Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/1, 2022 kl. 17:19, av palachuck

Prostataundersökningen

Sven går till doktorn för att kolla upp sin prostata. Som de flesta män har han inte så stor kunskap kring undersökningen. Så han överraskas när han står där på alla fyra och den manliga läkaren påbörjar sin undersökning med pekfingret...

De senaste månaderna hade Sven varit tvungen att springa ofta på muggen nattetid, minst en och ibland två gånger samma natt. Hans hustru Malin propsade på att han skulle gå till vårdcentralen och undersöka sig, hon hade läst i tidningen att det blivit vanligare med prostatacancer, och att män som inte testade sig dog av det.

Sven var tveksam. Borde man inte känna sig sjuk om man fått nåt med prostatan? Och var det inte bara äldre gubbar som fick prostatabesvär? Sven var bara 36 och i övrigt frisk som en nötkärna. Hur som helst gjorde han som Malin sa, hans nattliga springande störde bådas sömn, så om något gick att göra åt saken var det väl bra.

 

Så han bokade tid och fann sig någon vecka senare sitta i vårdcentralens väntrum. Han visste inte hur en prostataundersökning gick till. Antagligen skulle han få svara på lite frågor och lämna lite blod, och så skulle han få resultatet per brev så småningom (förhoppningsvis negativt) och sedan var det inte mer med det.

”Sven Nordberg”, ropade en manlig läkare och såg runt i väntrummet.

Det var en vanlig onsdag, så det var bara Sven och en gammal tant där.

”Ja, det är jag”, svarade Sven och reste sig.

 

Den manliga läkaren presenterade sig som Jens och visade Sven vägen bort genom korridoren och in på sitt rum. Det såg ut precis som vanligt, med skrivbord, en låg bokhylla, en besöksstol och en brits.

Doktor Jens visade Sven att sitta på besöksstolen, och satte sig själv vid skrivbordet. Han kastade en blick på den upptända datorskärmen.

”Jaha, du vill undersöka prostatan”, sa doktor Jens.

”Ja. Det är väl mest min fru som ville att jag skulle gå hit. Jag springer på muggen nästan varje natt.”

”Har du förträngningar när du kastar vatten?”

Sven skakade på huvudet. ”Nej, det funkar som vanligt.”

”Okej. Hur länge har du haft det?”

 

Doktor Jens ställde en handfull ytterligare frågor, och Sven svarade så gott han kunde.

Läkaren var rätt ung, kanske runt 30, så Sven var lite skeptisk. Han såg ut som en ung version av alla läkare han någonsin träffat. Senig, glasögon, sidbena, bara lite rosigare om kinderna. Karln har väl nyss gått klart utbildningen och fått sitt leg, tänkte han. Nåja, det var väl inte han som skulle göra bedömningen ändå. Eventuella prover skickades antagligen iväg till ett labb nånstans, och så satt någon betydligt mer rutinerad person och gjorde den slutliga bedömningen.

 

När frågorna var avklarade vände sig doktor Jens mot Sven.

”Jaha, då vill jag att du tar av dig på underkroppen och kommer över till britsen.”

Sven stelnade till.

”Eh, va?”

Doktor Jens reste sig och slog ut med handen mot britsen. ”Ja, kom över till britsen.”

Sven skakade på huvudet. ”Nej, det andra. Ta av mig på underkroppen?”

Doktor Jens nickade. ”Ja, du ska stå på alla fyra på britsen så jag får undersöka dig.”

Sven reste sig och tog de tre stegen över till britsen. Sedan stannade han till.

Ta av sig på underkroppen? Stå på alla fyra?

Med ens gick det upp för honom.

Doktor Jens skulle känna på prostatan.

 

”Hur undersöker du?” frågade han tveksamt.

”Med ett finger”, svarade doktor Jens. ”Det går snabbt.”

Sven nickade sakta. Han skulle alltså ha en man tryckandes in sitt finger i baken på honom.

Det var bara en läkarundersökning, tänkte Sven. En klinisk läkarundersökning, ungefär som att mäta blodtryck eller testa hörseln.

Men ändå. Var det inte lite ... gayigt med män som stack fingret i varandras bakar?

Inte för att Sven hade något problem med bögar. Han var inte fobisk på något sätt eller åt något håll. Han hade bara aldrig ens tänkt tanken att själv göra något som ens liknade något sexuellt med en annan man. Iallafall inte i vuxen ålder.

