Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2021 kl. 08:06, av TureTutt

Mandy och Siw

Mandy och Siw är vänner – på sätt och vis. Balansen är lite skev och Mandy utnyttjar det och börjar sälja sin vän för sex, samtidigt som hon mer och mer övertar rolenl som dotter till Niklas – men med ett väldigt speciellt pappa-dotter-förhållande.

Den här novellen skrevs ursprungligen till ett annat forum, som nu ligger nere. Hoppas den hittar sina läsare här också. Liksom mina andra alster, är den givetvis helt påhittad.

Mycket läsglädje!
TT

– – –

Mandy och Siw är ett udda par. Mandy är klassens skönhet och den som alla killar flockas kring. Siw är den fula, stora, klumpiga som väl aldrig kommer att få nån kille – tänker hon i alla fall. Men de är trots allt vänner, eller nån slags vänner i alla fall ... eller man kanske kunde säga att de lever i en sorts symbios. Deras föräldrar känner varann och därför gör också tjejerna det och det har de gjort ända sedan de gick i dagis.

När de kom upp i tonåren hade Mandy blommat ut och blivit en riktig skönhet, lång och slank och med fina former, lagom stora bröst, som visserligen kunde vara större men det kanske man kunde fixa till om ett par år ifall de inte växer tillräckligt av sig själva.
Brösten är det enda Mandy är lite grann avundsjuk på när det gäller hennes kompis Siw.
Siw är en ganska stor tjej, inte direkt fet men lite knubbig kanske man kunde säga. Med det kommer också ett par ganska rejäla bröst.
Men det är också allt hon har, som jag kanske skulle vilja ha, tänker Mandy.

Mandy har långt fylligt hår, medan Siws är stripigt och svårt att hålla fint. Siw har ett högst alldagligt ansikte, på gränsen till fult, medan Mandy skulle kunna göra reklam för ansiktsprodukter vilken dag som helst. Mandys mage är platt och fin, medan Siw redan har en del missprydande fettvalkar. Även om Siws rumpa inte är så gigantisk som hon själv tycker, så är den långt ifrån så nätt och tajt som Mandys. Om Mandys rumpa utgjordes av två perfekta fasta och jämnt rundade halvor, som ett par fint och jämnt gräddade limpor kanske, så var Siws mera som två oformliga, jäsande degar som gungade lite om man daskade till dem. Och under dem hade Siw ett par lår som var så breda att deras insidor rörde mot varandra när hon gick.
Inte ens sitt namn var Siw nöjd med. Mandy lät både internationellt och sexigt ... men vem döper sin unge till Siw idag!? En moster kanske kunde heta Siw, men inte nån i min ålder, tänkte Siw allt som oftast.

Så olika de två tjejerna än var, så hängde de ändå ihop. De var vänner, även om deras vänskap tagit lite ojämlika former på sistone. Det var mera så att Mandy lite på nåder tillät Siw att vara med henne – och Siw, som visste att vänskapen med Mandy gav henne en viss status, var beredd att göra nästan vad som helst för att få förbli vän med henne. Det här utnyttjade Mandy ibland ganska fult, och efterhand som hon märkte att Siw nästan alltid gjorde som hon bad henne så tillät hon sig att behandla henne alltmer som en tjänare än en vän. Siw hämtade saker åt henne och gick ärenden – och det var nästan alltid Siw som betalade när de var ute och fikade numera. Det var i och för sig helt okej för Siw, för hennes pappa var betydligt rikare än Mandys, det visste hon.

Faktum är att tjejerna tillbringade mycket tid hemma hos Siw, dit de ofta kom efter skolan för att göra läxorna tillsammans. Eller rättare sagt, Siw gjorde deras läxor medan Mandy antingen bläddrade i nån intressant tidning eller bättrade på makeupen eller gick iväg för att snacka med Siws pappa ifall han råkade vara hemma. Siws mamma jobbade en hel del utomlands och det var därför nästan alltid bara hennes pappa Niklas hemma. Mandy tyckte att Niklas var snygg för sin ålder och till och med lite sexig och hon såg alltid till att flirta lite med honom – utom när Siws mamma var hemma förstås, men det verkade visst inte va så ofta.

Niklas var förtjust i sin dotters kompis Mandy. Hon var både snygg och trevlig ... nästan sexig. Eller ... vem försökte han lura? Mandy var riktigt sexig, det var inget Niklas varken kunde eller ville förneka. Ofta jämförde han med sin egen dotter och kom allt som oftast fram till att han önskade att Mandy var hans dotter i stället för Siw. När han kom på sig med att tänka så, fick han alltid lite dåligt samvete.

Visst älskade han väl Siw, för det gjorde väl pappor helt enkelt, men de hade inte alltid kommit så bra överens på sistone. Han förstod sig inte riktigt på henne. Och hon verkade sakna sin mor, även om hon inte sa nåt om det. Han höll henne också ganska hårt och lät henne inte göra vad som helst. Hon fick till exempel inte vara ute sent ens på helgerna och sprit var absolut förbjudet innan hon var 18. Den regeln hade både han och hans mor inpräntat i henne.

Mandy var han däremot mycket svag för. Så när Mandy kom och bad honom och undrade om inte Siw kunde få vara ute lite längre en kväll när de skulle på fest, så gav han med sig. Sin dotter hade han inga problem att vara hård mot, men Mandy kunde han helt enkelt inte säga nej till.

När de kom ner från Siws rum kvällen de skulle på festen och hade klätt upp sig lite grann, så var han på vippen att säga något om det olämpliga i Siws klädsel, tills han insåg att de två tjejerna var klädda i stort sett likadant. Det var bara det att det som på Mandy såg stiligt och bara lite lagom småsexigt ut, såg slampigt och nästan lite löjligt ut på Siw.

De hade båda en kort svart kjol och svarta finmönstrade nätstrumpor och en topp och en lös skjorta ovanpå det. Mandys långa slanka ben framhävdes snyggt i den klädseln, medan den korta kjolen obarmhärtigt blottade Siws feta lår och dessutom stramade över hennes rumpa. De hade dessutom sminkat sig, något åtminstone Siw väldigt sällan gjorde.

Niklas kanske borde sagt nåt om deras utstyrsel den kvällen, men vad skulle han säga? Mandy såg gudomlig ut och hans egen dotter såg ut som en billig slampa bredvid henne. Av någon anledning visste han inte vad han skulle säga, så han valde den fega utvägen och sa ingenting.

De kramade honom innan de for iväg, vilket i och för sig inte var ovanligt, men den här gången kändes det lite stelt eftersom Niklas märkte att han hade fått lite stånd av Mandys sexiga uppenbarelse.

– Ta det försiktigt i kväll nu då! sa han.

– Ja, ja, pappa, sa hans dotter som gav honom en snabb kram.

Av nån anledning kramade Mandy honom längre och hårdare. Han var inte säker, men han undrade om hon kanske kände hans stånd.

