man. Är du man, Bernt, eller är du en mes?
– Va? Han förstod inte vad hon menade.
– Blir du kåt av att se henne?
Han visste igen inte om hon menade hans dotter eller hon på filmen.
– Hon är sexig … sa han något tvekande och visste inte själv om han menade sin dotter eller inte.
Henrietta masserade nu hans halvhårda kuk utanpå hans byxor.
Filmen slutade med att männen sprutade i ansiktet på både mor och dotter där de stod på knä bredvid varann.
– Kom så går vi och knullar i er säng!

Trots att Bernt var mer upphetsad än på länge så lyckades han inte hålla kuken hård länge nog för att göra Henrietta nöjd.
– Nej, den är inget att ha! Precis vad Agneta sa. Men hon berättade att du är rätt duktig med munnen och tungan. Eller inte helt usel i alla fall. Få se vad du kan.
Hon lutade sig bakåt på armbågarna och särade på benen. Bernt dök ner mellan hennes ben och gjorde sitt bästa.
– Nä, det funkar inte, sa hon efter en stund. Lägg dig ner!
Han lade sig på rygg och hon kröp upp så att hennes fitta var i höjd med hans ansikte. Så sänkte hon ner sitt sköte så att han kom åt med tungan om han sträckte ut den. Hon befallde honom att slicka. Så höll hon på en stund och retade honom tills han nästan fick kramp i tungan. Så satte hon sig ner på hans ansikte och började rida honom hårt, utan att bry sig om annat än sin egen njutning. Han kände hur han blev blöt i ansiktet och hon kom i en kraftig orgasm.
Han hann redan tro att det var över, innan hon vände på sig och satte sig ner igen på hans ansikte. Nu böjde hon sig lite framåt.
– Slicka mig i röven, din värdelösa gris!
Han gjorde som hon sa och kände en bitter smak på tungan.
– Jag gillar inte ert toalettpapper, så jag torkade inte så noga när jag var på toaletten tidigare i kväll. Så nu är det din uppgift att rengöra mig.
När hon sagt det hördes en fis och Bernt kände stanken i sin näsa. Hans kände kväljningar men lyckades hålla sig från att spy upp kvällens middag.
Henrietta tog nu tag i hans halvhårda kuk och han hoppades på en avrunkning, men kände i stället hur hon slog till den med andra handen. Så tog hon tag i den på nytt innan hon igen slog till den, hårdare den här gången. Hon upprepade proceduren några gånger tills Bernt kände hur hans kuk nästan domnade bort samtidigt som det kändes som att han hade feber i den.
– Din värdelösa kukfan! skrek hon samtidigt som hon snärtade till hans kuk.
Hon klev av honom och han låg kvar och drog efter andan. Han hann inte mer än pusta en kort stund innan hon återvände till sängen, den här gången utrustad med en strap-on dildo. I handen hade hon en tub med glidmedel.
– Om inte din kuk fungerar, så får vi väl ta till en fake-kuk som fixar jobbet.
Han tittade förskräckt på henne, men hade varken fysisk eller mental ork att fly undan. Det var som att han redan försonat sig i sitt öde.
– Kom hit, din kukslyna, sa hon där hon stod vid sängkanten.
Han visste inte riktigt varför, men han kröp lydigt fram till henne.
– Sug min kuk, som den värdelösa man du är!
Bernt kände att han mot sin vilja blev lite upphetsad över att bli tvingad att suga kuk, även om det inte var en riktig av kött och blod. Han hade då och då lekt med tanken på hur det skulle vara att suga kuk. Kanske en som just knullat hans fru …
– Mmm, duktigt! Syns att du gillar det. Bra!
Gillade han det? Kanske … Eller, det kunde han väl inte göra?! Det skulle ju göra honom till … Kanske han hade lite bisexuella tendenser trots allt, tänkte han där han gjorde sitt bästa för att suga den gummiartade löskuken.
– Försök få in hela!
Bernt gjorde sitt bästa för att få in så mycket som möjligt av kuken i sin mun, men när den började gå ner i halsen på honom kände han hur kräkreflexerna gjorde det svårt att ta den längre.
– Det där får vi tydligen jobba på. Men det räcker för den här gången. Sväng på dig!
Bernt hann redan dra en lättnadens suck över att det var över, innan hon sa det sista.
Han gjorde ändå som hon sa och beredde sig på det värsta. Han hade aldrig gillat att ha något i rumpan.
Han kände hur Henrietta smorde den kalla salvan på och i hans stjärthål. Sedan kände han hur vad som måste vara ett finger trycktes in i rumpan på honom. Sedan ett finger till och sedan ytterligare ett. Efter att fingrarna jobbat en stund med hans stjärthål och han upptäckt att det inte var enbart obehagligt, så drogs de ut.
– Nu ska den här stjärthoran få kuk!
Han kände hur löskuken träffade hans stjärtrosett och började tränga in. Lite grann till först. Det gjorde ont, men inte som ont som han hade trott. Henrietta väntade en liten stund och lätt honom vänja sig innan hon tryckte på lite mera och Bernt till sin förvåning upptäckte att det nästan gick lättare nu.
– Som kukhål gör du lite nytta i alla fall.
Hon började köra in och ut med kuken i allt högre tempo och i vissa lägen kändes det till och med skönt, däremellan gjorde det lite ont och kändes både konstigt och obehagligt. Han kom på sig med att tänka att han kanske skulle kunna vänja sig med att få kuk i rumpan ... kanske en riktig kuk nångång. I samma stund skämdes han över att han ens tänkt tanken.
Han kände hur hon tog tag om hans kuk börja runka honom och han insåg att det inte var osannolikt att han skulle komma att spruta.
Han pendlade mellan känslan av obehag och njutning ... och så kände han hur det byggdes upp och han sprutade med ett stön av både smärta och njutning.
Henrietta körde in kuken nästan helt och mjölkade ut det sista ur hans kuk samtidigt som hon lutade sig framåt över honom.
– Nu är ditt fitthål inkört, väste hon hest. Det är knappast sista gången du tar kuk där, eller vad tror du?
Han hade inget svar på det.