 

Som en blixt kom ett minne tillbaka till honom. Hur han och en kusin hade lekt doktor på mormors vind när de var ungefär sju år gamla. Det hade varit en rätt ... häftig upplevelse. Då hade de gjort just det, stuckit in fingrarna i varandras stjärthål, och även andra saker. Men aldrig något som var grövre än deras sjuårsfingrar.

Hur skulle det här gå? När han såg på doktor Jens händer tyckte han att de såg ganska grova ut. Sedan tänkte han att han då och då i sitt liv hade skitit skitkorvar som var betydligt grövre än ett mansfinger.

Och som sagt, det var ju bara en klinisk läkarundersökning. Om han backade nu skulle det bli väldigt pinsamt att komma hem till Malin. Hon skulle antagligen flabba läppen av sig om han sa att han stått över undersökningen för att det känts för gayigt med en läkares finger i baken.

Bara att bita i det sura äpplet alltså.

 

”Både byxor och kalsonger?” frågade han således.

”Ja. Du kan lägga dem där på stolen.”

Sven tog av sig tills han stod där i bara strumpor och tröja.

”Då kan du ställa dig på alla fyra på britsen.”

Sven valde stoltheten och kröp upp på britsen och ställde sig på alla fyra. Inte utan att han kände sig lite utsatt. Men läkaren hade väl sett hundra oklädda mansbakar. Han särade lite på låren så att doktor Jens skulle komma åt bättre.

 

Att den slaka kuken hängde där mellan låren kände han konstigt nog inte så mycket skam för. Han var en ganska rutinerad badhusbesökare, han och Malin brukade simma varannan vecka, så han var van att blotta den för andra män. Och han var van att de tittade på den. Kuken var en av de saker med honom själv som Sven var rätt stolt över. I slakt tillstånd var den ungefär femton centimeter lång, och det var ungefär vad många andra män var som styvast.

Under sekundrarna som gick mellan att Sven ställt upp sig på alla fyra och att doktor Jens slutat prassla med gummihandskarna han tagit på sig för undersökningen, så var Sven nästan säker på att doktorn betraktade hans kuk. Detta eftersom det var vad alla män brukade göra när de såg den. Bara en kort blick, ett konstaterande att där har vi en man som har en lite längre kuk än medellängd, innan de gick vidare med livet.

”Okej, Sven, om det går bra så påbörjar jag undersökningen nu”, sa doktor Jens.

 

Sven nickade och stålsatte sig.

Han kände hur doktor Jens kom alldeles nära, stod intill britsen, och lade en plastklädd hand på hans ena skinka. Och så drog doktor Jens skinkan lite åt sidan så att stjärthålet blottades.

”Nu kanske det blir lite kallt”, sa doktor Jens.

”Okej”, svarade Sven.

En droppe av något medel, antagligen en salva eller kräm, landade mellan skinkorna. Det var inte speciellt kallt.

Doktor Jens drog isär skinkan ännu lite till. Sedan placerade han en fingerspets på utsidan av ringmuskeln.

Det är nu det händer, tänket Sven. Det är nu jag blir penetrerad av en man. Men det är bara en klinisk läkarundersökning. Han upprepade tanken, det är bara en klinisk läkarundersökning.

Ett tryck uppstod mot ringmuskeln, och så kände han hur han vidgades. Doktor Jens hade börjat föra in sitt finger i honom. Penetreringen gick långsamt, och det var Sven tacksam för. För det var tajt. Han var inte van att få saker intryckta i baken, han var bara van vid den motsatta riktningen när han satt på muggen.

 

Han stirrade stint i väggen medan han kände hur doktor Jens finger drogs ut lite, antagligen för att samla upp lite av glidmedlet, och sedan fortsatte inåt. Det gjorde inte ont alls, fingret var tillräckligt smalt för att inte vidga honom mer än nödvändigt.

”Går det bra?” frågade doktor Jens.

”Mmm”, nickade Sven med hopknipna läppar.

Nu ändrade doktor Jens sitt grepp. Han lade den fria handen strax ovanför hålet, så att han nådde att lägga ett finger på var sida och sära mer på ringmuskeln.

Jösses. Sven kände sig riktigt uppfylld, nästan på gränsen till bajsnödig. Men det var väl bara en normal reaktion av att ha ändtarmen fylld vid mynningen.