Hon viskade nåt i örat på honom också.

– Det är väl okej om Siw dricker lite i kväll?

Niklas svarade inget på det – han blev så överrumplad – men han var nästan säker på att Mandy skulle komma att tolka hans tystnad som ett medgivande. Och av någon märklig anledning blev han ännu hårdare av den tanken.

_ _ _

På festen ser Mandy till att Siw får lite alkohol i kroppen innan hon tar med henne in på toaletten. När de står framför spegeln och bättrar på sminket låtsas Mandy lägga märke till nåt. Det är förstås planerat sedan länge.

– Oj, har du sett hur fult det ser ut när din behå syns genom toppen?

Siw tittar på sig själv i spegeln. Skjortorna har de tagit av sig eftersom det var ganska varmt där. Kanske Mandy har rätt. Mandy själv hade en behå som var slät och lite stoppad och hennes topp var dessutom lite tjockare än den väldigt tunna som hon haft med sig till Siw och låtit henne låna. Mandy hade själv föreslagit att Siw skulle ta den här svarta bygelbehån under även om den syntes ganska bra igenom toppens tunna tyg.

– Vad ... vad ska jag göra åt det då?

– Ta bort den! Gå utan behå, sa Mandy och försökte låta nonchalant samtidigt som hon spänt iakttog Siws reaktion.

– Men det kan jag väl inte?!

– Testa, så kan jag avgöra om det ser bra ut.

Siw tvekade en stund innan hon lite motvilligt krängde av sig den tajta toppen och sedan avlägsnade behån innan hon tog på sig toppen igen.

– Vänta lite, sa Siw och tog upp sin telefon när Siw stod med toppen halvt nerdragen men bröstvårtorna fortfarande blottade.

– Låt mig ta en bild!

– Va gör du? Nej!

Hon drog snabbt ner toppen över brösten men inte tillräckligt snabbt. Mandy hade fått en fin bild på sin kompis blottade bröst. Den kan vara bra att ha, tänkte hon. Hon tog ett par till med toppen nere.

– Snyggt! sa hon när Siw betraktade sig i spegeln.

Toppen var så tunn att Siws bröst tydligt syntes genom tyget.

– Så där borde du alltid gå, du har fina bröst, jag är nästan avundsjuk på dig.

Hon tog sin vän i handen och drog ut henne tillbaka till festen innan hon hann protestera.

Först kände sig Siw väldigt generad över sina behålösa bröst under den tunna toppen, men hon märkte samtidigt hur flera killar tittade på henne nästan uppskattande. Det var hon minsann inte van med.

– Märker du hur killarna gillar vad du visar upp, frågade Mandy av Siw lite senare.

Siw medgav generad att hon kanske lagt märke till några blickar.

De stod bredvid serveringsbordet och pratade. Plötsligt, som på en ingivelse, doppade Mandy fingrarna i ett vattenglas och klämde till över Siws ena bröstvårta och sedan den andra. Hon kände nånting blött på sitt bröst, tittade ner och såg att hennes bröstvårtor nu var helt synliga genom det tunna och nu blöta tyget.

– Så där, nu ser det ännu bättre ut!

– Mandy! Vad gör du?!

– Hjälper dig att få killar ... din största tillgång är dina bröst. Killar gillar stora bröst. Vill du ha killar så gäller det att marknadsföra sig.

– Men, men ... vem har sagt att jag ens vill ha killar? Och på det här sättet! Det ... det är så billigt ...

– Vad då billigt? Många tjejer betalar för att få så stora bröst som du. Resten av din kropp är kanske inte så mycket att ha, men brösten är ... så de måste du visa upp om du ska ha en chans.

– Men ... men jag vill inte bjuda ut mig på det här sättet. Siw grät nästan.

– Men medge att du gillar killarnas blickar?

Mandy kramade om Siw och viskade det sista i hennes öra.

– Medge att du blir lite kåt samtidigt av att visa upp dem ...

Hon var inte säker på hur långt hon skulle ta det här men hon visste att hon måste få sin vän att på nåt sätt medge både för Mandy och sig själv att hon var med på det.

– Medge att du gärna skulle ha nån av de snygga killarna att smeka dina bröst. Kanske flera killar samtidigt.

– Jag, jag ...

Hon visste inte vad hon skulle svara på det. Visst hade det pirrat lite speciellt när hon märkt att flera killar tittat lite uppskattande på henne, men att låta dem tafsa på henne? Ingen hade nånsin rört hennes kropp, annan än hon själv, på många år. Inte sedan hennes mamma eller pappa hade badat henne kanske och torkat av henne efteråt.

Korta kramar förstås, men inget mer.

Själv smekte hon sig ibland. Hon hade väldigt känsliga bröst och ibland kom hon i en liten orgasm bara av att smeka sig själv på brösten. Men tanken på att nån annan skulle ...

Redan det att Mandy klämt till hennes bröstvårtor med sina blöta fingrar hade sänt en ilning ner till hennes sköte. Faktum var att hon var lite småförälskad i sin vän, något hon aldrig skulle våga erkänna. Fast hon gillade förstås killar också, det visste hon bestämt. Men Mandy var så snygg ...

 

Mandy såg till att hålla Siw så där lagom berusad genom hela kvällen. Inte så full att hon inte visste vad som hände, men ändå så pass att hennes omdöme var omtöcknat och hon därför var mottaglig för sånt hon annars inte skulle gå med på.

En annan gång de hade varit på toaletten tillsammans hade Mandy fått henne att ta av sig trosorna. Det hade nämligen varit kö och Siw hade inte riktigt kunnat hålla sig helt utan en skvätt kiss hade fuktat hennes trosor. Tack och lov hade hon ordentliga trosor tänkte hon. Inte den där tunna, pyttesmå sorten som vissa tjejer tydligen tyckte man skulle ha. De här trosorna klarade tack och lov att samla upp lite kiss.

Men när hon väl på toaletten småfnissande berättade för Mandy att det hade hunnit ske en liten olycka fick hennes vän henne att förstå att det var bäst om hon tog av sig trosorna och hängde dem på tork.

Siw lät sig övertalas. Hon blev tvungen att ta av sig strumpbyxorna först eftersom hon hade trosorna under.

Mandy skrattade till och Siw undrade varför.

– Du vet väl att det inte är inne med så där vildvuxen buske?

Siw hade hört om att vissa ansade sina könshår men själv hade hon aldrig riktigt förstått vitsen med det. Visst hade hon klippt några enstaka strån som spretat lite, men hon var nästan stolt över att hon hade så mycket hår.

Mandy lyfte snabbt upp sin egen korta kjol, drog ner trosor och strumpbyxor och visade att hon bara hade en söt liten tofs kvar ovanför vulvan.

– Om du vill, kan jag hjälpa dig att ta bort lite av den där yviga busken din.

– Varför det?

– För att det är så mycket snyggare ... och sexigare!

– Men om ingen ändå ska se den, så ...