- - -

Samtidigt, i en annan del av stan, plingade det till i en mobil.
– Haha, jag visste väl det! Titta här, Ella, hur din patetiska far blir knullad i röven samtidigt som han sprutar. Han ser ut att gilla det. Han har helt tydligt hittat sin nya roll.
Ella log när hon såg den korta filmsnutten hennes mamma just fått till sin telefon. Sedan fick hon annat att tänka på när hon kände hur Johns härliga kuk trängde in i hennes tonårsfitta igen. Hon stönade till av vällust och besvarade villigt den heta kyss hennes mamma gav henne.

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TG64

Gillades! Ständigt på jakt efter nya vinklingar och som mitt mående är just nu kanske det skulle vända på några deppigheter? Nu är jag en sagofantast där slutet ska vara bästa möjliga, nu kunde man tänka fram ett men om det varit nedskrivet hade det känts bättre men det är bara mitt sätt att se det! Är till en del bi så just att bli knullad i rumpa och hals gillas och drömmen vore att få sätta på någons unga dotter samtidigt som man straffknullas av pappan! Om det kommer någon ny sida med minderåriga och hanhundar så tror jag att jag kan vara mogen för en författardebut om inte dyslexin och migränen stoppar det helt? Men alla nya tankar ger mig mognaden att ta all oundviklig kritik! Så återigen ett stort tack ur en annan vinkel...

25/7, 2023 kl. 17:28

#2

TureTutt

Hej, Pigge. Du noterade väl att den är flaggad som "hårdare tag". Då kan man kanske inte förvänta sig en solskenshistoria ...

30/1, 2022 kl. 09:00

#1

Pigge

Vilken obehaglig novell! Förstår nu senare noveller. Manlig förnedring när den är som sämst

30/1, 2022 kl. 00:19