Och sedan kände han hur doktor Jens knogar stötte emot området runt hålet. Han hade nått så långt in som han kunde.

”Nu ska jag känna på prostatan”, sa doktor Jens med koncentrerad röst.

”O-okej”, stammade Sven som inte var van vid att både konversera och ha baken full på samma gång.

 

Långt där inne, ja det kändes verkligen som att doktor Jens var riktigt långt in i honom, började pekfingret att röra på sig. Det var som om läkaren trevade runt inne i honom, undersökte hans innersta skrymslen, och det var väl precis vad han gjorde också. Fingret rörde sig tills det stannade upp när det hittade en tryckpunkt.

Och precis då kände Sven det. Rycket i kuken.

Läkarens finger trevade sig sakta runt en viss punkt. Och det var så skönt. Sven hade aldrig känt något liknande. Läkarens fingertopp petade och pillade och drog, och Sven kunde inte låta bli att stöna högt, för det var så vansinnigt skönt.

”Går det bra?” frågade doktor Jens.

”Mm. Jaa”, stönade Sven som inte varit beredd på sin reaktion.

”Fint. Jag har hittat prostatan.”

Läkaren tog ett nytt tag med de fria fingrarna och vidgade stjärthållet ännu mer. Och hans pekfinger fortsatte att treva runt och undersöka varje millimeter av samma punkt som tidigare. Och Sven kunde inte låta bli att stöna en gång till där han stod på alla fyra, för det var så sjukt skönt.

Och inte bara det. För nu kände han hur det ryckte till i kuken.

 

Doktor Jens verkade inte märka något, han bara fortsatte fingra på Svens prostata. Han tryckte och gned, och Sven släppte ifrån sig en vibrerande suck medan han överväldigades av känslan inombords och hjälplöst märkte hur det ryckte i kuken.

Då stannade doktor Jens upp med fingret.

”Ojdå”, sa han medan han antagligen studerade Svens ryckande lem. ”Ibland händer det att det blir så där.”

”Va?” sa Sven över axeln.

”Prostatan kan vara en erogen zon för vissa.”

”J-jaha”, stammade Sven.

”Jag kan sluta undersöka om du vill?”

”Nej”, nästan ropade Sven, för han ville verkligen inte att det skulle ta slut just när det börjat. ”Fortsätt undersök, snälla.”

”Okej. För jag är inte klar ännu. Har några ställen kvar.”

”Mmm”, fick Sven ur sig.

 

Doktor Jens tog ett nytt tag runt stjärthålet med tumme och pekfinger och särade ringmuskeln.

”Jag byter finger nu”, meddelade doktorn.

Han drog ut pekfingret, och Sven kände en enorm tomhet. Inte bara för att hans ändtarm blev tom, utan för att han redan saknade njutningen. Han vek armarna under sig så att han sjönk ner med kinden mot britsen. På så sätt kom hans bak att peka upp i luften och vidgas ännu mer. Han kände en kyla där bak och insåg att hans ringmuskel antagligen stod vidöppen och väntande. Några sekunder låg han så, sedan var doktor Jens där med ett nytt finger, långfingret den här gången. Det var aningens lite grövre och definitivt längre förstod Sven när det penetrerade honom. Det nådde utan problem fram, och med lite mer längd kunde det pressa hårdare runt den valnöt som var prostatan.

Doktor Jens började bearbeta prostatan på samma sätt som tidigare, minst lika känsligt men lite kraftfullare. Sven tryckte kinden mot britsen och bara tog emot. Det var så gudomligt skönt, och så djävulskt upphetsande.

 

Sven stönade av doktor Jens behandling. Han var inte homosexuell, hade egentligen aldrig haft några sådana böjelser förutom lekarna med kusinen. Men nu darrade han av kåthet av den invändiga massagen och att ha ett grovt långfinger inkört till roten i sin bak.

Läkaren tryckte på med knogarna mot hans bak, det var nästan som att han stjärtknullade honom med långfingret medan han masserade hans p-punkt.

”Går det bra?” frågade doktor Jens bakom hans rygg.

”Jaa”, stönade Sven nedtryckt med ansiktet mot britsen. ”Mmm, massera mer, snälla doktorn. Massera mer.”

”Vad bra att det går bra”, sa doktor Jens. ”Får jag fråga, hur är det med sexualdriften?”

”Hur menar doktorn?”

Doktor Jens tonfall var förvånansvärt kontrollerat. ”Det brukar kunna påverka ståndet om man har problem med prostatan.”