– Det vet man väl aldrig ... det gäller att vara beredd, sa Mandy med ett leende. Jag har både sax och rakhyvel med. Sätt dig där så kör vi igång!

Mandy pekade på en litet bord som stod där. Siw visste inte riktigt om hon ville det här, men hon hoppade i alla fall upp på bordet. Hon hade inte hunnit ta på sig strumpbyxorna på nytt så det fanns inget i vägen när hon på Mandy uppmaning särade på benen.

Hon tog fram telefonen igen.

Siw stängde instinktivt benen.

– Var inte fånig! Vi måste ju ha en bild på före och efter. Seså, sära på benen igen så jag ser nåt.

Siw särade tveksamt på sina breda lår.

– Mera! Med de där feta låren får du så lov att bresa ordentligt om det ska bli några bra bilder ... just så ... och så kan du luta dig lite tillbaka. Bra! Vänta lite ...

Mandy tog en mugg som fanns där, fyllde lite vatten i den och hällde över Siws bröst så att den tunna toppen blev nästan genomskinlig.

– Vad gör du?!

– Lugn, det hinner torka innan vi är klara med busken din. Det blir bättre bilder så här.

Mandy hade förstås rätt. Med en blöt topp där Siws stora bröst var nästan helt synliga och en bar fitta blottad mellan ett par brett skrevande ben, var det rena porren Mandy höll på att producera.

– Gillar du att visa upp dig? Mandys röst var lite grötig ... Jag ser att du är blöt ... inte bara på brösten alltså utan mellan benen också.

Siw var mycket riktigt blöt i skrevet. Inte bara lite fuktig, utan plaskblöt. Kameran fångade också tydligt hur det glänste till.

– Mmmm, ååh ... Siw kunde bara stöna till svar. Hon förstod inte själv vad det var som hände. Hon hade börjat titta en del på porr på nätet, men inte så mycket ännu för hon var rädd att nån – kanske hennes stränga pappa – skulle komma på henne. Men hon hade i alla fall sett så pass många tjejer i sexiga poser att hon kände igen något av den här situationen från det. Och redan när de kom in till toaletten nu så hade hon varit lite småkåt av alla de intresserade blickar hon plötsligt fått av killarna på festen. Siw var inte van med att nån kille överhuvudtaget lade märke till henne. Alla brukade titta på Mandy och Siw var alltid mera som ett bihang som fanns där men som man inte riktigt behövde ta på allvar. Men nu tittade de alltså på henne också. Visserligen var det ingen som tittat henne länge i ögonen, utan blicken hade nästan genast fallit en våning ner till hennes bröst. Men det gjorde egentligen inte så mycket, hon fick i alla fall uppmärksamhet.

 

Och nu tog Mandy bilder av henne ... nästan riktiga porrbilder kändes det som ... åtminstone när Mandy bad henne att sära på sina blygdläppar och visa lite pink och titta in i kameran samtidigt.

– Bra, Siw! Bjud ut dig riktigt ordentligt! Här är jag, vill ni ha mig så är det bara att ta för sig ...

Siw hörde vad hon sa men ändå inte.

Mandy la ifrån sig telefonen.

– Nu ska vi ta bort det mesta av den fula busken så blir det ännu bättre bilder efter det.

Hon använde saxen för att ta bort det mesta av Siws könshår. När det bara var kort stubb kvar la hon på lite rakgel som hon tydligen hittat nånstans innan hon varsamt tog bort resten med hyveln. Hon var så försiktig hon bara kunde, för att det inte skulle bli fula skärmärken. Inte för att hon brydde sig för Siws del egentligen men det skulle göra bilderna sämre om det fanns sår efter rakhyveln.

Till sist la hon på lite after shave som hon också hade lyckats hitta.

– Se så fint!

Hon höll upp en spegel framför Siws nu helt kala fitta och visade sin vän resultatet.

– En riktigt fin porrfitta, haha.

 

Siw visste inte riktigt vad hon skulle tro. Hon blev förskräckt, eftersom hon aldrig trott att Mandy hade tänkt raka bort allt hår. Samtidigt fick hon lov att hålla med om att det var lite sexigt, nästan porrigt som Mandy sa. Nu hade hon en porrfitta ... hon funderade fortfarande på vad det skulle betyda för henne, när Mandy åter tog fram telefonen och började ta nya bilder.

Siw reagerade instinktivt med att igen stänga benen om sin nyrakade fitta.

– Nämen, tjejen! Vad gör du? Nu har du ju en porrfitta att visa upp. Klart jag måste ta bilder och dokumentera förvandlingen. Seså, sära på benen ... så brett du kan ... visa att du är stolt över vad du har och över den du är. Du är sexiga Siw, som killar vill knulla ... du är bystiga Siw som älskar att visa upp sina bröst.

Siw dras med i strömmen och känner hur kåtheten bultar i henne. Kanske nån kille faktiskt ville ha henne ... kanske inte som flickvän, men kanske han kunde gå med på att knulla henne om hon gjorde allt han ville.

Det var som om Mandy läst hennes tankar ...

– Vet du Siwan, när man inte är snygg som jag så får man ta till andra knep. Du kanske inte lyckas få nån pojkvän som gillar dig på riktigt, men jag är säker på att det finns många killar som kan tänka sig att ha sex med dig ... kanske bara för att det inte finns nån annan. Eller kanske för att deras flickvänner inte släpper till. Då kan de behöva nån som alltid ställer upp. Det är nåt för dig, Siw. Men då måste vi se till att saluföra dig. Jag kan va din manager om du vill ...

Tankarna snurrade vilt som en skenande karusell i Siws huvud. Det där lät ju som ... som ... ja, som vad då? Som att Mandy skulle sälja henne.

– Vad menar du med att saluföra? Det låter som att jag var nåt du sålde.

Mandy log. Hennes planer var verkligen att sälja sin kompis till sina manliga vänner och andra kontakter. Själv skulle Mandy vara hennes hallick som tog största delen av vinsten. Hon räknade med att Siws självkänsla var tillräckligt låg för att hon skulle få henne övertygad om att det var enda sättet nån skulle vilja ha henne. Och Mandy hade inga större moraliska tveksamheter när det gällde att utnyttja situationen.

– Tja, varför inte? Jag tycker det låter som en bra affärsmodell som vi båda har nytta av. Det finns många män som vill ha nån att dra över och inte är så nogräknade bara de får knulla. Och till och med kan tänka sig att betala för det

– Betala för sex ... men, men då är jag ju en ...

– En ung företagare inom sexbranschen, passade Mandy snabbt på att formulera det som, även om både hon och Siw tänkte "hora".

– Nu vill jag ha några bilder till. Kan du lyfta upp toppen så att brösten syns?

Siw visste inte varför hon lydde.

– Bra, håll upp toppen med ena handen och så särar du på fittläpparna med den andra ... Fint, och så ser du in i kameran och tänker på alla killar som kommer att se den här bilden.

