Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/1, 2022 kl. 15:11, av TureTutt

Pling 3-5

Del 2 av 8 i serien Pling

Gusten får veta mer och mer om sin frus hemliga sexliv. Han blir också bekant med en av hennes väninnor som gärna förser honom med detaljer av mer intimt slag.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

robbanf

Riktigt bra, ser fram emot nästa del.

14/1, 2022 kl. 23:44

#3

Flyingg55

Det må bli Del 3 osv. Når?

10/1, 2022 kl. 10:24

#2

TureTutt

Tack för responsen, Pigge! Jag antar att all respons är bra på sitt sätt, eftersom det visar att nån läst och brytt sig om att kommentera.
Först av allt, låt mig påminna om att det här är en fantasi. Vill en ha absolut trovärdighet så rekommenderar jag en dokumentärfilm. Om den sedan är skriven för obegåvade eller begåvade har jag inget svar på ... för min del hoppas jag att båda mera och mindre begåvade läser den, för mig gör det ingen skillnad.
Angående den yngsta dottern, så får vi väl anta att hon hunnit iväg på sina studier innan det hela eskalerar. Men det är klart att barnen i nåt skede kommer att upptäcka de förändringar som skett, men det är i så fall en del av scenariot i kommande delar.
Vad gäller drogerna – så länge det bara är fråga om partydrogande och inget som händer dagligen så klarar Louise sitt jobb alldeles utmärkt … än så länge i alla fall. (När det gäller droger i verkliga livet är det inget jag rekommenderar, men det här är som sagt en fantasi och inga verkliga människor kommer till skada.)

8/1, 2022 kl. 14:26

#1

Pigge

Vilken osannolik fantasi! Liknar mer en saga för obegåvade. Visst finns en dotter kvar hemma?
I vart skall hon flytta för studier. Eftersom historien har pågått ett tag borde hon nog reagerat
Är ju på väg att bli en lite annorlunda variant av sol och vår med två offer
En drogad och den andre tills vidare chockad och helt rådvill
Ganska osannolikt att hon klarar sitt jobb, drogade människor faller ur ganska snart
Trots allt blir det nog skilsmässa trots att det är en saga
Barnen griper nog in när de nystar upp det hela vilket nog inte blir så svårt. Plastikkirurgi är ju ganska synbart

7/1, 2022 kl. 23:25