”Mmm. Inga problem tror jag.”

”Skulle det vara okej om jag samtidigt undersökte er erektion?”

Sven behövde inte tänka två gånger. ”Ja, snälla doktorn, det är okej.”

 

Doktor Jens lät långfingret sitta kvar i baken. Den fria handen släppte taget runt stjärthålet. Strax kände Sven hur fem fingrar med ett försiktigt grepp omslöt hans hängande kuk.

”Går det bra?”

”Ja, doktorn, det går bra.”

Medan långfingret sakta roterade runt, runt prostatan i smeksamma rörelser, så drog den andra handen mjukt i Svens kuk. Från att ha hållit försiktigt blev greppet snart stadigare. Doktor Jens började mjölka Svens kuk. Det tog inte många sekunder innan lemmen började växa mot handflatan.

”Så där ja”, sa doktor Jens. ”Det verkar fungera bra.”

”Doktorn är väl inte klar ännu”, svarade Sven.

”Nej då, jag ska fortsätta en stund lite till.”

 

Doktor Jens mjölkade Svens kuk, och nu började den blodfyllas ordentligt av all behandling. Från att ha varit av en varmkorvs storlek övergick den till att snarare likna en falukorv. För Svens kuk var inte bara ovanligt lång i slakt tillstånd. Stående var den magnifik med sina 26 centimetrar, och i omkrets 18 centimeter.

”Oj, det var en rejäl tingest du har”, sa doktor Jens imponerat medan han drog i den.

”Tack doktorn. De flesta brukar stirra när de får syn på den.”

”Det förstår jag. Inte utan att jag blir imponerad själv. Har bara sett lemmar av den här storleken några gånger tidigare.”

Doktor Jens fortsatte massera prostatan medan han med stadiga tag började onanera den väldiga kuken mellan Svens lår. Sven låg nedtryckt mot britsen med baken i vädret och lät sig behandlas inifrån och ut.

”Mmm, doktorn. Du behandlar mig så bra. Det är så skönt det du gör med dina händer. Verkar allt vara som det ska?”

”Ja, allt fungerar riktigt bra. Prostatan är normalstor och reagerar på beröring som den ska. Och det verkar inte vara några problem för din stake varken att resa sig eller bibehålla ståndet.”

”Ska du fortsätta att undersöka mig länge till, doktorn?”

”Så länge det behövs. Jag undrar...”

 

Doktor Jens pausade några sekunder som om han funderade på något.

”Vadå, doktorn?”

”Jo, skulle det vara okej om jag praktiserar en lite ovanlig sak i undersökningen?”

”Vad skulle det vara, doktorn?”

”Jag skulle vilja använda min egen lem för att riktigt testa prostatan. Fingret är trots allt både kort och smalt. Med lemmen kommer jag åt bättre.”

Sven överlade med sig själv. Skulle han verkligen ha en kuk inkörd i baken? Men de hade kommit så långt, det var försent att stanna nu. Därför svarade han: ”Det skulle vara helt okej, doktorn.”

”Bra. Om du vänder dig på rygg på britsen så ska vi se...”

 

Doktor Jens släppte Svens lem och drog ut sitt finger. På darriga ben reste sig Sven och satte sig på britskanten. Doktorn visade honom hur han skulle lägga sig ner på rygg och glida ner med baken utanför kanten.

Med ett snabbt handgrepp knäppte doktor Jens upp sin läkarrock och drog ner byxorna. Där blottade han sin egen stake. Den var inte lika lång som Svens kuk, men den var säkert 20 centimeter och betydligt längre och grövre än långfingret. Och den var böjd uppåt.

Läkaren hjälpte Sven att hålla upp benen i luften och sära på dem så att stjärthålet vidgades.

”Nu så. Är du beredd?” frågade doktor Jens.

Sven drog efter andan.

”Ja, doktorn, jag är beredd.”

 

Doktor Jens placerade sitt tjocka ollon mot Svens insmörjda bak. Försiktigt började han pressa på och snart gav ringmuskeln efter. Sven kved mellan hopknipna tänder, smärtan var något han aldrig känt förut.

”Oh, doktorn, den är så tjock.”

”Du vänjer dig strax, Om jag bara får hålla den så här i öppningen kommer du vänja dig.”