Först nu gick det upp för Siw att andra än hon och Mandy skulle komma att se de här bilderna där hon fläkte ut sig. Hon fann sig på nåt märkligt sätt resignerat i det, som att hon redan accepterat sitt öde.

– Fina saker! Kan du slicka dig sexigt om munnen också. Slampan Siw, ful men kåt och villig! Haha!

Siw hörde hur hennes vän skrattade åt henne och sa ganska nedvärderande saker om henne, men hon brydde sig inte längre. Hon visste att hon inte var nån skönhet, men om hon trots det kunde vara sexig på nåt sätt så var det inte helt hopplöst ändå.

Mandy knappade en stund på sin telefon.

– Sådär ja! Nu har jag sänt några sexiga bilder på dig till några av killarna här på festen.

Siw rodnade och kände hur tårarna trängde på, men samtidigt kände hon en märklig hetta inom sig och en sorts oväntad tacksamhet gentemot sin vän.

– Vad händer nu då? frågade hon tyst.

– Det är dags att inleda din nya karriär som hora, sa Mandy med ett bländande leende, som om hon gjort sin vän en stor tjänst.

Siw tittade storögt på henne. Hon undrade plötsligt var hennes mamma och pappa skulle säga om de såg bilderna. Igen var det som om Mandy läste hennes tankar.

– Du förstår väl att med de här bilderna på dig så har jag en fin liten hållhake på dig, så även om du skulle ångra dig i morgon när du nyktrat till och hunnit tänka över saken, så vet vi båda att det blir som jag vill i alla fall. Annars går de här bilderna till både din farsa och din morsa och alla andra som betyder nåt för dig. Men oroa dig inte, jag vill bara vårt gemensamma bäst. Mandy log så brett att Siw nästan trodde henne.

 

Mandy tog några bilder till.

– Nu har vi bara ett problem. Vi kan inte ha en oskuld som fnaskar. Men det är lätt fixat. Jag har auktionerat ut din oskuld och just nu är det två killar här på festen som har slagit sig samman och bjudit högst. Se inte så förvånad ut! Du kan väl tacka mig. Du kommer att förlora oskulden i kväll.

Siw satt som förlamad och såg på sin vän.

– Ta på dig strumpbyxorna, så går vi ut. Och se till att hasa upp kjolen så högt att din rakade fitta syns genom strumpbyxorna när du sitter. Hädanefter gäller det alltid för dig att marknadsföra dig och visa upp små smakprov. Toppen har nästan torkat men det gör inte så mycket.

 

De gick ut tillbaka till festen. Mandy hade berättat att oskuldsknullet skulle ske först om en timme. Tills dess skulle hon få gå omkring på festen och visa upp sig så kanske de kunde trissa upp budet ännu högre.

Siw undrade i sitt stilla sinne vad hennes oskuld kunde kosta. Var det fråga om hundringar eller tusenlappar? Och hur skulle det komma att kännas? Skulle det göra ont? Av nån anledning fanns aldrig tanken hos Siw att hon skulle kunna vägra. Och det var inte bara på grund av bilderna. Mandy hade alltid haft ett övertag över henne, hon hade nästan alltid gjort som hon sagt. Och i kväll var inget undantag. Mandy ville sälja hennes oskuld till högstbjudande, då skulle hon få göra det. Det var nästan som att Siw inte var sin egen. Det var inte hon själv som sålde sin oskuld, utan det var hennes bästa – och enda – vän Mandy som gjorde det.

 

Skulle det varit ett normalt vänskapsförhållande, skulle Siw kanske ha funderat över vad det riktigt var för vän som betedde sig så. Men deras förhållande hade aldrig varit riktigt normalt eller jämlikt. Mandy hade många andra vänner också, men Siw hade bara Mandy. Därför var hon i ett beroendeförhållande till henne. Osunt kanske, men det enda hon hade och kände till. Ofta satt Siw ensam hemma när Mandy hellre var ute med häftigare kompisar, men genast Mandy berättade att hon ville ha Siw med sig sken ljuset igen i Siws svältfödda själ och hon tackade alltid ja när Mandy föreslog nåt. Att det nu höll på att kulminera i det här, var på sätt och vis bara logiskt i alla sin perversa ologiskhet. Vanliga, riktiga vänner sålde inte sina vänner för sex, men för Mandy var det inget konstigt med det. Siw hade alltid varit en vän hon gick till antingen när ingen annan av hennes vänner var lediga eller när hon hade nytta av det.

Efterhand hade hon allt mer börjat inse att hon fick en sorts pervers njutning av att utnyttja sin väns godtrogenhet.

_ _ _
 

En timme och några ytterligare glas sprit senare ledde Mandy Siw till ett sovrum på övre våningen. Hon berättade att hon hade lyckats trissa upp priset på Siws oskuld ännu högre. Siw förstod inte riktigt varför, men av någon anledning gjorde det henne nästan stolt.

– Ja, och efter att han som vann budgivningen har knullat dig, så har du ett par kunder till. Tyvärr kan vi inte hålla på för länge nu i kväll, eftersom din pappa skulle bli alltför misstänksam ifall du inte kom hem på hela natten. Jag har ganska bra hand med honom, men inte ännu så bra att jag kan göra riktigt vad jag vill med dig.

Siw undrade i sitt smått berusade tillstånd vad Mandy hade menat med det, men hann inte fundera desto mer för nu var det dags. Hon skulle förlora oskulden. Inte riktigt som hon hade tänkt sig det, men nu fick det bli som det blev.

– Här är din första älskare, sa Mandy och visade in Oskar som gick en klass över dem.

Siw rodnade lite när hon såg vem det var. Hon blev på samma gång lättad och lite generad. Oskar var en av de killar Siw brukade se lite extra längtansfullt på. Och nu skulle han vara den som tar hennes oskuld. Att kyssa honom var en av de saker hon gick omkring och dagdrömde om, men nu skulle de göra så mycket mer. Och han skulle inte ta henne för att han älskade och respekterade henne, utan för att han köpt hennes kropp. Hon kände motvilja, men samtidigt nån sorts glädje – och en hel del kåthet, trots allt. Hon förstod inte sin egen reaktion.

Hon visste att Oskars familj hade det bra ställt, så det var inte konstigt att han hade bjudit högst. Hans pappa var chef på nåt stort bolag och familjen hade bott utomlands en tid för några år sedan. Siw undrade om han visste att hon var lite förtjust honom – och om Mandy visste det.

– Såja horan, klä av dig så jag kommer åt. Jag har betalt mycket för att få vara den första som tar dig, så se till att det är värt pengarna.

Siw började klä av sig samtidigt som hon kände tårarna bränna bakom ögonlocken. Han kunde väl låta bli att tala så förnedrande till henne ...

– Fy fan, vilket fetto! Men en fitta är alltid en fitta och efter att jag och Pernilla gjorde slut så har jag inte fått knulla. Annars hade jag väl aldrig brytt mig om att bjuda.

