Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/1, 2022 kl. 02:35, av zzzzaragon

En ny novell

Del 1 av 2 i serien En ny novell

Risken med en riktigt bra novell är att man lever sig in så djupt att man plötsligt börjar få svårt att avgöra vad som är verkligt och inte.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

zarina

Får kanske ta en tur till CERN... ;)

2/2, 2022 kl. 11:29

#5

zzzzaragon

@Nightcare
Haha, precis! Det är ju delvis en lek med tanken på att skriva en "meta-novell" om att läsa och skriva sexnoveller. Men också, som det mesta annat här antar jag, nån sorts dröm om vad som kunde ske i nån sorts parallellt liv!

2/2, 2022 kl. 00:00

#4

Nightcare

Jaha, det är det du drömmer om, ditt gamla...
Nåja, ärligt talat. Det gör vi väl alla.

29/1, 2022 kl. 16:38

#3

zzzzaragon

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

11/1, 2022 kl. 11:50

#2

zzzzaragon

@zarina: Eller så handlar det mer om att DU tänker som jag önskar att kvinnor ska tänka ;)

11/1, 2022 kl. 10:55

#1

zarina

Flämt! Efter fyra stycken kunde jag äntligen pusta ut när jag insåg att du faktiskt inte hade lyckats läsa mina tankar... Har ingen gullig granne nämligen... Men det känns verkligen som du kan läsa kvinnors tankar. Mina och de, förmodligen hundratals andra, som bara väntar på nåt nytt från dig... ; )

10/1, 2022 kl. 16:40