Medan de väntade på att Svens stjärthål skulle vänja sig vid att ha en grov kuk intryckt, började doktor Jens att onanera Svens stake. Den hade slaknat medan de bytte ställning. Men efter en liten stund svullnade den igen av doktorns behandling.

Det är något speciellt med män som runkar åt varandra. De vet precis hur man ska hålla och dra för att det ska vara maximalt skönt. Så doktorn fick Sven att stöna av njutning. Sven lade sina ben över läkarens axlar. På så sätt fick läkaren båda händerna fria.

 

”Herregud, vilken jättekuk du har”, sa doktor Jens medan han greppade med båda nävarna runt Svens skaft som växt sig stenhårt mellan deras magar. ”Det är som på en tjur. Det är som att runka en enorm tjurstake. Guud, vad stor och hård den är.”

”Mmm, doktorn runkar så skönt. Såna långa och smeksamma drag. Du gör så skönt för mig, jag vill att du runkar mig tills jag sprutar.”

”Det ska jag. Jag lovar.”

Doktor Jens såg ner på Svens utvidgade bak. Deras underliv var sammanlänkade av läkarens grova stake som satt intryckt till hälften i bakhålet. De var så nära varandra, och mellan deras magar reste sig Svens gigantiska stake som en naken trädstam, riktad upp mot deras ansikten. Om någon av dem hade försökt så hade den nog kunnat kyssa det svullna ollonet.

”Vad tror du, Sven, kan du ta emot mig nu?”

”Oh ja, doktorn. Snälla, sätt igång.”

 

Med de orden satte de igång. De var så vansinnigt kåta att stakarna stod som spett, och ollonen dröp av kåtsaft. Doktor Jens började pressa in sin kuk i Svens trånga bak, och nu gick det lättare eftersom Svens underliv vant sig vid att ha en sådan grov tingest intryckt. Och ändtarmen var rejält smörjd med glidmedel, så doktor Jens kunde trycka in sig ända till roten. Eftersom hans kuk var böjd uppåt tryckte ollonet rakt mot Svens prostata.

”Oh, doktorn, jag känner hur ditt verktyg masserar mig perfekt. Ååh, så skönt, ååh, doktorn, du knullar min prostata.”

”Jag känner det”, stönade doktor Jens. ”Nu ska jag knulla dig. Jag ska knulla dig riktigt ordentligt.”

Han lutade sig fram över Sven och började stöta hårt och djupt långt upp i Svens ändtarm.

Sven kved av den hårda behandlingen. Hans bak var inte van vid att ta emot grova stakar, så han blev rejält genomknullad. Och hela tiden stod hans tjurkuk mellan deras magar.

”Oh, knulla mig doktorn. Knulla mig och runka min kuk samtidigt, snälla. Behandla mig riktigt hårt, jag vill känna mig undersökt och genomknullad efteråt.”

”Ja, Sven, jaa. Så skönt att knulla din trånga bak, en riktig oskuldsbak, en bak som aldrig tagit emot kukar, men nu vidgar jag dig och stöter långt upp i dig. Du tar emot mig så duktigt, låter mig komma långt, långt in.”

”Glöm inte bort min kuk, doktorn. Jag älskar att bli runkad. Du måste runka mig.”

 

Doktor Jens tog ett stadigt tag om Svens hästkuk med båda nävarna och började runka febrilt.

”Nej, jag glömmer inte din stake. Jag glömmer aldrig din stake, så lång och stor och grov och fin den är. En så underbar jättekuk, jag älskar din jättekuk, det är en dröm för alla män att få hålla och runka en sådan stake. Jag kan slå vad om att alla män och pojkar på badhuset skulle vilja runka och suga din kuk. De skulle vilja behandla den i bastun, ligga uppfläkta och bli knullade av den ända in till roten, bli uppfyllda ända upp i magen av den och känna hur du pumpade dem fulla med sperma.”

”Ja, doktorn, jag vill det, jag vill låta dem suga och runka mig. Så underbart med män som runkar och knullar varandra! Jag ska bjuda ut den nästa gång på badhuset och se om någon vill känna på den i bastun.”

”Ja, gör det. Mmm, du måste göra det. Det finns alltid män på badhuset som är intresserade av andra kukar. Din kuk skulle de drömma sexdrömmar om resten av livet om de fick se den hård.”