Det lät nästan som att han ursäktade sig själv, inte för att han köpt sex men för att han brytt sig om att köpa en som hon. Det höjde inte Siws självförtroende direkt.

– Men schysta rattar i alla fall, sa han och Siw sög åt sig den lilla uppmuntran. Det var som Mandy hade sagt, hennes bröst var i alla fall tillräckligt stora för att killar skulle gilla dem.

– Här, sug mig hård först! Ner på knä!

Oskar hade tagit av sig byxorna. Skjortan behöll han på, han tänkte ändå inte tillbringa lång tid med den här tjejen. För honom vad det inte stora pengar han lagt ut. Han hade velat vinna budgivningen av två skäl. Dels ville han helt enkelt visa att han hade pengar och kunde kasta bort dem på sånt här om han så ville, utan att det bekom honom. Dels var han inte intresserad av att doppa sin ädlaste kroppsdel i en fitta någon annan nyss använt. Därför hade han sett till att vinna.

Siw såg på den märkliga stång hon plötsligt hade framför sig och undrade lite vad hon förväntades göra. Hon hade som sagt nyss börjat titta på porr och hade inte hunnit ta så mycket lärdom av de kvinnliga stjärnorna ännu. Hon tog i alla fall snoppen i sin hand – eller kanske hon borde kalla den kuk nu ... och förde handen försiktigt fram och tillbaka. Så pussade hon lite försiktigt på toppen av ollonet.

– Sug ordentligt! sa han och stötte samtidigt framåt med höfterna så att kuken åkte in i munnen på henne.

Hon hostade till av det plötsliga intrånget.

– Har du aldrig ens sugit kuk? Det var minsann en riktig oskuld du bjuder ut här Mandy.

– Jag sa ju det. Och det är det du betalar för. Hon har aldrig gjort nånting med en kille tidigare. En riktig oskuld. Och det skulle hon säkerligen ha förblivit länge till om jag inte hjälpt henne lite på traven, sa Mandy med ett leende som nästan kunde tolkas som vänligt.

Sedan instruerade hon sin vän lite grann hur hon kunde göra det skönt för killen och Oskar hjälpte till med att grymta nöjt eller missnöjt beroende på vad han gillade det hon gjorde.

Efter en stund knuffade hon till henne så hon nästan föll bakåt.

– Lägg dig på sängen så knullar vi!

Siw kröp upp i sängen och lade sig på rygg. Oskar brydde sig inte om att göra det skönt för henne, men kollade i alla fall så att hon kändes tillräckligt blöt innan han körde in toppen av sin kuk i hennes hittills helt obrukade fitta. Hon stönade till i vad som antingen var smärta, förvåning eller möjligen njutning. Hon var trång, men ändå så pass blöt att han kom in ett stycke till utan att det tog emot. Efter en stund tog det liksom stopp i alla fall.

Han reste upp överkroppen lite, lät ett leende spela över ansiktet och stötte sedan in kuken hårt. Siw skrek till och jämrade sig sedan lite, men efterhand som smärtan lade sig övergick jämret mera till vad som kanske närmast kunde beskrivas som ett gnyende. Gnyendet ökade lite i intensitet i takt med att Oskar fortsatte köra kuken ut och in i hennes knullgång och både han och Mandy blev nästan förvånade över att Siw efter en stund – och i princip samtidigt som Oskar också nådde klimax och fick utlösning – skrek rakt ut i vad som inte kunde tolkas som annat än en ordentlig orgasm.

– Ja, ja, jaaa .... skönt! Uuuuh, mmmm, ååå ... aaaAh!

Hela Siws inre uppfylldes av den underbara känslan. Hon krampade, skakade, grät och skrattade lyckligt … allt liksom samtidigt. Efter en stund suckade hon först djupt och såg sedan först upp på Oskar, som just tagit hennes oskuld … och sedan på sin vän Mandy som stod bredvid och såg på och just hade dokumenterat allt med sin telefonkamera.

– Tack! sa hon först till den ena, sedan till den andra. Tack, det var det skönaste jag nånsin varit med om.

Mandy förstod inte riktigt vad som hänt. Hon hade nästan varit rädd att det hon utsatte sin vän för skulle få henne att hata henne för resten av livet, men nu tackade hon henne i stället.

Oskar drog på sig byxorna och gick ut ur rummet. Han var också överraskad över det som hänt. Han hade kommit in med en överlägsen attityd och inte haft höga tankar om Siw, den småfula och intetsägande tjejen vars oskuld han köpt. Men nu när han gick ut, var han tvungen att konstatera att det var en av de bästa sexupplevelser han hittills haft i sitt relativt unga liv.

Det var som att nåt hände med Siw där på sängen när de knullade. Som att hon lyfte sig ur den förnedrande situationen och själv tog över initiativet. På något sätt hade hon låtit sin fitta mjölka hans kuk, nåt han inte känt med nån av de andra tjejerna han haft sex med. Hon måste helt enkelt vara en naturbegåvning.

När han hade gått in i rummet och sett henne hade han aldrig tänkt tanken på att han nånsin skulle vilja knulla en tjej som henne mer än en gång. Men nu märkte han att han redan undrade när han kunde få knulla henne igen. Flera av de mycket snyggare tjejer han fått i säng hade närmast legat där som döda fiskar och pliktskyldigast låtit honom knulla dem, men den här ... på något sätt kändes det som att de verkligen blivit ett i sexakten. Märkligt, tänkte han när han gick ner för trappan och mötte de killar som var på väg uppåt. Han förvånade sig själv med att nästan känna avundsjuka gentemot dem.

 

Uppe i rummet smekte Mandy nästan ömsint sin vän över kinden.

– Var det skönt?

– O, ja. Jätteskönt, Tack, Mandy! Och jag menar det verkligen. Utan dig skulle det här aldrig hänt. Utan dig skulle jag antagligen suttit hemma med pappa nu och tittat på teve.

– Orkar du lite till? Det är några till på väg ...

Siw visste inte om hon skulle orka med mer, efter den ordentliga urladdningen, men på något konstigt sätt ville hon inte göra sin vän besviken. Hon ville att Mandy skulle vara nöjd med henne, så hon nickade.

– Jag ska göra mitt bästa. För din skull. Och lite för min egen ...

Mandy log.

– Ja, det är inte förbjudet att njuta fast man är på jobb ...

Hon var mån om att återta makten över både situationen och sin vän. Hon kunde inte bli vek. En hallick fick inte ha för starka känslor för sin hora. Däremot var det bra om horan kände sig emotionellt bunden till sin hallick, då skulle hon gå med på mer.

I väntan på nästa kille, hann Siw förundras över hur bekväm hon plötsligt kände sig i situationen. När hon fått orgasm i sitt första knull var det som om allting plötsligt fallit på plats. Hon kanske hade funnit sin kallelse i livet. Det var att klä av sig naken och låta sig bli knullad.

