Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/1, 2022 kl. 15:10, av John

Heta Linjen

Del 1 av 3 i serien Emma och John

1988 sitter en tonåring med luren tryckt mot örat, slår nummer efter nummer i serien till Heta Linjen och lyssnar på kaoset av röster. Plötsligt är det en av rösterna som skiljer sig från de andra som får honom att reagera.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Hailey

Så underbar, mjuk, sensuell. Välskriven.

13/2, 2022 kl. 15:00

#4

John

Stort tack, det gör mig naturligtvis väldigt glad att texten uppfattas just så. :)

19/1, 2022 kl. 12:12

#3

Huldran

Hej, Stiffy! Den här novellen känns verkligen genuin och äkta! Något av det bästa jag läst på länge, måste jag säga. Samtidigt en påminnelse om hur det en gång var som ung tonåring.

Även som tjej var det svårt att ta plats. Att sedan försöka förstå vad det var som hände i ens egen kropp var ingen lätt grej. Tack för att Du släppte ut texten här på Bubblan!

Just det, Välkommen skall Du också vara på den här sidan! //Huldran.

18/1, 2022 kl. 10:25

#2

John

Tack så mycket. Det stämmer, den har varit publicerad på en nu nedlagd sida, men då i kraftigt förkortad version.

12/1, 2022 kl. 08:02

#1

Mr_Solen

Har läst denna novell på en annan sida och den är fortfarande lika upphetsande.

11/1, 2022 kl. 20:56