 

Där låg Sven med benen över läkarens axlar så att han var alldeles vidöppen. Doktorn knullade Svens bak som en vettvilling, stötte in staken till roten i ett galet tempo samtidigt som han höll hans kuk med båda händerna och runkade som om livet hängde på det. Sven grimaserade, så hårt årgången blev han, men han njöt som i himmelriket för det var det skönaste han varit med om. Det var det skönaste båda varit med om.

”Ohohoh, doktorn, du knullar mig så djupt. Du masserar prostatan med ditt ollon, det är så skönt, så underbart skönt. Snart kommer jag, jag kommer snart, vill spruta över dig och mig och över oss.”

Doktor Jens stötte stenhårt som om han försökte klyva Sven på mitten, och samtidigt runkade han och kramade han hästkuken med sina två nävar, mjölkade den som i trans.

”Ja, kom Sven, kom över oss. Om du har lika mycket sperma som din kuk är stor kommer du täcka oss i sperma.”

”Ja, doktorn, åh, så skönt, så himla skönt att knullas av din sköna stake, så skön stor kuk som vidgar min ändtarm maximalt och retar prostatan för varje stöt. Knulla på doktorn, knulla på, knulla på så att jag sprutar...”

”Kommer du snart, Sven? Jag kommer snart, vill spruta samtidigt med dig. Vill hålla i din underbara jättekuk och se den spruta medan jag fyller dig med sperma.”

”Ja, jag kommer doktorn. Jag kommer snart, doktorn, jag kommer snart. Jag kommer snart...”

Doktor Jens kände hur Svens anal nöp åt runt kukroten. Det var så trångt och skönt, och då förstod han att det var nära. Svens stake vibrerade och växte lite till och stelnade mellan deras magar, och då tog han några sista brutala stötar.

Och sedan kom de.

 

”ÅÅÅÅÅHHH”, stönade Sven och krampade fram en första stråle sperma som sköt ut och träffade doktor Jens i ansiktet, och så kom ännu en i samma krampning som ritade ett kladdigt streck längs bådas magar.

”Åh, Sven, jag älskar din sperma i ansiktet...”

Och då kom doktor Jens också. Han tryckte in sin stake till roten och höll Sven på plats genom ett hårt tag om hans kukrot, och så släppte han alla spärrar och bara lät sperman flöda ut i patientens ändtarm.

”Åh gud, Sven, jag kommer, jag kommer i dig, kommer, sprutar dig full...”

”Ja, doktorn, spruta mig full, vill ha din sperma i mig. Ååååååh...”

Doktor Jens höll i Svens hästkuk och mjölkade den samtidigt som han började stöta med den trånga ringmuskeln runt stakroten. Svens jättekuk sköt ut ännu en stråle sperma som stänkte över dem båda, och läkaren krampade ut en tjock sats som nästan sprutade upp i magsäcken.

 

Vilken dröm det var, två män som knullade varandra och kom samtidigt. Sven låg där nedtryckt på britsen nästan dubbelvikt med benen på doktorns axlar. Och doktor Jens som stötte och stötte och stötte med sin grova stake i Svens trånga bak. Och båda sprutade sådana stora mängder sperma, Sven över dem båda och doktor Jens långt upp i Svens ändtarm.

Till slut hade de ingen sperma kvar, men doktor Jens fortsatte ändå att stöta och stöta i Svens bak, och tillsammans fortsatte de runka Svens enorma stake tills den började slakna.

Efteråt kunde doktor Jens bara konstatera att det inte var något fel på Svens prostata. Men det hindrade inte Sven från att ändå boka en tid en månad senare för en ny undersökning. Bara för säkerhets skull.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Lillabella2

Så fint att kunna gå till farbror doktorn och bli riktigt grundligt undersökt

16/10, 2022 kl. 18:46

#5

Hurricane

Skön novell, blev skönt här också.

9/8, 2022 kl. 20:34

#4

Vaargen69

Vem önskar inte vilja ha såna sköna undersökningar? Men får man hoppas på en uppföljare om nästa besök, då det kanske finns en eller två AT-läkare med för att lära sig hur man bäst undersöker protatatan, kanske en man och en kvinna?

5/8, 2022 kl. 10:00

#3

Jaan

Mycket bra. Går själv på prostatakoll!

13/5, 2022 kl. 12:01

#2

Jaan

Mycket bra. Går själv på prostatakoll!

13/5, 2022 kl. 12:01

#1

Löparen

Vilken skön berättelse :-)
Välskriven

2/1, 2022 kl. 00:17