Hon mindes hur kåt hon blivit tidigare på kvällen när Mandy tog de porriga bilderna av henne, hur hon så småningom, när hon väl kom över den första skammen, började njuta av all uppmärksamhet hennes nästan blottade kropp gav henne. Hon hade gått omkring på festen i sin tunna topp och i strumpbyxorna utan trosor och kjolen så högt upphissad att hennes nyrakade fitta alltsom oftast skymtade fram. Hon hade till och med sett till att sitta så att den som ville titta hade full insyn mellan hennes ben. Med sina breda lår, var det inte lätt att göra det utan att det blev ganska uppenbart att hon friskt bjöd ut sig.

Och nu det här, att få knulla! Knulla, knulla, knulla! Hon var inte längre oskuld. Det fanns ingenting att hålla på. Porriga nakenbilder på henne fanns i otaliga telefoner redan. Det gjorde henne inget. Hon var stolt över det.

Det enda hon var lite orolig över var om hennes föräldrar skulle komma att se bilderna – eller nån av de filmer Mandy tagit av när hon blev knullad. Eller var det ens så farligt? Då skulle de se vem hon egentligen var. Hon var inte bara deras dotter Siw. Hon var framför allt en kåt hora som valde att sälja sin kropp för sex.

Hon visste ju att det egentligen var Mandy som sålt henne och som också lurat in henne i den här situationen, men samtidigt hade hon inte varit svår att leda dit. Hon visste att hon borde ha sagt nej direkt vid de första bilderna, men det var något i henne som ville ge efter, som självmant ville försätta henne i den situationen att hon inte hade något val utan måste fortsätta på den väg hennes vän Mandy stakat ut. Hon visste också att hon skulle komma att fortsätta längs den vägen, hur långt den än tog henne. Hon skulle låta Mandy sälja henne till olika killar och män. Var och hur hon fixade kunderna, brydde sig inte Siw om – så länge hon fick fortsätta knulla.

I kväll hade hon haft sex med tre andra killar förutom Oskar. Den som kom direkt efter Oskar var väl helt okej, men det gick alltför snabbt för honom så Siw hann inte med att njuta själv innan det var klart. Men efter det var det två killar som ville knulla henne tillsammans. Det var de två som länge haft det högsta budet. Det var Pelle som gick i hennes egen klass och hans kompis Tobias från parallellklassen. De var båda rätt kaxiga typer som med jämna mellanrum lät förstå att de minsann hade varit ihop med flera tjejer och visste hur de skulle tas.

Nu visade det sig ganska snart att de båda i själva verket var oskulder. Mandy skrattade lite förvånat åt dem när hon märkte hur tafatta de var. Men Siw kände sig i stället glad och stolt över att hon tydligen fick vara deras första och ville försöka se till att det blev så skönt som möjligt för dem. Hon hade redan lagt sig till med nån sorts yrkesstolthet och ville ge dem valuta för pengarna. Hon gjorde sitt bästa för att uppmuntra dem och berätta för dem hur de skulle göra för att det skulle bli skönt för henne och för dem också. Hon var visserligen inte så bra ännu på att suga kuk, det förstod hon, men hon gjorde sitt allra bästa för att de skulle tycka det var skönt. Hon tog dem i tur och ordning i munnen och fortsatte att med en hand runka den kuk som hon inte hade i munnen just då. Hon pratade också med dem och berömde deras kroppar och speciellt deras kukar.

– Mmm, jag älskar att suga era kukar. Jag kunde nästan göra det gratis för de är så fina. Hårda och sköna. Det ska bli så skönt att få ta dem i mig. Hur vill ni knulla mig? En åt gången, eller vill ni jag ska ta en i munnen medan den andra knullar mig i fittan? Vi ska ha det så skönt. Jag ser så fram emot att få knulla er nu och sen träffa er i skolan på måndag och veta vad vi har gjort tillsammans. Jag hoppas ni ska köpa mig många gånger. Och att ni berättar för alla era kompisar vilket bra knull jag är.

Mandy var förbluffad. Hon hade aldrig i sin vildaste fantasi trott på den här utvecklingen. Hon hade trott att hon skulle bli tvungen att mer eller mindre tvinga sin vän och utpressa henne för att få henne att göra det hon ville, men här sitter hon och saluför sig själv och sina tjänster som den värsta försäljaren.

Det visade sig att killarna gärna knullade henne båda samtidigt, men att de ville turas om med mun och fitta. Det gjorde att Siw, varje gång en kuk som just varit i hennes fitta återkom till hennes mun, fick smaka sina egna kåta fittsafter. Hon märkte att hon gillade det. Hon undrade om hon skulle gilla en annan tjejs fittsafter också. Hon tänkte på sin vackra vän och insåg att hon hade starka känslor för henne. Hon var tänd på henne, kanske kär i henne också, men framför allt kände hon en definitiv sexuell dragning till Mandy. Kanske det var därför hon så lätt låtit sig ledas in i det här. Hon gjorde det egentligen för att göra Mandy nöjd och visa henne sin kärlek och tillgivenhet. Men nu när hon fått uppleva den underbara sexuella extasen, så gjorde hon det också för sin egen skull.

Med en kille i var ända var det inte svårt för Siw att nå flera orgasmer efter varann. Killarna var dessutom uthålliga, trots att det var deras första gång. Siw njöt av att bli fylld i två hål samtidigt. Hon försökte hålla sin mun stilla och läpparna o-formade så att det blev lätt för den hon hade i munnen att knulla henne. På det sättet kunde hon koncentrera sig på sin egen njutning. De var ganska duktiga på att jobba i samma takt också, så ganska snart var de alla tre inne i en skön rytm. Den avbröts bara av att killarna bytte plats med varann ett par gånger och Siw fick fräsch fittsaft i munnen.

Till slut hade båda killarna och Siw kommit så många gånger så de var nöjda.

– Vem fan hade anat att du var ett så skönt knull, utbrast Tobias.

– Inte jag heller, förrän i kväll, sa Siw med ett skratt.

– Kan man bli stamkund och få rabatt, frågade Pelle med ett flin som inte alls var elakt.

– Det får ni komma överens med min manager om.

– Jaha, manager, tänkte Mandy. Ja, varför inte. Hallick eller manager ... båda kan väl duga. Fast managers kanske sällan tar så skamligt höga andelar av betalningen som jag har tänkt göra. Högt sa hon: haha, det får vi återkomma till.

_ _ _
 

Klockan var redan en bit efter midnatt när Mandy förde Siw hem. Siws pappa hade ringt flera gånger, men eftersom Siws telefon var tillfälligt ur bruk – nåt som Mandy hade sett till att fixa tidigt under kvällen – så hade han så småningom ringt Mandy i stället. Hon hade pratat lös lite mer tid ett flertal gånger under kvällen. Ett av samtalen tog hon just när Siw hade sin andra kund för kvällen, men tack och lov var det den killen som kom alltför tidigt så Siw hann aldrig bli särskilt ljudlig. Hade han ringt under det första eller det sista knullet hade det varit en annan sak. Mandy var visserligen inte säker på att han skulle ha känt igen sin egen dotter i de kåta skriken, men han skulle kanske ha blivit misstänksam i alla fall.

Siws pappa mötte dem i dörren med en blick som angav både oro och lite ilska, men framför allt kanske lättnad över att få hem sin dotter.

Mandy hade sett till att Siw fått på sig både behå, trosor och skjorta – och make-up:en som tidigare under kvällen hade kletats ut ordentligt, hade de tvättat bort. Det var svårt att ana att Siw först visat upp sig ganska ohämmat och sedan knullat med fyra olika killar under kvällen. Lite berusad var hon visserligen fortfarande, men inte så att det märktes allt för mycket på henne.

– Kanske bäst du går och lägger dig direkt, så pratar vi i morgon i stället, sa Siws pappa.

Siw gick iväg mot trappan till övervåningen. I stället för att vända och gå ut igen, så viskade Mandy till Niklas ”Jag kommer ner om en stund” och följde sedan efter Siw upp till hennes rum. Niklas stod kvar konfunderad. Hon hade kysst honom på kinden samtidigt som hon sagt det. Han gick ut i köket och hällde upp ett halvt glas vin åt sig, lutade sig mot köksbänken och läppjade på vinet samtidigt som han funderade över vad som kan ha hänt i kväll. För nånting hade hänt, det var han säker på. Redan det att Mandy flera gånger under kvällen hade lyckats övertala honom att ge dem lite mer tid – när de äntligen kom hem var det flera timmar efter överenskommen tid. Han hade låtit sig övertalas, med löfte om att få sig berättat om kvällen.

Och genast de kom innanför dörren såg han att det var nåt speciellt med hans dotter. Hon hade en sorts glöd över sig, samtidigt som hon inte riktigt klarade av att se honom i ögonen. När deras ögon äntligen möttes för en kort stund, var det ett sorts trots i hennes blick.  Mandys blick hade också varit svårläst. Hon hade sett samtidigt både nöjd och lite skuldmedveten ut. Som att hon gjort nåt som han kanske inte skulle tycka helt om, men som hon ändå var glad att hon genomfört.

Och nu stod han och väntade på att Mandy skulle komma ner och ge honom någon sorts förklaring.

Efter en kvart kom Mandy ner, gick fram till honom i köket och gav honom en intensiv kyss som snart övergick i en tungkyss.

– Fy fan vad jag blev kåt av att se henne knulla i kväll! Om du vill, så får du ta mig här och nu. Om inte, så far jag hem.

Efter den första överraskningen besvarade Niklas så småningom hennes kyss, lade undan sitt vinglas och lät sina händer lite trevande utforska hennes kropp.

– Pappa, jag vill ha din kuk i min lilla tonårsfitta, sa hon och såg honom i ögonen.

Han kände hur han styvnade ännu mer av att hon kallade honom pappa. Han var nästan säker på att hon visste att han gärna skulle haft henne som dotter och nu spelade hon på det.

Förutom att de snackat i telefon några gånger under kvällen när hon övertygat honom om att ge dem mera tid, så hade hon sänt honom ett par av de bilder hon tagit på Siw. Inte de porrigaste, men ändå några rätt så utmanande.

– Vill du ha fler bilder av din dotter, så får du så lov att låta oss va en stund till, hade hon bland annat sagt åt honom under ett av deras samtal.

– Okej, men bara en halv timme till då … hade han svarat den gången. Då visste hon att hon hade honom.

En timme och två bilder senare var de fortfarande kvar på festen.

– Blir du kåt av bilderna, Niklas? hade hon frågat honom.

Han visste att det rätta hade varit att förneka det, men när han inte gav något svar, skrattade hon bara och sa att det var väl det hon visste.

Efter det skickade hon en av de mera porriga bilderna. ”Den här bilden blev väldigt populär bland killarna på festen” hade hon skrivit till bilden. ”Vill du se fler?”

Hans korta ”ja” hade slutligen gett henne allt svar hon behövde. ”Jag visar mera när vi kommer hem” hade hon svarat.

Nu stod de och grovhånglade hemma i hans kök medan hans dotter förhoppningvis låg uppe i sitt rum och sov.

– Vill du se fler bilder nu? Eller kanske en film?

Han grymtade något svårtydbar till svar.

– Vi kan knulla och se på film samtidigt …

På vägen till vardagsrummet slet de av sig kläderna.

– Sätt dig i soffan så jag kan rida dig samtidigt som vi ser på porrfilm med din dotter i huvudrollen.

Niklas trodde inte sina öron och förstod inte riktigt varför han så villigt lät sig föras ned i denna erotiska malström. Han hade för länge sedan kopplat bort stora hjärnan och drevs nu helt av behoven hos den lilla hjärna han hade mellan benen.

– Vill du veta vad som hänt i kväll?

– Ja … stönade han fram samtidigt som han kände hur hans kuk försvann in i hennes varma, sköna, trånga, blöta fitta.

– Jag sålde Siws oskuld i kväll. Och efter det sålde jag henne till ett par kunder till. Hon är min hora nu och jag är hennes hallick.

Niklas hade anat det värsta när han såg bilderna hon skickat. Och han tyckte sig också ha hört något i bakgrunden under ett av deras samtal som påminde om sex.

När han inte sa nåt, blev Mandy bara modigare.

– Är du okej med det? frågade hon. Att jag säljer hennes kropp och tar det mesta av pengarna?

Det hon sa gjorde honom märkligt nog bara hårdare. Han visste att han inte borde reagera så, men förmådde inte kämpa emot.

– Om vi ser på filmen där hon knullar så kommer du att se att hon njuter av det. Vill du se hur din dotter tar kuk samtidigt som du knullar hennes bästa kompis som har sålt henne?

– Ja! lyckades han få fram. Ja, ja, JA! Visa mig filmen! Han kunde knappt bärga sig. Nånting i hela situationen gjorde honom sprängkåt. Någonstans där inne visste han att det på sätt och vis var att förråda sin dotter att han som pappa såg en film där hon hade sex samtidigt som hennes bästa vän grenslade honom, men just nu hade han inte kraft att stå emot de andra, starkare känslorna. Han mindes inte att han någonsin tidigare känt sig så hård och så kåt.

– Då startar jag filmen …

Hon visade först några av bilderna när hon fått Siw att verkligen bjuda ut sig för kameran. Hon kände hur Niklas kuk liksom riste till när hon visade bilden där Siw höll upp sin topp med ena handen och särade på blygdläpparna med den andra och såg rakt in i kameran. Sedan startade hon den första filmen, den där hon förlorade sin oskuld och efter en stund uppnådde sin första orgasm för kvällen och efteråt tackade både killen som knullat henne och Mandy.

– Din dotter är en naturbegåvning som hora, sa Mandy samtidigt som hon sakta åkte upp och ner på Niklas stenhårda påle. Gillar du det du ser?

Niklas nickade.

– Vill du se mer?

Han nickade igen.

– Vad vill du se? Berätta för din favoritdotter vad du vill hon ska visa dig.

Där var det igen … hon spelade på deras tänkta pappa-dotter-relation. Han samlade sig för att försöka få ur sig ett par begripliga meningar.

– Jag vill … började han trevande … att min underbart sexiga favoritdotter visar en film på hur den andra dottern blir knullad … och att pappas favoritdotter samtidigt fortsätter att knulla sin älskade pappa.

– Mmm, det gjorde du bra. Hon kysste honom innerligt. Älskar du mig mer än du älskar Siw? viskade hon i hans öra. Säg att du gör det, så lovar jag att du ska få knulla mig fler gånger.

– Ja, jag älskar dig mera än jag älskar Siw.

– Önskar du att jag var din dotter i stället för hon?

– Ja, det önskar jag … han nästan grät när han klämde fram sin bekännelse som i själva verket har ganska sann. Han hade alltid haft ett gott öga till Mandy och hade gärna sett henne som sin egen dotter.

– Då har du heller ingenting emot att Siw fortsätter knulla, antar jag? Att hon fnaskar, horar, prostituerar sig, har sex för pengar … Och att jag gör mig rik på hennes bekostnad …

– För min del får du göra vad du vill. Du är ju min favoritdotter och i mina ögon kan du inte göra nånting fel.

Han kysste henne ömt när han sa det. Om han menade det fullt ut, var han inte riktigt säker på men i stundens hetta var han beredd att fortsätta spelet så långt hon ville. Han kunde alltid dra gränserna senare, tänkte han.

– Bra, då säger vi det. Jag är Siws hallick och som hennes hallick bestämmer jag vem hon knullar och hur mycket det kostar och hur stor del hon får av det.

– Mmmm …

Hon red honom allt snabbare och hårdare samtidigt som hon sa det.

– – –

Två månader senare upprepas en liknande scen hemma hon Niklas, men nu i dubbelsängen i hans sovrum. Hans fru är som vanligt borta på en av sina många resor i jobbet. Tidigare under kvällen har Mandy sänt iväg Siw på ett uppdrag.

Niklas knullar Mandy bakifrån i doggy style. De tittar samtidigt på en av Siws filmer, men den här gången på en stor bildskärm som Niklas hängt upp på väggen i sovrummet. Vid det här laget är hans dator full med bilder och filmer på hans dotters sexeskapader. Han brukar titta på dem då och då när han är ensam hemma, men allra mest gör han det tillsammans med Mandy som numera nästan alltid är där och knullar när hans fru inte är hemma.

Han kan inte låta bli att förundras över sin dotter Siw. Hon ser oftast ut att njuta av allt det sex hon får. Hon verkar ha fogat sig helt i sin roll. Kanske det är som Mandy säger, att hon är född till hora. Det krävdes bara att någon lockade fram det ur henne.

– Knulla din favoritdotter!

Mandy verkar inte få nog av att anspela på att hon på sätt och vis tagit över Siws roll som dotter till Niklas. Visserligen knullar de som kaniner genast Siw antingen försvunnit ut genom dörren i sin horutstyrsel eller slocknat i sin säng efter en hel kvälls knull, men de gör också annat tillsammans. Äter middag, ser på vanliga filmer, snackar, shoppar. Vanliga saker som barn gör med sina föräldrar.

– Jag har tänkt lite, säger Mandy när de sitter i soffan och en romantisk komedi just tagit slut.

– Vad då på?

– På framtiden.

– Jaha … vad skulle nu komma, tänkte han.

– Jag skulle gärna studera vidare, men mina föräldrar har det inte så tätt och jag vet inte om de har råd att hjälpa mig med den utbildning jag skulle vilja ha. Den är rätt dyr.

– Ja-a … vart vill du komma … vad har du tänkt dig?

– Jag tänkte som så, att Siw har ju ett konto där du har placerat pengar åt henne, som hon ska kunna använda till exempel när hon börjar studera. Det vet jag, för det har hon berättat. Men nu jobbar hon ju redan … och som hora behöver hon väl ingen annan utbildning? Eller vad säger du?

Niklas visste inte vad han skulle säga …

– Om jag fick ta över hennes fondpengar, så skulle det verkligen visa att du älskar mig mer än henne.

Hon sa det nästan blygt …

Niklas funderade över det hon sagt. Egentligen var det förstås inte alls något som han ens borde tänka på. De där pengarna skulle Siw ha, det var ju bestämt sedan länge. Men samtidigt kändes det på sätt och vis helt logiskt att det skulle bli så. Balansen hade rubbats så totalt mellan Mandy och Siw. Numera tillbringade han mycket mera tid med Mandy än med Siw. Siw var ju aldrig hemma, vilket i och för sig var Mandys fel, men det gjorde det inte mindre sant. Han övervägde med sig själv en lång stund innan han bestämde sig.

– Jag ordnar med överföringen av pengarna i ditt namn direkt i morgon.

Mandy kysste honom ömt.

– Tack, pappa. Och när jag studerar kan jag kanske ta Siw med mig. Jag kan behöva nån som försörjer mitt lyxliv, eller vad tycker du.

– Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé, sa han, lyfte upp henne ur soffan och bar henne upp till dubbelsängen där de en timme senare somnade tillfredsställda efter ännu ett skönt knull.

 

Ett par timmar senare kom Siw hem, efter att ha knullat sig igenom ännu en natt och uppfyllt både sina kunders och sin hallicks önskemål. När hon gick upp till sitt rum passerade hon sin pappas sovrum. Dörren var lite på glänt och hon kikade in. Hon log för sig själv när hon såg sin pappa och sin bästa vän sovande i samma säng, ömt omslingrade.

Hon förstod inte riktigt varför, men av någon anledning gjorde det henne glad att se dem tillsammans. Hon gick in på toaletten och tvättade av sig sminket. Men före hon gjorde det, såg hon sig själv i spegeln. Hon såg ett ansikte med mascaran och läppstiftet utsmetat och dessutom lite rester av sperma här och där. Hon log mot sig själv.

– Hej, hora.

Sedan tänkte hon tillbaka på det senaste halvåret och allt hon upplevt. Hon hade på sätt och vis förlorat så mycket, men samtidigt på ett annat plan vunnit så mycket.

– Tack, Mandy, sa hon och sände sin bästa vän en varm tanke.

Så tvättade hon bort resterna av smink och sperma. Sedan gick hon och la sig och somnade, nöjd med sitt liv som det var just nu.

 

 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TureTutt

Tack för kommentaren! Förslag är alltid välkomna. Ingen fortsättning på Siws och Mandys äventyr är dock planerad.

25/12, 2021 kl. 10:32

#1

Lappen

Bra, en trekant med bägge flickorna

22/12, 2021 kl. 17:37